Drėbtelk ir tu, kartu su Valdemaru

„Apdrabstykime istoriją, vaikai,
kuo kas galim – ir išryškės jos tikrasis veidas.“ – Maras

Spontaniškas Valentino interviu, paskelbtas 2009 metų spalio 17 dieną, su istoriku Valdemaru Klumbiu taip paprastai užmarštin nenugarmėjo.

Pasipylė trumpi ir ilgesni komentarai, visokie nuomonių pareiškimai, įsisiautėjo nesantaika. Galop veiksmas persikėlė į Vilnaus Rotušės aikštę, kur vyrai dangstydamiesi skydais puolė taškytis kalavijais, moterys ir vaikai, drobiniais audeklais apsigobę, lindo į šaižaus lietaus plėšomas palapines… Buvo baisu. O gal nebuvo? Gal aš ką tik iškreipiau istoriją?;) Deja, reikalas šviežias, taigi liudininkai greitai konstatuos, kad „truputį“ sufantazavau. O jeigu aš štai taip nudobčiau liudininkus, panaikinčiau pirminius, antrinius šaltinius ir pulčiau kurti savo istoriją, mm? Ar kas nors atsektų kaip buvo iš tikrųjų? Turbūt taip. Nes visko nepanaikinsi. Ir vėl – turbūt.

Šis naujas skyrelis, startavęs 2009 metų spalio 20 dieną, skirtas istorijai. Diskutuokim, provokuokim vienas kitą, atraskim.

Šiaip ar taip kiekvienas iš mūsų jau esame ISTORIJA.

Pradžiai siūlau minėtojo istoriko mokslinio straipsnio „Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo“ išvadų dalį, o toliau… Žiūrėsim.

1. Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo

Komentarai: 1 714 “Drėbtelk ir tu, kartu su Valdemaru”

Puslapiai: « 19 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 1935 » Show All

  1. 615.

    Valentinas gruodžio 30th, 2009, 12:25 pm

    Iš Maro straipsnio, kurį paskelbė Račas, galima daryti išvadą, kad jis pradėjo įgyvendinti mano pasakoje sukurtą scenarijų. Gal metas pradėti galvoti, kuriose patalpose įkurdinsime Sorboną? ;)

  2. 616.

    R.Medinis gruodžio 30th, 2009, 12:42 pm

    Nustebau, kad gerb. Maras turi noro tęsti šią diskusiją. Gal būt tikrai bando įgyvendinti Valentino scenarijų. Kad tekstą paskelbė A.Račas – nieko keisto, čia jau įprasta taktika. Aplamai turiu įtarimą, kad Artūras yra įsidiegęs paieškos internete įrankį, pranešanti apie bet kokį jo pavardės paminėjimą. Nes reakcija yra stulbinamai greita. Dar manu, kad Artūras dažnai ginčiajasi tiesiog dėl pačio proceso t.y. – ginčo, diskusijos, kartais tyčia kalbėdamas aštriau nei norėtų , kad ugnelė rusentų..

  3. 617.

    kreivarankis gruodžio 30th, 2009, 12:44 pm

    Beje, Marai, atskleisk paslaptį – kiek padidėjo tavo blogo lankomumas po Artūro įrašų? ;) Jei ne paslaptis…

  4. 618.

    Ligita gruodžio 30th, 2009, 12:48 pm

    Netikiu, kad Maras seka savo tinklaraščio lankomumą :O

  5. 619.

    Fredis* gruodžio 30th, 2009, 12:52 pm

    užmiršau pridurti – dabar bohema yra jauni talentingi socialistai, tokie kaip dr.Maras, kuriems račai nėra autoritetas. Gal reikėtų sakyti Račas, nes tai yra unikalus veikėjas, vakar išdavęs šventus socialistinius nerijaus įsitikinimus.
    Ateina jauna, principinga, išsilavinusių vakarietiškų socialistų karta, tokie kaip Dr.Maras, Račas turės slėptis į paunksmę ir ramiai tyliai nukaršti.
    Man atrodo, kad viskas klostosi gerai ir dėsningai. Vakarėjame, civilizuotėjame…. :)

  6. 620.

    . gruodžio 30th, 2009, 12:55 pm

    Taigi, laikas ieškoti Sorbonai kokio kampo, jei ne pastate, tai bent virtualaus.
    Gaila, socialistai užguiti, galėtų per AMB Valdovų rūmuose ką nors „suveikti”, nebūtinai suprichvatizuojant…

  7. 621.

    Fredis* gruodžio 30th, 2009, 1:46 pm

    Bloga žinia socialistams, jie ir toliau bus bohemiški raudonais megztiniais, o ne blizgančiais frakais.
    Ekspertų nuomone mūsų ekonomikos atsigavimo perspektyvos siejamos su užsienio investicijomis ir smulkaus verslo vystymu ir skatinimu. Įgyvendinti abi priemones gali tik mokesčių naštos mažinimas. Per biudžetą bus perskirstoma ir toliau mažai, viešasis sektorius ir toliau bus labai skurdus, teikiamos paslaugos – menkos ir nepakankamai apmokamos. Nors kiek padoriau galės gyventi tik ekonomiškai aktyvūs žmonės. Dėstytojams, profesoriams vien dėstytojauti/profesoriauti – neužteks, kad galėtų oriai gyventi. Neišvengiamai reikės rašyti paklausias knygas ir straipsnius. Svarbiausia – šsiaiškinti kas yra paklausu. Čia ir bus tas laukas, kuriame privalės pasireikšti Talentas.

  8. 622.

    Valentinas gruodžio 30th, 2009, 1:50 pm

    Marai,
    O istorikams yra galimybė užsidirbti „chaltūros” korepetitoriaujant ir panašiai?

  9. 623.

    Maras gruodžio 30th, 2009, 2:51 pm

    R. Medini, tiesiog reikia padėti dar vieną tašką ir viskas. Jei tai ir siejasi su Valentino scenarijumi, tai man tiesiog taip išeina, netyčia. Iš esmės pirmajai diskusijai tokio komentaro ir būtų užtekę.

    kreivaranki, Ligita teisi – neseku savo tinklaraščio lankomumo. Matau, kad kiek padaugėjo komentarų, keli žmonės uždraugino. Tokie ir pokyčiai.

    Valentinai, yra tokių galimybių, vienas neseniai laipsnį apsigynęs kolega tuo ir užsiima.

  10. 624.

    Maras gruodžio 30th, 2009, 2:58 pm

    Beje, apie mano įrašą Artūras sužinojo iš manęs – pateikiau jo tinklaraštyje nuorodą į ją. Kaip atrodytų, jei prašydamas atvirumo pats taip nesielgčiau.

  11. 625.

    Valentinas gruodžio 30th, 2009, 2:58 pm

    Marai,
    Šį kartą pagrindinė tavo klaida yra ta, kad vieną Račo pavyzdį tu suprojektavai į visus žurnalistus. Jei norėjai teisingai užvažiuoti, reikėjo tai daryti pagal tokią logiką:
    „Jei net pats Račas, daugelio laikomas principinio ir objektyvaus žurnalisto etalonu, taip iškreipia tiesą ir manipuliuoja faktais, tai ką galima pasakyti apie likusius Lietuvos žurnalistus?”
    Mokyt tave ir mokyt… :)

  12. 626.

    Fredis* gruodžio 30th, 2009, 3:09 pm

    Valentinai, A.Račas yra talentingas amatininkas, o ne joks žurnalistas, beje – paskendęs „savo veido prakaite”, besižavintis A.Maldeikienės ir NK95 (Bielskis, Vasiliauskaitė) idėjomis, tačiau praktikoje gyvenantis visai kitokiais principais (direktoriavimas BNS-e). V.Laučiaus propaguojami postalatai paskandintų ne tik BNS-ą, bet ir visas likusias šalies bendroves iškyrus kelionių agentūras, kurioms po pusmečio irgi ateitų galas, nes žmonės nebeturėtų pinigų.
    P.S. Labai geras V.Laučiaus tekstas, bet truputį per ankstyvas, žiūrintis per toli į ateitį.

  13. 627.

    Maras gruodžio 30th, 2009, 3:14 pm

    Valentinai, mano įraše yra N.B. prierašas, nežinau, ar Artūras jį pas save įsidėjo (prirašiau gal po pusvalandžio – buvau užmiršęs berašydamas). Beveik neabejoju, kad paieškojęs surinkčiau panašių paties Artūro Lietuvos žiniasklaidos vertinimų. Šiaip aš nieko naujo nepasakiau, tik pateikiau akivaizdų pavyzdį.

  14. 628.

    Valentinas gruodžio 30th, 2009, 3:52 pm

    Siekiant Maro tikslų yra proga panaudoti sunkiąją artileriją. Račas panaudojo Laučiaus citatą, eskaluodamas ginčą. Reiktų informuoti apie tai Laučių, kad tas, atsakydamas Račui, stotų į Maro pusę ir jie kartu sudirbtų Artūrą. Gal kas žino Laučiaus meilą?

  15. 629.

    WU gruodžio 30th, 2009, 4:22 pm

    Galim Laučiaus meilo paprašyti pas Artūrą.

  16. 630.

    Valentinas gruodžio 30th, 2009, 4:27 pm

    Be Laučiaus sutikimo jis neduos. Be to, nėra garantijos, kad Laučius stos Maro pusėn.

  17. 631.

    Valentinas sausio 2nd, 2010, 11:07 am

    Marai,
    žiūrėk, Jakubčionis irgi nesnaudžia:

    Istorikas: krizę tuoj pamiršime, o kad valstybę valdė moterys, prisiminsime ilgai

    alfa.lt

  18. 632.

    Maras sausio 2nd, 2010, 2:26 pm

    A, mano vadovas.

  19. 633.

    Valentinas sausio 20th, 2010, 11:14 pm

    Na, gerbiamieji istorikai mėgėjai, kas, nepažiūrėjęs į žinių šaltinius, pasakys iki kada gyvavo Teutonų ordinas ir kas jį uždarė, tam Ligita duos prizą!

  20. 634.

    Aurimas sausio 20th, 2010, 11:15 pm

    O kas tas Teutonų ordinas?

  21. 635.

    Valentinas sausio 20th, 2010, 11:19 pm

    Dar vadinamas kryžiuočių.

  22. 636.

    romas sausio 20th, 2010, 11:39 pm

    Aš pasižiūrėjau ir radau internetinį adresą, bet kažkada Patacko straipsnyje buvo minėta, kad ordinas yra išlikęs iki šių dienų.
    .http://www.deutscher-orden.at/

  23. 637.

    Valentinas sausio 21st, 2010, 8:11 am

    Žodžiu neatsirado tikrų mėgėjų istorikų, o prisijaukintas istorikas Dr. Maras atkakliai tyli.
    Teutonų ordiną savo įsaku uždraudė Napoleonas 1809 m.
    1834 (berods) jis atkurtas, bet daugiau kaip religinė labdaros organizacija. Šiuo metu vadinamas vokiečių ordinu.

  24. 638.

    Fredis* sausio 21st, 2010, 8:31 am

    Valentinai, pažiūrėk koks už lango oras (-16 C), kas tau naktį vartinės enciklopedijas. Visi sulipę į šiltus pūkinius patalus.
    Ir kas ten tuose baseinuose vyksta – žmonės nuodijami chlorkalkėmis, 72 metų močiutės su daugkartiniais abonimentais širdies smūgius patiria, Savanorių prosp. išjungtas apšvietimas, atsistatydina V.Ušackas (kam Valentinas, aišku, besąlygiškai pritaria). Ne Teutonų ordino gyvavimo laikotarpis galvoje.

  25. 639.

    Valentinas sausio 21st, 2010, 9:43 am

    Fredi,
    Mano šaltiniai URM praneša, kad Ušackas visada buvo ambicingas tipas susirūpinęs savimi. Jis labai konfliktavo su Valioniu, būtent todėl buvo nugrūstas į Vašingtoną. Kai tapo ministru, su ministerijos darbuotojais elgėsi normaliai. Jokio atleidimų vajaus nebuvo. Sumažintą atlyginimų fondą padalino tarp darbuotojų. Manau, kad URM žmonės vėl su nerimu laukia naujo ministro.

  26. 640.

    Musė sausio 21st, 2010, 9:58 am

    Mano šaltiniai irgi praneša, kad Ušackas yra gerbiamas darbuotojų, žiauriai reiklus, bet jis reiklus ne tik kitiems, bet visų pirma sau, tikras darboholikas. Man tai gaila – kažkaip Ušackas tikras profesionalas atrodė.

  27. 641.

    WU sausio 21st, 2010, 10:20 am

    Kad ir koks Ušackas ambicingas ar kokį kitą epitetą klijuotumėt, paaiškinimo iš prezidentės negauta. Jau kelintą kartą girdėti frazę „prarado pasitikėjimą” nusibodo.

  28. 642.

    romas sausio 21st, 2010, 11:08 am

    Grybauskaitė yra pikta ir turi gerą atmintį:)

  29. 643.

    Fredis* sausio 21st, 2010, 11:16 am

    Valentinai, o kaip tada yra su tavo D.Grybauskaitės palaikoma užsienio politikos linija ir vizija, pagal kurią mes neturėtume kištis į Gruzijos, Ukrainos, Moldovos ir Baltarusijos reikalus ir šių valstybių santykius su Rusija, ES, o žiūrėti savo pragmatiškų tikslų – bendradarnbiauti su D.Medvedevu ir A.Lukašenka?
    Reikalavimas atsatydinti V.Ušacką atliepia Valentino ir D.Grybauskaitės viziją.
    Mano šaltinių žiniomis nieko ten nėra labai sklandu URM-e, koridoriais vaikšto pasipūtę, jauni, neklystantys gaidžiukai-darbuotojai, sov.nomenklatūros atžalos, arogantiški, pasipūtę, nederinantys savo darbų su kita už užsienio politiką atsakinga valdžios šaka.
    Nėra čia taip viskas vienareikšmiška, visi šoke ;(

  30. 644.

    A.G. sausio 21st, 2010, 11:17 am

    Paaiškinimų manau nebus.
    Iš vienos pusės blogai, kai komandoje dirba vos ne asmeniniai priešai vienas kitam, iš kitos pusės taip neturi būti. Bet taip būdavo mūsų krašte. Gal toks tautinis bruožas, dar ubago mąstymo pasėka, – vengti ėjimo va bank (nes tokiu atveju, pergalės tikimybė – tik 50 proc.) . Tad tai – gal laisvų piliečių visuomenių įpročiai, o ne ubagynų, kol kas.
    O ad dabar taI, nors ir vienetiniu atveju, pabandyta laužyti, – gal nėra blogai.
    Istorija matomai senesnė, nei nuo to meto, kai vienas buvo TS-os kandidatas Nr. 1, o kitas tik Nr. 2 (dublis) į prezidentus (konkurencija – turi dažnai ir juodas puses, ypač tautiška). Juk vienas kitą pažįsta daug seniau… o abu pripažinti asai, nors gal kiekvienas apie tai mano kitaip…
    Nors aš visuomet baisiuosi tautiečių pasitenkinimu, kuomet vyksta krašte totaliniai valymai (kai pasitenkinimas tokio didelio mąsto valymais, tokiais periodais, būna toks didelis, kuomet rodosi nustoja net gandrai skraidyti…). Man labiau priimtina kadrų ugdymo taktika, nei totaliniai valymai. Totaliniai valymai – nevykusių revoliucionierių manau tradicija, ir ji man labai šlykšti, nors Lietuvoje kol kas, pastebime, labai pageidaujami totaliu mąstu – jų tautiečiai tiesiog reikalaują (gal ir klaidingai manau, kad tradiciškai valymai, net tremtys kelia didelį tautiečių pasitenkinimą, kažkodėl…).

    Bet bėda ne čia.
    Lietuvoje siautėja totali nekompetancija, kai pakalbi su atskirų ūkio šakų profais. Neregėto masto, net protui neįsivaizduojamo (gal panašiai, kaip pas 1917 m. nevykėlius teroristus buvo) – dėl ko gali būti ir blogiau krašte. Nors čia, jau neturi ką ir stebinti, durnių laivas čia, kol gyvi esame. Bet kad tokio masto katarsis.
    Kodėl. Kodėl toks likimas vis TS-ai. Kur klaidos.
    Įdomi detalė. Kai Lietuvoje didelė bėda – būna šalčiai, gal net speigas.
    Šį kartą noriu, labai noriu klysti, – gal bėda nusisuks nuo Lietuvos. Nors kiek maršalo planų, gi, pastoviai į čia metama…

  31. 645.

    . sausio 21st, 2010, 11:23 am

    Ievos dukros myli ausimis. Leptelėjo ministeris apie motiną… galėjo gi kažkaip gražiau išsireikšti.

  32. 646.

    Valentinas sausio 21st, 2010, 11:35 am

    Fredi,
    Tai, kad ministras negali turėti savo užsienio politikos yra aišku. Tai, kad Ušackas turi savo užsienio politiką irgi aišku. Tai, kad jis būdamas ambasadoriumi turėjo skirtingą užsienio politiką nei ministras irgi visi kas toje srityje dirba pripažįsta. Aš nesileisiu į diskusijas ar Grybauskaitės užsienio politika gera ar ne. Bet jei prezidentas atsakingas už ją, reiškia ministras turi vykdyti prezidento nurodymus. Hilary Clinton vykdo Obamos nurodymus. Kai Colin Powel nusprendė, kad Bušo užsienio politika jam netinka, jis atsistatydino be jokių kvailų frazių: „jei aš esu vienintelė kliūtis…”
    Politinio pasitikėjimo pavaldinys turi vykdyti viršininko nurodymus, kitaip bus bardakas.

  33. 647.

    Fredis* sausio 21st, 2010, 11:49 am

    Man vakar patiko V.Ušacko mintis: „mano šeimai reikia aiškumo…”.
    Po truputį einame į Colin Powel laikus. Kryptis – teisinga :)

  34. 648.

    R.Medinis sausio 21st, 2010, 12:22 pm

    Visada sakiau, kad konfliktai tarp prezidento ir kitų institucijų yra užprogramuoti mūsų konstitucijoje. JAV pavyzdys čia netinka. Pas mus yra parlamentinė Respublika, kurioj prezidentą kažkodėl renka visi žmonės, jis turi būti nepartinis (dar vienas nonsensas), skiria (teikia) jėgos struktūrų vadovus, bet nevadovauja vyriausybei. Atsakingas už užsienio politiką, bet užsienio reikalų ministro tiesioginis viršininkas yra premjeras, kuris yra jau yra partinis ir t.t. Žodžiu košė- makalošė, kurią politologai kažkodėl vadina valdžiosi svertų pusiausvyros principu…

  35. 649.

    WU sausio 21st, 2010, 1:26 pm

    :D Bilietas į Baltarusiją…

  36. 650.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 4:33 pm

    Ušackas, kaip diplomatas profesionalas, pasirodė tragiškai. Taktine, strategine ir visomis kitomis prasmėmis.

    Esminė klaida – pradėjo ginčytis su nugalėtojais, šiuo atveju su Nugalėtoja.

    Toliau-neįvertino, kad jos Didenybei Nugalėtojai, norint išlaikyti aukštus reitingus, ir neatsidurti šalia Obamos, būtinos greitos ir efektingos pergalės. Pergalės bet kokia kaina vidaus arba užsienio politikoje.

    Kadangi su vidaus pergalėmis yra problemų, belieka – pergalės užsienio politikoje.

    O čia kažkoks ušackiukas šokinėja, mekena, vaiposi ir maišosi po kojomis su savo juokingomis ambicijomis…:)

    Tai kas kaltas, ponas Ušackai?

  37. 651.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 5:19 pm

    Fredi, tu teisus- URM-e, koridoriais vaikšto pasipūtę, jauni, neklystantys gaidžiukai-darbuotojai, sov.nomenklatūros atžalos, arogantiški, pasipūtę ir sėdi priekvailės, tačiau geraširdės vištelės:)

  38. 652.

    Fredis* sausio 21st, 2010, 5:36 pm

    URM-e, spėju, klerkai dirba labai teorizuotai, pagal papelijusias instrukcijas, medinius štampus su realia praktika nelabai susietai, o D.Grybauskaitė užsienio politikoje yra visiška profanė, tikinti, kad jei paskambins kur reikia, jei padarys tūpsnį, tai mūsų dešras, pieną ir vykstančius į Rusiją vilkikus praleis rusų pasieniečiai su muitininkais įsitempę kaip stygos, atiduodami pagarbą.
    Šiaip tai šita institucijų trintis yra kvaila, nemokšiška, pasibjaurėtina ir mums visiškai nereikalinga.
    Pasipūtęs asiliukas yra tiek Ušackas, tiek nesugebėjusi rafinuotai ir diplomatiškai veikti D.Grybauskaitė.
    Atsistatydinimo ir viešo drąskymosi neturėjo būti.

  39. 653.

    nerijus sausio 21st, 2010, 6:12 pm

    Valentinai

    Ušacko tiesioginis viršininkas- Kubilius.

  40. 654.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 6:17 pm

    Fredi, dėl visko esi teisus,dėl visko esi informuotas, dėl visko su tavim sutinku, tačiau berods nuoširdžiai nesupranti, kad Rusijoje, Baltarusijoje ir Lietuvoje „rūlina” tik Nugalėtojai (-jos). Tai juk elementaru, Fredi:)

  41. 655.

    Valentinas sausio 21st, 2010, 6:19 pm

    URM tai diplomatų klanų irštva. Ten vyksta žiaurios kovos dėl įtakos, dėl ambasadų, postų ir t.t. Savotiška, atskira biuroktartinė-hedonistinė kultūra. Neturi nieko bendro su Fredžio aprašyta.

  42. 656.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 6:26 pm

    Ir dar, Fredi, ar pačiam nejuokingai skamba tavo amsėjimai iš lūzerio apkasų: „tai pasibjaurėtina, tai kvaila, nemokšiška, taip neturėtų būti, to mums visiškai nereikalinga, drąskymosi pas mus neturėtų būti, man Lietuva-ne fikcija ir etc?:)

    Ar pats tokiu būdu netampi panašus į tą pasipūtusį asiliuką?

  43. 657.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 7:46 pm

    Klausau, Aleksandro Sacharuko, jis mane pribloškė, nubloškė ir sutraiškė savo logika bei morale, dėl balsavimo už Seimo narį, draugelį L.Karalių.

    Esmė tame, kad tik vakar vakare mačiau jo interviu, kad jis tik norėjo patikrinti ar L.Karaliaus kortelė veikia ir PATIKĖJAU…

  44. 658.

    Valentinas sausio 21st, 2010, 7:48 pm

    Žmogus su tokia šukuosena negali būti patikimas.

  45. 659.

    Rolandas sausio 21st, 2010, 7:51 pm

    Tas debiliukas ką tik pasakė, maždaug taip, – kad užmušti žmogų (t.y. – balsuoti Lietuvos R. Seime melagingai, už kitą)-yra tas pats, kaip ir pereiti gatvę degant raudonai šviesai:)

  46. 660.

    Fredis* sausio 21st, 2010, 9:19 pm

    Tokia šukuosena yra tipiška darbo partijos nariui ar prijaučiančiam. Sacharukas buvo jaunas ir nespėjo įšokti į Uspaskich komandą, todėl prisišliejo prie sekančio važiuojančio į valdžią ešalono – pono Arūno Valinsko.

    Dėl V.Ušacko atstatydinimo.
    Reikia kurstyti D.Grybauskaitės tikėjimą mūsų šalimi, nenuvilti Prezidentės, kurstyti jos tikėjimą tenkinant jos įgeidžius ir sumanymus, palaikyti jos tikėjimą, kad valingų judesių pagalba galima nuveikti daug naudingų darbų ir išvesti šalį į platesnės ampiltudės orbitą. Jei Prezidentė nuleis rankas ir praras tikėjimą savo ir savo šalies piliečių jėgomis – mus užlies tamsa, niekada neišauš aušra. Skatinkime savyje tikėjimą, kad mus sektųsi.

  47. 661.

    romas sausio 21st, 2010, 9:21 pm

    Tai buvo operatyvinė veikla, nes Sacharukas yra Seimo Operatyvinės veikos parlamentinės kontrolės komisijos pirmininkas. Reiktų žinoti, kad kartais būna taikomi nusikalstamos veiklos imitavimo modeliai :)

  48. 662.

    A.G. sausio 21st, 2010, 9:37 pm

    Dėl Prezidentės.
    Manau klanai pradės masinę ataką prieš ją, žinoma, su žiniasklaida, kuria mūsų tauta tiki. Na vadinkime tautą kaip norime, tamsia ar ne, bet ji šmežtams tiki.
    Štai jie leidpsi prezidentei uždaryti jų prekybos „tašką“ prie sienos (iki tol jie to niekam neleido), bet jie ilgai atgal neis.
    O tautiečiai, kaip žinia, (tiksliai matyt buvo apibudinti Napaleono – pakanka pakelti botagą… kaip kokiems veršiams), nepagelbės. Jokiu būdu ne..
    Deja, ne taip paprasta juos teisti – tauta gyvena šimtmečius šioje kryžkelėje ir yra mokyta, permokyta.
    Žodis priklausytų, išskirtinai, inteligentijai. Deja, ji dar bailesnė, nusikaltamai baili, dar daugiau – gal už skatiką ne tik draugą parduoti gali, ne tik baili…

  49. 663.

    Ligita sausio 28th, 2010, 9:19 pm

    Valentinai, koks tu apsiblausęs. Taip iki galo ir nesureguliavom Maro disertacijos reikalų. Pažiūrėk – http://www.ljms.lt/news/70/15/Jau-ketvirta-karta-bus-renkamos-geriausios-disertacijos Rašoma: „Disertacijas konkursui „Geriausios disertacijos 2009“ gali siūlyti visi Lietuvos mokslininkai bei doktorantai.” Aš nei mokslininkė, nei doktorantė :( Ką siūlai?

  50. 664.

    Valentinas sausio 28th, 2010, 9:52 pm

    Gal sakau atkeršykim Marui, kad jis mus paliko ir nepateikime jo disertacijos konkursui?

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt