Drėbtelk ir tu, kartu su Valdemaru

„Apdrabstykime istoriją, vaikai,
kuo kas galim – ir išryškės jos tikrasis veidas.“ – Maras

Spontaniškas Valentino interviu, paskelbtas 2009 metų spalio 17 dieną, su istoriku Valdemaru Klumbiu taip paprastai užmarštin nenugarmėjo.

Pasipylė trumpi ir ilgesni komentarai, visokie nuomonių pareiškimai, įsisiautėjo nesantaika. Galop veiksmas persikėlė į Vilnaus Rotušės aikštę, kur vyrai dangstydamiesi skydais puolė taškytis kalavijais, moterys ir vaikai, drobiniais audeklais apsigobę, lindo į šaižaus lietaus plėšomas palapines… Buvo baisu. O gal nebuvo? Gal aš ką tik iškreipiau istoriją?;) Deja, reikalas šviežias, taigi liudininkai greitai konstatuos, kad „truputį“ sufantazavau. O jeigu aš štai taip nudobčiau liudininkus, panaikinčiau pirminius, antrinius šaltinius ir pulčiau kurti savo istoriją, mm? Ar kas nors atsektų kaip buvo iš tikrųjų? Turbūt taip. Nes visko nepanaikinsi. Ir vėl – turbūt.

Šis naujas skyrelis, startavęs 2009 metų spalio 20 dieną, skirtas istorijai. Diskutuokim, provokuokim vienas kitą, atraskim.

Šiaip ar taip kiekvienas iš mūsų jau esame ISTORIJA.

Pradžiai siūlau minėtojo istoriko mokslinio straipsnio „Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo“ išvadų dalį, o toliau… Žiūrėsim.

1. Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo

Komentarai: 1 714 “Drėbtelk ir tu, kartu su Valdemaru”

Puslapiai: « 117 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 2735 » Show All

  1. 1015.

    WU kovo 7th, 2010, 9:17 pm

    O į kokį skyrelį man perkelti savo pamąstymus apie projektą „Ligita”?

  2. 1016.

    romas kovo 7th, 2010, 9:19 pm

    Nerijau,kodėl manai, kad Katkevičius toks neužsiėmęs?

  3. 1017.

    Valentinas kovo 28th, 2010, 9:28 am

    Kaip visada Latynina pažeria kontoversiškų minčių vertų apsvarstymo. Štai viena jų:
    На самом деле нет ни одного случая, когда развитие человечества происходило из-за социальных реформ. Развитие человечества всегда происходит из-за технологий. Великая Французская революция на самом деле ничего особо не дала человечеству, кроме террора и изобретения гильотины. Это не такое важное техническое изобретение, без него можно было бы обойтись.

    Когда Либих изобрел удобрение почв и когда были изобретены пароход и железная дорога, это переменило жизнь человечества гораздо больше, чем любая революция 1789-го, или 1830-го, или 1848 года. Единственный плюс социальных изменений заключается в том, что они облегчают приход новых технологий. Конечно, в этом смысле Россия сейчас находится в очень тяжелом положении. Мы, очевидно, не та страна, в которой могут воплощаться новые технологии.

    Gal ir Maras pasisakytų pagerbdamas savo skyrelį?

  4. 1018.

    Rolandas kovo 28th, 2010, 3:03 pm

    Valentinai, nesutinku su Latynina. O kaip liberalizmas, juk ši politinė sąvoka ir atsirado Prancūzijos revoliucijos laikais. Argi ši teorinė-praktinė visuomenės organizmo konstrukcijos konceptuali teorija, socializmo priešingybė yra nieko verta?

  5. 1019.

    Valentinas kovo 28th, 2010, 3:36 pm

    Rolandai, kiek suprantu, ji teigia, kad eilinio žmogaus gyvenimui Prancūzijos revoliucija turėjo daug mažiau reikšmės, nei sugalvojimas tręšti laukus cheminėmis trąšoming. Būtent technologinė pažanga įgalino prigaminti daug maisto, pamaitinti visus, tai paskatino gimstamumą ir t.t. Liberalizmas alkstančių nepamaitino.

  6. 1020.

    Rolandas kovo 28th, 2010, 3:50 pm

    Valentinai, paskaityk, ji rašo (net du kartus pakartodama) būtet „visuomenės vystymuisi”, po to „pakeitė visuomenės gyvenimą”. Taip, kad ji akcentus dėjo ne ant eilinio žmogaus gyvenimo pakeitimo, ar sotesnio valgio.

  7. 1021.

    Valentinas balandžio 4th, 2010, 9:08 am

    Gal Velykų rytą ir nelabai tinkama tema, bet Radzichovskis pateikė įdomius duomenis apie dirbusiųjų NKVD tautybę:

    Кстати, и в НКВД работали «представители всех народов». Для патологических любителей жанра провел целое исследование. В самом лучшем справочнике Н.В.Петрова, К.В.Скоркина «Кто руководил НКВД в 1934-1941» (М., 1999) учтено 568 руководителей «органов» за этот период. 315 русских, 111 евреев, 61 украинец, 22 грузина, 17 латышей, 15 белорусов, 7 поляков, 6 немцев, 6 армян, 2 эстонца, по одному абхазу, азхербайджанцу, литовцу, чувашу, итальянцу и шведу. Ну и как по родоплеменному признаку будем искать виноватый народ?

  8. 1022.

    Fredis* balandžio 4th, 2010, 12:06 pm

    Valentinai, ką tu tuo norėjai pasakyti? Kad Sovietinė Rusija neatsakinga už savo sukurtų represinių struktūrų nusikaltimus?

  9. 1023.

    Valentinas balandžio 4th, 2010, 9:48 pm

    Fredi, visai ne tai. Čia iliustracija dažnai sakomam mitui, kad nkvd buvo vieni žydai. Nors, reikia pripažinti, kad žydų tikrai labai daug. Stebina didelis latvių dalyvavimas.

  10. 1024.

    Rolandas balandžio 4th, 2010, 10:01 pm

    Valentinai, o pagal gyventojų proporciją, kaip ten su žydais ir NKVD?

  11. 1025.

    Valentinas balandžio 4th, 2010, 10:04 pm

    Aš tik pateikiau įdomius duomenis be jokių užpakalinių minčių. Dėl gyventojų proporcijų neturiu jokio supratimo koks buvo žydų procentas Rusijos imperijoje.

  12. 1026.

    . balandžio 21st, 2010, 7:18 pm

    Gal įdomu pasižiūrėti dar oficialiai neatidarytą Bumbliausko projektą?

    .www.viv.lt

  13. 1027.

    . balandžio 23rd, 2010, 11:59 am

    Marui – specialiai klausimas : Ar čia istorikas Bumblauskas teigia, kad ši muzika tiesiogiai susijusi su Vilniumi?

    http://www.viv.lt/vilniaus_simboliai/kuris_zinomiausias_vilnietis_pasaulyje

    ***Vis dėlto manytume, kad jau 200 metų labiausiai atpažįstamas tiesiogiai su Vilniumi susijęs žmogus yra visuomenės veikėjas ir kompozitorius Mykolas Kleopas Oginskis, kurį išgarsino polonezas „Atsisveikinimas su Tėvyne” (a-moll nr. 13), parašytas 1794 m. M. K. Oginskio šlovė sutampa su Vilniaus ir LDK istorijos apogėjumi – Gegužės 3-iosios konstitucijos epocha. 1794 m. sukilimo, gynusio Gegužės 3-iosios konstituciją, vienas LDK vadų ir buvo M. K. Oginskis. Pralaimėjus sukilimui M.K. Oginskis buvo priverstas emigruoti, ir kaip tik tuo metu buvo sukurtas garsusis polonezas. Oginskio šlovę pripažino ir Florencija, suteikusi jam amžino poilsio vietą panteone šv. Kryžiaus (Santa Croce) bazilikoje šalia tokių pasaulio kultūros grandų kaip Michelangelo, Galileo, Machiavelli ir Rossini.***

    http://www.youtube.com/watch?v=mQwRYqqqHnY&feature=related

  14. 1028.

    Maras balandžio 23rd, 2010, 3:59 pm

    Ne muzika susijusi, o jos kūrėjas. Muzika, kaip parašyta, buvo sukurta ne Vilniuje. O ką jis turėjo omeny – nežinau, gal ir atsisveikinimą su Vilniumi.

  15. 1029.

    Valentinas balandžio 30th, 2010, 10:52 pm

    Marai, tu be abejo žinai pogrindžio periodikos rinkinį „Perspektyvos”. Roto knygyne jį išpardavinėja po 10 lt.

  16. 1030.

    Maras balandžio 30th, 2010, 11:05 pm

    Oho. Turiu su leidėjo dedikacija. Gi apie jį rašiau bakalaurinį :) . Bet ačiū už informaciją.

  17. 1031.

    Valentinas balandžio 30th, 2010, 11:22 pm

    Viršuliškėse mačiau, kur Pasidaryk pats.

  18. 1032.

    Valentinas gegužės 22nd, 2010, 10:33 am

  19. 1033.

    Maras gegužės 22nd, 2010, 2:47 pm

    Kad jinai ne atsirado, o buvo iki manęs. Dar ir man dėstė. Šiaip jos mokslinių tyrimų sritis – paveldosauga, tai ir iš straipsnio matosi. Man sovietmečio atmintis – tik domėjimosi sritis, pašalinis dalykas.
    Negi nori, kad aš vienintelis apie sovietmetį rašyčiau :) ?

  20. 1034.

    Valentinas gegužės 22nd, 2010, 3:35 pm

    Kitaip sakant, tu nenori, kad suorganizuotumėme jos sukompromitavimo ir apšmeižimo kampaniją?
    Gaila, būtų linksma :)

  21. 1035.

    kreivarankis gegužės 22nd, 2010, 3:40 pm

    Ne tik linksma, bet labai malonu. ;)

  22. 1036.

    Maras gegužės 22nd, 2010, 4:45 pm

    Formuojasi nauja mafija istorijoje: nominalus vadovas, iškaba – Maras, faktinis – Valentinas. Drebėkite visi, kurie stos jai skersai kelio – būsite sukompromituoti ir apšmeižti :) .

    Malonu?

  23. 1037.

    Fredis* gegužės 22nd, 2010, 6:37 pm

    R.Čepienės straipsnis man pasirodė balvoniškas ta prasme, kad ji vaizduojasi vienintelė žinanti kaip teisingai, nevienašališkai pavaizduoti, suprasti moksliškai paaiškinti sovietmetį, net pavartojo idioišką išsireiškimą – „aukso vidurį rasti sunku”.
    Reikia konstatuoti faktą, kad Rūta Vanagaitė, nors savo laiku buvo giliai susipainiojusi talkinusi nušalintąjam Prezidentui R.Paksui, visdėlto sukūrė labai savalaikį ir būtiną projektą „1984: išgyvenimo drama”.
    Į sovietmetį reikia žiūrėti įvairiais pjūviais ir jokio auksom vidurio nėra ir negali būti. R.Vanagaitės pjūvis buvo pats aštriausias ir labiausiai atskleidžiantis esmę, kitą įvaizdį pateikiau aš – Villa Lituania sodelyje Romoje prieš atiduodant raktus italams buvo nukarpytos gėlės.
    Kitas tipiškas istorikės nusišnekėjimo pavyzdys restauratorių pavadinti „sovietų restauratoriumi”. Kažkoks dėdulė pasitaikė nepėsčias ir akiniuotą varną pataisė labai tiksliai: „sovietmečio restauratorius”.

  24. 1038.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 7:23 pm

    Fredi, koks nevykęs būdas- sovietmetį aiškinti moksliškai. Iš esmės sovietmetis, tai daugelio dabartinių žmonių gyvenimo dalis, kai kuriems -pati geriausia gyvenimo dalis. O kas yra žmogaus gyvenimas, ar jį galima pavaizduoti moksliškai? Gal ir galima. Tačiau reikėtų labai daug mokslinių metodų pasitelkti, ne tik istorijos. Tarkime, koks nors istorikas imtų ir parašytų istorinį darbą apie Fredžio gyvenimą, bandydamas surasti „aukso vidutį”, tai skanaus juoko Fredžiui sukeltų toks veikalas. Juk Fredis pamena, kad be to , jog jis buvo spaliukas disidentas, jo gyvenimo sovietmečiu vieną esminių, pagrindinių dalių taip pat sudarė malonūs jo lankytų valgyklų ar tuomet rūkytų cigarečių kvapai, alaus ir žirnių su spirgučiais skonis, bei įvairiausi kitokie jausmai, džiaugsmai ir vaizdai. Todėl sutinku, kad sovietmetį būtina tyrinėti pačiais įvairiausiais pjūviais, ir jokio auksinio vidurio būti negali.

  25. 1039.

    Fredis* gegužės 22nd, 2010, 8:08 pm

    Sovietmetis man įvarė pilna kompleksų – Bizonų slėny, Aukštaičiuose, Žemaičiuose alaus įpildvo, alus – šlykštus, kažkuo skiesdavo, o iš Tauro rago, Astorijos – gėdungai prametė. Kiekvieną kart kai eini gerti – apimdavo netikrumo jausmas – prames nepilnametį barmenas lauk ar ne.
    (Visuose nurodytuose taškuose tuomet buvau apsilankęs po kartą, mano draugai buvo vyresnio brolio draugai).

  26. 1040.

    Fredis* gegužės 22nd, 2010, 8:33 pm

    dabar žmonės mažiau kompleksuoja:

    Paulius
    Gegužė 22, 2010 6:45 vakare

    Tu man neaiškus kažkoks. Visur bandai save įkišti, parodyt. Ar perdaug nesusireikšminai save? Išsakai vieną nuomonę, tada sulauki kritiškų komentarų, tada pakeiti nuomonę ir palaikai daugumą. Gal gana lįsti į “šikną”?
    Jei lendi, tai nusipirk daug vazelino, nes nevisiems pavyks įlįsti.

    “Studentas nori paslaugos. O man norisi jį pasiūsti…” Jei vaidini tokį “visuomenės veikėją” tai ir padėk, o ne pašiepk prieš visus.

  27. 1041.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 8:47 pm

    Štai tokie Pauliai „panašu, taip pat iš tų studentų…, o ta merga, kuri iki pirmadienio darbą padaryti reikalavo, yra to Pauliaus draugužė, ne kitaip. Tokie tik ir tyko Artūro, Valentukevičiaus ir kitų, vis reikalauja, terminus nustato. Studentai be jokių kompleksų. Kad tik prie veiksmų nepereitų…

  28. 1042.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 8:49 pm

    Man patiko kanto pozicija:”Paulius visai normaliai parašė, gana aiški pozicija. Už ką jam etiketę mesti ?”:DDD

  29. 1043.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 8:59 pm

    Tautininkų frakcija Tėvynės sąjungos partijoje mano, kad Kazimieras Uoka, protestavęs prieš Vilniuje vykusias seksualinių mažumų eitynes ir jų metu patekęs į konfliktą su policija, gynė TS partijos vertybes.

  30. 1044.

    WU gegužės 22nd, 2010, 8:59 pm

    Rolandai, aš irgi atkreipiau į tai dėmesį. Balvonas tas kantas visiškas.

  31. 1045.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 9:06 pm

    Kaip elinis Lietuvos valstybės runkelys aš darau tokias išvadas-tikslas pateisina priemones. Juk aiškus tautininkų signalas žmonėms-mušti mentus, nepaklusti jų reikalavimams galima, tik reikia susigalvoti kokią nors vertybę, kurią gini.

  32. 1046.

    romas gegužės 22nd, 2010, 9:09 pm

    Rolandai, apie sovietmečiu rūkytų cigarečių kvapus tai tu čia gerai pavarei:) Reiktų sakyti smarvė. Pats rūkiau sovietmečių, todėl galiu pasakyti, kad dabar užtraukus tų laikų tabako visi pagalvotų, gal kas narkotikus kokius dūmija arba gal plastmasė užsidegė. Faktiškai materialiais dalykais sovietmetis atrodo taip blogai, kad su dabartimi sunkiai lyginamas. O jei tada atrodė kažkas gerai, tai tik todėl, kad geriau nebuvo. Vienintelis tikrai geras dalykas buvo jaunystė ir merginos, bet tai ne sovietų valdžios nuopelnas.

  33. 1047.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 9:18 pm

    romai, skirtumus suvoki tik lygindamas. Iš dabartinių pozicijų, nuo vartojimo persisotinęs tavo protas konstatuoja, kad materialiais dalykais sovietmetis buvo toks blogas blogas. Tačiau tuomet tu to nežinojai, toks buvo bendras lygis ir suvokimas. Ir tuomet buvo vieto blogos kokybės daiktas, geros kokybės daiktas ir labai geros kokybės daiktams. Dėl tuomečių cigarečių kvapo, tai labai subjektyvus ir intymus klausimas.

  34. 1048.

    Fredis* gegužės 22nd, 2010, 9:21 pm

    romas apie merginas sovietmečiu, tai galiu paneigti, kad tai buvo kažkas labai civilizuoto, laisvo, neužguito, savimi pasitikinčio ir oraus. Iš vyresnių draugų medicininę praktiką atliekančių draugų pasakojimų – nusirengdamos ginekologo kabinte baisiausiai gėdydavosi, savo apatines kelnaites skubiai sukišdavo į batelius kaip kažką labai gėdingo ir nešvaraus. Nebuvo tuo metu žmogus labai laisvas ir savimi pasitikintis, tai pasimatydavo, atsiskleisdavo pačiose netikėčiausiose detalėse ir situacijose.

  35. 1049.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 9:36 pm

    Abejoju, kad šiais laikais apatinės kelnaitės patapo švaros simboliu ir juos jau galima drąsiai pakloti gydytojui prieš nosį. Tiesa sakant netikėtas ir galimai gan patikimas testas patikrinti postsovietinės moters išlaisvėjimo laipsnį -stebėti, kaip ji elgiasi su savo apatiniais.

  36. 1050.

    Valentinas gegužės 22nd, 2010, 9:46 pm

    Pagrindinis testas skiriantis ar žmogus atsikratė sovietmečio, tai kiek kartų per savaitę plauna galvą. Dabartinis, energingas, civilizuotas miesto žmogus galvą plauna kiekvieną dieną (Račo atveju nežinau, nes turbūt ten nėra ką plauti). Sovietmečiu galvą plaudavome 1-2 kartus per savaitę.

  37. 1051.

    kreivarankis gegužės 22nd, 2010, 10:12 pm

    Nu ką… Čempionų lygos finalas. Yra žiūrinčių?

  38. 1052.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 10:21 pm

    kreivaranki, asmeniškai tik world cup žiūrėsiu:)
    Ačiū, Valentinai, priminei, aš dažnai pagaunu save galvojant, kodėl gyvenimas toks beprasmis atrodo žmonėms, kurie negali nors kartą per savaitę išsiplauti galvos, nes nėr ką ten plauti. Kaip čia neprisiminsi klasikų, kurie sakė, kad jei jums penkiolika tai pasistenkite nenuplikti, o jei Jums daugiau nei keturiasdešimt penki, kaip tik metas vilkti gatve kojas ir spaudžiant prie savęs geltoną laptopą bambėti sau po nosimi:”Šiandien Fredis tikrai prirašys netinkamų žinučių, o man jas vėl visas reikės ištrinti”. Nepamenu tiksliai, todėl perfrazavau.

  39. 1053.

    . gegužės 22nd, 2010, 10:21 pm

    Sovietmečiu rūkydavom „Kąstytį” (prastesnės) arba „Kosmos” (aukščiausia klasė).
    Turėjau tokį kolegą Raimondą, jis kasmet keliaudavo kartais net po du kart tikran užsienin , kartą prisigėręs išsitarė, jog tai „dėl ryšių šalia konservatorijos”.

    Tai va, jo :koronyj nomer” buvo – užėjus į geriausią tabako firminę parduotuvę užsirūkyti „Kosmosą”… Maximum po minutės atbėgdavo parduotuvės darbuotojas ir siūlydavo „Marlboro”, net pokelį, kad tik anas nesmardintų…

    Mes tada nelabai užuosdavom tą smarvę…

  40. 1054.

    WU gegužės 22nd, 2010, 10:32 pm

    Kreivaranki, aišku, kad yra.

  41. 1055.

    kreivarankis gegužės 22nd, 2010, 10:40 pm

    Tai gerai, nes aš nežiūriu :( Šiaip aš lyg ir už Interį, bet tada jei jis laimės, tai Jose bus kaip Jėzus…

  42. 1056.

    WU gegužės 22nd, 2010, 10:42 pm

    Aš būtent sergu už Mourinho. Esu Realo fanas. O čia mūsų naujas treneris :) ) Ir šiaip jis man mane primena, todėl patinka.

  43. 1057.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 10:43 pm

    Aktorius Robertas Pattinsonas keičia stilių- jis nusikirpo poilgius plaukus. Kaip aktorius išsižiojo vienoje pokalbių laidoje, pokyčių priežastis gan dramatiška- blusos.

    “President wows to rest and order!” (T.Čyvas)

  44. 1058.

    romas gegužės 22nd, 2010, 10:43 pm

    Nors ir nebuvo pirkti, bet gerų cigarečių kvapą žinojom. Iš Maskvos parveždavo „Soyuz Apollo”, o ir Marlboro arba Kent būdavo kartais gaudavom.
    Fredi, nežinau dabartinių merginų įpročių, bet ir mano jaunystėje celibato nepraktikavom. Jauni žmonės visais laikais norėjo mylėti.

  45. 1059.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 10:44 pm

    WU, kuom primena?

  46. 1060.

    kreivarankis gegužės 22nd, 2010, 10:48 pm

    A jau tikrai, kuom gi jis tau, WU, primena tave?

  47. 1061.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 10:55 pm

    romai, o kada pats gavai paragauti 1)kramtomos gumos (davė tėvai, draugai ar kita, ir kokie jausmai tuomet užplūdo);2)ką pradėjai pirmiau vartoti alų ar degtinę, jei alų, tai kiek butelių alaus reikėjo išgerti,kad jau galėjai „drąsia”i eiti į šokius;3)ar teko rūkyti „Prima”;4) ar turėjai juostinį magnetofoną, jei taip kuriais metais jį įsigijai, koks buvo jo pavadinimas;5)ar tas magnetofonas dar guli Jūsų sandėliukyje?;6)ar teko nešioti brezentines (tiesiogine to žodžio prasme) kelnes;7)ar …, dar šimtas klausimų, tačiau pirmiems klausimams terminas nors ir ne iki pirmadienio, tačiau labai trumpas:)

  48. 1062.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 11:00 pm

    kreivaranki, mūsų klausimas WU gali būti ir yra tik retorinis, ne žilais plaukais juk:) aišku, kad ambicijomis. Ambicijomis visuomet laimėti ir būti kiečiausiu, o gal tik arogancija:)

  49. 1063.

    kreivarankis gegužės 22nd, 2010, 11:06 pm

    O gal vienišo herojaus charizma?

  50. 1064.

    Rolandas gegužės 22nd, 2010, 11:13 pm

    kreivaranki, dėl vienišo herojaus, tai galimai esi teisus. WU yra neordinarus, jo viena iš savybių priešinimasis bandos nuomonei, kad ir kokiais klausimai tai būtų-vyro moters santykiai, patriotizmas ar pan. Viena linija pas WU yra stipri ir stabili-jis nepripažįsta jokios diskriminacijos. O Mourinho?

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt