V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą

m

V.A.M. – tai 2009 metais rugpjūčio 31 dieną startavęs ir šiemet atnaujintas muzikinis skyrelis, kurį pasiūlė komentatoriai Ieva su Juozu. Kodėl V.A.M.? Gediminas, Ligita, Tomas, Ieva  ir kiti kai kada taškosi Artūro prižiūrimame skyrelyje (šiuo metu uždarytame renovacijai): „Dvigubai atjaunėjęs narcizas, arba itin prašmatnus kvietimas nusipezėti“, o štai didieji muzikos mylėtojai Valentinas, Auksinis Kardas ir Maras nuosavo kampo dar neturėjo, todėl labai liūdėjo. Dabar to daryti nebeteks.

Čia kiekvienas iš jūsų galite diskutuoti apie muziką, dalytis mėgstamais kūriniais su kitais, išgirsti nuomonę apie juos ir tiesiog smagiai leisti laiką.

Galbūt bus sudaromas TOP 10 ar TOP 20.

Siūlomi kūriniai:

 

P.S. nuotrauka Valentino

Komentarai: 2 690 “V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą”

Puslapiai: « 12 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 1254 » Show All

  1. 291.

    A.G. rugsėjo 7th, 2009, 12:49 pm

    Ypač po 1990 m. (kuomet pakvipo skerdena – ir prie jos nusigauti iš esmės kurį laiką pasikeitė taisyklės, kaip ir visuomet, kuomet kyla sumaištis) – tenka pastebėti žmones, kurių rodėse jau ir nėra… 17-ųjų su odinukėmis ir už diržo užkištu šauninku.
    Žinoma, laikmetis kitas (gavę šiokį tokį mokslą, galimybę siuntinėti nuorodas į interneto lobynus), tad atitikties išvaizdoje net ieškoti neverta.
    Galima tik pastebėti, jei tuomet tokių (deltonikų) daugiau buvo tarp matrosų, – tai dabar daugiau tarp neįvykusių menininkų…
    Jei kalbėti apie tų deltonikų telkimosi vietas tuomet ir dabar.
    Bet atitiktis išlenda vistiek, kur tu besitelktum. Slėpk neslėpęs.
    Kaip sakydavo tas praradęs mylimą žmogų ir dėl to išprotėjęs – vagis nekenčia vagies, k* nekenčia *-os.
    Taip išeina, kad buvę bolševikėliai (kumečių ainiai) – šiuolaikinių bolševikėlių… t.y. tokių pačių deltonikų…
    Toks gyvenimas.

  2. 292.

    Musė rugsėjo 7th, 2009, 1:39 pm

    Dar apie Asmik – aš kaip kokia paauglė neišmetu šito „Moters” numerio, nes ant jo viršelio labai graži jos nuotrauka:

    http://www.moteris.lt/uploads/img/catalog/1/news_one_photo_1_135542.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=-gR_xKn69_I

  3. 293.

    Musė rugsėjo 7th, 2009, 3:33 pm

    Dabar tik pastebėjau, kad romas buvo įkėlęs Leonard Cohen’ą, man tai vienas iš labiausiai jaudinančių balsų, toks šiurpiai nuostabus, ypač atliekant Hallelujah:

    http://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw

  4. 294.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 4:49 pm

    Valentinai, aš tai neįsižeidžiau.
    Bet tai, kad tiek aš, tiek Ligita, tiek Auksinis kardas pastebėjome tą patį dalyką rodo, kad greičiau jau Tavo interpretacija yra klaidinga. Tai, kad Tu taip negalvoji, dar nereiškia, kad kiti negali taip perskaityti. O kadangi kūrinio prasmę kuria ne tiek autorius, kiek skaitytojai, tai teisūs esame mes – skaitytojai. Beje, lygiai tokią pat manierą naudoji pokalbiuose su GIGA. Turbūt tinkamiausia tam įvardinti būtų „globėjišku tonu”, o tai iš karto reiškia savęs pastatymą į aukštesnę padėti. Ieškoti pavyzdžių neturiu laiko.
    Beje, nustebinai taip primityviai susiedamas pinigų gaminimą tik su verslu (siaurąja prasme). Jau seniai egzistuoja „kultūros industrijos” ir panašūs dalykai. Nebūt knygų – nebūt spaustuvių ir pan.

  5. 295.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 4:53 pm

    Pritariu ir A.G. nuomonei.
    O žieminius batus filologai, kaip ir valentinai, tiesiog užsidirba.

  6. 296.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 5:02 pm

    Karde, iš to, ką radau tūbėj, Joshua Rifkin – ne tas. Kalbėdamas apie standartus turėjau omeny visokias populiarias džiazo temas. Kažką lyg yra grojęs iš „Porgio ir Besės”. Su Bachu kad būtų dirbęs tas mano ieškomas, neprisimenu. Tiesiog grojimo būdas toks labai savotiškas, kad nežinau kaip apibūdinti. Reiks Dmitrijaus Savickio laidas perklausyt – vienoje tikrai kalbėjo apie jį, o aš, asilas, pavardės neužsirašiau. Buvo jam skirta laida ir mūsų „Klasikoje”, kur būna apie džiazą.

  7. 297.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 5:46 pm

    Aušra Maldeikienė: „Dauguma Lietuvos žmonių mano, kad kalba apie moralines vertybes tai tik kalba neturinti nieko bendro su “gyvenimu” (kaip jie tai vadina). Normalus žmogus yra suvokiamas kaip ciniškas pragmatikas, kuris žino, kas ir kaip daroma. Priešingu atveju esi na “runkelis”. Ir jei vis dėlto vertybė deklaruojama, ji aplinkos suvokiama kaip silpnybė, kažkoks proto ir valios stygius.
    Na suprantate:” jei turėtum proto ir tu būtum verslininkas, o tai tik niekus tauzyji”… Kiek kartų tai būna paskutinis”sveiko proto” argumentas.” http://racas.lt/citata-273-g-nauseda-apie-lietuvos-ekonomikos-bukle/#comment-37805
    Valentinai, čia ir apie Tavo požiūrį į menininkus ;) .

  8. 298.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 8:55 pm

    Marai,
    Remiantis tavo logika, jei aš, Fredis ir Musė pasijutome įžeisti dėl AK frazės, kad AC/DC klauso ofiso žiurkytės ieškodamos „tikro gyvenimo” surogatų, reiškia Auksinis Kardas iš tikro įžeidė mus?
    Pakartosiu paskutinį kartą, kad visa tai nesąmonė ir šia tema nebepasisakinėsiu, nes nematau prasmės įrodynėti, kad nesu kupranugaris. Taškas.
    Tam, kad vertintum mano santykius su Giga, pasiskaitinėk Račo blogą atgal kokius metus ir tada suprasi mūsų su juo love and hate relationship.
    Nustebinai mane savo primityvia provokacija apsimesdamas, kad nesupratai ką norėjau pasakyti dėl verslo, valstybės ir kultūrininkų santykių.
    Ir dar būtų įdomu sužinoti apie mano požiūrį į menininkus. Būk geras apšviesk ir mane :)

  9. 299.

    Fredis* rugsėjo 7th, 2009, 9:25 pm

    „Jau seniai egzistuoja “kultūros industrijos” ir panašūs dalykai. Nebūt knygų – nebūt spaustuvių ir pan.” Maras

    „O žieminius batus filologai, kaip ir valentinai, tiesiog užsidirba”. Maras

    Valentinai, istorikas Maras, rašydamas Saulėteky disertaciją, dviem sakiniais mus nuginklavo, visus dviejų ofiso (kontorinių) žiurkyčių pliurpalus, prirašinėtus pirmadienio rytą, pavertė niekais, jis mus sumalė į miltus. Man, kaip buvusiam žmogui prie meno, lankiusiam vaikų dailės mokyklą, baigusiam dailės akademiją labai dėl to gėda. Pastebėjai – rimti žmonės čia pradėjo nesilankyti, mes čia labai viską suvulgarinome ir suprimityvinome.
    Maras yra Dievas, Saulėtekio Dievas. Maras toli eis ir daug pasieks. Sekime ir mes Maro pėdomis, klausykime sako, skelbia Maras, aš esu pavergtas, pakerėtas Maro…

  10. 300.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 9:33 pm

    Valentinai, noru būti visada teisiu primeni Račą.
    Aš parašiau savo nuomonę tik tam, kad suprastum, jei nesupranti, jog dažnai, jautiesi taip ar ne, bet retorinėmis priemonėmis pasikeli virš kitų. Savo pavyzdžio pakeitimas kitu nieko nekeičia (jei nori – aiškinkis su Kardu, manęs tai neliečia) ir yra tiesiog bandymas pakeisti pokalbio objektą – dar vienas retorinio dominavimo žingsnis.
    Istorijos su GIGA tikrai neskaitysiu, nes jūsų abiejų (pabrėžiu, abiejų) indėlis į Račo blogo virtimą kivirčų irštva yra didžiulis.
    Provokacijos akcentavimas – labai lengvas būdas išsisukti nuo atsakomybės už savo žodžius. Dirbant PR galbūt atrodo, kad jie tampa beverčiais, bet iš tiesų žodis reiškia daug, aš taip manau.
    Diskusija nukrypo į lankas, kuriose visai nenoriu ganytis.
    Nieko asmeniško. Peace.

  11. 301.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 10:08 pm

    Mažytė pastaba: aš ne PRščikas. ;) Ir atsakomybės už savo žodžius galėtum laikytis pats, nes reiktų pagrįsti „primityvų susiejimą”. Žodžiu braukiam brūkšnį.
    Tiesa, tu teisus, kad teksto reikšmė priklauso ne tik nuo autoriaus intencijų, bet ir nuo skaitytojų (komunikacijos gavėjo). Bet viskas daug sudėtingiau:
    Meaning: Saussure’s conception of meaning was purely structural, relational and differential – the meaning of signs was seen as lying in their systematic relation to each other. In contrast, referential meaning is the representation of referents in signs and texts. In the transmission model of communication, meaning is equated with content. Similarly, for both formalists and structuralists, ‘the meaning of the text’ is ‘immanent’ – that is, it is regarded as lying within the text (socio-historical context, authorial intention and readers’ purposes are excluded from consideration). Social semioticians reject this ‘literalist’ notion – meaning does not reside within a text. They emphasize meaning-making practices and the interpretative importance of codes. Many semioticians would define meaning in terms of the denotative and connotative associations produced as a reader decodes a text with relation to textual codes. See also: Affective fallacy, Intentional fallacy, Literalism, Preferred reading, Signifying practices, Value
    Šaltinis:http://www.aber.ac.uk/media/Documents/S4B/

  12. 302.

    Musė rugsėjo 7th, 2009, 11:07 pm

    Klausykite, vaikų darželi, nusiraminkite. Taip gražiai bendravome apie muziką, Valentinai, Giga tavęs pasiilgo, nenuvilk verčiau jo :) Aš esu įsitikinusi, kad čia susirinkę bendraminčiai ir norėtųsi, kad taip ir liktų.

  13. 303.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 12:18 am

    Būtent, metas grįžti į doros kelią… :) ) Aš apsimesiu, kad dėl nieko nepykstu.

  14. 304.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:20 am

    O dėl ko pyksti?
    Beje, kaip ten su „Dengun žengimu” :) ?

  15. 305.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:23 am

    Tfu tu, gerai, kad ne „degutan” :D

  16. 306.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 12:27 am

    Gerai, viskas kontroliuojama =) Žengiu dangun itin aktyviai. Šiaip ir tau reikėtų ką nors pasiūlyti perklausyti, bet taip greitai nesugalvoju.

  17. 307.

    Auksinis kardas rugsėjo 8th, 2009, 12:29 am

    Jei teisingai suprantu (o sekti TAI vargu ar buvo verta, ar ne?) – Valentino ir Gigos santykiai turėjo progos užsiciklinti taip, kad sumoje liko 0 naudingo šnekėjimo. Iš to nulio dar galima kažką nulipdyti, pasimokant vengti užsitrumpinimų.

    Šiandien besirausiant, patiko šitas:
    http://www.youtube.com/watch?v=VzHXKS2Fz-w
    (Tango Brasileiro e Ernesto Nazareth- Joshua Rifkin)

    Muzika ne per daug sudėtinga, tačiau bachiško tikslumo, jautrumo atlikime esama, ir nuotaika ne tiek nostalgiška, kiek gaivi, šviesi.

  18. 308.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:35 am

    Dabar klausai?
    Neimk į skrandį, tfu, širdį. Yra tokių žmonių, kaip meškų, kurie gali skaudžiai užminti ant kojos ar prispausti to visai nepastebėdami ;) .

  19. 309.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:38 am

    O aš dabar šitos klausau: http://www.youtube.com/watch?v=5LUSUel_kck Ten viena solistė! Neprisimenu, kiek jinai oktavų apėmė. Gaila, kad dainavo tik „egzotišką” muziką.

  20. 310.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 12:40 am

    Aha, dabar :) ) Bet man labai primena tą chaotiškąjį minimalizmą, kurio aš nesuprantu :D

  21. 311.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:43 am

    Jokio minimalizmo, gryniausias chaosas (tiesa, organizauotas). Tai priešingi stiliai.
    Suprasti nieko nereikia, pajausti, įsigyventi. „Pajusk jėgą” ;) .

  22. 312.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:44 am

    Ir garsiai, GARSIAI!!!!!

  23. 313.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 12:45 am

    Tai kad nieko nejaučiu…;) Gerai, juokauju, tačiau po tokios muzikos nežinau kur eiti reikia x))

  24. 314.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 12:46 am

    O ne, iš kur matai, kad tyliai klausau? Nenoriu per garsiai :)

  25. 315.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 12:59 am

    Na va, pagrindinė klaida. Šita muzika veikia ir per garsumą. Bet kokia muzika veikia ne tik klausą, bet ir kūną. Ir ne tik arenose. Filharmonijon kada nueik į simfoninį koncertą, tai jei atitinkamas kūrinys, pajusi jį ir visu kūnu ;) . Todėl nemėgstu klausytis su ausinėmis.
    O šita ypatingai. Taigi Kristus žengia dangun – toks įvykis buvo vieną kartą istorijoje! Kitas bus Apokalipsė.

  26. 316.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 1:05 am

    Po tokios muzikos ne eiti reikia, o skristi :D

  27. 317.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 1:16 am

    Kaip iš kur matau? Dievas viską mato [žr. Fredžio komentarą aukščiau]!

  28. 318.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 3:45 pm

    Mm, tai tada tu mieste muzikos neklausai, nes kaip gi kitaip be ausinių galima būtų klausytis?

    Jergutėliau, ir aš su Dievais tuoj pradėsiu bendrauti :D

  29. 319.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 4:38 pm

    Nevaikštau su ausinukais, net neturiu. O kam ausis gadinti? Manyje ir taip yra muzikos. Pasiniūniuoju ir gerai :)
    Ir koks gi įspūdis viską paklausius?

  30. 320.

    Ligita rugsėjo 8th, 2009, 7:25 pm

    Ech, mano ausinukai streikuoti pradėjo :/ O man būtina su jais per miestą vaikščioti, nes tada tempas greitesnis, gyvybingiau strakalioti galiu. Šiuo metu jaučiuos šiek tiek pertrenkta.

    Įspūdis? Siūlyk man kitokio stiliaus kūrinius. „Dangun žengimai” mane per daug neramina :D Pavyzdžiui, labai patiko tavo kadaise įdėtas šitas kūrinys – http://www.youtube.com/watch?v=DaHvNlgDBBM

  31. 321.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 8:12 pm

    Neramina, sakai. Žinai, teisingai jauti. Jis ir turi neraminti, nes užkabina sielą. O ji toks jau dalykas… Viena draugė pasakojo, kad lankė indų jogų seminarą kokį tai, ten mokino visiškai atsipalaiduoti per garsą om. Tai jai iš pirmo karto pavyko „atsijungti”, bet išsigando nepaprasto potyrio :) .

    „Tu juoksies” ((c) Valentinas), bet Michael music stilistiškai yra tas pats minimalizmas (Reichas), kuris Tau nepatinka ;) .
    Taigi suvedi tūbėj karmanov ir išmes jo muzikėlės: http://www.youtube.com/watch?v=UfH9whO0MXw
    http://www.youtube.com/watch?v=1GZ-4FmDD2w
    http://www.youtube.com/watch?v=T33iyxocg5I (7 minutės iki Kalėdų)
    http://www.youtube.com/watch?v=ADziXjCh0K4 (čia iš pradžių šneka – repeticijoje, ir vaizdai, gana ironiški)
    Beje, negąsdina Michael music tokia pabaiga – tarsi kas nutrauktų?

  32. 322.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 8:13 pm

    Aš ir taip per greitai vaikštau, tai ausinukai spartumui įtakos neturėtų :D

  33. 323.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 8:22 pm

    Man dar šitas jo patinka, „Kvaretetas”: http://www.youtube.com/watch?v=Cg2gnZZo_gE

  34. 324.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 8:40 pm

    Va jo puslapis: http://www.myspace.com/pavelkarmanov Ten yra pilnas KvaREtetas, kaip teisingai vadinasi.

  35. 325.

    Auksinis kardas rugsėjo 8th, 2009, 10:10 pm

    „Ech, mano ausinukai streikuoti pradėjo :/” – tokiais atvejais padeda naujai suformatuoti ir sukelti įrašus, nes per ilgesnį naudojimosi laiką susikaupia problemų. Naudotojo aprašymuose būna nurodyta kaip tai daroma, tam gali reikėti susidiegti gamintojo programinę įranga kompiuteryje. Jei reikės pagalbos – parašyk gamintoją ir modelį.

  36. 326.

    Fredis* rugsėjo 8th, 2009, 10:44 pm

    Nuo Mikos šuolis iki Pavelo Karmanovo tik per savaitę, gal nereikia tyčiotis iš moteriškės, Marai, ką? Ir dar per ausinukus…

  37. 327.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 10:46 pm

    Na, „moteriškė” pati paprašė ;) .

  38. 328.

    Fredis* rugsėjo 8th, 2009, 10:48 pm

    Kultūrinė revoliucija mažoje dešimties-dvylikos žmonių bendruomenėje…

  39. 329.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 10:54 pm

    Sakai? Nepastebiu tos revoliucijos ko tai…

  40. 330.

    Maras rugsėjo 8th, 2009, 11:40 pm

    …nebent revoliucija pavadinti akiračio plėtimąsi.

  41. 331.

    TipasK rugsėjo 9th, 2009, 12:59 am

    SVEIKINU: 2009-09-09 !!!

  42. 332.

    Maras rugsėjo 9th, 2009, 1:41 am

    Geras, nebūč nė pastebėjęs. Prisidedu!

  43. 333.

    Ligita rugsėjo 9th, 2009, 2:18 pm

    Iškilmingai sveikinu ir aš! Unikali data B)

    Fredi, iš moteriškės Maras nesityčioja. Bent jau pati moteriškė to nepastebėjo :D

    Dėkui už nuorodas, fiksuosiu.

    Auksinis karde, peržiūrėsiu.

    Bėgu dabar!!!

    P.S. Tiesa, jau pasirinkau bakalaurinio darbo temą… Jei kitą savaitę viską su dėstytoja suderinsiu, pranešiu apie ką rašysiu :OOO

  44. 334.

    Maras rugsėjo 9th, 2009, 6:45 pm

    Lauksim atsiliepimų ;)

  45. 335.

    Maras rugsėjo 9th, 2009, 8:26 pm

    Auksiniam Kardui, parodžiusiam susidomėjimą Bruckneriu. Čia galima legaliai atsisiųsti kai kuriuos įrašus: http://www.abruckner.com/downloads/downloadofthemonth/ Ten Johumo atliekama 8-oji visai nieko.

  46. 336.

    Auksinis kardas rugsėjo 9th, 2009, 11:27 pm

    Dėkui, Marai – nusipumpuosiu. Šiaip jau, geresniems dalykams verta pasidairyti be suspaudimo nuostolių platinamų formų – FLAC ir pan. MP3 vertinimai nevienareikšmiai – patogus dėl vietos taupumo, bet gali būti įkoduotas ir prastokai, dažnai juntama nupjautų dažnių juostų stoka.

    O Bruckeris tikrai buvo atradimas iš anąkart matytos nuorodos, pilnai suprantu kodėl susižavėjai – jo vardo žinojimas neatitinka kūrybinės ambicijos ir pasiekimų.

  47. 337.

    Maras rugsėjo 9th, 2009, 11:51 pm

    Apie FLAC žinau (tiesa, mano aparatūroje kažin ar atsispindi skirtumas tarp losseles ir lossy formatų), bet čia turbūt vietą taupo.
    O jei ne visai legaliai, tai yra kad ir čia: http://www.avaxhome.ws/search?category_id=2&sort=date_desc&commit=Go&q=anton+bruckner jau normaliais ape ir flac formatais.

    Šiaip jį ne kiekvienas dirigentas gali pajausti ir sugroti (Lietuvoje kiek girdėjau lietuvių diriguojant, tai nė vienas nepatiko, o kai dirigavo austrai – patiko, nepaisant orkestrų nusigrojimų). Iš žinomų Brucknerio interpretatorių būtų Johum, Wand, Giulini, Furtwangler, Celibidache (laikomas vienu geriausiu būtent Brucknerio atlikėjų), Matačic.
    Čia vieno fanato (turi virš 80-ies vien aštuntosios simfonijos atlikimų!) topai – geriausi kiekvienos simfonijos atlikimai: http://sforzi.livejournal.com/256444.html
    Šiaip, kiek pastebėjau, arba Brucknerio nesupranta išvis, arba dievina (mažuma tų, kurie vaikšto į filharmonijas). Kai žmogus pirmą rimtą kūrinį parašo 45-erių metų…

  48. 338.

    Musė rugsėjo 10th, 2009, 10:05 am

    Labas rytas, na ką, ofiso žiurkyčių sezonas atidarytas? Aš kaip tikra lietuvė džiaugiuosi, kad ne viena esu įkinkyta į darbus – matau, Valentino irgi nė kvapo :D

  49. 339.

    Maras rugsėjo 10th, 2009, 4:00 pm

    Priežastis, manau, kita.

  50. 340.

    Fredis* rugsėjo 10th, 2009, 4:12 pm

    Marai, tu teisus, priežastis – „Pavel Karmano”.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt