V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą

m

V.A.M. – tai 2009 metais rugpjūčio 31 dieną startavęs ir šiemet atnaujintas muzikinis skyrelis, kurį pasiūlė komentatoriai Ieva su Juozu. Kodėl V.A.M.? Gediminas, Ligita, Tomas, Ieva  ir kiti kai kada taškosi Artūro prižiūrimame skyrelyje (šiuo metu uždarytame renovacijai): „Dvigubai atjaunėjęs narcizas, arba itin prašmatnus kvietimas nusipezėti“, o štai didieji muzikos mylėtojai Valentinas, Auksinis Kardas ir Maras nuosavo kampo dar neturėjo, todėl labai liūdėjo. Dabar to daryti nebeteks.

Čia kiekvienas iš jūsų galite diskutuoti apie muziką, dalytis mėgstamais kūriniais su kitais, išgirsti nuomonę apie juos ir tiesiog smagiai leisti laiką.

Galbūt bus sudaromas TOP 10 ar TOP 20.

Siūlomi kūriniai:

 

P.S. nuotrauka Valentino

Komentarai: 2 690 “V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą”

Puslapiai: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 1154 » Show All

  1. 241.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 8:23 pm

    Argi aš draudžiu :) . O paslapties jokios nebuvo. Gi seniai rašiau – yra Muzika ir muzika.
    Vėlgi rašiau – Nyčė man ne idealas, kad ir koks genialus būtų. O ir jo santykis su Dievu ne toks jau paprastas, kaip atrodo iš tos frazės.
    Ir šitas mano apibūdinimas yra. manyčiau, tikslus: mano asocialumą ir vidinę vienovę išaiškinai taip, kaip man pačiam atrodo :) .
    Beje, aš netikintis ;) .
    O mišinėlis tai toks ne itin skanus :D .

  2. 242.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 8:27 pm

    Ir pabaigai (Mahler 10 simf. Finale, užbaigtas kito žmogaus):
    http://www.youtube.com/watch?v=BUqwILe0tO4
    http://www.youtube.com/watch?v=_QYsPhAaATI&feature=related

  3. 243.

    Fredis* rugsėjo 6th, 2009, 8:29 pm

    Valentinai, „asocialiu” tampama ne iš blogos valios, kartais kai kam taip susiklosto ir negalima jų už tai smerkti: neįtakingi tėvai, netinkamai gimnazijos ir aplinkos orientuotas jaunuolis (nesimokė-nestudijavo ekonomikos, teisės, medicinos, anglų kalbos), netikę pomėgiai (dailė, muzika, šokis, aktorystė, visuomeniniai mokslai) nustūmė jaunuolį į gyvenimo šalikelę. Galima tik pasidžiaugti, kad jis atrado savyje jėgų nepasiduoti pesimizmui, atrado Muziką, tokiu būdu kabinasi į gyvenimą, džiaugiasi mažu, tuo kas po ranka (vaizdas pro langą Saulėteky (varnos šalia konteinerio), Musė ir Valentinas internete) ir kalbasi su dievais. Valentinai, apie dievus tai tu gal patylėk, tai ne liberalo sritis.

  4. 244.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 8:32 pm

    Marai,
    Dave Brubekas buvo atvažiavęs į Lietuvą. Koncertavo Vilniaus koncertų ir sporto rūmuose. Aš buvau:)
    Čia Take five atlieka mano mėgstamas dainininkas Al Jarreau, kurį tikiuosi kas nors susiprotės atvežti į Lietuvą.
    http://www.youtube.com/watch?v=hhq7fSrXn0c

    Čia mano Take five atlieka mano mėgstamas Jazz gitaristas George Benson
    http://www.youtube.com/watch?v=Tn27IcAapPI&feature=related
    Jis, beje, ištobulino improvizaciją gitara ir balsu unisonu. Šiuo metu pasinėręs į popsą iki kaulų smegenų.

  5. 245.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 8:59 pm

    Fredi, patikėk manim, Maras nėra toks įtakingas, kad iš manęs išguitų polinkį Mikos dainoms :) Jeigu kada ir išguisiu, tai tik aš pati. Niekas kitas.

    Valentinai, būtinai pirksiu trikojį. Spalį arba lapkritį. Jau nusprendžiau. Tada laukit vaizdų! Ech, o dabar belieka šmirinėti po naktinį Vilnių ir galvoti kaip nufotografuočiau, jei galėčiau x))

  6. 246.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 8:59 pm

    Fredi, aš gi nesmerkiau Maro. Atvirkščiai aš žaviuosi tokiais žmonėmis neinančiais pasroviui. Maro pozicija simpatinga dar ir tuo, kad jo maištas yra ne destruktyvus, kaip kokio panku, kuris nusileidžia į visuomenės dugną, o pozityvus. Maras pakilo virš sociumo ir neleidžia sau nusileisti iki sociumo lygio. Tokiai pozicijau aš neturiu nieko prieš, nebent Maras rodytų kaip jis pavadino „elitizmo” požymių. Atseit jūs visi tokie durniai ir iki manęs Jums toli. Bet Maras tokių požymių nerodo ir kantriai pristato mums po kruopelytę trancendencijos. Tokiems cinikams kaip aš tai naudinga.
    Tačiau Maro asocialumas turi ir tam tikrų neigiamų pusių jam pačiam. Pakilęs virš visuomenės, palieki joje šaknis, kuriomis tau pačiam atplaukia maistingosios medžiagos. Marui reikia valgyti, Marui reikia stogo. Maras anksčiau ar vėliau užsinorės šeimos, vaikų. Anksčiau ar vėliau Maras išgirs: Žinai, Brukneris yra gal ir gerai, bet man reikia naujų žieminių batų. Why don’t you do right how some other men do. Get out of here, get me some money too.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tn27IcAapPI&feature=related
    Palinkėkime Marui išlaikyti sąvastį šių išbandymų metu ;)

  7. 247.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 9:11 pm

    Valentinai, gali man paaiškinti kuo Bruknerio klausymas susijęs su tuo, kad žmogus negali parnešti šeimai valgyti ar nupirkti žieminių batų? Apskritai nuo šito asocialumo nagrinėjimo man jau nebegera darosi…

  8. 248.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 9:19 pm

    Marai,
    Kaip tu vertini garsųjį koncertą „Swinging Bach iš Leipcigo gatvių, kur buvo bandyta sukergti karvę su ožiu, t.y. Bachą su džiazu?

    http://www.youtube.com/watch?v=IBFqTe1VVqg

    http://www.youtube.com/watch?v=vkAlgeVbDOI

    http://www.youtube.com/watch?v=B1S2Q3IjzYc&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=OIzqxUfqQQM

  9. 249.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 9:28 pm

    Ligita,
    Buitinis ir dvasinis pasauliai yra sunkiai suderinami. Dažnai norint pasiekti materialinę gerovę, privalai daryti dalykus, kurių nenori, kartais, kurie prieštarauja tavo principams. Kitaip sakant reikia vartotojiškoje visuomenėje mokėti gerokai pasidaužyti alkūnėmis. Man atrodo, kad Marui tai svetima ir nepriimtina. Jis mielai pasiliktų toks koks yra dabar. Deja, kartais tai yra neįmanoma, nebent Marui pavyktų sutikti antrą pusę su labai panašiomis vertybėmis (kas man atrodo nerealu). Čia prasidės konfliktai.
    Prisiminkime, kad dailininką Gogeną, kuris jau subrendęs vyras, staiga nusprendė mesti sėkmingą maklerio karjerą ir patapti dailininku. Jo sočiai buržua žmonai ir sotiems rubuiliams vaikučiams tai buvo katastrofa.

  10. 250.

    Fredis* rugsėjo 6th, 2009, 9:59 pm

    Valentinai, galiu lažintis, kad šitas nuorodas iš Leipzigo aikštės tau parodė sesuo. Marui patiks, gal net kiek susinervins, kad turi konkurentę, o Ligita nespėja užsirašinėti į blonknotėlį pavadinimų ir lavinti savo muzikinį skonį.
    Man patiko žmonių veidai ir reakcija, Vilniuje žmonės tokie patys ir sutiktų tą afrikietį dar šilčiau.

  11. 251.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 10:14 pm

    Valentinai, visa tai, ką rašau, aš žinau. Ir, Ligita, atkreipk dėmesį, iš esmės pritariu. Šalia dievų dažnai būna vieniša. Taip jau yra, nors skamba ir labai patetiškai. Bet aš nieko neplanuoju

  12. 252.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 10:15 pm

    Tu teisus, kad kompaktą davo sesuo. Tačiau aš koncertą mačiau anksčiau, nes jį reguliariai parodo Mezzo.

  13. 253.

    Fredis* rugsėjo 6th, 2009, 10:20 pm

    Valentinai, nebijai tapti asocialiu žiūrėdamas Mezzo, ką į tai namiškiai? Turbūt laiko bepročiu, pasikviesk Marą, bus drąsiau.

  14. 254.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 10:32 pm

    Sekmadienio rytą nieko nėra geriau nei Mezzo. :)

  15. 255.

    Fredis* rugsėjo 6th, 2009, 10:36 pm

    Man baisu, kad Maras nieko neplanuoja, o Ligita nesupranta iš kur atsiranda žieminiai batai, bet visi kažkaip gyvename…

  16. 256.

    Valentinas rugsėjo 6th, 2009, 10:37 pm

    Fredi, todėl tu, aš ir Musė dirbame, kad Maras nieko neplanuotų, o Ligitai žieminiai batai ateitų savaime :)

  17. 257.

    Fredis* rugsėjo 6th, 2009, 10:39 pm

    Daugiau neturiu ką pasakyti

  18. 258.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 10:56 pm

    Aš jūsų visų trijų labai bijau :OO Net nežinojau, kad Valentinas, Musė ir Fredis* dirba dėl manęs. Smagu… Tik kažkaip nė karto nesulaukiau iš jūsų pervedimo į mano asmeninę sąskaitą… Tai kaip čia yra? Ką?!! Laukiu, jei jau tokie gudručiai. Tiesa, neprisimenu, kad būtumėt man kada nors pirkę žieminius batus. Ir, deja, deja… Savo „kauše” dar turiu šiek tiek suvokimo, kad tokie dalykai savaime neateina.

    O Maras man ima atrodyti pirma laiko sustabarėjęs. Kaip galima nieko neplanuoti? Ar tai nėra pernelyg didelė prabanga? Nebent gyvenimas galutinai sugniuždė, kad nuleistos rankos ir nebeliko svajonių.

  19. 259.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 11:17 pm

    Marai, atsiprašau, jei įžeidžiau. Tiesiog įsiutis apėmė.

  20. 260.

    Musė rugsėjo 6th, 2009, 11:23 pm

    Klausykite, būkite žmonės, netapkite račais ir nepradėkite savamoksliškai diagnozuoti įvairių psichologinių problemų :D

    Maras pakraups – man labai patinka šita durnoka daina, aš visad per ją pradedu šokti, ką tuo metu bedaryčiau :D

    http://www.youtube.com/watch?v=AZ6isB1iEyU

  21. 261.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 11:25 pm

    Muse, iš pat pradžių sakiau, kad nuo šito asocialumo nagrinėjimo man negera darosi… Štai Valentino pranašumo jausmas ir paėmė viršų.

  22. 262.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:26 pm

    Ligita, nelabai galiu planuoti – man reikia disertaciją apsiginti pirma, paskui žiūrėti, kas bus. Žiuriu, kabini etiketes. Valentinas jau nusvilo – pakeitė savo nuomonę apie mane 180 laipsnių ;) . Kiekvienas elgiasi pagal savo charakterį ir dėl to priekaištauti yra kvaila ;) .

    Valentinai, apie Tavo įdėtą muziką: Al Jareau ir Benson. Labiau patiko Jareau, bet abu kiek supopsino, nors ir ne itin daug. Turiu omeny, palengvino suvokimui, nuleido arčiau žemės nei originalas. Bet kaip improvizacijos įdomios.
    Leipcigas. Loussier trio man niekada nepatiko – dar labiau palengvintai supopsintas (Bachas, Vivaldis etc.), nei tų anksčiau minėtų. Bet būtent šioje įdėtoje atkarpoje visai nieko. Turbūt todėl, kad mažai Bacho ;) .
    McFerrin. Pirmas – man patiko, su skoniu padaryta (jis man visai patinka kaip atlikėjas kai kada, beje, duše aš darau kažką panašaus, tik balsas, aišku, ne toks – bosas aš :) ).
    Antras – niekada nemėga Bacho – Gounod „Ave Maria” (nėr ten Bacho – popsas). Tai, ką padarė Bobis su minia, yra turbūt geriausia, ką galima :) . Beje, įdomu, Lietuvoje taip dainuotų minia? Kažkodėl abejoju.
    Paskutinis – Stivin. Tai kad pagrojo gabalą Bacho, paskui kažką savo (visai neblogo, bet su Bachu ten nelabai). Tiesa, neblogai buvo nuo kažkur 7 min – neblogai suderintas Bachas su improvizacija, bet parako pritrūko.
    Iš džiazistų neblogai yra GTK berods sugrojęs ar ne „Modern jazz quartet”. Būtent sudžiazintai (Jarrett grojo kaip klasikinį kūrinį ir man nepatiko, nors taip pat jo atlikos Goldbergo variacijos nuostabios). Bachą galima džiazuoti ir tai visai nebus ožkos kergimas su karve (barokas buvo improvizacijos menas), BET tai turi būti didžiulio talento atlikėjas.

    Beje, gal kartais Valentinas, Auksins Kardas ar dar kas žinos. Jau seniai ieškau vieno džiazisto. Groja fortepijonu solo (gal ne tik). Lyg yra profesionalus antropologas ar koks kitas mokslininkas. Groja džiazo standartus taip, kad atrodo, jog girdi Bachą. Labai mažai natų ir didžiulį įspūdį palikęs atlikimas. Gana lėtas, „švarus” Yra grojęs bažnyčioje specialiai į ją atvežtu fortepijonu. Su tokiu žinių kiekiu googlė nepadėjo :( .

  23. 263.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:34 pm

    Ligita, nepykstu. Jauni žmonės gana kategoriški ir taip turi būti.
    Bet man įdomu, kodėl įsiutai. Valentinas sugeba parodyti savo pranašumą tarsi niekuo neįžeisdamas, bet iš tiesų…
    Aš jo pranašumo jausmą lyg pramušiau – pradėjo normaliai kalbėtis :) .
    Bet nemanau, kad tik dėl to tu įsiutai [tik man rodos - įsiūtis]. Yra dar kažkas pačioje asocialumo temoje.

    Muse, nekraupstu. Bandymas suderinti saldų styginį su bumčiku [nežinau,kaip jis vadinasi] nėra pats blogiausias, nors nieko ir ypatingo. Aš daugmaž įsivaizduoju, kaip tai veikia – iš tiesų paveiku.

  24. 264.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:36 pm

    Beje, Ligita, labai įdomiai panaudojai žodį „prabanga”. Neigiamame kontekste. Bet prabanga nėra nieko blogo.
    Ir, taip, aš jau ne kartą esu pagalvojęs, kad gyvenu prabangiai ;) .

  25. 265.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 11:40 pm

    Marai, šiuo klausimu savo pasisakymus baigiu ;) O klaidą žodyje „įsiūtis” galėjau padaryti, nes kai siuntu, tai siuntu :D

  26. 266.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:41 pm

    Iš tiesų už tai, kad kažką gauni, turi kažko netekti. Vienokia prabanga neleidžia kitokios. Talentas kartu ir atima [čia aš neapie save]. Mahleris buvo nuėjęs pas populiarų psichoanalitiką, berods patį Jungą. Po pirmo seanso pasakė daugiau neateisiantis: „kartu su mano demonais Jūs išvarysite ir mano angelus”.

  27. 267.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:42 pm

    Taip, Valentinas irgi daug ką apėjo…

  28. 268.

    Ligita rugsėjo 6th, 2009, 11:55 pm

    „Kartu su mano demonais Jūs išvarysite ir mano angelus” – gera mintis!

  29. 269.

    Maras rugsėjo 6th, 2009, 11:58 pm

    Na, Mahlersi buvo tokių frazių meistras. Pavyzdžiui: „Aš dirguoju tam, kad gyvenčiau, gyvenu tam, kad kurčiau”: http://www.youtube.com/watch?v=KNx-mCm1hr4 (iš puikaus „biografinio” filmo).

  30. 270.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 12:02 am

    Nu jūs ir pavarote!
    Muse, mes nediagnozuojame psichologinių sutrikimų, nes Maro laikysena nėra psichologinis sutrikimas.
    Marai ir Muse. Kategoriškai protestuoju prieš jūsų įsivaizdavimą kad aš demonstruoju pranašumą. Aš mėgstu įlįsti į žmogaus sielą ir ištraukti iš ten ką nors tokio. Bet aš kartais gaunu atgal per snapą. Laikykite tai tam tikru žaidimu. Daktaro Houso personažas mėgsta žaisti tokius žaidimus. Man tai įdomus.
    Nes jeigu aš to nedaryčiau, mes nežinotume kokie įdomūs ir įvairiapusiai yra Auksinis Kardas ir Maras :)
    Vis bandau prisikasti prie Ligitos, nes ji visada išsisuka nuo aiškos pozicijos deklaravimo. Ji visada teisinga, diplomatiška. Ligita, rėžk tiesiai šviesiai ką galvoji apie Račo apsilankymą pas Viktorą baliuje!

    Pažiūrėjau Triumfo Arką. Žinau, kad Marui opera nepatinka. Ironiška, bet superžvaigždė Merūnas nepakankamai geras, kad pakliūtų į konkurso pirmąjį dešimtuką.
    Mane sukrėtė Asmik Grigorian trumpas pasirodymas. Nuo šiol aš jos vergas. Savo gyvenimą pašvenčiu Asmik garbinimui ;)

  31. 271.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 12:09 am

    Valentinai, mane gali mėsinėti kiek tik įdomu. „Dr. House” man patinka, mėsinėti kitus – taip pat, kaip ir analizuoti save ;) .
    Bet esmė ne mėsinėjimas, o pozicija „iš aukšto”. Iš pradžių buvo prieš mane, dabar – prieš Ligitą. Tu taip mėgini provokuoti, kiek aš suprantu. Bet pozicija iš aukšto iššaukia daugumos užsidarymą savyje ir viskas. Su manimi kiek kitaip, nes man iš tiesų nei Tavo, nei kieno nors kito nuomonė nesvarbi (nors ir įdomi).

  32. 272.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 12:10 am

    Kategoriškai protestuoju prieš apibūdinimą „iš aukšto” ;)

  33. 273.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 12:15 am

    Be to, jei žmogus nenori, kokia prasmė versti jį atsiskleisti?
    Pats taigi nemažą mano klausimų, pernelyg asmeninių, dalį nutylėjai ;) . Suprask ir kitus.
    Gal Tu ir nesuvoki, kad kartais kalbi „iš aukšto”, bet patikėk, kalbi. Kardas buvo išvadintas elitu, aš – pajuodusiu jaunuoliu (pralinksminai :) ), Ligita – veltėde, sėdinčia ant Tavo ir tokių kaip Tu kaklo. Tai yra buvimo viršesniu strategijos. Kiek supratau, esi piarščikas. Turbūt neblogas. Bet manęs tokiais metodais nepaimsi :D

  34. 274.

    Ligita rugsėjo 7th, 2009, 12:24 am

    Eikit miegot, vyrai. Ryt vėl reiks stoti prie žagrės.

    Beje, Valentinai, žinau, kad tu patyręs provokatorius. Ne kartą tai minėjai. Bet, deja… Nebūtina pasiduoti visoms tavo provokacijoms :) )

  35. 275.

    Maras rugsėjo 7th, 2009, 12:28 am

    Man prie žagrės kiekvieną dieną, taip pat ir savaitgalį ;) .

  36. 276.

    romas rugsėjo 7th, 2009, 1:14 am

    Baigėsi sekmadienis ir prasidėjo pirmadienis. Kita savaitė gal bus paskutinė šilta. Nors daina ne apie tai, bet melodija ir ritmas labai atitinka rudeninę nuotaiką:
    http://www.youtube.com/watch?v=KHjnjIbwvGI&feature=related
    Kažin čia muzika ar Muzika?:)

  37. 277.

    Fredis* rugsėjo 7th, 2009, 9:26 am

    romas gražią dainelę įkėlė, paklausiau tik minutę, bet puolu pagirti.
    Iš vakarykštės diskusijos mane nustebino filologės nusistebėjimas, kad ji apčiuopiamai, matomai ir jaučiamai remiama tik tada, kai jai asmeniškai, tiesiogiai pervedami pinigai į sąskaitą.
    Vis dėlto koks didelis atotrūkis tarp žmonių kiekvieno jų supratime kaip sukonstruoti visuomeniniai santykiai. (Paskutinis sakinys – labai auksiniakardiškas) ;)

  38. 278.

    Musė rugsėjo 7th, 2009, 9:29 am

    Labas rytas. Valentinai, ten kur rašei „Marai ir Muse. Kategoriškai protestuoju prieš jūsų įsivaizdavimą kad aš demonstruoju pranašumą”, tikiuosi, turėjai galvoje Marą ir Ligitą? Nes aš niekur apie jokius tavo tariamai demonstruojamus pranašumus nerašiau.

    Priešingai, aš pastaruoju metu aptingusi, nes mane tenkina, kaip Valentinas atspindi ne tik savo vieno, bet mūsų visų – vidutinių vadybininkų, ofiso žiurkių pasaulėžiūrą ir poziciją. Valentinai, labai ačiū už atstovavimą :D

    O Asmik Grigorian mane irgi be galo žavi. Man joje patinka viskas – pradedant vardu, išvaizda, stiliumi ir baigiant balsu. Man Asmik yra turbūt pati gražiausia ir stilingiausia moteris Lietuvoje. Tai va.

  39. 279.

    TipasK rugsėjo 7th, 2009, 9:51 am

    Labas rytas visiems(-oms). Geros savaitės.
    http://www.youtube.com/watch?v=vpMI8Qu5fsc

  40. 280.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 9:57 am

    Muse,
    Taip apsirikau, ten turėjo būti Ligita.
    Džiaugiuosi, kad pateisinu tavo pasitkėjimą. Tik deja esame nesuprasti ir kaltinami, kad bendraujame su kolegomis „iš aukšto”. Ką darysi, pasiruošęs prisiimti šią auką vardan visų ofiso žiurkyčių.

    Marai,
    Sąvoka „iš aukšto” preziumuoja, mano prisiimtą pranašesnę poziciją oponentų atžvigiu. Tuo tarpu nieko panašaus nėra nei viename tavo pateiktame pavyzdyje. Gal reiktų vartoti žodį „chamiškai”? Čia sutikčiau, kad dažnai peržengiu mandagumo ribas, bet tai todėl, kad būtų įdomiau ir linksmiau. Atsiprašau jei kam nelinksma.

    Fredis taikliai pastebėjo apie visuomeninius santykius. Tai ką aš turėjau omenyje, kad visuomenė sukonstruota taip, kad jei kažkas nori studijuoti istoriją arba filologiją (visiškai nekomerciniai užsiėmimai) kažkas, valstybė turi susirinkti mokesčius iš tų, kurie dirba ir generuoja turtą. Čia nieko smerktino nėra. Taip buvo visur ir visada. Tam, kad surinkti garsiąją Aleksandrijos biblioteką, valdovai turėjo tam gauti pinigų (gal Maras pataisys dėl pavyzdžio tikslumo). Šitoje vietoje kyla dvi įtampos:
    1. Tie, kurie krauna turtus ir moka mokesčius, dažnai leidžia sau nepagarbiai galvoti apie tuos, kurie generuoja tautos intelektualinį turtą. Vadina juos išlaikytiniais, nesugebančiais pasirūpinti savimi.
    2. Tie, kurie generuoja tautos ar valstybės intelektualinį turtą dažnai leidžia sau nepagarbiai atsiliepti apie pirmuosius – atseit bedvasiai durniai pasišventę pinigų mechanikai, nematantys toliau savo piniginės.
    Aš esu prieš abi elitizmo sroves (ačiū Marui už terminą) ir kviečiu gerbti vieni kitus ir vertinti vieni kitų įnašus į visuminį valstybės gėrį. Valio! :)

  41. 281.

    A.G. rugsėjo 7th, 2009, 10:36 am

    Reikia būti labai protingam, kad mokėtum neparodyti savo proto pranašumo. Fransua de La Rošfuko
    Na ir kadras…

  42. 282.

    Fredis* rugsėjo 7th, 2009, 10:55 am

    Valentinai, yra ir trečia elitizmo srovės atmaina, kuri tampa vyraujančia.
    Tai vidutinis vadybininkas, kuris negeneruoja nieko – nei intelektualinio, nei materialaus turto.
    Tie, kurie kažką generuoja – jų nematyti, jie pogrindyje, juos reikia iškapstyti iš po žemių (tokius kaip Maras iš Saulėtekio, ar tyliai, kantriai dirbantį ir nesiafišuojantį verslininką-darbdavį).
    Eterį, dėmesį užplūdę elitiniai vidutiniokai. Nebijokime pažvegti tiesai į akis ir būti sąžiningiems patiems sau.

  43. 283.

    A.G. rugsėjo 7th, 2009, 11:00 am

    Dar kartą dėl mokesčių, nes apie tai kažkur jau esu pasisiskęs.
    Rimčiau kalbant nėra nei mokesčių mokėtojų nei mokesčių gavėjų.
    Visa tai finansininkų teminai.
    Tai blefa, jei tarpusavyje kalba ne finansitai.
    Žmogus įsigydamas prekę sumoka akcizą (už degalus ir kai kurias kitas prekes, kurią daug kas ir nevartoja), PVM. Kitkas mažesniame lygyje.
    Ir kur tie pinigai nueina.
    Kam aš juos skiriu.
    Na, kad būtų aiškiau – geriau kalbėti ne apie korumpuotas valstybes (t.t. ne apie Lietuvą).
    Vaiko gimdymo įstaigai (reiškia – sugrąžinu skolą).
    Mokyklai ir t.t. ir pan. (reiškia – sugrąžinu skolą).
    Ir dar galybė ūkio šakų, kurioms aš sugrąžinu skolą (jos išlaidavo (auja) dėl manęs ir iki tol kol aš nedirbau ir po to, kai dirbu.
    Žmonės, kurie ten dirba – gyvena ne iš mano kažkokių tai šalpos mokesčių. Jie dirba darbą, normalų darbą, kaip ir tas, kuris įsivaizduoja esąs kažkoks tai mokesčių mokėtojas (geriausiai tai taip kvailai įsivaizduoja gamybos sferoje dirbantys ir t.t. ir pan.). Tik tiek, kad vartotojai susimoka ne tiesiogiai. Daug iš viso nesusimoka (pvz. dar nepradėjęs dirbti – pasimiršta…).
    Ligoninėms (išsilaikau – gal prireiks. O tam taip pat išmokinu savo potencialiam poreikiui specialistus ir t.t. ir pan.).
    Policijai (išsilaikau – gal prireiks). Ne tik policijai – sakykime visam teisėsaugos, teisėkūros blokui.
    Valstybės institucijso ir t.t. ir pan.
    Jokiu būdu nėra taip, kad kažkas moka mokesčius, o kažkas gauna.
    Tiesiog, tas kuris vaizduojasi, kad moka mokesčius, iš tiesų net neturėtų iš ko mokėti (gal jo net ir nebūtų), jei nebūtų tų, kuriems jis įsivaizuoja mokąs iš savo mokesčių.
    Dar jam kebliau būtų suprasti – kultūros sferos išlaikymą, kuria pvz. naudojasi tik 5 proc. taip vadinamų mokesčių mokėtojų.
    Ko norėti, žmonės pas mus dar primityvai – savo galva kol kas nesugeba dar mastyti. Jei ne žiniasklaida (sakykime, kad žiniasklaida tik miniai, kumetynui, kuris iš esmės vadinamoje demokratijoje ir formuoja valdymo institucijų personalą…), tai nuorodos į interneto lobynus ir t.t. ir pan.
    Bet mažai žmonių, kuriems visa tai tik papildomi informacijos taškeliai, kuriant savo nuomonę. Savo nuosavą nuomonę visais tais klausimais, į kuriuso jis kasdien turi atsakyti.
    Deja, lietuviui kol kas į juos atsako žiniasklaida (net kramtyti, net virškinti nereikia – viskas padaryta), nuorodos į interneto lobynus ir t.t. ir pan.
    Tai yra bėda.

  44. 284.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 11:25 am

    Fredi, vidutinių vadybininkų užplūdimą vadinčiau ne elitizmu o parazitizmu. Nebijokime pažvelgti tiesai į akis :)

  45. 285.

    Fredis* rugsėjo 7th, 2009, 11:33 am

    Socialistai kontratakuoja – mes ne tik kad nieko negeneruojame, bet dar ir mokesčių nemokame.
    Jau pradedu tikėti, kad filologams žieminiai batai ateina patys.

  46. 286.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 11:42 am

    Fredi,
    Atėjo į galvą dar vienas elitizmas. Kai tyliai dirbantys ir niekur nesiafišuojantys verslininkai / darbdaviai, iš aukšto žiūri į jiems dirbančius vidutinius vadybininkus, galvodami, kad jie tik pliurpia ir nieko negeneruoja. Tarp kitko tai tipiška lietuvio verslininko / darbdavio mąstysena, įsivaizdavimas, kad „Aš juos maitinu”, kai tuo tarpu yra atvirkščiai – vidutiniai vadybininkai, kaip ir bet kurie kiti samdomi darbuotojai maitina verslininką / darbdavį. Būtent dėl tokio požiūrio dirbti daugumoje lietuviško kapitalo įmonių yra tolygu vergauti.

  47. 287.

    Fredis* rugsėjo 7th, 2009, 11:58 am

    Kapitalo kilmė liberalui nėra svarbi, darbas turi teikti pasitenkinimą, savo vertės pajautimą, savirealizaciją ir tinkamai apmokamas. Nesu griežtai „vidutinio vadybininko” ar „nejautrios kiaulės viešumoje nesiafišuojančio darbdavio” pusėje. Jie turi būti bendra komanda, tai susisiekiantys indai, kuo jie darniau dirbs, tuo Maras galės puoselėti šviesiasnius planus, o filologai vaikščios grakštesniais rudeniniais batais ryškiai raudonai pasidažę lūpas.

  48. 288.

    Auksinis kardas rugsėjo 7th, 2009, 12:08 pm

    Marai, kadangi fortepijono/pianino standartais džiaze laikytini Scotto Joplino regtaimai, ieškomas atlikėjas galėtų būti Joshua Rifkin, skyręs dėmesį ir jiems, ir Bacho kūrybos tyrimams bei atlikimui.

  49. 289.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 12:10 pm

    Aš irgi nesu vei vienoje, nei kitoje pusėje, juolab, kad yra tekę pasėdėti ir vienoje ir kitoje kėdėje. Visiškai pritariu minčiai, kad svarbiausia yra vis dėlto, kad filologių batai būtų grakštūs, o trikojams netrūktų kojų. O istorikams lai teneišdžiūna plunksnos ir disertacijos teliejasi laisvai

  50. 290.

    Valentinas rugsėjo 7th, 2009, 12:40 pm

    Puikios naujienos iš žiurkių pasaulio. Atrasta nežinoma, didžiausių pasaulio žiurkių rūšis, kuri kol kas nesibaimina žmonių:

    http://news.bbc.co.uk/earth/hi/earth_news/newsid_8210000/8210394.stm

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt