Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 » Show All

  1. 7947.

    Neknyginis vardas lapkričio 12th, 2012, 2:26 pm

    Deja, tekstas nėra geras, nes nieko jis ir nelaimėjo. O laimi tie, kurie yra geriausi tekstai. :) Tad Taške, tu klysti, tu neįžvelgi blogybių. Jų čia yra. Tekstas atrodo neišbaigtas, nesijaučia išbaigtumas, bet pirmojo bandymo bėda čia.

  2. 7948.

    Neknyginis vardas lapkričio 12th, 2012, 3:00 pm

    Ir pati Ligita supranta, kad tekstas nėra geras. Aš pats šiuo metu geriau negalėjau parašyti, tad vis dar svarstau neberašyti tokių dalykų, nes nemoku arba nėra, kas įvertina, nes nežinau nieko, ką darau. Todėl ir nepasitikiu savimi, nes nežinau ar gerai, ar blogai darau.

  3. 7949.

    Ligita lapkričio 12th, 2012, 9:48 pm

    Aurimai, aš tai jau suplanavau, kad iš tavęs imsiu interviu :) Antraštė bus daugmaž tokia: „Geriausi tekstai būna tų, kurie laimi.“ – tikina antro kurso filosofijos studentas Aurimas. Šiaip neblogas tas tavo tekstas, tik labai viskas juoda ir balta.

  4. 7950.

    Neknyginis vardas lapkričio 12th, 2012, 9:52 pm

    Ligita, taip ne aš sakau, o skaičiau, kad taip sako… Kokį interviu? Kam? Jūs juokaujate! :D AŠ NIEKO IR NELAIMĖJAU LIGITA, nors prisipažįstu, kad bandžiau! :D

  5. 7951.

    Auksinis kardas lapkričio 12th, 2012, 11:20 pm

    Laimėjimai, tai jau medaliai už viso gyvenimo pasiekimus. Spėjau perskaityti iki pusės – žaloka, nors žadančio originalumo yra. Verta bandyti trumpesnių formų darbus, jie gali būti (ir jau net būdavę) stipresni.

  6. 7952.

    Neknyginis vardas lapkričio 13th, 2012, 12:20 am

    Auksinis Karde,

    Trumpesnių nebūna, nes čia trumpoji poza. O eilėraščių irgi nemoku rašyti, nes nemoku rimuoti. Reiškiąs, kad aš nemoku rašyti grožinio kūrinio, nors atrodo, kad bandžiau viską taip, kaip reikia. Ir mąsčiau apie rašymą, koks geras kūrinys yra, skaičiau apie tokius dalykus. Tiesiog nemoku, tad ir nieko nebepadarysi. Tik suprantu, kad gerai, kad pasakote tiesą, nes nebeskirsiu laiko ir galėsiu skirti laiką kitiems dalykams. Bandysiu dabar atrasti sritį rašymo, kurioje aš stipresnis nei vidutiniokas. Turbūt belieka mąstymas tiktai. Jei čia nesugabu aš nieko, tada ne tą dalyką mokausi gyvenime. :)

  7. 7953.

    Auksinis kardas lapkričio 13th, 2012, 12:34 am

    Ieškok savo formos, sakyčiau pradžioje būtent trumpos, nesvarbu ar tai neeiliuotos eilės, ar kažkas išvis ufonautiško, ne tai svarbiausia. Svarbiausia parinkti sau pritinkamą išraiška, tikėti, kad pamažu ugdai tai, kas ir turi dygti. Didesnis tekstas vietomis įdomios tekstūros, bet neatrodo kažkokiu užmanymu pilnai suvaldytas. Mažai tai netgi gali būti savotiškai įdomu, toks nesušukavimas.

  8. 7954.

    Neknyginis vardas lapkričio 13th, 2012, 1:08 am

    Nesuprantu, aš kaip jūs suvokiate tuos tekstus. Aš rašiau per visą vasarą. Braukiau daug, viską dariau! Čia nėra vienos dienos darbas ar valandos. Visą vasarą atidaviau. Pastangos nesukuria, ką turėtų.

  9. 7955.

    Auksinis kardas lapkričio 13th, 2012, 1:12 am

    Tai gal nori, kad ir bulvės per savaitę užaugtų? Ne viskas iškart. Užsirovei ant formos, kurios kol kas dar nesmarkiai valdai. Verta judėti nuo mažesnio, ar apturėti brandesnę viziją didesnio daikto, kurį nori padaryti. Turi būti kaž-kas mintyse, kurį bedirbdamas gali surašyti, ir apturėti kaž-ką.

  10. 7956.

    Neknyginis vardas lapkričio 13th, 2012, 1:19 am

    Aš nieko nesakau, bet ir daug laiko idėjau. O jau senis esu, kad galėčiau toliau tai daryti. Čia ir yra brandu, o gal ir ne. Esmės vis tiek jūs nesupratote, ką tuo kūriniu buvo norima pasakyti. :D
    Bet ačiū, ištrinsiu tuos visus tekstus, tik nežinau, ar įmanoma kurį palikti? :)

  11. 7957.

    Ligita lapkričio 13th, 2012, 1:29 am

    Aurimai, ką ištrinsi? Tikriausiai tada teks tave ištrinti :) Jei esi pasiruošęs kurti, būk pasiruošęs, kad sulauksi įvairiausių vertinimų ir nebūtinai jie bus teisingi, turėsi išmokti atsirinkti. Atsimenu, kai 17-os metų nusitrenkiau į vietinio laikraščio redakciją, ten vyr. redaktorius sutiko mane mokyti, bet pirmi iš jo žodžių buvo: „Rašyk tiek, kad net pirštai skaudėtų ir vis tiek rašyk!“, kelis mano straipsnelius išspausdino, tik, aišku, gana greit dingau, nes nepatiko lavinamoji kritika, dabar taip nesielgčiau ;)

  12. 7958.

    Neknyginis vardas lapkričio 13th, 2012, 1:31 am

    Ištrinsiu visus meninius tekstus kuriuos rašau, aš nepykstu, tiesiog ačiū, kad pasakote tiesą, nes niekas man gyvenime ir nepadėjo su rašymo. Nei skatino mokykloje rašyti, kurti, nei mokė mane universitete, dar tyčiojos, kad aš botagalvis. Tiesiog kūrybinis rašymas ne man, turbūt todėl ir Dievas sakė Anglijon man ne.

  13. 7959.

    Ligita lapkričio 13th, 2012, 1:34 am

    Netrink :( Išsisaugok kur nors, bus įdomu po kurio laiko įvertinti save, kiek patobulėjai. Jau turbūt dešimt ir daugiau kartų sakiau, jog man patinka, kaip tu rašai, jaučiami prigimtiniai gebėjimai, tik juos reikia lavinti, kad neapkerpėtum, be to, labiau žvalgytis po pasaulį, jog matymo kampas būtų platesnis.

  14. 7960.

    Ligita lapkričio 13th, 2012, 1:50 am

    Gal nori prisidėt prie knygos apie raudonplaukius kūrėjų komandos? Turėtų būti kultūrinė dalis, taigi tau būtų pats tas :) Be to, sakei, kad neturi draugų, tai susipažintum su krūva bendraamžių!

  15. 7961.

    Auksinis kardas lapkričio 13th, 2012, 3:28 am

    Būtent, pats tas būtų padirbėti prie tekstų, kuriems yra kažkokių pageidavimų ar reikalavimų įtaka, t.y. nereikia visko laužti iš piršto. Nes pats rašymas gaunasi įdomus, nesušukuotas, ir tas yra puiku įdomiam charakteriui perteikti. Taip kad, nereikia isterijų, o reikia kantriai darbuotis ir auginti sėklas.

  16. 7962.

    . lapkričio 13th, 2012, 10:52 am

    Dėl rašymo- trynimo pakartoju net du klasikos patarimus:

    1.Viljamas Šekspyras

    77 sonetas

    Tiksėdamos minutės laiką skaito,
    O veidrodis tau sako: žilas tu.
    Kad tavo mintys vėjais nenueitų,
    Paskleiski jas ant puslapių baltų.

    Greitasis Laikas neaplenkia nieko;
    Kur tykiai bėga jis- nežino nieks.
    Gilių raukšlių, kurias jisai palieka,
    Jokia jėga išlygint nepajėgs.

    Tai ką galvoji tu, ką akys mato,
    Kas veikiai tau išdils iš atminties,
    Ant popieriaus išklok: po daugel metų
    Tau brangūs bus vaikai tavo širdies.

    Užuomarštyje ilgąmet išnykę,
    Jie ateity pravers ne vieną sykį.

    Iš anglų kalbos vertė Aleksys Churginas

    2. Petro Pirmojo ukazas:

    ПИШИ, ДАБЫ ГЛУПОСТЬ ТВОЯ БЫЛА ВИДНА И ПОСЛЕ

  17. 7963.

    Fredis* lapkričio 16th, 2012, 10:06 am

    Kadangi mano komentarai šalinami, o aš savo triūsą vertinu, sugaišau visas 15 min., todėl dėl visa ko publikuoju dar ir čia:

    Fredis*
    Lapkritis 16, 2012 9:00 ryte

    Šiame tekste R.Sadauskas-Kvietkevičius save deklaravo kaip kairįjį apžvalgininką, jam jau dabar labai skaudu, jog iš kairiosios politikos ateityje bus šaipomasi ir prašo leisti pradėti naująjai koalicijai dirbti. Kažin ar naujai kuriama koalicija bus kairioji, todėl pergyvenimas dėl jos būsimo kairumo kritikos yra netikslus, R.S.-K. turės smarkiai padirbėti reikalaudamas daugiau kairės.
    Bandyti apsimetinėti ir slėpti savo orientaciją nei redakcijoms, nei atskiriems žurnalistams ir vaizduoti “objektyvius” yra labai primityvu, nerimta, nevakarietiška, nedemokratiška. Tai prielipo prie esmos (būsimos) valdžios pozicija. Gal kai kurie žurnalistai irgi įsivertino balais pagal pelningumą ir pinigų kiekį ministerijas ir dabar lūkuriuoja kas taps ministerijų vadovais? Taip pagrindžiama “objektyvi” pozicija.
    Smulkios, neambicingos, neįtakingos žiniasklaidos priemonės dažnai slepia savo orientaciją. Vienas pgarindinių tikslų – būti pelningomis, išlaikyti auditoriją ir apskritai dėmesį žiniasklaidai. Pirmuosiuose puslapiuose – krepšinis (NBA, video su J.Valančiūnu), videoreportažai iš eismo įvykių Rusijoje ir t.t.. Savininkų įsakymas/paliepimas redaktoriams – būkite objektyvūs, pernelyg nesusitapatinkite nei su viena ideologija/partija.
    Man patinka JAV politinis modelis: socialinėje politikoje kairieji yra demokratai, ekonomikoje dešinieji – respublikonai. Užtektų ir mums dviejų partijų.

  18. 7964.

    . lapkričio 18th, 2012, 10:54 am

    Anokia tai „sensacija”, Fredi*.
    Tikra- kad Tinklaraštininkas ištrynė temą. Visą. Savo paties (sic!) ir pats.

  19. 7965.

    Fredis* lapkričio 19th, 2012, 2:57 pm

    Reikia pasilikti atminčiai, tekstas, kuris išliks istoriniuose šaltiniuose ir Ligitos puoselėjamame nepriklausomų savanorių pildomame metraštyje.

    Valentinas
    Lapkritis 19, 2012 1:42 vakare

    “geriau pasvarstytų apie tai, kiek šaliai kainavo apkaltos procesas. Kiek Lietuvos tarptautiniam prestižui kainavo M.Laurinkaus ir jo sėbrų sukurpti kaltinimai, kurie nebuvo patvirtinti nė viename teisme (išskyrus Konstitucinio Teismo politikavimą).”
    Čia yra skleidžiama žinomai klaidinga informacija. Kaltinimai buvo nesukurpti. Kaltinimai buvo patvirtinti ne tik konstituciniame, bet ir apeliaciniame teisme. Konstitucinis teismas nepolitikavo (tą darė greičiau Aukščiausis teismas).
    Akivzaizdu, kad dabartinis Račo totalus nusivažiavimas turi šaknis Pakso byloje. Tada žmogus įklimpo į klaidą kaip į šūdą ir iki šiol jame kapanojasi. Tą patvirtina ir dabartinė jo platinama kvaila versija, kad prezidentė nori pakeisti liaudies valią.
    Gaila, o atrodė visai normalus ir mąstantis apžvalgininkas.

  20. 7966.

    Fredis* lapkričio 20th, 2012, 12:10 pm

  21. 7967.

    . lapkričio 20th, 2012, 12:14 pm

    Pagyrimas ištikimam vasalui. Tą komentarą mačiau, jį tikrai ištrynė, tad nepavyko jo pakomentuoti maždaug taip:

    Jeigu kas nori įvaryti tikrą pendelį Račui, tai lai primena jo neabejotinai didelį indėlį išardant LEO.
    Rezultatas akivaizdus – viskas įvyko pagal Kremliaus analitikų planą. Kol kas mūsuose apie tai tylima, proto bokštams dar nedaėjo.

  22. 7968.

    romas lapkričio 20th, 2012, 1:34 pm

    Nebūtinai LEO išardymas buvo Kremliaus analitikų darbo pasekmė, bet man irgi tada atrodė, kad ardyti LEO neapsimoka. Blogai projekte buvo ne tai, kad NDX dalyvauja, o tai, kad NDX dalis buvo pervertinta (arba valstybės dalis neįvertinta). Kubilius taip ir kalbėjo prieš rinkimus, bet po rinkimų nusvėrė suformuota nuomonė, kad LEO iš viso turi nelikti.
    LEO istorija turėjo įtakos ir kitiems apsisprendimams. Dujų terminalo statyba kartu su verslo partneriais irgi galėtų išvirsti į panašų skandalą, kaip su LEO, todėl valdžia ėmėsi viena, o tai, ko gero, reiškia ne visai efektyvų pinigų panaudojimą.

  23. 7969.

    Auksinis kardas lapkričio 21st, 2012, 9:04 am

    LEO tegalėjo kelti pasipiktinimą savigarbos turinčiam ir apsišvietusiam apie įvykius stebėtojui: tas pats mažmenos monstras, kuris ciniškai ėmėsi įtakoti ES referendumo eigą (tikrai mažesnis skandalas už nepakankamus Uspaskio tampymus?), ciniškai ir savanaudiškai apturėjo valstybę daugeliui milijonų per neįgaliuosius, kuris ciniškai išnaudoja verslo partnerius ir darbuotojus, praktikuodamas amoralias technikas, tas pats būtų įleidžiamas dabar į naują, valstybei kritiškai svarbų ūkio sektorių, kaip pagrindinis ramstis! Visaip gali nutikti, bet proto turėti neprošal. Būtent už stuburą ilgai dar AR galėsime gerbti, nepaisant kitokių jam nutinkančių marazmų.

    O Kremlius vien Lietuvą ir sapnuoja, XXI amžius jam lemtingas – arba ją pagaliau užvaldys, arba suvisai pražus klastingi Rusios likučiai.

  24. 7970.

    Fredis* lapkričio 21st, 2012, 9:58 am

    Izbliondimas – potencialus psichiatrų tyrimo objektas, ne per geriausios ir Auksinio kardo perspektyvos. Kodėl jūs tokie durni?

  25. 7971.

    Auksinis kardas lapkričio 21st, 2012, 12:28 pm

    Kad pats būtum labiau fainas.

  26. 7972.

    romas lapkričio 21st, 2012, 1:16 pm

    Pavydas – stiprus jausmas. Ant jo laikosi lygybės ir teisingumo idėjos. Kitas jausmas – godumas. Tai troškimas gauti kuo daugiau ir atiduoti kuo mažiau. Tiems, kurių pavydas smarkiai nekamuoja, nuolat kyla idėja pakinkyti godumo energiją bendram labui, tačiau mūsuose vis randasi budinčių lygybės ir teisingumo sargyboje – juk šalia bendros naudos godusis gaus naudos ir sau. Užtenka pažadinti masinį pavydo jausmą – ir žlunga projektai, lekia galvos.
    Kažkada rašiau apie beždžionėlę mėgstančią agurkus, bet bananus mėgstančią labiau. Kai beždžionėlei gretimam narvelyje duoda bananą, o mūsų beždžionėlei duoda agurką, sukyla pavydas ir ji sviedžia agurką atgal, taip likdama visai be nieko :)

  27. 7973.

    Auksinis kardas lapkričio 21st, 2012, 1:40 pm

    Taip, romai, ir pasiklydote tarp trijų pušų. Gebant pateisinti bet ką, su nurašymais kokiam pavydui.

    Pavydėti net nelabai rasčiau ko, toks gyvenimo būdas nepatrauklus – o štai kuomet žmonės už bet kokius mažasmegenius žvėris prasčiau elgiasi, tai jau ir kas kita.

  28. 7974.

    Auksinis kardas lapkričio 21st, 2012, 1:50 pm

    romai, jei turėtumėt galimybę per nabagus invalidus prasukti milijonų – darytumėt? Tai – pavydėtina?

  29. 7975.

    Fredis* lapkričio 21st, 2012, 2:13 pm

    Privatus verslas gali už centą pardavinėti miltus, kruopas, alų ar dar ką nors ir agituoti už Petrą, ES ar Viktorą, kaip ir surasti landą įstatymuose ir ja pasinaudoti, pirkėjo teisė nevaikščioti į tokias parduotuves. Prekybcentriuose perku tik kavą/arbatą/miltus/kruopas, visa kita – iš ūkininkų. Truputį kvailiau gaunasi, kai žmonės pradeda guldyti galvas, kad Gabšys taptų Seimo vicepirmininku. Moraliai degradavusio Seimo priimtų įstatymų niekaip nepavyks boikotuoti.

  30. 7976.

    Auksinis kardas lapkričio 21st, 2012, 2:27 pm

    Įtaka apsisprendimui, agitacija, poveikis balsavimo dieną kertasi ne tik su įstatymu, bet ir kertinių valstybės veikimo principų suvokimu. Užuojauta tam, kurio akyse privatus verslas turi tokias kertines nuostatas viršijančių privilegijų.

  31. 7977.

    . lapkričio 21st, 2012, 9:05 pm

    СКАЛДИК ир ВАЛЬДИК! Būtent tokį šūkį įsivaizduoju ant kremlinio monitoriaus. Ir jiems sekasi puikiai. Deja.

    Kremlius XXI amžiuje tikrai nesapnuoja Lietuvos. Jis veikia savais interesais. Ypač jam sekasi maustyti tuos, kurie vadovaujasi XIX a, pasaulio politiniu supratimu.

    LEO sukūrimo/sunaikinimo kainą (nuostolius) galima suskaičiuot tiksliai, na milijono tikslumu. O prarastus metus ir to pasekmes įvertins istorija.

    Pavydas – stipriausias žmogaus jausmas. Jei žmogus tokio neturėtų, gal dar urve gyventų. Bet vis tiek ir vis tik – kas įvertins tą blogį, kurį per 15 ar 20 metų padarė Lietuvėlei humoristai „dviratininkai”- KASDIEN KALDAMI – LIETUVIS PAVYDUS, lietuvis pavydus, lietuvis pavydus…

  32. 7978.

    romas lapkričio 21st, 2012, 11:16 pm

    Taške, ką gamta davė – visko reikia.

  33. 7979.

    . lapkričio 22nd, 2012, 11:34 am

    Romai, tas tai taip. Bet juk galima, o ir būtina skatinti tai, kas gera… Dabar gi, kai atleido(m) vadžias, visas brūdas tiesiog liejasi per kraštus.
    Visai rimtai – nūnai mėgstamiausias ant visos Lietuvos žodis, patys žinot koks. Nu, netenka per rusų, lenkų ar britų TV to žodžio taip dažnai girdėt.

    Ir dar vienas paradoksas – tik Lietuvoj čigonų jau nebėr. :)

  34. 7980.

    Ligita gruodžio 4th, 2012, 12:38 am

    . gruodžio 4th, 2012, 12:19 am

    Žiūrėjau pas Užkalnį surinktą margą kompaniją – Lavastė, Šliužas, Drukteinis…o prisiminiau prajuokinusį vieną komentarą:
    Užkalnio skaitytoja Valerija
    Lapkritis 27, 2012 10:15 ryte | Nuoroda | Atsakyti
    Ar jūs, gerb. Račai, turite širdį? Jūs tiesiog persekiojate A. Užkalnį, ir tai mane neramina.
    Jus apakina Užkalnio bravūra, už kurios nematote kenčiančios pasimetusios sielos.
    Pagalvokite, tamsta Račai, kad jūs esate stiprioji pusė – turite namą, darbą, jūsų žmonai nereikia lenkti nugaros namudiniuose versluose dėl pinigų, jūsų vaikai nenekenčia jūsų, už tai kad išplėšėt iš įprastinės aplinkos ir parvežėt į svetimą Lietuvą.
    Užkalnis neturi nei namų, nei darbo, nei diplomo. Jei po 16 metų darbo emigracijoje negali nusipirkti būsto – pagal visus mastelius, išmatavimus ir kriterijus Lietuvoje tai tragedija.
    Užkalnio dramos simptomų užtenka – vien ko vertos jo jausmingos fotografijos, kuriose atsispindi daugiausiai jis pats arba drėgnas stiklas. Versle jam nelabai sekasi – turi daryti didelius moralinius kompromisus dėl labai mažų tikslų.
    Prašau, prašau pone Račai. Ne tik aš bet ir kai kurios draugės. Neužsipulkite jūs Andriaus Užkalnio.
    Ir netrukdykite jam įsidarbinti pas Uspaskichą.
    Mylėkime vienas kitą. Gailėkim ne savęs, o kito.
    Su pagarba, senjorė Valerija.
    P.S. Linkėjimai mano bendraamžiui Fredžiui, kuris parekomendavo man jūsų svetainę.

  35. 7981.

    . gruodžio 4th, 2012, 11:44 am

    Nelabai, Ligita, supratau kam trinti. Sutinku, jog įkėliau ne ten, nelabai skanu gal , bet vis gi:

    primo – būtent Fredis * ir būtent čia dažnokai atbėga pasiskųst.

    secondo – toji A.R. nemeilė nabagui Užkalniui virto tiesiog patologine…

    tertio – komentarai aname blog’e trinami dažnokai, o kartą net nudžiugau pamatęs ištrintą visą temą.

    quarto – tame Užkalnio skaitytojos Valerijos komentare nėra nieko užgaulaus nei vienam, nei kitam, netgi trečiam – Frediui*

    quinto – šiam komentarui VIENINTELIS komentaras buvo parašytas tokios bobutės ir toks keistokas – „Fredi, pradėjote pats sau linkėjimus siųsti?”

    sexto – etc etc etc

    Atsiprašau – dėl visa ko, jei ką nors užgavau :)

  36. 7982.

    Ligita gruodžio 5th, 2012, 12:32 am

    O, na, šitoks „primo – sexto“ atsiprašymas gal ir gali būti priimtas! Tik vis tiek man tokios nesibaigiančios dvikovos-trikovės nelabai suprantamos. Fredis* kaip visąlaik įsivelia į neaiškios kilmės machinacijas :) Virtualusis banditizmas.

  37. 7983.

    Ligita gruodžio 5th, 2012, 12:39 am

    Beje, taip norėčiau paskelbti kalėdinį konkursą, bet ar kas nors dalyvaus? Ar apsieiti? Peržvelgiau senesnius kūrinius, tai taip įdomu skaityt :)

  38. 7984.

    Auksinis kardas gruodžio 5th, 2012, 2:56 am

    Kūrinių išties buvę puikių. Gaila, kad evoliucionuojame neveiklesnio komforto link. Skelbk, net jei vien tam, kad pamatytume kaip evoliucionuojame. Atmink, tavo darbas – paskelbti. Na, gal dar sudalyvauti, kad kraštutinai konceptualiai įrodyti kas čia vyksta.

  39. 7985.

    . gruodžio 5th, 2012, 10:25 am

    Siūlyčiau skelbti.
    Išsiunčiant vardinius (VARDINIUS!!!) kvietimus VISIEMS anų konkursų laureatams…

  40. 7986.

    Ligita gruodžio 7th, 2012, 12:09 am

    Na, jau kažkas panašaus buvo pademonstruota (turiu omeny neveiklesnio komforto padarinius), tačiau, žinoma, aš vis vien nerimstu =) Galvoju, gal kur plačiau žinią paskleisiu.

  41. 7987.

    Auksinis kardas gruodžio 7th, 2012, 12:56 am

    Siūlau pajungti raudonplaukius, vardiniais kvietimais :-)

  42. 7988.

    . gruodžio 7th, 2012, 10:59 am

    Beklausant David Warren „Dave” Brubeck (December 6, 1920 – December 5, 2012), nori nenori prismeni :

    Zita,
    Musė,
    R.Medinis,
    Maras,
    Valentinas,
    kreivarankis,
    egriseus ,
    WU,
    Rolandas,
    Aurimas,
    bang,
    TipasK…

    Reiktų juos surašyti ABCtvarka, kur jie?

  43. 7989.

    . gruodžio 7th, 2012, 11:01 am

    P.S. : Dave Brubeck – Take Five

    http://www.youtube.com/watch?v=faJE92phKzI

  44. 7990.

    Fredis* gruodžio 7th, 2012, 1:06 pm

    Valentinas
    Gruodis 7, 2012 12:03 vakare

    Mielas Artūrai,
    Skaityti iš tamstos kaltinimus dergimusi yra juokinga, nes dergimasis yra pagrindinė jūsų stilistinė priemonė jau kokius porą metų. Naudoti argumentų kalbą su jumis yra beviltiška, nes jūs niekada nepriimate argumentų, kurie prieštarauja jūsų išankstiniam nusistatymui. Taip yra visados kai kalba eina apie Pakso bylą, kur argumentams jūs aklas, taip buvo ir su dabartine situacija vyriausybės formavimu, kur jūs išgalvojote, trilerį, kad prezidentė turi planą kaip pašalinti Darbo partiją pasinaudodama kišeniniais žurnalistais. Taip buvo ir su Matoniu, kur jūsų vieninteliai argumentai yra tai, kad jis bendravo su Adamkumi (kai jūs tuo tarpu lankotės žymiai prastesnės reputacijos oligarchų jubiliejuose), neobjektyviai nušvietė Pakso bylą (kai iš tikro labiausiai šališkas ir vedamas neapykantos jūs pats) ir kad jis piktnaudžiauja alkoholiu kam įrodymų neturite, nes net neaišku ką reiškia piktnaudžiauti alkoholiu ir įtraukėte savo buvusius bendradarbius į savo asmeninį karą (tuo tarpu pats netgi didžiuojatės piktnaudžiavimu rūkymu, kas irgi kenksminga tiek fizinei, tiek psichinei sveikatai). Jūsų šališkumas, neobjektyvumas ir išankstinis nusistatymas skverbiasi ir jau pirmuose straipsniuose apie Gruziją, kur familiai paniekinamas vardų Miša ir Valdas naudojimas atskleidžia, kad jūs atvažiavote ne objektyviai įvertinti Gruzijos pasiekimų, o eilinį kartą užpilti mėšlo and Adamkaus ir ant Saakašvilio. Tai nestebina, nes visiems žinoma jūsų neapykanta Adamkui ir Rusijos agresijos prieš Gruziją teisinimas palaikant Rusijos propogandos klišę, kad atseit Saakašvilis pirmas pradėjo karą ir užpuolė nekaltus gyventojus.
    Kalbant apie šį įrašą, mano teiginys yra, kad jūs įsivaizduojate, jog išmanote Konstituciją geriau, nei buvęs Konstitucinio teismo teisėjas. Kokį norite dokumentą ar nuorodą pamatyti patvirtinant šį teiginį? Pažiūrėkite į visus be išmities savo straipsnius apie Konstituciją ir rasite visus norimus įrodymus (t.y. įrodymus, kad jūs įsivaizduojate Konstituciją išmanąs labiau nei konstitucinės teisės korifėjai).
    Kalbant apie pačią temą, tai lygiai tą pačią mintį apie konstitucinius kriterijus, kuriais prezidentė vadovaujasi skirdama ministrus išsakė ir Žinių radijo laidoje jūsų mylimas Kūris. Man, vidutiniam klausytojui dviejų profesorių pareiškimai jų specialybės tema yra labiau įtikanami, nei savamokslio Konstitucijos žinovo garsėjančio neapykanta Konstituciniam teismui.
    Jei būčiau naujienų agentūross vadovas, kuriam rūpi informacijos objektyvumas, jau būčiau pasiuntęs pas Sinkevičių žurnalistą, kuris paprašytų išplėtoti šio mintį ir paaiškinti ką profesorius turėjo omenyje ir kuo remiasi. Tačiau jūsų atveju apie objektyvumą kalbėti seniai neverta. Prirašiau daug, bet vilties, kad ištrūksite iš savo juodai balto pasaulio, kuriame kas ne su Raču yra Račo priešai neturiu. Este lygiai toks pat talibanietis kaip ir Adomėnas, tik kitos pakraipos.

  45. 7991.

    Ligita gruodžio 10th, 2012, 9:54 pm

    Gerbiamas Auksinis kardai, romai, Fredi, Taškai, Aurimai, kreivaranki, Marai ir kiti, esate iškilmingai kviečiami dalyvauti kalėdinės pasakos konkurse, kuris išgelbės visą žmoniją nuo negandų bei dar daugiau – http://www.ligidangaus.lt/kuriam-dalyvaujam-dziaugiames-kaledines-pasakos-konkursas/ :)

    Beje, Taškai, nežinau, kur jūsų išvardintieji, prie mano tinklaraščio nė vienas nepririštas, gali ateiti ir išeiti kada panorėjęs. Tiesa, prisimenu ir aš.

  46. 7992.

    . gruodžio 11th, 2012, 12:35 pm

    Ligita, nors prievarta mielas nebūsi, bet VARDINIUS išsiųsčiau Tau žinomais jų el.pašto adresais. Na, bent dalis gal dar adresų nepasikeitė.

  47. 7993.

    Ligita gruodžio 11th, 2012, 8:59 pm

    Taškai, kokiu tikslu? Šiaip prisimenu, kad esat konservatorius, bet, na, nemanau, kad prasminga anksčiau aktyviai čia komentavusiems (labai dažnai net nežiūrint, kas rašoma įraše) siųsti kvietimus. Tai ilga diskusija, nors jei trumpai, tai kiekvienas renkasi, kas jam reikalinga, pasaulis nestovi vietoje (ar visada tobulėja, jau kitas klausimas), todėl nieko keisto, kad ir tinklaraštis kitoks, be to, ir pati nesu visiškai tokia pati kaip anksčiau. „Kitoks“ – nereiškia, kad blogesnis, tiesiog pasikeitęs. Turėsiu galimybių, dažniau paskelbsiu įrašus, gal atsiras specialiai jums kokių nors senjorių Valerijų ar pan. Minčių įrašams tikrai netrūksta! Be abejo, geranoriškumą prisimenu ir jei tik bus KAŽKAS, kur išties vertės siųsti VARDINIUS kvietimus, būtinai taip ir pasielgsiu, neprireiks nė baksnojimų alkūne į šoną.

  48. 7994.

    . gruodžio 11th, 2012, 10:50 pm

    2009 rugsėjis:

    Watersas stilistiškai nutolęs nuo Weberio tiek pat kiek ir nuo Mocarto. Tai tiesiog nelyginami dalykai. Yra PinkFloyd (Watersas) ir yra visi kiti.

    Beje, Valentinai, Musė įdėjo nuorodą labai į temą – tą patį Weberį . Saldainis ir daugiau nieko. Kažkada man patikdavo, kai buvau nepatyręs muzikos klausovas. Watersas tikrai ne toks saldus, bet esama panašumo su Weberiu mano ausiai. Weberis – nusaldintas ir supopsintas Watersas – taip tiksliausiai. O kad Watersas iš Pinkų, tai ir nežinojau.

    Beje, Ligita, radai ką nors galvos kratymui ?

    Aš galvos kratymui irgi keletą galėčiau pasiūlyt:
    Papa Roach – Last Resort: Censored Version (labai gąsdinanti daina, dedu cenzūruotą versiją, o ir šiaip žodžiai „Reikalai klostosi nekaip” tipo) –http://www.youtube.com/watch?v=4XJy_Pei_SA&feature=fvst

    Na ir gerai. Rimta muzika ir neskirta galvos kratymui. O „Barcelona” tai žinau. Turbūt geriausias olimpinis himnas ir šiaip gera daina.

    Romai, man uiguras patiko. Flamenco mačiau ir geresnių.
    Keturi akli dainuojantys negrai tai standartas ar nestandartas?

    Račo tinklaraštyje yra aukščiausia „išpindėjimo” viršūnė. Valentinai, o tu nepagalvojai kaip mes degraduosime dar po metų? Visi prognozuoja, kad kažkas nepaprasto ir viską/visus sukrečiančio įvyks 2012-aisiais. Man jau dabar baisu…
    O čia Musei ir Fredžiui (manau, patiks klipas) Sebastien Tellier:

    Valentinai, skaitau „žinomai neteisingus teiginius”, rods panašiai Artūras yra sakęs Musei ir Fredžiui. Jei „The Tale”, Salzburgo mišios, Bachas, Bruckneris, Ockeghemo „Deo gratias” (tik iš vieno mano komentaro) atrodo šlovinantys tamsą, mirtį, liūdesį, skausmą, tai kažkas blogai su muzikos suvokimu – viskas, kas tik ne Valentino skonio, atrodo kaip niūruma ir juoduma .
    Na, daugeliui žmonių klasikinė muzika atrodo kaip pagrabinė, bet tai tų žmonių suvokimo problemos.

    Tu dar nežinai, kad aš didysis provokatorius. Juk Ligita tinginiauja, temų nesiūlo štai ir linksminuosi. Jei įžeidžiau, atsiprašau. Bet ant manęs niekas nepyksta išskyrus Gigą. Kaip ir ant Fredžio

    Šiaip įdomus klausimas apie nekaltybę, Karde,

    Marai, kokia maigyklė, koks vaizduoklis (vos ne kaip vaiduoklis!)? Bent jau man klaviatūra ir monitorius neatrodo didžioji grėsmė lietuvių kalbai…

    Patarimas Marui – neįsimylėti, neflirtuoti su virtualias draugais (draugėmis). Ne tam mes čia susirinkome. Publika reikalauja iš Maro, o taip pat Valentino, bei kazlėkų rinkiko Auksinio kardo giliamintiškų įžvalgų apie teisingą požiūrį į gyvenimą, kurį turi lydėti atitinkami garsai, pageidautina – muzikiniai.

  49. 7995.

    Fredis* gruodžio 12th, 2012, 10:20 am

    Jau keleri metai Ligita skelbia, kokia Ji pritvinkusi naujų idėjų ir minčių, kurios netrukus pasrūs šniokščiančiais pavasariniais upeliais, kad tuoj tuoj įvyks Didysis Sprogimas Ligi Dangaus…
    Jei ir įvyks sprogimas, tai tik ne čia. Kasdien viskas sukasi elipsinėmis trajektorijomis, niveliuojasi, temsta, senka, bunka, blunka. Tik ‘taškas’ vis toks pats – optimistiškas, gilus ir santūrus, palaiko gyvybę šioje žemėje.
    2013-ųjų gruodį vėl sulauksime pakvietimo ką nors parašyti…
    Aš jau užrašiau, dabar tęskite Jūs.

  50. 7996.

    Ligita gruodžio 12th, 2012, 9:31 pm

    Fredi, jei gerai supratau iš diskusijos pas Artūrą, ten ne pats austras rašė tą komentarą, todėl užlaikau.

    Kas dėl mano tinklaraščio, tai, matyt, gana tikroviškai skelbiu, kad kada ne kada vis dar užsuki patikrinti :) Beje, nė metai nepraėjo, o jau keiti parodymus:

    „Fredis* balandžio 8th, 2012, 8:25 pm

    Ligita yra vienintelė ir nepakartojama, todėl kvaila ją lyginti su kuo nors kitu.
    Čia yra vieta, kur santūrusis ir solidusis romas atsipalaiduoja ir įkelia mums klipų, kuriuos rekomenduoja atsiverti tik sekmadienį po Prisikėlimo, čia yra vieta, į kurią įkiša nosį ir įbedžia akis Valentinas, šiame tinklaraštyje išgarsėjo katinas Aurelijus http://ligita.xz.lt/nugaletojas-katinas-aurelijus-%E2%80%9Eklausk-ar-zmonija-iki-galo-suvokia-mano-reiksminguma%E2%80%9C/
    Čia vyksta daug įdomių dalykų, visų ir neišvardinsi…“

    „Fredis* gruodžio 12th, 2012, 10:20 am

    Jau keleri metai Ligita skelbia, kokia Ji pritvinkusi naujų idėjų ir minčių, kurios netrukus pasrūs šniokščiančiais pavasariniais upeliais, kad tuoj tuoj įvyks Didysis Sprogimas Ligi Dangaus…
    Jei ir įvyks sprogimas, tai tik ne čia. Kasdien viskas sukasi elipsinėmis trajektorijomis, niveliuojasi, temsta, senka, bunka, blunka. Tik ‘taškas’ vis toks pats – optimistiškas, gilus ir santūrus, palaiko gyvybę šioje žemėje.
    2013-ųjų gruodį vėl sulauksime pakvietimo ką nors parašyti…
    Aš jau užrašiau, dabar tęskite Jūs.“

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt