Lietuvių kalbos dilgėlynas

Komentatorius Šrekis mane prirėmė prie sienos ir sakė: Daryk! Sukurk lietuvių kalbos gėdos stulpą.“ Kadangi esu filologė, išsisukti nepavyko. Gailėdama jautrios komentatorės Zitos sielos, šį kampą, sukurtą 2009 metų rugsėjo 25 dieną, pavadinau „Lietuvių kalbos dilgėlynu“. Zita, dabar ne taip gąsdina kaip gėdos stulpas?

Kartą per savaitę čia planuoti dėti atsitiktinai parinktų komentatorių tekstai su siūlomais taisymų variantais. Šiek tiek ir įdėta, tačiau ne per daugiausiai, todėl viliamasi artimiausiu metu sumanytą užsiėmimą pratęsti.  

Pirmoji apžvalgėlė

Antroji apžvalgėlė

Trečioji apžvalgėlė

- – -
Šaltiniai: galva ir interneto puslapis http://www.vlkk.lt

Komentarai: 1 153 “Lietuvių kalbos dilgėlynas”

Puslapiai: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 1124 » Show All

  1. 104.

    Maras spalio 17th, 2009, 5:11 pm

    Na, su blogumo nustatymu – gi nepamatuosi, kaip temperatūros, blogio kiekio. Jos skirtingos, bet galima lyginti pasekmes – kiek nužudė, koks žiaurumo lygmuo, „paprasto žmogaus” padėtis. Šiuo požiūriu nacizmas ir stalinizmas gana panašūs.

  2. 105.

    Ligita spalio 17th, 2009, 5:18 pm

    Valentinai, agentu dirbi puikiai. Taip ir toliau. Aš jau noriu interviu įrašu paversti :) Marai, sutinki? Kadaise Valentinas nesipriešino. Va – http://ligita.xz.lt/komentatorius-valentinas-„optimizma-savyje-reikia-puoseleti-ir-bujoti“/

    Beje, vakarop pateiksiu šviežio redagavimo.

  3. 106.

    Maras spalio 17th, 2009, 5:35 pm

    Versk, jei nori. Tik kas per Tavo įrašas, jei interviu ėmei ne Tu ;) ?

  4. 107.

    Ligita spalio 17th, 2009, 5:38 pm

    Tai bus parašyta visa situacija. Tiesa, tavo pirmos pareigos bus komentatorius Maras ;) Maždaug taip: „…su komentatoriumi Maru, už virtualaus pasaulio ribų užsiimančiu istoriko bei mokslininko veikla.”

  5. 108.

    Ligita spalio 17th, 2009, 5:42 pm

    Bet čia tik pavyzdys, dar palauk.

  6. 109.

    Musė spalio 17th, 2009, 5:42 pm

    Žinote, būna tokie automobiliai – universalai. Tokie viskam tinkami. Tai va, Valentinas irgi yra universalas – jis ir vidutinis vadybininkas, ir fotografas, ir visai neblogas žurnalistas :D Būtų čia mdxacukas, parašytų tą nerealią rusišką frazę, kur vis Račui pritaiko „on i pevec, i …..”, gaila nepamenu toliau.

  7. 110.

    Maras spalio 17th, 2009, 5:53 pm

    „istoriko bei mokslininko” – tik nereikia nesąmonių rašyti. Istorikas yra mokslininkas, todėl teiginys neteisingas, nebent patinka sviestuotas sviestas. Gali ir vardą pavardę pridėti, jei nori.

    Beje, negi niekas nenori pasivažinėti Valentino automobiliu? :D

  8. 111.

    Ligita spalio 17th, 2009, 5:58 pm

    Tai tada būsi pateiktas kaip istorikas. O tu ar nori, kad vardą, pavardę pridėčiau? Ne apie save juk rašysiu :)

    Alpstu kaip mane vilioja pasivažinėjimas Valentino automobiliu! =) Tik mūsų šiek tiek per daug. Ką darom? :D

  9. 112.

    Fredis* spalio 17th, 2009, 6:12 pm

    Gretimame tinklaraštyje puikuojasi V.Baliukonio nuotrauka.
    Šalia dar pridėčiau labai panašių geltonai auksinių R.Valatkos ir A.Račo. Romantinis-istorinis požiūris žiūrint į jas būtų toks: štai šie vyrai ir buvo žemaičių ir aukštaičių pilių gynėjai, jie narsiai kovėsi su Lankasterio kunigaikščio Henriko Bolingbroko, vėliau tapusio Anglijos karaliumi Henriku IV, kariauna. Toks požiūris – labai atpalaiduojantis nuo įvairiausių prietarų, telkiantis rimčiai, herojiškiems žygiams ir santarvei.
    Istoriniu požiūriu tuo kuo mes čia užsiiminėjame – skaitome, rašome, komentuojame tinklaraščius – niekingas užsiėmimas. Valentinui – atleistina, augina kraujasiurbius, būsimus pilies gynėjus. Mes esame amžinoje apgultyje, praradę humoro jausmą. Užsienio kompanijos (kryžiuočiai), įsteigę čia savo filialus, neturi galimybės pasisamdyti kvalifikuotų darbuotojų, vietinis verslo elitas – taip pat nežiba, valstybės tarnyboje betvarkė – į diplomatinę tarnybą Ispanijoje nėra ką pasiūsti būti ambasadoriumi, BNS vadovauja analfabetas, kurio vienintelis privalumas – savotiška moralė (Uslpaskio jubiliejus šventimas, duobučių lyginimo Pylimėliuose istorija, nevėkšiškas darbas LRT taryboje ir kt.), Lrytą redaguoja isteriškasis istorikas buvęs komunistas, anksčiau, matyt, buvo kryžiuočių žvalgas, pranešinėjo kur kuriuo metu yra pilių gynėjai.

  10. 113.

    Maras spalio 17th, 2009, 6:14 pm

    Tai palauk, pirma atsakyk į į jo klausimą. Aš tai savanoriškai atsisakiau, nes ne į klausimą atsakinėjau, o pateikiau prizo pasiūlymą. Musė supasavo, tai gelbėk savo, kaip filologės, garbę ;) .

  11. 114.

    Ligita spalio 17th, 2009, 6:16 pm

    Kol kas negaliu. Ruošiu interviu :) Tai sakyk – galiu pavadinime rašyti: „Istorikas…” (vardas, pavardė)?

  12. 115.

    Ligita spalio 17th, 2009, 6:25 pm

    Jau, bet nedėsiu, kol galva nepalinksėsi.

  13. 116.

    Maras spalio 17th, 2009, 6:29 pm

    Gali. [linksi galva]

  14. 117.

    Ligita spalio 17th, 2009, 6:31 pm

    Uf, tai nusiteik. Tiesa, pristatymas bus labai trumpas, nes apie tave nieko papildomai neprirašiau.

  15. 118.

    Ligita spalio 17th, 2009, 6:35 pm

    Įdėjau!!! :)

  16. 119.

    Nesuklydau arba dar kartą apie dundukus | Artūras Račas spalio 17th, 2009, 7:58 pm

    [...] Ligi Dangaus Fredis* October 17th, 2009, 6:12 pm [...]

  17. 120.

    Maras spalio 17th, 2009, 8:11 pm

    Kokie gi vis tik panašūs yra Artūras ir Fredis. Gal Fredis – Artūras jaunystėje? ;)

  18. 121.

    Artūras Račas spalio 17th, 2009, 8:26 pm

    Marai, nesutikčiau. Aš labai sunkiai dirbau, kad turėčiau tai, ką turiu dabar. Dar nuo pat studijų VU Istorijos fakultete.

    Ir niekada nekaltindavau kitų už tai, kad man nesiseka. Jų neįžeidinėdavau, nemenkindavau. Stengdavausi darbu įrodyti, kad aš geresnis.

    Niekam nesu skolingas už tai ką turiu, išskyrus artimiausią žmogų, kuris mane palaikė ir leido man siekti tai, ko aš norėjau, kartais aukojant laiką, kuris buvo reikalingas kitiems.

    Žinau, kas esu, žinau, ką galiu ir niekada neleisiu kažkokiems nevykėliams dergti manęs vien todėl, kad jie kažkada tingėjo pajudinti smegenis ar savo užpakalį.

    Hau! :) )

  19. 122.

    Maras spalio 17th, 2009, 8:46 pm

    Artūrai, Jūsų darbu aš tikiu – tai matosi. Bet yra kažkas jūsų charakteriuose panašaus (žinote gi, panašūs vienas kitą atstumia). Tvirtas savo nuomonės turėjimas, savo pirmumo demonstravimas (pats ką tik parašėte, kad darbu demonstravote, kad esate geresnis), impulsyvumas. Na labai jau panašūs. Tiesa, Fredis sau leidžia daugiau, tai pagalvojau, gal ir Jūs jaunystėje buvote toks chuliganavotas, o dabar kiek „susitupėjote”. Kiek supratau, buvote [mokykloje sakydavote savo nuomonę net kai ji buvo niekam neįdomi - sovietmečiu tai retenybė, vienas mano klasiokas buvo toks. Protingas, bet neturėjo tikslo, kitaip nei Jūs, todėl baigė labai blogai, per visas žinias prieš kelis metus skalambijo]. Tik Fredis toks gal labiau „meniškas”, su „užplaukimais”, Jūs – racionalesnis.
    Be to, bent jau aš nežinau, kaip ir kur Fredis gyvena, kiek uždirba, ar turi kabrioletą ir blondinę pašonėje [nors visa tai bent jau man atrodo aiškus pasišaipymas iš tam tikroje visuomenės dalyje vyraujančių vertybių]. Gal Jūs žinote, jei ne, tai Jūsų žodžiai apie nevykėlį tėra Jūsų fantazija be jokių tai patvirtinančių faktų. Todėl ir Jūsų teiginys, kad visuomet grindžiate savo nuomonę faktais braška ;) . Aš tai rašyčiau paprastai: užnervino, įžeidinėja mane ir kitus – banas. O Jums dar ir sudirbti reikia – nevykėlis, tinginys. Fredis apie Jus taip pat tokių pat malkų priskaldo. Užtat ir sakau, kad panašūs ;) .

  20. 123.

    Valentinas spalio 17th, 2009, 8:46 pm

    Artūrai,
    Jūs teigiate, kad Fredis nevykėlis, kad jam nenusisekė gyvenimas ir t.t., tačiau remiatės tik tuo, kad jis nuolatos neracionaliai kritikuoja jus. Jokių kitų Fredžio nevykėliškumo įrodymų jūs neturite. Gaunasi, kad į neracionalią Fredžio laikyseną jūsų atžvilgiu jūs atsakote lygiai tokia pat neracionalia laikysena. Ar jums neatrodo, kad tokiu būdu nenorėdamas suteikiate Fredžiui daugiau svorio ir nenoromis tik populiarinate jį?

  21. 124.

    Maras spalio 17th, 2009, 8:50 pm

    Valentinai, kartu beveik tą patį parašėm :) . Aš manau, čia jau meilės – neapykantos kompleksas tarpu jų susiformavo.

  22. 125.

    WU spalio 17th, 2009, 8:58 pm

    Perskaičiau naująjį įrašą Artūro bloge. Man atrodo, kad Fredis taip įgaus kankinio statusą, bus internetinis Paksas po apkaltos :)

  23. 126.

    WU spalio 17th, 2009, 9:03 pm

    Koks smagus kometaras pasitaikė :D

    VYTS
    Spalis 17, 2009 9:01 vakare | Nuoroda | Atsakyti
    Taigi kaip tik demokratija – tinklapio savininkai nubalsavo (1 už, 0 prieš) ir Fredį užbanananino. O gal jūs dėl tvarkymosi savo kieme skelbiate referendumą?

  24. 127.

    Maras spalio 17th, 2009, 9:09 pm

    O man apie serverio pakrapyjimą patiko :) .

  25. 128.

    Valentinas spalio 17th, 2009, 9:11 pm

    O man patiko, kad Artūras nemoamai reklamuoja Ligitą :)

  26. 129.

    Artūras Račas spalio 17th, 2009, 9:42 pm

    Valentinai, būtent, kad fredis „neracionaliai kritikuoja” ne tik mane, bet daugelį žmonių, kurie gyvenime šio to yra pasiekę -pavyzdžiui, A.Maldeikienę ar R.Valatką ir kitus. Remdamasis šia aplinkybe ir faktu, kad fredis niekada neprisipažino, kas esąs ir kuo konkrečiai jis užsiima, bei skaitydamas komentaruose, ką jis rašo apie vertybes ir gyvenimą, darau išvadą, kad jam dėl savęs gėda ir pavydu tiems, kurie kažko pasiekė. Galiu žinoma, klysti, bet fredis visada turi galimybę mano spėliones paneigti ir įrodyti, kad jis yra labai daug kokioje nors srityje (vadybos, literatūros, biochemijos, istorijos ir t.t) pasiekęs Lietuvos pilietis. Tada atsiprašysiu, kad išvadinau jį nevykėliu.

  27. 130.

    Artūras Račas spalio 17th, 2009, 9:43 pm

    Beje, pasižadu fredžio daugiau nepopuliarinti. Tas įrašas buvo paskutinis, kuriame jį miniu. Ir taip jau jam buvo per daug garbės…:)

  28. 131.

    Musė spalio 17th, 2009, 9:43 pm

    Aha, nerealūs tie abu komentarai (apie tinklaraščio savininkų balsavimą ir pakrapyjimą), sėdžiu sau ir garsiai krizenu :D

  29. 132.

    Maras spalio 17th, 2009, 9:48 pm

    Aš Fredžio vietoje tai tylėčiau, net jei būčiau koks didelis viršininkas ar daug pasiekęs verslininkas – juk patogu šaipytis sau tyloje iš žmogaus, kalbančio apie tave nesąmones ;) .
    O šiaip tai ne pasiekimuose žmogaus vertė.

  30. 133.

    Artūras Račas spalio 17th, 2009, 9:52 pm

    Marai, jei atvirai tai buvau geresnės nuomonės apie jus…:)

    O, beje, kaip žmogaus vertė matuojama? O būti žmogišku ir kultūringu ar ne pasiekimas?

  31. 134.

    Valentinas spalio 17th, 2009, 9:55 pm

    Man tai atrodo, kad Fredžiui tiesiog patinka erzinti Račą. Jis kaifuoja, kai Račas pyksta. Būtent dėl to siūlau nepykti ant Fredžio. Jis buvo porą kartų užvažiavęs ant manęs, bet mane tai pralinksmino :)

  32. 135.

    Musė spalio 17th, 2009, 10:10 pm

    Aš manau, kad žmogus labiausiai pyksta tuomet, kai kritika būna taikli ir pataiko į skaudamą vietą… ;)

  33. 136.

    Maras spalio 17th, 2009, 10:12 pm

    Na, va, Arūtras užvirė kaip tikras fredis ;) . šypsenėlė gale turėtų paaiškinti, kad aš juokavau. Aš taip nesielgiu, nors tai iš tiesų patogu ir, manau, taip elgiasi daugelis. Be to, prisimenu, kai kažkada pas Jus GIGA mane išvadino 20-mečiu mažvaikiu, iš tiesų pralinksmino ir aš tuomet neatsiskleidžiau – „užleisk durniui kelią” taisyklė vis tik kartais yra išmintinga, tai priklauso nuo aplinkybių, aišku. Pats rašėte, kad dabar jau nebeatsakinėjate tokiu pat tonu, kaip įžeidėjai, o trinate. [Jau seniai tą Jums siūliau, pasigirsiu :) ]. Jei kiekvienam sutiktam aiškinsi jam nesuvokiamus dalykus, tai tik be reikalo save žeminsi. Matuotis p***alais, kaip tas GIGA labai mėgdavo/mėgsta man jokio noro nekyla.
    Dėl vertės. Aišku, kultūringumas yra pasiekimas, kaip ir aukštos pareigos. Bet žiežulingasis Fredis gali turėti puikių savybių ir jas reikšti nevirtualioje erdvėje (geras tėvas, vyras, draugas, darbuotojas, kūrėjas etc.). Nebūtina pasiekti lygio „visi mane žino”, kad vertė būtų didelė.

    Beje, kai perskaičiau šitą apibūdinimą: „Visos marozo savybes kaip ir forso [...]. Dar vienas įdomus pastebėjimas: jeigu tektų susidurt su tokia asmenybe ”IRC`e”, tai “užsirautų”, siūlytų eit kur nors susitikt išsiaiškint santykius (žinoma kumščiais), o kai pasiunti kuo toliau toki “nenormą”, tai pradeda aiškint koks tu bailys”, žinote, ką prisiminiau? Ogi Artūrą Račą, vis aiškinantį, kad komentuojantys ir pavadžių nesakantys – bailiai ;) . O kažkada, mačiau, ir susitikti santykių aiškintis siūlėte. Tik neįsižeiskite – tokia jau man asociacija kilo.

  34. 137.

    Maras spalio 17th, 2009, 10:14 pm

    Aukštesnės citatos apie marozus šaltinis: http://www.ore.lt/article.php?action=get&id=200452

  35. 138.

    Maras spalio 17th, 2009, 10:17 pm

    Tai ant ko Fredis nebuvo užvažiavęs, būtų galima paklausti? :) Man kliuvo kaip prastam istorikui, daugiau, tiesa, neprisimenu.
    Muse, ne visada. Gali užpykdyti ir nuolat kartojamas erzinimas/pykinimas/įžeidinėjimas. Bet tai priklauso nuo charakterio.

  36. 139.

    Fredis* spalio 17th, 2009, 11:54 pm

    O, kiek įvykių šį vakarą!
    Ką galiu pasakyti – skaitykite „Verslo klasę”, puikus žurnalas ir būsite išmintingesni,
    ačiū Valentinui, Marui ir Musei už gerą žodį, ypatingai Ligitai už tribūną,
    sėkmės Artūrui Račui jo nelengvame darbe. Mes dar susitiksime,
    labanakt

  37. 140.

    Maras spalio 18th, 2009, 12:01 am

    Gal reik pradėt skaityt – išminties įgysiu dar netyčia.

  38. 141.

    Ligita spalio 18th, 2009, 1:20 am

    Pagaliau. Puiku. Taigi, iškilmingai skelbiu -

    „Lietuvių kalbos dilgėlynas”
    http://ligita.xz.lt/about/lietuviu-kalbos-dilgelynas/

    Pirmoji apžvalgėlė
    http://ligita.xz.lt/auksines-mintys/pirmoji-apzvalgele/

    Antroji apžvalgėlė
    http://ligita.xz.lt/auksines-mintys/antroji-apzvalgele/

  39. 142.

    Ligita spalio 18th, 2009, 1:21 am

    Nuo šiol „Lietuvių kalbos dilgėlynas” bus bendras puslapis, į kurį užsukę, galėsite pereiti į smulkesnius skyrelius.

  40. 143.

    Valentinas spalio 18th, 2009, 6:02 pm

    Ligita,
    Ką darome? Kol tu linksminiesi gimtojo miestelio diskotekose, aš čia bandau organizuoti konkursus kolektyvui. Bet kolektyvas pasyvus ir nerimtai atsineša į reikalą. Tiesa pasakius, jis visai nieko neatsineša. Galėjo bent jau pažiūrėti žodyne ir apsimesti, kad žinojo.
    Žodžiu, ką darome su prizu? Visi, kurie neatsakė, turi galvoti prizą atsakiusiajam. Kadangi tokio nėra, o prizo prarasti nesinori, gal sakau organizatorius nusipelnė? :)

  41. 144.

    Maras spalio 18th, 2009, 6:16 pm

    Nu teisingai, Valentinai – prizas yra (mano sugalvotas) – pats save pavežiok po gražias apylinkes. :D

  42. 145.

    WU spalio 18th, 2009, 7:38 pm

    LIGITA! Reikia filologės pagalbos :) Ar galima pavadinimą, esantį kabutėse linksniuoti?

  43. 146.

    Ligita spalio 18th, 2009, 10:26 pm

    WU, manau, kad galima. Paprastas pavyzdys: „Lietuvos ryto” dienraštyje (pavadinimas eina priekyje), dienraštyje „Lietuvos rytas” (pavadinimas gale).

    Valentinai, nugalėtojo nėra, todėl prizas grįžta atgal į prizų fondą… :) Nors šiaip sutinku su prakilniuoju Maru, kad ir pats gali save pavežioti asmeniniu automobiliu! Ar ne smagumėlis? :D Tiesa, kolektyvo suaktyvinimu galėtų pasirūpinti sportiškasis WU. Jis juk atlieka visokius fizinius pratimus, žaidžia krepšinį.

  44. 147.

    tikras lietuvis spalio 21st, 2009, 10:38 pm

    Kas už tai, kad Lietuvos viešojoje erdvėje (ne dokumentuose ir ne moksliniuose darbuose) pavadinimai, pavardės, vardai būtų lietuvinami?

  45. 148.

    bang spalio 21st, 2009, 10:45 pm

    Mūsų kalbininkės pavadinimų kabutėse linksniuoti neleidžia.

  46. 149.

    Ligita spalio 22nd, 2009, 10:52 am

    bang, kokios jūsų kalbininkės? :O Man neteko girdėt, kad linksniuot negalima.

    tikras lietuvi, pavyzdžiui, Coco Chanel virstų Koko Šanel? Neee.

  47. 150.

    Ligita spalio 22nd, 2009, 10:54 am

    Hm, nebent tam tikrais atvejais.

  48. 151.

    tikras lietuvis spalio 22nd, 2009, 11:35 am

    Esmė ta, kad lietuvis Lietuvoje lietuvišką tekstą turi teisę perskaityti be poroblemų.
    Visas tas svetimų vardų rašymas viešojoje erdvėje svetima maniera yra ne kas kita kaip fanaberija. Ir tuo dažniausiai piktnaudžiauja inteligentai. Bet (pajuokausiu), kadangi inteligentija visada yra šiek tiek priplaukusi (:), kaip tik joje daugiausia visokių iškrypėlių ir.t.t.), ji nėra visuomenės dauguma, tai ir į jos kalbas reikia žiūrėti labai atsargiai. Tuo labiau, kad net kalbininkai pritaria, jog lietuvių kalbai aukso amžius buvo tarybiniai laikai, kada lietuvinama buvo pagal specialią instrukciją. Dėl to mūsų ir nesurusino (nes nuolat patys viską lietuvinome). Dabar jau laikas susirūpinti, kad nesuanglėtume (:)).

  49. 152.

    Valentinas lapkričio 10th, 2009, 1:28 pm

    Wu,
    Nerijus vėl siautėja:
    „lietuviai turėtume naudotis galva, kuri yra ne spuogas ant kaklo. Sukurti “GARSŲ” ir “SKAMBŲ”- LOZUNGINĮ pavadinimą, kaip, antai žydai- holokostas ir marš per Pasaulį gązdinti- pinigėliai kapsės savaime ir nereikės prieš nieką keliaklupsčiauti. O dabar stenim stenim 20 metelių ir niekaip nepristenim, jog rusai sumokėtų už MORALINĘ žalą, kurią vykdė ne vien trėmimais, bet ir Šalies okupacija.

    Suraskim žodžiams “trėmimai” ir “okupacija” alternatyvas, kurios labiau suspindėtų nei pas žydus…Gal išsigąs? :)

    „Jos pasižymiai:”

    „Svarbu, kad bent patys liežuvio neišsisuktų ar neišsibarškintų dantų, kai žodžiai iš gerklėje esančių balso stygų skirsis nuo burnos vapsėjimo ( atidarinėjimo- uždarinėjimo )…”

    „Juodaodis, kaip ir baltaodis bei geltonodis nusako žmogaus odos spalvą. „

  50. 153.

    WU lapkričio 10th, 2009, 1:32 pm

    Hah.. Vakare grįžęs namo perskaitysiu viską – reikia konteksto. Tas su spuogu geras :D

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt