Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11165 » Show All

  1. 247.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 12:45 pm

    Tęsinys
    Tokia mano nuomonė yra pagrįsta siekiu, kad tokio kaip Valentinas vaikai nebūtų jau nuo mažumės atskirti realiais ir formaliais išsilavinimo cenzo barjerais, nuo tokio kaip Paksas vaikų.

  2. 248.

    romas gruodžio 21st, 2009, 12:46 pm

    Valentinai, mano vaikai baigė Vilniaus licėjų. Ten nepastebėjau, kad būtų mokinių iš privačių mokyklų. Kaip tik galvoju, kad į lepūnėlių mokyklas vaiko leisti nereikėtų.

  3. 249.

    romas gruodžio 21st, 2009, 12:47 pm

    kreivaranki, privataus sektoriaus atlyginimų vidurkis jau dabar yra žemesnis, nei valstybiniame. Su „atimti” reikėtų atsargiai.

  4. 250.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 12:52 pm

    Romai,
    „Atimti” visada reikia labai atsargiai. Ir kuo daugiau atimi, tuo atsargiau. Aš nebūčiau toks tikras, kad privataus sektoriaus atlyginimų vidurkis dabar yra žemesnis. Ar pats tuo tikite? Bet čia aš neteigiu, tiesiog abejoju. Tiesiog jūs galbūt lyginate apytikriai vidutinio valstybės tarnautojo algą ir vidutinio vadybininko algą. Būtent šiame kontekste, gal ir jūs teisus, bet nepamirškite kiek prieš porą metų uždirbdavo vidutinis statybininkas, jau nekalbant apie darbų vadovus.

  5. 251.

    Maras gruodžio 21st, 2009, 12:55 pm

    R. Medini (oho!) ir kreivaranki, jūs abu esate akivaizdus pavyzdys to, kaip rinka neleidžia dirbti pagal norą. Bet valdžios aš nedemonizuoju (išvis nemėgstu termino „valdžia”, nes jis nereiškia nieko konkretaus, o kažką neaiškaus, esantį virš piliečių ir juos valdantį. Sovietmečio palikimas). Galima pažiūrėti paprastai: jei jūs neatlaikėte gyvenimo spaudimo, tai ir nebuvote tikri istorikai, nepakankamai norėjote istoriją tirti. Pagal iškraipytą socialinį darvinizmą jūs buvote silpnesni, todėl pasitraukėte :) . Nors aš matau bent jau kreivarankio potenciją ir R. Medinio eiles – talentingi žmonės, tik nežinau, kiek – istorijai. Deja, gyvenime dažnai išeina taip, kad istorikais profesionalais tampa ne gabiausieji, bet turintys kiečiausius užpakalius, mažiausius skrandžius, o gabumai – trečioje vietoje. Ir tokių pavyzdžių tikrai yra.
    Bet, vėlgi, diskusija su Artūru nukrypo į šalį, nes save pateikiau tik kaip pavyzdį (geriausiai žinau). Esminis klausimas: ar valstybė turi palaikyti tuos dalykus, kurie nėra atsiperkantys, paklausūs. Mano požiūriu, turi, taip pat, kaip ir socialinių santykių subalansavimą. Pensijos, socialinis draudimas atsirado tik kiek daugiau nei prieš šimtą metų, kultūra ir mokslas remiami valstybės jau gerokai seniau. Ne kas kitas, o valstybė priveisė virš 20-ies universitetų (ir, deja, Valentinai, bet šia prasme Tavo giriama švietimo reforma nieko nepakeitė ir nepagerino) ir todėl nesugeba (negali sugebėti) užtikrinti tinkamo finansavimo. Beje, naujausias kazusas: daugiau uždirba kolegijų nei universitetų dėstytojai. Kažkokia veidrodžių karalystė.

    Muse, bet klausimas – ar gali visi istorikai (tuo labiau – intelektualai) tapti „žvaigždėmis”. Scena maža ir visi joje badosi užpakaliais, nes pinigų kiekis menkas. Na gerai, aš įlįsčiau. O situacija tai nepasikeistų, nes daug kas neįlįstų.
    Lietuvoje neįmanoma savęs parduoti taip, kaip didelėje šalyje, kur intelektualinis populiarumas gali atnešti gana nemenką finansinę naudą. Lietuvoje pinigų per mažai, todėl čia veikia kiti scenarijai: turėk ryšių, turėk užnugarį, tuomet gausi ir finansavimą. Nes telike – vienas istorikas, radijuje – dar vienas. Viskas. Visi kiti istorikai televizijoje yra ne kaip istorikai (V. Savukynas, pavyzdžiui, baigęs mūsų fakultetą).
    O dėl priemonių, kurias pateisina tikslas – kartais priemonės tikslą sunaikina. Kiek teko pastebėti, nemaža dalis itin dažnai ekranuose šmėkščiojančių istorikų jau senokai nėra nieko moksliško parašę. Rašo tie, kurių telikuose nesimato. Ir šis pasidalinimas yra labai ryškus. Net ir tas pats Bumblauskas, kuris turbūt sėkmingiausiai derina mokslą ir buvimą telike, rašo itin nedaug. Nes mokslui reikia laiko, kartais – tylos ir vienumos.
    Vadinasi, žaidinimas ne vienas, o du. O kaip būna sėdint ant dviejų kėdžių?

  6. 252.

    romas gruodžio 21st, 2009, 12:56 pm

    Kreivaranki, Lietuvoje yra Statistikos departamentas.

  7. 253.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 1:02 pm

    Romai,
    o pagal Statistikos departamento duomenis kiek dabar yra Lietuvoje gyventojų?

  8. 254.

    Maras gruodžio 21st, 2009, 1:05 pm

    Valentinai, pritariu romui. Baik juokus, pažiūrėk į Paksaitę – negi nori tokios dukros? Šiaip girdėjau pasakojimą apie Zuoko vaiką privačioje mokykloje. Jei gaudavo devynis, direktorei skambindavo mama, mokytojas gaudavo papeikimą (po kiek laiko pabėgo tokios tvarkos neišlaikęs nepaisydamas net ir gero užmokesčio). Kažkas panašaus Salomeikėje.
    Nežinau, ar Lietuvoje išvis yra normali privati mokykla. Britanijoje, kiek žinau, kuo elitiškesnė mokykla, tuo griežtesnė drausmė ir jokių nuolaidų dėl tėvų pavardės, uždarbio ar posto (jie reikalingi tik norint pateikti į mokyklą). Lietuvos „elitas” mano, kad išsilavinimą galima nusipirkti pažymių ir diplomų pavidalu. Kvailiai.

  9. 255.

    romas gruodžio 21st, 2009, 1:05 pm

    Kreivaranki, atlyginimus yra skaičiuoti lengviau, nei gyventojus.

  10. 256.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 1:10 pm

    Romai,
    tikrai tavimi pasitikiu. Galbūt kažko nesuprantu, bet man tavo mintis „Kreivaranki, atlyginimus yra skaičiuoti lengviau, nei gyventojus.”, panaši į mintį apie avių skaičiavimą. Va ganosi pievoje milžiniška kaimenė aviu ir vienas klausia kito – kaip čia jas dabar visas suskaičiuoti. Kitas sako „paprastai, suskaičiuok visas avių kojas, o gautą sumą padalink iš keturių ir turėsi avių skaičių”. Čia aš juokauju. Bala nematė, gal tu ir teisus.

  11. 257.

    romas gruodžio 21st, 2009, 1:13 pm

    kreivaranki, aš sutiksiu, kad realiai mokytojai uždirba daugiau, nes užsiima šešėliniu bizniu be mokesčių.

  12. 258.

    Maras gruodžio 21st, 2009, 1:15 pm

    kreivaranki, man pranešė apie Tavo žurnalo atnaujinimą, bet puslapio neranda. Kas vyksta :) ?

  13. 259.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 1:17 pm

    Marai,
    man teko Anglijoje virš metų dirbti (indų plovėju Fast foode ir lipdukų klijuotoju fabrike) ir mokytis. Tai mums per pamokas mokytojas aiškino, kad švietimo sistema pas juos yra tokia: kai kokiam Blairui gimsta bleiriukas, tai tas dar žmonai nepagimdžius įrašo jį į mokyklą, kuria jis lankys nuo 10 metų. Mokslas ten kainuoja 20 000 svarų per metus ir trunka berods 8 metus. Iki tol vaikas yra ruošiamas tai mokyklai. Reikia pasakyti, kad tai, kad jis yra bleiriukas, dar negarantuoja, kad jis bus priimtas. Bet jei nebus, tai yra kiti variantai pvz. mažiau prestižo ir pigiau ir tt.
    Tose mokyklose už 20 000 svarų per metus, bleiriukai rengiami Oksfordui ar Kembridžui, kuriuos pabaigę gauna bilietus į platų gyvenimą.
    O kitos mokyklos pas juos, spėju, dar blogesnės nei pas mus, nes nemaža dalis anglų yra berasčiai, nors iš išvaizdos tikrai neatrodo kaip bomžai.

  14. 260.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 1:19 pm

    Romai,
    žinok, privarus sektorius irgi kartais šešėliniu verslu užsiima. Kartais kur kas rimtesniu nei užklasinės individualios konsultcijos.

  15. 261.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 1:20 pm

    Marai, dėl atnaujinimo. Ložnaja trevoga. Truputį bandau žiūrėti kaip įdėti video. nemoku ir nesigauna. Nesinori tiesiog copy-paste, negražiai atrodo.

  16. 262.

    A.G. gruodžio 21st, 2009, 1:21 pm

    Marai. Taigi, kaip šiandiena, – istorijai mus sušukuos.
    Štai visų jau perskaityta citata apie tai, kad tai kas buvo – buvo nulemta tik istorijos ir daugiau niekieno:
    „…1879 metais Gruzijos mieste Goryje gimęs Josifas Džiugašvilis, kuris nuo 1929 metų buvo vienvaldis SSRS lyderis, atsilikusią šalį pavertė galinga militaristine ir pramonine valstybe, bet už tai galvas paguldė milijonai žmonių, žuvę nuo siaubingo teroro, kalėjimuose ir gulaguose, per valymus ir sušaudymus.
    Tradicinius J.Stalino, kurį galima pavadinti prieštaringiausia XX amžiaus Rusijos istorijos figūra, politikos traktavimus galima palyginti aiškiai padalyti į du tipus: griežtą kritiką ir atsargius gyrius.
    J.Stalino asmenybė kažin ar kada nors netolimoje ateityje bus vienodai vertinama. Istorikai, politologai, teisių gynėjai laužo ietis – kas gi buvo šis žmogus? Nacionalinis lyderis? Žiaurus tironas? Įžvalgus strategas? Ar kruvinas despotas?
    Politologas Michailas Globačiovas mano, kad visa tai drauge ir dar daugiau – pats šio istorinio veikėjo pasirodymas buvo nulemtas istoriškai…“

  17. 263.

    Maras gruodžio 21st, 2009, 1:37 pm

    A. G., netikiu istoriniu determinizmu. Kas kita, kad Rusijai reikėjo kažko tokio, o pasauliui reikėjo bolševikų. Nebūtų Stalinas – būtų Trockis ar dar kas.

  18. 264.

    Musė gruodžio 21st, 2009, 2:49 pm

    Na ką, pažiūrėjau tą laidą, A. Račas tikrai pasirodė puikiai. Ech, jeigu ne tas Uspaskio gimtadienis…. Bet kuo arčiau Kalėdos, tuo aš tampu atlaidesne.
    Į Kirkilą stačiai žiūrėti negaliu, man jis atrodo toks šlykštukas trintukas melagėlis, o Lopeta pašnekėjo labai arogantiškai, nors ir nedurnai. Bet geriausias iš jų visų Jakelaitis – nepaisant visų jo nuodėmių, jis nuostabus vedantysis.

  19. 265.

    Valentinas gruodžio 21st, 2009, 3:03 pm

    Aš irgi nenoriu leisti vaiko į lepūnėlių mokyklą. Girdėjau apie paksiukus ne pačių geriausių atsiliepimų. Tačiau žinau ir kitų istorijų. Pavyzdžiui mano sesuo laikinai pavadavo muzikos mokytoją vienoje prastos reputacijos mokykloje. Klasėje apie 80% vaikų iš internatų, vaikų namų, sutrikusio vystymosi, kurie siunčiami į mokyklas, kad „integruotųsi” ir pan. Lygis siaubingas. Normaliai kalbėti, be keiksmažodžių nemoka. Totalus mokytojo ignoras. Net tie keli mokiniai iš normalių šeimų ir normalių gabumų, susitapatina su kolegomis ir patys tampa tokie pat.
    Žodžiu viskas priklauso nuo konkretaus mokytojo.

  20. 266.

    Valentinas gruodžio 21st, 2009, 3:08 pm

    Muse,
    Tavo meilė Valentinavičiui ir susižavėjimas Jakilaičiu atspindi kokio tipo vyrai tau patinka. Tai yra normalu. Bet sakyti, kad Jakilaitis yra nuostabus vedantysis yra tikrai nenormalu :)

  21. 267.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 3:16 pm

    E.Jakilaičiui didelią įtaką daro jo darbdaviai ir kairiojo liberalizmo ideologija. Jei Valatka griežia dantį ant visko kas juda aplinkui, tai Jakilaitis yra tik blankus didžiojo mokytojo iš Lryto šešėlis. Vienintelis E.Jakilaičio privalumas – balsiga gerklė, dikcija ir loginis minčių dėstymas. Balsingas amatininkas, vidutinybė.

  22. 268.

    R.Medinis gruodžio 21st, 2009, 3:18 pm

    Va, tik pabandyk nors truputį atsiverti – tuojau mokslų daktarai lipa ant sąžinės nuospaudų ir sako – tai Tu išdaviau istoriją už 30 sidabrinių, iškeitei šventą mokslo dvasią į sotų gyvenimą!?

    Dėl laidos. Pažiūrėjau įrašą. LRyto TV reportažuose ausys kyšo net nesislėpdamos. Ar šiais laikais bent jau apsimesti objektyviu jau nebemadinga?

  23. 269.

    Musė gruodžio 21st, 2009, 3:19 pm

    Chi chi chi :) Na nežinau, koks jau tas tipas, nes man Jakilaitis su Valentinavičiumi atrodo absoliučiai skirtingi žmonės tiek pasaulėžiūra, tiek bendravimo maniera, tiek amžiumi ir išvaizda.

    Buvo visai neblogas Ligitos įrašas apie Jakilaitį kovo mėn. Ten Fredis su Raču labai diskutavo ir man patiko, ką Račas apie Jakilaitį parašė: „Pirmiausia, dėl E.Jakilaičio – nepaisant to, kad tai, ką jis daro man ne visada patinka, jis yra profesionalas. Net, sakyčiau, vienas iš profesionalesnių žurnalistų Lietuvoje. Jis rengiasi laidoms (kartais galėtų geriau:), jis turi žinių, jis stengiasi suprasti apie ką kalba jo pašnekovai, jis reaguoja į tai, kas vyksta laidoje. Jis aiškiai kalba, jis sugeba valdyti pašnekovus. Jis turi idėjų ir sugeba jas įgyvendinti. Televiziniu požiūriu – jis vienas iš geresnių. Čia – viskas apie jo sugebėjimus. Apie tai, kam jis juos panaudoja – kita kalba”.

    Va būtent, man labiausiai patinka, kaip E. Jakilaitis reaguoja į tai, kas vyksta laidoje. Jis nuolatos perklausia, patikslina, man patinka jo reakcija. Ne atburba iš anksto pasiruoštus klausimus, o reaguoja į kiekvieną atsakymą.

    Ai va, pagalvojau, ką bendro gali turėti Jakilaitis su Valentinavičiumi – gerą humoro jausmą ir apskritai tokią šiek tiek sarkastišką, su kreiva šypsenėle šnekėjimo manierą. O šiaip Jakilaičiui iki Valentinavičiaus – kaip Musei iki Jakilaičio.

  24. 270.

    romas gruodžio 21st, 2009, 3:19 pm

    Valentinai, pradžiai reikia rasti daugiau mažiau padorią pradinę mokyklą, o paskui teks i Jėzuitų gimnaziją pas Maldeikienę mokytis leisti. Jėzuitų gimnazijoje tikrai nebus visokių asocialių, tik reiktų religinių papročių laikytis :)

  25. 271.

    romas gruodžio 21st, 2009, 3:27 pm

    Lietuvos televizijose iš viso nėra žurnalistų sugebančių atskleisti pašnekovą ir savęs neparodyti. Dažniausiai pokalbiai atitinka kieto pokalbio stilistiką, kai tikslas yra parodyti silpnąsias vietas. Gal todėl mūsuose žmonėms atrodo, kad valdžia yra sąmokslininkė prieš tautą ir padaryti kažką gero ji neturi tikslo.

  26. 272.

    Musė gruodžio 21st, 2009, 3:28 pm

    Kasmet „Veidas” ruošia mokyklų reitingus. Šiemet pirmoje vietoje iš Vilniaus mokyklų žinoma Licėjus, tada Jėzuitų gimnazija, Š. Aleichemo vid m-kla (??), Biržiškos gimnazija, Gabijos, Užupio, Žimūnų, Žemynos gimnazijos. Krenta į akis tai, kad pirmame šimtuke visai nedaug Vilniaus mokyklų ir tai, kad anksčiau buvę prestižinės S. Neries, J. Basanavičiaus, S. Daukanto mokyklos nusileidžia miegamųjų rajonų mokykloms.

  27. 273.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 3:45 pm

    „Krenta į akis tai, kad …” Muse, na ir tavo sakinių konstrukcijos, kalbi ne kaip ofiso žiurkytė, o sena, vilnone megzta skara apsigaubusi švietimo sistemos darbuotoja iš ministerijos.

  28. 274.

    A.G. gruodžio 21st, 2009, 3:58 pm

    Marui.
    Ir aš jokiu būdu netikiu.
    Kalba eina apie tai, ką, kokius lyderius, jų grupes, grupuotes, jas remiančias protekcijas (klanus) mūsų dienų istorija brandina poreikiui, – juk lokalaus masto jau nebėra (o juk kiekvieną dieną, visus amžius pasiūlos spektras visuomet visškame komplekte, turiu omenyje asmenybių).
    Bet gal būt, visiškai netinkamas klausimaspasirengiant ramybės ir džiaugsmo dienoms (nors kaip tik jos, deja, siejosi…).
    Tiek to.

    Gerų visiems švenčių.
    Manau, jei kiekvienas iš mūsų kasmet pasirengsime bent po kelias savo nuodėmes išpažinti (subrandinus save taip, kad jų daugiau sugebėsime niekuomet nepakartoti) – eisime pirmyn, o ne atgal.

  29. 275.

    Musė gruodžio 21st, 2009, 4:30 pm

    Marai, kaip Austras įnirtingai tave gina, šaunuolis. O kad A. Račas linkęs užsisėsti ant ji pakritikavusių žmonių, tai jokia naujiena (prisiminkime nabagą buvusį Dagio pavaldinį, kurį Račas persekioja po visus laikraščius).

    Fredi, o kaip teisingai reikėtų pasakyti?

  30. 276.

    R.Medinis gruodžio 21st, 2009, 4:43 pm

    Taip, Fredi – pavydžiu aš tau.. Paties autoritetas patapo toks didelis, kad Musė apie teisingą kalbos naudojimą klausia ne Ligitos, o Fredžio..

  31. 277.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 8:35 pm

    Marai

    Žinau, kad šiuo metu rašai straipsnį “Artūras Račas ir sovietinio kultūros elito mentaliteto sąsajos: dviveidiškumo antologija”, suprantu – straipsnis turi būti skandalingas, bet parašytas labai kompetentingai, o tu tai gali, tačiau atsirado svarbus reikalas trumpam atitraukti tave nuo šio strateginio (tolimesnio pozicionavimo, t.y. pasakos pavertimo tikrove) darbo.

    O reikalas tas, kad šiandien žurnalas “Veidas” paskelbė įtakingiausiųjų lietuvių 60 –uką.

    Kaip ir buvo tikėtasi šiemet šio sąrašo viršuje atsidūrė valstybės vadovė Dalia Grybauskaitė, toliau:
    2. Andrius Kubilius, premjeras, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos pirmininkas
    3. Bronislovas Lubys, pagrindinis „Achemos” grupės akcininkas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas
    4. Valentinas, Vidutinis vadybininkas, Ligitos komentatorius
    5. Algirdas Mykolas Brazauskas, prezidentas, Lietuvos socialdemokratų partijos garbės pirmininkas
    6. Vytautas Landsbergis, Europos Parlamento narys
    7. Nerijus Numavičius, pagrindinis „Vilniaus prekybos” grupės akcininkas
    8. Audrys Juozas Bačkis, kardinolas, Lietuvos vyskupų konferencijos vicepirmininkas
    9. Sigitas Tamkevičius, Kauno arkivyskupas, Lietuvos vyskupų konferencijos pirmininkas
    10. Vladimiras Romanovas, Ūkio banko investicinės grupės prezidentas
    11. Gedvydas Vainauskas, pagrindinis dienraščio „Lietuvos rytas”, televizijos ir krepšinio klubo akcininkas
    12. Darius Mockus, koncerno „MG Baltic” prezidentas ir vienintelis akcininkas
    13. Vitas Tomkus, pagrindinis „Respublikos” leidinių grupės akcininkas
    Dienraščio „Respublika” vyriausiasis redaktorius, „Respublikos” leidinių grupės, naujienų agentūros ELTA, alaus daryklos „Gubernija” akcininkas.
    14. Ingrida Šimonytė, finansų ministrė
    15. Ignas Staškevičius, VP grupės akcininkas, „NDX energijos” valdybos pirmininkas
    16. Andrius Janukonis, koncerno „Rubicon Group” vadovas ir akcininkas
    17. Algimantas Valantinas, generalinis prokuroras
    18. Audrius Siaurusevičius, LRT generalinis direktorius
    19. Rasa Juknevičienė, Krašto apsaugos ministrė
    20. Algirdas Butkevičius, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkas, Seimo narys
    21. Reinoldijus Šarkinas (Lietuvos banko vadovas)
    22. Rimandas Stonys („Dujotekanos” vadovas)
    23. Valentinas Mazuronis (Seimo narys)
    24. Artūras Račas (BNS vyr. redaktorius)
    25. Viktoras Uspaskichas (europarlamentaras)
    26. Valdas Adamkus (prezidentas)
    27. Rasa Budbergytė (Valstybės kontrolės vadovė)
    28. Ivanas Paleičikas („Lukoil Baltija” prezidentas)
    29. Rolandas Paksas (europarlamentaras)
    30. Rimvydas Valatka („Lrytas.lt” redaktorius)
    31. Ričardas Doveika (kunigas)
    32. Povilas Malakauskas (buvęs VSD vadovas)
    33. Eligijus Masiulis (susisiekimo ministras)
    33. Eligijus Masiulis (susisiekimo ministras)
    35. Artūras Zuokas (politikas, buvęs Vilniaus meras)
    36. Kazimieras Starkevičius (žemės ūkio ministras)
    37. Kęstutis Girnius (VU TSPMI docentas)
    38. Kęstutis Lapinskas (Konstitucinio Teismo pirmininkas)
    39. Egidijus Kūris (buvęs Konstitucinio Teismo pirmininkas)
    40. Edmundas Žilevičius (Finansų ministerijos viceministras)
    41. Tautvydas Barstys („Kauno grūdų” savininkas)
    42. Augustinas Rakauskas („Senukų” akcininkas)
    43. Gediminas Žiemelis (verslininkas, stambus žemvaldys)
    44. Rita Miliutė (LTV žurnalistė)
    45. Gintaras Kryževičius (Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininkas)
    46. Česlovas Juršėnas (Seimo narys)
    47. Jurgis Razma (Seimo narys)
    47. Jurgis Razma (Seimo narys)
    49. Albinas Januška („valstybininkas”, buvęs prezidento V.Adamkaus patarėjas)
    50. Vizgirdas Telyčėnas (policijos generalinis komisaras)
    51. Virgis Valentinavičius (žurnalistas, A.Kubiliaus patarėjas)
    52. Rūta Janutienė (žurnalistė)
    53. Valentinas Milaknis (Saulėlydžio komisijos pirmininkas)
    54. Vytautas Sviderskis (advokatas)
    55. Alfredas Bumblauskas (istorikas)
    56. Ričardas Malinauskas (Druskininkų meras)
    57. Zimantas Pacevičius (STT vadovas)
    58. Antanas Zabulis („Omnitel” vadovas)
    59. Fredis*(Ligitos komentatorius)
    60. Monika Garbačiauskaitė („Delfi” vyr. redaktorė)

    Vakar tavęs, Marai, klausiau ar TV vedėjai priskiriami postsovietinės (t.y. dabartinės, laisvos) kultūros elitui, atsakei, kad NE.

    Pasakyk kaip mokslininkas, dantis atėdęs ant to elyto, kurie iš aukščiau išvardintų tikrai NEPRISKIRTINI prie elito (bet kokio, kultūrinio, mokslinio, verslo, politinio ir etc)?

  32. 278.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 8:40 pm

    Rolandai, prašau manęs neįžeidinėti. Aš protestuoju. Užimantys 59-tą vietą partiniuose sąrašuose į Seimą nepatenka. Noriu būti penktas.

  33. 279.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 8:46 pm

    Fredi

    Čilinskas su Puku sakė, kad partijų jau tuoj nereikės ir rinkimuose žmonės rinks asmenybes.

    Dar jie sakė, kad tada ypač bus populiarios tos asmenybės, kurios partinių buvo ujamos ir specialiai įrašomos nuo 50 iki 60 vietose.

  34. 280.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 8:58 pm

    Ligita

    Teigtina, kad būtina paskelbti reprezentatyvią (būtent – reprezentatyvią, dėl patikimumo) apklausą šiuo klausimu- kurie iš aukščiau išvardintų yra TIKRAI NEpriskirtini elytui (jokiam). Dėl patogumo balsuoti būtų galima tik parašant asmens eilės numerį.

  35. 281.

    TipasK gruodžio 21st, 2009, 9:11 pm

    Tas sąrašas pasirodo, nieko vertas. Čia tik seimistų apklausa. Ką jie žino, ką yra matę ar kalbėję, iš ko yra gavę patarimų ar pagyrimų, tuos ir surašė. Taip, kad Fredi nepergyvenk, jei tai būtų tautos apklausa, būtumei ketvirtas – penktas:) Seimistai gi ne visi internetu moka naudotis, tik pusė seimistų Tave tepažįsta.

  36. 282.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 9:22 pm

    Nr. 34, 48 – nėra, mįslingiausias veikėjas – V.Telyčėnas iš VRM (Nr.50). Matyti kokia šutvė tie parlamentarai, kad jiems toks svarbus žmogus su antpečiais, o ne civilė, žavioji krašto apsaugos ministė R.Juknevičienė. I.Degutienės – taip pat nėra.
    Modernioje visuomenėje labiau matomi turėtų būti kas nors iš Lyčių lygybės instituto, Tolerancijos ugdymo centro, VU dėstytojos N.Vasiliauskaitė, A.Maldeikienė, Lygių galimybių plėtros centro projektų vadovė Margarita Jankauskaitė, profesoriai P.Gylys ir R.Lazutka, žydų genocido centro vadovas S.Alperavičius, filosofas, Lietuvos visuomenės ir kultūros gyvenimo kritikas, NK95 judėjimo iniciatorius ir manifesto signataras Andrius Bielskis, pasaulinio garso lietuvių pianistė, pedagogė, kultūros veikėja, Europos konservatorijos Paryžiuje profesorė, LMTA profesorė, Lietuvos muzikų sąjungos narė, Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatė Mūza Rubackytė ir kt.

  37. 283.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 9:29 pm

    TipasK

    Kaip sakoma žydų humoras skiriasi nuo angliško tuo, kad pastarieji juokauja savo žemėje, taip, kad jei bus tautos apklausa reikės Fredžiui patapti Ferdinandu o net gal ir Feliksu, nes asmeniui vardu Fredis kažkaip netinka Lietuvoje juokauti…

  38. 284.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 9:37 pm

    Fredi

    Degutienės vietą v.v. Valentinas rotacijos būdu gavo, kaip kontribuciją:)

    O dėl Maldeikienių netrukus sulauksim, paskui Čilinską sulys visa banda maldeikienių

  39. 285.

    WU gruodžio 21st, 2009, 9:38 pm

  40. 286.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 9:56 pm

    vietoj Artūro Zuoko (buvęs Vilniaus meras) ir Tautvydo Barsčio (”Kauno grūdų” savininkas) turėtų būti
    tarptautinės teisės ekspertas doc. dr. Dainius Žalimas, NSGK pirmininkas Seimo narys A.Anušauskas, teisininkas, teisėtyrininkas konstitucionalistas, MRU profesorius Gediminas Mesonis, žurnalistai T.Dapkus ir V.Vasilaiuskas.
    Aš galiu sudaryti alternatyvų, daug įtakingesnių žmonių 60-tuką. Nepaminėtas ir socialdemokratų partijos pirmininkas Algirdas Butkevičius.

  41. 287.

    romas gruodžio 21st, 2009, 9:58 pm

    Fredi, o kiek žmonų ir mergų nepaminėta :)

  42. 288.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 10:00 pm

    Fredi

    O vietoje 24 nr., kas turėtų būti, kodėl nutyli?

    Ar efektingai pabaigai laikai:)

  43. 289.

    Valentinas gruodžio 21st, 2009, 10:06 pm

    Rolandas, kaip pradedantis komentatorius kol kas dar nesuvokia Fredžio didybės ir v.v.V menkumo. Kiekvienas Fredžio sakinys – tai programinis pareiškimas. v.v.V yra tiesiog internetinis plepys. Fredį visi garbina, v.v.V. dievindavo tik Ligita, ir tai anksčiau. Fredis neabejotinai turėtų pakliūti į top penketuką. v.v.V. net neturėtų būti svarstomas :)

  44. 290.

    Fredis* gruodžio 21st, 2009, 10:07 pm

    Nr. 24 yra tinklaraštininkas 2008, jis savo vietoje, gal galėtų būti 23-čioje. Tinklaraštija yra labai progresyvi žmonijos veiklos sritis, Valentinas neleis jūsų apgauti.

  45. 291.

    kreivarankis gruodžio 21st, 2009, 10:19 pm

    Jau nusiunčiau pasaką Ligitos konkursui. Vadinasi „Pasaka apie Artūrą ir Kalėdų senelį Fredi”. :D

  46. 292.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 10:19 pm

    Iki pačiam neprireikė apklausų ir reitingų parodymų dar tikėjau bei rimtai vertinau tokius sąrašus ir visokias apklausas.

    Pasitikėjimas išgaravo, kuomet aš paklausiau kokių rezultatų man tikėtis, o manęs paklausė kokių rezultatų aš NORIU tikėtis.

    Rezultatų suartėjimas su mano lūkesčiais ir pageidavimais buvo atvirkščiai proporcingas agentūrai sumokėtai sumai. Įdomiausia, kad ataskaitą galėjau taisyti kiek tinkamas. Ir tai buvo reprezentatyvios, labai žinomų ir garbingų firmų pravestos ir patvirtintos apklausų ataskaitos.

    Tai ką jau kalbėti apie šį pseudosąrašą ir jo patikimumą, su tokia pat sėkme šį sąrašą galėtų pavadinti „Sąrašu keliasdešimties nors šiek tiek Lietuvos Seimo nariams žinomų Lietuvos veikėjų pavardžių, sudarytu metant burtų kauliuką”

  47. 293.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 10:27 pm

    Valentinai

    Būčiau moteris-įsimylėčiau tave.

    Pagal tai kaip tu į miegančio raco narvą įviliojai naivųjį Marą, sugundei patampyti narve miegančiąjam už ūsų, o po to užtrenkei narvą ir išmetęs raktą išėjai gerti alaus – tu tikras talentas. Dar labai patiko, kuomet po kelių bokalų alaus grįžai atgal ir ramiai Maro paklausiai, nu kaip, viskas gerai?

    Dabar jau turi du gerbėjus:)

  48. 294.

    . gruodžio 21st, 2009, 10:27 pm

    Gal kas žinote:
    -kodėl lietuvių, o ne Lietuvos? (Romanov’as, Paleiczyk)
    -kaip tą sąrašą sudaro – iš kavos tirščių, padedant būrėjoms ar yra kokie kriterijai?
    -kas sąrašą sudaro – kolegialiai VEIDO žurnalistai, vienas žmogus, pagal programą automatiškai ?

    Klausiu visai rimtai

  49. 295.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 10:31 pm

    Apkandžiotas ir apdraskytas Maras niūriai tylėjo ir nervingai trypčiojo vietoje…

  50. 296.

    Rolandas gruodžio 21st, 2009, 10:40 pm

    Taškai

    Medicina dabar daro stebuklus.

    Matyt nustatė, kad tiek Romanov’o tiek ir Paleiczyk Y chromosomos DNR seka priklauso R1a haplogrupei, kaip ir visų likusių normalių Lietuvių vyrų, kas čia neaišku.

    O sąrašo programa, kaip jau minėjau aukščiau, taip pat jokia paslaptis – žaidimų kauliuko metimas (nors sako ir monetą naudoja)

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt