Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 14 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14165 » Show All

  1. 397.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 5:49 pm

    Tiksliai, kaip aš čia taip. Nors esmės tai nekeičia – etimologija nėra svarbu.

  2. 398.

    kreivarankis gruodžio 22nd, 2009, 5:58 pm

    Nekeičia tai nekeičia. Matyt toks jau tas tavo konceptas, kuris šiaip jau irgi tėra tik vienas iš daugelio galimų :)

  3. 399.

    romas gruodžio 22nd, 2009, 6:13 pm

    Marai, filosofai yra labai priekabūs :) Jiems būtina kartais prisigalvoti net naujų žodžių, nes esami yra per daug daugiareikšmiai. Nors panašiai yra visur. Net virėjai mėsos kepsniui sugalvoja įvairių naujų pavadinimų, kad valgytojas suprastų ne tik valgio turinį, bet ir paruošimo būdą :)

  4. 400.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 6:19 pm

    Taip. Čia tiek kreivarankiui, tiek romui :) .

  5. 401.

    kreivarankis gruodžio 22nd, 2009, 6:22 pm

    Romas mane jau kuris laikas maloniai stebina. Čia aš visai nuoširdžiai sakau. :)

  6. 402.

    Rolandas gruodžio 22nd, 2009, 6:29 pm

    Marai

    Dėkui už atsakymą į mano klausimą, kas iš „Veido“sąrašo tikrai nepriskirtinas elitui. Tik gal tokią Miliūtę praleidai, nejaugi ji kultūros elitas?

    Pažymėjai, kad elitui tikrai nepriskirtinas v.v.Valentinas, nes jis yra tik Ligitos komentatorius, o VISUOMENEI TAI NĖRA SVARBUS DALYKAS.

    Kaip racas.lt komentatorius, ar jau būtų priskirtinas kultūros elitui, ar visuomenei svarbu racas.lt komentarai?

    Klausiu todėl, kad Valentinas šiandien dėstė, kad esą visas politinis ir žurnalistinis elitas, nekantraudamas laukia kol Račas ištars žodį bent viena iš svarbesnių aktualijų tema ir atsivertę kiekvieną rytą racas.lt tinklaraštį godžiai žiūri ar neatsirado naujų įžvalgų. Kaip suprantu beveik be ironijos taip kalbėjo:)

    O ir kitas komentatorius pritarė: „Nr. 24 yra tinklaraštininkas 2008, jis savo vietoje, gal galėtų būti 23-čioje. Tinklaraštija yra labai progresyvi žmonijos veiklos sritis”.

    Ir dar dėl Valentino, tokį tekstuką tavo garbei suskėlė, kad žmonės jį net į kompus seivinti pradėjo, o sakai apie v.v.V. kūrybą nieko nežinąs:)

  7. 403.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 6:38 pm

    Rolandai, dėl Miliūtės abejojau. Ji tikrai ne kultūrinis elitas, bet prie galios elito gal ir galima priskirti (vėlgi, žinau pernelyg mažai apie jos įtaką).

    Dėl VVV tai net ir racas.lt komentatoriai vis tik nėra pripažinti visuomenėje, kaip tai yra bent su kai kuriais komentatoriais (žurnalistais) žiniasklaidoje. Tai lokali bendruomenė. Tai nereiškia, kad joje negali kilti puikių idėjų.

    Nežinau, kiek Valentino komentare ironijos, bet patebėk, kad laukiama ne komentatorių, o Artūro žodžio. Todėl, kad jis – elitas :) .

    Norėjau parašyti nieko nežinąs apie Valentino kūrėją, ne kūrybą :) . Visiškai išsiblaškęs darausi.

  8. 404.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 6:42 pm

    Tiesa, dar yra ir žurnalistikos elitas, kaip ir kiekvienos srities elitas. Bendrasis elitas nėra elitų suma (geriausi demblių pynėjai yra jų elitas, bet kalbant apie elitą apskritai jie neturimi omenyje :) ). Va dėl žurnalistų elito priklausymo bendrąjam elitui aš abejoju. Tiesiog pernelyg mažai žinau apie žurnalistiką, o kiek žinau, man ji atrodo aptarnaujanti galios ir ekonominius elitus, todėl prie bendrojo elito priskirtina tiek, kiek yra svarbi juose.

  9. 405.

    Rolandas gruodžio 22nd, 2009, 6:43 pm

    Marai

    Įvedei tokį guminį terminą – galios elitas, kad beveik visus ten galima įkišti. O kas LTSR buvo priskiriami prie „galios elito”, ar buvo tokie apskritai?

  10. 406.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 7:01 pm

    Galios yra platesnis nei politinis ir būtent tuo patogus. Įtakingas žurnalistas sunkiau priskiriamas politiniam elitui (ypač jei tą apibrėši siauriau), užtat gali būti galios elito dalimi.
    LSSR – buvo, kur nebus. Štai dėl politinio jau gavau velnių nuo oponentės, kad Lietuvoje negalima vartoti politinio elito termino, nes sprendimai priiminėjami Maskvoje. O priskirtini tie, kurie galėjo savo nutarimais įtakoti režimo sprendimus ir/ar jų vykdymo būdus.
    Jaučiuosi, kaip per gynimus, bet gerai, man patinka. Generalinė repeticija. :)

  11. 407.

    WU gruodžio 22nd, 2009, 7:17 pm

    Hah.. Išėmė Sviderskį iš sąrašo :) )))))))))))

  12. 408.

    Rolandas gruodžio 22nd, 2009, 7:19 pm

    Marai

    Konstatuoji, kad ir racas.lt komentatoriai nėra pripažinti visuomenėje.

    Prisiminus “baisiuosius” “Delfi” komentatorius – commentator vulgaris- ir sujungus tavo teiginius bei pritaikius vieną iš logikoje naudojamų technikų -„jei…, tai“ implikaciją, galima suformuluoti tokią hipotetinio teiginio schemą: „Jei, racas.lt komentatoriai nėra pripažinti visuomenėje, tai jie ne ką pranašesni už “Delfi” commmentator vulgaris”.

    Priešingas teiginys prieštarautų formaliai logikai.

    Po tokių išvadų žlugs visa tai ką tiek laiko kūrė, puoselėjo bei be galo didžiavosi komentatorė Musė – jos, kaip elitinių komentatorių klubo narės, įvaizdis. Dėl ko kovojom, tada:(

  13. 409.

    romas gruodžio 22nd, 2009, 7:24 pm

    Marai, nors suprantu politinę reikalo pusę, bet LSSR kažkiek rėžia ausį. Kodėl nėra priimta vadinti administracinio vieneto taip, kaip jis vadinosi – LTSR. Jaunam žmogui po kurio laiko teks ilgai pasakoti kas ir prie ko. Štai yra LTSR himnas:
    Tarybinę Lietuvą liaudis sukūrė,
    Už laisvę ir tiesą kovojus ilgai.
    Nepakeisi dabar pirmo himno žodžio, nepakeisi pavadinimo Aukščiausioji Tarybą ir t.t. ir pan. Negi neatsiranda painiavos, rašant istoriją.

  14. 410.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 7:38 pm

    romai, aš taip rašau grynai iš praktinės pusės: sovietmetis, sovietologija – nėra tarybmečio ne tarybologijos. Himno keisti ir nereikia – tai būtų šaltinio falsifikacija :) . Bet vietoj tarybinis vartoti sovietmetis insitucijų pavadinimuose neatrodo kažkas sudėtingo. Gal aš tiesiog pripratau, tai sunkiau tiems, kurie tuomet įprato sakyti sovietinis. Kita vertus, Putinaitės perlenkimai, kai jinai sovietinę Aukščiausiąją Tarybą vadina Aukščiausiu Sovietu, man juokingi.

    WU, Sviderskį išbraukiau su komentaru, kad nieko nežinau. Nereikia iš manęs daryti visažinio elitologo ;) .

    Rolandai, Tavo išmąstymas neteisingas, nes pripažinimas visuomenėje niekaip nesisieja su kokybinėmis charakteristikomis. Keikūnas Greitai gi pripažįstamas visuomenėje. Kokybine prasme, jei nori, racas.lt esama komentatorių elito požymių. Nors, tiesą sakant, racas.lt komentatorių elitas renkasi čia, pas Ligitą (nusigriebei grietinėlę, sveikinu :) ), todėl būtų galima teigti, kad Lietuvos komentatorių elitas renkasi čia. Būtų galima, jei nebūtų kitų sričių tinklaraščių, kuriuose komentuojama ne prasčiau, nors ir apie kitką. Šiaip internetas išvis toks daiktas, kuriame elitiškumas (kuris glaudžiai susijęs su uždarumu) sunkiai taikytinas, ypač griežtąja prasme.

  15. 411.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 7:39 pm

    anuomet įprato sakyti tarybinis. Nu tikrai kaip Nikodemas Vaškis.

  16. 412.

    WU gruodžio 22nd, 2009, 7:50 pm

    Pora dalykų apie Sviderskį.
    Pirma, advokatūros luome neatsiras, kurie ginčysis, kad Sviderskis yra Nr. 1 baužiamųjų bylų advokatas. Turbūt, tai per maža priežastis būti priskirtam.
    Antra, tame elito-įtakingiausiųjų sąraše yra ne vienas asmuo, kurio „užpakalį traukė” Sviderskis. Pvz.: įdomu, ar V. Uspaskich būtų sąraše, jei jį būtų ištikęs Chodorkovskio likimas?
    Trečia, aš esu pabrėžęs, kad elitą suprantu, kaip geriausius savo srityje. Sviderskis yra tiek talentingas, kad buvo vienas iš tų, kurie privertė teismus suabejoti juridinio asmens baudžiamąja atsakomybe. Nors pats jis tikrai žino(jo), kad JA baudžiamoji atsakomybė normalus dalykas, kuris yra praktikuojamas didžiojoje daugumoje teisinių valstybių. Vis tiek privertė kreiptis į Konstitucinį teismą ir išsiaiškinti. Taip beveik metams laiko sustabdęs V. Uspaskicho bylos nagrinėjimą.
    Ketvirta, siejasi su prieš tai išvardintais punktais, jeigu 60tuke yra tik 2 vietos teisininkams iš kurių 1 išmetamas, apie kokią teisinę valstybę mes kalbam?

  17. 413.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 7:56 pm

    WU, dabar aišku. Traukiam tą Sviderskį.
    Bet tame sąraše daug ko nėra – rašytojų, mokslininkų (Tk Bumblauskas, o kur tiksliukai) pvz. Ar galima kalbėti apie kultūringą valstybę.
    Beje, klausimas dėl demblių pynėjų elito išlieka ;) . Ką į tai?

  18. 414.

    . gruodžio 22nd, 2009, 7:57 pm

    Marui – truputis dėl LTSR realijų.
    Dabar labai paplitusi teorija, kad visi sprendimai buvo priiminėjami tik Maskvoj ir viskas , kas buvo daroma – tai tik Maskvos nurodymų vykdymas.
    Teoriškai taip, faktiškai gi – ne visai.
    Gal tiks ir mūsų kolektyvinių sodų pavyzdys- labai jau ryškiai jie išsiskyrė iš analogiškų kitur. Pamatęs jų statybos apimtis ir bumą antrasis sekretorius Dybenka (Maskvos gauleiteris) užsuko tokią kampaniją per partinę liniją, kad labiausiai nuskambėjusių sodų Nemenčinės plente (Bajorų gūžta ant Neries kranto- taip vadino juos „liaudis”) savininkų dauguma sutiko atiduoti- kad būtų įrengta pionierių stovykla.
    Jau buvo surinkti raštiški pareiškimai-sutikimai, tik va – tūla pilietė Konstancija Bialopetravičienė nesutinka ir žada skųstis… nors jos vyras – Kaimo statybos ministras sutikimą jau parašė.
    Užsiuto Dybenka, bet vis tik jam paaiškino juristas, kad turtas – bendras, šeimos, be to, toji boba (narsi moteris) – labai populiari aktorė iš „Petraičių šeima”.
    Buvo sustabdyta kampanija, o kituose soduose – uždrausti dviaukščiai nameliai.

    Jeigu Marui šis įrašas padės kovoje su disertacijos oponente, jis man kaip profesionalas istorikas patvirtins arba paneigs, kad pirmuosius kloektyvinius daržus 1934 metais prie Berlyno išdalino A.Hitleris.

  19. 415.

    WU gruodžio 22nd, 2009, 7:59 pm

    Marai, tai tik parodo, kad tas sąrašas nieko vertas. Man gaila medžių, kurie buvo sunaudoti tam veido tiražui.

  20. 416.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 8:04 pm

    WU, dėl to galima pritarti. Kita vertus, jei jis tiksliai atspindi Seimo narių nuomonę, tai nemažai pasako tiek apie Seimą, tiek ir apie visuomenę.

  21. 417.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 8:10 pm

    Taške, ačiū. Įdomi istorija, apie ją buvau girdėjęs, bet apie Bialopetravičienę – ne. Gynime turbūt nenaudosiu (nors ką gali žinot ;) ), nes ten kalba kiek apie kitką. Šiaip Maskvos rankos įtaką mėgstama perdėt, nes pavyzdžių tam rasti nesunku. Bet esama ir priešingų pavyzdžių. Aš šiaip režimo veikimo beveik nenagrinėjau – yra tai darančių ir be manęs, o aš mėgstu būti originalus :) .
    Dėl kolektyvių daržų tai čia reikėtų austro klausti – aš nacių kasdienybės istorijos nelabai žinau.

  22. 418.

    Valentinas gruodžio 22nd, 2009, 9:01 pm

    Wu ir Marai,
    Šis sąrašas yra apie tai, ką seimo nariai laiko įtakingais valstybėje. Žodį įtakingas reikia suprasti ta prasme, kokią jai suteikia seimo nariai. Akivaizdu,kad Bumblauskas seimo narių pasaulyje nėra įtakingas asmuo. Čia ne elito sąrašas.
    Įtraukę Sviderskį į elitą, gal pagalvokite apie jo dukrą Sviderskytę, neeilinę žurnalistę ir principialią moterį? Ji elitas?

  23. 419.

    Rolandas gruodžio 22nd, 2009, 9:04 pm

    Marai,

    Kodėl tu su tuo išverstakiu kunigėliu taip? Juk yra toks „Religinis elitas“, pradedant nuo Romos popiežiaus, ar ne? Galėjai ten jį prirašyti, o ne į ironiškąjį „žvaigždžių elitą“…

    Kaip supratau iš tavo paskutinių gan slidžių atsakymų, skirstant visuomenę į elitą ir masę galima dėlioti ad infinitum. Todėl susilaikysiu nuo papildomų bendrų klausimų apie tą elitą.

    Kadangi esi pasmerktas sėkmei turiu idėją – yra tokio G. William Domhoff knyga “Kas valdo Ameriką?”.
    Esi išnarstęs po kaulelį Lietuvos kultūrinį elitą, laikas pereiti prie elito problemos apskritai, kodėl nesukalus geros knygos „Kas valdo Lietuvą?“

    Bet ji turi būti stipri, kaip sako Valentinas, skandalinga, paremta elito ir kontrelito priešprieša, atskleidžianti kaip elitas visokiais būdais siekia sunaikinti kontrelitą, pvz. naudoja nešvarius metodus skaldyk ir valdyk, o geriausius kontrelito atstovus įsivilioja į elito gretas.

    Duomenis knygai galima pradėti rinkti jau dabar, mažose elitinėse grupuotėse, pvz. internetų komentatorių elite, juk pats sakei, kad „racas.lt esama komentatorių elito požymių“.

    Tik kas čia priskirtinas prie elito, o kas prie kontrelito, tai klausimas.

    Sakai, kad Racas elitas, nejau kontrelitas – visi kiti?

  24. 420.

    Valentinas gruodžio 22nd, 2009, 9:04 pm

    Austras domisi socializmo istorija. Net jei tai ir nacionalsocializmas :)

  25. 421.

    . gruodžio 22nd, 2009, 9:11 pm

    Oho, čia tai būtų sensacija – KAS IŠ TIKRŲJŲ VALDO?
    Geras klausimas, tik su atsakymu kebliau… net su atsakymais…

  26. 422.

    Valentinas gruodžio 22nd, 2009, 9:16 pm

    Rolandai,
    Manau, kad socialiniuose moksluose neįmanoma taikyti griežtų skirstymo kriterijų. Juk žodis elitas yra viso labo abstrakcija, kuri priklauso nuo to kokią jos savoką patys sau sugalvosime.

  27. 423.

    WU gruodžio 22nd, 2009, 9:16 pm

    Valentinai, turiu pripažinti, kad Sviderskytė irgi tikra profesionalė. Ir viena iš tų žurnalisčių, kuri man asmeniškai nėra šlykšti.

  28. 424.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 9:26 pm

    Valentinai, jei Bumblauskas sąraše yra, tai jis įtakingas, anot Seimo narių. Nors manau, kad čia įtakingumas maišomas su žinomumu.

    Rolandai, bet koks termino apibrėžimas nėra idealus, o kuo terminas sudėtingesnis, tuo sunkiau darosi apibrėžti. „Elitas” savyje turi normatyvumo. Kultūrinis elitas dar šiaip ne taip gali jo išvengti (bent jau aš stengiausi), bet kai tik pradedame aiškintis, kas sudaro bendrąjį elitą, kyla problemų (demblių pynėjų elito klausimas taip ir lieka neišspręstas ;) ), maišomos sampratos: geras, elitas, žinomas, įtakingas, svarbus, matomas etc. Šiaip posovietinį elitą tyrė Irmina Matonytė, jau senokai išleista jos knyga „Posovietinio elito labirintai”.
    Šiaip jei imti elito bruožą, kad juo yra sekama, jis mėgdžiojamas, tai žvaigždės yra elitas. Bet (post)moderniojo pasaulio elitologija ne itin domėjausi.

    Religinis elitas yra hierarchai ir mąstytojai, o Doveika žinomas tik dėl to, kad dažnai šmėkščioje telike, bet gal jis ir nusipelnęs, nežinau.

    Jei jau nagrinėti racas.lt, tai ryškiausius kontrelito bruožus matau turint austrą. Jis siekia pakeisti esamą tvarką pagal savo viziją ar net ją sunaikinti, minimum tapti elitu pakeičiant senąjį – kaip kontrelitui ir priklauso.
    Didžioji gi dalis kitų (tiesa, sakau, jau senokai beveik neskaitau Artūro tinklaraščio, tad daug ko nežinau), kad ir kiek kandžiotųsi, tokių bruožų neturi (net ir Fredis :) ).

  29. 425.

    WU gruodžio 22nd, 2009, 9:32 pm

    Jei jau apie racas.lt elitą, tai Valentinai, kaip jautiesi praradęs elitinio komentatoriaus statusą? :)

  30. 426.

    Rolandas gruodžio 22nd, 2009, 9:41 pm

    Marai

    Nejau tik vienas austras, nejau tokia stagnacija, vos ne kaip tavo nagrinėjamo sovietmečio:( Įdomiau, kuomet disidentai, „geležinė siena”, režimas, uždraudimas spausdintis (Fredis*) ištrėmimai už „geležinės sienos”(į Ligitos tinklaraštį), nostalgija dėl tėvynės (racas.lt tinklaraščio) ir nuolatinės nuolatinės nuolatinės kalbos apie tėvynę, bei anekdotų apie jos nekenčiamo valdovo per didelius švarkus ir auskarus abejose ausyse skaldymas.

    O kas daugiau mus vienija?

  31. 427.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 10:35 pm

    Sovietmečiu disidentų buvo itin mažai ;) .

    Dėl Fredžio. Aš čia kalbu apie požiūrį į Lietuvos padėtį, ne apie tinklaraštį, nes tai svarbiau ir susiję.

    Prisimeni, rašiau disery, kaip ant V. Kubiliaus supyko rašytojai (nes jis pasiūlė sudaryti tikrą talentų lentelę, o ne „valdišką” ir pareiškė, kad kai kurie žinomieji į ją nepatektų), o rašytojai paskundė CK, ši sustabdė Kubiliaus disertaciją kaip ideologiškai pavojingą. Taigi, nei Kubilius buvo disidentas, nei ką, tiesiog asmeninis nepasitenkinimas buvo išlietas pasinaudojant ideologija.

    Tas pats su Fredžiu – tai asmeninė kova, bet ne vertybių. Ir Artūras, ir Fredis yra, sakykim, to paties požiūrio atstovai, tik pešasi dėl asmeninių priežasčių. Prikaišiojimas socializmu tėra įrankis Artūrui erzinti, kaip ir šio dundukizmo vartojimas, tik antrasis rimtai taip galvoja, o pirmasis, įtariu, nemažai juoko sau pasidaro.

    O austras – ne šio elito, ne šios sistemos, ne šio požiūrio dalis. Jo nepasitenkinimas sistema, dabartine padėtimi yra nuoširdus ir didelis. Artūro bloge jo stotusas, kiek suprantu, gerokai krito vėlgi dėl to pačio – pernelyg didelio kritiškumo.

    Nes blogas yra mažytė Lietuva, kurioje disidentų nėra, o jei atsiranda, jie greitai marginalizuojami (Naujoji kairė).

  32. 428.

    bang gruodžio 22nd, 2009, 10:55 pm

    austras, nepaisydamas oficialių, kažkodėl tik save laiko „tikru” solialistu. Tikram socializmui kažkodėl priskiria skandinavijos santvarką. Ideologiniai pagrindai (pav. nuomonė apie gamybos priemonių nuosavybę) lieka neaiškūs.

  33. 429.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 10:57 pm

    bang, tai nėra svarbu, svarbu, kad jis yra dabartinės tvarkos kraštutinis priešininkas.
    Disidentams su pozityvia programa irgi buvo sunku.

  34. 430.

    Fredis* gruodžio 22nd, 2009, 11:12 pm

    Marai, pešamės ne dėl asmeninių, o dėl „fundamentalių” priežasčių. Sutinku tik dėl vieno – man tai pramoga, „pasidarymas sau nemažai juoko”.
    Skiriu, brėžiu aiškią ribą – yra kovoję, nesusitapatinę su sovietiniu režimu ir koloboravę, tyliai, nuolankiai prisitaikę. Yra tarsi dvi visiškai skirtingos bendruomenės. Yra ir trečioji, kuriai ir priskiriu 24-ąjį elito sąraše. Tai be aiškių vertybių, eklektiška, „liberali”, prisigalvojusi sau vėliau įvairių pavadinimų, varijacijų su žodžiu liberlizmas (socialliberalizmas, demokratinis liberalizmas, kapitalistinis socializmas) bendrija. Jie gali taip neapdairiai pulti kritikuoti Adamų ir jo aplinką (kartais tikrai pelnytai, ypač žinant šiandien paskelbtas NSGK išvadas), kad per Prezidentinius rinkimus gali savo balsą atiduoti už Šatriją, vasarą lėbauti Uspaskich jubiliejuje, Kalėdas palyginti su Ramadanu ir t.t.. Jie, tie tretieji yra tarsi maži vaikai, kuriuos nuolat reikia prilaikyti už rankos, kad nenuvirstų į balą. Jų ugningas, teisingas akcijas ir veiksmus (pavyzdžiui kova prieš Leo.lt), dažnai lydi infantiliškos klaidos.
    Smagu stebėti dailininką-daltoniką, kartais ant drobės brūkštelėjantį visai žavius potepius.
    Mūsų šalyje labai daug priklauso politinio ir visuomeninio gyvenimo vektoriaus kryptis į kurią pusę pasislenka liberalai ir „liberalai” – ar į kairę, ar į dešinę. Prieš Seimo rinkimus (2008 m.) aštuoni kairiųjų valdymo metai liberalus privertė šlietis prie dešiniųjų, po sekančių rinkimų jie vėl atsimes į kairę.

  35. 431.

    bang gruodžio 22nd, 2009, 11:13 pm

    Na, vieniems svarbu viena, kitiems – kita. O šiaip, nuoširdumas visada žavi.

  36. 432.

    romas gruodžio 22nd, 2009, 11:20 pm

    Austras pagrindines bėdas mato ne ten. Mūsų valstybė yra demokratinė, o valdžia nėra užgrobta. Didžiausia bėda yra tautos mentalitete. Čia nėra joks priekaištas ar kaltinimas tautai, o tik diagnozė. Sukaupus lėšas per mokesčius galima būtų labai daug ir naudingai nuveikti, bet ir dabar matome, kaip pinigai yra panaudojami neefektyviai, kaip žmonės negali tikėtis vienodai kokybiškų medicinos paslaugų, vienodo teisingumo. Joks Kubilius prie kiekvieno stovėti ir vadovauti negali. Lietuviai turi išmokti gyventi kaip didelė šeima. Tai ir būtų socializmas. Skandinavai pasiekė daug, nes yra socialiai atsakingi. Jie sutinka mokėti daug mokesčių žinodami, kad tai nėra pinigai vėjais, bet yra pinigai bendram visų labui.

  37. 433.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:22 pm

    Gerai, Fredi, asmeniškumo reikšmę galima sumažinti.
    Bet skirtumas tarp Tavęs bei Artūro ir austro išlieka: jūs abu su Artūru esate šioje sistemoje ir jos neatmetate, o austras – atmeta. Tu ne kontra :) .

  38. 434.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:24 pm

    Deja, romai, esi teisus. Todėl nieko gero nebus, bent jau greitai. Bet mes abu apie tai esame ne kartą matę.
    Disidentai labai dažnai klysta. Mane iki šiol žavi ne tiek jų idėjos, kiek aistra ir drąsa, su kuria jie atsiduoda idėjai ir kovoja už ją. Austras, tiesa, daugiau žodžiais. Nors aš žinau, kad šiek tiek ir ne tik žodžiais.

  39. 435.

    Fredis* gruodžio 22nd, 2009, 11:26 pm

    Jei šiandien žiūrėjote R.Janutienės laidą apie Šatriją, tai aš galėčiau virtualiai pabūti N.Sadūnaitės vietoje. „Kontra” dar daugelyje sričių reikia pabūti, pavyzdžiui tokioje uždaroje kaip teismai.

  40. 436.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:26 pm

    Ne, nu ką aš galvoju rašydamas. abu apie tai esam ne kartą rašę. Tfu tu.

  41. 437.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:27 pm

    Fredi, galbūt. Tavo personažas vis tik labai jau gerai gyvena ir patenkintas gyvenimu ;) .
    Disidentai ne tokie. Jie surūgę ir pikti, nes jų mažai :) .

  42. 438.

    Fredis* gruodžio 22nd, 2009, 11:31 pm

    Na taip, per šiuos 20 metų atsiriekiau tiek, kiek komunistai „dirbdami Lietuvai 50 metų” nesusikombinavo. Dabar visai kitos galimybės, ypač tiems, kas buvo ekonomiškai aktyvūs nuo pat 1991-92 metų.

  43. 439.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:36 pm

    Va ir nėra pagrindinio stimulo būti kontra (kaip ir Artūrui, kuris, sutik, gana nemažai kritikuoja dabartinę padėtį). Kontra tampama dažniausiai dėl nepatenkintų materialinių poreikių, socialinių ambicijų ir, nors gana retai, dėl ideologinio tikėjimo.

  44. 440.

    Fredis* gruodžio 22nd, 2009, 11:43 pm

    Mano didžiausias rūpestis, kad Sacharuko, Diniaus Vieniga Lietuva kuo ilgiau neatšoktų nuo dešinės. Marai, patikėk, krikščionys demokratai moka gausiai pribyrėjusį biudžetą padalinti teisingiausiai :) , gėrybėmis bus pamaloninti ir VU dėstytojai-istorikai, tik truputį kantrybės, vėliau.

  45. 441.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:47 pm

    Fredi, nematau aš alternatyvos krikdemams. Turbūt reikėtų sakyti, deja, nematau. Aišku, geriausias iš blogiausių ir geriau blogiausias iš blogiausių :) .

  46. 442.

    Maras gruodžio 22nd, 2009, 11:48 pm

    Kas man čia šiandien darosi? Geriausias iš blogiausių geriau, nei blogiausias iš blogiausių, norėjau pasakyti.

  47. 443.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 12:09 am

    Gretimame tinklalapyje austras siautėje.

    Matyt atsitupia ant keturių, padaužo galvą į sieną, pašoka prie stalo ir, išgėręs kas liko, rašo komentarą, teisingiau pavienius žodius: „masturbacija”, „šū–das, „talentingi istorikai” ir dar tris kartus nafik nafik nafik… Visu juos jungia ir aiškiai suvokiamą prasmę komentarui suteikia Didžioji neapykanta Valentinui.

  48. 444.

    bang gruodžio 23rd, 2009, 12:13 am

    Jei tai ne persidengiančios grupės, tai pasakymas prasilenkia su logika.

  49. 445.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 12:22 am

    Negi tikrai taip blogai? Bandyčiau apraminti, nes mane jis gerbia, bet kad nebenoriu aš ten rašyt. O ir skaityt nelabai.
    Negerai šitaip, jis žmogus jautrus, kitaip nei aš, storaodis.

  50. 446.

    bang gruodžio 23rd, 2009, 12:25 am

    laiks gult :) Marai, perskaičiau, kad geriausias iš blogiausių geriau, nei blogiausias iš geriausių. Ar visgi turėjai galvoje, kad geriausias yra geriau nei blogiausias iš tų pačių ?

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt