Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:29 am
WU
Oho, vadinasi didelis bosas tas Fredis:)
WU gruodžio 20th, 2009, 1:30 am
Rolandai, būtum tu „walking liability” ir tu turėtum apsirūpinti gerai
Maras gruodžio 20th, 2009, 1:33 am
Tai atsakykit į mano klausimą, tuomet bus galima ir priskirti. Orientacija nesvarbu.
Ligita gruodžio 20th, 2009, 1:34 am
Fredi, neteisink Petruškevičiaus. Jis melagis. Jei jam būtų nesmagu, kai į jį, kramtantį, žiūri žmonės, ponaitis nesisėstų prie pat lango į sausakimšo Gedimino prospekto pusę. Mačiau kiek kartų.
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:38 am
Marai
Aš manau, kad tai arba koks nors drabužių dizaineris arba TV laidos vedėjas.
Fredis* gruodžio 20th, 2009, 1:38 am
Prie lango – šviesiau, galima paskaityti laikraštį ir pasisemti idėjų žiūrint į praeivius, „gatvės madą”. Ligita, tau Mantas galėtų iškelti ieškinį, visa laimė, kad parašei „Jis melagis”. Neaišku kas tas Jis.
WU gruodžio 20th, 2009, 1:42 am
„neaišku”
WU gruodžio 20th, 2009, 1:45 am
Čia apie seksualinę orientaciją -.www.ctv.lt/video/4395/Radioshow-Seksualin%C4%97-Orientacija
Maras gruodžio 20th, 2009, 1:46 am
Aišku, kad niekas nežino, kas yra Petruškevičius. Tai kam apie jį išvis diskutuoti?
O sprendimas toks: jei jis yra Lietuvoje pripažintas drabužių kūrėjas (talentas nesvarbu), tuomet be abejonės priklauso kultūriniam elitui. Jei jis tik veda telelaidas ir vaikosi vargšes moteriškes (čia tas pats?), tuomet ne.
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:47 am
Marai
Jau naktis, tuojaus reikės eiti ilsėtis, patenkink mano smalsumą, ar TV laidų vedėjai (visi) priskirtini postsovietikus Lietuvos kultūros elitui.
Ligita gruodžio 20th, 2009, 1:49 am
Man ieškinį?! O, kažkas naujo.
Tiesa, akivaizdus įrodymas, kad Petruškevičius sėdi prie lango – http://www.blogas.lt/uploads/v/Vigantas/270378.jpg
Ligita gruodžio 20th, 2009, 1:50 am
Rolandai, kas tu per vienas? Tik vakar pamačiau pas Artūrą.
WU gruodžio 20th, 2009, 1:52 am
Ligita, tarp manęs ir Rolando yra abipusė neapykanta, todėl lauk čia žaibų..
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:52 am
Ligita
Jau senai ten skaitau. Nelabai rašau, Labiau mėgstu paskaitinėti.
Maras gruodžio 20th, 2009, 1:53 am
Rolandai, mano nuomone, ne. Išimtis yra/buvo Donskis, bet jis kultūriniam elitui priskirtinas ne dėl darbo televizijoje. Jei vedėjas turi įtaką politikamas (kaip Siaurusevičius), jis priskritinas politiniam elitui.
Kultūrinio elito skiriamasis bruožas yra aukštos kokybės kūrybinė ir inovatyvi veikla. Dauguma TV laidų vedėjų Lietuvoje man tokiais neatrodo.
Bet šiaip ribos trinasi.
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:53 am
WU
Pirmą kartą girdžiu apie neapykantą:) Ką turi omenyje?
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 1:55 am
Marai
Dėkui. Konkrečiai atsakei.
WU gruodžio 20th, 2009, 1:56 am
Rolandai, na ir trumpa tavo atmintis .http://racas.lt/citata-311-seimo-nares-apie-vyrus-ozkas-ir-proto-uztemima/#comment-44998
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 2:01 am
WU
Tai mes ten abu įkalę gal rašinėjome:) draugaukim, ką jau čia mums dalintis:) Žinai, čia pas Ligitą taip ramu, niekas nepuldinėja, visi geri vienas kitam, jei pakritikuoja tai draugiškai:) Aura kita, paskaičiau truputį šiandien, skiriasi nuo įtemptos Raco atmosferos.
WU gruodžio 20th, 2009, 2:02 am
For the record aš nebuvau įkalęs
Valentinas gruodžio 20th, 2009, 10:21 am
Marai,
Iš tavo pasakymo buvo galima tiesiogiai suprasti, kad Račas yra begėdis ir kvailys. Klaida yra ne mintyje, o jos išraiškoje, tai tiesiog nekultūringa. Galėjai pasakyti „yra nesąžininga teigti, kad talentas…” ir savo įprastinį bla bla bla.
Kalbant apie pačią temą. Reikia atskirti du dalykus: talento rėmimą ir talentingo darbo rėmimą. Be to, reikia suvokti visur esančią nematomą rinkos ranką. Be abejo, kad talentingus žmones reikia remti. Tačiau reikia remti tik už darbus, kuriuos daro talentingi žmonės arba tikimės, kad darys. Pavyzdžiui, girdėjau, kad Gruzijos valdžia, jei gruzinas savarankiškai įstoja į vieną iš top 5 pasaulio universitetų (Harwardas, Jeilis etc.), apmoka studijas tenai. Logika aiški, valstybė nori, kad talentingi žmonės nepražūtų ir ateityje duotų teigiamą įnašą į valstybės klestėjimą.
Tačiau Lietuvoje paskutiniu metu madingas talentas groti dantimis. Tikiuosi, net tu sutinki, kad tokio talento remti nereikia.
Štai čia ir susiduriame su nematoma rinkos ranka: talentus reikia remti ir mokėti už talentigą darbą, bet tik tokį, kuris turi paklausą. Talentingas fizikas – gera prekė rinkoje, jį reikia remti. Talentingas istorikas – sorry, bet jis niekam nereikalingas. Talentingas istorikas valstybei ateityje neuždirbs pinigų, todėl istorikai visada uždirbs mažiau bei bus mažiau remiami. Netgi galima teigti, kad istorikai bus palikti kapanotis patys sau. Štai čia manau galima sujungti tavo ir Račo požiūrį: viskas pasiekiama savo darbu, talentas svarbu ir jį reikia puoselėti ir bujoti, bet tik tokį talentą, kuris reikalingas rinkoje arba valstybė jaučia poreikį palaikyti aukštą talentingumo lygį kokioje nors srityje. Pavyzdžiui, turime vienintelį tenisininką, galintį pasiekti dideles aukštumas – reikia remti, tai valstybės įvaizdžiui labai naudinga. Turime talentingų muzikų – reikia remti, nes ateityje jie reklamuos šalį pasaulyje, kels jos prestižą. Turime talentingų istorikų? Nafik jie reikalingi, iš jų jokios naudos. Tokia ta nematoma rinkos ranka – vienus sušukuoja, kitus išmastrubuoja.
Štai tokia man gavosi kupina išminties šio sekmadienio ryto evangelija.
Įdėsiu šį komentarą ir paraleliniame tinklaraštyje, nes reikia reziumuoti diskusiją.
TipasK gruodžio 20th, 2009, 11:02 am
Valentinas išmąstė, apibendrino, sudėliojo, parašė. Pačiam patiko, užsinorėjo kitiems pasiūlyti. Ir pasiūlė net du kartus, manydamas, kad turės dvi karūnas. O aš manau, kad neturės. Nes tuoj ypač aname tinklapyje užkunkuliuos purslai, kadangi stipru yra ne sutikti su kitu, o stipru yra dalyvauti iki nukritimo. Nes pats Valentinas kažkada rašė: „čia visi renkasi muštis ir kuo stipriau, tuo geriau” (citata netiksli, iš atminties).
Musė gruodžio 20th, 2009, 12:12 pm
Marai, Marai … Žiūriu, nieko tu nepasimokai. Vėl lendi į turgaus lygio bobučių ginčus su Raču. Yra trys tiesos:
1. Kad ir kiek tu besiaiškintum, argumentuotum, Račas niekada nesutiks, kad jo įrašas nesąmonė, ar kad jis buvo neteisus. Tai kam vargti?
2. Kuo daugiau aiškiniesi, teisiniesi, tuo labiau apgailėtinas atrodai. Net jei esi teisus. Komentaro įtaigumas mažėja proporcingai didėjant jo ilgiui. Jei nepavyksta nukalti priešininko vienu taikliu atsakymu, ilgesnis santykių aiškinimasis pavirsta drumzlinu ir niekam neįdomiu barniu.
3. Kuo daugiau atskleidi detalių iš savo realaus asmeninio gyvenimo, tuo labiau pažeidžiamas tampi. Be to, prarandi paslaptingumo aurą, šarmą. Nėra reikalo visiems pasakoti, kad tavo triusikai su baltais žirniukais, tuo tu netampi labiau sexy.
Kodėl visi taip garbina Fredį? Atkreipk dėmesį – jis niekad nesivelia į begalines diskusijas su Raču! Fredis Račo piktus komentarus ignoruoja, niekada tiesiogiai į juos nereaguoja, nesiaiškina. Ir taip išlieka orus. Nes ką čia aiškintis, kai parašei absoliučią ir neginčyjamą tiesą
Musė gruodžio 20th, 2009, 12:13 pm
O ne, žiūriu ir nerijaus brolis Rolandas jau čia :O
WU gruodžio 20th, 2009, 12:29 pm
Muse, kaip galvoji, kas kitas ateis?
) Bijok..
Fredis* gruodžio 20th, 2009, 12:33 pm
Valentinai, žinai kodėl aš nemėgstu sausų pragmatiškų ekonomistų? Už tokias rašlaivas kokią tu čia dabar sukurpei. Nieko tu nesupranti kaip mums gali pasitarnauti „talentingi istorikai”. Sutinku tik su tuo, kad dabar ne jų metas, tačiau jie mums bus reikalingi rytoj.
Musė gruodžio 20th, 2009, 12:38 pm
Wu, Maldeikienė?
WU gruodžio 20th, 2009, 12:43 pm
Muse, tada baigiu savo komentatoriaus karjera..
Valentinas gruodžio 20th, 2009, 1:35 pm
Fredi,
Aš tik konstatavau faktą, kad istoriko talentas neturi šiandien paklausos, nei komerciniame, nei valstybiniame pasaulyje. Būtent todėl niekas Maro nerems už tai, kad jis istorikas. Visuomenės resursai yra riboti, visų neparemsi, reikia rinktis. Deja, istorikai nėra sąrašo viršūnėje. Beje, Račas teisus tuo, kad talentinga žurnalistika irgi nėra valstybinių prioritetų viršūnėje ir jos niekas neremia. Tačiau, talentinga žurnalistika reikalinga žiniasklaidos verslui, todėl Račas ir gali girtis, kad jis gerai gyvena, nes viską pasiekė savo jėgomis. Kai atsiras paklausa talentingai istoriografijai, užgyvens ir Maras.
kreivarankis gruodžio 20th, 2009, 2:30 pm
Muse,
puikus atsakymas-patarimas Marui. Jau du kartus skaičiau ir skaitysiu dar, o Maras turėtų mintinai išmokti.
Valentinui dėl anarchijos, galima į anarchiją žiūrėti ir taip, bet tikrai būtų klaida žiūrėti tik taip.
Maras gruodžio 20th, 2009, 2:55 pm
Muse, aš ne Fredis ir nesiekiu tokiu būti. Nenoriu būti nei sexy, nei paslaptingu (kitaip nebūčiau paskelbęs savo pavardės. O dėl žirnelių – gi jau pajuokauti negalima, nors ten buvo sarkazmas, kiek prisimenu
). Žaiskit savo žaidimus, aš – savo.
.
Bet iš esmės Tavo komentarui aš pritariu. Tik va kartais man užeina, kaip teisingai sakė kreivarankis, dionisiškas šėlas, kaip ir Fredžiui, tik mūsų išraiškos skiriasi. Vienas didesnių buvo kai su Valentinu čia diskutavome apie muziką.
Nedarom visų vienodais ir bus gerai
Valentinai, po to, ką Arūras prirašė apie mane, mano nekultūringumas gerokai nublanko, nors, aišku, būtų buvę teisingiau rašyti kitaip.
.
Apie darbus aš rašiau tą patį, ką ir Tu.
Dėl paklausos nesutinku. Visuomet ir visur grojimas šukomis bus paklausesnis už istoriją, jei žiūrėsime tik į apmokėjimo svorį. Tam ir yra valstybė, kad remtų tai, kas yra reikšminga visuomenei bet komerciškai nėra sėkminga. Aišku, tai apauga biurokratija ir nesąmonėmis, bet tokia yra kaina. Beje, tai, kad Putinaitės knygą apie sovietmetį tiesiog išgraibstė rodo, jog istorija visuomenei yra reikalinga. Ypač apie sovietmetį – tai svarbi tema kiekvieno tuomet gyvenusio savimonei, tapatumui. Įtariu, ir vėl perlenki diskusijos vystymo dėlei
romas gruodžio 20th, 2009, 3:00 pm
Marai, kad galėtum geriau komentuoti Račą, siūlau užsiimti kenjutsu (japoniško kalavijo menas), kuris moko įveikti priešą vienu kirčiu. Taip pat laisvalaikiu piešk hieroglifus, studijuok minimalizmą ir rašyk haiku. Zen praktika irgi nebūtų prošal.
romas gruodžio 20th, 2009, 3:07 pm
Čia tau, Marai
(http://www.kendo.lt/)
kreivarankis gruodžio 20th, 2009, 3:18 pm
Ar gali išmasturbuoti nematoma ranka?
Maras gruodžio 20th, 2009, 3:30 pm
romai, bet aš visai nenoriu komentuoti Artūro. Tai dariau priverstas ir skatinamas (beje, būtent Valentino
), iš esmės tik dėl to, kad reikėjo. Labai gali būti, kad todėl ir atmestinai žiūrėjau.
O į visus tuos pseudorytietiškus dalykus aš žiūriu gana įtariai. Negalima išmokti kultūros pamokose. Be to, užtenka pasižiūrėti, kaip mušasi Japonijos parlamentarai (Lietuvoje tokio atvejo iš vis nebuvo, nebent praleidau), kad suabejotum tos ramybės visuotinumu.
A.G. gruodžio 20th, 2009, 3:44 pm
Yra ir gera postkunistinio režimo pusė gyvenime – žmonės, užaugę padorioje aplinkoje, šiame postkomunistinio režimo periode, gana labai lengvai pasitinka savo mirtį… yra įsitikinę, kad nieko baisiau už šio, postkomunistinio režimo žmogų, jau nebebus. Tokių baisybių žmogus anksčiau rodosi ir susapnuoti nwebūtų galėjęs. Tad mirtis – kaip siekiamybė, išsigelbėjimas nuo išsigimimo, kuris išsirutuliavo lietuviškų sunitų veikloje, užgožusioje visa kita Lietuvoje.
Iš kitos pusės ar reikėtų taip jautriai reaguoti į naujuosius lietuvius, tuos išsigimėlius, monstrus.
Manau reikia nusipjauti ir gyventi atsiribojus nuo jų… ir gyvenimas vėl bus šviesus, laimingas.
Tad nors gyvenimą viską daro, kad pasirengiant Kūčioms žmogus stresuotų – ta žmogui per visus metus pati reikalingiausia diena juk yra atimta, jie turės tądien dirbti, o iki tol stresuoti, kad viskas būtų atlikta, kai turi būti pas dorą kataliką.
Maras gruodžio 20th, 2009, 4:16 pm
Hm, kai pagalvoju, aš diskutuoju ne dėl skaitytojų (Fredis ar Valentinas). Aš diskutuoju tik su tuo žmogumi ir tam žmogui noriu kažką pasakyti. Visi kiti nėra svarbūs.
Gal tai pagrindinis skirtumas.
Maras gruodžio 20th, 2009, 4:16 pm
Turėjo būti (kaip Fredis ar Valentinas).
WU gruodžio 20th, 2009, 4:24 pm
Kreivaranki, užuojauta..
WU gruodžio 20th, 2009, 4:28 pm
Aha, ne kaip tie du piarščikai..
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 5:01 pm
Muse
O tu kerštinga , kaip tikra konservatorių skeveldra, pavadinti žmogų Nerijaus brolių – tai jau įžeidimas.
Kadangi pačios nikas įkyriai įsimenamas, tai puikiai pamenu ir radau vieną įrašą, kuriame Musė pabandė ELEGANTIŠKAI IR SUBTILIAI sumalti Racą į miltus ir gavo atgal, o tuo metu dar ir aš įsikišau (Musei tai oi kaip nepatiko:)
Mano ir Musės pokalbis vystėsi sekančiai:
ROLANDAS: „Tai tikrai ne Račo “šedevras”, tokioms teorijoms jau gal šimtas metų. Esmė tame, kad Darbo teisė iki IX amžiaus (t.y. iki kokių 1900 m.)buvo civilinės teisės sudėtinė dalis. Po to Darbo teisė, teisės doktrinos ir praktikos, pradėta skirti, kaip atskira šaka. Vėliau, vystantis mokesčių teisei, atsirado būtinybė spręsti tokių mokesčių – kaip Sodros mokestis – klausimams. Bet kuriuo atveju įvairios idėjos dėl mokescių sodra`i (ar kaip jį vadinsime)proporcijų tarp darbdavio ir darbuotojų sklando jau labai senai ir visos jau senai senai pasiūlytos (kitas klausimas dėl šių idėjų įgyvendinimo).Todėl tikrai jas (aukščiau minėtas idėjas)Račas galėjo tik nusirašyti (ir visai nesvarbu – tiesiogiai ar “netyčia”).O kad pasiūlė-tai šaunuolis. Puikiai žinome, kaip sunku ką nors kitą visuomenei pasiūlyti.Ir visuomet atsiras kritikuotojų.Tačiau yra konstruktyvūs kritikuotojai ir tokie kaip tu, MUSE. Tu nekritikuoji, o bukai tyčiojiesi iš pasiūlytos idėjos, ne siūlai ALTERNATYVAS, o rašai daugtaškius.Nerimta. Nebent tai ir yra tavo galimybių ribos. Tuomet aš už įvairovę. Kaip sakoma – kvailiai kalba apie kitus, o protingi apie idėjas.
MUSE : “Kas mane labiausiai vargina šiame tinklaraštyje – tai banda superkorektiškų, supermandagių, supernuobodžių neskaitomų komentatorių, kurie visą savo dėmesį skiria ne tam, kaip parašyti kažką įdomaus, originalaus ar bent juokingo, o kitų komentatorių moralizavimui ir auklėjimui. Tarsi A.Račas būtų bejėgis kačiukas, negalintis pats apsiginti. Patikėkite, jis tai gali,ir daro tai daug talentingiau nei tamsta.”
ROLANDAS: “Nebent tu, MUSE, negali leisti niekam įsiterpti į tavo kvailokus komentarus -kaltinimus jam ir jo nuobodžius “apsigynimus”? Tuomet suprantu ir sutinku-seksas turi būti įvairus…Teigtina, kad tavo galvelėje racas yra kažkas daugiau. Žinai tokį žodį -fanė? Čia labai labai švelnia reikšme…Puikiai suprantu tave. Jis yra šio tinklapio savininkas. Jis – šiame tinklalapyje pastebiausias, nes jo komentarai geltoni… Ir atrodo, kad JIS MATO VISUS IŠ VIRŠAUS… gali bet kada nubausti ir gali atleisti…gal jis net girdi mūsų mintis…MUSE, priklausomai nuo Raco gyvenimo einamos dienos nuotaikos, susijusios, kad ir su tą dieną jo išgertu alaus, išklibusių dantų, įkritusių į jo asmeninę sąskaitą pinigų, iškritusių ar pražilusių plaukų ant jo galvos kiekio, JIS gali tavo komentarą IŠBRAUKTI arba gali teiktis geltonai apbglėbti ir pagirti TAVE už tavo komentarą. Daro įspūdį ar ne, MUSE? Ar ne šios jo galios ir yra ta – pirminė tavo jautraus santykio su juo priežastis? Žinoma, Račas negali įtakoti, kad tu, MUSE, mylėtum ir bijotum jo vienu metu VIENODAI, tačiau jam linkėčiau tarp šių dviejų BLOGYBIŲ pasirinkti variantą – kuomet tu jo TIK BIJAI.”
MUSE:” Rolandai, taip, tu teisus, atskleidei mano baisią paslaptį: jau nuo 10 metų esu A. Račo fanė. Visos garažo sienos išklijuotos Artūro nuotraukomis, paauksuotoje dėžutėje saugau jo plauką ir pirmąjį dantuką, vakarais mezgu jam kojines ir siunčiu paštu dovanų. Taip pat kasdien į dienoraštį konspektuoju giliausias, įžvalgiausias Račo mintis ir jas mokausi mintinai – pvz. “Grybauskaitė nekandidatuos” arba “Savaitgalį devalvuos litą, bo buvau šiandien Akropolyje ir man neiškeitė litų į eurus”. Važinėju Audi, nes mano dievaičio vardas prasideda raide “A”. Vakarais jam skambinu į mobilų ir garsiai kvėpuoju į ragelį. P.S. Supermandagusis Rolandai, tamsta kartais ne tas pats Rolandas, kur gerb. A. Maldeikienę išvadinote storule ir patarėte berods plaukus persidažyti ar tai krūtinę pasididinti?
”
Na ir taip toliau…
Negražu, Muse, būti tokia „zlopametna“, reikia būti paskutiniu racu, kad taip elgtis:)
WU gruodžio 20th, 2009, 5:09 pm
Rolandai, bandydamas skriausti Muse, populiarumo taškų čia neprisirinksi
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 5:15 pm
WU
Na, kažką skriausti aš tikrai čia nesiruošiu, nors kas čia žino:)
Musė gruodžio 20th, 2009, 5:34 pm
Diena nepraėjo veltui – pagaliau ir mano tekstus kažkas įsimena, analizuoja, cituoja. Gal greitai ir į mokyklinę programą įtrauks. Rolandai, man irgi įstrigo mūsų smagus pokalbis, nieko keisto, kad pagal jį aš susiformavau savo nuomonę apie tamstą.
Iš tiesų tai man visai patiko, ypač ta vieta, kur Račas „gali teiktis tave geltonai apglėbti ir pagirti TAVE už komentarą”. Jo, viskas dėl to geltono glėbio iš tiesų
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 5:35 pm
WU
Pastaruoju metu daug buvo kalbėta apie mokslų daktarus, disertacijas, atsižvelgiant į tai kilo klausimas – ar žmonės nėra klaidinimi vartojant MOKSLŲ DAKTARO vardą?
Kažkas panašaus su klaidinama reklama, juk pastaroji yra draudžiama.
Omenyje turiu žmonių viltis ir teisėtus lūkesčius, kuomet jie bendrauja su kokiu nors MOKSLŲ DAKTARU. Šiuo atveju gal kokius 95 procentus visuomenės klaidina žodis DAKTARAS.
Todėl teigtina, kad svarstytinas klausimas dėl titulo mokslų daktaras pakeitimo į kitoki.
Ar ne geriau naudoti, kad ir kokį MOKSLŲ DISERTANTAS terminą, daug mažiau klaidinantis. Ir patiems dabartiniams mokslų daktarams tai padėtų atsatyti savo tapatybę, truputį realiau vertinti savo pasiekimus, nes kokiams agronomui, parašiusiam disery (kaip sako Maras) ir turinčiam mokslų daktaro titulą, sąvoka DAKTARAS yra klaidi.
Maras gruodžio 20th, 2009, 5:36 pm
Taip ir gyvenimas įprasminamas, ne tik paaukotais sms’u penkiais litais vargstantiems.
Maras gruodžio 20th, 2009, 5:38 pm
Rolandai, disery yra teisinga santrumpa vietininko linksny(je).
Disertantas netinka, nes nurodo, kad disertacija rašoma, gi laipsnis gaunamas ją apsigynus.
romas gruodžio 20th, 2009, 5:40 pm
Marai, aš tik kiek praplėčiau Musės patarimus. Rytietiškus produktus siūlau tik todėl, kad Vytauto didžiojo karo menas negrįžtamai pamirštas. Ir man sklerozė. Reikėjo šypsenėlių labai daug praėjusius kartus pridėti
Jei rimtai, tai neimk į galvą – viskas gerai su tavo komentarais. Visada svarbiausias yra nuoširdumas.
Musė gruodžio 20th, 2009, 5:40 pm
Kaip manote, man pradėti skriausti Rolandą ar geriau susilaikyti? Ligita, gal apklausėlę įdėtum?
Rolandas gruodžio 20th, 2009, 5:43 pm
Muse