Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 18 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18165 » Show All

  1. 597.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 10:44 pm

    Marai

    Advoktas, DAŽNAI, negali neginti nusikltėlio, kuris akivaizdžiai nužudė ar padarė kitą sunkų smurtinį nusikaltimą, nes jam už tai mokami pinigėliai…
    Kaip Jūs įsivaizduojate „teisingą teismą”?..

  2. 598.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 10:46 pm

    nerijau, kodėl rašote kabutes, ar nesutinkate su tuo, tai juk elementarūs, visuotinai priimtini teiginiai?

    romai, kaip čia kažkas rašė, esą jei būtų advokatas, tai spjautų ant visų savo įsitikinimų labai greitai, jei tik gera byla ir geri pinigai pakliūtų, o jūs apie sielą…

  3. 599.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 10:47 pm

    Jūs suprantat sistema sukonstruota taip (jei kalbam apie baudžiamąjį procesą). Advokatas gina klientą, prokuroras palaiko valstybinį kaltinimą. AR ASMUO KALTAS SPRĘSTI TEISĘ TURI TIK TEISMAS. Tinkamas teisingumo vykdymo procesas reikalauja, kad šalys įrodytų savo tiesą t.y. tik šalims rungiantis: viena kitai pateikiant įrodymus, ginčyjant oponento poziciją ir t.t. galima visapusiškai maksimaliai ištirti ar žmogus kaltas, ar ne, kiek žmogus kaltas.. Advokatas atsisakydamas ginti ir motyvuodamas savo manymu ar kliento pasakymu, kad „taip aš nužudžiau” sugriautų procesą ir nebūtų išsiaškintos visos aplinkybės, kurios būtinos kvalifikuoti tam tikros nusikalstamos veikos sudėtį bei teisingai pasikirti bausmę ar išteisinti.
    Advokato darbas užkrauna tokia atsakomybę ir jeigu tu nesusitvarkai su tokiom dilemom – metas keisti profesiją.

  4. 600.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 10:51 pm

    WU

    Bet dažnai nesuvokiama, kad jau laikas keisti profesiją…

    WU

    Nuoširdžiai.
    Džiaugiuosi, kad esate savo srities idealistas…
    Bet gyvenime viskas kitaip…Pparasčiau ir prieinamiau- kiekvienam pagal kišenę ;)

  5. 601.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 10:52 pm

    Rolandai

    Rašykite paprasčiau- „runkeliškai”, kad ir kiti- šio tinklaraščio svečiai suprastų…

  6. 602.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 10:55 pm

    Yra toks geras anekdotas.

    „Eina Vinipūchas ir susitinka Knysliuka.
    -Labas, Vini – sako Knysliukas.
    -Labas, Knysliuk – sako Vinipūchas.
    Va taip žodis po žodžio ir gavo Knysliukas per galvą.”

    Nerijau, kaip manai, kam čia taikoma? :D

  7. 603.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 10:56 pm

    WU, šiaip kaip ir aišku viskas teoriškai (net ir man aišku ir seniai), bet gyvenimas yra toks spalvotas. Yra toks bėda Lietuvoje, kad tyrėjai ir kaltintojai dažnai būna mažiau gabūs ir mažiau apmokami teisininkai. Taip pat jiems šalia viso to dažnai būna giliai dzin. O štai advokatai, kaip taisyklė, būna gerai apmokami ir gabūs. Negana to – jie būna kartais pasiruošę sušelpti mažiau sėkmingus savo kolegas. Aišku čia aš ne apie vištų vagysčių atvejus kalbu :)

  8. 604.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 10:58 pm

    kreivaranki

    pagal tamstos vardo „slaptažodį”, galima suprasti, kad esate Vinis, bet kreivom rankom?..
    :D

  9. 605.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 11:00 pm

    Jo, čia romas jau apie tokius pavyzdžius prabilo, kur apie moralę išvis geriau patylėti.
    Bet net ir idealiu atveju aš matau moralės ir advokato nesutapimą. To niekas kol kas nepaneigė. Taigi, laikausi savo nuomonės.

  10. 606.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 11:01 pm

    romai

    O Jūs galvojate, kad čia TIK Lietuvos „bėda”, kad tai neegzistuoja visame Pasaulyje?..
    Jei mūsų teisėjams maža alga 12 tūkst. Lt, tai britanijos teisėjams maža 12 tūkst, svarų alga?..

  11. 607.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 11:03 pm

    Nerijau,
    Jūs teisingai interpretavote … :D

  12. 608.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 11:04 pm

    Marai, būna atvejų civilinėse bylose, kai būna perkamas priešininko advokatas. Aš manau, jei advokatas išlieka sąžiningas ir vadovaujasi tik kodeksu, bet ne paprotine teise, viskas su juo yra gerai.

  13. 609.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 11:05 pm

    kreivaranki

    Visų pirma- aš ne Jūs, o TU ;)

  14. 610.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 11:05 pm

    Nerijau, ne visi teisėjai tiek daug gauna.

  15. 611.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 11:06 pm

    nerijau, dar dėl tinklaraščio kontrolės. Šiame „nekontroliuojamame” tinklaraštyje daug maloniau būti, nei griežtai kontroliuojamame racas.lt
    Be to, būtent ši tema ir yra skirta „viskam”.

  16. 612.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 11:10 pm

    romai, aš ir nesakau, kad blogai. WU paaiškino – moraliniai klausimai nesvarbūs. Kitaip ir negali būti, sutinku.
    Tai ironiška: tiems, kurie turėtų tarnauti moralės [nes jos dalis yra teisingumas] palaikymui, ji nesvarbi.

  17. 613.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:11 pm

    Romai ne visai taip. Čia prieš kelias savaitęs diskutavau su advokatūros pirminiku V. L. Papirčiu ir palietėm temą, kad 60% advokatų neuždirba daugiau kaip 4000lt į mėnesį. Čia paėmus visus, o jeigu imtumėm baudžiauninkus, jie iš viso dažnai gauna iš valstybės tik pinigus, nes yra sudaryti tvarkaraščiai ir visi baudžiamųjų bylų advokatai, kartas nuo karto turi atstovauti klientus nemokamai t.y. jiems honorarą mokės valstybė. Be to, daugumoje baudžiamųjų bylų klientai neturi pinigų užmokėti tiek kiek jūs įsivaizuojat, jie dažnai neturi nieko. Čia mes kalbėjom apie tuos retus atvejus, kai baužiamosiose bylose atstovaujami paksai ir uspaskichai.
    Dažnai jie uždirba prasčiau negu apylinkės prokurorai.
    Tie vadinami „turtingi advokatai” sudaro pačią advokatūros mažumą, kurie dirba elitinėse kontorose, bet tokių kontorų Lietuvoje užtenka suskaičiuoti jei ne vienos, tai dviejų rankų pirštų. Be to, visos tos kontoros išskyrus SPES ir JBB neužsiima baudžiamuoju procesu..

  18. 614.

    nerijus gruodžio 23rd, 2009, 11:12 pm

    romai

    neatsakėte į esminį klausimą:
    Kuom skiriasi anglijos teisėjas ( žmogus ) ir lietuviškasis teisėjas ( žmogus )?..
    Gamtoje, ar tai būtų tigras ar katinas, visų pirma jie- plėšrieji žinduoliai. Tik kiekvienas gyvena pagal jam skirtas/ esamas/ prigimtines sąlygas.
    Pinigėlius pateikiau, kaip pavyzdį.

  19. 615.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:15 pm

    Nerijau, apylinkės teisėjas gauna 6000 Lt, čia neatskaičius mokesčių. Norėtum vykdyti teisingumą už tokius pinigus?

  20. 616.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:24 pm

    Marai

    Kuomet aukščiau pateikiau visą krūvą kontra pavyzdžių, tavo absurdiškam teiginiui dėl moralės ir advokato nesuderinamumo, kažką burbtelėjai, jog tai žavu, tačiau esą nieko apie tokius atvejus negirdėjai.

    Visų pirma, patikėk yra labai daug dalykų apie kuriuos tu, Marai, nesi girdėjęs, tačiau jie egzistuoja:)

    O dėl klausimo esmės, sakykim mano pateikti pavyzdžiai yra idealus atvejis, tikiuosi sutinku, tuomet kuo motyvuotum advokato ir moralės nesutapimą net ir šiais atvejais?

  21. 617.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:27 pm

    „Čia paėmus visus, o jeigu imtumėm baudžiauninkus, jie iš viso dažnai gauna iš valstybės tik pinigus, nes yra sudaryti tvarkaraščiai ir visi baudžiamųjų bylų advokatai, kartas nuo karto turi atstovauti klientus nemokamai t.y. jiems honorarą mokės valstybė”:))))))))))))))))))))))))))) žinai, tamsta, turėk suvokimo, tokias nesąmones rašinėdamas, jei nieko nežinai ir net nebandai išsiaiškinti, tai nors kitų neklaidink.

  22. 618.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 11:28 pm

    Rolandai, idealus atvejis yra kai laikomasi kodekso.
    Tavo pateiktuose pavyzdžiuose moralės ir advokato kolizijų nėra. Bet aš kalbu apie bendrą taisyklę, kad advokatui moralę pakeičia kodeksas. Jei tam advokatui, kuris kovojo tuose pavyzdžiuose, lieptų ginti žmogžudį, jis turėtų ginti, kitaip ir būti negali. Todėl bendras principas yra toks.

  23. 619.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:29 pm

    Kurioj vietoj čia briedas?

  24. 620.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 11:31 pm

    Nerijau, nereikia visų teisėjų apibendrinti. Manau, kad tarp jų yra daug padorių žmonių. O nepadorių visur pasitaiko. Lietuva yra labiau korumpuota, todėl greičiausiai Britanijoje teisingumo yra daugiau:)

  25. 621.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:34 pm

    Marai

    Tavo teorija dėl advokatų prigimtinio nemoralumo gal pakistų, jei pasakyčiau, kad advokatai gina ne nusikaltėlį, o tik jo teises.

  26. 622.

    p.s. gruodžio 23rd, 2009, 11:35 pm

    Jei nepatinka 6000 lt gali daryti tvarka už 800 lt su mokesčiai pvz. kieme su šluota.

  27. 623.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 11:37 pm

    Rolandai, tai nieko nekeičia.
    Tik nėra jokio prigimtinių advokatų (kaip žmonių) nuodėmių. Yra advokato profesijos nesutapimas su moralumu, kuris pasireiškia ne visada, bet yra nuolatinis, „įlydytas” į pačią teisės sistemą.

  28. 624.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:38 pm

    nėra jokių tvarkaraščių ir jokių prievolių baudžiauninkams ginti kažką nemokamai, tiesiog nėra, o jei buvo, tai senai ir neteisybė.

  29. 625.

    Valentinas gruodžio 23rd, 2009, 11:44 pm

    Neturiu supratimo apie tai ką diskutuojate. Gal galima pavyzdžiais. Wu arba Rolandas gina žmogų kaltinamą pedofilija. Kaltinamasis sako, kad jis nekaltas. Tačiau advokatai Wu arba Rolandas gauna įrodymų (pvz vaizdo įrašą), kad jis tikrai kaltas. Prokurorai to įrašo neturi ir apie jį nežino. Ką daro Wu arba Rolandas?

  30. 626.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:48 pm

    Straipsnio redakcija įsigalioja nuo: 2005-02-08 Straipsnis tekste
    Straipsnį keitęs aktas
    10 straipsnis. Siuntimas pirminei teisinei pagalbai gauti
    Lietuvos advokatūra
    Lietuvos advokatūra, siekdama padėti užtikrinti efektyvų antrinės teisinės pagalbos teikimą:
    1) Vietos savivaldos vykdomoji institucija jos teritorijoje gyvenantiems asmenims teikia informaciją ir išduoda siuntimus pirminei teisinei pagalbai gauti iš advokato ar advokato padėjėjo.
    šio įstatymo nustatytais atvejais koordinuoja advokatų teikiamą antrinę teisinę pagalbą;
    2) Vietos savivaldos vykdomosios institucijos siuntimas išduodamas vienos valandos trukmės pirminei teisinei pagalbai gauti.
    3. Vietos savivaldos vykdomųjų institucijų siuntimai pirminei teisinei pagalbai gauti išduodami ir įtraukiami į apskaitą pagal antrinės teisinės pagalbos kokybės vertinimo taisykles tikrina antrinę teisinę pagalbą teikiančių advokatų veiklos kokybę. Šias taisykles tvirtina teisingumo ministras, suderinęs su Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos advokatūra;
    3) pagal su tarnybomis sudarytas sutartis skiria koordinatorius apygardų teismų teritorijose, nustato jų veiklos tvarką, apie paskirtus koordinatorius informuoja teismus, prokuratūrą ir ikiteisminio tyrimo įstaigas. Sutartyje turi būti nustatyta Lietuvos advokatūros pareiga užtikrinti nepertraukiamą koordinatoriaus veiklą, koordinatoriaus veiklos tvarka 4. Vietos savivaldos vykdomosios institucijos atsisakymas išduoti siuntimą pirminei teisinei pagalbai gauti skundžiamas įstatymų nustatyta tvarka.ir kitos sąlygos. Pavyzdinę sutartį dėl koordinatorių skyrimo ir veiklos tvirtina teisingumo ministras.

    Pakeista, dėl pirminės pagalbos pasirodo 2005 metais.

  31. 627.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 11:48 pm

    Valentinai elementaru. Jeigu advokatas gauna nusikalstamos veikos įrodymus ir juos slepia jis daro nusikaltimą. Wu geriau paaiškins teisine kalba.

  32. 628.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:53 pm

    Marai,

    Paneigdamas tavo teoriją apie „prigimtinį” advokatų profesijos nemoralumą, pateikiau svarius pavyzdžius.Sutikai su tuo, pažymėjai, kad šiuo atveju moralės ir advokatų kolizijos nėra.

    Ir čia pat pareiškiai, kad tai ne idealus atvejis, o idealus yra kai laikomasi kodekso.

    Sakykim sutikau su tuo ir pateikiau argumentą, kad advokatas gina ne nusikaltėlį, o jo teises, kurios numatytos kodekse, o jei tos teisės numatytos kodekse ir advokatas jas gina, vadinasi advokatas laikosi kodekso.Logiška, ar ne?

    Ką į tai atsako tavo teorija apie “prigimtinę advokatų nuodėmę”, nejau ir besilaikantis kodekso advokatas nemoralus?

  33. 629.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:54 pm

    Valentinai, aš nežadu sakyti, ką aš daryčiau tokioje situacijoje. Bet koks mano atsakymas, bus panaudotas prieš mane. Be to, klausimas neturi prasmės, nes su baudžiamuoju procesu neturiu nieko bendro :)

  34. 630.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 11:56 pm

    Valentinai

    Nieko tokio, tik advokatas WU tris kartus padidina honorarą:)

  35. 631.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 11:59 pm

    Advokatas WU :)

  36. 632.

    Maras gruodžio 24th, 2009, 12:00 am

    Rolandai, aš jau viską pasakiau, nebesikartosiu. Jokios advokatų „prigimtinės nuodėmės” nėra – advokatai atsirado dėl prigimtinės nuodėmės :) .
    O kaip sako vienas Merfio dėsnių, bet kokiai teorijai galima surasti ją patvirtinančių faktų.
    Galiu rasti nusikaltėlių, kurie nusikaltimus darė gero norėdami. Tai ką, visi nusikaltėliai nuo to tampa geriečiais, o visi nekaltai nuteisti liudija teismo kaip tokio neteisingumą ir nereikalingumą?
    Viskas, baigiam, man jau senokai nuobodu.

  37. 633.

    Rolandas gruodžio 24th, 2009, 12:01 am

    Šreki

    Tu ką, kuomet kliento ir advokato sutartis sudaryta, tai advokatas labiau kaip šeimos narys patampa, konfidencialumas ir etc.:)

  38. 634.

    Rolandas gruodžio 24th, 2009, 12:03 am

    Marai

    Jo, o istorikai šventosios dvasios buvo pradėti:)

  39. 635.

    Maras gruodžio 24th, 2009, 12:04 am

    Beje, Rolandai, ką tik atsakydamas Šrekiui pateikei puikų advokatų nemoralumo pavyzdį ;) . Nebent čia pokštai.

  40. 636.

    Maras gruodžio 24th, 2009, 12:04 am

    Istorikai ne taip tiesiogiai susiję su nuodėmių išraiškomis.

  41. 637.

    Rolandas gruodžio 24th, 2009, 12:10 am

    Marai

    Teisingai, visi vagys ir sukčiai, sukčiai ir vagys. Ypač advokatai, todėl ir istorikai blogai gyvena.

    Kaip ne keista istoriją labai TV gerai žmogui pateikia. Pagal save žinau, tarkim apie tai kas tai buvo Senovės Romą pilnai suvokiau ne iš knygų, kuriais taip pat skaičiau, o žiūrėdamas Discovery.

  42. 638.

    romas gruodžio 24th, 2009, 12:21 am

    Marai, iš esmės visa teisinė sistema egzistuoja tik dėka nusikaltimų. Jei niekas nenusikalstų, ji būtų beveik nereikalinga. Nusikaltėliai ir teisininkai gyvena simbiozėje, kaip bitės ir žiedai. Tarp jų yra ekologinė pusiausvyra. Jei sumažėja nusikaltėlių, teisininkai pradeda mažiau uždirbti. Nusikaltėliai yra niekuo nekalti, nes jie paprastai būna aplinkybių aukos. Žmogų nuo prigimties sugadina aplinka: asocialūs tėvai, blogi draugai, dėmesio stoka ir pan. Jei tuos pinigus, kuriuos skiriame teisininkams, bent iš dalies skirtume vaikams, teisininkų su laiku tikrai užtektų mažiau:)

  43. 639.

    bang gruodžio 24th, 2009, 12:29 am

    „advokatai Wu arba Rolandas gauna įrodymų (pvz vaizdo įrašą), kad jis tikrai kaltas” – apie kokius konkrečius įrodymus kalbame, kad jau ir teismo nebereikia, jau „tikrai kaltas” ?

  44. 640.

    bang gruodžio 24th, 2009, 12:32 am

    romai, tą patį galima pasakyti ir apie medikus, batsiuvius bei duonkepius.

  45. 641.

    romas gruodžio 24th, 2009, 12:40 am

    Bang, aš irgi taip manau. Buvo toks rusiškas humoras:
    Pedofilai skiriasi nuo pedagogų tuo, kad jie iš tikro myli vaikus :)
    Pedofilas gali būti nekaltas, nes jo tokia prigimtis, arba gali būti nepakaltinamas dėl kitų, papildomų, priežasčių. Bet aš čia jaukauju:) Manau, bang, apie savo vaikų kaltę sprendi be teismo. Valentinas kiek liaudiškai pasakė ir nepasirėmė Konstitucija:)

  46. 642.

    romas gruodžio 24th, 2009, 12:43 am

    Bang, Žemėje yra visiška ekologinė pusiausvyra :) Aš gi juokavau truputį.

  47. 643.

    bang gruodžio 24th, 2009, 12:45 am

    Turbūt Valentinas ne apie šeimą kalbėjo.

  48. 644.

    romas gruodžio 24th, 2009, 12:49 am

    :D greičiausiai

  49. 645.

    bang gruodžio 24th, 2009, 12:52 am

    Taigi negalima sutapatinti visiškai skirtingų gyvenimo sričių įrodymų leistinumo ir pakankamumo požiūriu.

  50. 646.

    Rolandas gruodžio 24th, 2009, 12:59 am

    bang

    Maras sakė, kad advokatai vos ne iš prigimties žulikai ir sukčiai, nesuderinami su gera morale ir jokių įrodymų tam nereikia, vien tik fakto, kad priklausai advokatų luomui. Ir jau paženklintas, be kaltės kaltas, bei davė netiesiogiai suprasti, kad galimai dėl to ir istorikai blogai gyvena.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt