Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 16 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16165 » Show All

  1. 497.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 12:22 pm

    Fredi, tu neturi teisės į pažeidimą :) Pažeidimui atsirasti yra keli būdai:
    1) tu prvalai veikti (pasirinkti tam tikrai elgesio varianta, turi pareigą), bet taip neveiki;
    2) tu veiki priešingai tau nustatytai pareigai;
    3) tu neveiki iš viso, kai turi pareigą veikti;
    Kažkas tokio, čia teisės teoriją. Jei norėčiau tiksliai suformuluoti, reikėtų pasiskaityti.
    Tai va, teisės pažeidimas atsiranda, tada kai tu nevykdai savo pareigos arba ją vykdai netinkamai. O pats pažeidimo faktas (neteisėti veiksmai) yra viena iš atsakomybės sąlygų.

  2. 498.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 12:23 pm

    Jo, man irgi keistai pasirodė ta diskusija. Šiaip, Fredi, mūsuose humanitarai yra išmanantys visose srityse ir rašo komentarus dienraščiuose bei interneto portaluose. Austras pradeda šia liga susirgti (turiu omenyje žinojimu). Gal bėda yra, kad kitų profesijų piliečiai yra mažiau žodingi ir raštingi, o redaktoriai į komentarus žiūri labiau iš meninės pusės, t.y. kaip rašantis valdo žodį ir emociją.

  3. 499.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 12:35 pm

    Šreki, o tu manai, kad Gaivenis dirba kaip viešųjų ryšių specialistas? Man atrodo, kad jis tiesiog spaudžia pinigą iš skirtingos nuomonės. Jei kalbėsi su visais unisonu, kuo būsi įdomus? Gal čia tiesiog verslas?

  4. 500.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 12:37 pm

    Dvikova Valentinas prieš Austrą buvo tik laiko klausimas. Jau labai lygiaverčiai kovotojai :) Gaila, kad nėra teisėjų kurie sustabdytų kovą ir pasakytų, kad baigėsi dvikovos laikas. Beje žinotume abiejų gimimo datas, galėtume paprašyti astronaučių paaiškinti tokios dvikovos rimtumo priežastis. Jeigu rimčiau Austras akivaizdžiai susinervinęs ir įsižeidęs. Vidutinis vadybininkas Valentinas tik įpylė ir pila alyvos į šį kunkuliuojantį židinį. Kaip būdas pasimėgauti savo nusisekusiu gyvenimu gal ir suprantama, bet galima ir kitaip pasitenkinti. Manau. Tuo pačiu paliekant paklydusį pasirinkimuose doktorantą ramybėje, kurios jis neturi.

  5. 501.

    Fredis* gruodžio 23rd, 2009, 12:37 pm

    Aš kasdien pažeidinėju administracinę teisę – važinėju apie 10 km/h viršydamas leistiną greitį, kodėl manęs nenubaudžia?
    Yra bausmės neišvengiamumo principas.

  6. 502.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 12:42 pm

    Nežinau Romai. Aš vis laukiu kaip ši istorija rutuliosis toliau. Tačiau atskiras klausimas nuo visų lietuviška žiniasklaida. Ta tyla kuria kolegos demonstruoja savo nenorą komentuoti tokius reiškinius tiesiog baisi. Matyt bijo pajudinti fundamentalius klausimus – ar Lietuvos žurnalistai ima pinigus už tendencingos neobjektyvios informacijos pateikimą. O juk čia tie patys žmonės kurie mus informuoja apie politikus ir t.t.

  7. 503.

    Valentinas gruodžio 23rd, 2009, 12:48 pm

    Aš tiesiog nemėgstu elitistų :)

  8. 504.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 12:48 pm

    Fredi, vienas iš nuobaudos/bausmės tikslų yra neišvengiamumas. Bet jo neįmanoma objektyviai realizuoti. Iš esmės jis labiau toks, kad tu kaip asmuo pažeidžiantis teisę žinotum, kad pagautas būsi nubaustas.

  9. 505.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 12:51 pm

    Fredi*

    Kas yra nusikaltimas, o kas yra norma, tai visuomenės susitarimo klausimas, labai labai reliatyvus dalykas.

    Sakai, kad buvai versliškai aktyvus dar 1990 m., tai turėtum prisiminti, kad degalų gabenimas iš Baltarusijos ir jų pardavinėjimas pakelėse-buvo prie geriausių meilės Lietuvai įrodymų.

    Dabar tai jau smugglingas, kontrabanda, sunkus nusikaltimas, už kurį skaudžiai baudžiama, o jos vykdytojai yra prilyginami valstybės priešams.

    Tikėtina ateis laikas, kuomet racas bus ne Nr.24, o number-one. Tuomet visuomenė gal sutarts, kad raco nuolatinis kritikavimas racas.lt yra administracinis nusižengimas, baudžiamas pagal atitinkamą ATPK straipsnį esantį skyriuje Nusižengimai, kuriais kėsinamasi į tvarką komunaliniame ūkyje, ryšių srityje, teisingumą ir valdymo tvarką, o sunkiais atvejais ir nusikaltimas, su BK straipsniu skyriuje Nusikaltimai žmoniškumui ir karo nusikaltimai.

    Tai ir sakau, reliatyvu viskas, tame tarpe ir nusikaltimo sąvoka, kaip ir teisė į nusikaltimą, ar administracinį teisės pažeidimą.

    Iki racas nėra number-one, tu, kaip ir kiekvienas žmogus, turi pilną teisę ir į tokį administracinį nusižengimą ir nusikaltimą.

    Dėl teisės daryti kitų nusikaltimų ar pažeidimų sudėčių veikas, reikėtų aptarti atskirai

  10. 506.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 12:51 pm

    Šreki, aišku, kad ima. Juk koks sujudimas prieš valdžią buvo, kai sumažino pinigų viešiesiems ryšiams. Otkatai ir švogerizmai spaudai lygiai taip pat būdingi, kaip visai visuomenei. Su žvake nestovėjau, bet tie žmonės juk ne iš Mėnulio:) Tikrai viskas būtų kitaip, jei spauda informaciją teiktų sąžiningai. Užtektų teisėjų namus nufotografuoti, aprašyti jų šeimyninius ryšius ir tai būtų pakankamai daug geros informacijos piliečiams. O jei nufotografuotų kas su kuo tenisą lošia? Manau, kad informacijos stalčiuose yra beveik kaip saugume, tik ja yra manipuliuojama.

  11. 507.

    bang gruodžio 23rd, 2009, 1:06 pm

    Šreki, nekalbėjau nei apie CŽV kalėjimų egzistavimo Lietuvoje teisinį įvertinimą, nei apie patį faktą apskritai.

  12. 508.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 1:10 pm

    O po tokių manipuliacijų po rinkimų belieka piktintis tauta. Ir sukasi ratelis iškreiptų veidrodžių aplinkoje..

  13. 509.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 1:15 pm

    Bang, aš tiesiog paklausiau ar tu tiki, kad ten viskas buvo tvarkinga (su CŽV reikalais Lietuvoje). Tai tiesiogiai susiję su M.Laurinkaus klausimu.

  14. 510.

    Šrekis gruodžio 23rd, 2009, 1:26 pm

    Peržvelginėju RSS įrašus ir pamačiau tokį sprendimą, tiesiog nerealu visomis prasmėmis:

    http://kokonas.files.wordpress.com/2009/12/6.jpg?w=490&h=735

    Ir ekologiška, sumanu, taupu, greita, savo rankomis ir t.t.

  15. 511.

    bang gruodžio 23rd, 2009, 2:57 pm

    Na, jei domina tik tikėjimas, – netikiu.

  16. 512.

    Fredis* gruodžio 23rd, 2009, 3:15 pm

    Valentinai, blogo racas.lt Perlas NR2 austras jau grįžo su tavimi padiskutuoti. Perlas NR1 be jokios abejonės yra Aušra Maldeikienė.

  17. 513.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 3:16 pm

    Šreki, aš su tuo CŽV matau tas pačias problemas, kaip ir visur. Lietoje žmonės dažnai yra vienu metu ir aplinkybių aukos ir tų aplinkybių kūrėjai. Klausiausi Landsbergio vakar. Jis, kaip visada, šnekėjo nevyniodamas: „CŽV dabar mums nepasakys kam ir kiek sumokėjo”. Gal jie net ir nesumokėjo – gal žino apie mūsų pareigūnus tą, ko reikėtų, kad viešai nežinotų. Pasakos yra tai, kad dabar imsim ir padėsim tašką panašiems dalykams Lietuvoje. Mūsų šaliai reikia pradžiai su korupcija susitvarkyti. Tik yra tiek daug nešvaros ir ryšių, kad to neįmanoma padaryti masiškai baudžiant. Reikia, kad galų gale praeitų koks nors įstatymas apie galimybę išieškoti mokesčius iš turto, kurio įsigijimo savininkas negali pagrįsti. Taip pat reikėtų kažką sugalvoti dėl nuolatinio naudojimosi svetimu turtu.

  18. 514.

    Fredis* gruodžio 23rd, 2009, 3:24 pm

    Su tais CŽV kalėjimais kažkokia mistika. Socialistai iki užkimimo nori pridengti savo garbę ir mūsų sąjungininkus.
    Man čia kaip apverstas smėlio laikrodis – smėlis byra ne iš tos taplos.
    Kubilius vakar buvo atviresnis, svarbiausia čia yra Dujotekanos/Komtiesos, buvusios kelis metus rutuliotos šmeižto kampanijos apie įvykius Kaune („terorizmas”/Graužinienės komisija), V.Pociūno nužudymo reikalai.

  19. 515.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 5:06 pm

    Socialistų atkirtis yra :
    (http://www.lrytas.lt/-12615706041261274039-paslaptingoji-opus-dei-kaltinama-net-moter%C5%B3-prilyginimu-%C5%A1unims.htm)
    Pasirodo Kreivys priklauso Opus Dei ir yra Vatikano žvalgybininkas :)

  20. 516.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 5:08 pm

    Socialistų atkirtis yra :
    ttp://www.lrytas.lt/-12615706041261274039-paslaptingoji-opus-dei-kaltinama-net-moter%C5%B3-prilyginimu-%C5%A1unims.htm
    Pasirodo Kreivys priklauso Opus Dei ir yra Vatikano žvalgybininkas:)

  21. 517.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 5:38 pm

    Valentinai, Norkus ne istorikas, o sociologas (formaliai – filosofas) ;) .

    romai, pritariu, kad humanitarai rašo apie viską tarsi visažiniai. Bet viena to priežasčių yra Valentino taip garbinama laisvosios rinkos [kurios egzistavimu aš, beje, nelabai tikiu] ranka. Niekam neįdomios smulkios istorinės temos, o ir apie stambias nešnekėsi vis to paties. Reikia imtis populiarių temų, o kadangi visko nuodugniai neišsiaiškinsi, tai pamažu virsta pilstologija. Valentino patarimai man kaip išgarsėti yra taikli tokio humanitaro kelio parodija.

    Dėl austro ir Valentino diskusijos. Bloga skaityti, abu. Vienas nesugeba susiimti, kitas savo malonumui [o tai yra blogiausia, nes tiesos siekis bent jau pateisintų dalyvavimą diskusijoje] jį erzina.
    Valentinai, mano nuomonė apie Tave keičiasi į blogąją pusę, nepaisant to, kiek esi teisus. Labai nemalonu stebėti, kai žavimasi ir didžiuojamasi savo teisumu ir naudojamasi kito žmogaus silpnybėmis. Tai rodo Tavo menkumą, deja.

  22. 518.

    austras gruodžio 23rd, 2009, 6:22 pm

    Ačiū, Marai už supratimą. Su tavim bendraudamas, visų pirma, sužinojau, kad esi geras žmogus. Visų pirma, geras žmogus, o paskui – puikus istorikas.
    Sveikinimai krizentojų klubui, tikiuosi, gardžiai palinksminau. Pripažįstu pralaimėjęs. Valentinas skelbiamas nugalėtoju. Apsidairau: ar visi patenkinti? Ar visus pamaloninau gera juoko porcija? Krizenkite į kumštį toliau. Jie tik krizenasi.
    Su artėjančiom šventėm, Valdemarai.

    P.S. Manęs čia nebus.

  23. 519.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 6:35 pm

    austre, ir Tave. Ateik į gynimą ;) .

  24. 520.

    austras gruodžio 23rd, 2009, 6:39 pm

    Būtinai :) Matei, kaip bandžiau mudu ginti? :) Tiek kiek mano jėgos ir supratimas šiandien leidžia.. Ech, dar augti ir augti :)

  25. 521.

    austras gruodžio 23rd, 2009, 6:43 pm

    Kontraelitas? Pats žinai koks iš manęs kontraelitas ;)

  26. 522.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 7:06 pm

    Marai ir austrai,
    nesmerkite Valentino pseudonimo. Ten po pseudonimu „Valentinas” yra ištisa plejada iškilių Lietuvos šviesuolių. Aš nuoširdžiai žaviuosi tuo šviesuoliu, kuris parašė „Odę vidutinybei” arba tuo, kuris parašė esė „Kaip kuriami geriausi blogai”. Tuo tarpu to šviesuolio, kuris turbūt specializuojasi „politekonomijos” klausimais ir čia rašinėja apie nematomą ranką aš nevertinu. Galiu netgi stipriau pasakyti – aš to šviesuolio nemėgstu ir žiūriu į jį su dideliu įtarumu. O taip pat aš netgi abejoju ar jis yra toks pats iškilus, kaip pvz. „Odės vidutinybei” autorius.

  27. 523.

    Ligita gruodžio 23rd, 2009, 7:08 pm

    Paaiškinkit, kas čia buvo. Matyt, pražiopsojau. Vėl rietynės – kapotynės?

  28. 524.

    Rolandas gruodžio 23rd, 2009, 7:09 pm

    kreivaranki

    Trys viename, viskas įskaičiuota:)

  29. 525.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 7:11 pm

    Ne, ne, Ligita…Mes čia gražiai sėdim, nesipykstam. Emailais butukus vieni kitiems siuntinėjam. Labai fainiai viskas :)

  30. 526.

    romas gruodžio 23rd, 2009, 7:26 pm

    Maras su Austru taps kada nors politikais ir padarys, kad visi gyventų vidutiniškai. Niekas negyvens gerai arba blogai – bus griežta priežiūra, kad niekas virš vidutiniškumo neišsišoktų. Kreivarankis su anarchistais juos palaikys:)

  31. 527.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 7:36 pm

    Visiška lygybė neįmanoma. Net ir tarp anarchistų yra tokių, kurie visiški anarchistai ir tokių, kurie dar ne taip labai… :D

  32. 528.

    Musė gruodžio 23rd, 2009, 7:52 pm

    Fredi, o tau ką, mano dėmesio pritrūko?

    Šreki, dar sykį įsitikinau, kad tamsta visiškai manęs nesuprantate. Aš klausiau, ar Pakso advokatams ta byla padėjo jų karjerai todėl, kad aš pati taip manau (kad padėjo). O ne kad kažkas iš teisininkų bendruomenės turėtų juos smerkti. Aišku, kad ne. Man tiesiog įdomu, kai vertinama jų darbo kokybė, ar jie gerai dirbo.
    Ir jokiu būdu nemanau, kad kažkoks advokatas turėjo atsisakyti atstovauti klientą todėl, kad jam Paksius atrodė blogis. Tuomet reikėtų atsisakyti atstovauti žmogžudžius, prievartautojus ir tt. Čia juk toks darbas. Dabar gerai nepamenu, bet berods Vydūnas advokato profesiją buvo priskyręs prie pačių prasčiausių, negarbingiausių darbų :D

    Dabar rašau ir mąstau. Na gerai, advokatai Pakso atveju tiesiog dirbo savo darbą. Aš sutinku, kad tai yra normalu. Bet tai tuomet ir mano Paxo Goebelsu išvadintam A. Katkevičiui ir visiems rusų PR’ščikams irgi negalima nieko prikišti? Jie juk irgi dirbo savo darbą. Tai kaip čia gaunasi?

  33. 529.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 7:53 pm

    romai, aš politika nesižaviu ir nenoriu jon. Nors kartais atrodo, kad taip mano visi sąžiningi žmonės, todėl politikais geriausiu atveju tampa ne itin sąžiningi.

    austre, nereikėjo taip gintis, tarsi emocijos būtų aptemdžiusios protą. Ir išvis reikėjo ne GINTIS, o diskutuoti. Aš, tiesa, pats ne be nuodėmės kai pavariau „diskusijoje” su Artūru ir manęs nepateisina, kad buvau (ir tebesu) asmeniškai apšmeižtas jo įrašu.

  34. 530.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 7:54 pm

    Muse, gaunasi, kad yra darbai garbingi ir yra negarbingi. Tai nereiškia, kad pastarieji nereikalingi. Gal todėl, už negarbingumą, ir atlygis nemažas.
    WU, nesupyk :) .

  35. 531.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 7:57 pm

    Ir bang, nesupyk :) .

  36. 532.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 8:04 pm

    Marai, nesupyksiu :) Aš nelinkęs skirstyti darbų į garbingus ar negarbingus. Man svarbu darbo kokybė ir ar darbas tenkina jį dirbantį žmogų.

  37. 533.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 8:11 pm

    WU, tai dirbantysis ir negali kitaip mąstyti.
    Vat įdomu, ar yra žmonių, kuriems patinka asenizatoriaus, šlavėjo, šiukšlių surinkėjo darbai?

  38. 534.

    Musė gruodžio 23rd, 2009, 8:18 pm

    O tai vidutinio vadybininko darbas garbingas ar negarbingas?

  39. 535.

    Musė gruodžio 23rd, 2009, 8:21 pm

    Valentinai, kas ten dedasi su tuo TNS’u iš tikrųjų?

  40. 536.

    TipasK gruodžio 23rd, 2009, 8:21 pm

    Muse,
    tas saviplakos „jeigu taip, tai taip, o jei kitaip, tai kaip?” paradoksas normalius žmones lydi visą gyvenimą. Tiek smulkmenose kasdien, tiek reikšminguose sprendimuose ir pasirinkimuose. Toks jau tas gyvenimas, jei galvoji ir analizuoji savo žingsnius gali su laiku prarasti mokėjimą – galimybę – sugebėjimą psichologinei, socialinei ir visuomeninei lygsvarai.

  41. 537.

    Fredis* gruodžio 23rd, 2009, 8:23 pm

    Muse, nusišypsok :)

  42. 538.

    austras gruodžio 23rd, 2009, 8:23 pm

    Marai, „diskusija” vyko tame pačiame lygmeny, kurio ir siekė Valentinas. Sakykim taip – provokacija, kuriai pasidaviau. Neįmanoma kalbėti apie diskusiją kai abi pusės net nebando diskutuoti.

  43. 539.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 8:28 pm

    Muse, užkabinau? :)
    Nematau jame nieko negarbingo (kaip, beje ir aukščiau minėtuose asenizatoriaus, šlavėjo ar šiukšlių išvežėjo darbuose – man tiesiog kilo klausimas atsakant į WU teiginį, jog svarbu, kad darbas patiktų).
    Negarbingi darbai mano nuomone yra tie, kuriais peržengiamos moralės ribos. Teisininkas (advokatas) turi ginti nusikaltėlį net ir matydamas, kad nusikaltimą jis padarė. PRščikai, kurių darbas – meluoti įtikinamai; politikai, besirenkantys bet kokias priemones vardan gerų tikslų (ir tai dar geriausiu atveju) – va tai darbai, kuriuose moralė gali būti lengvai paminta.

  44. 540.

    TipasK gruodžio 23rd, 2009, 8:29 pm

    Austrai, Valentinai, Bang, Nerijau ir daugelis kitų. Tai, ką jūs vadinate diskutavimu internete yra elementarus fleiminimas, pardon.

  45. 541.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 8:31 pm

    austrai, Valentinas provokavo. Kartais jis tai daro labai grubiai (nebūtinai grubiais žodžiais – įžeisti galima ir kalbant labai mandagiai) ir nesiskaitydamas su pašnekovais. Man to irgi teko, tiesa, diskutuojant apie… muziką :) . Bet ten nepasidaviau provokacijai ir nuo tada Valentinas mane gerbia (atrodo) :) .

  46. 542.

    kreivarankis gruodžio 23rd, 2009, 8:31 pm

    Marai,
    bet istorikai irgi gali būti „pagal užsakymą”, o net žmogugžudystė gali būti įvykdyta lengvinančiomis aplinkybėmis. Čia gal nuo žmogaus atsparumo priklauso, o nuo jo profesijos.

  47. 543.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 8:32 pm

    TipaiK, aš vis viliuosi, kad diskusija įmanoma ir internete. Argi čia, pas Ligitą, kartais jos nevyksta?
    Bet tikrai, internete daug sunkiau diskutuoti. Turbūt todėl, kad nėra gyvo kontakto.

  48. 544.

    WU gruodžio 23rd, 2009, 8:33 pm

    TipaiK, „fleiminimu”?? Sūnus tokių mandrų žodžių primokė? :)

  49. 545.

    Maras gruodžio 23rd, 2009, 8:35 pm

    Gali, aišku, būti nupirktas istorikas. Daug tokių buvo ir yra. Bet kiek nesąžiningumas siejasi su nemoralumu?
    Kita vertus, PR ir advokatas, sąžiningai atlikdami savo darbą, lengvai gali peržengti moralės ribas. Su politikais sudėtingiau, o sąžiningas istorikas nelabai gali būti nuperkamas.

  50. 546.

    Valentinas gruodžio 23rd, 2009, 8:36 pm

    Austrai,
    Visiškai pritariu. Š. malime aš neabejotinai stipresnis. Tu neabejotinai stipresnis visuomeninių santykių teorijos srityje. Diskutuoti net nepradėjome nes užsiangažavome ties medicininių terminų naudojimu apibūdinti ekonominius santykius. ;)
    Marai,
    Internetinėse diskusijose esu Karslonas, kuris gyvena ant stogo. O pats žinai koks yra Karslonas, geriausias visame kame. Kartais užsižaidžiu, kaip šiandien ir prarandu saiką. Bet taip yra todėl, kad saikas, kukrį prarandu yra didžiausias pasaulyje :)

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt