Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas spalio 7th, 2011, 10:07 pm
Greitai kas nors įkiš Šliogerį ir Vasiliauskaitę į magnetinio rezonanso aparatą, ištirs jų smegenis ir paaiškins kodėl vienas galvoja vienaip, o kita kitaip. Taip nebeliks ir filosofijos.
kreivarankis spalio 7th, 2011, 10:13 pm
Valentinai,
Beje, nežinau kaip Šliogeris ar Vasiliauskaitė, bet jei jau tu nepamatei reikalo paminėti manęs, tai teks man pačiam tai padaryt – aš pats į magnetinio rezonanso aparatą buvau įkištas visai neseniai.
žinok jau taip ir daro. Nors va, manau, filosofijai mirtis negresia
Valentinas spalio 7th, 2011, 10:37 pm
Tikiuosi, kad įtarimai nepasiteisino?
Valentinas spalio 7th, 2011, 10:38 pm
Filosofijai mirtis negręsia, nes jos ėmėsi genialusis savigrauža Aurimas.
kreivarankis spalio 7th, 2011, 10:48 pm
Valentinai,
Matai, kaip yra – į magnetinio rezonanso aparatą aš kišau ne galvą, o koją. Dabar turiu nuotrauką virtuvėje ant stalo, reikia nešt į polikliniką. Realiai, tai esu tikras, kad man prieš daugelį metų plyšo kelio raiščiai – nukritau Anglijoj nuo paletės, ant kurios užsiropščiau, kad išmest šiukšles į konteinerį. Žodžiu, nieko gero iš tų plaktukinių darbų.
nežinau apie ką tu galvoji
Valentinas spalio 7th, 2011, 11:07 pm
Plyšo kelio raiščiai nukritus nuo paletės – neskamba išdidžiai. Geriau būtum parašęs, kad treniravaisi pirmai kovai profesionalų ringe, tačiau būsimo varžovo šeimininkai išsigandę tavo galios nutraukė tau raiščius.
Neknyginis vardas spalio 7th, 2011, 11:55 pm
I can basketball on the moon, I can do a party on Mars.
Fredis* spalio 8th, 2011, 10:56 am
Dvi epochos:
1. 1969 m, Vudstokas, gėlių vaikai, hipių epocha, John Lennnon (1940-1980)
2. Steve Jobs, Apple (1955-2011)
Du reikšmingiausi įvykiai, abu ne krikščionys, budistai, žmonės jų labai gedėjo ir verkė. Vyrauja ir nugali žmogaus, asmens išsilaisvinimio nuo įvairiausių prietarų idėjos, Europos žmogaus Teisių Teismo pergalė konkrečioje mažytė šalyje prieš krikščionišką šeimos koncepsiją. Idėjų, technologijų, teisės, teisių globaizacija.
Nevykęs, nenusisekęs krikščionio Stomos gyvenimas abejų epochų sandūroje, nevykusi sintezė, partietis Dautartas: „Tai paties prasčiausio lygio teatras, iš kurios pusės bežiūrėtume”, ” Ši istorija pačiomis blogiausiomis prasmėmis atspindi ir politikų, ir žiniasklaidos būklę“, „mirė graikų kultūra, o laimėjo romėnai“, „mokslą, kultūrą ir meną pakeitė primityvūs žaidimai, – dėl politinio ir visuomeninio gyvenimo vulgarizavimo apgailestavo J. Dautartas. Rinkėjams idėjų nebereikės – tik duonos, vyno ir žaidimų. Mąstantiems žmonėms nelieka nieko kito – tik reziduoti kokiame medyje, kabinantis į gamtą.“
A.Šliogeris: – „Prie upelio!”, Valentinas, Auksinis Kardas: „Pasaulis ritasi į pragarą!” Visa tai nesunku įžvelgti per Stomos dramą, nesukabino harmoningai savyje krikščionis Stoma abiejų epochų, įvyko bjauri tikrovės vulgarizacija.
Tačiau ar iš tikrųjų taip viskas blogai?
Išdrįskime ir raskime savyje jėgų pasakyti: – Ne!
Viskas tik gerėja, tik prasideda, viskas harmoningai, sparčiai ir nenuspėjamai vystosi toliau.
„Jeigu plėtimasis toliau spartės, Visata galiausiai suledės, – nurodė Nobelio komitetas, už pasiekimus fizikos srityje Nobelio premija šiemet buvo paskirta amerikiečiams astronomams Solui Perlmutteriui ir Adamui Riessui bei JAV ir Australijos pilietybę turinčiam mokslininkui Brianui Schmidtui.
Ką gali žinoti dėl ko verksime kitą kart.
romas spalio 8th, 2011, 2:10 pm
Visata „suledės”, jei ir toliau plėsis, bet ne todėl, kad plėtimasis toliau spartės. Suledės, tarp kitko, irgi netinkamas žodis, nes nebebus kam ledėti. Visata plėsdamasi vėsta ir kada nors jos temperatūra bus absoliutus nulis (0 K arba −273,15 °C). Tai Visatos šiluminė mirtis.
Neknyginis vardas spalio 8th, 2011, 2:30 pm
Jūs pasikeitėte. Man tapote žiauresni. Šiandien nusipirkau naują striukę. Kokia spalva?
Valentinas spalio 8th, 2011, 3:12 pm
Fredi, tavo apžvalga labai primena Skirmanto Valiulio rašytas savaitės TV apžvalgas. Gal nori, kad nusiųsčiau Tomkui ir parekomenduočiau tave?
Neknyginis vardas spalio 8th, 2011, 5:36 pm
http://www.15min.lt/naujiena/zmones/lietuviai/eugenijus-ostapenka-7-paros-be-maisto-ir-vandens-papildyta-spalio-8-d-3-172658
Neknyginis vardas spalio 8th, 2011, 9:48 pm
Vilniuje žmonės yra daug laimingesni nei Kaune. Vilniuje gali klausyti BBC radiją per ausinukus nemokamai, nes ten bangos esti ir gali pagauti BBC, o Kaune jų nėra ir negali sugerti angliškų garsų. Štai ką daro anglų kalba.
Fredis* spalio 8th, 2011, 11:18 pm
Pagalvojau apie prekinius ženklus, kuriuos „dieviname” savo šalyje. Spontaniškai pirmas trejetukas susidėliojo taip: „Audimas”, „Lelija”, „Džiugas”, paskui pagalvojau, kad garbinimo objektas savo prigimtimi nebūtinai turi būti lietuviškas. Koks? „Adidas’ą” nurungė „Nike”, kiekvienas tikriausiai turime Nokia, o ne kokį Samsung, iš automobilių man kiečiausias yra Porsche, nežinau kodėl.
Straipsnyje, kurį pacitavo Valentinas, kažkodėl minimi Akropolis, Maxima, Delfi.lt. Dėl Coffee Inn – sutinku, sėkmingas.
Valentinas spalio 8th, 2011, 11:29 pm
Kokį aš straipsnį citavau?
Lietuvoje neturime daug dievinamų prekės ženklų. Keletą galėčiau pavardinti:
Žalgiris
Sabonis
Valančiūnas
Fredis* spalio 8th, 2011, 11:36 pm
Naujausias „Verslo klasės” numeris, dabar neturiu po ranka.
Valentinas spalio 9th, 2011, 12:01 am
Neskaičiau. Mano kiti šaltiniai:
Buyology. The Truths and Lies about why We Buy – Martin Lindstrom
Fredis* spalio 9th, 2011, 12:11 am
Na, tai reiškia Verslo klasė perrašė, kai kurias mintis pasiskolino, apie Harley-Davidson – irgi yra.
Fredis* spalio 9th, 2011, 5:04 pm
Ūkanoto ir lyriško sekmadienio proga R.Juozapavičiaus („Verslo klasė”, 2011 m. spalis, Malonios darbovietės nuojautos) kelios ištraukos apie Valentiną, romą ir Auksinį Kardą:
Valdžią perims senstantys internautai?
Antra vertus, tie senėjantys žmonės interneto yra įgalinti ieškoti tiesos vis daugiau kliaudamiesi vieni kitų patarimais. „The Economist” specialiame pasakojime apie naujienų pramonės permainas „Biuleteniai iš ateities” (3) samprotauja, kad žinios vėl tampa visuomenės mediumu, kaip ankstyvajame XIX a., kai žmonės, stokodami naujienų platinimo greitų kanalų, rinkdavosi turgavietėse bei salonuose ir keisdavosi savais pasaulio pažinimo įspūdžiais. Naujienų gamintojai ir vartotojai tada mažai skyrėsi, mažai skiriasi ir dabar. Vladislavas Sirokomlė 1858 m. gegužę keliaudamas į Kauną aprašo Tatarkos karčemą: „Gausi čia patogią nakvynę, pasišersi arklius, sužinosi įvairių naujienų, kurias vieni vežikai čia atsivežė, o kiti išvežios į kitas šalis.” (4) Šiandien po kelis šimtus draugų turintys „Facebook” vartotojai bei kokių delfi.lt ar racas.lt komentatoriai, panašiai kaip tie vežikai, pažįsta pasaulį keisdamiesi savo patirtimi. Be to, jie atrodo esantys gana atsparūs tradicinės žiniasklaidos, reklamos ar ryšių su visuomene propagandai.”
” Interneto platybėse parazituojantys tinklaraštininkai ir visažinės iš supermama.lt viešąją opiniją gali veikti labiau nei profesionalūs žurnalistai. Kas jei ne senstanti interneto bendruomenė tikrai ims aktyviau ginti moralines vertybes ir kilstelės verslovių reputacijos kartelę?
„30 verslovių pagal R.Sisodia, D.Wolfe ir J.Sethas, kurios gerai moka darbuotojams, parduoda puikius produktus ir patirtis už garbingas kainas vartotojams ir pasižymi nemenkomis išlaidomis savo bendruomenei:
Amazon, BMW, CarlMax, Caterpillar, Commerce Bank, Container Store, Costco, eBay, Google, Harley-Davidson, Honda, IDEO, IKEA, JetBlue, Johnson@Johnson, Jordan’s Furniture, LL Bean, NewBalance, Patagonia, REI, Southwest, Starbucks, Timberland, Toyota, Trader Joe’s, UPS, Wegmans, Whole Foods.
Šis trisdešimtukas itin aukštinamas dėl šilto, žmogiško požiūrio į darbuotojus. „Meiliųjų” įmonių kultūra labai vertina mokymąsi, pasitikėjimą, tarpusavio priklausomybę, principingumą, skaidrumą, lojalumą, pagarbą, vienybę, rūpestį ir pramogą.”
Auksinis kardas spalio 9th, 2011, 6:44 pm
Problemėlė: tie vežikai iš tikro apsikeitė artimu nuliui kiekiu patirties. Ištisai pasisakymai nuo bačkos. Beigi Marą verta atidžiau paskaitinėti pamąstymui apie tai, kas senstantys labiau, o kas nesmarkiai, jei jau apsikeitimą patirtimi žaisti.
Kita vertus, bendrovės, atviros savo klientams bei darbuotojams, kuriančios vertę (slėpkitės, visi vartotojai, „kuriantys vertę”) ne maustymo ar sukčiavimo būdais – neabejotinai vertos pasitikėjimo bei pelnytai šviesaus rytojaus. Socialinė dedamoji bus vis svarbesnė tiek visuomenės, tiek verslų gyvenime. Bet neimkit galvon – net norint neišeina
Valentinas spalio 9th, 2011, 8:15 pm
Šiandien „Iliustruotame moksle perskaičiau, kad miškų iškirtimo tempas mažėja. T.y. 2010 metais pasaulyje buvo iškirsta mažiau nei 2009. Tai susiję ir su tuo, kad vis daugiau miško yra atsodinama tame tarpe ir Brazilijoje, Kinijoje. Pagalvojau, gal kam bus įdomu apie tai sužinoti. Retkarčiais nusiimti juodus akinius yra sveika akims.
Auksinis kardas spalio 9th, 2011, 11:41 pm
Puiku. Šneka, Lietuvoje tas pats. Tik ilgai miškas auga, o parduoti greitas – šis tikras kontrastas ne itin dėkingas. Dar žvėrių daugėja, tas paranku gausėjantiems dobtos nemokamos žvėrienos mylėtojams.
Sakau, būtų kam įkurti „Raminimo biurą”. Galima neblogai uždirbti, pradėjus nuo Graikijos kreditorių. Derinti pomėgius su nauda sau ir žmonijai.
Maras spalio 10th, 2011, 2:57 pm
Apie dialogo galimybes: http://www.youtube.com/watch?v=2NWz2ssfj_s
Valentinas spalio 10th, 2011, 11:32 pm
Pasirodo žibalinę lempa išrado ir pirmas iš naftos išgrynino žibalą – lenkas!
http://anglopolish.com/index.php/en/archive/4-famous-poles/37-kerosene-lamp-inventor
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 2:22 pm
Vedžiau seminarą šiandien. Unikalus momentas man. Gal vis dėlto man nėra lemta būti filosofu?
kreivarankis spalio 12th, 2011, 7:40 pm
Neknygini varde,
o tai kas atsitiko, kad padarei tokią išvadą?
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 8:11 pm
Turbūt taip jaučiuosi, nes nesuprantu, kaip reikia pristatyti tekstą per seminarą. Mokytoja visas mintis mano perkeitė arba sutraiškė. Aš nesuprantu, kaip reikia daryti ten tekstą, perskaičius. Seminarui skaičiau tekstą. Išsirašiau mintis, kurias norėjau aptarti, nes man jos sakė kažką. Šias mintis komentuodamas, rašiau, kaip aš suvokiu jas, atitoldamas nuo Platono, būnant savo pasaulyje ir savo amžiuje. Grynai subjektyviai jas suvokiau savyje ir taip aiškinau. Gal mano klaida buvo tokia, nes aš atitolau nuo Platono? Man reikėjo aiškinti tas mintis taip, kaip Platonas jas suvokia pats, sakydamas savo mintis? O aš aiškinau, kaip aš suvokiu apskritai pats gyvenime, ką Platonas sako. Turbūt aiškinimai turi būti tik to amžiaus laike. Apie prigimtinę nuodėmę buvo blogai kalbėti.
Nežinau, kokiu būdu reikia kalbėti, kai pristatai tekstą. Turbūt mano visi samprotavimai buvo klaidingi ir netikslūs, o tai blogai, nors stengiausi, iš tikrųjų.
Maras spalio 12th, 2011, 8:35 pm
Neknygini, iš to, ką parašei, man atrodo, kad pristatymo kryptis buvo teisinga. Negalim mes suprasti, kaip iš tiesų suvokė Platonas. Stengiasi filosofai, aiškinasi kiekvieno žodžio reikšmę, bet jūsų dar ir išsilavinimas nepakankamas tokiems dalykams.
Aišku, jei ten reikėjo tik pristatyti Platono mintis kitiems, kad jie neskaitę žinotų, ką jis teigė, tuomet Tu lyg ir neteisingai darei, nes ne pristatei, o samprotavai savarankiškai. Bet man rodos, kad toks kelias yra teisingesnis.
Aišku, viskas priklauso nuo to, kokios buvo Tavo mintys. Gynėsi čia pas mane pernai bakalauras, tai nuo tarpukario bohemos nušoko prie Platono
. Per plačiai, nors šiaip ir įdomiai visai.
Originaliu būti sunku. Svarbu, kad Tavo originalumas būtų pagrįstas ir kokybiškas, o ne šiaip plavinėjimai.
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 9:36 pm
Aš nežinau, ar kalbėjau originaliai. Kalbėjau, kas iškart kilo galvoje, kai perskaičiau mintį. Po to skaičau dar savo samprotavimus daug kartų ir bandžiau rasti logikos klaidas arba taisymus dariau, kad būtų viskas aiškiau, kas man nepatinko. Per seminarą negalimą atpasakoti visko, kas parašyta. Čia lyg toks kelias, kokią aš pasirinkau, bet kaip jį įgyvendinti tekstu? Jei už namų darbą gausiu 0, tada nebus linksma, nes negausiu stipendijos, kuri man būtina.
Maras spalio 12th, 2011, 9:44 pm
Man svarbu būtų ne tiek originalumas pats savaime (vis tik iš pirmakursio reikalauti to dar ir negalima, nors pasitaiko visko), kiek samprotavimo pagrindimas, minties kokybiškumas.
Bet šiaip tai viskas priklauso nuo dėstytojo, ko jis reikalauja, ko nori. Kai kurie nori atpasakojimo, kitus tai nervina (mane, pvz.). Juk turėtų matytis per paskaitas, ko nori, kas patinka – atpasakojimas ar savitas požiūris. Bandyk rašyti pagal tai.
romas spalio 12th, 2011, 10:05 pm
Aurimai, gali būti, kad tavo viduje šiokia tokia prieblanda ir gerai būtų, kad kažkas padėtų nušvisti. Tam kartais nebūtinai reikia daug visko perskaityti, nes skaitant su prieblanda viduje, ne kaži kiek padės. Labai daug priklauso nuo dėstytojų, bet gali padėti ir bendravimas su bendrakursiais. Iš tikro, anksčiau ar vėliau nušvis. Jei daug mokysies, savaime suprantama.
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 10:26 pm
Aš turiu tik vieną širdies porciją, tad noras susirasti antra mane kartais vedė į neviltį ir negalėjimą mąstyti ramiai, bet dabar kai supratau, kad tikrai visiem nepatinku, kas man patinka, nuslopinau savo paieškos galią visiškai ir mokysiuosi vienas it nematomas ir niekas. Bendrabutyje sunku mokytis, mokykloje trūksta jėgų. Namie būna darbai ir pokalbiai, o močiutės aplankymas yra palydamas šnektomis taip pat. Mokytoja deklaravo, kad savitą požiūrį reikia turėti. Tik galvojau, kad čia kitaip mokys. Nėra taip it mokykloje ir atsikirų temų nenagrinėja filosofinių, o istorija vien tik.
Kitą savaitgalį metodologijos koliokviumas. Įdomu, kaip pasiseks, nors nieko nežinome. Mokytojas itin geras iš tikrųjų. Jau pradedu suprasti jo sistemą. Duoda visada gerus tekstus. Tik nežinau, ar mokėsiu aš mąstyti ir ar mokėsiu kelti klausimus.
Kaune nejaučiu jokios galios, būdamas.
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 10:35 pm
Važiuosiu 21 į Vilnių ieškoti tatarkievičiaus. Jei pamatysite juodas kelnes ir rudus batus, tad ten aš, nes veidas bus nuliūdęs, o viskas kūnas toks suglebęs it netikėlio.
Ligita spalio 12th, 2011, 10:50 pm
Aurimai, o jau žinai, kur ieškosi? Juk pasižadėjau pagelbėt, nors dingau po to kuo gražiausiai. Paprašyčiau saviškių, gyvenančių Lietuvoj, kad dėl visa ko per mano lentynas pereitų. Tik tinklaraščio el. paštu šituo klausimu rašyk, jeigu ką – ligi.dangaus@gmail.com
Tiesa, kaip įdomiai atrodo, kai visiškai kreivarankio pėdom seki – mokaisi tam pačiam universitete, tą pačią specialybę, svajoji apie Angliją (kreivarankis Anglijoj jau buvo) bei galią, klausinėji, kuris alus geriausias, nenustebčiau, jei dar gimę tuo pačiu metų laiku
Neknyginis vardas spalio 12th, 2011, 10:58 pm
Ligita, neradau, bet važiuosiu tada aplankyti bendraklasio į Vilnių. : ) Reikia, kad pagelbėtum. : )
Ligita spalio 12th, 2011, 11:10 pm
Gerai, sutarta, paieškos
Neknyginis vardas spalio 14th, 2011, 1:36 pm
Ligita, atrašysi el. paštą apie tolesnius nurodymus dėl knygos?
Neknyginis vardas spalio 14th, 2011, 2:37 pm
Su gimtadieniu, Aurimai. Senis jau tampi. : (
Maras spalio 14th, 2011, 3:43 pm
Pala, neknygini, Tu dar nespėjai subręsti, bet jau senis? Nu ir duodi. O tai ką galvosi 50 sulaukęs?
.
Šiaip ar taip, sveikinu
Auksinis kardas spalio 14th, 2011, 3:52 pm
O tai jau penkiasdešimtmečiai turėtų save laikyti seniais?
Neknyginis vardas spalio 14th, 2011, 6:11 pm
Jaučiu, kad nepavyks 21 į Vilnių nuvažiuoti, nes pasirodo, kad šį savaitgalį turėjau važiuoti į Vilnių, bet jau esu Panevėžyje. Įdomu.
Ligita spalio 14th, 2011, 6:40 pm
Laimingo gimtadienio, nelaimėli Aurimai (čia erzinu, nes mėgsti nieku pravardžiuotis).
Atrašiau, manau, kad būčiau ir be papildomo klausimo tai padariusi.
Valentinas spalio 23rd, 2011, 9:25 pm
Neseniai šitame bloge dėsčiau teoriją, kad menininkas, kurio kūryba yra pastatyta ant artimų žmonių ašarų, nevertas dėmesio. Šį savaitgalį Lietuvos televizija pradėjo rodyti BBC serialą apie eksperimentinę psichologiją. Mažai žinomas faktas – Pavlovas savo garsiuosius eksperimentus su šunimis, pakartojo su vaikais. Per žandus buvo įvesti vamzdeliai į seilių liaukas ir vaikams duodavo sausainius taip siekdami sukurti sąlyginį refleksą. Viskas nufilmuota (kadrus rodė). Vaikas pritvirtintas prie rėmo, galva imobilizuota. Turi vietos tik kramtymui ir čepsėjimui. Bjauru šlykštu, bet tai padėjo įvykdyti revoliuciją moksle, kurios vaisius mes net ir dabar skaniai raškome. Tai dabar ir nežinau ką man galvoti apie Pavlovą, juo labiau apie Gedą.
Neknyginis vardas spalio 25th, 2011, 3:35 pm
Reikes samprotavima parasyti metodologijai. Rasyti apie galingo zmogaus koncepcijos apybraizas ar ne?
Neknyginis vardas spalio 25th, 2011, 11:50 pm
Padėkite apsispręsti. Prašau. Reikia pagalbos.
Auksinis kardas spalio 26th, 2011, 12:26 am
Ne.
Neknyginis vardas spalio 26th, 2011, 2:19 pm
Kod4l?
Auksinis kardas spalio 26th, 2011, 4:29 pm
Mes nesuprantame, jie nesupras.
Neknyginis vardas spalio 26th, 2011, 5:00 pm
cia tik apybraizos. Rasau, kad suprastu. Cia tik pradzia. Jei nepradesiu, tada isvis blogai bus. Idomybiu cia nori, o ne nesamonybiu.
Auksinis kardas spalio 27th, 2011, 1:08 am
Jei nevarysi visai į lankas, tai blogai ir nebus. Gali primetęs metmenis, pradžią, parodyti ir pasiklausti būsimo vertintojo nuomonės – gali būti, kad pakreips tinkamiausiai.