Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152165 » Show All

  1. 7297.

    Maras rugsėjo 27th, 2011, 1:03 am

    Valentinai, Tu VISADA teisus. Mane tokie žmonės gąsdina ir aš jų šalinuos.
    Vive valeque, Valentinai.

    Karde, bet vat su teiginiu, kad savo nuomonėje „žmogus yra teisus absoliučiai”, nesutiksiu. Suprantu, kad subjektyvus pasaulio matymas yra nulemtas žmogaus kaip tokio subjektyvumo ir todėl žmogus yra savo subjektyvume tarsi teisus. Bet žinai, yra vienas dalykas, kuris tai griauna. Žmogus yra klystanti būtybė, jis labai dažnai neteisingai supranta, interpretuoja, įtiki etc. Visi mes klystame, nes nesame dievai (Oidipas čia žiaurus, bet teisingas pavyzdys). Tokiu atveju tikėjimas savo absoliučiu teisumu ne tik neleidžia susikalbėti, bet ir atima galimybę savo klaidas ištaisyti, taigi – tobulėti. Kad ir šiuo atveju: juk tas Tavo pasakymas lygiai taip pat tinka ir Valentinui, ir jis yra absoliučiai teisus savo nuomonėje, ir Romas, ir aš, ir Tu – visi esame. Tokiu atveju visi esame pasmerkti nesusikalbėjimui. Galima sakyti, kad tokia yra egzistencinė žmogaus būsena: buvimas celėje, kurios sienos yra iš kvailumo, ribotumo, subjektyvumo, negebėjimo, nenoro, pasitikėjimo savo teisumu etc. Bet aš manau, kad būti žmogumi yra bent jau bandyti nugalėti tas celės sienas. Ir tam savo absoliutaus teisumo suvokimas trukdo.
    Kas kita, kai eina kalbas apie vertybes. Jas būtina ginti (bet verta ir įsiklausyti į kito nuomonę, juk net klystančiojo nuomonėje esama bent dalelė tiesos). Tačiau, manau, savo vertybių gynimas neturi trukdyti bendravimui, nebent kalbamasi su žmogumi, turinčiu savo logiką ir nepriimančio jokios kitos, jokio jai netinkančio argumento.

    Ir bendrai, čia Kreivarankiui pasiūlius pavarčiau „Baltų lankų” 21-22 nr., tik užkliuvo ne Deleuze (kurio ten tiesiog gėdingai mažai), o Mickūnas, interpretuojantis prancūzų mąstytojų mintis apie komunikaciją (šiuo atveju – Leviną):
    „kitam, su kuriuo komunikuojama, negalima nei būti, nei tapti abejingu. Kreipiantis į kitą pasiruošiama būti iš-statytam, pažeidžiamam. Šia prasme komunikacija nėra vien perduodamas turinys. Ji įmanoma tik per savęs ir kito iš-statymą su visomis dvejonėmis, prieštaromis ir silpnumais” (p. 325).
    Ir dar labai graži mintis: „mūsų pirminė sąveika nėra informacijos perdavimas – siuntėjas – žinia – gavėjas bei kodavimas – dekodavimas, o užginčijimas, ardymas, įsiveržimas, nuostaba, bendrumas, apsunkinimas ir sutaikinimas.” (p. 323)

  2. 7298.

    Auksinis kardas rugsėjo 27th, 2011, 1:35 am

    romai – čia yra kietas reikalas

    Pats pradžioje, Marai, pastebi kame yra šios komunikacijos defektas, apie jį taip pat gana tiesmukai išsikalbėjau. Pasikartosiu – man nerūpi sunaikinti V ar F nuomonę. Kol ji neadekvati, ji tiesiog neįdomi, nėra kodėl būtų verta dėmesio – kol nelipa ant galvos tiesiogine prasme. Joje net šalutinių simpatiškų bruožų nerasi – bent kokio naivumo (F kartais suveikia tuo, retais), negyvybinga ji, išsibaigus ir elegantiškesnių pavedžiojimų ažūrams.

    Pakaktų, kad ir maniškė, jei neatrodo aktuali, nėra vibruojanti sudominančiai, būtų palikta kokia yra, kampe begulinti. Daugiau taigi nereikalaujama. Bet ne. Anksčiau ar vėliau išlys priekaištas su turiniu „kodėl tavo nuomonė išvis yra”, „kokia ji yra man neįtinkanti”. Gryniausia nesąmonė. Ne tam ji yra, kad kažkam įtiktų.

    Dėl absoliutaus teisumo – išsireikšti noriu būtent taip, nes turiu omenyje teisumą momentinį ir visiškai subjektyvų (kartu objektyvų tiek, kiek teisingai subjektyvumui pavyko apčiuopti pasaulio objektyvumą savajame sukauptame pažinime). Jei žmogus nemeluoja, ir stengiasi priimti geriausią įmanomą sprengimą, įvertinimą – jis arba blaškosi kaip čia apsisprendus, arba apsisprendžia, išeidamas iš visko, kuo disponuoja. Akimirkai jis neklystantis, visiškai teisus, statydamas ant turimų pažinimo pamatų. Tai rytoj jis gali būti suklydęs, sužinoti daugiau, ir gal net gailėtis, kad nežinojo, nepagalvojo, nenujautė dar vakar. Bet asmeninio apsisprendimo akimirkai nėra nieko, kas būtų klaidinga, nes sprendimas priimtas remiantis visų prielaidų akimirkai rinkiniu. Pretenzijos pažeisti žmogaus vientisumą – akiplėšiškos, chamiškos.

    Žaviuosi tavuoju bendravimo užtarimu, jį matau, tačiau kaip pats mėgstu atviriau bendrauti, taip turiu problemų prisiversti bendrauti su asmenimis, kurie iš esmės negerbia pašnekovo. Nors kartais pasakojasi kaip jam simpatizuoja – tuo veidmainiškumu sudirbdami reikalą tik dar labiau.

    Kažkaip labai mes apsunkinome sau gyvenimą pastaruoju metu, visiškai bereikalingai.

  3. 7299.

    Neknyginis vardas rugsėjo 27th, 2011, 1:36 am

    Mano mokykloje LJ blogus populiarina. Sako bendraklasis, kad rokiski liepe jam sakyti.

  4. 7300.

    Auksinis kardas rugsėjo 27th, 2011, 1:43 am

    Rokiškis – mūsų dienų herojus :-)

  5. 7301.

    Maras rugsėjo 27th, 2011, 4:03 am

    Karde, bet yra to ir iš Tavo pusės. Nu pasakė Valentinas savo nuomonę, kad [drabužiai "Tinka" - prasti, Šliogeris rašo nesąmones etc.]. Tu tai traktuoji kaip Tavo erdvės pažeidimą, bet Valentinas tiesiog išsako savo nuomonę (nekalbu čia apie tolesnius išsirutuliojimus, kurie tikrai juokingi, neretai – iš abiejų pusių). Matydamas savo erdvės pažeidimą, Tu puoli, Valentinas ginasi (arba atvirkščiai, eiliškumas nėra svarbu) ir viskas išvirsta į žodžių mūšius be prasmės. Kai Tu išsakai savo nuomonę, Valentinas lygiai taip pat jaučiasi puolamas, irgi puola gintis.
    Ką reiškia, pavyzdžiui, kad Tavo nuomonei turi būti leista gulėti kampe? Tu juk apie daug ką turi savo nuomonę, ir kažkas, kad ir Valentinas, pasako kitokią, priešingą, tai čia jau pajudinimas ar ne?
    Matai, man įdomi pati konflikto užuomazga. Paskui viskas aišku: abi pusės jaučiasi įžeistos, nesuprastos, klaidingai interpretuojamos, tonas vis griežtėja, įtampa auga, kol pradedama trankyti durimis.
    Bet va pradžia. Kaip reikia elgtis, kad to nebūtų, kad karuselė neužsisuktų?
    Šiaip tai, kas čia vyksta tarp jūsų, primena žydų – palestiniečių konfliktą. Jame jau nebėra kaltų (nes kalti abu), jau visai nebesvarbu, kas pirmas pradėjo, kas kada ką užpuolė ir įžeidė. Nuoskaudų tiek daug, kad jų niekas nebegali atpirkti ir abi pusės tik ir laukia, kaip čia atkeršijus (nebūtinai sąmoningai, tiesiog perskaitai oponento komentarą, interpretuoji jį iš blogiausios galimos pusės, ką jūs abu ir darote ir užvarai atitinkamą atsakymą, kad maža nepasirodytų, tada seka atitinkamas atsakymas etc.). Tai yra pats blogiausias variantas, koks tik begali būti, nes NEIŠVENGIAMAI pradedi nebematyti vietų, kur priešininkas gal yra teisus. Esi apgulties būklėje ir giniesi. Bet juk tai tik Tavo savijauta, nieko daugiau. Net jei puolimas tikras, karo galima išvengti į jį neįsitraukiant.
    Juk prisimink, kaip Tu per praeitas Kalėdas rašei čia, jog norėtum, kad Kalėdų senelis padovanotų Valentiną :) . Dabar nebepasakytum.
    Viena iš tokios būklės priežasčių (čia ne apie Tave ar Valentiną, o apskritai, nes nežinau, kaip ten jūs abu jaučiatės) yra žiūrėjimas į praeitį, nuoskaudų skaičiavimas, prisiminimas.
    Man rodos, stipresnis turi nusileisti. Tai nereiškia pralaimėti (čia klaidą daro Račas, Valentinas, dėl Tavęs abejoju, man rodos, Tavyje veikia kiti dalykai). Tiesiog kartais geriau nekreipti dėmesio. Nu numesti kokią ironišką frazę. Bet nesivelti į ginčus. Jie begaliniai, jie nepabaigiami, jie beprasmiai, kaip ir pats matai. Nesugebantis atsiprašyti (nuoširdžiai!) už savo grubumą ar klaidas yra silpnas. O nuo to, kad Tu nesiginčysi, juk Tavo vertybės nesusilpnės, Tavo nuostatos nepasikeis.
    Jei bendravimas su kitu yra užginčijimas, ardymas, įsiveržimas, apsunkinimas, kaip Mickūnas rašo, tai turbūt neišvengiama, kad jis negali būti vien malonus. Bet jei priimsi tą ardymą, įsiveržimą, nei kaip priešo veiksmus, o kaip kitoniškumą, tuomet patirsi ir kitą pusę – nuostabą, bendrumą ir sutaikinimą. Nuostaba, kad galima galvoti ir šitaip (tegul ir neteisingai), kad nepaisant skirtumų yra ir bendrumų (o jų visada yra) ir galų gale su(si)taikinimą su kitoniškumo egzistavimu čia, erzinančioje ir ardančioje artumoje, o ne nepažeidžiamoje savastyje, kuri linkusi pasisavinti ir taip pašalinti kitybę (čia vėl Mickūno perpasakojimas, tik jau labai laisvas).
    Aš supranu, kad charakteris toks, aš pats kartais užsiplieskiu ir nejaučiu saiko (nors konfliktas su Raču mane labai gerai pamokė, labai). Visada lengviau patarti kitam sėdint saugioje savastyje :) .
    Šiaip Mickūnas kalba apie kito veido matymą, savo paties kūniškumą, kaip tokio savęs, silpno, iš-statymo, prielaidą. O mes visi sėdime saugiose savastyse prie kompiuterių ir niekas nemato mūsų silpnybių. Mes tarsi dievai, kuriems tarsi leista viskas, todėl nejaučiame tos ribos, kurios nereikėtų peržengti. Ji nubrėžta kito kūne, jo skauduliuose ir silpnume, jo žvilgsnyje, kuriame persipina tuntai jausmų, kai tu sakai žodžius…
    Valentinui Kardas yra bambantis senis, o ne konkretus žmogus, peršalęs, su sutrenkta koja, kurią laižo šuo. Kardui Valentinas yra savimi patenkintas egoistas, o ne žmogus, apsivertęs rūpesčiais, kurio vaikas serga ir žmona šiandien buvo pikta, ir sienos vis dar pelyja. [aš čia apibendrintai ir netiksliai, tik pvz.]
    Klausimas, kaip iki to neprieiti, o priėjus – sustoti ir grįžti. Be atsakymo. Camus per Alžyro karą nutilo, nes negalėjo atsakyti į jį.

    Reikia eiti miegoti. Rytoj/šiandien – paskaita.

  6. 7302.

    Fredis* rugsėjo 27th, 2011, 10:21 am

    Šliogeris sako aiškiai – jo vieta prie upelio (purvinos ir niekingos civilizacijos, išvirkštinio ir netikro gyvenimo antonimas).
    Auksinis Kardas sako: koks durnas yra Valentinas, nes jis nesupranta kaip gera sėdėti prie upelio ir kaip niekinga yra maltis kloakoje-stikliniams vidutinio vadybininko biure neišleidžiant iš rankų kavos puodelio, vilkint baltą apykalę, avint blizgius plonapadžius, traukiančius šaltį batus, nuo kurių dėvėjimo tik ligos kimba (prostatos uždegimas ir t.t.), neatitaruakiant akių nuo laptopo ekrano ir stebint akcijų indeksus. Tikrasis gyvenimas yra už Vidutino Vadybininko suvokimo ribų, Valentinui nėra duota suprasti tikrojo gyvenimo pajautimo, Valentino modernizmas yra tariamas, iš tikro Valentinas su savo tariamu modernaumu yra baisus atsilikėlis ir kenkėjas, nes per tokius kaip Valentinas yra teršiama viskas aplinkui visais įmanomais būdais, pasaulis spračiais tempais vulgarėja, regresuoja ir nyksta Tikroji Pasaulio Dvasia.
    Mano manymu nėra taip viskas blogai – paprasčiausiai Valentinui reikėtų suderinti sėdėjimą stikliniame biure su buvimu šalia upelio, tuomet su Tavimi, Valentinai, bus įmanoma susikalbėti. Dar ne viskas prarasta, tik reikia įsiklausyti į protingų žmonių pastabas ir viskas bus gerai.

  7. 7303.

    Auksinis kardas rugsėjo 27th, 2011, 10:27 am

    Taip, riba tarp kritikos jam (jiems – dviem, nes matau tandemą veikiant tuo pačiu būdu), ir to, ką galėčiau tiesiogiai prisitaikyti sau, yra plona. Pati besiprašanti atidesnio rūšiavimo.

    Bet yra paprastas dalykas, į kurį labiausiai ir noriu atkreipti dėmesį: kito asmens patirties teritorija, kuri nenusipelno būti trypiama. Jei sakau, kad neblogai galima prasimanyti rūbų kažkokioje parduotuvėje, nes pats ten sumedžiojau, ir vis dar kartais randu, vienus geriausių pirkinių juokingai nebrangiai (nes ten prekės patenka įdomiais, tai leidžiančiais pasiekti, keliais) – visiškai nėra kaip tai paneigti. Taip buvo ir yra, tereikia atidirbti pirkėjo darbą kruopščiai. Ateina kitas žmogus, stokojantis kruopštumo, paviršutiniškai sugeba įvertinti, kad nieko gero nepamatė (visiškai sutinku, nestebina) – tik pasakoja ką? Kad nieko gero nerado, ar kad ten nieko gero NĖRA ir negali būti? Štai tame ir visas kablys, kai skirtingi gebėjimai, pastangos baigiasi skirtingais vaisiais rankose, o pastarajam dar knieti įrodyti, kad kitas yra nevisprotis, itin nereiklus, arba melagis. Šito vektoriaus man jau per daug, nes jis neteisingas ir nepelnytas. Patarimas net nebuvo skirtas tokiam akiplėšai, jam padėti neturiu noro. Galima būtų nusileisti, tačiau asmuo, kuriam iš tikro norėjau perduoti žinią, bus įtikintas, kad yra taip, kaip paskutinis nupasakojo „išskirtinai gabus laimėtojas”.

    Ir jau, aišku, nenorėta, kad buklumas vis kartotųsi – norėta kad nebūtų užsigavusiųjų. Viskas gali būti savo vietoje, tereikia kiek atidžiau į savo vietą žiūrėti.

    Beje, šiomis dienomis užtikau, kad tas pats rūbų tiekėjas tapo ir rimtu vieno stambaus šalies mažmenininko tiekėju. Dar vienas posūkis tolyn nuo to, kas man jame buvo patraukliausia, bet viskas kinta, o gauta žinia: šis tiekėjas, skirtingai nuo gausybės likusių, turėjo ir tam reikalingą potencialą.

    Už lango čiulbauja paukščiai. Dar gerai. Visgi, visai kitoks yra čiulbėjimas pavasarinis, kai visas smagumas priešaky.

  8. 7304.

    Valentinas rugsėjo 27th, 2011, 12:48 pm

    Fredi,
    Valentinas labai supranta kaip gera sėdėti prie upelio.

  9. 7305.

    Fredis* rugsėjo 27th, 2011, 1:03 pm

    … dabar mūsų logo – geriausiai paslėptas perlas Europoje – The best hidden secret in Europe, – E.Šiškauskienė.
    Visos viltys į A.Zuoką ir nacionalines avialinijas, „nes kas atvažiuoja, būna tiesiog priblokšti ir atvažiuoja dar kartą” prie upelio.

  10. 7306.

    Neknyginis vardas rugsėjo 27th, 2011, 4:04 pm

    LJ visi buna it internetiniai personazai, kazkokie kitokie. Mano bendrakambarinis jus zino is Raco blogo ir pipedija, nors ten nesam raso.

  11. 7307.

    Neknyginis vardas rugsėjo 27th, 2011, 4:07 pm

    Turbut WU bloga populiarinai tesininku susirinkimuose? : D

  12. 7308.

    Ligita rugsėjo 27th, 2011, 8:52 pm

    Aurimai, tik pradėjai lankyti universitetą ir iš Tavo komentarų iškart prapuolė „š, ž”, nosinės bei panašios raidės, net nedrąsu pagalvot, kaip patobulėsi po ketverių metų :)

  13. 7309.

    Neknyginis vardas rugsėjo 27th, 2011, 9:03 pm

    Universitete pats mokaisi. Mat gali įžvelgti, kad niekas nepadeda, kai prašiau pagalbos dėl seminarų. Pas tave irgi diakritinės raidės turi dingti, nes juk tupi Airijoje, o ne Lietuvoje. Po kiek laiko, kai jausi anglų kalbą, jos dings. Kalbu iš patirties žmogus, kai aš su juo kalbu ir loju, kai tas žmogus jaud daugel laiko esti angliškoje terpėje.

    ________________

  14. 7310.

    Valentinas rugsėjo 27th, 2011, 9:24 pm

    Ligita dievina lietuvių kalbą, bet sėdi Airijoje.
    Aurimas dievina anglų kalbą, bet laiką gaišta Lietuvoje.
    Likimas.

  15. 7311.

    Ligita rugsėjo 27th, 2011, 9:41 pm

    Aurimai, tikiuosi, kad nedings, nors iš tikrųjų norėtųsi laisviau jaustis angliškai kalbant – kad ir žmonės supranta ką sakau, kiekvienąkart it į egzaminą einu.

    Universitete be visų profesinių žinių ugdomas ir tavo savarankiškumas. Tiesa, netikėčiau, kad niekas nepadeda (netgi čia, tinklarašty, Auksinis kardas patarimų davė). Jei matys tavo pasiryžimą, norą mokytis, sulauksi pagalbos – atsimenu, kai vėluodavau kokius darbus pristatyt, atitinkamai ir reaguodavo, o va, vos tik stropiai į terminus atsižvelgdavau, iškart kitas lygmuo! Beje, Kernius – http://kernius.net/ rašydamas apie savo patirtį studijuojant užsienio universitete minėjo vieno dėstytojo žodžius, kuris tiesiai pasakė, kad jo tikslas nėra pateikti sausus faktus, bet sudominti taip, jog studentas pats trokštų ieškoti.

    Valentinai, aha, turbūt likimas, tačiau juk bet kada galiu grįžti į Lietuvą. Šiaip aplinkos pakeitimas visai įdomus dalykas, minčių įvairesnių atsiranda.

  16. 7312.

    Valentinas rugsėjo 28th, 2011, 12:37 pm

    Galima tiesiogiai prisidėti prie planetų paieškos:
    http://www.planethunters.org/

  17. 7313.

    Neknyginis vardas rugsėjo 28th, 2011, 6:03 pm

    Ligita išvažiavo ir dirba dabar ne sėdimą darbą dėl kurio mokėsi, o plaktukinį.

  18. 7314.

    Neknyginis vardas rugsėjo 28th, 2011, 6:04 pm

    Anglijoje viskas kitaip būtų. Daug laimingesnis. Jei turėčiau draugų, tada būčiau išvažiavęs.

  19. 7315.

    Ligita rugsėjo 28th, 2011, 10:58 pm

    Aurimai, jau prisidirbai, parašiau įrašą apie sėdimą ir „plaktukinį” darbą!=)

  20. 7316.

    Maras spalio 2nd, 2011, 3:53 pm

    Pasirodo, lietuviai bybiais neteisingai matuojasi: http://www.lrytas.lt/-13175567661317206526-mokslininkai-nustatė-graužikams-penio-dydis-yra-itin-svarbus.htm
    „Pagrindinė mūsų išvada – dominuojantys patinai turi didesnius, bet ne ilgesnius penio kaulus“. Reik daryt išvadas.

  21. 7317.

    Valentinas spalio 2nd, 2011, 5:05 pm

    Marai,
    Iš tavo pusės tokios frazės neatrodo maloniai.

  22. 7318.

    Fredis* spalio 2nd, 2011, 7:02 pm

    Na, kodėl, tai yra sudedamoji gyvenimo dalis, beje seksualumas, lytiškumas žmogaus gyvenime užima labai svarbią, dominuojančią vietą.
    Va, pagalvojau: kodėl Valentinas šiandien negalėjo vidurdienį atvažiuoti su šeimyna į Maro anonsuotą koncertą, būtų labai turiningai praleidęs laisvadienį. Prasistumdė visą dieną iš kampo į kampą ir dabar burba nei šį nei tą kaip senukas.

  23. 7319.

    Valentinas spalio 2nd, 2011, 10:11 pm

    Fredi,
    Jei aš būčiau atvažiavęs su šeimyna į koncertą, koncertui nuo to tik į blogą. Maras nebūtų galėjęs susikaupti ir mėgautis muzika. Be to, jei mano šeimyna būtų sveika, šiandien būčiau ėjęs į vaikų šventę Pasakų parke, kurią kiekvieną rudenį organizuoja švietimo ministras.

  24. 7320.

    Neknyginis vardas spalio 3rd, 2011, 12:15 pm

    Bakchanalijos čia vyksta! Geriate jūs alų ar prabangius gėrimus kaip esantys intelektualai?

  25. 7321.

    Neknyginis vardas spalio 3rd, 2011, 12:15 pm

    Ką galvojate apie Švento Valentino alų? Kuris jums alus geriausias? Kuris yra natūraliausias?

  26. 7322.

    Fredis* spalio 3rd, 2011, 12:19 pm

    Pavydžiu Marui. Nesu tiek turtingas ir harmoningas, kad galėčiau nerūpestingai mėgautis bažnytinės muzikos (Hamburgo Monteverdi choras) koncertu sekmadienio vidurdienį. Dar nepasiekiau tokios tobulybės. Valentinas – taip pat užsikuitęs rūpesčiuose.

  27. 7323.

    Fredis* spalio 3rd, 2011, 12:22 pm

    Neknygini, negerk tamsaus alaus, nes pridėta cukraus, nenatūralus produktas, skauda galvą, geriau šviesų, pavyzdžiui Švyturio Baltas.

  28. 7324.

    Neknyginis vardas spalio 3rd, 2011, 2:14 pm

    Juk jį tik bobos geria, Fredi?

  29. 7325.

    Fredis* spalio 3rd, 2011, 2:30 pm

    Kreivarankis Galingasis pakonsultuos ką geria tikri vyrai.

  30. 7326.

    Valentinas spalio 3rd, 2011, 3:05 pm

    Aurimai,
    Tau kaip būsimam (esamam) filosofui reiktų atsikratyti stereotipų. Pradėk nuo atsikratymo stereotipų kas yra bobiška kas yra vyriška.

  31. 7327.

    Maras spalio 3rd, 2011, 6:06 pm

    Kuo mėgavimasis muzika susijęs su turtu?
    O koncerte buvo rėkaujantis vaikas, ir kaip tik šalia manęs lakstė.

  32. 7328.

    Neknyginis vardas spalio 4th, 2011, 4:56 pm

    Kiek kainuoja Władysław Tatarkiewicz 3 tomų filosofijos istorija? Iš kur ją nusipirkti?

  33. 7329.

    Neknyginis vardas spalio 4th, 2011, 5:20 pm

    Arba tik pirmą tomą? Niekur jos nėra. Pirkčiau šią knygą. Ačiū.

  34. 7330.

    Valentinas spalio 4th, 2011, 10:47 pm

    Su nuoširdžiausiais linkėjimais siunčiu šią nuorodą Auksiniam Kardui, kad perskaitęs mažiau liūdėtų, jog pasaulyje viskas eina tik į blogą:
    http://www.foreignpolicy.com/articles/2011/10/04/daniel_yergin_interview?page=0,0

  35. 7331.

    Neknyginis vardas spalio 5th, 2011, 12:02 am

    As liudnas
    nesiseka
    nekencia
    nera tai,
    del ko as
    mokiausi
    anglu
    kalba

    Manes nekencia,
    ka as kenciu
    skauda
    tada negaliu rasyti
    filosofiniu mastymu
    ir tekstu
    nes kiti pojuciai
    ir emocijos neduoda.

  36. 7332.

    Maras spalio 5th, 2011, 12:51 am

  37. 7333.

    Ligita spalio 5th, 2011, 10:04 pm

    Aurimai, aš 2 ir 3 dalį studijų metais netikėtai užtikau išpardavime, tai mokėjau kiekvienai po 10 litų, o 1 dalį nukopijavo buvusi kambariokė. Jei niekur nerasi, galėsiu pabandyt ką nors suorganizuot :)

  38. 7334.

    Ligita spalio 5th, 2011, 10:06 pm

    Nors dar gali pasiskelbt, kad pirktum. Čia – http://www.sena.lt/ arba kur kitur.

  39. 7335.

    Neknyginis vardas spalio 5th, 2011, 10:51 pm

    Ligita,

    man reikia! Aš pirkčiau, niekur nėra knygynuose. : ( O sena.lt niekas nieko neparduoda. Daug ten visi yra.

  40. 7336.

    Neknyginis vardas spalio 5th, 2011, 10:55 pm

    Ligita,
    Kaip tu suorganizuosi, jei tu gyveni svetur? Žadu važiuoti traukiniu į Vilnių, o ten kalbėsim angliškai, kursim kinematografijos nedidelį projektą. Aš galva būsiu pagrindinė. Taip spėju.

  41. 7337.

    Neknyginis vardas spalio 6th, 2011, 9:11 pm

    Ar tiesa, kad Lietuvoje yra geriausias studijuoti filosofiją VDU? Sako, kad VU senoviška ir liūdna ten. Nieko įdomaus, tik dėl prestižo renkasi universitetą.

  42. 7338.

    Valentinas spalio 6th, 2011, 10:07 pm

    Geriausia vieta studijuoti filosofiją yra biblioteka.

  43. 7339.

    Neknyginis vardas spalio 6th, 2011, 10:14 pm

    Kodėl išmanusis Valentinai? Mokykloje mokino argumentuoti savo teiginį? O bibliotekoje nemokina?

  44. 7340.

    Valentinas spalio 6th, 2011, 11:22 pm

    Aš turėjau galvoje, kad jei pats nesimokysi, tai jokio skirtumo VU ar VDU.

  45. 7341.

    Valentinas spalio 6th, 2011, 11:29 pm

    Kai žmogus patiria religinius išgyvenimus, suaktyvėja tam tikros smegenų sritys ir pradeda veikti tam tikros neuronų kombinacijos. Neurologai ištyrė šiuos reiškinius ir palygino su reiškiniais, kurie vyksta smegenyse kai žmogus išgyvena savo dievinamą prekinį ženklą. Pasirodė, kad religiniai ir brandiniai išgyvenimai yra IDENTIŠKI. Neurologiškai, jokio skirtumo ar tu garbini mergelę Mariją ar kompiuterį Apple.
    Ir štai mirė Steve Jobs – Apple kūrėjas. Gaila kaip ir visų. Na sukūrė keletą gražių daikčiukų. Tačiau kai visame pasaulyje žmonės renkasi apraudoti savo mesijo į Apple parduotuves tarsi į kokias šventoves, belieka tik pritarti Auksiniam Kardui, kad pasaulis ritasi į pragarą.

  46. 7342.

    Neknyginis vardas spalio 7th, 2011, 12:46 am

    I feel like dying. Only once drugs are done. I can mingle with the stars.

  47. 7343.

    Neknyginis vardas spalio 7th, 2011, 12:47 am

    Suprantama, Valentinai. Labiausiai patinka man patinka filosofijos pamokos. Įdomiausios, kiti pašaliniai yra man it kančia. Anglų kalba nors irgi šauni dar, tačiau kai gyveni ten, kur visi, tada sunku mokytis, nes lyg ir vienas darbas vakarui. O vidudienį nori miego, nežinau, ką daryti, kad viduryje dienos nenorėčiau miego.

    Valentinai, tačiau aš nežinau, kur geriausia. Turiu suprasti.

  48. 7344.

    kreivarankis spalio 7th, 2011, 9:29 pm

    Valentinai,
    tu ten apie tuos brandus, neuronus ir religiją pavarei. Vieną istoriją prisiminiau man šią vasarą nutikusią…

  49. 7345.

    Valentinas spalio 7th, 2011, 9:44 pm

    Sužinojai, kad Harley yra paprasčiausias motociklas?

  50. 7346.

    kreivarankis spalio 7th, 2011, 9:52 pm

    Ne,
    sužinojau, kad ta kryptimi apie kurią tu pasakoji suka religijotyros mokslas Vokietijoje. Viskas. Praktiškai jau aišku, kad Dievo nėra. Dabar jau viskas leista. Na nieko neatsitiko, tiesiog vieną moterį susitikau, kur nebuvau matęs gal 10 metų, kuri išvyko religijotyros studijuot į užsienį. Žodžiu. Galbūt humanitarinių mokslų apskritai nebeliks greit.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt