Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
V.A.M. – tai 2009 metais rugpjūčio 31 dieną startavęs ir šiemet atnaujintas muzikinis skyrelis, kurį pasiūlė komentatoriai Ieva su Juozu. Kodėl V.A.M.? Gediminas, Ligita, Tomas, Ieva ir kiti kai kada taškosi Artūro prižiūrimame skyrelyje (šiuo metu uždarytame renovacijai): „Dvigubai atjaunėjęs narcizas, arba itin prašmatnus kvietimas nusipezėti“, o štai didieji muzikos mylėtojai Valentinas, Auksinis Kardas ir Maras nuosavo kampo dar neturėjo, todėl labai liūdėjo. Dabar to daryti nebeteks.
Čia kiekvienas iš jūsų galite diskutuoti apie muziką, dalytis mėgstamais kūriniais su kitais, išgirsti nuomonę apie juos ir tiesiog smagiai leisti laiką.
Galbūt bus sudaromas TOP 10 ar TOP 20.
Siūlomi kūriniai:
P.S. nuotrauka Valentino
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
. gruodžio 23rd, 2009, 8:58 pm
Muse, na, čia veik kaubojiška?
http://j.luxlux.pl/l1579/5b62b404002b387e4729c98f/134151.jpg
čia – madinga 2009/10 rimtai
http://www.iwoman.pl/i/galeria/186/3/b_11194.jpg
vidurkis tarp anų:
http://img.bazarek.pl/114600/9476/596252/5290578524af193f6d4c80.JPG
Maras gruodžio 24th, 2009, 2:21 am
Trumpam pertrauksiu stilistines paieškas
.
Muzika Kalėdoms: http://www.youtube.com/watch?v=T33iyxocg5I („7 minutės iki Kalėdų”, Pavel Karmanov)
Visiems gražių ir truputį paslaptingų bei stebuklingų švenčių.
Valentinas gruodžio 27th, 2009, 9:30 pm
Manau kad čia tinkama vieta aptarti šokėjų konkursą, kurį laimėjo grojikas dantimis. Pradeda WU.
WU gruodžio 27th, 2009, 9:44 pm
Prisipažinsiu – žiūrėjau
Iš tiesų, paradoksali situacija, kad šokėjų konkursą laimėjo dantų skrabintojas. Jei atvirai, man jis atsibodęs ir nelabai suprantu tokio susižavėjimo juo, kad antrą vietą aplenkė dvigubai. Nepatiko man.. Gal ta kvaila jo veido išraiška, kai jis groja dantimis. Spėju, kad grimasa daug kam atrodė žavi, miela ar kaip nors panašiai..
Pats finalas nežinau. Visi šoka breiką ar jo kažkokią atmainą, todėl nuobodu. Pusfinaliuose mačiau labiau man patikusių talentų, kaip tos merginos cirkininkės, rodžiusios akrobatika ant virvių ir lankų ar dainininkė Carrie Underwood plagijuotoja Nora. Nors turiu pripažinti, kad antrą vietą užėmęs vaikinas tikrai geras. Kodėl? Jo šokimo stilius tiesiog kitoks, kažkas, ko dar nesu matęs.
Bet nugalėjoto žavesio tikrai nesuprantu, bet po to prisimenu, kad turėjom tautos išrinktą prezidentą Paksą, turėjom antrą vietą Seimo rinkimuose paėmusį Valinską.
Baigiamosios mano mintys yra tokios, prisiminus Maro ir Račo diskusiją, kad talentą labai paprasta vertinti pasiėmus vieną kriterijų. Tereikia užduoti sau klausimą: Ar tu mokėtum pinigus, kad tai pamatyti? Pirmos vietos atveju, kaip ir daugelio kitų, bent jau aš nemokėčiau. O va, už vaikino atsidūrusio antroje vietoje pasirodymą užmokėčiau ir būtų įdomu pamatyti ką jis sugalvos dar…
Valentinas gruodžio 27th, 2009, 10:55 pm
Wu,
Iš esmės pritariu. Vaikinas iš tikro yra pakankamai gabus. Jis turi klausą, jaučia ritmą. Tik, kad šis jo talentas yra neįdomus. Manęs irgi niekas nenutemptų į jo koncertą.
Daug įdomesnis momentas yra šokėjų gausa. Jų buvo 8 įskaitant ir akrobatus. Lietuva beviltiškai gamino dainavimo žvaigždes. Gal pražiopsojome, kad esame šokėjėlių šalis?
Man labiausiai, beje, patiko Brainstorm.
. gruodžio 28th, 2009, 9:15 am
Dantimis yra grojęs ir kontraversiškasis profesorius Donatas Katkus. Senokai tai buvo, bet pagrojo šauniai, melodija – visems puikiai žinoma- ir dabar skamba galvoje.
Gaila, nežinau pavadinimo.
Musė gruodžio 28th, 2009, 9:37 am
Man tai labai patiko antrą vietą užėmęs Paulius, tikrai eičiau jo žiūrėti. Brainstorm kaip visad nerealūs, myliu. Dar buvo labai juokinga, kai tarp vaikučių pirmose eilėse vis parodydavo išsišiepusį Žilviną Grigaitį su „draugu”
nerijus gruodžio 28th, 2009, 9:46 am
Muse
Pritariu. Balsavau už Paulių, kad ir kaip keista jums atrodytų…Deja, nugalėjo- kas nugalėjo…
Buvo labai juokinga, kai Ščiogolevaitė ( nors liežuvį išsirauk ) replikavo Mikui, dėl konkurencijos Deividui
Deividas atrodė pasimetęs ir nesupratęs apie ką ji kalba?..
Puikiai dirbo režisieriai
Maras gruodžio 31st, 2009, 2:26 pm
Nauji metai dažnai priverčia pagalvoti apie laiko tėkmę. Štai puiki muzikinė iliustracija. Overniečių liaudies daina, užrašyta dar prieš Antrą pasaulinį ir jos žėrinti aranžuotė. Kaip skiriasi šie du laiko suvokimai:
http://www.youtube.com/watch?v=IB3plykhErM&translated=1
Na ir dar viena aranžuotė, gyvenimo esencija, naujametinei nuotaikai:
http://www.youtube.com/watch?v=OZjyGoZEHcg
Su šventėmis.
Ligita gruodžio 31st, 2009, 3:04 pm
Dėkui, Marai. Na, man pirma labiau patiko. Kažkodėl net šitą dainą prisiminiau
— > http://www.youtube.com/watch?v=gyrR6cCrL1o
Maras gruodžio 31st, 2009, 4:00 pm
Tavo įdėtai dainai iki maniškių – kaip drambliui iki balerinos
. Aišku, tai tik mano nuomonė.
Valentinas sausio 1st, 2010, 4:27 pm
Namisėdoms atėjo metas aptarti TV naujametinę programą. Iš tikro, nėra ką aptarinėti, nes be Triumfo Arkos nebuvo ką žiūrėti visiškai. Tačiau, noriu pasidalinti nedideliu atradimu. Per Šiaulių kabelinę Splius vakar rodė James Last orkestro koncertą. Kadangi James Last plokšteles leido ir vsesojuznaja studija gramzapisi MELODIJA tai jis turėtų būti žinomas ir Taškui it TipuiK. Aš niekada nemėgau jo. Bet koncertas mane pritrenkė. Tiek geros nuotaikos, teigiamos energijos, mėgavimosi tuo ką darai aš tikrai dar nebuvau matęs. Svarbiausia, kad mėgaujasi bei linksminasi ne tik žiūrovai, bet ir patys muzikantai. Pavyzdžiui čia:
http://www.youtube.com/watch?v=c7lUeT0dBok
Muzikine prasme, klausyti nėra ką, nebent šitą kūrinį su garsiu trimitininku Chuck Findley:
http://www.youtube.com/watch?v=nMVKt9tc2FM
Dar juokinga buvo stebėti, kai linksmai leidusių ir išdykavusių smuikininkų veidai išsikreipė, kai reikėjo sugroti virtuozišką Čardašą:
http://www.youtube.com/watch?v=-Am1-UcvwtA&feature=PlayList&p=76557D07022A4ED5&playnext=1&playnext_from=PL&index=39
Bet sugrojo. Na o tipinis repertuaras yra kažkas iš ABBA:
http://www.youtube.com/watch?v=cP8j2R22M5s
Persikeliant į filosofinį lygmenį, galime konstatuoti, kad čia matome Austro svajonės išsipildymą: buržujais tapę proletarai švenčia nusisekusį gyvenimą. Auditorijos amžius maždaug 50 – 70 metų O ko jiems nešvęsti? Jie sunkiai padirbėjo, atstatė Europą, po antrojo pasaulinio (koncertas vyksta Vokietijoje) sukūrė socialiai teisingą visuomenę, padarė ją turtingą, susitaupė senatvei iš savo darbo, susitaupė tiek, kad nieko nebodami gali linksmintis ir švęsti. Jokių „parkių”, jokių rūpesčių, jokių „išnaudojamųjų”, jokių „išnaudotojų”. Marxo fiasko.
Valentinas sausio 1st, 2010, 7:05 pm
Kadangi ilgai laukė patvirtinimo, tai mano prieš tai rašytas komentaras iš karto nuslydo žemyn. Todėl, atkreipkite dėmesį į viršutinį komentarą.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 7:10 pm
Valentinai,
informuoju, kad knygynuose jau pasirodė Markso „Kapitalo” 1-as tomas. Jį paprastai deda šalia Naomi Klein „Šoko doktrinos”.
Valentinas sausio 1st, 2010, 7:18 pm
Ačiū už informaciją. Kapitalas nėra mano būtinų perskaityti knygų sąrašiuke. Istorija pasisuko truputį ne Marxo numatyta kryptimi ir dabar daug svarbiau perskaityti Gedos verstą Koraną, nei Kapitalą
kreivarankis sausio 1st, 2010, 7:25 pm
Valentinai,
nesupratau tavo kriterijų. Istorija pasisuko kiek kitokia kryptimi, nei mokė Marksas, tai tiesa. Bet nereiškia, kad ji dar šia kryptimi nepasuks… Galų gale, jei ir nepasuks pati, tai ją galima pasukti forsuotai, ką įrodė Leninas ir Stalinas. Aišku, šis teiginys diskutuotinas, bet kur kas mažiau utopiškas, nei tikėjimas, kad istorija pasuks tuo keliu, kurį nurodo Koranas, kad ir Sigito Gedos iš anglų kalbos išverstas. Kaip ten bebūtų,manau, teisus buvo Jaspersas, pasakęs, kad šiandien neįmanoma filosofuoti taip, tarsi nebūtų buvę Nietzsche’s ir Kierkegaard’o. Aš pridėčiau – šiandien apie visuomeninius santykius neįmanoma kalbėti taip, tarsi Markso nebūtų buvę. Dėja…
Allah akbar
Maras sausio 1st, 2010, 7:51 pm
Visuomenė pasisuko kita kryptimi galbūt būtent dėl Marxo (nebūinai vien „Kapitalo”).
kreivarankis sausio 1st, 2010, 7:57 pm
Tą ir norėjau pasakyti.
WU sausio 1st, 2010, 8:08 pm
Pažiūrėjau kainą. Vos ne 100 Lt. Marksas turbūt grabe vartosi, o Engelsas rankas trintų
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:17 pm
Ugu, kad įsigyti šią knygą reikalingas kapitalas.
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:18 pm
Aš turėjau omenyje, kad Markso postuluota klasių kovos, kapitalo ir darbo, išnaudojamųjų ir išnaudotųjų priešpriešos paradigma nepastivirtino. Kapitalistinė visuomenė vystosi į laisvų individų parduodančių vienas kitam paslaugas visuomenę. Pavyzdžiui, aš taip traktuoju savo darbą: mano žinios ir sugebėjimai yra mano kapitalas. Aš naudoju šį kapitalą kaip koks kapitalistas. Kartais aš parduodu savo žinias ir sugebėjimus kitiems. Tačiau aš nelaikau savo darbdavio išnaudotoju, o atvirkščiai – klientu. Darbdavys yra mano klientas perkantis iš manęs tai ko jam reikia. Atitinkamai aš ir elgiuosi su juo kaip su klientu: klientas visada teisus. Tačiau, jei klientas man nepatinka, aš turiu visą teisę jam neparduoti savo darbo ir ieškoti kito kliento arba parduoti savo darbą sau. Tie šėlstantys turtingi vokiečiai-buržujai-proletarai James Last koncerte puikiausiai parodo tokios paradigmos pergalę.
Tačiau savaime aišku, mes negalime teigi, kad tai yra galutinė istorijos paradigma. Mano nuomone svarbiausi yra du iššūkiai:
Darnios plėtros iššūkis. Iki šiol ekonominė plėtra rėmėsi resursų naudojimu taip, tarsi jie yra neriboti. Mes žinome, kad yra ne taip. Priešaky laukia uždavinys gyenti nevalgant savęs.
Neeuropietiškų bendruomenių integravimas – sugyvenimas su galutine kapitalizmo paradigma. Yra daug pavyzdžių, kaip neturtingos šalys, užsinori tapti turtingomis, siekia šio tikslo ir pasiekia. Reiškia pagrindinė kliūtis yra ne neomarksistų skelbiamas turtingosios pasaulio dalies sąmokslas prieš neturtingąją, o neturtingosios nenoras ar nesugebėjimas rasti savyje jėgų išaugti. Tai nebūdinga konfucianistinėms ar budistinėms visuomenėms. Japonija, Korėja, Kinija, Vietnamas kiekvienas savo keliu ir tempu juda prie vakarietiškos vartojimo paradigmos. Tačiau islamiškasis pasaulis, negali ar nenori prie to prisijungti ir sukelia didžiausią grėsmę tiek mums tiek „kiniečiams”. Būtent todėl aš manau, kad reikia skaityti Koraną, kad suprastume su kuo turime reikalą.
Kartu neatmetu galimybės, kad islamo problemą už mus išspręs kiniečiai. Kai tik islamas pradės esmingai trukdyti kiniečių planui, jis bus sustabdytas nesiskaitant su priemonėmis ir negalvojant apie žmogaus teises.
O dėl Markso, tai negali gi žmogus žinoti ir perskaityti visko. Gal tokiems profesionaliems mintytojams kaip tu arba Maras ir privalomas Marksas, bet aš jam tiesiog neturiu laiko. Gyvenimas ir taip trumpas ir dalį jo išlaidauti ant Markso yra nuodėmė.
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:20 pm
Tiesa, dar yra Afrika. Turiu įdomią istoriją apie šį žemyną.
WU sausio 1st, 2010, 8:20 pm
Iš tiesų toks paradoksas, kad socialistų bibliją patiems socialistams neįkandama, o tokie laisvieji pasiturintys liberalai kaip Valentinas, kurie galėtų sau tai leisti, nevertina Marxo įdėjų. Įdomu, kiek tos knygos kopijų bus parduota
D
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:22 pm
Marai ir Kreivaranki,
Jūs teisūs, kad be Markso pasaulis nebūtų nusisukęs nuo Markso tačiau tik dialektine prasme. Tą patį galima pasakyti apie bet kurį įtakingą mąstytoją.
Maras sausio 1st, 2010, 8:22 pm
Valentinai, kažkaip viskas pernelyg jau paprasta Tavo sampratoje
.
O „Kapitalo” neskaitysiu – pernelyg sunkiasvorė ir ne itin man reikalinga.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:27 pm
Valentinai,
ėgė, maža klaidelė – aš nesu „profesionalus mintytojas”. Jokių darbdavių-klientų, kurie man už tai mokėtų neturiu. Galima teigti, kad mano mintijimą išmasturbavo nematoma ranka. Galbūt tai ir į gerą, nes dabar mintiju socialistiniais-visuomeniniais pagrindais.
O kas dėl viso to civilizacijų konflikto, tai kaip sakoma – optimistai mokosi anglų kalbos, pesimistai – arabų, o realistai – kinų.
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:27 pm
Marai,
Schema paprasta. Iššūkiai labai sunkūs.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:29 pm
Marai,
tau nereikalingas Marksas? Tu gi sovietologas…
Maras sausio 1st, 2010, 8:33 pm
Valentinai, schemos paprastumas nereiškia jos teisingumo. Nors iššūkiai man atrodo svarbūs, bet yra ir kitų, kurių mes gal dar ir nežinome, svarbesnių. Kad ir demokratijos raidos klausimas. Bet aš nesu šių laikų specialistas.
kreivaranki, Marxas apie sovietinę visuomenę nerašė, o koks buvo jo utopijų santykis su bandymų jas įgyvendinti realybe manęs ne itin domina.
WU sausio 1st, 2010, 8:35 pm
Tai norit pasakyti, niekas neskaitys?
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:38 pm
Marai,
jeigu sovietiniai mokslinio ateizmo atstovai būtų mąstę kaip tu, jie nebūtų skaitę Biblijos.
Maras sausio 1st, 2010, 8:39 pm
Nuo to, kad jie Bibliją skaitė, jų teiginiai įtikinamesni nepasidarė.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:40 pm
WU,
aš skaitysiu, kai pinigų turėsiu. Ir laiko. Beje atsižvelgiant į nūdienos realijas anaiptol neatmestina galimybė, kad Valentinas tą knygą perskaitys pirmas.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:43 pm
Marai,
bet akiratį jie praplėtė. O ir kvalifikacijai pravertė, manau.
WU sausio 1st, 2010, 8:46 pm
Aš jeigu turėčiau laisvo laiko skaityčiau, nes esu smalsus ir būtų įdomu pirminis šaltinis. Bet dabar turiu tiek skaitalo ir visiškai neturiu laiko
Dar noriu nuvažiuoti į Minties leidyklą ir Montesquieu „Apie įstatymų dvasią” nusipirkti, nes skaičiau tik ištraukas. Bet kainų skirtumai žiaurūs, leidykloje 55 Lt, o knygyne 85..
Maras sausio 1st, 2010, 8:48 pm
kreivaranki, ar žinai, kiek knygų yra parašyta apie sovietmetį? Aš nežinau, bet vis tiek neperskaitysiu net mažosios dalies tų, kurios tiesiogiai liečia sovietmečio inteligentiją ir kultūrą.
O akiračiui praplėsti esama ir kitų būdų, naudingesnių.
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:51 pm
Kreivaranki,
Kažkaip galvojau, kad baigei filosofiją. Reiškia klydau. Tačiau, jei dirbi valstybei, reiškia valstybė yra tavo klientas ir privalai daryti viską, kad ji būtų laiminga iš tavo jai suteikiamų paslaugų.
Marai, sutinku, kad gali būti daugiau iššūkių.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:53 pm
Aš baigiau filosofiją, o ką?
Maras sausio 1st, 2010, 8:53 pm
Laiminga valstybė. Įdomu, kaip tai turėtų atrodyti.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 8:53 pm
Marai,
pasiimk Platoną ir sužinosi, kas tai yra laiminga valstybė
Valentinas sausio 1st, 2010, 8:59 pm
Štai žavinga istorija apie Senegalą.
Jie stato „Afrikos Renesanso” didingą statulą, kuri kainuos apie 30 mln. dolerių. Jie labai didžiuojasi,kad ji bus didesnė už Laisvės statulą Niujorke. Statulą stato … Šiaurės Korėja.
Aplink šį kūrinį jau kaupiasi įdomių istorijų. Pavyzdžiui, šalies prezidentas tikisi iš lankytojų imti pinigus, o kadangi jis pats prisidėjo prie statulos koncepcijos kūrimo, tikisi atsiriekti savo dalį. Šalies (musulmoniškos) imamai pasipiktinę statula, laiko ją šventvagiška ir visiškai neatstovaujančia „Afrikos realizmui”, o greičiau socialistiniam realizmui. Šalies prezidentas neseniai pasakė, kad statula primena Kristų. Krikščionių mažuma pasipiktino ir kilo riaušės. Žodžiu linksma.
Pažiūrėti galima čia:
haštėtėpė.nimg.sulekha.com/Others/original700/senegal-monument-controversy-2009-9-23-10-42-25.jpg
Tai jums nei kiek neprimena Gugenhaimo projekto Vilniuje?
Valentinas sausio 1st, 2010, 9:01 pm
Reiškia esi profesionalus mąstytojas.
Maras sausio 1st, 2010, 9:06 pm
kreivaranki, skaičiau, nors jau senokai. Bet ar ten buvo kalbėta apie laimingą, būtent laimingą, valstybę?
Valentinai, profesionalas mano požiūriu yra tas, kuris už savo darbą gauna pinigus. Nebent hobis pasiekia visuomenės pripažintą mastą.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 9:07 pm
Ne Valentinai,
profesionalas yra tas, kuris yra savo srities meistras ir iš to pragyvena, o ne tas, kuris turi popiergalį, o užsiima bala žino kuo.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 9:10 pm
Marai,
manau, kad taip. Ta prasme BUTENT apie laimingą nekalbama. Kalbama apie TEISINGĄ, tačiau joje lyg ir visi turėtų būti laimingi, kadangi gyvena teisingai. Laimė tik papildomas prerekvizitas.
Maras sausio 1st, 2010, 9:19 pm
kreivaranki, man irgi prisimenasi teisinga. Bet nors užmušk, niekaip neįsivaizduoju laimingos valstybės – tik laimingus piliečius. Nors tai irgi nesąmonė – negi nebus nelaimingų meilių tokioje valstybėje
? Bolševikai tuo gal ir tikėjo.
. Kaip abstrakcija gali būti laiminga?
O šiaip tai man Valentino pasakymas sukėlė valstybės kaip tokios storos laimingos Zosės vaizdinį
Valentinas sausio 1st, 2010, 9:19 pm
Nesikabinėkite prie žodžių. Kreivarankis yra įgyjęs mąstytojo profesiją, bet pagal ją nedirba. Jis, bet kuriuo atveju yra profesionalus mąstytojas lyginant su manimi. Todėl, jam Marksas labiau reikalingas nei man
kreivarankis sausio 1st, 2010, 9:28 pm
Valentinai,
Markso „Kapitalas” tau reikalingas dėl tokių pat priežasčių, dėl kokių mokslinio ateizmo apologetui reikalinga Biblija.
kreivarankis sausio 1st, 2010, 9:33 pm
Beje, nėra tokios profesijos „mąstytojas”. Kaip ir nėra „mylėtojo” profesijos. Yra tik profesija „meilužis”.
Valentinas sausio 1st, 2010, 11:04 pm
Kreivaranki,
Tu būtum teisus, jei man rūpėtų tai. Tačiau man rūpi visai kiti dalykai