Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* liepos 13th, 2010, 11:38 pm
Užduoti kad ir durną klausimą – dar reikia sugebėti. Niekas nepradėjo uždavinėti iš kart protingus klausimus.
Valentinai, man buvo atradimas, kad Beslano mokyklą iš naujo pastatė lietuviai, bendrovė „Mitnija”, kurios direktorius neseniai nusišvė. Pagarba verslui, versliems žmonėms. Oranžiniai šalikėliai ukrainiečiams taip pat buvo numegzti iš lietuviškų siūlų, „Verpstas”…
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:39 pm
Peržiūrėk visas nuotraukas.
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:41 pm
Pastatė už pinigus ar pastatė kaip dovaną?
Fredis* liepos 13th, 2010, 11:42 pm
Už pinigus, viskas kaip priklauso.
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:46 pm
Reiškia mirė žmogus, kuris galėtų papasakoti kokie Šiaurės Kaukaze dominuoja otkatai. Gaila…
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:47 pm
Tačiau aš klausiu to, ko aš nežinau, kas man įdomu sužinoti ir kas man svarbu.
O man nerūpi esminiai klausimai, nes turiu sužinoti pirmiausiai mažus dalykus, kad galėčiau grįsti kelią klausimais link didelių
O gal aš juos žinau ir man jie nėra svarbūs. Juk kiekvieną dieną galvoju.
Ir koks mano buvo klausimas, kuriame atsakymas neturi reikšmės? Kiekvieno klausimo atsakymas man yra svarbus, nes tuomet aš sužinau, kas man svarbu. Nebent atsako paikai ir atsakymas neturi prasmės.
Menkumo laipsnio įveikimas yra kelias į galingumą. O ir menkumu yra kaupiama neapykantą, kuri yra puki įvairiose srityse: raštuose, kalboje.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 11:48 pm
Valentinai,
). Jie buvo vyresni už mane kokiais 3-4 metais, bet kai tau 7-8, tai yra didelis skirtumas. Aš kietai užsimerkęs paleidau turėklus, nes paprastai žmonės mėgdavo viena ranka pasirėmę į turėklus lėkti laiptais žemyn peršokdami kelis laiptelius. Ypač, jei tai būdavo 12-13 metų berniūkščiai. Paleidau turėklus ir mečiausi į kitą laiptų pusę, kur prisipaudęs prie sienos, apgraibomis ir atsargiai, kad nepritraukčiau to praeivio dėmesio, remdamasis delnu į sieną, kylau viršun. Išgirdau šalia žingsnius, kurie sustojo šalia manęs. Aš įtempiau vokus, kad tik neatsimerkčiau ir pasiremdamas į sieną, lėtai kopiau, laiptelis po laiptelio. Žingsniai sustojo prie manęs. Pora sekundžių tylos ir po to išgirdau krizenimą, o dar po akimirkos – skaudų „šabalboną” sau į kaktą. Bet tikrai skaudų. Neužilgo išgirdau tai ko laukiau – šuoliavimą laiptais žemyn ir stripresnį trinktelėjimą, kai visu svoriu nušokama laiptų aikštelėje peršokus tris paskutines laiptų pakopas. Atsimerkiau tik prieš savo buto 13 numerį penktame aukšte. Tai tikra istorija ir jei tas žmogus buvai tu, Valentinai – aš tau neatleisiu.
kai man buvo kokie 7-8 metai aš kažkodėl pažadėjau sau, kad užlipsiu iki savo buto durų užsimerkęs (gyvenau 5-am aukšte). Nežinau kodėl taip nusprendžiau. Bet pažadėjau sau, kad neatsimerksiu, nesvarbu kas benutiktų. Lipau ir laikiausi turėklų, tuomet kažkur apie 3-ią ar 4-ą aukštą išgirdau rakinamas duris. O ten gyveno vyresni berniukai (t.y. žmonės, kurių vaikai buvo vyresni
Fredis* liepos 13th, 2010, 11:52 pm
Valentinui, apie „Mitniją”: http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12778360141276582378&sk=4
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:55 pm
Ne, ten buvau ne aš. Po Tulpių 11 nesitrankydavau.
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:58 pm
Kreivaranki,
Dar sugrįžti į Panevėžį? Dabar fervjerkai pokši. Beje, egzaminuose gavai nors vieną 100?
Fredis* liepos 13th, 2010, 11:58 pm
kreivarankiukas buvo berniukas su charakteriu. Tada, matyt, gavus „šabalboną” į kaktą ir kilo idėja sportuoti, lankyti karatė pratybas…
Kreivarankis neatsakė Valentinui į klausimą: – kodėl kairysis filosofas?
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:59 pm
Bet tai yra atsakymas, kodėl:
a) tu tapai boksininku
b) tu tapai filosofu
c) tu tapai kairiuoju filosofu
d) blaškaisi gyvenime, nežinodamas ko nori.
Tie buvo tikri niekšai.
Fredis* liepos 14th, 2010, 12:01 am
Laiptinėje buvo maži miestelėniukai, po to jie rengė vis drąsesnius žygius ir spardydavo kitokius, nepanašius į save.
Rolandas liepos 14th, 2010, 12:04 am
Moralas-niekada nebandykite pareiti namo užmerktomis/užpiltomis akimis.
Rolandas liepos 14th, 2010, 12:06 am
Nebent trokštate atrodyti kaip kairysis filosofas.
kreivarankis liepos 14th, 2010, 12:21 am
Valentinai ir Fredi*,
ne, pradėjau domėtis kovos menais pradėjau daug vėliau, kai iškilo labai rimtas poreikis apsiginti. Negaliu pasakyti, kad tuomet jisai man labai pravertė, tačiau dabar praktiškai nieko nebijau, kai einu vakarais miesto gatvėmis. Net pačiam keista, nes bokso klubuose Kaune esu matęs labai rimtų bachūriukų. Bet kas tiesa, tas tiesa – galvoju, kad vaikystėje pralaimėtos muštynės man yra visam laikui likusi trauma. O gal dovana, na bet palikime tą reikalą psichoanalitikams, juk vistiek net ir vaikystės muštynėse – be pralaimėjusių nebūtų nugalėtojų. Čia dėl a. Dėl „b” ir „c”, tai nelaikau savęs nei kairiuoju, nei filosofu. Man patinka klasika gal kažkiek. Atsimenu kartu su klasioku (1 ar 2-os klasės klasioku) skaitidavom (tiksliau būtų pasakyti „rydavom”) jo vyresnės sesės 6 klasės istorijos vadovėlį, kur buvo išdėstyta senovės Graikijos ir Romos istorija. Labai man patikdavo skiauterės ant graikų ir romėnų karių šalmų. Dar labai keista būdavo, kad tame vadovėlyje rašė, kad Salamino mūšyje prieš persus dalyvavusiose graikų trijerose įgulą sudarydavo 120 karių ir 180 irkluotojų (nors tiksliai neprisimenu, bet į vikipediją nenoriu lįsti). Man tuomet buvo labai keista, kad karo laive darbininkų t.y. šiuo atveju irkluotojų yra daugiau nei karių, kurie karo metu lyg ir turi būti reikalingiausi. Nežinau dėl ko tai pasakoju, bet nelaikau savęsvęs nei kairiuoju, nei filosofu. Kas dėl d) tai gal žinau ko noriu gyvenime. Viena iš mano svajonių – parašyti istorinį romaną, gal apie XVIIa. seimelius Lietuvoje. Tokią temą susigalvojau maždaug būdamas 17 metų, kai iš manęs šiek tiek pasišaipė respublikiniam jaunųjų prozininkų konkurse Prienuose. Pasišaipė beje gana vykusiai ir santūriai. Šiuo metu žinau ką noriu daryti ir žinau ką reikia daryti. Ką noriu daryti žinau pats, o ką daryti reikia man pakužda masturbuojanti nematoma ranka. Tai tiek. Alus baigėsi. Labos nakties visiems.
Aurimas liepos 14th, 2010, 12:24 am
Klausote 80-ųjų metų dainas?
Aurimas liepos 14th, 2010, 12:26 am
Kreivarankis rašytojas! Aš taip ir tikėjau. O galia ūgteli dar labiau
Valentinas liepos 14th, 2010, 7:59 am
Kreivaranki,
Savo kairumą esi pats deklaravęs ne vieną kartą. Tai, kad esi filosofas irgi akivaizdu, net nežiūrint to, kad baigei filosofiją.
Tai, kad blaškaisi ir nežinai ko nori sprendžiu iš to, kad studijuoji teisę, tačiau visiškai ignoruoji bet kokias teisines diskusijas. Man tai signalas, kad tau visiškai neįdomu tai, ką studijuoji ir tenai nuėjai tik todėl, kad galvoji, jog tai tau praveers ateityje uždirbant pinigus. Deja, manau, kad iš teisės neuždirbsi, nes ją reikia mėgti ir ja gyventi (kaip pvz. Wu).
bang liepos 14th, 2010, 10:28 am
„esu teisės virtuozas, net WU (o ir Valentinas) tai puikiai jaučia:) Todėl, patarimas tau. Patarimo esmė-vilniečiai jau seniai naudoja tokį triuką: kuomet yra panašių problemų, skubiai surandamas bet koks neįgalus (invalidas) asmuo. Jis(kad ir telefonu) atvykusiam blokuoti policijos pareigūnui patvirtina, kad būtent jį, Fredis ką tik atvežė prie šio pastato. Taip pat padiktuoja savo neįgalumo pažymėjimo numerį. Esant šioms aplinkybėms išnyksta bet koks pagrindas pradėti administracinę teiseną, kadangi yra taisyklės dėl nėįgaliųjų teisių, kurias policija puikiai žino:)”
Netgi neįgalieji vairuotojai baudžiami už savo auto statymą neįgaliesiems skirtoje vietoje, jei automobilis nepažymėtas specialiu ženklu „Neįgalusis”. Policininkai tai piuikiai žino.
Musė liepos 14th, 2010, 10:39 am
WU, net negalvok niekur dingti, kol neišpildei mūsų su Rolandu prašymo ! Jautrūs ir įžeidūs kažkokie visi pasidarę, lyg būtų ne rimti vyrai, o šmaikštašiknės supermamos.
Valentinas liepos 14th, 2010, 10:44 am
Aš supreTėvas
Fredis* liepos 14th, 2010, 12:08 pm
Norite, kad papasakočiau anekdotą?
Popietė, karšta, tvanku, rusų leitenantai guli pievutėje, iš aliumininio arbatinuko siurbčioja arbatą, gal ką stipriau, atvirai išsikalba, vienas kitam atvirauja, stojo tokia idiliška vyriška draugystė, tik staiga vienam kariškiui kilo klausimas, maždaug kaip mūsų Aurimui: – o krokodilai skraido?
- Na, ką tu, Ženia, kaip jie gali skraidyti, tu pats pagalvok!
Ženia: – o man majoras sakė, kad skraido…
- Na , gal ir skraido, bet taip žemai žemai, pačia pažeme,
ir parodė ranka kaip tai žemai (rusiškai: nizenko nizenko).
Rolandas liepos 14th, 2010, 12:26 pm
bang, gal neįsigilinai. Fredis dar nėra toks įžūlus, jog savo kabrioletą statytų neįgaliųjų vietose. Kalba eina apie stovėjimą/stabtelėjimą neapsimokėjimus bendrose vietose. Aš tikiu, jog Fredis nemokamai atgabeno neįgalų kaimyną į Vilnių, o privažiavus prie reikiamos vietos stabtelėjo jį išleisti. Sekant tavo logika, tai norint būti tradiciniu lietuviu, t.y. nuolankiu ir paslaugiu savo artimui, ypač neįgaliam, bei norint jį pavežti yra būtina įsigyti tą ženklą? O jo neturint arba atsisakyti pavežti arba susimokėti?
Ligita liepos 14th, 2010, 4:06 pm
Valentinas grįžo. Ir kreivarankis. Vakarykštė diena neabejotinai įeis į tinklaraščio istoriją B) Tokiu metu WU pradingti būtų visai netinkama. Juk vėl vystot turiningesnes diskusijas.
Aurimai, jeigu užduodi tokius klausimus, kurie iš šono kartais savotiškai atrodo, tai dar nereiškia, kad visas esi kvailas. Apskritai aš galvoju, jog čia bendraudamas su įvairių sričių specialistais, tuoj tapsi „kiečiausiu” Panevėžio vaikiu. Tiesa, facebook’e lyg ir negalėjai manęs rast, nes profilį dar kadaise išsitryniau. Nebent kas nors atgal įmetė man nežinant :O
Rolandai, Maras tikrai nėra arogantiškas. Jis vienas nerealiausių, kad ir labai retai pasirodančių komentatorių.
Ligita liepos 14th, 2010, 4:22 pm
Ei, bang, Valentinai, dar pradėkit apie moralę kalbėt, romas, matyt, tada vėl įsitrauks =)
Rolandas liepos 14th, 2010, 5:46 pm
Ligita, ar gi sakau, kad jis arogantiškas. Aš tik sakau, kad jo arogancija yra jo gynybos priemonė nuo nedraugiško pasaulio, kurio gyventojai vaikosi gatvėmis ir duoda į kaulus dėl ilgų plaukų. O kiti gi drįsta abejoti, ar tikrai yra verta jį išlaikyti ir dar nuoširdų ačių jam pasakyti už tai, kad jis toks yra.
Aurimas liepos 14th, 2010, 5:51 pm
Ligita, vieni klausimus laiku savotiškais, kiti klausimais, kuriems atsakymas į jį yra nesvarbu.
Ligita, tavo plaukų spalva tokia, kaip „Paramore“ atlikėjos?
Aurimas liepos 14th, 2010, 5:55 pm
Ligita,
Sakiau, kad po kreivarankio atėjimo viskas pasikeis.
Ligita liepos 14th, 2010, 6:43 pm
Rolandai, dar prikišk ilgus plaukus, tai visai bus gražu
) Vis mąstau apie išoriškai ypač išsiskiriančias asmenybes. Atrodytų, jie prašyte prašosi „į snukį” ar ne? Bet, kita vertus, kodėl? Nejaugi turi būti tik toks kaip įprasta, ne kitoks, kad neužkliūtum praeidamas? Manau, reikia mokėti priimti įvairius žmones ir neįžvelginėti bjaurysčių, kur jų nėra.
Dėl to išlaikymo tai tu man paaiškink plačiau, nes vakar galima buvo suprasti, kad pasakęs griežtą „ne” VISŲ mokamiems pinigams, planuoji tapti friganu. Sunku tai įsivaizduoti – nepirktų paprasti piliečiai pas tave dažų ir baigtųsi visi tavo kabrioletai, hamakai bei plokščiaekraniai televizoriai. Nebent, kaip yra sakęs Valentinas, turi sukaupęs santaupų visam likusiam gyvenimui.
Aurimai, tikėjausi praslysti
Labiau į tokius panašūs – http://www.htzfm.com/files/htzfm/images/nicole%20kidman.jpg
Rolandas liepos 14th, 2010, 6:57 pm
Ligita, galiu ir plačiau paaiškinti ( beje, o kas yr tas frigantas?). Šiandieninė visuomenė sukūrė idealias sąlygas klestėti. Kiekvienam. Net ir patologiniams tinginiams. Žemiausia tokių kasta Lietuvoje, tai tie, kurie registruojasi darbo biržoje bei sutinka dirbti viešuosius darbus. Tačiau, ne apie juos šį kartą. Jais niekas nenori būti, kadangi tokių niekas negerbia. Pakalbėkime apie tuo, kuriuos visi privalomai turi gerbti ir išlaikyti. Kaip visuotinai žinoma, šiuolaikinėje Lietuvoje, ES narėje, skirtingai, kaip kadaise, visai nereikia būti turtingų tėvų sūnumi, dvarų paveldėtoju, kad būti amžinu studentu, ir išskirtinai vien tik savo malonumui, asmenybės tobulėjimui, valstybiniuose universitetuose gauti filosofo kvalifikaciją. Nemokamai, beje, netgi reguliariai atsiimant stipendiją. Sutikite-filosofas, tai skamba išdidžiai. Netgi šiek tiek arogantiškai. Nors, ir ne taip įtartinai, kaip kad tarkime koks nors sovietizacijos laikotarpio Lietuvoje tyrinėtojas, istorikas. Vėliau, jau paprasta. Bet kuriame kitame, savaime aišku būtinai vėl valstybiniame, universitete gauni kitą bakalaurą, tarkime kokio teisininko. Aišku ir vėl sumokant už tai arba nieko, arba ne daugiau, kaip 0,1 procento nuo kainos. Ir vėl išskirtinai tik pažinimo, pačio proceso vardan. Net negalvojant sugrąžinti visuomenei skolą savo darbu pagal specialybę. Čia dar labai svarbu yra tai, kad skirtingai nuo aukščiau minėtų darbo biržos klientų, kurie sutverti tik tam, kad dirbi viešuosius darbus, ir yra visų niekinami, amžini studentai-filosofai, turinys ar nuolat siekiantys turėti po du, tris ar keturis ir šešis nemokamus aukštuosius, pasilieka teisę būti gerbiami privaloma tvarka. Taip pat – neabejotiną teisę kritikuoti visus kitus, tame tarpe mokančius mokesčius, ypač tuos, kurie jų moka daugiausia, niekam tikusią švietimo bei aukštojo mokslo sistemą šalyje, mažus atlyginimus ir prastą sveikatos apsaugos darbuotojų darbą ir etc. Taip pat jų bendras bruožas -daug žadėti, na, kad būtinai parašys kažką tokio, jog… Ir čia jokios apgaulės nėra. Tuo jie yra patys įtikėję. Norint tokį pamaloninti, rekomenduojama pavadinti jį „alternatyvščiku“. Toks kreipinys parodo, kad einama teisinga linkme. Kaip pasakytų Aurimas-tai jau yra galingumo požymis. Gyvenimas nusisekė! Kuomet vieno paklausė, ką tu veiki, tas atsakė, aš nieko neveikiu aš filosofas.
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:18 pm
Ligita,
Tuomet čia visai ne tokie plaukai, kokie sakai, kad tavo yra. Čia net neraudoni. : )
Kita vertus,
Mano atmintis prastėjo.
bang liepos 14th, 2010, 7:21 pm
Rolandai, jeigu neįgalieji vairuotojai baudžiami už savo auto statymą jiems gi ir skirtose vietose, kodėl manai, kad ne neįgalieji (Fredis – tikiuosi) neturėtų būti baudžiami už auto statymą jiems neskirtose (draudžiamose) vietose ?
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:24 pm
Rolandai,
Lietuvoje mokslas universitetuose yra prastas. Kodėl? Visi juo skundžiasi, daug kas važiuoja į užsienį. Mokslas yra beprotiškai brangus, ne kiekvienas sugeba įstoti į nemokamą vietą, nors ir uoliai mokosi. Mat, neturi intelektinių dovanų tiek, kad pavyktų.
Užsienyje viskas kitaip. Kitokie ten santykiai dėstytojų su studentais. Kitokios mokymosi koncepcijos. O ir užsienyje yra lengviau susirasti darbą, mat čia Lietuvoje kažin ar įmanonama, kai esi nepastabumas, paprastas nesudėtingumas, nei kalbos dovana. Tad kuo turi bendro darbas su mokslu? Pragyvenimu svetur. Viskas kainuoja!
Rolandas teisės fanatikas. Turbūt dabar nemėgs, kai bus įrašinėjami posedžiai.
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:29 pm
Rolandai,
Filosofas skamba klasiškai, o ne išdidžiai. Turbūt yra šaunu būti filosofu, nieko net nesimokant. It koks Buda prašvinti, vaikšiojant po kalnus gyvenime ir būni išminties skleidėju.
Kokia buvo pirma tavo filosofinė perskaityta knyga?
Ką gali pasakyti apie neseniai atsiradusią filmosofiją?
Rolandas liepos 14th, 2010, 7:31 pm
bang, Fredis atveža neįgalų/sustoja draudžiamoje vietoje ar nedraudžiamoje, tačiau mokamojoje vietoje/abu išlipa, Fredis prilaiko/palydi jį į pastatą/tuo metu pasirodo ratų blokuotojai/ Įformina auto/Grįžta Fredis/Pasako situaciją (apie neįgaliojo kelionę)/Sužinomas neįgaliojo pažymėjimo numeris/Pareigūnas budinčiam praneša, tą numerį/Visi tiki Fredžio istorija/Problema uždaryta-Fredis paleidžiamas/Be pažymėjimo numerio nėra pareigūnui kito pagrindo, kaip paaiškinti budinčiam, kodėl Fredį paleido/Kas čia tau neaišku?
Rolandas liepos 14th, 2010, 7:36 pm
Aurimai, tu tiek daug klausimų užduodi, kad jų atsakymui galima steigti atskirą valstybinį universitetą, kuriame bus galima įsigyti kokį septintą nemokamą aurimologijos išsilavinimą. Kaip manai, ar kairysis aurimologas skambėtų taip pat įtikinamai, kaip ir kairysis filosofas?
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:48 pm
Kaip manai, o tu visuomet atsakai į klausimus, klausimais? Ar tai yra tavo metaforų pastraipos? Nuo kada pamėgai sarkastiškas metaforas bendrai tekste? Nuo to laiko, kai daktaro Houso serialo serijas užsirašydavai? Niekuomet tu neatsakai į klausimus, vat! Nesuprantu aš pats, kodėl aš tiek daug klausiu, gal toks rašymo būdas, nors tiesiog mėgstu daug ką sužinoti arba esu smalsus. O gal kai kurie klausimai pasislepia po retorine figūra? Kartais gal taip ir būna, tačiau ne visuomet.
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:49 pm
Beje, aš tik klausiau du klausimus. Du klausimai nėra daug, kaip suprantu. Tu arba tingi atsakyti į juos arba mano klausimai yra beprasmiai, kas rodo mano nebrandumą ir skaitytojo negerbimą. Užduoti klausimus, kurie yra prasti reiškia nergerbti galingųjų protų.
Aurimas liepos 14th, 2010, 7:57 pm
Ką reiškia kairysis aurimologas? Pagal log priesagą spėjų, kad tai yra mokslo šaka.
O aš daug klausinėju gal todėl, kad negaišinčiau pašnekovo veliau klausdamas. O gal klausiu todėl, kad noriu iškart daug sužinoti arba man nepatinka trumpi atsakymai, kurie yra labai nekonkretūs. Nežinau, tikrai.
Rolandas liepos 14th, 2010, 8:07 pm
Aurimai, kaip čia tau paaiškintina, kas yr tas kairysis aurimologas? Na, tai beveik tas pats, kas ir kairysis filosofas kreivarankis.Bent jau turinio prasme, nors dėl formos tai tikrai dar galima diskutuoti.
Aurimas liepos 14th, 2010, 8:10 pm
Kas yra kairysis filosofas kreivarankis? Apibrėžk. Kokio turinio prasme? Nesuprantu.
Rolandas liepos 14th, 2010, 8:12 pm
Aurimai, nesuprasi, tam reikia baigti nors vieną filosofijos bakalaurą.
Aurimas liepos 14th, 2010, 8:16 pm
Tu juk nebaigęs nei vieno, bet supranti.
Rolandas liepos 14th, 2010, 8:17 pm
Fredi, ką manai dėl siūlymų valstybinėse įstaigose privalomai įvesti siestą, vasaros laikotarpiui?
Fredis* liepos 14th, 2010, 8:26 pm
Nerealu. Geriau visuose kabinetuose sustatyti kondicionierius, nupirkti valdininkams patogius krėslus ir paleidus aprobuotą Seime muzikinį takelį visems draugiškai 1-2 val. numigti. Japonai, beje, labai plačiai propaguoja specialiuose kabinetuose miego terapiją. Na, aš čia tik trumpam…
Rolandas liepos 14th, 2010, 9:06 pm
WU,Fredi,Valentinai-skubiai žiūrėkite LTV. Aš jau žiūriu.Korupcijos tema. Žvėriškai aktualu:)
Rolandas liepos 14th, 2010, 9:39 pm
Laidoje kiek pakalbėjo A.Medalinskas. Kadangi nesu tas, kuris išimtinai vadovaujasi išankstinę nuomonę, tarkime neigiama, apie tam tikrus žmones, kad ir už priklausymą paksinių šutvei,bei tik šiuo aspektu vertina bet kokius tokių „pasmerktųjų” teiginius, nuomonę, tame tarpe ir net protingas mintis, bei pasiūlymus., pasakysiu, kad A.Medalinsko pasiūlymai ir mintys yra konstruktyvios.
Musė liepos 14th, 2010, 9:40 pm
Rolandai, tavo 4827 komentaras labai įdomus, bet neteisingas iš esmės. Nes Lietuvoje tik pirmas aukštasis yra nemokamas, jeigu sugebi į tokį įstoti. Antrasis bet kokiu atveju yra mokamas. Taip kad būti amžinu studentu įmanoma tik už savo pinigus.
Kaip man patinka tas Šimašius. Ir beje pastaruoju metu visai patinka A. Medalinskas, nors jis ir paxistas.
Rolandas liepos 14th, 2010, 9:42 pm
Muse, žiūrėkim abu toliau.