Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Aurimas liepos 13th, 2010, 8:57 pm
Kreivaranki,
Kokią mokyklą lankei savo gimtajame mieste?
Rolandas liepos 13th, 2010, 9:04 pm
Aurimai, ruošiesi kreivarankio mokyklos garbei parašyti rašinėlį apie anglų kalbą?
kreivarankis liepos 13th, 2010, 9:11 pm
Aurimai,
Panevėžy mokiausi trijose mokyklose. 1-3 klasės 8-oje vid. mokykloje, 4-6 klasės 17 vid. mokykloje, o 7-12 klasės 18 vid. mokykloje, kuri dabar yra berods „Minties” gimnazija. Kaip dabar vadinasi pirmosios dvi nežinau. Šiaip jau nieko labai daug bendro su tomis trijomis švietimo įstaigomis neturiu.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 9:13 pm
Ir apskritai, Aurimai, primygtinai siūlau tau pasirinkti kitą adoracijos objektą. Rimtai čia tau sakau.
Rolandas liepos 13th, 2010, 9:18 pm
Fredi, esu teisės virtuozas, net WU (o ir Valentinas) tai puikiai jaučia:) Todėl, patarimas tau. Patarimo esmė-vilniečiai jau seniai naudoja tokį triuką: kuomet yra panašių problemų, skubiai surandamas bet koks neįgalus (invalidas) asmuo. Jis(kad ir telefonu) atvykusiam blokuoti policijos pareigūnui patvirtina, kad būtent jį, Fredis ką tik atvežė prie šio pastato. Taip pat padiktuoja savo neįgalumo pažymėjimo numerį. Esant šioms aplinkybėms išnyksta bet koks pagrindas pradėti administracinę teiseną, kadangi yra taisyklės dėl nėįgaliųjų teisių, kurias policija puikiai žino:)
Rolandas liepos 13th, 2010, 9:23 pm
Dabar smerkiu save už tai, ką tik parašiau. Aš ne toks. Iš esmės esu patriotas, o ar gali taip galvoti patriotai? Kad ir niekingas pilietis. Net ir šis negali. Aurimai, kaip galvoji?
Rolandas liepos 13th, 2010, 9:35 pm
Aurimai, kaip vertini tai, kad kreivarankis akivaizdžiai nevertina savo adoracinio įvaizdžio? Gan natūraliai adoracinio, sakyčiau.
Fredis* liepos 13th, 2010, 9:49 pm
Rolandai, jie stovėjo ir rymojo, aš privažiavęs prie pasatato mačiau juos, jie mane. Užblokavęs asmuo mano automobilį taip ir pasakė:
- Ką, mes tau tuščia vieta, kodėl tu mūsų negerbi, nepriėjai ir nepasakei, kad stabteli tik kelioms minutėms?
Baudas aš visada moku išdidžiai ir noriai, nes taip vyksta turto perpaskirstymas iš verslo žmonių gyvenantiems biudžeto sąskaita. Kreivarankiui ir Marui man nieko negaila
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:02 pm
Fredi, „jie rymojo”… Jei turėtum bent niekingą teisės bakalauro išsilavinimą, kaip kad WU, tai gerai žinotum, kad policinkas-ne liudytojas. Policininko parodymai visuomet bus vertinami kritiškai, kuriuos, beje, yra lengviausia paneigti. Kalbant iš esmės, tai kreivarankiui aš skiriu daugiau savo sumokamų mokesčių, kadangi marą reikia bausti kasdienėmis 100 Lt baudomis už aroganciją (o kadangi jis jokių kitų pajamų, apart biudžetinių, neturi, bei iš principo negali tokių turėti, galima šias baudas keisti į jo kasdienius komentarus ligitojoje, santykiu -1 prie 1.).
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:06 pm
Fredi*,
a6 tave laikau protingu žmogum su trūkumais. Tai yra įvertinimas, jeigu ką, nes save laikau vidutiniškai protingu žmogum su dideliais trūkumais. Čia ta įžangėlė reikalinga tam, kad mano vėliau išsakyta mintis neatrodytu pernelyg įžeidžianti. Tiesiog Tavo reguliariai išsakoma pozicija, kuri visiškai sutampa su daugumos lrytas.lt ir delfi.lt komentatorių nuomone, mano nuomone tik runkelio galvai tetinka. Aš nesiūlau būti modernesniam ar konservatyvesniam, o tiesiog nors kiek gilesniam. Jau nebežinau kas yra miestelėnas, bet kartais atrodo žinau kas yra runkelis. Tai yra žmogus manantis, kad visus išlaiko. Jam kažkaip nusispjaut į tai, kad jis baigęs valstybinę mokyklą, kad policininkai ir pasieniečiai jį saugo, gaisrininkai gesina jo namus, gydytojai jį gydo. Jų paslaugas jis supranta kaip išlaikytinių padėką jam už jo dosnumą, kurio galėtų ir nebūti, jei jo širdis būtų bent kiek kietesnė. Ir nė akimirkos jam nekyla abejonė, kad galbūt tų „išlaikytinių” veikla suskuria prielaidas jam užsikalti pinigus. Galbūt aš neteisus, bet manau tiesos grūdas tame ką pasakiau yra…
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:08 pm
Aurimai, kokia tavo nuomonė apie mūsų išlaikytinius tokius kaip kreivarankis ir maras. Pasisakyk iš esmės. Parazitai jie yra ar gėris, kaip manai?
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:08 pm
Rolandai,
tu už mane nesumoki nė cento. Mane išlaiko Valentinas ir Maras (nes nors jis ir biudžetininkas iš jo mokesčiai irgi nuskaitomi). Jiems ir pareiški pretenzijas dėl mano kenkėjiškos veiklos.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:10 pm
Rolandai,
beje Aurimas irgi išlaikytinis tavo. Jisai begėdiškai naudoja pinigus, kuriuos tu su Fredžiu skiri biudžetui (nors nežinau kam tu juos skiri, gal tam ir skiri, bet jei ne tam, tai gal neskirk tada…net nžn).
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:11 pm
kreivaranki, manau, kad tave labiau išlaiko maras, kadangi Valentinas savo mokesčius optimizuoja.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:12 pm
Gali būt, kad tik Maras. Tai esmės nekeičia.
Fredis* liepos 13th, 2010, 10:15 pm
kreivaranki, aš esu neprotingas be trūkumų. Be jokios ironijos.
Visus biudžetininkus gerbiu kaip ir turgaus prekiautojus ar Omintel’yje, Bitėj’e, TELE2 dirbančius vidutinius vadybininkus. Čia mes tik taip sau papliurpiame kas ant liežuvio. Šiandien jau atsigėriau alaus, diena buvo tvanki…
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:18 pm
kreivaranki,gerai Fredis sako-tvanku. Aišku, koks čia skirtumas maras ar Valentinas. Alų juk dar vis įperki… Beje, ar žinai kas yra tas, tokių valentinų mokesčių optimizavimas, galbūt tai aštrus peilis tau po kaklu?
WU liepos 13th, 2010, 10:21 pm
„Policininko parodymai visuomet bus vertinami kritiškai, kuriuos, beje, yra lengviausia paneigti”. Rolandai, kodėl taip sakai. Kodėl lengviausia? Man atrodo kitaip, nes nepaisant įvardytos situacijos, jie neturi jokio suinteresuotumo kenkti asmeniui, jie užtikrina įstatymų laikymąsi.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:21 pm
Fredi*,
aš irgi esu pagėręs dabar, todėl ir nesuslaikiau nuo emocingo komentaro. Formaliai – taip, pripažįstu, valstybę kažkas išlaiko. Bet REALIAI, Fredi* pats pagalvok, ypač pagalvok kaip konservatorius (juk tokiu save vadini) – kur eitų visa jūsų sukuriama „pridėtinė vertė” (čia pagal Marksą), jei nebūtų valstybės? Labai norėtum savo vaikus leisti į darželį „Maksimiukai” arba „Norfiukai”?
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:25 pm
WU, dėl policininkų, tai paskaitinėk teismų praktiką, ką čia aš tau.kreivaranki, dėl markso mes su tavimi jau ilgai ginčijomės, pameni? tu vėl kvailai kartojiesi…
Fredis* liepos 13th, 2010, 10:26 pm
… o Miestelėnai buvo visuomenės pagrindas dar nuo Antikos ir anksčiau laikų.
Gal teko žiūrėti istorinius filmus: scenos visur tos pačios, sukaltos pagal tą patį kurpalių – pro miesto vartus įžingsniuoja, įjoja sava ar svetima kariauna, o šiapus vartų – Miestelėnai.
WU liepos 13th, 2010, 10:26 pm
Rolandai, neskaitysiu. Administracinių teisės pažeidimų bylos manęs nedomina. Neturiu joms laiko. Jeigu nori atsiųsti apibendrinimą/apžvalgą, prašom.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:27 pm
Rolandai,
dėjau aš ant visų mokesčių modernizavimų, nes jei alaus nepritrūksiu, tai išgyvensiu ir iš minimumo, nes aš dirbu valstybei, kurioje jūs visi gyvenate. Ta prasme aš šiaip jau pritariu, kad viešąjį sektorių galima mažinti ir galima mažinti iki begalybės, tiesiog yra „nedidelė” problemėlė – šitaip „optimizavus” viešąjį sektorių privatininkai vieni kitiems pergrauš gerkles ir vėl sėkmingai pereisim į feodalizmą.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:28 pm
Rolandai,
dėl Markso tai čia tu nieko nesupratai ką tau norėjau paaiškinti, genialusis vadybinke.
WU liepos 13th, 2010, 10:31 pm
Iš tiesų yra nihilistinis požiūris (tik nekalbėkim, kad dirba neefektyviai ir t.t. nenukrypkim nuo temos), kad viešajame sektoriuje dirbantys žmonės yra išlaikytiniai. Jie daro tą patį, ką ir privatininkai t.y. TEIKIA PASLAUGAS, bet jos yra viešosios. Tai paslaugos, kurios reikalingos visiems visuomenės nariams, jau tokia jų ypatybė. Todėl nereikia išsidirbinėti, kad esą „aš kažką išlaikau”, tu mainaisi paslaugom, kaip ir privačiame sektoriuje. Skiriasi tik paslaugos teikėjo prigimtis.
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:31 pm
kreivaranki, tik dėl vieno galimai esi teisės-to markso, visa kita tikras blūdas.
WU liepos 13th, 2010, 10:33 pm
Rolandai, kodėl tu visada bandai švelninti savo poziciją vis vartodamas „galimai”?
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:37 pm
WU,
BINGO. Va būtent. Galima tuos „valdininkus” atleidinėt, reorganizuot įstaigas ir tt., bet svaigti (ypač būnant bedarbiu ar pensininku), kad „aš kažką išlaikau” – čia jau patologija.
Rolandai,
nu tu esi vienas iš tų daugelio su kuriais nesusišneku – nu nesuprantu ką tu ten sakai ir tiek, bet gal paliekam viską kaip yra. „Ma jį šimts”, – kaip mano močiutė sakydavo. Juk nei tau įdomu, nei man tiesą pasakius.
Fredis* liepos 13th, 2010, 10:39 pm
Man nereikia aiškinti apie paslaugų teikėjų kilmę, aš visiškai su viskuo sutinku ką rašo kreivarankis ir WU, tačiau Valentinas jus sutrintų į miltus.
Ypač neadekvačiai didelius atlyginimus gauna teisėjai, savivaldybių ar valstybinių įmonių direktoriai ir LRT žurnalistai, tokie kaip Siaurusevičius, Miliūtė, Savukynas, Paleckis, Matonis ir kompanija.
kreivarankis liepos 13th, 2010, 10:46 pm
Fredi*,
nu tai tegul tie (Valentinas ir Co), tegul jie ir kalba apie Siaurusevičių, Miliūtę, Savukyną, Paleckį, Matonį… (toliau nuo savęs pridedu) Valinską, baukutę, Šedžių, Gražulį, Uoką, Klumbį ir visus kitus, o ne pradeda oratorijas nuo lopšelio- darželio-gaisrinės iki ligoninės-komisariato-kalėjimo.
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:46 pm
Fredi, „sutrinti į miltus” WU ar kreivarankį galėtų ir vaikas, ką ten Valentinas. Aš -juo labiau, tačiau tam fiziškai neturiu laiko. Beje, ir noro, kadangi kreivarankis ir WU yra geri mano draugai:) Dabar negaliu kalbėti, kadangi esu kelionėje.
WU liepos 13th, 2010, 10:50 pm
„Ypač neadekvačiai didelius atlyginimus gauna teisėjai” – jeigu apylinkėse teisėjai uždirbtų tinkamai pagal savo atliekamą darbą, tai neteisėjautų vienį lochai ir kaimiečiai, kaip pats Rolandas kažkada sakė „su plūgais ir šienu” už kelnių.
Jeigu Valentinas mus sudirbtų, ko gero, jam iš tiesų reikia atsisakyti mokėti mokesčius, bet abejoju ar jo tokia pozicija. Dar nėra pasaulyje tokio darinio, kuriame visas funkcijas atliktų privatus sektorius.
WU liepos 13th, 2010, 10:53 pm
Vienu žodžiu – mane užkniso čia. Laikykitės savo pozicijų ir toliau. Greitai komentuosit trise ar dviese.
Viso geriausio.
Fredis* liepos 13th, 2010, 10:53 pm
Seimo nario atlyginimas nėra didelis, jis „ženkiai” mažesnis už Miliūtės. Seimo narį išrenka miestelėnai, tai yra tiesioginė demokratijos išraiška. Kompanijos, susipietusios LRT, niekas nerenka, jie ten pakliuvo sudėtingų kombinacijų dėka, atlyginimus sau pasiskyrė taip pat mįslingai, autonomiškai, ne viešai.
Rolandas liepos 13th, 2010, 10:57 pm
WU, ko tu taip dėl tų pozicijų? Tik kalbam juk. O dėl „styrančių šiaudų iš teisėjos rankinuko” ar „plūgo rankenos kyšančios iš teisėjo kelnių kišenės”, tai ten aš kalbėjau ne apie šiandieninius jų atlyginimus, namus, automobilius, ryšius ir etc., o apie jų kilmę, auklėjimą ir etc. t.y. tai su kokiu fundamentaliai niekingu bagažiuku šiandienos teisėjai atsisėdo į teisėjų kėdes.
Valentinas liepos 13th, 2010, 10:57 pm
Kreivaranki, tau buvo lemta tapti Tulpiniu. Kodėl tapai kairiuoju filosofu?
Fredis* liepos 13th, 2010, 10:58 pm
WU, reika sakyti sudie… http://minciu-pasaulis.net/eilerasciai.php?text=98
kreivarankis liepos 13th, 2010, 11:01 pm
Valentinai,
pirmus 9 savo gyvenimo metus, kol baigiau pradinę mokyklą, gyvenau Panevėžy, Tulpių g. 11-13.
Rolandas liepos 13th, 2010, 11:08 pm
Valentinai, sveikas. Net lengviau kvėpuot pasidarė. Fredis ir WU, taip pat tave sveikina:)
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:09 pm
Kreivaranki,
Vau, iš kur tokie skambūs žodžiai? Aš net pasimečiau. Aš turiu bėda, nes aš visus žmones adoruoju, kurie yra galingesni už mane. Galingumą žmogaus suprantu tik aš pats, kuris susideda iš daugybės komponentų.
Tavo mokyklą žinau, taip ir galvojau, kad iš jos būsi. Siūlyčiau tau rašyti eseistinius straipsnius kultūros žurnalams. Išgarsėsi, o ir tavo raštai bus įdedami į samprotavimo knygų užduotis.
Kaip filosofas, rašai nepagrįstai. Nepaaškinai, kodėl aš neturėčiau adortuoi tavęs.
Rolandai,
Kodėl jie yra išlaikytiniai? Juk jie moka pinigus jums, kur jūs sėdite aukštuose postuose.
Rolandai,
Kada nors galėsiu kreiptis teisinės konsultacijos gyvenime, jei reikės? Aš tavo vardą užsirašysiu į elektroninę užrašų knygutę. Beje, taip ir nepaaiškinai, kodėl aš esu vaikas, kaip dviejų metų. Verti galvoti kitiems, o šis procesas, toks dalykas net tau pačiam nepatinka, bet tu jį irgi darai, nesuprantu.
Rolandas liepos 13th, 2010, 11:14 pm
Aurimai, visa esmė tame, kad mes, sėdintys postuose, sakome griežtą „ne”, kreivarankio ir maro mums vis mokamiems pinigams. Kiek gi jie gali mums vis mokėti, Aurimai?
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:17 pm
O už ką jums jie moka? Nebsuprantu. Atsisakai pinigų, esi nematerelistas, gyvenimo linksmybių ištroškęs pedantas?
Rolandas liepos 13th, 2010, 11:24 pm
Aurimai, aš, kaip ir kreivarankis, esu užbaigtas hedonistas (beje kreivarankis yra būtent hedonistas, o ne joks socialistas). Jau baigiu atvykti, tačiau dar spėsiu pasakyti, Aurimai, dėl teisinių konsultacijų. Šiandien pavežiau vieną vaikinuką, tai viena jo pasakotų istorijų buvo apie jo draugę, kuri išviliojo iš jo aštuonis tūkstančius litų (telefono papildymas, drabužiai ir etc.). Viskas buvo gerai iki jo sąskaita tapo tuščia. Tuomet ji pasakė:”eik velniop, kvailį”. Dabar jis galvoja kur gauti teisines konsultacijas šiuo klausimu-nei merginos, nei pingų. Tikiuosi tavo teisinės problemos bus ne tokios kategorijos?
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:24 pm
Kreivaranki, yra šansų, kad kai buvai mažas – spardydavau tau užpakalį. Atsiprašau.
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:27 pm
Fredi, čia tau:
http://marcusbleasdale.com/georgia/
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:28 pm
Aurimai, čia tau:
http://www.foreignpolicy.com/articles/2010/07/06/what_hunger_looks_like?page=0,0
Kad uždavinėtum mažiau durnų klausimų.
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:33 pm
Kas yra kvailas klausimas? O kiekvienas klausimas yra kvailas? Ar kvaili klausimai rodo, kad aš kvailas? O gal rodo, kad aš esu gyvenimo nesuprantantis žmogus, visuomenės atstumtas mizantropas?
Gal man nerašyti čia, nes aš kvailys čia prieš visus aukštuosius mokslų žinovus ir gyvenimo patirties asbsorbuotus žmones?
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:33 pm
Labas Rolandai.
Aurimas liepos 13th, 2010, 11:34 pm
Valentinai,
Nesupratau šios nuotraukos. Su kokiu komentaru ji turi sąsają?
Valentinas liepos 13th, 2010, 11:38 pm
Tavo atveju kvaili klausimai yra tie, atsakymas į kuriuos neturi jokios reikšmės. Ar tu kvailas, ar ne kvailas makrolygmenyje yra jokio skirtumo. Jaunas, neabejingas žmogus turėtų uždavinėti esminius klausimus: iš kur pasaulyje tiek blogio? Ar aš esu blogio ar gėrio pusėje? Kokia mano misija? Kas yra svarbu, o kas ne? Vietoje to, tu giliniesi į savo menkumo laipsnį ir taip juokini visus. Pažiūrėk į badaujančius Džibučio vaikus ir pagalvok kaip jie žiūrėtų į tavo problemas.