Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Rolandas birželio 27th, 2010, 9:59 pm
Meškoni, esi lochas paskutinis, o ne komentatorius, nieko nepaaiškina, debilas.
Rolandas birželio 27th, 2010, 10:11 pm
Fredi, atkreipk dėmesį, kad prie aikštės esanti besikeičianti reklama, kartais išmeta ir „Budweiser” alaus reklaminį stendą (nuo vidurio linijos į dešinę). Pilnos lentynos Lietuvoje. Niekas jo negeria, kadangi nieko nėra geriau už Švyturio ekstra (5,2 procentų).
Fredis* birželio 27th, 2010, 10:19 pm
Aš perku akcijinį alų. Reikia palaikyti tuos gamintojus (prekybininkus), kurie dirba lanksčiai. Iš užsieninio alaus kartais nusiperku čekišką, lenkišką.
).
Man viena draudimo kompanijos darbuotoja išaiškino, kad civilinės atsakomybės draudimo poliusą automobiui reikia pirkti pigiausiai paslaugą teikiančioje bendrovėje. Alaus pirkime galioja ta pati taisyklė (šią išvadą, kuri yra išvestinė, pasidariau pats
WU birželio 27th, 2010, 10:24 pm
Ką gi, blogiausias teisėjavimas, kokį teko matyti. Tiek klaidų tik įpusėjus čempionatui. Galima sakyti, kiekvienose rungtynėse daroma klaida, kuri kainuoja bent įvartį, o dažnai lemia rungtynių pabaigą. 100% nuošalė, nes po Messi smūgio jį „damušė” galva Tevezas, o už nieko nebuvo. Nesvarbu ar vartininkas išėjęs ar ne, nuošalė fiksuojama tada, kai iki vartų likę mažiau negu du žaidėjai. Čia perdavimo metu Tevezas buvo vienas prie vartų. Todėl 100% nuošalė.
Bet aš sergu už Argentiną. Mano #2 komanda, po ispanų. Higuainas nerealus. Mano mėgstamiausias naujosios kartos žaidėjas. Dar prieš čempionatą sakiau, kad jis su Villa yra realiausi pretendentai į auksinį batelį.
Musė birželio 27th, 2010, 10:24 pm
Man pats skaniausias alus pasaulyje yra Hoegaarden, bet jis tik kavinėse parduodamas.
Be WU niekas nesupranta, kas iš tiesų vyksta rungtynėse
Manęs labiausiai neerzino, kai komentavo Kesminas su Langviniu (berods).
Rolandas birželio 27th, 2010, 10:28 pm
Fredi, na ir suskėliai. Kad palaikai lanksčiai dirbančius ir kainas mušančius alaus gamintojus, dar suprantu, tačiau dėl pigių draudikų…nėra nieko bjauresnio nei šiltas alus ir pigios draudimo kompanijos. Tokiose dirba tik du skyriai: vienas, kaip surinkti pinigus, o antras, kaip jų neišmokėti.
Musė birželio 27th, 2010, 10:28 pm
Fredi, tu perki akcijinį alų iš skūpumo, o ne „palaikydamas lanksčius gamintojus”
WU birželio 27th, 2010, 10:31 pm
Muse, tas duetas optimalus todėl, kad Langvinis nors neišmano futbolo, bet labai jį myli, todėl jo emocijos gyvina žaidimą. O Kesminas nors neturi iškalbos didelės, tačiau jo futbolo išmanymas vertas +10. Kesminas dažnai pataiso Langvinio klaidas. Jie labai papildo vienas kitą.
Meškonis yra labai labai prastas, nes neišmano žaidimo ir juo nesimėgauja. Jis yra užsivertęs faktais iš wikipedios ir jo komentavimas grįstas istorinės statistikos skaitymu. Jis nekreipia dėmesio į tai, kas vyksta aikštėje. Futbolą žiūri indiferentiškai.. Tiesiog neturi ką pasakyti, nesugeba analizuoti.
Fredis* birželio 27th, 2010, 10:32 pm
Rungtynės neįdomios. Argentina – ryškiai stipresnė. Meksikiečių vietoj po neteisėto įvarčio rungtynių netęsčiau kokias 5 min, o po to kai tik gauni kamuolį, jį stipriai spiri į užribį. Ir taip visas rungtynes.
Rolandas birželio 27th, 2010, 10:37 pm
Tą meškonį reikėtų nuteisti šešių mėnesių areštui vienutėje, vien už jo debiliškus kasminutinius priminimus kiek kam metų, wikipedas nelaimingas…
Fredis* birželio 27th, 2010, 10:44 pm
Muse, alų galima pirkti ir 4.99 LTL už butelį, bet jis bus dar prasteasnis už tą, kuris kainuoja 2.09 LTL.
Aš įsižeidžiau, su tavimi (iš mažosios parašiau specialiai) dabar nekalbėsiu 20 min
Rolandas birželio 27th, 2010, 10:51 pm
Valentinas sakė, kad nekalbės iki pirmadienio. Palauksim:)
Rolandas birželio 27th, 2010, 10:53 pm
Fredis prikranksėjo, rungtynės pasidarė nuobodžios, o dar komentatorius iš bankrutuojančios LTV, ką norėti.
Fredis* birželio 27th, 2010, 11:01 pm
Rolandai, klysti, komentatoriaus funkcija yra sudaryti rungtynėms foną, komentuoti kas spiria kamuolį ir t.t.. Kometartorius turi būti gražaus balso tembro. Meškonis atitinka visus komentatoriaus kanonus, futbolo ekspertu nėra būtina būti.
Dabartinė lengva aregentiniečių pergalė mums padovanos gražų vokiečių sutriuškinimą ketvirtfinalyje. 3:1.
WU birželio 27th, 2010, 11:05 pm
„futbolo ekspertu nėra būtina būti” kaip ir valdant valstybe nebūtina išmanyti ekonomikos ir kitų socialinių mokslų..
Rolandas birželio 27th, 2010, 11:08 pm
Fredi, mūsų požiūriai į komentatoriaus paskirtį konceptualiai nesutinka. Aš patiriu tiesiog seksualinį pasitenkinimą, lengvą orgazmą, kuomet komentuojama profesionaliai, o dabar nuolatinė impotencijos būsena.
WU birželio 27th, 2010, 11:10 pm
Beje, nemanau, kad padovanos vokiečių sustriuškinimą. Argentinos puolimas geras, geresnis negu vokiečių, tačiau gynyba kiaura kaip rėtis. Atraminiai saugai irgi prasti. Man Argentina dabar atrodo silpnesnė už vokiečius. Ypač tai pasimatys, kai vokiečiai žais 2-1 passes ir through ballais į baudos aikštelę. Argentinai reikės sėkmės, norint laimėti. Nors jie daug muša, muša žiopliams, o vokiečiai žaidžia disciplinuotai ir tvarkingai. Kad bus geras mačas, galima neabejoti. Tikiuosi Argentinai pavyks – Higuainui reikia auksinio batelio
Fredis* birželio 27th, 2010, 11:12 pm
Rinkėjui reikia pažadėti, kad kiekvienas šeimos ūkis pergalės atveju gaus po plačiaekranį televizorių, o po to, atsisėdus į valdžios krėslą, teisingai padalinti pinigus pirmiausiai neužmirštant saviškių.
Valdžiai apie ekonomiką, socialinį mokslą nusimanyti nebūtina. Apie ekonomiką turi nusimanyti ekspertai.
WU birželio 27th, 2010, 11:14 pm
To neišmanymo vaisius skiname 20 metų, kai tam tikros ekspertų/interesų grupės tai puikiai išnaudoja..
Rolandas birželio 27th, 2010, 11:17 pm
Wu, dar Cicerono brolis Kvintas mokė, kad norint valdyti valstybę reikia visiems žadėti paramą, atrodyti maloniam ir ramiam, į kiekvieną kreiptis vardu, miestų gyventojams žadėti, kad visada bus jų pusėje, kuomet spręsis klausimas dėl šildymo kainų, partijų aktyvistams priminti, jog ir pats esi kilęs iš eilinių (buvai suvirintoju, eiliniu lakūnu), o paprastai liaudžiai -kad kažkada teisme bandei nuteisti Henytę.
Fredis* birželio 27th, 2010, 11:21 pm
WU, nieko nėra baisiau už technišką gynėją kai jis būdamas paskutiniu pradeda varinėtis kamuolį bandydamas apeiti puolėją. Tas pats ir su ekonomiką išmamačia valdžia. Reikia turėti intuiciją, sveiką nuovoką klausantis ekspertų kurį vystymosi modelį pasirinkti. Turėjome kelis ekonomiką „išmanačius” premjerus – Prunskienę Vagnorių, Šleževičių, Brazauską…
WU birželio 27th, 2010, 11:23 pm
Rolandai, tai yra tuščių žodžių taktika. Man ji nepatinka. Aš noriu pamatyti, kad žmogus esantis valdžioje padarė: a, b ir c. Visa kita tėra marginalaus pobūdžio retorika. Man nereikia, kad man šypsotųsi ir sveikintųsi. Iš dalies man todėl patinka Kubilius, kad jis beveik nieko nežada.
Rolandas birželio 27th, 2010, 11:25 pm
Mano šuo į šiukšlių dėžę išnešė tris alaus butelius. Kiekybine prasme mažokai. Visą dieną sportavau, pasirodo sportas kenkia alaus gėrimo lygiui, bent jau jo kiekybiniu aspektu.
WU birželio 27th, 2010, 11:28 pm
Fredi, jie išmano?
))) Nepanašūs į tokius. Žmonės didžiąsias gyvenimo dalis pragyvenę planinėje ekonomikoje peršoko į laisvą rinką. Čia tas pats, kas aš nuvažiuočiau į Ameriką mokinti juos demokratijos…
Dėl sveikos nuovokos ir intuicijos sutinku. Bet be dalyko išmanymo, tai tėra aklas spėliojimas. O interesų grupių spaudimą atlaikyti labai sunku. Ir kaip tu jį atlaikysi neišmanydamas? Anksčiau ar vėliau kažkas pasiekia savo ir tave išduria. Vienas didžiausių demokratijos trūkumų, turbūt tą patvirtins ir kreivarankis, kurį įvardijo antikos filosofai, kad aukščiausią valdžią dažniausiai gauna nekompetentingi asmenys. Nuo tų laikų niekas nepasikeitė.
Rolandas birželio 27th, 2010, 11:52 pm
Wu, klausiau A. Puklevičiaus komentarų po rungtynių. Labai stengėsi, tačiau vaizdelis nekoks. Tikiu, kad tu būtum kiečiau pakomentavęs, o gal ir atrodytum ne toks nušiuręs. Bent jau TV ekrane, kuris pas mane labai didelis. Juo labiau, kad pas mus išvaizda vis dar daug ką reiškia. Kalbant iš esmės, tai tokie rinkėjai kaip tu, rimtom, lietuviškom partijom nereikalingi:) Sakai, kad „čia tas pats, kas aš nuvažiuočiau į Ameriką mokinti juos demokratijos…”. Hmm…Tačiau, WU, demokratija nėra geografinis reiškinys ar amerikiečių neliečiama nuosavybė. Be to būtina pagaliau suprasti vieną labai svarbų dalyką, kad demokratija nėra kažkas tokio nepajudinama, duota kartą ir visiems laikams, nekintanti konstanta. Kiekviena epocha, net kiekviena karta turi savo demokratiją, savo viziją, savo demokratijos idealą. Demokratija kartas nuo karto vis praranda savo tapatybę. Ir tai natūralu kadangi demokratiją sukūrė žmogus. Tai neišvengiama, kaip neišvengiamas ir objektyvus dalykas yra visuomenės nuolatinis virsmas, kitimas, vyraujančių, savo interesus kitiems primetančių socialinių grupuočių rotacija. Jei ir galima apie ką kalbėti, tai apie tai, kas yra yra demokratijos šerdis, kas sudaro jos nekintančią dalį, o kas joje pasmerkta nuolatiniam kitimui ir pertvarkom.
WU birželio 27th, 2010, 11:59 pm
Rolandai, man tai Aidas patiko. Visada patinka.
Dėl demokratijos ne taip supratai mane. Aš daugiau kalbu apie jos tradiciją. Šiuolaikinė demokratija iš esmės išsivystė JAV, o pas mus ji labai jauna, todėl būtų juokinga, mums juos mokinti.
Rolandas birželio 28th, 2010, 12:13 am
Fredi, WU, Ligita, pašaukim visi kartu Valentiną, prašau:(
WU birželio 28th, 2010, 12:21 am
Rolandai, Valentinas iškėlė pakankamai aiškius reikalavimus, kuriuos nuginčyti būtų labai sudėtinga..
Ligita birželio 28th, 2010, 12:31 am
Rolandai, Valentinas dingo ne taip jau ir seniai, tai dar nepajaučiau, kad jo nėra, bet jau tuoj pajausiu, nes sugeba tinklaraštį kažkuo ypatingo užpildyt. Apskritai pagyrimų nesusilaikiusi pripilsiu, gal atsiras
Man šiaip nemiela, jog be tam tikrų nurodymų vykdymo jis neketina rodytis. Sakytum, esu tuščiagalvė sėdinti „banų” kontoroj ir tik suvedinėjanti reikiamus IP adresus. Nors… Pašaukt galiu – Valentinai, Valentinai! Ei-ei!
WU birželio 28th, 2010, 12:34 am
Aš šoke. Fiodaras Emelianenko pralaimėjo. Pralaimėjo tappindamas out.. Pirmam rounde. Aš netikiu, ką mačiau. Kur kreivarankis?? http://www.youtube.com/watch?v=vQqaU-Vw2ro
WU birželio 28th, 2010, 12:43 am
Rolandai, ką daryti? Vakar iš Ligitos sužinojau, kad aš ne dievas, o šiandien, kad Fiodaras irgi ne dievas.. Kreivarankio draugas Nietzche irgi buvo kietas, bet kodėl numirė? Visi mes mirtingi?
(
Ligita birželio 28th, 2010, 12:59 am
O norėtum būti dievas? Prapuolėlis Valentinas pas Artūrą yra parašęs pritrenkiantį komentarą. Jame mini, jog kiekvienas yra būties unikumas, kurio gyvenime daugiau niekada nebus. Mėgaukimės bent jau tuo. Aišku, neužmirškime daryti to, ką galime geriausio atsižvelgdami į savo interesus, į rimtus ar pusiau rimtus svaičiojimus.
Beje, kaip tik šiuo metu pradėjau skaityt Simone de Beauvoir knygą „Visi žmonės mirtingi” (nieko ten baisaus, Maras neturėtų piktintis). Tikriausiai nerecenzuosiu, nes kažkaip per minkštai parašyta, alpėjimų apstu. Na, arba čia pradžioj taip yra.
WU birželio 28th, 2010, 1:03 am
Ligita, noras ar nenoras čia neesminis. Sunkiausia man akimirka tada, kai dūžta stiklo siena. Dievas tebuvo vienas iš tų atvejų
WU birželio 28th, 2010, 1:10 am
Ligitėlei – http://www.economist.com/node/16432794?story_id=16432794&fsrc=scn/tw/te/rss/pe
The future for blogs may be special-interest publishing. Mr Kelly’s research shows that blogs tend to be linked within languages and countries, with each language-group in turn containing smaller pockets of densely linked sites. These pockets form around public subjects: politics, law, economics and knowledge professions. Even narrower specialisations emerge around more personal topics that benefit from public advice. Germany has a cluster for children’s crafts; France, for food; Sweden, for painting your house.
Ligita birželio 28th, 2010, 1:22 am
Antrąjį sakinį iš viršutinio komentaro papildžius, galima būtų tikėtis vos ne eilių! Mat kaip sugebi. Prisiminiau kur kreivarankis. Kartu su Valentinu ir TipuK išėjo kūrybinių atostogų. Sek jo tinklaraštį, turėtų netrukus pasipilt „kieti” įrašai B)
Dėl tinklaraščių tai užgriebei. Nuolat svarstau kaip pagerint – ar asmeniškesnį palikt, ar keist „apmušalus” ir konkretizuot. Nors… Aj aj.
WU birželio 28th, 2010, 1:31 am
Ligita, tavo tinklaraščio problema ar problema ir privalumas yra per mažai tavęs ir per daug komentatorių..
Genpre birželio 28th, 2010, 2:16 am
WU,
)) ) O visgi… ? 
„per daug komentatorių..” – keista. Kur jie visi? Ar sakai Ligitos blogui septyni komentatoriai per daug?
Matyt, kažko nesupratau, nieko keisto, WU, neimk į galvą, man sunki diena buvo. (AŽF
Labanakt.
. birželio 28th, 2010, 7:38 am
„Toks tipiškas sovietinis ūkininkas, kuris žiūri į valstybę kaip į kolūkio sandėlį. Miestelėnų prezidentas”
Nėra gerai, kai mąstoma stereotipais, visai blogai, kai tai daro jauni žmonės. Tokie niekada netampa disidentais.
AMB, apie kurį citata, būdamas 25 -ių vadovavo statybos bendrovei, taigi ne vienam šimtui konkrečių žmonių, dirbančių konkretų ir ne patį lengviausią darbą…
A propos – kažkodėl to niekas neskelbia, jo senelis buvo caro laikų (sic!) statybos inžinierius, maždaug 1875 metais dirbo Kaukaze, gelžkelio statyboje.
Lietrydyje Valatka, rašydamas apie velionį beveik apsiėjo be eilinių savo marazmų.
. birželio 28th, 2010, 8:37 am
Muse, ar mano 3940 tuose gensekiškų ??sąmonės srautuose liko nepastebėtas ar pernelyg familiarus?
Fredis* birželio 28th, 2010, 8:48 am
taške, pats daug kalbi apie džentelmeniškumą, tai tikras džentelmenas būdamas politiku, vedusiu vyru, prezidentu darbo metu su tarnybiniu auto nevažinėja pas meilužes, dovanų joms nedovanoja valstybei priklausančių, į privatizuojamus objektus neįtrauktų objektų.
Per radiją vakar prisiklausėme dau pagyrų žodžių – nepaisant priklausymo konunistų partijai išliko tikru lietuviu (K.Motieka), aplink save traukė žmones, o ne stūmė žmones(Č.Juršėnas), tai pagalvojau, kad Henrikas Daktaras yra ne mažiau tikras lietuvis ir ne mažiau būrė aplink save žmones.
Iš eks komunistinės kohortos džentelmenu laikau tik Č.Juršėną.
Rytis I birželio 28th, 2010, 1:06 pm
O gal tai kaip tik labai džentelmeniška?:)
Pagyros – tai jo, štai „žavingoji” Lavastė visą naktį skaitė biografijas, o į susitikimą nusinešė J. Marcinkevičiaus tomelį… Ir faktus perpasakojo iš zombiadėžės. Vakar.
Pasakysiu vieną „ereziją”: ką ten žinoti, jei Sąjūdis negalėjo be Laisvės lygos, gal ir VL negalėjo, nebūtų be AMB? Kokie nesutaikomi nebūtų?
Kad nesutaikomi, liudija tas pats komjaunimas.lt: „Tokių chamų kaip jie nesu sutikęs. O juk visi iš inteligentiškų šeimų, tėvai profesoriai. O chamų chamai. Jei dar pagyvenčiau, norėčiau senatvėje apie tai knygą parašyti”. Niu, gal ne tuos laikraščius skaitau.
Genpre birželio 28th, 2010, 1:46 pm
Taške,
Dėl 4184
Niekas neginčyja AMB’o organizacinių sugebėjimų. Tik sugebėjimai tie buvo panaudoti ne Lietuvos nepriklausomybei stiprinti, bet atvirkščiai,- Lietuvos priklausomumui nuo Rusijos, konkrečiai nuo Rusijos gamtinių išteklių.
O kodėl apie senelį kalba pasisuko? Senelis gali būti baudžiauninkas, inžinierius, elgeta, tarnautojas, – koks skirtumas.Juk senelis ir anūkas gyveno įpatingai skirtingais laikmečiais. Ir anūkui, kad 25-erių vadovauti statybos organizacijai, reikėjo didesnių gabumų įtikti valdžiai, nei būti geru inžinierium.
jurate birželio 28th, 2010, 2:33 pm
Sveiki,
Man buvo panasi situacija su tais 70lt kaip ir valentinui. is mano drauges facebook’o account’o parase tas pats asmuo kaip ir tau ir su ta paciu prasymu pervesti pinigu. kadangi tuo metu buvau labai uzsiemusi ir neturejau laiko gilintis,be to nebuvau susidurusi su tokia situacija- patikejau. Veliau su manimi susisieke toji pati drauge ir pranese,kad ten buvo ne ji. Siuo metu ruosiames eiti i policija su atspausdinta pavedimo kopija bei pokalbio irasu. Kaip manote, gerbemieji, ar tai bus veiksminga? juk tikraja tapatybe atsekti nesunku,uztenka vien jo saskaitos numerio. taciau ar imanoma irodyti jo kalte? prasau Jusu visu nuomones. Is anksto dekoju
Rolandas birželio 28th, 2010, 4:38 pm
Jūrate, paskaitinėk mūsų komentarus šiuo klausimu. Ten visi atsakymai jau parašyti. Dėl kaltės, tai jei bus pradėtas ikiteisminis, tuomet ne tau, o valstybės pareigūnams teks to šmikio kaltę įrodinėti. Gal norėjai paklausti ar galėsi realiai atgauti patirtus nuostolius, jei policijai pavyktų niekdarį pričiupti? Atsakymas yra toks: galimai taip, nes ką gali žinoti, gal tas sukčius turi kokio turtelio. Bet kuriuo atveju, daug vilčių nedėk, nes vargo bus daugiau nei naudos.
Genpre birželio 28th, 2010, 4:52 pm
Jurate,
„buvau labai uzsiemusi ir neturejau laiko gilintis” … Ir tai po to, kai visa informacinė erdvė pilna perspėjimų dėl sukčių … Nežinau, apie ką galvoja žmonės, skolindami pinigus „balsui” iš virtualios erdvės.
Kas per bendravimo įpatumai ir forma turi būti, jei net ir skolindamasis pinigus gali sau leisti tik elektroninį bendravimą…
Ir kaip nedovanotinai naivus turi būti pats …
Iš nepatirties daromos klaidos, o klaidos suteikia patirtį. Padėkokite likimui, kad tai viso labo keli litai ir … pamirškite. Jūsų pareiškimui jokių perspektyvų.
Fredis* birželio 28th, 2010, 6:19 pm
Į olandų vartus turėjo paskirti 11 m baudinį. Nugriovė ne pagal taisykles, olandų gynėjas kūnu blokavo slovako prasiveržimą.
WU birželio 28th, 2010, 6:24 pm
Šią savaitę The Economist klausia: „Is there life after debt?”.
Fredis* birželio 28th, 2010, 7:01 pm
Vos ne pėsti olandai pasivaikščiojo ir užsitikrino garbę ketvirtfinalyje pakovoti is pajėgumas. 60:40 statau už brazilus.
Fredis* birželio 28th, 2010, 7:02 pm
susimalė komentaras, netaisysiu
Genpre birželio 28th, 2010, 8:21 pm
Kokia prasmė ką nors rašyti angliškai bloge, kur visi supranta dar ir lietuviškai …