Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Aurimas birželio 20th, 2010, 7:30 pm
Nebent žadi būti labai galingu teisininku, tuomet suprantu. Bet pirkti vadovėlius atrodo man kvaila, kai duoda dykai.
Svarbiausia praktika ir patirtis.
WU birželio 20th, 2010, 7:36 pm
Toli gražu nėra svarbiausia. Be teorijos anoks tu praktikas
Aurimas birželio 20th, 2010, 7:39 pm
Bet juk teisės vadovėliai tokie nuobodūs, negaliu susivaldyti, nedrįsčiau pinigus išleisti dėl tokių vadovėlių, kurie šimtais kainuoja.
WU birželio 20th, 2010, 7:47 pm
Nėra jie nuobodūs. Kokį skaitei, kuris buvo nuobodus?
kreivarankis birželio 20th, 2010, 7:58 pm
Dėl tos teorijos ir praktikos galiu tik tiek pasakyti – tam, kad tapti geru architektu visai nebūtina mokėti savo rankomis išmaišyti betono skiedinį.
Aurimas birželio 20th, 2010, 8:17 pm
WU,
Skaičiau mokykloje duodamus vadovėlius, kurie susiję su teise.
Kreivaranki,
O jei noriu būti geru kalbėtoju, nereikia kalbėti?
kreivarankis birželio 20th, 2010, 8:18 pm
O tu manai, kad norint tapti geru kalbėtoju reikia kuo daugiau kalbėti?
Aurimas birželio 20th, 2010, 8:27 pm
Aš manau, kad reikia kalbėti. Nežinau, ar daug. Nežinau, koks būna „daug kalbėjimas“. Šis procesas yra kaip būdas išmokti kalbėti.
O ką tu manai?
WU birželio 20th, 2010, 8:42 pm
Ką reiškia daug kalbėti? Reikia kalbėti kuo trumpiau ir aiškiau. Taip pat nesireikšti kada nereikia. Niekas nenori klausytis tuščiakalbių ir ilgų kalbų. Išlaikyti žmogaus dėmesį kalbant ilgiau nei 15 min. yra sudėtingas dalykas. Aš visas savo kalbas stengiuosi daryti kuo trupesnes, bet pateikti kiek įmanoma daugiau informacijos.
Aurimas birželio 20th, 2010, 8:44 pm
Kreivaranki,
Turi tau filosofinį klausimą. O vienas žmogus – individas – gali laimėti prieš visuomenę ar masę žmonių?
Aš rašiau, kad gali, bet mokytoja man žymėjo, kad toks dalykas yra logiškai nesuprantamas.
Ačiū už atsakymą
Su pagarga,
Aurimas
Aurimas birželio 20th, 2010, 8:47 pm
WU,
Kai aš esu pats juokingas žmogus, man pavyksta išlaikyti žmonių dėmesį. Mano prezentacijų teiginiai trumpi, o kalbėti? Aš daug nekalbu per pamokas, daug fantazuoju per pertraukas. O tu turi daug patirties viešose kalbose? : )
Aurimas birželio 20th, 2010, 8:51 pm
O gal daug kalbėti reiškia kalbėjimo dažnumą?
WU birželio 20th, 2010, 8:59 pm
Patirties, palyginus su kitais mano amžiaus asmenimis, ko gero, visai nemažai. Aš mėgstu dalyvauti mokslinėse konferencijose ir pan. Skaityti per seminarus pranešimus ir t.t. Patinka viešai kalbėti.
O kad esi juokingas yra labai gerai, jei moki tai panaudoti tinkamu metu. Tai gali labai pagyvinti tavo kalbą, nes dar niekad nepakenkė laiku į temą numestas pokštas
WU birželio 20th, 2010, 9:02 pm
Dažnumas irgi nėra gerai. Ypač jei kalbi tai pačiai publikai, nes greitai nusibosi. Kaip pavyzdį gali imti mūsų tam tikrus politikus, kurie kalba labai daug, labai dažnai ir kuriuos gali pamatyti/išgirsti kiekvieną dieną per žiniasklaidos priemones. Jie yra puikus pavyzdys, kaip nereikia kalbėti. Dažniausiai jų kalbos yra tik marginalaus pobūdžio retorika, neturinti jokio turinio.
Aurimas birželio 20th, 2010, 9:02 pm
Aš juokingas ne kalbėsena, nors gal ir ja esu juokingas, savo dalykų supratimais, bet mano stovėsena, povyza, elgsena irgi yra juokinga.
Oho, tu turbūt esi itin gabus mokinys, visur eini, visur kalbi. Kokį skaidrių dizainą naudoji? Ir kodėl pasirinkai teisę? Labai įdomu sužinoti.
WU birželio 20th, 2010, 9:09 pm
Skaidrių dizainą? Nežinau
Aš nesirinkau teisės – ji pasirinko mane..
Aurimas birželio 20th, 2010, 9:12 pm
Kas yra šmaikštus žmogus? Žodyne nesuprantu pateikiamomis sąvokomis ir apibrėžimais.
Aurimas birželio 20th, 2010, 9:13 pm
WU,
Rinkaisi, nes renkasi daugybė žmonių, nes madinga? Ar todėl, kad tau patinka?
Beje, tavo skaidrių dizainai yra ypatingi, aš taip manau. Kreivarankis galėtų patvirtinti.
Aurimas birželio 20th, 2010, 9:22 pm
Tuoj prasideda futbolas! Brazilai žaidžia!
WU birželio 20th, 2010, 9:25 pm
Buvo taip. Vieną naktį, kai lauke siautėjo žaibai ir griaustinis susapnavau keistą sapną. Čia maždaug dešimtoje klasėje. Nepamenu tiksliai. Sapne buvau įkopęs, ko gero, į savo penktą dešimtį. Buvau šiek tiek pražilęs.. Vilkėjau juodą mantiją su tokiais purpuriniais kraštais. Ant kaklo kabėjo sidabro spalvos grandinė, kuri laikė Lietuvos herbą. Rankose buvo plonytė knygelė odiniu viršeliu ant kurios taip pat buvo Lietuvos herbas ir auksiniu šriftu užrašyta „Lietuvos Respublikos Konstitucija”… Kai atsibudau iš ryto jau buvo giedra.. Dar niekada nebuvau matęs taip skaisčiai patekėjusios saulės, o tas sapnas niekaip neišėjo iš galvos. Tada susiradau vieną garsų žiniuonį, kuris man paaiškino sapną. O visa kita – jau istorija
Aurimas birželio 20th, 2010, 9:29 pm
WU,
Bet teisininko kelias? Am, sunku prasimušti į plačiuosius vandenius.
Beje, koks Konstitucijos pirmas straipsnis? Visi tai turi žinoti, bet aš užmiršau.
Ar įdomu mokytis Konstituciją? Ar geriau praleistum laiką, žaisdamas „Guitar Hero“? : )
WU birželio 20th, 2010, 9:36 pm
http://www.lrkt.lt/Konstitucija.html
)) Man, nepatinka tokie žaidimai. Bet prisipažinsiu, turiu Xbox 360 Elite. Bet jį naudoju daugiau filmams žiūrėti ir muzikai klausyti. Pažaidžiu labai retai, kai ateina kokie draugai, žinai, dviese smagu su alum kokį futbolo, ar krepšinio simuliatorių sužaisti. Šiaip geriausia – snukiadaužiai. Mėgstu Tekken 6.
Sunku visose profesijos išplaukti į plačiuosius vandenis.
Mokytis įdomu. Guitar hero?
Aurimas birželio 20th, 2010, 11:25 pm
Bet tu atmintinai nežinojai pirmo straipsnio, taip?
WU birželio 20th, 2010, 11:27 pm
Koks absurdas negaliu patikėti. Brazilai žaidė nerealiai. Tos beždžionės iš afrikos nuolat į kaulą žaidė, bent dviejų raudonų nusipelnė. Už tai Kaka už nieką išvarytas iš aikštelės. Akli ir šališki komentatoriai, teisėjas visiškas profanas, pasiduodantis provokacijoms. Kai Kaka gavo raudoną – visiškas absurdas. Bėga į jį beždžionė specialiai trenkiasi, Kaka atremia jį su alkūne į krūtine, kadangi tas įpuola į jį ir beždžionė krenta už veido susiėmęs. Kaka pašalinamas iš aikštės. Langvinis, tas asilas, komentuoja taip primityviai, kad per kiekvienas rungtynes pasirenka vieną žaidėja ant kurio sistemingai važiuoja ir vieną, kurį dievina. Argentinos rungtynėse Higuainas – Messi. Čia Kaka – Maiconas. Visiškai neadekvačiai stebi futbolą. Jau aš ne brazilų fanas, bet tai kas vyko šiose rungtynėse – labai nesąžininga. Vieną lyderį sutraumavo, kitam uždirbo raudoną kortelę. Tai yra apgailėtina, šlykštu ir veidmainiška.
Valentinas birželio 20th, 2010, 11:31 pm
Jei pašalintume politinį nekorektiškumą, visiškai pritariu Wu komentarui.
WU birželio 20th, 2010, 11:36 pm
Valentinai, aš kai sportą žiūriu – nesitvardau.
Aurimas birželio 20th, 2010, 11:41 pm
WU,
reikėjo labiau įlįsti į televizoriaus ekraną – tuomet suprasi, kodėl Kaka išvarytas buvo, rodė kartojimus, daugybę kartų.
Žaidimas buvo įdomus, dar vienas įvartis buvo įmuštas nelabai sąžiningai, kai lietė du kartus ranka kamuolį futbolininkas.
Aurimas birželio 20th, 2010, 11:46 pm
WU,
Lengva kritikuoti komentatorius, tačiau sunku komentuoti rungtynes profesionaliai. Jie žino daug informacijos apie žaidimą, pasižymi labai gera iškalba, yra juokingi, įdomūs.
Valentinas birželio 20th, 2010, 11:52 pm
Kaka alkūne pakėlė iki dramblio krūtinės. Tai faktas. Dramblys susiėmė už veido ir griuvo. Tai faktas. Kaka alkūnė nelietė dramblio veido. Tai faktas. Ar dramblys bėgo specialiai, kad išprovokuoti Kaka, gali būti įvairių nuomonių. Dramblys už vaidybą nusipelnė minimum geltonos kortelės.
WU birželio 20th, 2010, 11:54 pm
Aurimai, jie nėra profesionalai. Jie neišmano futbolo. Vienintelis Kesminas supranta, ką daro.
Fredis* birželio 21st, 2010, 12:03 am
Iki pilnos laimės trūko, kad abi komandos susimuštų. Iš aikštelės futbolininkai išėjo patenkinti. Šiuo savo žaidimu jie parodė tikrąją sporto esmę: sumušti varžovą. Kovinės sporto šakos, ypač kontaktinės, yra daug natūralesnės. Ypač patinka žiūrėti kovas be taisyklių.
Brazilai per daug nepergyveno, kad vienas jūsiškis (Kaka) praleis porą rungtynių. Ant atsarginių suolelio sėdi ir turės progą pasireikšti kiti.
Aurimas birželio 21st, 2010, 12:08 am
WU,
Nėra tokių universitetų, kad tave išmokytų būti profesionaliu futbolo komentuotoju.. Beje, juk Lietuvai ir abejoju, ar jų reikia daug. Dabar rodo regbį, trad žiūrime. Lietuva žaidžia.
Rolandas birželio 21st, 2010, 12:21 am
„Aš visuomet plėšau knygas, žinynus. Mano blogas vienas įprotis ir kartu išskirtinė savybė!:))) Aurimai, tu pavojingas plėšrūnas.
Aurimas birželio 21st, 2010, 12:34 am
Rolandai,
Įniršio filosofijos pasirodymai visuomenėje. Taip pasakytų mane stebintis psichotarapeuta.
Aurimas birželio 21st, 2010, 12:35 am
psichoterapiautas*
Valentinas birželio 21st, 2010, 6:15 am
Jei sujungtum Aurimo įniršį ir Wu BJJ meistrystę, reikėtų bijoti išeiti į gatvę
. birželio 21st, 2010, 11:48 am
Rolandai, dėl 3577:
Ten rašiau ne apie Asmik, beveik. Nors apie ją galima kalbėti ir daugiau- vien dėl to, kad Asmik tikrai ne zanuda.
Aurimo firminis naujadaras – psichoterapiautas*, va, ko mums tikrai trūksta
. birželio 21st, 2010, 11:55 am
Taip bus dar šiame amžiuje:
http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/5564525/2/istockphoto_5564525-football-fan.jpg
Aurimas birželio 21st, 2010, 1:32 pm
O nėra tokio žodžio? Atsiprašau, beje, šiandien buvau kirpykloje. Kirpykla lyg atsinaujinimas? O plaukų nukritimas lyg krikštas?
Jūs visuomet stropiai aiškinate, kaip norite, kad jus apkirptų? Mane kirpyklos kuria baimės savijautą, nes niekada nežinau, kaip paaiškinti, kokių plaukų aš noriu, koks jų ilgumas turi būti.
Fredis* birželio 21st, 2010, 1:52 pm
Kirpėja būtinai turi užmegzti žodinį kontaktą su klietu. Geriausia išmokti keletą specifinių terminų ir drąsiai, ryžtingai ir tvirtu balsu pasakyti ko iš patarnautojos pageidaujama. Jeigu kirpėja pajus, kad esi menkas ir neįdomus žmogus – ji tavimi nesidomės, nesistengs, paslaugą atliks atmestinai ir užsigalvojusi apie pašalinius dalykus (ką veiks vakare, kuo rengisis, nepadaryti darbai namie) – įkirps į ausį, o tai yra didelė tikimybė užsikrėsti hepatitu. Liksi suluošintas visam gyvenimui, nes ši liga nepagydoma. Ėjimas į kirpyklą – labai atsakingas ir rizikingas veiksmas. Būtina žinoti savo teises ir kokie tyko pavojai.
Aurimas birželio 21st, 2010, 1:55 pm
Fredi,
Tuoj futbolas. Oho, o tu žinai visas teises, kurios tau suteikiamos kirpykloje?
Fredis* birželio 21st, 2010, 1:59 pm
Pirmiausia reikia paprašyti, kad išjungtų Ruskoje radio.
Na, kai aš užeinu, tai jau visi žino, kad reikia paleisti simfoninę muziką, kaip kirpti – irgi jau visos išdresiruotos. Nuo hepatito dėl viso pikto pasiskiepijau, nes tuoj pat bėgti į gydymo įstaigą atsiradus menkiausiam įdrėskimui – ne visada yra galimybė.
Ligita birželio 21st, 2010, 3:27 pm
Na, man ir „sekasi” – vakar į didžiausią liūtį pakliuvau, šiandien :O Kas toliau?
Rolandai, paklausiau tą dainelę, tai… Mhm, savotiška!
O rūkymas negeras dar ir tuo, kad laaaaaaabai smirda. Tik neskirstyčiau rūkančiųjų į kažkokią atskirą grupę, jie irgi nuostabūs žmonės.
WU, patikslink – kokios duonos ir kokių žaidimų? =) Žinau, žinau, kad čia posakis, bet visvien.
Valentinas birželio 21st, 2010, 3:55 pm
Kažkada man kirpėja įkirpo į ausį. Tada išmokau visam gyvenimui, kad kirpėjas(a) turi būti savas, pažįstamas ir būtinai brangus. Jau gal dešimt metų kerpuosi pas vieną kirpėją. Per tą laiką jo paslaugos pabrango nuo 15 lt. iki 80. Ėjau paskui jį per visus jo darboviečių keitimus. Jis mane supažindino su fotografu Sauliu Paukščiu, o aš jį pamokiau kaip reikia atsargiai gyventi, kad nepakliūtų į šeimos spąstus. Jis papasakoja apie kelionių po Indiją su krišnaistų grupe įspūdžius. Žodžiu viskas labai gerai. Hepatitu kol kas neapsirgau. Klausykite Fredžio, jis žino ką sako.
Valentinas birželio 21st, 2010, 3:56 pm
Fredi, vis noriu paklausti, jūs su Vilkaičiu linktelėjote vienas kitam nes pažįstami ar tik šiaip?
WU birželio 21st, 2010, 3:56 pm
Aš irgi pas tą pačią kirpėją 5 metus vaikštau.
Aurimas birželio 21st, 2010, 3:57 pm
Ne visi gali taip išlaidauti, tai gal jūs ir pinigų neliečiate, kurie yra visų liečiami nepažįstamų, nes galite užskrėsti nepagydamomis ligomis?
Rolandas birželio 21st, 2010, 3:57 pm
Aurimai, viskas praeina. Praeis ir tavo rūpesčiai dėl šukuosenos ir styrančių plaukų. Tačiau tam reikia laiko. Pažvelk į tokius visuomenės veikėjus, kaip Teisingumo ministras Šimašius, ar parlamentaras, visuomenės veikėjas Masiulius. Jų plaukai amžinai pasišiaušę, tačiau jie ramūs, kadangi jų prioritetai pasikeitė. Jei manai, kad jaunystėje, būdami tavo amžiaus, jie dėl to nepergyveno, nepatyrė dvasinių išgyvenimo, nebuvo sau žiauriai savikritiški, nelaukė iš kirpėjų stebuklo, tai galimai klysti. Laikui bėgant apsikirpimas tau taps tik rutina, o ne gyvybės ar mirties klausimu, stresu su nenuovokiomis kirpėjomis. Nebent ir tu tapsi snobu, vis surandančiu kaip prikibti prie kirpėjų, kad ir dėl rusiško radijo ar simfoninės muzikos.
Ligita birželio 21st, 2010, 3:59 pm
Aurimai, nujaučiu, kad kas jau kas, bet WU pinigus ima tik užsimovęs gumines pirštines
Po to nuvaro į banką išsikeisti naujais.
Rolandas birželio 21st, 2010, 4:04 pm
Sacharukas,radikaliai berniukiška šukuosena, tą tai aiškiai vis dar kerpa mama. Aurimai, tai nėra geras tinkamos apsikirpimo kultūros pavyzdys.