Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Rolandas gegužės 8th, 2010, 8:31 pm
WU, o mane suintrigavo atskleisti vampyriški Fredžio polinkiai, noras truputį pasiurbti „energijos”. Pabandykime įsivaizduoti: naktis, tyla, tik Artūro kvėpavimo per nosį ir pavienio baksnojimo į klaviatūrą garsai, įtartinai blausiai šviečiantis kompiuterio ekranas ir staiga-šast ir įsisiurbia į Artūro kaklą mažas, homofobiškas, eilinio pykčio priepuolio ištiktas, pagiežingas ir alkanas alkanas Fredis. Ir siurbia siurbia siurbia…brrrrr…
WU gegužės 8th, 2010, 8:33 pm
Su nutrintom kelnėm!
Rolandas gegužės 8th, 2010, 8:37 pm
WU, su nutrintom tai dar nieko. Blogiau būtų jei su prasektom…
WU gegužės 8th, 2010, 8:42 pm
Beje, pamiršom aptarti Britanijos rinkimus. Anglai liko prie suskilusios geldos. Dvipartinėje sistemoje atsirado trečia partija. Deramasi dėl koalicijos, vienas iš aštriausių klausimų derybose tarp torių ir libdemų, rinkimų sistemos keitimas labiau į proporcinę. Va jums ir išsvajotoji dvipartinė sistema
Rolandas gegužės 8th, 2010, 8:50 pm
WU, ten jau seniai prie to ėjo.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 8:55 pm
Mane žavi, kad po gatves šlaistosi asmenys, vos ne su fašistine uniforma ir per garsiakalbius skatina neapykantą. Pats tokių veikėjų potraukis prie uniformų, uniforminių kepurių (šustauskis) geriausiai ir atskleidžia jų mintis, bei galimus veiksmus.
WU gegužės 8th, 2010, 9:08 pm
Rolandai, ar tau patiko, kaip brangus Pakso advokatas iš Austrijos, per EŽTT posėdį, grįsdamas savo argumentus dėl E. Kūrio šališkumo kaip įrodymų mojavo teisėjams „Respublikos” laikraščiu?
Rolandas gegužės 8th, 2010, 9:26 pm
WU, pagal teismo reglamentą nėra griežto įrodymų rūšių sąrašo. Jei gynyba mano, kad kokiai nors svarbiai aplinkybei dėl Konvecijos pažeidimo įrodyti, būtina remtis vienu ar kitu šaltiniu, kad ir tokiu išvestiniu įrodymu, kaip „Respublikos” publikacijomis, tai kodėl gi ne. Niekas nedraudžia. Įrodymų sąsajumas, leistinumas nebus pažeisti. Bet kuriuo atveju visus įrodymus vertins tik teismas, nes tik teismas ir gali vertinti.
WU gegužės 8th, 2010, 9:28 pm
Aš neprašiau paskaitos apie įrodymus, aš klausiau, kaip tau patinka, kad remiamasi respublika. Tuo pačiu leidiniu, kuris pašo žydų karikatūras ir t.t. žmogaus teisių teisme. Tiek to, pamirškim.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 9:32 pm
WU, aaa, nesupratau, dėl žydų karikatūrų gerai pastebėjai
Rolandas gegužės 8th, 2010, 9:35 pm
Valentinai, sakai, kad mažmeninė prekyba atsigauna. Mes (parduotuvė) šeštadieniai net nedirbame. Visai pirkimo nėra. Vieną kartą bandžiau pasėdėti, nieko gero. Vidutinis pirkėjas neateina. Galvoju birželį pabandyti.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 9:40 pm
WU, pažiūrėjau tą tavo Kantą:)))) Aš jam kartą rašiau, kad jis trenktas. Nebuvau skaitęs jo tinklapio. Pasirodo, kad buvau visiškai teisus. Tokį veikėją patraukti atsakomybėn vieni niekai, kaip dar kas nors to nepadarė:)
WU gegužės 8th, 2010, 9:47 pm
Rolandai, tą patį galvojau. Ten bet kokios ribos peržengiamos.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 9:58 pm
Kas dėl Markso, tai mano galva, jis yra didis mąstytojas. Tiesiog taip jau atsitiko, kad kai kas savo nusikaltimus pateisino jo idėjomis. Kokio nors Platono ar Hėgelio politinių vizijų aktualizavimas galėjo privesti prie daug liūdnesnių pasekmių. Nacistai savo idėjas grindė Nietzsches filosofija, bet aš nemanau, kad nacizmas atsirado dėl Nietzsches kaltės.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:03 pm
aišku, kad didis, tačiau palyginti su Platonu…
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:09 pm
O koks tau tas Marksas atrodo su Platonu palyginus?
romas gegužės 8th, 2010, 10:13 pm
Man tai Marksas atrodo už Platoną jaunesnis.
WU gegužės 8th, 2010, 10:16 pm
Man Platonas iš vis neatrodo. Nesu jo matęs..
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:19 pm
Tai jūs ne amžių lyginkit, o didumą.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:23 pm
O kuris iš judviejų senesnis nežinau ir aš. Abu jie baisingomis barzdomis apžėlę buvo. Tik va akmuo į Platono daržą – nugi homoseksualas buvo tai jau tikriausiai. Paminėjus tą faktą galima galbūt net ir ginčyti kuri filosofija yra priimtinesnė lietuviams… Pažiūrėsim ar rytoj vykstant Antrojo Pasaulinio karo veteranų paradui visuomenės reakcija buc tokia neigiama.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:24 pm
nu kažkaip čia pripyniau, bet atsirinksite patys
visų galų meistrai juk.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:24 pm
Platonas -vakarų metafizikos kūrėjas.Jo idėjų teorija-idealizmas, jau tūkstančius metų daro didžiulę įtaką filosofijai. Praktiškai Platonas ir pradėjo visą Vakarų Europos filosofiją.
O kas gi tokioje Platono šviesoje yra Marxas, tas kairysis hėgelininkas, kokią filosofiją jis sukūrė, kur jo daugiaamžė įtakai filosofijai? Jei ne mums žinoma politinė valdžia, sukurta pagal jo idėjas, koks didis jis būtų? Sutiktina, kad jis yra didis metafizinės tradicijos kritikas, tačiau tik tiek.
romas gegužės 8th, 2010, 10:24 pm
Marksas buvo lengvas latentinis.
romas gegužės 8th, 2010, 10:28 pm
Rolandai, paprastai filosofija padaro didesnę ar mažesnę įtaką pasauliui. Šiuo požiūriu Marxas yra labai ryški asmenybė.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:31 pm
romai, tai ir sakau, kad Platonas padarė daug didesnę įtaką filosofijai, nei koks Marxas. Dėl to su kreivarankiu ir kalbame.
romas gegužės 8th, 2010, 10:37 pm
Esu girdėjęs apie platonišką meilę. Tuo mano antikinės filosofijos žinos ir baigiasi. Iš marksizmo esu valstybinį egzaminą laikęs. Todėl man Marxas yra labiau girdėtas ir atrodo padaręs didesnę įtaką. Faktiškai iki 1990m. net dešros gamyba buvo grįsta marksizmu.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:41 pm
Na, gal nereikėtų iš Markso reikalauti, kad jo filosofija darytų įtaką kelis tūkstančius metų. Visgi žmogus palyginti neseniai gyveno. Tiesiog man nelabai patinka kai varo ant Markso labai negrabiai (neturiu omeny nė vieno iš LigiDangaus komentatorių), o neretai ir tiesiog bukai. Tipo jisai ten prisvaigęs, klydęs, mokslas įrodęs, kad yra kitaip ir tt. Ta proga pranešu – knygynuose atpigo Markso Kapitalo I tomas. Kainavo 99 lt., o dabar 79lt. Kai būsite paimkite šią knygą į rankas,m atsiverskite bet kurį puslapį ir paskaitinėkite kokias 5 minutes. Ten viskas parašyta nūdienos kalba, su daug kuo galima sutikti, su daug kuo galima nesutikti. Tuo tarpu Platono raštai yra kažkas panašaus į žuvėdros klyksmą, jums gulint pakrantės smėlyje – tolimas, negrėsmingas ir dėl to mielas. Jei jau žmogus skaito Platoną, jisai tikriausiai turi laisvalaikio į valias…
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:47 pm
romai, nieko gero iš to marksizmo, „Kapitalo” ekonominės teorijos jau neaktualios, pasenusios.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 10:50 pm
Rolandai, santykinis oro drėgnumas didelis, todėl niekas nedažo.
Sąvoka „homoseksualas” yra 19a. išradimas. Būtent tada šie žmonės buvo suvokti kaip”kitokie”. Iki to laiko tai buvo laikoma yda, keistenybe, norma, privilegija ir pan.Šia prasme negalime laikyti Platono „homoseksualu”, nes jis savos visuomenės tradicijose buvo visiškai normalus.
Beje, Achilas irgi turėjo gerą draugą, kuriam žuvus nusiminė.
romas gegužės 8th, 2010, 10:51 pm
Marxą dažniausiai suvulgarina. Nemanau, kad jis pats įtarė apie savo samprotavimų padarinius. Marxas tiesiog aprašė kapitalizmą kaip reiškinį. Jame žmonės gyveno, bet nebuvo sistemos įsisąmoninę. Jei daug kas netinka šiandien, tai tik todėl, kad sistema evoliucionuoja.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:53 pm
o ko vertos Marxo sapalionės, kad proletariatas revoliuciniu aktu taps istorijos subjektu:) Komunistinės revoliucijos sėkmingai vystėsi tik feodalinę struktūrą pasižyminčiose valstybėse, jokiu būdu ne pramoninėse, išsivysčiusiose valstybėse. Komunizmas paplito tik paskutinio Pasaulinio karo dėka, o ne Marxo numatytu revoliuciniu keliu.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 10:54 pm
Valentinai,
Jie tuomet būdavo ne šiaip sau „kiti”, bet „visiškai kiti”.
manau tu klysti dėl to, kad „kiti” atsirado 19a. Brandžiaisiais viduramžiais juos vadindavo sadomitais
Rolandas gegužės 8th, 2010, 10:55 pm
Valentinai, darai tokią pat klaidą, kaip ir mano klientai, kurie nieko nesuvokia dėl dažymo. Būtent esant tokiam orui ir geriausia dažyti, pasiklausk tikrų specialistų, patvirtins.
WU gegužės 8th, 2010, 10:57 pm
„Kiti”??
Valentinas gegužės 8th, 2010, 10:57 pm
Kreivaranki, perversiu dar kartą knygą „Apie vyrišką tapatybę” ir tau referuosiu.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 10:59 pm
Rolandai, gal klientai perka dažus Senukuose?
Rolandas gegužės 8th, 2010, 11:01 pm
Taip, nes Senukai taiko milžiniškas nuolaidas, kaip nepirks. Maži tokių nuolaidų iš didmeninkų kartais ir negauna.Tačiau reikia tikėtis:)
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 11:02 pm
romai,
tau pritariu, o va Rolando mintys man kuo toliau, tuo sunkiau darosi suprantamos. Nesu gilus marksistas, tiesiog man nepatinka dvigubi standartai ir nepelnytas žmogaus maišymas su žemėmis. Manau, tinkamai perskaitytas ir interpretuotas Marksas leistų kiek kitaip suprasti ir šiandieninę situaciją Lietuvoje. Pabrėžiu – suprasti kitaip, tai nereiškia suprasti absoliučiai.
romas gegužės 8th, 2010, 11:03 pm
Jei koncentruosies ties jo fantazijomis, tada tikrai gal būt viskas atrodys kvailai, bet jei skaitysi apie tai, kokiu būdu išnaudojamas proletariatas, tai bus arti tiesos. Būtent šis supratimas pagimdė proletariato organizacijas ir davė joms ideologiją.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 11:05 pm
kreivaranki, būk konkretus, kuri mano mintis buvo netinkama ir kodėl. Konkrečiai, kuri mano mintis ar teiginys neteisingi ir kodėl?
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:06 pm
Kreivaranki, Marksas yra atgyvena, nes vyksta ne klasių kova, o klasių bendradarbiavimas. Mąstyti klasių kovos rėmuose – tai gyventi 19 a. realijomis. Būtent todėl kapitalas nevertas nė 79 litų.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:08 pm
Rolandai, tiekėjus žinai? Importuok pats.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 11:09 pm
Valentinai, kai kuriom pozicijoms taip ir darom.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 11:14 pm
Rolandai,
įdedu visą tavo komentarą, mano tik numeracija:
„1. o ko vertos Marxo sapalionės, kad proletariatas revoliuciniu aktu taps istorijos subjektu:) 2. Komunistinės revoliucijos sėkmingai vystėsi tik feodalinę struktūrą pasižyminčiose valstybėse, jokiu būdu ne pramoninėse, išsivysčiusiose valstybėse. 3. Komunizmas paplito tik paskutinio Pasaulinio karo dėka, o ne Marxo numatytu revoliuciniu keliu.”
Neprašau nieko aiškinti, tiesiog parašiau kad nesupratau. Pvz. kodėl jau proletariatas netapo „istorijos subjektu”? Jau vien tai, kad mes nuolatos jį išskiriame (o iki Markso tai nebuvo taip akcentuota) įrodo proletariato „istorinį subjektiškumą”. 2. Labai keistai nuskambėjo mintis apie komunistines revoliucijas feodaliniuose kraštuose… Čia 1917 m. Rusijoje? Nu padarė vieni perversmą, po to kiti…prie ko čia Markso proletariato revoliucija? 3. Irgi – kurgi jau tas komunizmas, taip kaip jį aiškino Marksas, paplito po Antrojo pasaulinio karo, Kinijoje ar Kambodžoje?
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:14 pm
Nenusimink, juk per NT bumą užsidirbai visam gyvenimui. Tinkamai tuos pinigus investavai ir dabar gali skirti laiko teisės ir filosofijos diskusijoms.
romas gegužės 8th, 2010, 11:15 pm
Valentinai, bet pažiūrėk – yra verslo organizacijos ir yra profsąjungos. Kuo Marxas neteisus? Šių grupių interesai yra priešingi.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 11:17 pm
Valentinai,
atgyvena yra ne tik Marksas bet ir Biblija. Tiesiog kiek kiekvienas sugeba pasiimti iš knygos priklauso nuo skaitančiojo pastangų ir nuoširdumo.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:17 pm
Kreivaranki,
Rolandas norėjo pasakyti „agrariniuose”. 1917 m. Rusija buvo silpnai industrinė valstybė ir stipriai agrarinė.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:18 pm
Biblija nėra atgyvena, nes ji veikia neistoriškumo dimensijoje. Biblija parašyta amžiams. Marksas rašytas konkrečiam istoriniam laikotarpiui.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 11:22 pm
Romai, nėra išnaudojimo. Darbo jėga pasidarė lygiai toks pat resursas kaip ir dažai. Todėl vyksta prekių ir paslaugų apyvarta, tame tarpe ir savo darbo jėgos pardavimas už kuo geresnę kainą. Profsajungos tik padeda efektyviau pasiekti tikslą.