Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas gegužės 7th, 2010, 11:13 pm
Rolandai, romai, emdėiksai, baikite rietis. Visi jūs antimiestelėnizmo kolosai, o kai kolosai bandė įvesti vienas kitam Miestelėnai džiūgauja. Klauskite mūsų prisijaukinto istoriko Maro. Jis jums pateis ne subjektyvius įspūdžius, o faktinius duomenis. Pulkime ir dorokime Miestelėnus kartu!
Rolandas gegužės 7th, 2010, 11:13 pm
Valentinai, pritariu. Fredis vis labiau ir labiau atsilieka, kažkur ten…
Artūras Račas gegužės 7th, 2010, 11:17 pm
Skaitau ir stebiuosi…:)
Ir fredijaus nesigirdi. Keista…
Artūras Račas gegužės 7th, 2010, 11:21 pm
… ir dar pagalavojau.. fredijus yra tikrasis miestelėnas. Tas, kuris laukia už kampo ir tyli, kol paaiškėja, kieno pusėje yra persvara. Ameba, tskant…
. gegužės 7th, 2010, 11:26 pm
Paaiškinkit man – paprastam pabažnam – kodėl HOMOFOBAI.
Iš bendro išsilavinimo ŽMOGUS + BAIMĖ, tai kas čia ko bijo?
Šis žodis prigijo kažkaip nejučia ir nelabai senai, o kada aplamai sukurtas (?) ?
Rolandas gegužės 7th, 2010, 11:29 pm
Artūrai, kodėl taip?
Kodėl elgiesi, kaip tas Fredis, agresyviai?
O tu nebūk toks kaip jis. Pasakyk Fredžiukui ką nors gera.
romas gegužės 7th, 2010, 11:31 pm
Valentinai, bet žiūrėk kokių saugumo priemonių yra imamasi. Bijau, jei renginys būtų kiek didesnis vardan demokratijos būtų evakavę Vilniaus gyventojus. Matyt, kad Petrauskas vis tik turėjo šiokį tokį pagrindą susirūpinti saugumu. Švedijos ministrė dalyvaus būdama nėščia. Vis tik gerai, kad žioplių stebėti iš arti neleis.
Politikų kalbomis nei kiek nesistebiu, nes Pavilonienė su savo pozicija mažumų atžvilgiu neturi šansų būti išrinkta vienmandatėje apylinkėje. Esu tikras, kad didžiąjai daliai yra nusispjaut ant šito renginio. Tokie kaip Gražulis gal turi kažkokių asmeninių priežasčių nekęsti gėjų. Adomėnas man yra mįslė, nes jis ilgai gyveno ir mokėsi Didžiojoje Britanijoje. Gali būti, kad kas nors paleido nesusilaikęs rankas, nes vakaruose būna, kad gėjai mėgina kabinti kiek per aktyviai. Adomėnui galėjo būti šokas atvažiavus iš provincijos.
Fredis* gegužės 7th, 2010, 11:33 pm
Valentinai, turėjo būti – ” pademonstravo …, kaip pasakytų socialistai, homofobiją”.
Va, tame ir įdomumas,Valentinai, kad račas sugriežė dantimis, pradėjo šaudyti į Navicką tuščiais šoviniais, iš esmės prisikabino prie Navicko kaip girtuoklis naktį prie praeivio, šiap sau, kodėl tas su kepure, neturi degtukų ir t.t.. Dainius Pūras priešingai – pagyrė Navicką už toleranciją, įžvalgumą ir modernumą, išskyrė iš kitų konservatorių.
račas tame įraše labai susimovė.
Toliau, pats gėdingiausias račo įrašas yra apie tai kaip jis Imbraso paprašė, kad pastarasis už miesto lėšas palygintų duobutes Pylimėlių gatvėje, o kitas gėdingas račo poelgis yra apsilankymas Uspaskio jubiliejuje. Manė, kad niekas nesužinos, o reporteriai vaizdelį užfiksavo. Jis mūsų net neatsiprašė, kiekvieną kart neįtikusiam skaitytojui siūlo „staltiesėlė kelias”, pakrutinti savo pilkąsias ląsteles. Įdiotiški, zekiški, achremoviški, pseudointelektualūs išsireiškimai.
račą nutariau paauklėti ir daviau nurodymą valstybinėms įstaigoms mažinti prenumeratos apimtis iš BNS. Todėl račas manęs nemėgsta, trina mano komentarus.
Ligita gegužės 7th, 2010, 11:34 pm
Taškai, va, va, man irgi įdomu. Internetas duoda tokį variantą: homofobija (iš graikų k. ὁμός homo(seksualus), „toks pat, lygus“ + φοβία (fobija ), „baimė“). Nors kai buvau maža, painiojausi ir galvodavau, kad priešingų lyčių bendravimas kaip tik ir vadinamas homoseksualumu
) Beje, nusigandau šiandien per „Bendravimo pedagogikos” paskaitą. Pasirodo, kai kuriose mokyklose moksleiviai kalba, kad stebės eitynes su… Plytomis rankose. O paklausti ar bent jau yra kada nors bendravę su gėjais, atsako – ne. Neturi supratimo, tik įsivaizdavimą.
Ligita gegužės 7th, 2010, 11:35 pm
„Toliau, pats gėdingiausias račo įrašas yra apie tai kaip jis Imbraso paprašė, kad pastarasis už miesto lėšas palygintų duobutes Pylimėlių gatvėje, o kitas gėdingas račo poelgis yra apsilankymas Uspaskio jubiliejuje.” – sugedusi plokštelė…
. gegužės 7th, 2010, 11:42 pm
Homo sapiens
† Homo habilis
† Homo erectus
† Homo Pirmtakas
† Homo ergaster
† Homo heidelbergensis
† Homo neanderthalensis
† Homo floresiensis
Nėra tokio – HOMO(SEKSUALUS), yra toks dalykas kaip LIBIDO SEXUALIS
WU gegužės 7th, 2010, 11:49 pm
Homo graikų kalboje turi ir kitą reikšmę, kuri yra vienodas, tas pats, taptaus, VIENALYTIS. Esat girdėję žodį homogeninis? ir jo priešingybę HETERO, kuri reiškia „kitas”?
WU gegužės 7th, 2010, 11:51 pm
Tai yra ne homo, o homoS, tiesiog sąvokoje nėra dviejų S raidžių, todėl jūs painiojat.
romas gegužės 7th, 2010, 11:51 pm
WU, ar žiūrėjai Masonai. Protagonistas?
WU gegužės 7th, 2010, 11:53 pm
Romai, žinoma. Visada žiūriu CTV.
Artūras Račas gegužės 8th, 2010, 12:43 am
Ligita, atsiprašau… fredijau, tamsta esi visiškas ir totalus dundukas. Atsiprašinėti tamstos už tai, kad važiuoju pas ką nors į gimtadienį? Tai daugiau nei dundukas gali reikalauti…
„Manė, kad niekas nesužinos” – tik visiškas dundukas ir užkalnis ir miestelėnas, nieko nesuprantantis apie žiniasklaidą ir laisvą pasirinkimą gali parašyti tokią nesąmonę.
Iš tiesų tai man širdis džiaugiasi skaitant fredijaus pasisakymus. Jis toks beviltiškas homofobiškas narciziškas komformistiškas miestelėnas, kad bet kuris jo pykčio priepuolis paliudija, kad viską, ką darau, yra teisinga.
Tokie kaip fredijus, norėtų, kad aš jų nemėgčiau, ant jų pykčiau, tai suteiktų jiems energijos. Tačiau tiesa yra ta, kad jie yra beviltiški nevykėliai, pagiežingai pavydintys tiems, kurie turi savo nuomonę ir nebijo jos išsakyti viešai.
fredijaus pasisakymai apie BNS yra puikus tokio beviltiškumo įrodymas – norėtų žmogus kabrioleto ir blondinės šalia, bet suprasdamas, kad visą gyvenimą teks trinti kelnes paradvimų vadybininko kėdėje jis niršta matydamas tuos, kurie gyvenime kažką pasiekė.
Jis taip pat niršta kai mato žmones, kurie yra kitokie nei jis – jis nesupranta, kad yra kitoks gyvenimo būdas nei pavydėti nieko nedarant.
fredijus yra iš tų, kurie piktinsis, kad aplink vien š…, tačiau nepasijudins, kad tą š… iškuptų, nes jo miestelėniška filosofija neleidžia jam susitepti rankų.
Man fredijai patinka – be jų nejausčiau skirtumo tarp atmatų ir tikrovės. Tarp tų šunsnukių, kurie norėtų valdyti ir įsakinėti, ir tų, kurie tiesiog gyvena padoriai.
Fredis* gegužės 8th, 2010, 7:07 am
Tie, kurie gyvena padoriai, nesilanko įtariamųjų finansiniais nusikaltimais jubiliejuose, sutikę miesto merą neprašo, kad išasfaltuotų gatvę, kurioje gyvena, kitų nevadina amebomis, moderniaisiais neonaciais, o bando aplink save burti žmones, skleisti gėrį, pagarbiai diskutuoti.
Pardavimų vadybininkas, mokytojas, bibliotekininkas, virtuvės darbuotojas, statybininkas ar laikraščių išnešiotojas – taip pat garbingos profesijos, ne vien žurnalisto.
Suklysti gyvenime galima, niekas savo gyvenime klaidų nėra išvengęs, tačiau atkakliai neigti savo pasiklydimus ir jų nepripažinti yra kvaila ir neišmintinga.
Čia vienas asmuo vardu Artūras man metė kaltinimą, kad diskusijos metu apie žmonių laisves ir teise, kurių išraišką šiandien pamatysime, „atsisėdėjau krūmuose laukdamas kuri pusė laimės”. Apie šią problemą šiame tinklaraštyje mes jau diskutavome prieš gerą mėnesį ir romas neleis pameluoti – aš buvau už gėjų eitynes ir rašiau: „atverkime jiems visas gatves ir skverus, laužyti ietis yra kvaila, Europa šį laikotarpį jau seniai yra pergyvenusi”. Dar buvau parašęs, kad „labai gerai suprantu tuos, kurie nepritaria šioms eitynėms”. Viskas.
A.Račas eilinį kart pašaudė tuščiais šoviniais, bet aš visiškai nepykstu, man netgi patiko
Geros dienos.
. gegužės 8th, 2010, 8:57 am
Beveik prisipažinimai ir bevek meilėje :
„Iš tiesų tai man širdis džiaugiasi skaitant fredijaus pasisakymus”
„…aš visiškai nepykstu, man netgi patiko ”
Lenkai turi tokį taiklų posakį „Kogo lubią, tego skubią” – „Ką myli, tą pešioja”, gal čia toks savotiškas atvejis … visai nehomofobiškas, greičiau atvirkščiai. Juk nekūniška meilė nebūtinai turi būti tarp skirtingų lyčių…
Pats žinau, kad nesąmojinga, bet pabodo -ir l ne tik man
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 11:17 am
WU,
„homo” – čia ne „kita” graikiško žodžio reikšmė, tai lotyniškas žodis.
WU gegužės 8th, 2010, 2:20 pm
Aa, jo, kreivaranki,
Beje, kaip patiko eitynės visiems? Tai kur tie užpakalių kraipymai ir kitos provokacijos? Visiems miestelėnams spjūvis į snukį. Žmonės tvarkingai apsirengę, bet jokių išsidirbinėjimų, paėmė ir praėjo.. Kas numirė?
Valentinas gegužės 8th, 2010, 2:39 pm
Aš kaip buvęs pardavimų vadybininkas, protestuoju prie Artūro Račo netiesiogiai išreikštą mintį, kad pardavimų vadybininkas yra niekinga profesija. Tai yra žiauriai sunkus, nedėkingas, sekinantis darbas. Organizuojame pardavimo vadybininkų eitynes?
WU gegužės 8th, 2010, 2:40 pm
Niekingas – bet kokio darbo niekinimas.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 2:44 pm
WU,
tavo klausimas, manau, neesminis. Drausti žmogui kraipyti užpakalį kai kuriais atvejais irgi gali būti vertintinas kaip žmogaus teisių pažeiodimas.
Valentinai,
aš į tavo profesiją irgi žvelgiu su įtarumu. Beje, į Račo irgi.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 2:55 pm
eee…
paskaičiau Artūro komentarą. Cituoju:
„fredijaus pasisakymai apie BNS yra puikus tokio beviltiškumo įrodymas – norėtų žmogus kabrioleto ir blondinės šalia, bet suprasdamas, kad visą gyvenimą teks trinti kelnes paradvimų vadybininko kėdėje jis niršta matydamas tuos, kurie gyvenime kažką pasiekė. ”
Man patinka Artūras Račas dėl to, kad jis nors ir sugebėjo savo gyvenime tiek daug pasiekti, bet nepaisant to išliko toks nuoširdžiai žmogiškas.
WU gegužės 8th, 2010, 3:14 pm
Washington post:
Lawmaker Petras Grazulis, who planned to join the anti-gay demonstration, said the appeals court had been influenced by the president’s position.
„I think there are symptoms of constitutional violations that may lead to an impeachment process,” he said.
Last year, Lithuania’s Parliament passed a censorship bill aiming at keeping information about homosexuality away from children. Critics said the text violated the freedom of speech and international standards of human rights.
Aurimas gegužės 8th, 2010, 4:29 pm
Per TV3 rodo įdomius dalykus, daug žinomų veidų. : )
romas gegužės 8th, 2010, 4:59 pm
Bet įdomu, kad „Washington post” nepraleido progos ir pameluoti. Juk Lietuvoje niekad nebuvo net svarstymuose įstatymo, kuris draustų informaciją apie homoseksualumą nepilnamečiams. Propaguoti homoseksualius santykius ir teikti informaciją apie homoseksualumą yra skirtingi dalykai. Aš abejoju, ar užsiimti bet kurių seksuallinių santykių propaganda nepilnamečiams yra leidžiame pačiose JAV.
romas gegužės 8th, 2010, 6:05 pm
Perskaičiau apie eitynes. Pasirodo Gražulis sudavė policininkui. Turėtų sėsti, kiek suprantu. WU ir bang, kiek gresia už tai Gražuliui? Uoka atrodo irgi neapsiėjo be kumsčių. Koalicija ir opozicija praras po vieną narį, o kalbų dar pusei metų nusimato. Gal ir gerai – vyriausybė galės ramiau dirbti, kol Seime aiškinsis santykius.
WU gegužės 8th, 2010, 6:28 pm
Nė kiek negresia. Gaus baudą ir tiek.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 6:34 pm
Kreivaranki, tu seki šiuolaikinį filosofinį diskursą? Kokio temos, dėl ko parinasi?
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 6:34 pm
O patčiam Gražuliui vandens į veidą šliūkštelėjo.
haštėtėpė://www.lrytas.lt/videonews/?id=12733306041271609663
Taigi Uoka ir Gražulis abu per eitynes nukentėjo.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 6:48 pm
Romai, jei tas veikėjas taip veikė, tai gali būti patrauktas baužiamojon atsakomybėn pagal Lietuvos Respublikos BK 286 str.(pasipriešinimas policijos pareigūnui) – baudžiama viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės atėmimu iki trejų metų. LR BK 286 str. numatyto nusikaltimo sudėtis yra formali (t.y. nereikia net pasekmių), šis nusikaltimas laikomas baigtu nuo to momento, kai priešindamasis policininkui pradeda vartoti smurtą arba grasina tuoj pat jį panaudoti. Pasipriešinimas galimas tik dviem alternatyviais būdais: 1) jis turi būti padaromas pavartojant smurtą arba 2) grasinant jį pavartoti. Pasipriešinimas galimas tiek aktyviais veiksmais, tiek ir pasyviai, neklausant teisėtų nurodymų ir reikalavimų. Pasipriešinimas smurtu reiškia, kad kaltininkas panaudoja prieš policininką fizinį smurtą, t. y. bet kokį neteisėtą poveikį žmogaus organizmui. Jei ikiteisminis nustatys, kad jis veikė pagal neapibrėžtą tyčią, jo veika bus kvalifikuota pagal kilusias pasekmes. Gali perkvalifikuoti į viešosios tvarkos pažeidimą, kurią jis pažeidė vykstant renginiui, 284 str. 1 d.- baudžiama viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.
Jei jei veiką kvalifikuos kaip riaušių provokaciją, tuomet BK 283 str. Už tokią šiurkščiai pažeistą viešąją tvarką baudžiama (nes pasipriešino policininkui) laisvės atėmimu iki šešerių metų.
Sutinku su WU, dėl politinių priežasčių apsiribos tik administracine teisena, tuomet ATPK 187 str. Jo 1 dalyje nustatyta, kad pasipriešinimas policijos, Viešojo saugumo tarnybos pareigūnui ar policijos rėmėjui, einantiems jiems pavestas viešosios tvarkos saugojimo pareigas, – užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 litų arba administracinį areštą nuo 15 iki 30 parų.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 6:52 pm
Valentinai,
nesu tikras, kad supratau gerai klausimą dėl „filosofinio diskurso”. Kiek žinau, filosofai mūsuose parinasi dėl to, kad nėra niekur jiems darbo, o tas kurį pasiūlo labai prastai apmokamas. Kitokių problemų jie lyg ir neturi. Va mano vienas draugelis baigia doktorantūrą ir ketina įsidarbinti Lietuvos Kūno Kultūros Akademijoje. Jei pavyks. Tragedija
Valentinas gegužės 8th, 2010, 6:56 pm
Aš klausiu apie pasaulinį.
kreivarankis gegužės 8th, 2010, 7:04 pm
Valentinai,
Pasauliniame kontekste, mano galva, yra štilis. Sąstingis. Beje visi kurie kietesni buvo, tie numirė pišmąją šio amžiaus dekadą.
haštėtėpė://naujapilis.livejournal.com/22336.html
Tiesiog visi sėdi universitetuose, verčia autorius iš vienos kalbos į kitą, interpretuoja, rašo recenzijas, puola klasikus. Tik tie puolimai kažkuom primena Gražulio kovą su gėjais. Šiaip jau pagalvojus… Platonas-Aristotelis-Dekartas-Spinoza-Hume-Kantas-Hėgelis-Marksas (atsiprašau tų kurių nepaminėjau)…ta grandinė rodo, kad du, trys šimtmečiai be genijaus yra gana įprastas reiškinys. Tokiu laiku ir gyvename.
Valentinas gegužės 8th, 2010, 7:11 pm
Barthes, Walerstein?
Valentinas gegužės 8th, 2010, 7:12 pm
Baudillar?
Rolandas gegužės 8th, 2010, 7:12 pm
Kreivaranki, marksas šalia kanto, Dekarto, Platono:)))
WU gegužės 8th, 2010, 7:15 pm
Beje, yra toks internetinis KANTAS. Pas Račą komentarus rašo, ar kas esat užsukę į jo blogą?
Valentinas gegužės 8th, 2010, 7:17 pm
Rolandai, tenka sutikti, kad Markso idėjos privirė tiek košės, kad jis tikrai vertas būti šioje kompanijoje.
romas gegužės 8th, 2010, 7:30 pm
Tai ko taip? Mokslas juk negali atsakyti į visus klausimus. Fizikalistai tuoj pasaulį mums pavers beprasmišku, o mus pačius už nieką neatsakingais padarais. Reikia kažkaip gelbėti pasaulį filosofine mintimi:)
Rolandas gegužės 8th, 2010, 7:33 pm
Platonas su Aristoteliu sukūrė klasikinės metafizikos pagrindus.Descartes`as toliau pratęsė, jo darbai buvo lemiami pasukant į subjektyvumo metafiziką, Kanto kritinė filosofija ypač svarbi naujųjų laikų filosofijos istorijoje ir dėl kitų tas pat. O Marxas buvo tik vienas iš dešimčių to meto kairiųjų hėgelininkų.
Rolandas gegužės 8th, 2010, 7:43 pm
Valentinai, pasaulinės filosofinės minties tendencijos per daug platu. Ką mes žinome kokie dabar vėjai tarkime arabų islamo filosofijos katile šiuo metu verda. Jei kalbėsime apie vakarų Europos filosofijos tendencijas, tai joje pastoviai įvairios tendencijos iškyla bei nusileidžia (posmodernistai ir kt.), tačiau XIX amžiaus alsavimas stipriai jaučiamas.
WU gegužės 8th, 2010, 7:55 pm
Rolandai, ar skaitai kanto tinklaraštį, po velnių??
Rolandas gegužės 8th, 2010, 8:09 pm
WU, tikrai ne.Dabar skaitau vakarykštį Artūro laiškelį Fredžiui ir juokiuosi, jame Fredis yra:
-pravardžiuojamas fredijumi
- vadinamas visišku ir totaliu dundiku
-miestelėnu
- nieko nesuprantančiu apie žiniasklaidą ir laisvą pasirinkimą
-rašančiu nesąmones
- beviltišku
-homofobišku
-narcizišku
-komformistu
-besikankinančiu dėl pykčio priepuolių
-vampyru, kuris trokšta pasiurbti energijos
-nevykėliu
-pagiežingu
-pavyduoliu
-nirštančiu, kad kiti gyvena geriau
-pardavimų vadybininku su nutrintom kelnėm
-norinčiu blondinės šalia, tačiau jos negaunančiu
-baltarankiu
-tinginčiu aplink save apsikuopti
-siekiančiu valdyti ir įsakinėti menkysta
-atmata
-šunsnukiu
Įdomiausia, kad išsakęs visa tai Artūras pažymi, kad jam Fredis patinka.
romas gegužės 8th, 2010, 8:09 pm
WU, čia šitas :
http://kantas.blogas.lt/ ?
Ten įrašas 3 metų senumo.
WU gegužės 8th, 2010, 8:18 pm
Romai, ne. http://kantas.wordpress.com/ Blogas, bene populiariausias wordpress’e lietuvių kalba. Bent jau pas mane nuolat taip rodo. Siaubas, kas patinka mūsų žmonėms..
romas gegužės 8th, 2010, 8:18 pm
Radau. Pasirodo Kantas svajoja, kad homoseksualus išžudytų. Įdomus Kantas
WU gegužės 8th, 2010, 8:19 pm
Rolandai, man „su nutrintom kelnėm” epitetas efektingiausias
WU gegužės 8th, 2010, 8:28 pm
Jis ten apie Landsbergį ko tik nėra prirašęs..