Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 153 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63165 » Show All

  1. 2847.

    romas gegužės 5th, 2010, 9:31 am

    Valentinai, aš nesuprantu, kaip galima spręsti apie Petrausko poelgį nežinant jo turimos informacijos – jis juk teisinius argumentus teismui pateikė, o ne šiaip sugalvojo kabinete snarglį iš nosies traukdamas. Minia neturi įsivaizdavimo, ko tie gėjai nori. Padaryk apklausą ir didžioji dalis piliečių atsakys, kad gėjai nori paradų laisvės ir teisės rodyti savo genitalijas nepilnamečiams. Kai toks įsivaizdavimas, nesunkiai atsiras norinčių mesti akmenį į atvykusius Europos šalių parlamentarus, teisių gynėjus ir gėjų aktyvistus. Galimai Petrauskas turi informacijos apie neapykantos grupių (terminas Donskio) siekius ryžtingai protestuoti prieš gėjų eiseną. Teisinės sistemos prevencinis darbas šiandien neduos rezultatų, nes teisėsauga ir taip žmonių akyse yra tarnaujanti pedofilų klanui. Kas bus, jei policija turės stoti į mūšį su minia kaip 2009 01 16? Įsivaizduokim, kad minioje bus Ozolas, Svarinskas ir Juozaitis. Koks nors Svarinskas nuo banano smūgio gali ir numirti. Kokia tada padėtis būtų Lietuvoje?
    Aš seniai turiu nuomonę, kad gėjų organizacijos pradeda ne nuo to galo. Reikalingas visuomenės informavimas apie tikrąsias problemas. Niekas nesuvalgys kokio nors Pauliukaičio, jei jis kiek paatviraus per TV bendram homoseksualios visuomenės dalies labui. Žmonės yra pajėgūs suprasti ir supratę užjausti. O vaikščiojimas stilingai apsirengusių ponų su vaivorykštrinėmis vėliavomis po Vilnių tik siutina secondhandinę publiką. Gėjų lyga demonstruoja nesugebėjimą pamatyti Lietuvos kokia ji yra.

  2. 2848.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 9:51 am

    Romai, aš neprieštarauju tam ką sakai. Tačiau šį renginį reikia traktuoti lygiai taip pat kaip ir bet kurios interesų grupės norą suorganizuoti renginį. Tai yra žmonių teisė – išeiti į gatves ir sakyti taii ką jie nori pasakyti. Visiškai jokio skirtumo ar tai gėjai, ar katalikai, ar protestantai, ar satanistai ar dar kas nors. Jei renginio propaguojamos idėjos nėra uždraustos įstatymu (kaip pavyzdžiui būtų su nacių idėjomis) žmonės turi teisę pasisakyti. Homoseksualumas nėra uždraustas įstatymu. Todėl generalinio prokuroro pareiga – ginti šią žmonių teisę ir jei jis turi žinių, kad kažkas nori iš jų atimti šią teisę, tai jis privalo imtis priemonių, kad apgintų gėjus.

  3. 2849.

    romas gegužės 5th, 2010, 10:25 am

    Valentinai, manau, kad prokuratūra turi duomenų apie kauniečių ubagų atvykimą į Vilnių. Šustauskas nieko nekomentuoja, nes bijo būti suimtas. Yra visaip blogai. Jei policija išvalys gatves ir leis demonstruoti tuščioje gatvėje, tai sulauks kritikos ir iš Europos, ir iš Lietuvos žiniasklaidos. Jei gatvės neišvalys, bet neužtikrins žmonių saugumo, pasekmės irgi panašios. Iš tikro gėjų eitynės turėjo provokacinio renginio požymio iš pat karto. Viešai nėra keliamas joks konkretus reikalavimas. Gal jis ir yra kokiame gėjų lygos tinklalapyje, bet viešoje erdvėje tai yra tiesiog eitynės kovos už teises pagrindu. Galėčiau sėkmingai manyti, kad gėjams nėra suteikiama teisė vairuoti transporto priemonę pvz. Kauniečiai sušiko ne vieną Vienos pokylį. Kai pamatys dolčegabaninę publiką kvepiančia kvepalais, kurių vien aromatinės dalelės tvyrančios ore kainuoja vidutinę lietuvišką pensiją, jų širdis užlies neapykanta. Sako, kad kiaušinius jie pūdo seniai. Aš sutinku, kad visi turi teises, bet pvz. žydai moka kovoti už savo teises tinkamomis priemonėmis. Jei jie organizuotų eitynes prisikvietę žydų organizacijų atstovų iš viso pasaulio, skandalai būtų panašūs ir pasiektų jie žymiai mažiau.

  4. 2850.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 10:33 am

    Romai, bet kaip tai gali sutrukdyti fundamentaliai žmonių teisei į žodžio laisvę? Jei grupė žmonių jaučiasi diskriminuojami ir nori apie tai pareikšti viešai įstatymų numatyta tvarka, niekas neturi teisės jiems tai trukdyti. Na ir kas, kad jie daro kažką klaidingai? Jie turi fundamentalią, konstitucijoje įtvirtintą teisę klysti :) Dabar gaunasi, kad baudžiami tie, kurie naudojasi savo konstitucinėmis teisėmis, o laimi tie, kurie grasina elgtis antiįstatimiškai. Jei dabar nusileisime, kitą kartą negalėsime švęsti Kovo 11, nes paaiškės, kad rusų veteranai planuoja provokacijas ir bijodamas neramumų Generalinis Prokuroras paprašys uždrausti Kovo 11 šventimo renginius. Generalinis prokuroras neturėtų skatinti antiįstatimiško elgesio.

  5. 2851.

    . gegužės 5th, 2010, 10:35 am

    Musei – dėl gėjų parado TV laidoje pasisakęs Valentinavičius, berods Vytautas, taisyklingais gražiais bruožais nemaloniai priminė vieną žinomą politapžvalgininką.

  6. 2852.

    romas gegužės 5th, 2010, 10:57 am

    Valentinai, aš galvoju, kad gėjų demonstracija yra ne mano reikalas. Man nebaisu, kad Švedijos parlamento narys gaus kiaušiniu per galvą, nes Europoje būna padega mašinas ir suniokoja parduotuvių vitrinas. Kiaušiniu irgi yra gavęs ne vienas politikas. Aš tiesiog mėginu paaiškinti Petrausko elgesį. Nelaikau jo homofobu ir galvoju, kad jis tiesiog apsidraudžia, jei bus kažkokių pasekmių. Jei demonstracijoje dalyvautų tik vietiniai gėjai, Petrauskas miegotų ramiai. Yra bijoma, kad nenukentėtų koks nors užsienio politikas arba ambasadorius.

  7. 2853.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 11:04 am

    Romai, aš suprantu šį paaiškinimą. Tačiau žodžio laisvė yra fundamentali žmogaus teisė. Prokuroras ginti turėtų visų pirma ją.

  8. 2854.

    romas gegužės 5th, 2010, 11:14 am

    Valentinai, generalinis prokuroras yra aukšto lygio teisininkas, kuris puikiai išmano savo pareigas. Mano supratimu, jo pagrindinė pareiga yra ginti viešąjį visuomenės interesą. Žodžio laisvė yra abstrakcija, o pagrindinė vertybė – žmogus.

  9. 2855.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 2:03 pm

    Lietuvos nepriklausomybė yra irgi abstrakcija. Kitą kartą, prieš Kovo 11 šventes koks nors Šustaukas, Murza, ar Ivanovas pagrasins ir reikės taip pat nutraukti renginius? Juk svarbiausia žmogus?

  10. 2856.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 2:14 pm

    Šiandien japonai švenčia Berniukų šventę. Sveikinu visus berniukus!

  11. 2857.

    romas gegužės 5th, 2010, 2:37 pm

    Ne taip supratai, Valentinai. Prokurorui yra svarbu apsaugoti žmogų. Jei pastate, kuriame vyksta kovotojų už žodžio laisvę suvažiavimas, yra padėta bomba, žymiai svarbiau yra nutraukti renginį ir evakuoti žmones, nei leisti toliau reikštis žodžio laisvės vertybėms rizikuojant sveikata ir gyvybėmis.
    O su žodžio laisve taip jau yra – ją turi ir Šustauskas, ir Simonko. Kai leidi abiejų laivei reikšitis toje pačioje teritorijoje, galima sulaukti ir pasekmių. Galima būtų imtis represijų prieš Šustauską, bet ar nepažeisim jo laisvės, kol jis niekam nesužalojo sveikatos? O kaip atrodys, jei į teritoriją kur vyks demonstracija visi bus įleidžiami tik po kratos? Kaip patikrinti, kas yra už gėjų teises, o kas prieš? Aš galvoju, jei yra pavojus nukentėti kokiam nors olandų ambasadoriui arba Švedijos parlamentarui, geriau būtų renginį nukelti. Gėjų lyga ir taip jau pasiekė, ko norėjo. Jei renginys neįvyks, teiginys apie prastą gėjų padėtį Lietuvoje dar labiau nuskambės Europoje. Ar ne toks buvo renginio tikslas?

  12. 2858.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 2:51 pm

    Romai, visiškai sutikčiau su šia logika. Tačiau prokuroras nepateikia jokių duomenų, kad yra reali grėsmė. Policija sako, kad jie pasiruošę užtikrinti viešąją tvarką. Man tai labiau primena norą uždrausti renginį. Beje, teismas uždraudė eitynes, o patį mitingą uždraudė ar ne? Ką jie ten apskritai planavo tie gėjai niekadėjai?

  13. 2859.

    romas gegužės 5th, 2010, 3:04 pm

    Policija užtikrina viešąją tvarką pagal įstatymus, nes tokia yra policijos funkcija. Pareikšti, kad jie nesutinka užtikrinti tvarkos, būtų įstatymų laužymas. Skvernelis negarantuoja, kad neįvyks nei vienas incidentas. Viskas ką jis garantuoja, kad į incidentus bus reaguojama. Su situacija policija susitvarkė ir prie Seimo 2009 01 16, bet juk nukentėjusių irgi buvo. Tada lengvai nukentėjo net Maldeikienė.

  14. 2860.

    WU gegužės 5th, 2010, 3:09 pm

    Pagal romą, teisėsaugos institucijų nekompetencija yra pagrindas varžyti žmogaus teises.

  15. 2861.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 3:12 pm

    Ačiū Wu, išgelbėjai.

  16. 2862.

    romas gegužės 5th, 2010, 3:21 pm

    WU, varžyti žmogaus teises dėl policijos nekompetencijos yra pagal prokurorą ir pagal teismą. Aš nematau jokios problemos. Gal čia kaip tik pasireiškia lietuviškas apsidraudėliškumas. Juk nukenčia per kairiųjų ir neonacių susidūrimus žmonės ir Europoje. Nieko baisaus, jei vienas kitas pareis su fanaru iš demonstracijos. Kai esi principingas kovotojas, smulkūs kūno sužalojimai nėra labai didelė auka :)

  17. 2863.

    WU gegužės 5th, 2010, 3:29 pm

    Romai, aš irgi manau, kad jei vienas kitas gėjus gaus į galvą – nieko baisaus. Jie turi kovoti dėl savo teisiu taip pat. Kad ir kaip žiauriai skambėtų. Ir lietuviai iš savo netolerantiško kiauto anksčiau ar vėliau turi pradėti lįsti, todėl geriau pradedam dabar.
    Juokinga, kai teisėsauga deda į krūmus. Tegul jie parodo, kaip moka dirbti savo darbą. Ką jie gali, jei nesugeba mūsų apsaugoti nuo mūsų pačių? Taip iš esmės galima visiškai riboti susirinkimų laisvę, nes bet koks visuomenės požiūriu, radikalesnis renginukas yra potencialiai galintis sutrikdyti viešąją tvarką ir saugumą.
    Beje, mano nuomone, tokie, kurie bus esminiai šios eisenos priešininkai, yra žymiai pavojingesni visuomenei, nei įsivaizduojamas seksualinių mažumų keliamas pavojus. Man nusispjauti, lai homoseksualai prasieina. Žymiai labiau nervina, kai matau Paleckį su megafonu rankoje ir krūvas idiotų sekančių jam iš paskos, nešinų raudonom vėliavom.

  18. 2864.

    romas gegužės 5th, 2010, 3:39 pm

    WU, didžiausia bėda, kad didelę eitynių dalyvių dalį sudarys užsieniečiai. Tarp jų bus net vienas europarlamentaras. Dėl to ir šita tryda. Mano galva, gėjų lyga irgi truputį persistengė. Jei viskas pasibaigtų riaušėmis, nebūtų jokio laimėjimo niekam. Greičiau atvirkščiai. Kai Paleckio frontininkai rodė žaizdas per TV, buvo nusispjaut. Blogai būtų, jei lupti gautų koks nors Svarinskas.

  19. 2865.

    WU gegužės 5th, 2010, 4:33 pm

    Romai, o tu žadi eiti žiūrėti eitynių? :)

  20. 2866.

    WU gegužės 5th, 2010, 4:47 pm

    Beje, gal kas girdėjote Tvarkos ir teisingumo partijos lyderio požiūrį į šias eitynes? Būtų įdomu išgirsti, nes frakcija Seime, su gražuliais priešakį, yra didžiausia priešininkė. Įdomus paradoksas gautųsi, kai partijos lyderis gina savo pažeistas žmogaus teisės EŽTT, konvencijos pagalba, o jo partija nepatikusias konvencijos nuostatas ignoruoja. Taip susidaro situacija, kai žmogaus teisės nėra vienodos ir pripažįstamos tik toks, kurios labiau patinka..

  21. 2867.

    WU gegužės 5th, 2010, 4:48 pm

    Taip pat, europarlamentaras J. Imbrasas irgi savo veiksmais ne kartą parodė, ką galvoja šiuo klausimu.

  22. 2868.

    romas gegužės 5th, 2010, 4:51 pm

    Ne nežadu. Parodys įdomiausius kadrus per žinias. Tiesa, juk gali eitynės dar ir neįvykti.
    Va Graikijoje per riaušes žuvo 3 žmonės. Galvoju, kad mes esame labai išlaikyta ir rami tauta, nes pas mus pernai iki žmonių aukų nebuvo prieita.

  23. 2869.

    WU gegužės 5th, 2010, 4:54 pm

    Fredis bent gali džiaugtis, kad griūvant koalicijai yra šansas pritraukti TiT, nes vienu klausimu akivaizdžiai sutariama, o tai jau nebloga pradžia.

  24. 2870.

    romas gegužės 5th, 2010, 5:19 pm

    WU, abejoju ar konservatoriai visi turi vienodą požiūrį į seksualines mažumas. Yra radikalesnių veikėjų, panašių į Gražulį, bet daugumos pažiūros yra saikingiau konservatyvios. Toleranciją galima irgi suprasti įvairiai – juk ir tau yra ribą, kurios neperžengtum. Aš jau rašiau, kad eitynės nekelia jokių konkrečių reikalavimų. Tai yra negerai. Aš pvz. esu už homoseksualių porų santykių įteisinima su visomis iš to išplaukiančiomis teisinėmis pasekmėmis, bet esu prieš įvaikinimą ir prieš pasakas apie princą ir princą darželyje. Ar aš esu netolerantiškas? Man iš viso kiek kvailai atrodo tas seksualumo pabrėžimas. Žmogus neturėtų susilaukti kažkokio ypatingo dėmesio dėl savo seksualumo. Jei vienišas politikas masturbuotųsi ir apie tai kalbėtų viešai, ar labai daug susilauktų dėl to pagarbos? Aš manau, kad jam vengtų net ranką paduoti. Ar tai nebūtų traktuojama kaip persekiojimas už seksualinę orientaciją?

  25. 2871.

    WU gegužės 5th, 2010, 5:32 pm

    Romai, tu gerai užčiuopi problema. Mano požiūris toks, kad leiskim jiems eiti. Leiskim pasidemonstruoti. Nepykim, nemuškim jų ir t.t. Tegul jie pamato, kad mums iš esmės yra nusispjauti. Po to, manai jie daug tokių eitynių darys? Visas šis reikalas yra išpūstas iš esmės dėl to, kad reiškiamas toks visuomenės nepasitenkinimas.
    Manau, kad tas „reikalavimas”, kaip tu sakai, yra galimybė, tai padaryti. Jis nėra visiškai savitikslis, nes norima pažiūrėti, koks yra (ne)diskriminavimo lygis dėl seksualinės orientacijos.
    Dėl ribos, kurios neperžengčiau, tai yra įvaikinimas. Bet vien dėlto, kad nežinau vienareikšmiškai ar homoseksualizmas yra įgimtas ar tai žmogaus pasirinkimas.
    Aš nemanau, kad masturbacija yra kažkokios seksualinės orientacijos kvalifikacinis požymis :)

  26. 2872.

    WU gegužės 5th, 2010, 5:40 pm

    Beje, man iš konservatorių būtų įdomiausia išgirsti buvusio Konstitucinio Teismo teisėjo Stasio Šedbaro nuomonę šiuo klausimu. Kaip ir buvo įdomu iš girsti kitais klausimais, bet jis dažniausiai tylėjo. Turiu pripažinti, kad jo autoritetas, mano akyse, su kiekvienu panašiu klausimu vis labiau krenta. Tai tik parodo, kad partija neturi jokių išskirtinių asmenybių ir visi linkčioja jos nomenklatūrai, o amerikiečiai turi gerą terminą šiam reiškiniui įvardinti – „yesman’ai”..

  27. 2873.

    romas gegužės 5th, 2010, 5:47 pm

    WU, homoseksualumo genų nėra, todėl homoseksualumas nėra įgimtas. Taip kol kas teigia mokslininkai iššifravę žmogaus genomą. Yra tam tikros genų kombinacijos, prie kurių homoseksualumas pasireiškia dažniau (iki 25 proc. genų turėtojų). Be jokios abejonės homoseksualios yra žmogaus smegenys. Kaip jos tokiomis tampa, dar yra likę žmonijai išsiaiškinti. Aš jau anksčiau sakiau, kad žmogus apskritai yra nekaltas dėl savo smegenų turinio ir neatsakingas dėl savo elgesio. Tą patį požiūrį taikau ir homoseksualams. Jei yra galimybė, vaikus reikia stengtis tinkamai seksualiai orientuoti. Berniukas turėtų mokytis jaustis vyru nuo pirmų jo pasaulio suvokimo akimirkų (kaip ir mergaitė moterimi). Aš nežinau, ar tai iš tikro padeda, bet bent jau tikrai nekenkia.

  28. 2874.

    WU gegužės 5th, 2010, 7:59 pm

  29. 2875.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 8:05 pm

    Valentinai, jei atvirai, tai net nesiruošiau skaitinėti čyvo,o tu įpiršai:(

  30. 2876.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 8:07 pm

    Sorry, sumaišiau su WU, galvojau, kad Valentinas išprotėjo:)

  31. 2877.

    WU gegužės 5th, 2010, 8:14 pm

    Rolandai, tai tu neskaityk. Aš tavęs neverčiu :)

  32. 2878.

    Fredis* gegužės 5th, 2010, 8:17 pm

    Valstybė nėra vaikų darželis. Jeigu saugumiečiai turi informaciją, kad rengiamasi organizuoti riaušes, pjautynes ir kitokius brutualius masinius veiksmus, tai valingai ir be ceremonijų nutarta neleisti paties preteksto riaušėms – eitynių. 2009 m. sausio 16-ta nebepasikartos, naujasis VSD vadas ir policija neturi noro, jėgų ir lėšų veikti baltomis pirštinėmis (bananais ir guminėmis kulkomis). Nutarta, kad geriau eilinį kartą iškentėti porciją pylos iš Europos socialistų ir leiboristų bei L.Donskio, nei įsivelti į begalinius teisminius procesus po eitynių ir laižytis fizines žaizdas. Situacija yra bjauri, bet nieko nepadarysi, tokie esame. Visos trys pusės: dideli eitynių entuziastai, priešininkai ir plačioji publika, kuriai ši tematika neįdomi ir jos nenori nei matyti, nei girdėti.

  33. 2879.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 8:18 pm

    Fredi, ar gali pakomentuoti :”SOCIALISTAS premjeras (Graikijos) George’as Papandreou antradienį parlamentui pateikė planą, pagal kurį planuojama papildomai sutaupyti 30 mlrd. eurų, smarkiai sumažinus atlyginimus ir pensijas, taip pat padidinus pridėtinės vertės mokestį (PVM).”?

  34. 2880.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 8:34 pm

    Dabar galvoju. Graikija.Socialistai. Komunistai. Fredžio kritikuojami socialistai karpo socialines išmokas, o komunistai degina graikiškus policininkus, tuoj tuoj nuvers socialistų vyriausybę. Nesusipratimas. Socialistai ir komunistai – juk vienas ir tas pats. Akivaizdu yra viena – į Europą sugrįžta klasių kova. Netruks globalinis atšilimas, kultūriniai nesutarimai ar islamiško ir krikščioniško pasaulio priešprieša gali pasirodyti tik vaikų žaidimas prieš didžiąją klasių kovą. Kaip žinoma ji yra gan radikali kitų kovų, bei šių kovų kovotojų atžvilgiu.

  35. 2881.

    WU gegužės 5th, 2010, 8:36 pm

    Rolandai, nemanai, kad šių įvykių išvakarėse būtų tikslinga denonsuoti žmogaus teisės?

  36. 2882.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 8:44 pm

    WU, neapykantos grupių (kad ir kaip jos besivadintų, kad ir kas būtų jų dalyviai, kad ir kokius postus jie užimtų, kad ir kiek turtų jie valdytų, kad ir kokia manijos forma jie sirgtų, kad ir kokius tinklapius jie valdytų, kad ir kiek kvaili jie būtų ir etc.) tikslas yra vienas, vienintelis ir galutinis-bet kokių žmogaus teisių denonsavimas.

  37. 2883.

    WU gegužės 5th, 2010, 8:52 pm

    Aš vis galvoju ir nesueina galai. Kodėl tam tikra žmonių grupė gali naudotis žmogaus teisėmis, o kitiems tos galimybės nepripažįsta? Ar tai teisinga? Man bręsta tokios idėjos, kad tie, kurie nepripažįsta žmogaus teisių visa apimtimi, neturėtų jomis naudotis iš viso. Priešingu atveju paneigiama jų prasmė, o taip jos tampa tam tikrų (neapykantos) grupių privilegija.

  38. 2884.

    WU gegužės 5th, 2010, 8:59 pm

  39. 2885.

    Valentinas gegužės 5th, 2010, 9:01 pm

    Rolandai,
    Socialistai Graikijoje neturi kitos išeities, nes valstybė bankrutuoja. Alternatyva yra tik viena – keisti santvarką ir išstoti iš visur. Skurdas, albanija, emigracija, badas, žudynės, nusikaltimai prieš žmoniją.

  40. 2886.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 9:10 pm

    Valentinai, keisti santvarką ir išstoti iš visur, skurdas, albanija, emigracija, badas, žudynės, nusikaltimai prieš žmoniją – tai socialistų pasirinkimas. Sąmoningas pasirinkimas, beje. O viską (kaip visuomet) jie pradeda nuo „nekalto” klausimo:”kodėl mus iš anksto neinformavote, kad bankrutuosime?”

  41. 2887.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 9:12 pm

    Valentinai, sąvoką „socialistas” aš naudoju plečiamąja prasme, palyginti su Fredžiu, kurio naudojama tapati sąvoka savo turiniu yra žymiai siauresnė.

  42. 2888.

    romas gegužės 5th, 2010, 9:15 pm

    Ne visos neapykantos grupės yra prieš žmogaus teises ir ypač ne prieš visas. Tikra tolerancija yra labai sunki našta. Kartais išlikti tolerantišku visais atvejais yra neįmanoma. Tie, kurie laiko save tolerancijos etalonu, gali pamėginti pažvelgti į save giliau ir atrasti, kad nekenčia gausybės žmogiškų bruožų ir įsitikinimų. Visuomenėje visada bus nuomonių pakraščiai. Nežinau, ar gali vadintis tolerantišku, jei toleruoji tik vieną pakraštį. Pagrindinė klaida yra propaguojama kovos idėja. Reikia ne kovoti, o kalbėtis ir ugdyti savitarpio supratimą. Kovos idėja padalina į saviškius ir priešus, kursto neapykantą ir veda vieną iš pusių prie pralaimėjimo. Ar reikalingi visuomenėje pralaimėjusieji?

  43. 2889.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 9:15 pm

    WU, esmė tame, kad neapykantos grupių dalyviai mano, kad jų teisės yra absoliučios, o kitų grupių teisės tokios nėra.

  44. 2890.

    WU gegužės 5th, 2010, 9:22 pm

    Romai, aš daug ko nemėgstu. Tos pačios socialistinės utopinės ideologijos, radikalų visokių ir t.t. Bet jos toleruoju. Toleruoti nereiškia išpažinti jų vertybių. Nesu didelis musulmonų fanas, bet man ir nereikia jų mylėti. Jų egzistavimas man netrukdo.

  45. 2891.

    Andrius Užkalnis gegužės 5th, 2010, 9:27 pm

    Rolandai, klausėte: „Argi šeima, senų draugų susibėgimas ar šviesi šokių salė, kur susirinko artima publika pasilinksminti ir pabendrauti tarpusavyje, neturi teisės susikurti savo auros (gudragalvių šmaikštuolėlių klubinės atmosferos)” – o aš ir nesakiau, kad neturi teisės. Aš sakiau, kad MAN ta atmosfera NEPATINKA.

  46. 2892.

    . gegužės 5th, 2010, 9:40 pm

    „V Sovieckom Sojuze sozdajut trudnosti i potom uspiešno s nimi boriatsia” – taip antitarybiškai šmaikštavo BBC serijoje „Warszawskie anegdoty”

    Ne veltui tada dauguma tos radijo stoties klausėsi, nepaisant visų glušinimų. Gaila tik tam, kad kartoti tas draudimų nesąmones, tik jau savas…

    Leistų tiems nelaimėliams gėjams gauti po kokį „fanarą” nuo skustagalvių ir būtų normalu. Dabar- kaip tango – du žingsniai pirmyn, vienas atgal…

  47. 2893.

    romas gegužės 5th, 2010, 9:46 pm

    WU, situacija atrodo kiek juokingai. Šustauskas į Vienos pokylį ateidavo niekieno neklausęs. Jis elgėsi kaip laisvas žmogus. O štai gėjų lyga nori labai didelių garantijų kovoje už savo teises. Jei nori kovoti prieš valstybę, kuri neužtikrina tau teisių, kam reikalingas tos valstybės leidimas ir apsauga? Tegul gėjų lyga suagituoja studentus, profesūrą ir tegul išeina daugiatūkstantinė demonstracija. Gali Simonko viešai pasakyti, kad jie surengs demonstraciją bet kuriuo atveju šį šeštadienį. Negi kas suims jį dėl to?

  48. 2894.

    WU gegužės 5th, 2010, 9:50 pm

    Jie negali rengti nesankcionuoto susirinkimo. Surengus gali drąsiai suimti :) Dėl studentų nežinau. Čia delfi straipsnis šiandien išėjo, kad studentai dėl to turi problemų universitetuose. Gerai, kad bent pas mumis to nėra, nes žmogaus teisių nepripažinimas iš esmės turėtų kainuoti diplomo negavimą, konstitucinės ir tarptautinės viešosios teisės neišlaikymą ir t.t. O ne atvirkščiai..

  49. 2895.

    . gegužės 5th, 2010, 9:54 pm

    Ir dar vienas susikurtas sunkumas – Karo veteranų eisena Gegužės 9 …

    Kokiam kvailiui valdžioje tokia užkliuvo? Čia kaip „kova” su Grūto parku – už tautinę skaistybę…

  50. 2896.

    Rolandas gegužės 5th, 2010, 10:02 pm

    mane kankina vienas vaikystės kompleksas. Mokykloje nemokėjau surinkti Rubiko kubo. Net vienos spalvos šono. Dėl to jaučiausi nepilnavertis. Tiesa-nelabai ir stengdavausi:). Šiandien nusipirkau jį. Per kelias minutes surinkau vieną jo šoną-baltą. Rytoj „pakeisti praeitį” bandysiu toliau.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt