Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 151 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61165 » Show All

  1. 2747.

    Rolandas balandžio 23rd, 2010, 3:48 pm

    Valentinai, tu ką ne prie bachūrų, geros pornografijos neperžiūrėtum?

  2. 2748.

    WU balandžio 23rd, 2010, 4:43 pm

    Dabar mes turim prirašyti nemažai komentarų, kad šoninėje juostoje nesimatytų Rolando klausimo ir Valentinas galėtų išsisukti nuo atsakymo į labai konkretų klausimą.

  3. 2749.

    Rolandas balandžio 23rd, 2010, 4:59 pm

    WU, rašom rašom, greičiau, o tai dar Valentinas pamatys, jis rimtas dėdė. Tai mums su tavim tik kiek virš dvidešimt, o jie dideli.

  4. 2750.

    Rolandas balandžio 23rd, 2010, 6:19 pm

    Kuomet skaitau Valentino ar Fredžio tekstą (bet kokį), aš ilsuosi. Valentinai, Fredi-leiskite ir man pailsėti, nors penktadienį (dar labai gerai būtų ir šeštadienį ir sekmadienį ir t.t.) labai prašau:/

  5. 2751.

    Valentinas balandžio 23rd, 2010, 6:59 pm

    Kai rašau per explorerį, man savaime neužsipildo. Turbūt padariau klaidą e-maile, nes atsakymas Rolandui laukia patvirtinimo. O atsakymas yra toks:
    Susitarkime dėl apibrėžimo – kas yra „gera pornografija”. Tada galėsime padiskutuoti apie stilius ir tendecijas.

  6. 2752.

    Fredis* balandžio 23rd, 2010, 8:30 pm

    Pati geriausia pavasarį pornografija – būti lauke, gatvėje, sode, darže, pievelėje.
    Gamta net virpa iš pasitenkinimo, viskas bunda, kyla ir tuojaus įvyks didysis sprogimas,
    aš čia tik 5 min ir manęs nebus neprognozuojamai ilgai, einu į virpančią, plevenančią erdvę.

  7. 2753.

    Ligita balandžio 23rd, 2010, 11:02 pm

    Nieko nežinau, mano patarėjas šiuo metu nepasiekiamas, pati galiu pasidairyti, bet geriau to nedaryčiau, nes techniniai niuansai manęs visai nežavi. Kaip man patinka šis paplatėjęs komentavimo laukelis! Galingiau mintys dėstosi, tik pastebėjau bėdą, kad, kur mažiau komentarų, tai lyg ir šiek tiek užlenda. Žodžiu, ramiai, viskas bus sureguliuota =)

  8. 2754.

    Rolandas balandžio 23rd, 2010, 11:08 pm

    „Galingiau mintys dėstosi”-už tokias nesąmoningas mintis aš tave ir myliu,ligituk:)

  9. 2755.

    Rolandas balandžio 25th, 2010, 6:57 pm

    WU, kaip vyksta Sacharuko ir Karaliaus apkalta? Seimo Statuto 121 straipsnis „Balsavimo pakartojimas ir atidėjimas”, 4 d. nurodoma: „Jeigu nustatomas akivaizdus balsavimo vienasmeniškumo pažeidimas, posėdžio pirmininko, frakcijos reikalavimu perbalsuojama ir pradėjus svarstyti kitą darbotvarkės klausimą”. Taip ir dėl Sacharuko veikos. Jei yra reikalas, jei kur galima-reikia pakartoti balsavimą. Kitais atvejais patikrinti,apklausti ar Karaliaus nuomonė sutapo su Sacharumo balsavimo rezultatais. Juk Karalius dėl to ar kito įstatymo, už kurį balsavo Sacharukas, pasisakė/balsavo diskusijose, komitetuose. Archyvai yra. Jei Karalius patvirtina, įrašai komitetuose patvirtina, kad Karaliaus valia buvo būtent tokia, tuomet viskas. Kokio problemos? Kur čia šiurkštus Konstituticjos pažeidimas? Kitaip būtų, jei Karaliaus valia būtų kitokia, nei balsavo Sacharukas. Tuomet jau verta svarstyti apie šiurkštų pažeidimą, o dabar…

  10. 2756.

    WU balandžio 25th, 2010, 7:17 pm

    Rolandai, kai parodysi man, kur atliekant įstatymų leidybos funkciją numatytas atstovavimo institutas, tada ok. Vystant tavo idėją, būtų normalu pvz.: visos frakcijos korteles atiduoti jos seniūnui ir lai jis balsuoja už visą frakciją, nes frakcijos nuomonė sutampa.

  11. 2757.

    Rolandas balandžio 25th, 2010, 7:45 pm

    WU, kaip suprantu kalbi apie įstatymų leidybos procedūrą. Tai sudėtinga ilga procedūra. Ten būten ir galimas atstovavimas. Kitas dalykas – balsavimas. Statute jis yra visai kitoje dalyje. Ten pasakyta dėl balsavimo asmeniškai. Tačiau klaidos yra galimos. Kad ir skaičiuojant balsavimo rezultatus, suklydus elektronikai, pažeidus vienasmeniškumą. Tačiau ar tai gali būti vertintina, kaip šiurkštus LR Konstitucijos pažeidimas, jei dėl balsavimo rezultatų buvo tokia Karaliaus vidinė valia, o Sacharukas tik padėjo pasireikšti išorinei Karaliaus valios pusei? Statuto pažeidimas, kad ir šiurkštus ir tiek.

  12. 2758.

    WU balandžio 25th, 2010, 8:05 pm

    Suklydus elektronikai? Pakartotinis balsavimas? Aš matau sąmoningą balsavimą už kitą parlamentarą ir rinkėjų valios iškraipymą, mandatą suverenas patikėjo Karaliui, o ne du suteikė Sacharukui. Klaida nėra daroma sąmoningai, tai yra tikslingas elgesys, kuris vykdomas aiškiai išreikšta valia, kai sutampa intelektualinis ir valinis elementai. Jau kur kur, bet parlamente visos procedūros nėra savitikslės, jei galima balsuoti už kitą parlamentarą su jo kortele, ateityje bus visus teisės aktus priimti vienasmeniškai, bent jau mano galva, tokiu elgesiu krypstama prie minėtos praktikos. Rolandai, nesiginčysiu šiuo klausimu, savo nuomonę jau išsakiau, tu išsakei savo. Sulauksim Konstitucinio Teismo išvados tada kalbėsimės.

  13. 2759.

    Rolandas balandžio 25th, 2010, 8:10 pm

    WU, o kas sako, kad galima balsuoti už kitą, Statutas juk sako-vienasmeniškai balsuojama. Esmė veikos kvalifikacijoje. Mano nuomone, tai tik eilinis šiurkštus Seimo satuto, o ne LR Konstitucijos, pažeidimas.

  14. 2760.

    WU balandžio 25th, 2010, 8:17 pm

    Tai išsiaiškinom. Ar tai Statuto ar Konstitucijos pažeidimas, atsakys LRKT.

  15. 2761.

    Fredis* balandžio 25th, 2010, 9:58 pm

    Visaliaudinis pasipiktinimas, kad Valinskas pavadino Prezidentę įsižeidusia boba – truputį juokingas.
    Opozicija ir konkrečiai socialistai vyriausybės vadovą per premjero ataskaitos svarstymus Seime pavadino Mike melagėliu, melagiu. Tai ne mažiau, o gal net labiau škykščiai nepriimtinas posakis, apibūdinimas. Visuomeninė TV kažkodėl tiražuoja ir tiražuoja šią socialistų leksiką, visaliaudinio pasipiktinimo nei matyti, nei girdėti. Piktinimosi bangos keliamos apskaičiuotai, pasirinktinai, taikant dvigubus, trigubus standartus.

  16. 2762.

    WU balandžio 25th, 2010, 10:07 pm

    Fredi, taip yra todėl, nes pas mus Kubilius visiems blogas, o Grybauskaitė visiems gera. Todėl vieno įžeidinėjimą priimą, kaip teisybę, o kito kaip įžeidimą.

  17. 2763.

    WU balandžio 25th, 2010, 10:11 pm

    Beje, Fredi, tu taip ir neišreiškei savo aiškios pozicijos dėl A. Sacharuko apkaltos.

  18. 2764.

    Rolandas balandžio 25th, 2010, 10:16 pm

    Visaliaudinis pasipiktinimas teisingas ir pozityvus yra tuomet, kai jis dėl kokio bjauraus žmogžudžio ar teroristinio akto. Visais kitais atvejai-tai įrankis manipuliatorių rankose, žiaurus ir negailestingas gaivalas, zombių šauklys.

  19. 2765.

    Fredis* balandžio 25th, 2010, 10:30 pm

    Dėl Sacharuko apkaltos. Gal čia kaltas skaičius 13. Tiek ar panašiai kartų per labai trumpą laiką (per mėnesį) buvo balsuota svetima kortele. Mano kaip ne juristo, kaip ne teisininko nuomone rengiama apkalta Sacharukui – nonsensas.
    Na, bet kadangi mūsų valstybė – jauna demokratija ( mažų vaikų darželis, čia tik tarp mūsų, niekam daugiau neplatinkite šios mano nuomonės), tai labai rimtais veidais Salamakinas, Teišerskytė ir K. Masiulis, pritariant ir inspiruojant Andriukaičiui, apkaltą labai tikėtina, kad įgyvendins, apvilks į beveik nepriekaištingą teisinį rūbą.

  20. 2766.

    WU balandžio 25th, 2010, 10:46 pm

    Fredi, aš tau pasakysiu kaip bus. KT pasakys, kad toks elgesys pažeidžia Konstituciją, bet kai ateis metas balsuoti Seime, nebus surinkta kvalifikuota balsų dauguma.

  21. 2767.

    Rolandas balandžio 25th, 2010, 10:47 pm

    Ligita, skaitau tokią ProPublica, tai toks tiriamosios žurnalistikos tinklapis. Neblogai tie ProPublica dirba, net tokį specialų „mygtuką” tinklapyje turi-dovanoms/aukoms sau. Jie dabar ieško principal Gifts Officer, t.y. vyriausio dovanų vadybininko. Linkiu ir tau pasimokyti:)

  22. 2768.

    Ligita balandžio 25th, 2010, 11:25 pm

    Rolandai, o žiūriu, tu itin susirūpinęs mano tinklaraščio materialiąja puse :) Prisimenu, kad jau kadaise siūlei gretintis prie to psichologo, kurio paslaugas Artūras reklamuoja. Šiaip ypatingų dovanų man nereikia, nebent kas nors imtų grobti įrašus ir dėt juos į portalus. Labiau norėčiau turėti rezervą, iš kurio skirčiau prizus savo skelbiamų konkursų nugalėtojams, nes kai imuosi prizus pati gaminti, procesas trunka mėnesių mėnesius, kol įkvėpimas aplanko. Tik nežinau kaip tokį sugalvot.

  23. 2769.

    Ligita balandžio 27th, 2010, 12:36 am

    WU, įmesk kokią nors nuorodą be jokių taškų prieky, reikia patikrint ar jau gerai sureguliuota!

  24. 2770.

    WU balandžio 27th, 2010, 12:55 am

  25. 2771.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 5:30 pm

    Organizuoju neapykantos grupę su tikslu organizuotai neapkęsti būtinybės kiekvieną kartą suvesti savo vardą ir e-mailą komentuojant pas Ligitą. Kas prisijungia?

  26. 2772.

    kreivarankis balandžio 27th, 2010, 5:52 pm

    Galiu ir aš įsirašyt, nors gal nereikia… Jau užtenka, kad vakar pabuvau alaus pučo kareiviu :)

  27. 2773.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 5:52 pm

    Valentinai, pritariu. Tik tau reikės patapti šios neapykantos grupės aktyviu nariu, vedliu. Nes be fanatikų vedlio niekaip negalima. Be to turėsi sugalvoti nors dešimt įtikinamų sąmokslo teorijų, kas dėl to yra kaltas ir kam tai naudinga. Beje, pati „būtinybė kiekvieną kartą suvesti savo vardą”, nėra visai tinkamas neapykantos objektas. Toks objektas privalo būti konkretesnis (nuo KGB iki kokio nors klano, blogiausiu atveju -čigonai). Ligitai gi panaikinus šią problemą privalai būti pasiruošęs pateikti dar dešimt naujų tokių pat įtikinamų sąmokslo teorijų, kad problema vis dar liko, kur yra jos tariamo panaikinimo klasta ir kas dėl to kaltas. Čia tam kad būtų ką neapkęsti.

    Uch, koks vis tik saldus jausmas ta neapykanta, kaip vienija, suteikia bendrumo, prasmės, tikslo jausmą…

  28. 2774.

    WU balandžio 27th, 2010, 6:06 pm

  29. 2775.

    WU balandžio 27th, 2010, 6:06 pm

  30. 2776.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 7:32 pm

    Kaip džiaugiuosi, kad pavyko susilaikyti neįlindus į diskusiją apie Ukrainą pas Račą. Juolab, kad išlindo Čyvas. Rolandai, tau neblogai sekasi atstovauti mano požiūriui, varyk taip ir toliau.
    Tik abejoju ar Ukr. būtų gavusi tokią dujų kainą be sutarties.

  31. 2777.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 7:33 pm

    Wu, kiek supratau TPP boikotavo, todėl ir praėjo siūlymas. Artėja naujas derybų dėl valdžios roundas.

  32. 2778.

    WU balandžio 27th, 2010, 7:43 pm

    Šiaip, man tas mokestis, kaip liberalui, nepatinka. Be to, jis iš esmės socialistinis, nes tų, kas nesusimoka ir stoja į darbo biržą, draudimą dengia kiti mokesčių mokėtojai. Be to, ši idėja, kaip įrodė mdxacuk, yra dar socialdemokratų sumanymas, kuris pradėjo veikti būtent šios vyriausybės.

  33. 2779.

    WU balandžio 27th, 2010, 7:46 pm

    Dėl kainos aš irgi abejoju, bet čia du momentai. Rusijos visa ekonomika grįsta gamtos ištekliais. Kitas dalykas, kad Ukraina yra didžiausias vartotojas. Dėl to čia ir yra klausimas, kas svarbiau, politinis įrankis, ar eksportas.

  34. 2780.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 7:55 pm

    Wu, skaičiau Ukrainoje tokią nuomonę, kad pagrindinė žala iš sutarties yra tai, kad tai neskatins šalies modernizuotis. Dirbdami su pigiom dujom oligarchai pastatę Janukovyčių, nebus suinteresuoti didinti efektyvumą, daryti inovacijas ir t.t.

    PSD aš vertinu kaip ir privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą. Gal tai ir neliberalu, bet visiems naudinga. Tik nelabai suprantu šių parkių, kurios prasidėjo. Kame problema? Jei nemokėjai mokesčių – privalai susimokėti. Kokie argumentai gali būti prieš?

  35. 2781.

    WU balandžio 27th, 2010, 8:05 pm

    Valentinai yra kelios problemos. Su vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo palyginimų nesutinku, nes ten yra naudojamasi padidinto pavojaus šaltiniu (automobiliu). Kitas esminis draudimo dalykas yra žalos atlyginimas. Visų pirma šis žalos atlyginimas užtikrina, kad bus atlyginta nukentėjusiajam. Jos nebūtų įmanoma normaliai atlyginti, jeigu visi vairuotojai nebūtų apsidraudę. Automobilis įsigyjamas savanoriškai. Jei turi automobilį, reiškia, gali jį išlaikyti. O su šiuo sveikatos draudimu yra priešingai. Jei neturi jokių pajamų, vis tiek turi mokėti šį mokestį.
    Aš sutinku, kad naudinga būti apdraustam, bet yra daugybė žmonių, kurie nepakels šio draudimo. Mano akim žiūrint, turi būti padaryta tokia sistema, kai žmogus gali pasirinkti ar jam draustis, ar susimokėti konkrečiu atveju, kai yra sveikatos problemos. Beje yra bendrasis teisės principas, kuris nurodo, kad negalima reikalauti to, kas yra neįmanoma.
    Sakau, visų pirma, nesuprantu, kaip bus iš visų bomžų išsieiškotas tas mokestis. Iš pradžių galvojau, kad bandoma kamšyti sodrą, o po to paaiškėjo, kad užtenka užsiregistruoti darbo biržoje ir už tave moka kiti mokesčių mokėtojai. Valentinai, jeigu tu neturi pinigų vairuotojo civilinės atsakomybės draudimui, ar už tave jį sumoka kiti?

  36. 2782.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 8:13 pm

    Valentinai, dėl PSD, tai šios problemos priežastis yra vienintelė, deja jau senai-bloga, tiesiog niekam tikusi valstybės viešoji vadyba. Komunikacijos, švietimo, informacinės sklaidos stoka.Tokios klaidos ir siutina žmones, suteikia eilinę progą neapykantos grupėms pritraukti naujų narių.

  37. 2783.

    WU balandžio 27th, 2010, 8:15 pm

    Aha, pritariu Rolandui dar iš šiuo kausimu. Dar prieš kelis mėnesius niekas nežinojo apie prievolę.

  38. 2784.

    Fredis* balandžio 27th, 2010, 8:44 pm

    apie 0.5 mln. žmonių mūsų šalyje yra kaip tas Drąsiaus Kedžio draugas A.Žilius, vaikščiojantis Juodkrantėje rankas į treningų kišenes susikišęs.
    Valentinai, nebūk utopiškas – yra dvi paralelinės šalys, kurios tarpusavyje kontaktuoja labai ribotai ir simboliškai. Iš tos paralelinės šalies ir jos žmonių jokia valdžia jokių PSD dar nebuvo paėmusi ar kitaip nukariavusi. Žemaičiai – pats iliustratyviausias pavyzdys tūkstantmetės istorijos tėkmėje. Tai jie, nepažabotieji, rengdavo žaibiškus, banditiškus, grobuoniškus išpuolius (Blizkrieg) ir pasislėpdavo girių tankmėje (dabar Graikijoje, Ispanijoje, Bulgarijoje).

  39. 2785.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 8:47 pm

    Wu, gyvenimas yra padidinto pavojaus šaltinis ir skirtingai nei su vairavimu, visi žinome, kad anksčiau ar vėliau atsidursime ant operacinio stalo. Būtent todėl, visuomenė turi šią problemą spęsti solidariai. Be to, medicinos paslaugos yra tokios brangios, kad susimokėti konkrečiu atveju vis tiek bus neįmanoma ir tada reikės arba leisti mirti, arba gydyti valstybės lėšomis. Visuotinis draudimas, mano manymu yra geriausias variantas.

  40. 2786.

    WU balandžio 27th, 2010, 8:58 pm

    Valentinai, koks tu liberalas? :D Aš neneigiu, kad draudimas yra reikalingas. Bet akivaizdu, kad įrašymas į darbo biržą, tik blogina padėtį. O bet kuriuo atveju, už to žmogaus, kuris neapsidraudęs, mokėsi tu, Valentinai. Reikia žmonėms duoti suprasti, kas tas draudimas ir kokia jo teikiama nauda. Ir tai buvo didžiulė klaida, kad žmonės tik po daugiau kaip metų laiko sužinojo, jog turi skolą valstybei. Kaip planuoti savo pajamas ir išlaidas. Aišku, galima kiauliškai gintis, kad įstatymo pataisos skelbtos valstybės žiniose…

  41. 2787.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 9:05 pm

    Kad ir ką kalbėtų, tačiau tokios akcijos, jos organizatoriai, kaip „Darom 2010″ yra motyvas viltis, kad viskas pas mus bus gerai. Kad nenugalės neapykantos grupės, gyviai, kurie vaikšto susikišę rankas į treningus. Kiekviena žmonijos Karta gyvena labai ribotą laiką. Kiekvienos Kartos mirtinas priešas -yra tos Kartos gyvenimo laikotarpiu vis susiformuojančios neapykantos grupės. Eilinės Kartos gyvenimo kokybė (saugumas ir etc.) tiesiog proporcingas tos kartos dalyvių gebėjimams sunaikinti kuo daugiau neapykantos grupių. Todėl, kiekvienos žmonijos kartos tikslas turėtų būti kuo labiau neleisti susidaryti neapykantos grupių kritininei masei, naikinti tokias neapykantos grupes, eliminuoti jų esminę įtaka, tos kartos gyvenimo laikotarpiu. Kitaip tos kartos dalyvių laukia -karai, revoliucijos, kraujas ir lavonai. „Darom 2010″-padeda naikinti neapykantos grupes mūsų kartos gyvenimo laikotarpiu.

  42. 2788.

    . balandžio 27th, 2010, 9:37 pm

    Jokių agitacijų už ar prieš mūsų talibus, tik nuorodos atsidarymo testas

    http://www.karikatura.lt/wp-content/uploads/Lietuviskas_pasas.jpg

  43. 2789.

    kreivarankis balandžio 27th, 2010, 9:41 pm

    WU,
    va tu rašai, kad už žmogų, kuris mokės Valentinas, betgi kiek aš atsimenu būdavo taip – nueini į polikloniką ir pasakai, kad sergi, tada tavęs paklausia kur dirbi, o jei niekur nedirbi, tai paprašo bedarbio pažymėjimo. Jei niekur nedirbi ir neturi to pažymėjimo, tai už viską reikėdavo mokėti. O dabar sako „susimokėkit sveikatos mokęstį”. Bet tai kaip valstybė gali reikalauti susimokėtu už paslaugą, kurios jinai neteikia? Čia gi absurdas.

  44. 2790.

    kreivarankis balandžio 27th, 2010, 9:43 pm

    praleidau žodį :) pirmas sakinys turėjo būti „už žmogų, kuris neapsidraudęs mokės Valentinas”.

  45. 2791.

    Valentinas balandžio 27th, 2010, 9:44 pm

    Kreivaranki, o jei tau ūmus apendicitas, tada vis tiek reikalauja susimokėti?

  46. 2792.

    kreivarankis balandžio 27th, 2010, 9:47 pm

    Valentinai,
    o jei ne ūmus?

  47. 2793.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 9:55 pm

    Ar galima suprasti/pateisinti žmogų, kuris gyvena, naudojasi infrastruktūra, perka valgį, žiūri TV, susirgęs gripu skambina į „greitąją pagalbą”, pagrįstai tikisi ir sulaukia jos atvykimo per 10-20 minučių, savo sergančia mamą veža į klinikas, ten ją palieka gydymui, visiškai teisėtai reikalauja jos gero gydymo ir etc. O paklaustas ar gali susimokėti PSD įmokas, galima sakyti niekingus 72 Lt per mėnesį, – siaubingai pasipiktina ir kategoriškai atsisako ką nors mokėti.

  48. 2794.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 10:00 pm

    Tarkime koks valentinas ar wu, būdami pakantūs, sąžiningai moka tą nelaimingą PSD, o tūlas miestelėnas to nedaro ir net nesiruošia ką nors mokėti. Nors tiek valentinas, wu ir miestelėnas bei jų artimieji, vienodai, esant reikalui, naudojasi skubios ir planinės medicinos pagalbos teikiamomis paslaugomis. Kas šioje istorijoje yra teisus, o kas ne, kas yra kvailys, o kas protingas? Juio labiau, kad žinant, kad nieko nėra brangiau ir neefektyviau, kaip nemokamams gydymas.

  49. 2795.

    kreivarankis balandžio 27th, 2010, 10:04 pm

    Rolandai,
    galima, aišku, kelti klausimą ir taip. Tai ir pateisintų bet kokį mokestį apskritai. Mane šiuo atveju kur kas labiau domina aplinkybė, kad valstybė reikalauja susimokėti mokestį už paslaugą, kurios ji GALIMAI neteikia. O taip pat aplinkybė, kad, regis, eilinį kartą tie piliečiai, kurie elgėsi pagal įstatymus liko šiek tiek kvailio vietoje. Pvz. jūs esate bedarbis, biržoje nesiregistravęs, susimokate VMI tuos 72 lt., nueinate į polikliniką ir sakote „aš negaluoju, pagelbėkite”, o ten sako – pasakykite kur dirbate, o jei nedirbate parodykite bedarbio pažymėjimą. Jei nei vienas, nei kitas tuomet teks už visas paslaugas susimokėti. Pasikartosiu, mano kaip paprasto žmogaus akimis, tai nonsensas.

  50. 2796.

    Rolandas balandžio 27th, 2010, 10:09 pm

    kreivaranki, esi pakankamai protingas vyras. Paskaityk savo klausimą kelis kartus ir tikiu, kad tinkamai į jį gebėsi atsakyti ir pats.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt