Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* kovo 29th, 2010, 8:59 am
„Gazprom“ Kaune sulaukė konkurentų
ELTA
2010 kovo mėn. 29 d. 08:40
mari kovo 30th, 2010, 12:37 am
http://www.delfi.lt/news/economy/business/lietuvoje-iteisintas-mokestis-uz-ora.d?id=30402223
wtf?
Valentinas kovo 31st, 2010, 8:16 am
Vakarykštis balsavimas dėl vaikų bausmių sustatė viską į savo vietas. Tapo aišku kas yra kas. Tvarkietės Valiukevičiūtės parengtai pataisai labiausiai priešinosi tvarkietis Gražulis. Darniomis gretomis, kartu su Gražuliu vaikmušystės vėliavą nešė konservatoriai. Kai kas net kalba apie rykštę, kaip apie tautos kultūrinį pavelddą. Fredi, atleisk, bet pasišlyktėjau konservatoriais. Visai bus negaila, kai juos išspirs iš valdžios. Respect Valiukevičiūtei..
Esu nustebęs, kad tinklaraštininkė neatkreipė dėmesio į šią temą, nes tai yra jos arkliukas.
Fredis* kovo 31st, 2010, 8:24 am
Valentinai, konspektuok temą, nežinau apie ką kalbi.
Noriu tik priminti, kad socialistų valdymas, tai – korupcija, nihilizmas, totalus sukčiavimas visose srityse, pataikavimas oligarchams ir jų poreikių tenkinimas. Krikščionių demokratų kietakaktiškumas kai kuriose srityse mane nervina, bet aš stengiuosi priimti žmones tokius kokie jie yra. Labai staigus žmonių suliberalėjimas – nieko gero, tegul procesai vystosi palaipsniui.
Valentinas kovo 31st, 2010, 8:30 am
Fredi, paaiškėjo, kad nėra skirtumo tarp Gražulio ir konservatorių. Apie ką daugiau galima kalbėti…
.http://www.lrytas.lt/?data=20100331&id=akt31_a2100331&sk_id=99&view=2
Fredis* kovo 31st, 2010, 8:39 am
Oi, Valentinai, koks tu juokingas. Įdomu kas pateikė šį įstatymą.
Visai neįsigilinęs į šią problemą pasakysiu štai ką: „Vaiko mušimas” – labai plati savoka, kas nustatys kokio stiprumo kepštelėjimas, gnybžtelėjimas savo vaikui yra mušimas, o koks – ne. Asmeniškai aš esu nusistatęs prieš vaikų mušimą, tačiau įstatymais nereikia brautis į šeimą.
Amerikos (JAV) kai kurių valstijų įstatymuose yra parašyta, kad vyras ir moteris gali mylėtis tik misijonieriaus pozicijoje…
Ką ten Seime rėkavo P.Gražulis man visai neįdomu, nebalsavimas už nereikalingą įstatymo projektą visiškai nereiškia, kad pritari P.Gražulio kalboms.
Rolandas kovo 31st, 2010, 8:40 am
Valentinai, būk objektvus-skirtumo tarp jų nėra dalyje dėl požiūrio į vaikų auklėjimą rykštės pagalba:) Kita vertus jau seniai neturiu iliuzijų dėl to, kad yra konservatoriai ir yra visi kiti blogieji politikai, todėl kaip paaiškinti reiškinį, kad senas diedas Fredis iki šiol nešioja rožinius akiniu šiuo klausimu, tai man yra didelė mįslė. O gal jam tik tai ir beliko?
Rolandas kovo 31st, 2010, 8:43 am
Fredi, įstatymas jau seniai ir giliai įsibrovęs į šeimą, todėl išsakant panašius teiginius būtinas konkretumas, argumentacija kokioje dalyje ir kodėl negalima brautis.
Fredis* kovo 31st, 2010, 8:47 am
Jeigu vaiko kūnas nusėtas mėlynėmis, visas sudaužytas kaip bokso kriaušė – tam yra vaikų teisių apsaugos tarnybos, jei prisigėrusi motina užspaudžia savo kūnu kūdykį – ji atsakys už netyčinį nužudymą pagal baudžiamąjį kodeksą.
Rolandas kovo 31st, 2010, 8:47 am
Patiko vakarykštis taško pasakymas:”“Ne tas yra dundukas, kuris yra dundukas, o tas , kuris dundukus skaičiuoja”:)
bang kovo 31st, 2010, 8:49 am
Valentinai, o tavo žmona labai kenčia nuo to, kad nėra įstatymo draudžiančio fizines bausmes žmonoms ?
Rolandas kovo 31st, 2010, 8:50 am
Fredi, nereikia kalbėti apie tokius žiaurius atvejus. Yra BK ir straipsnis šiam atvejui – fizinio skausmo sukėlimas, tai gali būti ir pokštelėjus antausį ir rykštute sudavus:)
Rolandas kovo 31st, 2010, 8:55 am
bang, kalba eina ne tik apie fizines bausmes, tačiau ir apie psichologinį smurtą. Kartais žodis būna skaudesnis už smūgį. Kadangi moterys iš prigimties yra subtilesnės ir gudresnės, labiau pasiruošiusios nei vyrai psichologiniam smurtui ir susiklosčius aplinkybėmis nepraleidžia progos tokiu būdu pasmurtauti prie savo vyrus, tai būtinas įstatymas draudžiantis moterims prieš vyrus naudoti psichologinį smurtą su analogiškomis bausmėmis taikomoms vyrams už fizinį smurtą. Tokiu būdu bus pasiekti lygių galimybių tikslai ir principai.
Fredis* kovo 31st, 2010, 8:59 am
Reikėtų priimti įstatymą kokia amplitude reikia supuoti savo vaikelį. Su tikslia, moksliškai pagrįsta, fizikų aprobuota formule. Jei vaikas košytę atpila – tėvą pakarti.
Valentinas kovo 31st, 2010, 9:16 am
Bang, fizinė žmonos bausmė nėra „kultūrinio paveldo dalis. Tuo tarpu vaikų fizinės bausmės danžnai laikomos norma.
bang kovo 31st, 2010, 9:57 am
Valentinai, galima būtų dėl to pasiginčyti, bet kiek teko girdėti, bandytame prastumti įstatyme nieko apie kultūrinį paveldą nekalbama. Kita vertus, nejau pats bet kokio kultūrinio paveldo egzistavimo faktas yra pagrindu priimti šį paveldą naikinantį įstatymą
romas kovo 31st, 2010, 9:58 am
Rolandai, o suaugusį žmogų galima mušti rykšte arba iškeikti? Aš galvoju atskiras įstatymas vaikams tiesiog nužmogina vaiką. Smurtauti iš viso negalima pagal įstatymus.
romas kovo 31st, 2010, 10:01 am
Visiškai pritariu bang. Greičiausiai ir dabar užtenka įstatymų, nes smurtaujančių mokytojų pasitaiko vis rečiau:) O juk būdavo.
romas kovo 31st, 2010, 10:04 am
O šiaip, sunkiai įsivaizduoju, kad vaikas labai laimėtų pasodinęs mylinčią mamą į kalėjimą už jos diržo porciją emociniame įkarštyje:)
Valentinas kovo 31st, 2010, 10:13 am
Romai, tame ir reikalas, kas smurtas prieš vaikus suvokiamas kaip normali auklėjimo procedūra. Dargys tai pavadino :”kultūriniu paveldu”. Nematau nieko smerktino ar keisto, jei labiausiai neapginta visuomenės dalis būtų apsaugota atskiru straipsniu. Tai nei kiek nenužmogina vaiko.
Atkreipkite dėmesį,kad pasipriešinimas pataisai yra ne tai, kad „smurtauti prieš visus yra blogai ir nėra prasmės išskirti vaikų”, o „nieko baisaus jei vaikas gaus rykštės.” Vien argumentacija rodo, kad įstatymas reikalingas ir kad Lietuva yra laukinė šalis.
Rolandas kovo 31st, 2010, 10:21 am
romai, būtent, o kas laimės iš politikų noro vis labiau kontroliuoti mūsų gyvenimą? Amerikos įstatyminių eksperimentų šioje dalyje perkėlimas į mūsų teisę veda tik į vaikų ir tėvų susvetimėjimą, ko pasekoje po kelerių metų išgirsime apie septynių-dešimties metų pyplių pradėtus teismo procesus prieš savo tėvus. Stebėsimės tokiu reiškiniu, gal net piktinsimės, tačiau pagrindas tam dedamas panašiais politikų bandymais (ir gan sėkmingais) stiprinti mūsų gyvenimų kontrolę.
Kita vertus, o kas atlygins moralinę žalą normaliems Lietuvos žmonėms, kompensuos orumo praradimus, atsiradusius suvokus tą gėdingą faktą, kad jų gyvenimą reguliuojančius įstatymus kuria gražuliai?
romas kovo 31st, 2010, 10:22 am
Valentinai, viskas turi būti grįsta sąmoningumu, o ne draudimais. Lietuvos teisinė sistema ir taip turi ką veikti, o kalėjimuose sėdi per didelis procentas gyventojų. Negalvoju, kad Gražulio tipo žmonės nustos vaikus mušti rykšte ir taip pat negalvoju, kad geriausia išeitis būtų juos tampyti po teismus. Nemėgstu iš viso deklaratyvios politikos. Nesu tikras, kad Kedys nebūtų pasodinęs savo žmonos už smurtą prieš vaiką jau, jei tik būtų buvęs reikiamas įstatymas
Musė kovo 31st, 2010, 10:24 am
Aš iš dalies pritariu Valentinui. Jeigu normaliam išsilavinusiam žmogui įtikinti galbūt visai pakaktų socialinės reklamos, įvairių akcijų, organizacijų, bendruomenių steigimo („Augink atsakingai”), tai kaimo budulis, kol nežinos, kad gali būti nubaustas už vaiko mušimą, net nemirktelės.
romas kovo 31st, 2010, 10:35 am
Muse, yra vaiko teisių tarnyba, kuri rūpinasi vaiko padėtimi. Budulio vaikas pats nepaduos į teismą, o tarnyba ir dabar gali pasirūpinti vaiku, jei šeimoje smurtaujama. Taip pat manau, kad tėvai už smurtą ir dabar gali sėsti.
Rolandas kovo 31st, 2010, 10:35 am
nors ką aš čia, kokie gražuliai, jiems gal ir ledžiama tik tokius ar panašius įstatymus kurpti ir įtakoti. Rimtus, ekonominius įstatymus kuria kiti:)
Rolandas kovo 31st, 2010, 12:34 pm
Naujai priimtame LRT tarybos nario etikos kodekse nurodoma, kad taryba nuosekliai laikosi septynių pagrindinių principų: kolegialumo, visuomeniškumo, padorumo, atsakingumo, atvirumo, sąžiningumo ir pavyzdingumo. Kaip suderinamas atvirumo principas su šio kodekso nuostatomis, kad viešai komentuodamas su tarybos veikla susijusius klausimus, tarybos narys turi teisę pateikti tik bendrą tarybos poziciją? Arba, kaip su atvirumu suderinama nuostata, jog tarybos narys neturi viešai skelbti savo asmeninės nuomonės apie dalykus, kuriuos tuo metu svarsto taryba? Išreiškęs nuomonę žiniasklaidos atstovams, tarybos narys apie tai turi pranešti tarybos pirmininkui. Gerai, kad taisyklių nuostatos paimtos iš pasenusių BBS, įvykus technologijų pažangai atsirado blogeriai, kurių tinklapiuose išreiškiama nuomonė nėra nuomonė išreiškiama žiniasklaidos atstovams:) Taip pat labai įdomiai skamba galimai subjektyvaus vertinimo nurodymas, kad tarybos narys privalo „nekelti grėsmės” tarybai:)))
Fredis* kovo 31st, 2010, 12:57 pm
Žiūrėkime į reikalus iš esmės, o ne apie LRT tarybos etikos kodeksą, kuris yra nesusipratimas ir
socialistų pseudoproblemų kėlimą Seime ir pakariavimus su P.Gražuliu ir R.Dagiu.
A.Sekmokas apie IAE uždarymą: mūsų specialiųjų tarnybų darbas yra nepatenkinamas
Rasa Lukaitytė, .http://www.DELFI.lt
2010 kovo mėn. 31 d. 12:22
„Mes, deja turėjome konstatuoti, kad specialiųjų tarnybų darbas yra nepatenkinamas. Situacija su uždarymu mūsų netenkina, tačiau specialiųjų struktūrų mes negalime prisiprašyti, kad imtųsi reikiamų veiksmų“, – po trečiadienio Seimo Ekonomikos komiteto posėdžio žurnalistams sakė ministras.
WU kovo 31st, 2010, 4:00 pm
Valentinai, jei nori sužinoti, kas vyko, kaip ir kodėl, va .www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=368308 stenograma posėdžio.
Kaip ir minėjau, man labiausiai patiko:
B. VĖSAITĖ (LSDPF). Gerbiamieji kolegos, aš iš tiesų nesuprantu, kas dedasi šitam Seime. Tikrai nesuvokiu, fizinės bausmės ir smurtas prieš vaikus tai yra suaugusių jų bejėgiškumo demonstravimas. O ką duoda smurtas, fizinės bausmės ir patyčios, patirtos vaikystėje, rodo P. Gražulio pavyzdys. Ačiū už dėmesį. (Juokas)
bang kovo 31st, 2010, 4:46 pm
Galime papildyti – „nesuvokiu, fizinės bausmės ir smurtas prieš vaikus, tėvus, brosius/seseris, senelius, sutuoktinius, neįgaliuosius, kitakalbius, primatus, kates, balandžius ir tt…” Toliau argumentai ad hominem. (Juokas)
Rolandas kovo 31st, 2010, 5:02 pm
Fredi, nežinant konteksto, Sekmoko kalbos apie specialiųjų tarnybų darbo trūkumus, pastarosioms atliekant savo funkcijas atominės elektrinės uždarymo darbuose, yra nereikšmingos ir dėmesio nevertos kalbos pilko žmogelio, peškos likimo ir apsukresniųjų žaidimuose, laikinai ar atsitiktinai einančio kažkokio ministro pareigas.
Šiandien gerai pavarėm. Vis tik kuomet yra būgnai, lėkštės, tamtamai, saksofonas, tai nieko daugiau ir nereikia, tik improvizacijos:)
Reikia lėkti treniruotis, WU, laikykis, šiandien varysiu 20 kilometrų:)
Fredis* kovo 31st, 2010, 5:25 pm
daugiau tokių pilkų žmogelių, per pusmetį pastačiusių visą mafijinę energetikos sistemą nuo galvos ant kojų.
WU kovo 31st, 2010, 5:33 pm
Bang, tau nejuokinga?
WU kovo 31st, 2010, 5:35 pm
Rolandai, tu mirsi po 20 km.
Rolandas kovo 31st, 2010, 7:09 pm
Gyvas, todėl, kad užteko ir 10-ties:)
Rolandas kovo 31st, 2010, 7:56 pm
Fredi, VP market vyrukai iš LeoLT pabėgo tik išsigandę prasidėjusio visuotinio visuomenės spaudimo, per didelio spaudimo, pergalvoję viską iš naujo, tad tokia čia ir Sekmoko pergalė, juokas. Būtų kitokios aplinkybės ir nauda, tai jie Sekmoką kaip vaiką būtų sutvarkę. O ką dar tokio padarė tas Sekmokas „pastatydamas visą mafijinę energetikos sistemą nuo galvos ant kojų”?
romas kovo 31st, 2010, 8:38 pm
VP market vyrukai gerai pagalvojo, susigėdo ir išsiskirstė. Netoliese stovėjo Sekmokas, nutaisęs rūsčią veido išraišką, ir didžiavosi ministro pareigomis. Pamatęs besiskirstančius VP market vyrukus, apsidžiaugė: „Aha, manęs išsigando!”. Jis nesuprato, kad galėjo vyrukai jį ir patvarkyti, bet buvo heteroseksualūs, o Sekmokas buvo jiems per senas ir negražus.
kreivarankis kovo 31st, 2010, 8:44 pm
WU,
Miras nuo Carwino pasikrovė, ne?
Rolandai ir Fredi,
o kuom ant galvos stovinti mafijinė energetikos sistema geresnė už ant kojų stovinčią mafijinę energetikos sistemą?
WU kovo 31st, 2010, 9:01 pm
Kreivaranki, taip pasikrovė. Nelabai noriu apie tai kalbėti.
Rolandas kovo 31st, 2010, 9:03 pm
Fredi, Lietuva jau nuo 2007 metų liberalizavo elektros ir dujų rinką. Pridygo jau daugiau kaip pusšimtis nepriklausomų elektros tiekėjų, galima gaminti energiją ir ją parduoti, galima pasirinkti tiekėją ir t.t. Tai kur čia monopolinė mafija, juk laisva rinka?:)
WU kovo 31st, 2010, 9:22 pm
Hahah. Girdėjot, kaip Valentinavičius Miliutei įkirto?
DD
WU kovo 31st, 2010, 9:28 pm
P.S. pradžia žiauriai nuobodi. Jungiu lauk.
Valentinas kovo 31st, 2010, 9:31 pm
Negirdėjau. Gali bendrais bruožais?
WU kovo 31st, 2010, 9:35 pm
Na, niekas iš vyriausybės neatvyko į laidą. Miliūtė perskaitė Valentinavičiaus laišką, kuriame buvo pasakyta maždaug taip: „vyriausybės atstovai laidoje, kur bus užsiimama lobistine veikla bandant gauti daugiau pinigų lrt, nedalyvaus. V. Valentinavičius”
) Reikėjo matyt Miliutės veidą. Ir po to sekusias replikas..
Rolandas kovo 31st, 2010, 10:00 pm
WU, ar mėgsti bėgioti ilgesnius nuotolius. Tarkim 10 km, jei taip, tai per kokį laiką įveiki šią distanciją?
Rolandas kovo 31st, 2010, 10:46 pm
Šiuo metu Lietuvoje politinei partijai įsteigti būtina, kad ji Lietuvos Respublikoje turėtų ne mažiau kaip tūkstantį steigėjų, Seime įregistruotas įstatymo pakeitimas, kad privalės turėti ne mažiau kaip šešis tūkstančius steigėjų iš viso ir ne mažiau kaip po 100 steigėjų iš kiekvienos Lietuvos Respublikos savivaldybės. Steigėjai turės būti deklaravę savo gyvenamąją vietą atitinkamoje savivaldybėje. Gal tai ir į gerą:)
Rolandas kovo 31st, 2010, 11:05 pm
Toliau žiūrim registruotus pakeitimus. Ryte kalbėjome apie vaiko mušimo kriminalizavimą, o jau ateina (įregistruoti Seime) pakeitimai, kad administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens administracinis sulaikymas, pasikėsinus į šeimos narių, sugyventinių, sveikatą, gali trukti iki 10 val.(kai tuo tarpu veika į svetimą asmenį tik iki 5 val.). Arba kitas užregistruotas projektas: mušimas ar kitoks smurtas prieš šeimos narį, sugyventinį, kuomet asmeniui sukeliamas fizinis skausmas, jei tai padaroma 3 kartus per metus (arba sutuoktinis tris kartus pasiskundė) tai smurtautojas trečią kartą automatiškai traukiamas baudžiamojon atsakomybėn pagal BK 140 str. 3 d. (iki vienerių metų). O kreivarankis ar bang dar juokavo dėl įteisinimo mušti žmoną:)
WU balandžio 1st, 2010, 12:09 am
Rolandai, nemėgstu. 10km paskutinį kartą, turbūt, mokyklos laikais bėgau. Nemėgstu bėgti tam, kad bėgti
Bėgu, tik dėl fizinės formos palaikymo. Po 3 km per dieną maždaug.
Valentinas balandžio 1st, 2010, 6:56 am
Jei seimas uždraus mušti žmoną, tačiau neuždraus mušti vaikų, tai daug pasakys apie šį seimą.
romas balandžio 1st, 2010, 8:24 am
Švedai yra labai įstatymus gerbianti tauta. Jie degant raudonam šviesoforo signalui nevaikšto per perėjas. Tokioms tautoms galima viskas, kas neuždrausta. Būdami vikingų palikuonimis, jie pasižymi agresyvumu, todėl valdžia įstatymu uždraudė jiems mušti vaikus ir žmoną. Tik įstatymas pasirodė Švedijos „Valstybės žiniose”, nuo to laiko nei vienas vaikas ir nei viena žmona Švedijoje nėra gavę lupti. Mažai civilizuota tauta kitapus Baltijos yra paskutiniai pagonys Europoje . Jie laiko šviesoforą krikščionių išmislu ir būdami pėsti jo parodymus dažniausiai ignoruoja. Mušti vaikus rykšte čia yra kultūrinė tradicija. Nemuštas vaikas negali tapti pilnaverčiu visuomenės nariu, nes šioje šalyje už vieną muštą duoda devynis nemuštus.
Rolandas balandžio 1st, 2010, 8:56 am
romai, dėl vaikų auklėjimo privalo vykti realus, pragmatiškas diskursas su empiriškai patikrintom dimensijom, o ne papūgiškai bandoma mėgžioti švedai ar kiti. Beje, Švedijoje per paskutinius metus musulmonų prieaugis sudarė net 110 procentų nuo buvusio prieš metus kitus, o tarp musulmonų ir krikščionių požiūrio į moterį yra šiokie tokie skirtumai:). Todėl, esant tokiems šios diasporos augimo tempams šioje šalyje, palūkėkim kokius dešimt metų, tuomet ir galėsime daryti išvadas dėl moterų padėties Švedijoje:). Ir dar. Kas liečia pagonybę, tai Vakarų inkvizitoriams mes buvome paskutiniai pagonys, o senovės Romos požiūriu, kadangi gyvenome Europos pakraštyje, paskutiniai barbarai, pas kuriuos jie net ir neidavo. Tad pripažinkime, kad turime stiprų pagonybės užtaisą ir tuo didžiuodamiesi atitinkamai vertinkime save, juk mėgstame užsienio politikoje pasipūsti ir „sugrįžti” į LDK:)