Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas vasario 12th, 2010, 8:31 am
Wu,
Elgiesi neišmintingai. Prisimink, kad ir Nerijus yra tavo potencialus klientas. Jei kada STT padarys reidą Vilniaus savivaldybėje, žiūrėk, ir prireiks Nerijui advokato
Fredis* vasario 12th, 2010, 9:05 am
Socialdemokratiška įvairovė reikalinga, tik blogai kai ji tampa dominuojančia.
Įsivaizduokite siurrealistinį vaizdelį jei staiga triušis taptų miškų ir girių karaliumi. Pas mus tokia nesąmonė truko kelis dešimtmečius – plyname lauke liko reti styrantys apgriaužti krūmošniai ir apykreivės pušelės. Dabar vėl visi kruopšiai turime sodinti mišką iš naujo. Rezultatus pamatysime tik po 20-ies metų.
WU vasario 12th, 2010, 9:40 am
Valentinai, aš turiu ne vieną bylą prieš savivaldybę, niekad mūsų kontora jų neatstovaus, nes būtų interesu konfliktas.
Fredis* vasario 12th, 2010, 10:07 am
Leonidas Donskis. Rusijos stiprybės šaltinis ir mūsų iliuzijos, bernardinai.lt, rekomenduoju paskaityti taškui ir Vilniaus svivaldybės triušiukui nerijui.
bang vasario 12th, 2010, 10:16 am
romai, nu ten kaip ne kaip mokslininkai
Bausmės baimė už netinkamą elgesį žmoguje evoliucijos eigoje buvo įsiūta natūralios atrankos. Religijos atsiranda jau ant instinktyvių primityvių moralės normų pamato, todėl jų pamatinės nuostatos iš esmės tapačios, nepaisant formų įvairovės.
bang vasario 12th, 2010, 10:22 am
WU, abejoju, kad interesų konfliktas automatiška kyla tik dėl to, kad vienas kontoros advokatas atstovauja savivaldybę, o kitas advokatas kitoje byloje atstovauja ne ją. Be to, interesų konfliktas su savivaldybe negali būti amžinas vien dėl to, kad kažkada kažkoks kontoros advokatas atstovavo savivaldybę.
Musė vasario 12th, 2010, 10:29 am
Valentinai, aš tau visai neprieštarauju ir prisiimu kaltę už Račo neprižiūrėjimą – pažadu pasitaisyti
WU, matau ne mane vieną iš proto išveda kai nekurie visažiniai:)
. vasario 12th, 2010, 11:13 am
Fredi, dėkui už nuorodą į Donskio strp.
„Alternatyva čia tik viena – priversti Rusiją mus traktuoti kaip Vakarus, o ne kaip jų prieigas. ”
Geras! Tik kaip tą padaryti? Šaukti, kaip estų URM Ulmas Paetas apie šizofreninius NATO ir Rusijos santykius?
Rusija gi nuosekliai eina prie to, kad jai apart lango į Europą atidaromi vartai ir netgi su raktu, rakinamu tik iš Kremliaus.
Mes – savo „genialios” politikos dėka tampame 100 procentų priklausomi nuo rusų energetinių resursų, ber drąsindamiesi guodžiames „laisva jų rinka”…
Rusija mokosi ir mokosi sparčiai. Gavę į kaulus Gruzijos kare, pripažino sau, ko trūksta – bepiločių lėktuvų, gero ryšio, tų pačių nedidelių lėktuvnešių ir jau turi juos…
Tokį pabaisą Čiubaisą paskyrė vadovauti nano technologijų vystymui… Rezultatas bus ir neabejotinas.
Man gėda, kai pagaunu save pavydint, kad neturime tokio tandemo, kaip jų prezidentas ir premjeras. Net Zingeris juos painioja.
Fredis* vasario 12th, 2010, 12:00 pm
Už tai, kad Valentino diena yra gėris aš balsavau du kartus (iš trijų ekrane matomų balsų).
Lyg man vienam jos reikia. Esu labai jumis nusivylęs…
romas vasario 12th, 2010, 12:01 pm
Bang, neturiu jokių priekaištų jų faktinei medžiagai, bet nesutinku su faktų interpretacija. Aš išdėsčiau kodėl nesutinku. Taip pat neatmetu, kad mokslininkai turi pažiūras. Kai skaitai Dawkinsą, irgi visada reikia turėti omenyje, kad jis yra idėjinis ateistas (čia ne tas pats, kaip tiesiog netikintis). Akivaizdu, net recidyvistas skiria, kas yra blogai, o kas – ne. Tik ar jis žino kas nepatinka visuomenei, ar tai yra jo nuostatos? Kad ir nesu mokslininkas, bet humanitarinio profilio mokslinių tyrimų atžvilgiu leidžiu sau turėti nuomonę. Sutikčiau su jų interpretacija, jei ji būtų man pakankamai įtikinama. Ir praėjusiame komentare juk neprieštarauju, kad supratimas apie teisingą elgesį bendruomenėje atsirado žmonių galvose (ne iš dangaus nuleistas gi). Pirmykštės religijos apsiribodavo pataikavimu dievams. Bet juk kažkas pastebėjo, kad religija yra pakankamai veiksminga priemonė valdyti žmonių elgesį. Kam reikėjo šios priemonės, jei visi turėjo tokią gerą moralinę intuiciją? Pačiam turėtų būti žinoma, kad pvz. kalėjime susiformuoja savitas moralės kodeksas. Žmonėms gali būti priimtinos pačios įvairiausios bendradarbiavimo formos ir bendrabūvio taisyklės. Esu tikras, kad be religijos žmonės apsieis, bet nebūtinai tai bus visuomenės su tomis pačiomis moralės normomis, kurios išpažįstamos dabar. Čia ir yra klausimas, ar religinės moralės normos yra ko nors vertos dar, ar moralės ribas reikia plėsti?
WU vasario 12th, 2010, 12:20 pm
Bang, mums jau nušalino vienoje byloje, tik ne savivaldybė buvo ta institucija.
WU vasario 12th, 2010, 12:24 pm
P.S. greičiau pragaras užšaltų, negu aš, ateityje busimas advokatas (tikiuosi), atstovausiu nerijų kur nors.
Fredis* vasario 12th, 2010, 12:29 pm
Kodėl ne gen. Prokuroras? Vieta – tuščia.
bang vasario 12th, 2010, 2:02 pm
romai, „neprieštarauju, kad supratimas apie teisingą elgesį bendruomenėje atsirado žmonių galvose” – ar tai reiškia, kad pripažįsti jog moralės pradai (minimalus blogo ir gėro elgesio suvokimas) įgimti ?
. vasario 12th, 2010, 2:11 pm
Tai tuščiai vietai yra geresnis kandidatas, gaila, tik charakteriu.
bang vasario 12th, 2010, 2:14 pm
WU, Advokatūros įsatymas draudžia, tik tam pačiam teisininkui atstovauti priešingoms šalims, CPK advokato nušalinimo procedūros apskritai nenumato. Tiesa, advokatas turi vengti interesų konflikto, taigi, jei pats advokatas turi kažkokių slaptų intersų (yra interesų konfilktas), tai jam ir nederėjo imtis atstovauti. Bet konstatuoti interesų konflikto vien tik todėl, kad advokatų kontoros kiti advokatai kitoje byloje kažkada (ar šiuo metu) atstovavo ne savivaldybę, nėra jokio pagrindo.
WU vasario 12th, 2010, 2:24 pm
Bang, nenoriu leistis į detales kas ten buvo. Pas mus didelė kontora. Mes nei skundėm, nei nieko. Tu neįsivaizduoji kokio mėšlo tenka išsrėbti, kai priešinga šalis yra užspausta į kampą. Pvz.: kasacijoje turėjom byla kur teisėjavo Baranauskas. Jis dirba MRU toje pačioje katedroje, kaip ir vienas advokatas iš mūsų kontoros. Ir šioje situacijoje bandė nušaltinti, nes tipo yra „subordinacija” universitete – nepavyko. O dabar kažkaip žada bandyti atnaujinti procesą šiuo pagrindu. Ką aš noriu pasakyti, kad advokatai linkę nusiinterpretuoti juodai, ir kai byla kokiam Vilniaus rajono apylinkės teisme, tai kartas nuo karto prigauna teisėjus taip. Aš jau išmokau, kad pas mus gali būti visko.
romas vasario 12th, 2010, 4:24 pm
Bang, tarp „įgimti” ir „sugalvoti” yra skirtumas. Aš jau seniau sakiau, kad nėra įgimtų moralės normų. Tai yra kultūros produktas. Moralės prasme mes nesame kuo nors labiau ypatingi prieš kitus gyvus žėmės sutvėrimus. Šimpanzės šiaip irgi nežudo viena kitos, bet laikas nuo laiko pribaigia savo gentainį dėl įvairių priežasčių. Ir skirtingai nuo žmonių, nesulaukia pasmerkimo arba bausmės.
bang vasario 12th, 2010, 4:35 pm
romai, tai tam ir pateikiau nuorodą į mokslininkų tyrimus, kad parodyti, jog yra ir moksliškai pagrįstų nuomių, kad teiginys „nėra įgimtų moralės normų” yra ne visai teisingas. (Moralės normos čia siauriausia prasme – gero ir blogo elgesio suvokimo pradas, ant kurio pamato stovi visa likusi išgalvotų moralės normų formų įvairovė, vplot do etiketa).
. vasario 13th, 2010, 12:00 am
Mėlynas kraujas. Be abejo, išgalvotas. Galvoju, kiek man teko sutikti gyvenime tokių, kurie būtų jo verti.
Velniškai nedaug, gal 1,5.
Valentinas vasario 13th, 2010, 10:55 am
Fredi,
Paskutiniu metu iš užmaršties kapo keliamas liūdnai pagarsėjęs Povilas Gylys. Ką tai reiškia?
Fredis* vasario 13th, 2010, 11:05 am
Valentinai, Vankuveryje žuvo gruzinas rogutininkas, tai žymiai svarbesnė žinia pasaulyje.
Dėl P.Gylio, gal „austras” galėtų pakomentuoti kaip viešasis sektorius gali kilsterėti mūsų ekonomiką už ausų į viršų. Stringa net toks pragmatiškas dalykas kaip daugiabučių apšiltinimas. Einu dabar skaityti P.Gylį.
WU vasario 13th, 2010, 11:11 am
Žiūriu, čia nėra visi visiški socialistiniai katinai. Savaitgalį 11 ryto pirmieji komentarai, reiškia atsikėlėt bent prieš valandą.
TipasK vasario 13th, 2010, 11:40 am
Valentinui jei dar nematė: haštėtėpė ://www.delfi.lt/news/economy/Media/world-press-photo-konkursa-laimejo-italo-fotografo-nuotrauka-is-irano.d?id=28910525
Fredis* vasario 13th, 2010, 12:03 pm
ar Jums patiktų naujas tinklaraščio pavadinimas
- Fredis.lt -
tikras krikščioniškos-konservatyvios, liberalios ir socialistinės minties tinklaraštis,
diskutuokime, ginčykimės, keikimės (lietuviškai) iki pažaliavimo
Valentinas vasario 13th, 2010, 12:17 pm
TipaiK,
Ačiū, mačiau.
Fredi, o tu nebijai, kad krikščioniška-konservatyvi mintis ilgainiui Lietuvoje bus vadinama „fredizmu”? Ar ne per daug tau garbės?
Valentinas vasario 13th, 2010, 12:20 pm
Čia informacija iš delfi tinklaraščio skaitytojoms:
http://media.delfi.lt/food/maistas/apelsinai-stangrina-krutis.d?id=28913371
Apelsinai stangrina krūtis
Fredis* vasario 13th, 2010, 12:23 pm
galėtų savo mintis dėstyti ir budistai
,
patiko delfio vasarip 11 d. autonaujienų skyrelyje straipsnelis apie Toyota kompaniją, darbo kultūrą ir drausmę ir t.t.:
„K. Akatsuke kompanijoje dirba jau 37 m. ir jo gyvenimą galima būtų pavadinti „Toyota svajone“: jis turi namą mieste, už kurį moka iš kompanijos gautais pinigais, ir keturias mašinas – visas pagamintas „Toyota“ .
Jis gyvena su žmona Hiromi, kuri anksčiau taip pat buvo kompanijos darbuotoja, ir kuri skalbia jo marškinius ir švarkus su kompanijos emblemomis, ir dviem dukterimis bei vienu sūnumi.
Kasdien į darbą jis eina ar važiuoja automobiliu, nes į gamyklą neveža traukiniai.
Net religijos pasirinkimui įtakos turėjo darbo pobūdis. K. Akutsava tapo pamaldžiu budistu, nes šios religijos apeigos ir ritualai padeda jam įveikti stresą, kurį jis patiria dėl rutinos ir įtampos”.
„Toyota Way“ – labiausiai išgirta ir kopijuojama kompanijos valdymo filosofija.
Valentinai, ką apie ją žinai ir ar jūs ją taikote kažką panašaus pas save darbe?
. vasario 13th, 2010, 12:39 pm
Kažkiek keista, rusai (GZT.RU) dėl Nodaro Kumaritašvili žūties kaltina tik organizatorius, o ne patyrimo stoką. Rašo, kad dar pernai buvo prašymų trasą „sulėtinti”, į ką nieks neatsižvelgė.
Valentinas vasario 13th, 2010, 12:51 pm
Rusai visada kaltins prakeiktus imperialistus. Jie visada naudosis proga parodyti, kad ir Vakaruose yra bardako.
. vasario 13th, 2010, 12:53 pm
Foto gurmanams V. ir TK be abejo žinomas portretistas Sergiej Bermenjev (Сергей Берменьев).
Gal papasuotumėt, kur rasti dabar vykstančios jo parodos foto?
Mačiau reportažą TV, klasikiniai baltai juodi portretai, ne tik Coj, Tabakov, bet ir Holivudo žvaigždžių, man regis, puikūs portretai.
Valentinas vasario 13th, 2010, 12:57 pm
Fredi,
Toyotos sistemos dar nestudijavau. Darbe nieko panašaus nenaudojame. Kiek teko susidurti, sunkiausia būna organizacijoje padaryti elementarius pakeitimus. Ta prasme organizacija susikuria puikiai skambančią misiją viziją ir atitinkamas strategijas, bet pasiekti, kad visa tai praktiškai realizuotųsi iki pačios apatinės grandies yra labai sunku. Be to, tai kainuoja daug pinigų ir reikalauja, kad įmonės vadovas besąlygiškai palaikytų ir būtų pasiryžęs kantriai įgyvendinti kokią nors naujovišką sistemą. Deja, įmonės vadovai dažniausiai būna suinteresuoti rezultatais čia ir dabar, todėl viskas baigiasi gražia strategijos prezentacija PowerPointe.
. vasario 13th, 2010, 1:14 pm
Man padarė įspūdį, kad rusai praleido progą pasišaipyti iš gruzinų karštakošiškumo, nepasiruošimo, biednumo etc.
Objektyviai parašė, kad žuvęs sportininkas buvo labai darbštus ir atkaklus – iš 55 vietos pakilo į 44 , t.y. vistiek žemiau viduriuko iš 69…
Su ta trasa tikrai kažkas negerai, paaukštins bortus dabar, bet negi negalėjo bent kokių tinklų pakabinti ties tokiu pavojingu posūkiu?
Kad Rusija nenori nusileisti, rodo kad ir šis :
„Американский лазер бессилен против российских баллистических ракет”
. vasario 13th, 2010, 1:18 pm
Nuotaikai praskaidrinti – kaip komplimentas damoms ir išties gerai Mazdos reklamai:
http://www.youtube.com/watch?v=J8ANegTEqW4
Fredis* vasario 13th, 2010, 2:14 pm
Veltėdis ir Laponijoje veltėdis, štai ką sako K.Akatsuka.
Jis mano, kad „Toyota“, siekdama tapti didžiausia pasaulio automobilių gamintoja, priima vis daugiau laikinų darbuotojų, kuriems nerūpi „Toyota“ darbo etika ir kurie nesilaiko reikalavimų veiksmingai išnaudoti laiką, kad būtų pagaminta kuo daugiau automobilių, iš čia ir kyla problemos.
„Ankstesniais laikais į gamyklą tikrai nebūtų priėmę šitų laikinų darbuotojų, kurių kai kurie netgi prisivėrę auskarų ir nusidažę plaukus“, – sako K. Akatsuka.
romas vasario 13th, 2010, 3:24 pm
Bang, aš pagrindinę mintį supratau ne visai taip. Straipsnis neša tam tikrą žinią, kuri koncentruotai išdėstyta baigiamųjų pastabų paskutiniame sakinyje. Kad žmogus moka racionaliai pasirinkti savo auklėjimo ir aplinkos pažinimo rėmuose, nėra joks atradimas. Religija turi didžiulę reikšmę – tokią pat, kaip bet kuri kita propagandos mašina. Mums moralinė intuicija išsivysto tuo pačiu pagrindu, kuriuo mes masiškai norim skalbti Ariel milteliais, valytis dantis Colgate arba masiškai mylim Grybauskaitę ir Obamą. Man straipsnio logika nesueina. Pasaulis yra nuolatinėje sąveikoje ir nėra taip, kad kažkuris sąveikos elementas yra nesvarbus. Išimk iš ekosistemos nors vieną elementą ir ji bus nebe ta pati ekosistema, jei ji iš viso išliks.
Aurimas vasario 13th, 2010, 3:52 pm
Ar būtent pats tinklaraščio autorius turi sugalvoti savo blogo pavadinimą?
Valentinas vasario 13th, 2010, 4:47 pm
Fredi,
Kažkada, kai tu su Litaratūra ir menas pažastyje klaidžiojai Neries pakrantėmis, tu irgi buvai laikomas veltėdžiu.
Fredis* vasario 13th, 2010, 4:55 pm
Man tik keista, kad japonas budistas, gaminantis Toyota ir toje pat gamykloje pradirbęs 37 metus išsiaiškino kodėl dabar suprastėjo Toyota automobilių kokybė – kaltas amerikietiškas gyvenimo būdas ir filosofija ir ja persisunkęa japonų jaunimėlis dažytais plaukais ir su auskarais ausyse, kuris nori visko čia ir dabar. Viskas kaip pas mus. Japonų budistai senukai nusivylę Vakarais.
Fredis* vasario 13th, 2010, 4:58 pm
Beje, Tu, Valentinai, irgi važinėjai su budistų pagaminta mašina, kaip ir Račas, nežinau kokią dabar tau estai davė laikinai pasivažinėti, spėju, kad irgi kokią nors budistų pagamintą.
Fredis* vasario 13th, 2010, 5:21 pm
WU, krepšininkas V.Praškevičius turi problemų su Krasta auto dėl pirkto BMW, visa istorija aprašyta lrytas.lt videonaujienose, padėkite žmogui bylinėtis.
WU vasario 13th, 2010, 5:25 pm
Jam nereikia mano pagalbos. Jis turi užsidirbęs pakankamai pinigų, už kuriuos nusipirks puikaus advokato paslaugas.
Fredis* vasario 13th, 2010, 5:27 pm
bet kokie nagli dirba Krasta autoje tipeliai – turi problemų su savo dukterine įmone, o dusina pirkėją. Gyvename sukčių šalyje! (sušukau kaip tas senukas budistas
)
. vasario 13th, 2010, 9:34 pm
Gal Musė parkuoja taip?
http://www.youtube.com/watch?v=HTIlsTW77Y8
Valentinas vasario 15th, 2010, 11:20 pm
Wu,
Kaip pažiūrėti kaip atskiras parlamentaras balsavo už vieną ar kitą įstatymą?
WU vasario 15th, 2010, 11:54 pm
Valentinai, .www3.lrs.lt/pls/inter/w5_smn_akt_new.seim_nar_bals?p_start=2008+11+17
Fredis* vasario 16th, 2010, 7:58 am
„Spaudžia galvą. Reikia man mažiau mąstyt.
Ką tik pažiūrėjau pro langą. Aplink šiukšlių konteinerius laksto du vilkiniai šunys”. Sausio 23 d. Ligita.
Praėjo 23 dienos, jau Vasario 16-ta, kam dar spaudžia galvą?
Valentinas vasario 16th, 2010, 8:49 am
Wu,
Ačiū. O kaip pažiūrėti kokius projektus teikė?
Fredis* vasario 16th, 2010, 9:07 am
Valentinai, kol iškankintam egzistencinių klausimų filologiškąjam jaunimui skauda galvą ir tuščiai prisinaktinėjus jie bukai ir beprasmiškai drypso savo neįmantriose lovelėse, Tu, kaip protingiausias ir nuoširdžiausias virtualiosios erdvės atstovas galėtum papasakoti kokios mintys sukasi ir gvildenamos Tavo išmintingoje galvoje šią reikšmingą mūsų tautai datą?
Rėžk trumputę vieno-dviejų sakinių kalbą, kad susivėlęs jaunimėlis iš nuostabos žagteltų. Parodyk jiems pavyzdį !
Valentinas vasario 16th, 2010, 9:30 am
Na ką gi. Galiu pasidžiaugti, kad šiomis dienomis tūnau pas mamą. Daug maisto, mažai judesio ir t.t. Visada su mama papolitikuodavome ir ne visada taikiai. Liūdna pripažinti, kad mano mama yra pakankamai įtakota ne pačios patikimiausios žiniasklaidos. Vakar vėl politikavome ir su džiugesiu turiu pranešti, kad mano mama šį kartą parodė daug didesnę išmintį ir toleranciją. Tai yra tiesioginis Ligitos ir Račo blogo skaitymo rezultatas. Taip, kad ir iš Fredžio yra šiokia tokia nauda.
Vasario 16 proga paskelbsiu kontroversišką mintį. Tai, kad daugumai tautiečių yra dzin ant nepriklausomybės dienos, kad valentinkė yra didesnė šventė, kad TV3 eilinį kartą parodys Independence day, žodžiu tai, kad daugumas užmiršo tikrąją Vasario 16 d. prasmę yra ne blogai, o gerai. Tai nuostabu, nes rodo, kad mes iš tikro esame nepriklausomi, jei apie tai nebegalvojame. Nepriklausomybę mes suvokiame kaip duotybę. Tai yra puiku. Su Vasario 16!