Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 114 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24165 » Show All

  1. 897.

    Valentinas vasario 6th, 2010, 7:42 pm

    Wu,
    Reali situacija priklauso nuo keistumo apibrėžimo. :)

  2. 898.

    Rolandas vasario 6th, 2010, 7:42 pm

    Valentinai,

    Sakai, kad nurypimas nuo standarto ir visuotinai tikėtinos normos. OK. Dėl Aurimo argumentuotai pasakei, motociklai ir kableliai. Dabar dėl kitų pasakyk, bent jau lyderių A.G., Fredžio ir Ligitos, ko iš jų tikimės ir kaip jie nukrypo nuo visuotinai iš jų tikėtinos normos. Aš rimtai, man įdomu.

  3. 899.

    Valentinas vasario 6th, 2010, 7:56 pm

    keĩstas, -à adj. (4) Ms, Slnt, Plk nepaprastas, nesuprantamas; išsiskiriantis iš kitų, kitoniškas; nuostabus:
    Čia iš LKZ.
    Ligita ir Fredis man nei kiek nekeisti. Fredis – aštrialiežuvis pusamžis dendis (Hugh Granto tipo). Sotus buržujus. Ligita – svajoklė/lingvistė. Bus buržujė kai ištekės už Wu ir galės nevaržydama savęs aktualizuotis už vyro pinigus.
    A.G. keistas ne dėl veiklos, bet dėl agresyvios laikysenos „kumečių ainių” atžvilgiu.
    Prie savo apibrėžimo pridėčiau dar vieną momentą: nukrypimas nuo standarto gali būti standartinis ir nestandartinis. Pavyzdžiui – jei standartas yra jaunuolis mobiliakų mėgėjas, tai nukrypimas yra ilgaplaukis folk roko mėgėjas. Taigi, keistumas yra nestandartinis nukrypimas nuo standarto.

  4. 900.

    Rolandas vasario 6th, 2010, 9:45 pm

    Valentinai,

    sutinku. Tik pastebėsiu, kad „ligitų” yra jei ne daug, tai tikrai nemažai ir visos jos yra šaunios svajoklės (bent jaunystėje:))), tad Ligita, deja, tik vien iš daugelio tokių šaunių mergyčių. A.G. – senas, geras niurgzlys, turintis savo idėją ir užsiėmimą. Kas liečia Fredį, pasakysiu taip – tokie protai nesimėto.

  5. 901.

    Ligita vasario 6th, 2010, 9:55 pm

    Na, kas vyksta? A.G. pats galės pasakyti ar įsižeidė už netaktišką Fredžio atliktą skrodimą, ar ne. Tada ir nuspręsim, ką su juo daryti. Fredis* juk visuomet garsėjo tuo, kad apie visus viską žino jų nė nepažinodamas, reikia stiprybės atsilaikyti prieš tokius aiškiaregius.

    Dėl balsavimo. Jis šiandien 20 val. baigėsi. Taigi – nugalėtojas Aurimas arba, kaip siūlo Rolandas, bus paskelbtas antras turas :)

    P.S. Įtartinai čia jūs apie Ligitą (-as) šnekate…

  6. 902.

    Rolandas vasario 6th, 2010, 10:00 pm

    Ligita, prasuk antrą turą tarp tų keturių lyderių (Aurimo, A.G., Ligitos ir Fredžio) pagal Valentino kriterijus sąvokai „keistas”:)

  7. 903.

    Ligita vasario 6th, 2010, 10:01 pm

    Gerai, tuoj bus padaryta x))

  8. 904.

    Ligita vasario 6th, 2010, 10:09 pm

    Įdėjau. Balsuoti galima iki antradienio 17 val. Tik dalyviai už save nebalsuoja! Už kitus galima.

  9. 905.

    Rolandas vasario 6th, 2010, 10:12 pm

    Pirmą balsavimą už Aurimą balsavau. Dabar gal vėl už Aurimą balsuosiu, tačiau reikės kelis kartus Valentino kriterijus paskaityti.

  10. 906.

    Valentinas vasario 6th, 2010, 10:17 pm

    Pavyzdžiui jei standartas yra heteroseksualumas, o standartinis nukrypimas yra homoseksualumas, tai nestandartinis nukrypimis būtų…na jų patys žinote :)

  11. 907.

    Fredis* vasario 6th, 2010, 11:34 pm

    Man šiandien (ir ne tik) labai patiko V.Genytė ir K.Barysas, tokie typical Lithuanian women/men – galima Vaidą net įsimylėti.

  12. 908.

    Rolandas vasario 6th, 2010, 11:49 pm

    Fredi, ir man ji visai nieko, tik vienas esminis trūkumas, tarp mūsų vyrų kalbant, jos rankos, kaip čia pasakius, ne labai lieknos:)))

  13. 909.

    Fredis* vasario 6th, 2010, 11:51 pm

    Tipui’Ką – jau kelios savaitės ar mėnesiai kai nesi užrašęs ką nors protingo ir įsimintino. Nežinau ką vadini bendravimu. Skaitymą iš už kampo ką kiti rašo? Kažkodėl jei koks nors socialistas prirašo paistalų, tai visokie atlėpausiai būna labai nustebę, kad gauna antausį atgal. Susirankiok visus A.G. „šedevrus”, padarykite partinį susirinkimą ir pasmerkite savo kolegą Almoną. Tada padarysiu išvadą ir aš.

  14. 910.

    Fredis* vasario 6th, 2010, 11:53 pm

    Vaida Genytė – mano stiliaus moteris – nieko negaliu su savimi padaryti :)

  15. 911.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 10:12 am

    Dar vienas skandalas susijęs su klimato atšilimu, kažkodėl visiškai neatspindimas Lietuvoje. Pasirodo, IPCC teiginys, kad Himalajų ledynai ištirps iki 2035 metų buvo paremtas tik kažkokio indijos mokslininko interviu vietiniame laikraštyje ir visiškai nepagrįstas jokia moksline analize. IPCC, tai UN mokslinė/biurokratinė organizacija, organizuojanti pasaulinę paniką dėl klimato atšilimo ir akumuliuojanti pinigus ir įtaką kovai su šia grėsme.

    http://www.deccanherald.com/content/47413/scandal-rocks-climate-panel-glaciers.html

  16. 912.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 11:40 am

    Čia nuoroda kovotojams su prakeiktu imperializmu. Robertas Bernstainas, organizacijos Humans Rights Watch įkūrėjas ir ilgametis vadovas, kritikuoja dabartinę HRW poziciją ginant šventą Hamas ir Hesbola teisę sprogdinti žydų vaikus ir kaltinant Izraelį dėl blogo elgesio su teroristais. Kodėl Lietuvoje tai niekam neįdomu?

    http://www.nytimes.com/2009/10/20/opinion/20bernstein.html

  17. 913.

    TipasK vasario 7th, 2010, 12:47 pm

    Fredi, paskutinį kartą rašau ta tema. Sakykime, išprovokavai (Fredis* February 6th, 2010, 11:51 pm ).

    Visų pirma sukalkime stulpus. Čia visi anonimai. Pasislėpę po slapyvardžiais. Vadinasi, ta prasme visi lygūs. Kiekvienas turi teisę rašyti apie ką nori ir kiek nori. Kiekvienas nori būti perskaitytas, dažnas nori apsikeisti nuomon4mis, pam1stymais, padiskutuoti. Niekas niekam negali nurodinėti kiek ir apie ką rašyti. (Beje, ši taisyklė sulaužyta: viena tema jau yra TABU ir tai atsitiko kieno dėka? – Fredžio).

    Taigi, susiformavo po slapyvardžiais pasislėpusių žmonių bendruomenė su savomis nerašytomis (o kai kurias Ligita jau ir parašė) taisyklėmis, nerašytais, bet pakankamai stipriai jaučiamais bendravimo etikos rėmais. Tai būtina, nes publika labai įvairi amžiumi, socialine padėtimi, specialybėmis, patirtimis ir pan. Taigi, tam tikra tolerancija, pakantumas yra tiesiog neišvengiami dalykai. Ir Ligitos garbei turiu pasakyti, kad ji meistriškai, moteriškai subtiliai, net nepastebimai tą pakantumo, suderinamumo moderatoriaus vaidmenį atlieka.

    Bandai man priekaištauti, kad retai rašau. Nepriimu nei priekaištų, nei komentarų. Tai mano teisė kiek, kada ir kokia tema rašyti. Gal kam svarbu pasisakyti, kad slidinėjo Kačerginėje, arba kur, su kuo ir ką valgė, manydami, kad kitiems tai įdomu ir tai yra jų teisė. Aš turiu kitus prioritetus ir tai mano teisė. Ir nei vieniems nei kitiems nevalia to kvestionuoti ar šaipytis. Net ir Fredis, „išsikovojęs“ santykinę teisę „ant kitų varyti“ apsimeta kažkokiu keistai nepakaltinamu, sau leidžiančiu daugiau nei kiti. Susiformavo net stereotipas: „naa, Fredis, joo, jis pavaro, jis gali, ko iš jo norėti… jis jau toks… ir t.t.“
    Tai visa apie bendravimą po slapyvardėmis.

    O tai, ką padarei tu, Fredi yra visai kas kita. Tu, pasislėpęs po nieko nesakančiu nicku „Fredis“ supylei pamazgų kibirą ne ant kokio A.G. (kas irgi pagal mūsų taisykles neleistina), bet ant KONKRETAUS ŽMOGAUS, su konkrečia pavarde, kuris neturi netgi kam atsakyti! Dar daugiau, tu jį pavadinai žmogžudžiu, citata: „Pokaryje tokį sutikęs miške tuoj pat gautum kulką į kaktą“. Žinai, už tokį dalyką duodama į teismą, bet juk neaiškaus pasislėpusio „Fredžio“ nepaduosi. Štai ir gavosi, kaip taikliai parašė R.Medinis (February 6th, 2010, 6:29 pm ): „paloji kaip šunelis iš už tvoros kampo ir greit į būdą kol niekas nematė“. Štai kur esmė Fredi, tu esi bailys.

  18. 914.

    Rolandas vasario 7th, 2010, 12:52 pm

    O ar neįdomu tai, kad milijonai palestiniečių yra suvaryti į ankštą gardą (tiesiogine to žodžio prasme, nes reali kelių metrų aukščio siena nuo Izraelio jau yra, nuo jūros – kariniai laivai, o nuo Egipto tuoj bus) ir su jais elgiamasi kaip su gyvuliais? Galų gale mums lietuviams ir nesuprasti tų palestiniečių ir izraeliečių, juo labiau, kad jie vienodi-semitai.

  19. 915.

    kreivarankis vasario 7th, 2010, 12:58 pm

    Rolandai,
    taigi visi jie vienodi :)

  20. 916.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 1:16 pm

    Rolandai,
    Palestiniečiai patys pasirinkę destrukcijos kelią. Niekas už juos negali jo pakeisti. Jei tavo kaimynas deklaruoja, kad tu neturi teisės egzistuoti ir į tavo kiemą siunčia savižudžius ir sprogdina tavo vaikus, tu su juo nesideri, o naikini ir statai sieną. Kai tik palestiniečiai nuspręs, kad jie nori eiti taikos keliu, dauguma jų problemų išsispręs. Deja, kol vakarų pasaulyje vyraus toks mąstymas kaip tavo ir Kreivarankio, kad teroristai turi teisę žudyti, o valstybė ginti savo piliečių neturi teisės, tol situacija tik blogės. Taip palaikote teroristus ir trukdote palestiniečiams bręsti :)

  21. 917.

    Ligita vasario 7th, 2010, 1:16 pm

    Tipai, tai ką darom su tuo nepraustaburniu Fredžiu? Jis A.G. taip tiesiogiai neatsiprašys: „Koks aš netikša! Klaupiuos ant kelių ir prašau atleidimo…”, vadinasi reikia veikti kitais būdais.

  22. 918.

    TipasK vasario 7th, 2010, 1:51 pm

    Ligita,
    parašiau Jums laišką

  23. 919.

    WU vasario 7th, 2010, 2:37 pm

    Nujaučiu sąmokslą..

  24. 920.

    Rolandas vasario 7th, 2010, 2:37 pm

    Valentinai,

    ar gali patikėti, kad teroristu gali būti įvardintas ir tas kaimynas,kuris jėga užėmė daugiau kaip pusę tavo kiemo, o tau išreiškus nepasitenkinimą, būdamas daug daug galingesnis, už tai tavo namus apšaudo fosforo raketomis. Taip, kad teroristas yra labai reliatyvi sąvoka.

  25. 921.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 3:00 pm

    Rolandai,
    Didžiausia bėda šiais laikais yra tai, kad terorizmas yra reliatyvi sąvoka. Pavyzdžiui ateini ant mokyklos stogo ir iš ten paleidi raketą į taikų prakeiktų žydų miestą. Prakeikti žydai šauna atgal ir kovotojai už laisvę filmuoja savo pačių žuvusius vaikus ir aiškina apie žydų genocidą. Pasivkiečia tokias organizacijas kaip HRW, kurios gyvena iš to, kad įsisavina pinigus skirtus konfliktų sureguliavimams ir tokios organizacijos patvirtina – prakeikti žydai iš tikro šaudo į mokyklas. Taip ir pasidaro terorizmas reliatyvi sąvoka. Lygiai tas pats ir su fosforo bombomis. Panaši organizacija apklausia palestiniečius ir tie noriai pasakoja kaip žydai juos degino fosforo bombomis. Lygiai tas pats buvo ir P. Osetijoje, kai osetinai pasakojo, kad gruzinai juos traiškė tankais, nors nei vieno sutraiškyto nėra.
    Taip ir susikeičia vietomis gėrio ir blogio sąvokos. Kažkas sako, kad jėga užgrobė svetimą kiemą, kai iš tikro tas kiemas yra tavo lygiai tiek, kiek ir kito. Tik deja, tas kitas apskritai nepripažįsta tavo teisės egzistuoti. Apie ką derėtis su savo kileriu?

  26. 922.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 3:02 pm

    „Išreiškus nepasitenkinimą”. Labai švelniai pasakyta apie šešis inicijuotus karus ir nuolatinę terorizmo ataką. :)

  27. 923.

    kreivarankis vasario 7th, 2010, 3:18 pm

    Valentinai,
    aš nesu taip labai kompetentingas kaip jūs spręsti Artimųjų Rytų problemas, o kaipo toks ir nesiimu tvirtai teigti kas teisus, o kas ne. Man patinka Amerika ir demokratiją joje aš laikau tikra. Taip pat patinka man žydai ir Izraelio pozicija man kur kas priimtinesnė nei arabų. Nors apie žmogaus teisių pažeidinėjimus Izraelyje kalbama daug kur ir ne tik arabų pasaulyje. Kita vertus apie žmogaus teisių padėtį arabų valstybėse neverta net kalbėti.
    Šiaip ar taip dėkoju, kad už mane pristatote mano pažiūras ir kartu su manim už mano nugaros pasiginčijate, manęs per daug nevargindamas.

  28. 924.

    Rolandas vasario 7th, 2010, 4:28 pm

    Valentinai,

    žydų-arabų konfliktas, tai toks gilus ir sudėtingas dalykas, kad tikrai nedrįsiu toliau vystyti šios temos trumpų komentarų forma. Apie tai reikia kalbėti ilgai arba nieko.

    Pažymėsiu tik, kad esu prieš terorizmą, bet kokios formos, žydiškas, arabiškas ar dar velniai žino koks jis būtų.

  29. 925.

    Ligita vasario 7th, 2010, 4:33 pm

    Aha, rezgamas neeilinis sąmokslas kodiniu pavadinimu „2rutkva” :)

  30. 926.

    WU vasario 7th, 2010, 4:37 pm

    Ligita, aš tikiuosi, tu gerai viską apsvarstei, supranti, kad veiki savo rizika ir prisiimsi visas iš to kylančias pasekmes..

  31. 927.

    Ligita vasario 7th, 2010, 4:41 pm

    WU, apsvarsčiau. Nors, tiesą sakant, ten nieko baisaus nėra!

  32. 928.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 10:36 pm

    Rolandai,
    Aš irgi nesiruošiau diskutuoti apie šį konfliktą. Manau svarbus pats faktas, kad gerbiamos žmogaus teisių įkūrėjas kritikuoja šios organizacijos poziciją. Mano nuomone tai atspindi aklavietę, kurioje atsidūrė kairioji politinė mintis. Aš suprantu, kad kai esi Naomas Chomskis gali kritikuoti prakeiktą kapitalizmą mėgaudamasis jo malonumais. Tačiau nesuprantu, kai vardan kovos su prakeiktu „imperializmu” peržengi ribas ir stoji paprasčiausių manjakų pusėn. Dar vienas bajeris, kuris peržengė ribas, tai planuojami antiglobalistų protestai per olimpiadą Vankuveryje.
    Kreivaranki,
    Tavo bloge labai giliai yra keletas straipsnių demaskuojančių amerikietišką „imperializmą” Irake. Remiantis jais buvau padaręs išvadą, kad tu esi artimųjų rytų eskpertas ir kovotojas su prakeiktu „imperializmu”. Jei klydau, atsiprašau.

  33. 929.

    kreivarankis vasario 7th, 2010, 10:40 pm

    Valentinai.
    naujapilį rašo ne vienas žmogus. Ten apie Iraką buvo ne mano, o tokio Daigto tekstai. Beje visi straipniai Naujapilyje yra pasirašinėjami nurodant autorių apačioje.

  34. 930.

    Valentinas vasario 7th, 2010, 10:53 pm

    Matai, kiekvieną dieną atrandi kažką naujo :)

  35. 931.

    Rolandas vasario 7th, 2010, 11:05 pm

    Valentinai,

    Puiku, kad dėl vieno mes sutariame – idėjos visų radikalų ir marginalų, kas jie bebūtų – šustauskininkai, kedofilininkai, antiglobalistai protestuojantys prieš Vankuverio olimpiadą, hamasininkai, aršieji mosadininkai, talibai ar Lietuvos lenkų radikalai ir etc.-yra ne gėris, o blogis.

  36. 932.

    Rolandas vasario 7th, 2010, 11:10 pm

    Valentinai,

    Vyksta mūsų tinklapio balsavimo II turas. Kaip ir kiekvienuose rinkimuose jų dalyviai atstovauja kažkokias vertybes, įsitikinimus, idealus ir siekius. Kaip galvoji, kokias vertybes ir siekius atstovauja Fredis, kokias Aurimas, kokias A.G. ir kokias Ligita?

  37. 933.

    bang vasario 8th, 2010, 1:29 pm

    „už tokį dalyką duodama į teismą, bet juk neaiškaus pasislėpusio „Fredžio“ nepaduosi” – įžeistieji gali kreiptis į Nusikaltimų elektroninėje erdvėje tyrimo valdybą , prokurorą. Ikiteisminio tyrimo metu nustatyti rašiusiojo tapatybę – technikos klausimas.

  38. 934.

    Fredis* vasario 8th, 2010, 1:29 pm

    Na, brandieji, emociškai stabilūs, švelnūs kaip pūkeliai, tolerantiškieji ir išmintingieji ne iš šuns būdos išlendantys paloti šunėkai R.Medini, taškeli ir Tipai’Ką – rodykite savo prioritetus – brandaus bendravimo pavyzdžius.
    Ar laukiat kol horizonte pasirodys chamas Fredis* , kad išlindę iš savo būdų galėtumėte aploti ir paprotinti?

  39. 935.

    WU vasario 8th, 2010, 1:34 pm

    Siaubas pas mus kainos :) Radau „The Economist”, pardavinėja Rkioskuose, po 20 Lt už numerį t.y. metams 51 numeris gaunasi 1020 Lt… Prenumerata iš Lietuvos siūloma 630 Lt metams.
    Nueini į economist.com ir užsisakai metinę prenumeratą už 99 eurus. Šiokie tokie skirtumai…

  40. 936.

    Fredis* vasario 8th, 2010, 1:57 pm

    bang,
    jei tu parašysi rašinėlį, kad Jonas muša savo žmoną, ar Jonas jau gali tave persekioti, o R.Medinis pavadinti bang iš šuns būdos išlindusiu paloti veikėju?

  41. 937.

    Musė vasario 8th, 2010, 2:00 pm

    WU, būtum prieš kelias dienas pasakęs, bučiau tau partempus lauktuvių The Economist is Londono. Kaip tik oro uosto parduotuvėje buvo akcija – „The World in 2010″ priedas vietoje 5 svarų kainavo 1.50.
    O The Economist tai man rodos aš ir Maximoje esu mačiusi, bet irgi kainavo kažkokius nesąmoningus pinigus.

    Dėl A.G. – aš sutinku su Valentinu, kad žmogus yra vertas tiek, kiek jis daro, o ne tiek, kiek plepa.

  42. 938.

    WU vasario 8th, 2010, 2:15 pm

    Muse, pažiūrėk .vimeo.com/8951807 filmuką :)

  43. 939.

    bang vasario 8th, 2010, 2:31 pm

    Fredi*, pirma duok man paskaityti tą rašinėlį, tada galėsiu ką konkrečiau paaiškinti :)

  44. 940.

    . vasario 8th, 2010, 2:39 pm

    Taigi, kad gyvenime suma sumarum įvertinama viskas. Komentatoriai nėra tokie jau ir nebaudžiami. Teisiškai esu visiškas profanas, bet kiek girdėjau ir mūsuose precedentų jau yra.
    A.G. teorija apie kumečių ainius kartais sustato visus į savo vietas. Ir tai gal net geriau už visokius ten teisinius ginčus.

  45. 941.

    Rolandas vasario 8th, 2010, 2:48 pm

    Baikit pulti Fredžiuką, jis žodžio poetas, menininkas, todėl gerai bang sakė, reikia į tai žiūrėti su šypsena, o dabar dramatizuojat. A.G. vietoje atsakyčiau tuo pačiu Fredžiui ir tiek žinių:)))

  46. 942.

    Rolandas vasario 8th, 2010, 2:52 pm

    bang,

    į prokurorą šiuo atveju A.G. kreiptis nelabai išeis, tai privataus kaltinimo reikalas, ne kurstymas žudyti ar smurtauti prieš ką nors daugiskaitoje, taip, kad įžeidimai ir šmeižimai Lietuvoje pačio apšmeižtojo ir įžeistojo asmeninis finansinis reikalas. Valstybė nusiplauna pilnai:)

  47. 943.

    Fredis* vasario 8th, 2010, 3:00 pm

    WU apkaltino A.G. antikonstituciniais, prieš valstybinę santvarką nukreiptais komentarais, tai labai sunkus kaltinimas.
    Fredis* parašė, kad Almonas nėra bendruomeniškas.
    Šlykščiausi yra iš pasalų mėgstantys paloti murkiantys katinai (TipasK ir CO), o jei žiūrėti į reikalą iš esmės, tai negeri žmonės negali pardavinėti maisto produktų, gal tik dirbti kokiame santechnikos prekių ar elektros instaliacijos didmeniniame sandėlyje ir išrašinėti ekspeditoriams važtaraščius.

  48. 944.

    bang vasario 8th, 2010, 3:01 pm

    Kurstymas žudyti ar smurtauti daugiskaitoje reiškia, kad nusikalstama veika turi visuomeninę reikšmę, todėl iš privataus reikia pereiti į valstybinį kaltinimą, kur baudžiamąjį procesą pradės prokuroras :)

  49. 945.

    Rolandas vasario 8th, 2010, 3:03 pm

    bang, apie ką tu, kas čia kurstė taip daryti daugiskaitoje? Kažkaip praleidau

  50. 946.

    bang vasario 8th, 2010, 3:50 pm

    Turbūt neteisingai supratau, kad čia tu taip sakei :)

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt