Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras sausio 2nd, 2010, 4:16 pm
Lyg mes ją žinotume, tą valandą.
Ligita sausio 2nd, 2010, 4:17 pm
Kitąkart pranešiu. Šįsyk buvo 14 h. Gerai, suformuluosiu klausimėlius reporteriams. Tikiuos atsakys.
Ligita sausio 2nd, 2010, 4:18 pm
Bus beveik kaip V. Šapranauskas su M. Marijonu
Maras sausio 2nd, 2010, 4:23 pm
Pas mane vis dar rodo, kad galima balsuoti. Tvarkyk techniką
.
Ligita sausio 2nd, 2010, 5:57 pm
Sutvarkiau – pateikiau kitą balsavimą.
Maras sausio 2nd, 2010, 6:32 pm
Na va, į tokį jau ir atsakyti galima
.
Ligita sausio 2nd, 2010, 7:07 pm
Neskleisk erezijų. Gerai, toliau ruošiuosi egzaminams.
Maras sausio 2nd, 2010, 7:54 pm
Nuo kada savo nuomonės pareiškimas – erezija?
Valentinas sausio 2nd, 2010, 8:08 pm
Nuo Koperinko laikų
Rolandas sausio 2nd, 2010, 8:31 pm
Marai, nuomonės pareiškimas yra didesnė blogybė nei alkoholizmas, rūkymas ir internetinė logorėja kartu paėmus.
kreivarankis sausio 2nd, 2010, 9:05 pm
Aš čia ne į temą. Nors ir apie žodžio laisvę ten yra. Rekomentduoju – labai linksma.
haaašttp://oleg-kozyrev.livejournal.com/tag/%D0%A0%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8
Ligita sausio 2nd, 2010, 10:17 pm
Nuo tada, kai aš nustačiau
Maras sausio 2nd, 2010, 10:24 pm
Aišku.
Bet tuomet man nėra ką čia veikti.
Ligita sausio 2nd, 2010, 10:29 pm
Jergutėliau, gal tau geriau tada visai nieko nesakysiu.
Valentinas sausio 3rd, 2010, 12:55 pm
„Ryk žuvėdra ryk, vieną kartaaaaą” dainavo „talentas”. Žuvėdros ryja, ne ką kitą, o banginius:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8438249.stm
Ligita sausio 3rd, 2010, 1:11 pm
Oho, žuvėdros žudikės ;O Beje, Valentinai, aš jums su Romu nusiunčiau kelis klausimus el. paštu. Jeigu tingėsit atsakyt, tai rėžkit: „Eik…” Galit nors ir šitame skyrelyje. Turėsiu omeny, kad reikia permąstyti skyrelio viziją.
Pirmoji reporterių ataka - Ligi Dangaus sausio 5th, 2010, 1:41 am
[...] Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti? [...]
Ligita sausio 15th, 2010, 4:09 pm
Fredis*
January 15th, 2010, 8:23 am edit
Valentinai, lida prieš tave ir mdxacuk’ą laimėjo disputą apie katalikybę ir kryželio kabėjimą itališkoje mokykloje. Kažkaip hipertrofuotai tu traktuoji katalikus. Tu jų nebijok, tai paprasti nusidėjėliai. Lietuviai adaptavo katalikybę savo poreikiams ir pritaikė savo reikmėms, mūsų Lietuvoje tikrai 80 proc..
Valentinas
January 15th, 2010, 12:13 pm edit
Fredi,
Tavo komentaras kaip tik ir patvirtina mano mintį. Su tavo leidimu, panaudosiu jį kai atsakinėsiu Lidai vakare
Fredis*
January 15th, 2010, 1:08 pm edit
Pasauliečius aš suprantu ir tie kryželiai visose bendro lavinimo mokyklose Italijoje būtų nesąmonė, bet jei kokioje nors kuklioje kaimo ar miestelio (Asyžius, it. Assisi) mokyklėlėje – kodėl gi ne?
Kiek žinau ten vėją pradėjo kelti emigrantė, protestantė iš Suomijos, tarp kitko irgi krikščionė. Lygiai vienodai argumetų turi abi pusės, 50:50.
Rolandas
January 15th, 2010, 1:40 pm edit
Byloje kalbama tik apie poveikį vaikams, Lautsi visose Italijos instancijose, o po to ir EŽTT, remdamasi žmogaus teisių konvencija, bandė apginti tik savo vaikų teises ir laisves, apsaugoti nuo poveikio, o Valentinas su oponentais apie suaugusius varo. Tai juk kita tema.
Šrekis
January 15th, 2010, 1:56 pm edit
Tai taip, apie poveikį vaikams. Tik tas sprendimas palies ne tik vaikus. Dabartinius vaikus. Konkrečiai ponios S.T.Lautsi vaikai jau senai bus išaugę ir sprendžiant iš jų mamos atkaklumo bus neblogi žmonės, o šioje priešpriešoje atsiradęs teismo sprendimas įtakos ne vieną svarbų pasikeitimą. Dėl to ir diskusija iš esmės. Tik savaime aišku jau kitas klausimas kaip mes sugebame diskutuoti.
Rolandas
January 15th, 2010, 2:08 pm edit
Pasirodo ateistai, agnostikai ir kitokie dievo neigėjai yra ne mažiau karingi nei musulmonai. Kažkas sakė, kad trečias pasaulinis kils ne ideologijos (socialistai -liberalai), o religijų, skirtingų kultūrų pagrindu.
Pradedu tikėti, kad vienoje pusėje bus musulmonai, krikščionys, budistai ir kiti “tikintieji”, o jų priešai – visi dievo neigėjai.
Nors, prisiminiau – karingieji ateistai Rusijoje cerkvių bokštus jau vertė, netikinčiųjų popiežiaus Lenino asmeniniais nurodymais popus krūvomis gaudė ir šaudė:)
Valentinas
January 15th, 2010, 2:36 pm edit
Nejaugi aš taip blogai reiškiu mintis, kad niekas nesupranta, kad dispute su Lida aš atstovauji tikėjimo pusę?
Šrekis
January 15th, 2010, 2:39 pm edit
Kas įdomiausia tikėjimas kaip po toks niekur nedings. Vyks kova dėl tikėjimo objekto. Žiauriausia, kad bet kokie neigėjai yra tiesiog per silpni, kad sukurti naujo tikėjimo objektą. O jų veiklos pasekoje pasimetusias aveles susirinks kitų religijų atstovai. Ar neteko matyt nors vieną tokį vargšą lietuviuką lakstantį su būgnu rankose ir oranžiniais drabužiais. Jam tautinė religija netokia tikra. O juk iš esmės visas tikėjimas prasideda tavo viduje. Svarbiausia ir pagrindinė tavo Katedra ar Bažnyčia yra ta kurią turi savyje. Ir Dievas, ir tikėjimas. Visa ko pradžia (tau) yra tik tavyje. Ir ne joks klebonas iš Elektrėnų ar dar kur nors turi teisę aiškinti kaip kas.
Bet tai ką aš čia – lietuvių kalbos dilgėlyne
Beje V.Putinas kaip niekas kitas suprato komunistų klaidas. O ES civilizuotomis priemonėmis eina komunistų pramintais keliais. Griaunamos bažnyčios ir tikėjimas. Ratelis apsisuks ir ta pati minia jau stovės prie ES įstaigų. Gal ne su šakėmis, bet su noru griauti. Matyt (greičiausiai) tai bus musulmonai, tie kurių tikėjimas tiesiog bus stipresnis.
Valentinas
January 15th, 2010, 2:50 pm edit
Šreki,
Nesu dievo neigėjas. Tavo mintys rodo, kad linksti į protestantizmą.
WU
January 15th, 2010, 3:01 pm edit
Valentinai, man tik įdomu, ar tu skaitei sprendimą EŽTT prieš įsiveldamas į tą diskusiją?
Šrekis
January 15th, 2010, 3:02 pm edit
Niekur aš nelinkstu. Kažkur girdėti žodžiai, neprisiminsiu kur ir kieno, pasimelst gali bet kur net ir mečetėje, arba sinagogoje, arba laukuose. Bažnyčia pirmiausiai bendruomenė. Kažkaip sunkiai išpildoma ne svajonė o noras greičiau, apvažiuoti visas Vilniaus bažnyčias, o vėliau bent įdomesnes Lietuvos. Pamatyti skirtingų laikų istoriją pajausti tų laikų dvasią. Pajaust savo šaknis ir suprast kur augs tavo šakos. Tiksliau suprast kokio medžio šaka pats esi
.
Forma nėra svarbi. Svarbios tavo šaknys ir ateitis. Jeigu pradedame galvoti apie lietuvius tai ta ateitis labai jau miglota.
bang
January 15th, 2010, 3:02 pm edit
O pats skaitai prancūziškai ?
romas
January 15th, 2010, 3:06 pm edit
Jau dabar mūsų visuomenė yra persipykusi. Nėra kriterijų, kaip vertinti visuomenės narių ar net ištisų visuomenės grupių poelgius. Moralė neegzistuoja gamtos dėsnių pavidalu. Ne viską galima reguliuoti teisinėmis priemonėmis – tai ir per brangu, ir per daug atimtų laiko. Religijos miršta, bet žmogus turi kažką sugalvoti jai pakeisti. Kol kas per lengvai mėginame išimti ją iš apyvartos ir visiškai neprognozuojame pasekmių. Visuomenė gali gyventi sutarime tik tada, kai absoliuti visuomenės dalis tvirtai žino, kas yra gerai, kas ne ir kodėl taip turi būti. Net marksizmo klasikai suprato, kad komunizmui žmogų reikia išauklėti. Vieną eksperimentą istorijoje turėjome ir žinome jo rezultatus. Sutinku su Šrekiu, kad Putinas žegnojasi ne dėl pažiūrų, bet dėl gilaus visuomenės procesų supratimo.
WU
January 15th, 2010, 3:09 pm edit
Bang, turiu išversta į anglų kalbą.
Fredis*
January 15th, 2010, 3:39 pm edit
romai, visuomenė nėra persipykusi, mes tik vieni kitus prižiūrime, kad neužliptume vieni kitiems ant galvų su savo įsitikinimais ir dogmomis. Labai geras savireguliacijos principas yra tikinčiųjų ir netikinčiųjų ginčas. Absoliučiai viską spręsti teismai, įstatai, taisyklės neturėtų.
Paskutinis absurdas – ginčas Seimo etikos komisijoje ar S.Šedbaro galimas pirkinys lagaminas (”čemodanas” ) kelionei į komandiruotę yra parlamentinių lėšų įsisavinimo objektas (kanceliarinė priemonė), ar ne. Visuomenė šaukia, kad ne.
Krikščionybės istorijai ir apie tai ką mes čia ginčijamės – tik keli tūkstančiai metų.
XXX a. mes kalbėsime visai apie ką kita. Visuomeninė mintis bus visai kita, nors ką gali žinoti kas bus ateity.
Dabar banaliai spėlioju: ekologinės problemos, žmonių populiacijos spartaus augimo problemos mus suskirstys į priešingas stovyklas. Krikščionys – už populiacijos didėjimo (akivaizdų, drastišką) nekontroliavimą ir ekologinių problemų iškėlimą į pirmą vietą, o kiti, laisvamaniai – atvirščiai – reikalaus populiaciją griežtai riboti, bet užsitikrinę teisę gyventi savęs labai nevaržys.
Valentinas
January 15th, 2010, 3:39 pm edit
Wu,
Italijos mokyklų interjero klausimas yra tik preteksas daug įdomesniai diskusijai. Teisinis viso šito aspektas manęs nedomina. Aš kalbu apie sociologinį ir filosoifnį – jei lietuviai apsimeta esą katalikai, ar verta už dyką veltis į teisminį ginčą Italijos pusėje?
Tarp kitko, parodyti savo katalikišką identitetą Lietuvai yra puiki proga – pagalba Haičiui. Sugebėjome “atsifutbolinti” su 50000 litų taip bandydami pavaizduoti, solidarumą. Lietuva būtų pajėgi paaukoti negti keletą milijonų. Šimtai tūkstančių žuvo, trečdalis šalies sugriauta, o mes skiriame 50 000. Gali būti, kad pagalbos nugabenimas kainuos tiek pat, kiek pati pagalba. Štai ir gaunasi, kad ten kur yra proga pabūti tikru kataliku, mūsų nėra. O ten, kur klausimas yra nereikšmingai juokingas, mes pirmieji.
A.G.
January 15th, 2010, 3:39 pm edit
Dėl religijos.
Ji tiesiog susiranda žmogų. Dievas duoda ženklus… ir tu su Dievu kalbiesi. Žydai – tiesiogiai, mes – per tarpininką (Bažnyčią, kunigą).
Pradžioje žmogus turi pajusti, kad jis dulkė – tokia buvo, tokia liks. Kad žmogau akiratis labai siauras, – kuo arčiau mirtis, tuo jis tik dar labiau siaurėja (labiau supranta savo vietą gamtoje).
Įrodymų kiekvienam mums, nėra – nesutikome to, kuris sugrįžo iš tenai.
Geriau net – tikintis ne iš prigimties (net musulmonai labiau vertina atėjusį pas juos nei iš prigimties – tas jau niekada neišeis… nors jie, manau, dar viduramžiuose lyginant su krikščionybe… tik krikščionybė tuomet su kuoka rankose dar buvo, o musulmonas šiandien – su a. bomba ir yra pavojingesnis, palyginus).
Daug geriau – kai Dievas žmogui duoda paklaidžioti ir…
Ateis laikas, pas kiekvieną jis ateis.
Nelaimingas tas, kurį Dievas vis aplenkia, manau.
Gero savaitgalio.
Su Dievu.
Fredis*
January 15th, 2010, 3:45 pm edit
Valentinai, labai katalikiška įmesti Haičiui į kišenę 50000 LTL.
WU
January 15th, 2010, 3:47 pm edit
Mielas Fredi, pasakėlė tau .www.sodra.lt/client/e-book-1.html
.
January 15th, 2010, 4:04 pm edit
Haičiui, skambinkit 1418 du litu, 1419 penki. Konkrečiai. Skambučių kiekis neribojamas.
WU sausio 15th, 2010, 4:37 pm
Jergutėliau! Paėmė ir viską perkėlė.. Net Fredžio socialistinę pasaką
Ligita sausio 15th, 2010, 6:49 pm
Aha, bet viskas bus gerai =)
WU sausio 15th, 2010, 7:07 pm
Pažadi?
Ligita sausio 15th, 2010, 7:35 pm
Net nežinau, reikės intensyviai apsvarstyt
Fredis* sausio 15th, 2010, 8:12 pm
Valentinai, Valentinai
tas Zeppelinus’as žiauriai protingas, nors ir paksistas…
Valentinas sausio 15th, 2010, 9:33 pm
Fredi,
Jam deramai atsakyta
romas sausio 15th, 2010, 10:03 pm
Tuos pačius dalykus galima surūšiuoti pagal įvairius požymius. Prieš pradedant rūšiuoti, reikia susitarti dėl taisyklių. Formaliai ir A.Terleckas buvo sovietinis pilietis, bet ar tai jo pagrindinis požymis, ar antrinis?
Fredis* sausio 15th, 2010, 10:26 pm
„Lietuvos mėsos perdirbėjų asociaciją pasiekė džiugi žinia iš Europos Komisijos – lietuviškas skilandis šių metų sausio 14 dieną įregistruotas garantuotų tradicinių gaminių (GTG) registre”. delfi
Kad būtų patentuojami katalikai – negirdėtas dalykas.
Katalikai galėtų persivilioti net R.Valatką iš evangelikų liuteronų bažnyčios. Visi maloniai prašome tapti katalikais, tik reikės atlikti kelis formalumus ir laikytis tam tikrų elgesio normų, lankytis bažnyčioje, dalyvauti pamaldose, nusidėjus – atgailauti.
Susitaikymo sakramentas (išpažintis)
Praktiniai patarimai:
*
Prie klausyklos svarbu ateiti atlikus sąžinės sąskaitą, tam, kad butų galima tiksliai įvardinti ir tinkamai išpažinti savo nuodėmes. Sąžinės sąskaita – susikaupimas, kuriuo metu yra proga palikti nuošalėje kasdienius rūpesčius ir pažvelgti į savo širdį bei sąžinę tam, kad būtų galima įvertinti savo santykį su Dievu, su kitais žmonėmis ir su pačiu savimi.
*
Kartais kyla abejonių kas yra nuodėmė, todėl svarbu yra prisiminti Dešimt Dievo įsakymų ir jų perspektyvoje pažvelgti į savo gyvenimą. Galima taip pat pasinaudoti maldaknyge, kurioje dažnai būna taip vadinamas „sąžinės sąskaitos vadovas” – klausimai ar temos, kurios padeda įvertinti savo gyvenimą. Nuodėmė nėra vien blogas veiksmas; nusidėti galima taip pat mintimis, žodžiais ir apsileidimais.
*
Silpnai girdintys gali atlikti išpažintį ne klausykloje, bet kitoje tinkamoje patalpoje, kurioje įmanoma kalbėti garsiai. Tokiu atveju būtina iš anksto susitarti su kunigu.
*
Išpažinties metu išpažįstamos savo nuodėmės, netinka kalbėti apie kitų žmonių nuodėmes arba juos apkalbinėti.
*
Neverta išpažinties atidėti likus vos kelioms dienoms iki švenčių (šv. Kalėdos, šv. Velykos), nes dėl gausybės žmonių tenka ilgai stovėti eilėje ir sunku tinkamai pasiruošti šiam sakramentui.
*
Norint prieiti išpažinties, netinka ateiti į bažnyčią likus vos kelioms minutėms iki šv. Mišių pradžios. Atėjus anksčiau yra puiki proga tinkamai pasiruošti.
*
Švenčiant bent kurį sakramentą, tikintysis privalo būti sąmoningas, todėl netinka eiti išpažinties apsvaigusiam nuo svaigalų.
Šrekis sausio 15th, 2010, 10:27 pm
O Zeppelinus kietas
Taip tvarkingai, tiksliai ir aiškiai sustatyti viską į lentineles, hmmm… žmogus turi gabumų. Rymo katalikas? Valentinai, gal Romos katalikai?
Valentinas sausio 15th, 2010, 11:33 pm
Šreki,
Rymo katalikus sugalvojo Zeppelinus. Atsakant į tavo klausimą ar racionalu diskutuoti kas yra tikras katalikas ir knaisiotis po statistiką, atsakysiu, kad racionalu lygiai tiek, kiek diskutuoti kas yra gerai ir kas blogai, kas gėris, kas blogis, kas moralė ir kas yra moralės nebuvimas it t.t. Imituojamasis tikėjimas yra tautos moralinio suluošinimo simptomas. Jei yra svarbu kalbėti apie tai – kalbėkime. Jei nesvarbu – tai be reikalo sugadinome dieną
Vienas iš pavyzdžių – Brazauskas besižegnojantis bažnyčioje. Ar tai gerai, kad komunistų lyderis apsimeta tikinčiuoju? Kiek morali tokia pozicija? O gal daug moralesnė yra Juršėno pozicija, kai jis atvirai ir sąžiningai sakosi esąs bedievis?
bang sausio 16th, 2010, 8:45 pm
„Ar tai gerai, kad komunistų lyderis apsimeta tikinčiuoju?” – Valentinai žinai ? Kiek morali tokia pozicija?
Rolandas sausio 16th, 2010, 10:36 pm
Valentinai,
suprantu, kad esi išsekintas nelygios kovos su Zeppelinus (čia tau ne lida), tačiau ar jau ruoši Ligitos tinklapio pristatymo tekstą nezinau.lt. Metukai artėja:) Nors ir gavai į kaulus dėl tos katalikybės, tačiau išlieki geriausias:)
Ligita sausio 16th, 2010, 10:37 pm
Pats persikėlei
Tai iš ten pašalinsiu. Jau ir WU mane iš kelio veda!
Rolandas sausio 16th, 2010, 10:40 pm
Tas Jūsų pokalbis mane ir suklaidino apie petruskeviciu
WU sausio 17th, 2010, 7:31 pm
Ligita vaikystėje – .www.youtube.com/watch?v=wH0Ekc9TIN8&feature=player_embedded#
Ligita sausio 17th, 2010, 8:51 pm
Ligita sausio 17th, 2010, 9:39 pm
WU buityje – http://www.youtube.com/watch?v=Yil2jWQ5Oqg
)
Ligita sausio 17th, 2010, 11:10 pm
Taip, ČIA (hi hi) Tomas Hanksas. Vienas mėgstamiausių mano aktorių. Tiesa, gal šios komedijos, kurios ištrauką tau įdėjau, nemačiau, bet filmai su juo… Aaa.
Pavyzdžiui:
http://ligita.xz.lt/kino-filmas-„forestas-gampas“-myliu/
WU sausio 17th, 2010, 11:17 pm
Matęs tris filmus su juo: Saving private Ryan, The da Vinci code, Angels & Demons. Beje, kaip matau iš wikes, jis stipriai prisidėjęs prie vieno iš mano mėgstamiausių TV serialų „Band of brothers”.
Fredis* sausio 18th, 2010, 3:01 pm
Iš Lryto straipsnelio „Vyrų pečius skaudžiai prislėgė sunkmetis: (Sveikatos skyrelis):
- Kodėl pinigai ėmė lemti žmonių laimę?
- Moterys dabar ieško tokių partnerių, kurie turi geras finansines perspektyvas, yra patrauklūs fiziškai, seksualūs.
Jeigu jaunuolis ar vyras toks nėra, jam sunku susirasti net draugę.
Moterys vis dažniau tampa godžiomis vartotojomis ir, megzdamos pažintis, ieško sau naudos.
„Jau patyręs” komentuoja:
Tik vieną mėnesį pabuvau be darbo, pinigų netrūko, aš ir toliau išlaikiau šeimą, bet tiek prisiklausiau, koks esu netikėlis, kad nesusirandu darbo, pastoviai buvau lyginamas su jos pažistamais, turėjau klausyti kokie jie šaunuoliai. Bet radau puikų, prestižinį ir gerai apmokomą darbą, žmona apsiramino, bet aš jau pasikeičiau, pamatęs jos tikrąjį veidą, supratau, kad bet kokios nesekmės atveju, galėsiu pasikliauti tik savimi, ir pradėjau kaupti „atsitraukimo” …….
TipasK sausio 18th, 2010, 3:04 pm
Taip, Fredi*,
toks gyvenimas. Kol su kabrioletu, tol šaunus:)
Fredis* sausio 19th, 2010, 12:09 am
Visiems visiems visiems rytoj rytą rekomenduoju paskaityti, perspektyvus jaunuolis, jau seniai jį pastebėjau, štai jis ir prabilo, vienas pirmųjų interviu:
http://www.lrytas.lt/-12638412091261605284-profesorius-g-ma%C5%BEeikis-n%C4%97ra-nedramati%C5%A1kos-neskausmingos-laisv%C4%97s.htm
Fredis* sausio 19th, 2010, 12:39 pm
Man patinka siu kokiu jaunatvišku įkarščiu lida, Musė ir Valentinas talžo A.Račą jo asmeniniame tinklaraštyje.
Labai gera, humoristiška, atsipalaidavusio, mokančio linksmintis, sveiko žmogaus nuotrauka ir bumbekliškas A.Račo komentaras po ja.
Jau galiu eiti į pensiją, pamaina – užaugo
. sausio 19th, 2010, 12:52 pm
Vietoj šimtus kart gromuluotų „atradimų” apie laisvę – galų gale viena konkreti pavardė ir dar kokia:
Beje, būtent tuo metu kai kurie V.Adamkaus patarėjai Liepojoje įsigijo tame pačiame name butus. Vienas jų Arminas Abromavičius šiuo metu užima ypač atsakingas pareigas – yra Konstitucinio Teismo (KT) teisėjas. Savaitiniame žurnale „Ekstra“ A.Abromavičiaus butas Liepojoje buvo pašaipiai pavadintas „seksodromu“.
hAŠttp://www.alfa.lt/straipsnis/10310110/?Pedofilai..jie.kol.kas.laimi..IV.=2010-01-19_07-08
R.Medinis sausio 19th, 2010, 1:55 pm
Kadangi aš ne Vilnietis, man sostinės mero kelnaičių raštas didelio susidomėjimo nekelia, bet dėl pamainos Fredžiui vis dėl to pasisakysiu – nevertinant nei vienos (Račo), nei kitos (Lida, Musė, Valentinas) pusės argumentų teisingumo ar stiprumo, neapleidžia jausmas, kad Navickas ginamas tiesiog todėl, kad jis konservatorius. Nesitiki, kad reakcija būtų tokia pati, jei meras (tokioje nuotraukoje) būtų darbietis, socdemas ar paksininkas. p. A.Račui galioja tas pats.
Valentinas sausio 19th, 2010, 2:14 pm
Medini,
Bent jau aš tai Navicko neginu. Man rūpi kaip kuriamos juodosios technologijos.
Musė sausio 19th, 2010, 2:28 pm
Man šiaip Navickas visai nepatinka, grynas žulikas. Bet Račo pasipiktinimas dėl Navicko triusikėlių labai juokingas
Fredis* sausio 19th, 2010, 2:35 pm
Apie korupciją Vilniaus savivaldybėje A.Paleckio/G.Palucko laikais, kai paksietį E.Lementauską, pačiupęs už pakarpos, Aro būrys kišo į konvojaus automobilį – Račo bloge įrašo nerasite, užmirškite tai.
. sausio 19th, 2010, 3:42 pm
Teisus R.Medinis, net labai. Va, kai vertindami išsivaduosim iš tų savas/nesavas (VL/AMB) bus gal galutinis žingsnis į laisvę.
Gaila, taip nieks ir nepriminė sklerotikui, kieno tai žodžiai, kurie nusako esmę:
Demokratinei santvarkai sukurti reikia 6 mėnesių, laisvajai rinkai – 6 metų, pilietinei visuomenei – 66 metų.
Rolandas sausio 19th, 2010, 5:15 pm
Taškai,
kodėl manai, kad visi viską vertina būdami iš anksto nusistatę? Tu neteisus.
. sausio 19th, 2010, 5:53 pm
Būtų gera. Deja, kad ir čia- su žiburiu nerastum, kad Fredis* būtų pasakęs kokį gerą žodį apie pvz. net ne AMB, o tik kokį kitą užštampuotą socialistu…
Na, 20 metų praėjo, liko dar 46, niekis, palyginus su žmonijos istorija.
Rolandas sausio 19th, 2010, 6:33 pm
Taškai,
Fredžio misija yra specifinė. Jis negaišta laiko, nemėto jėgų ir nesivargina kritikuoti atvirų, akivaizdžių Mužikų, kuriems tas Mužikiškumas parašytas ant kaktos.
Fredžiui tokie net simpatingi, tačiau neįdomūs.
Jo aukos – vadinami užsislapstinę Mužikai. Mužikai apsimetėliai, patys būdami nemoralūs, garsiau kitų rėkiantys apie moralę,kritikuojantys kitus dėl dorovingumo trūkumo, tie tikrieji mužikai. O ypač – mužikai, nuoširdžiai pretenduojantys būti visuomenės nuomonės strateguotojais.