Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146165 » Show All

  1. 6997.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 8:29 pm

    Progų korupcijai pas šaltkalvį yra apsčiai. Dauguma pasinaudoja.

  2. 6998.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 8:38 pm

    Nežinau nei vienos korumpuotos profesijos. Ir toks teiginys man atrodo labiau teisingas.

    Beje, Tomo replikoje esu labiau jo pusėje, nes nepamatuoti išvedžiojimai, na, nežinau… Tokie jau jie yra. Būtent tuo Fredis stulbina, glumina ir t.t. Taip ir blogasis panašumas į nerijaus intarpus man irgi pasivaideno. Geroji pusė galbūt yra ta, kad Fredis pastaruoju metu mutuoja iš labiau kietakakčio į labiau atviresnę ir minkštesnę rūšį, bet jei kažką be didesnio pagrindo žeidžia – matyt dar tebevelka ir senos uodegos galą.

    Kad ši vieta ne kažkieno, kas galėtų aiškinti – ši vieta yra bendruomeninių pagrindų, skirtingai nuo Artūro vietos. Ligitos vaidmuo tobulai minimalistinis, ir tuo įdomus šios vietelės veidas. Taigi, turimais pagrindais veikiančioje vietoje kiekvienas gali pasisakyti ko nenorėtų matyti ir nuo ko prastai jaučiasi, o likusiųjų tobulas vaidmuo būtų to paisyti ne vardan pasisakiusiojo, o vardan to bendro vardiklio.

    Kelnės tai maniškės bus labiau aptemptos – pradžioje maniau kad gal ir nesulysiu į savo dydžio egzempliorių, ir net sagą išroviau. Paskui jau buvau atsargesnis. Medžiaga lengvai blizgi, ir, laimei, nelabai traukia dulkes. Užtat prireikė visokių pritinkančių priedų, taip vėliau pasirašiau netgi drąsesniam švarkui. Jau tos išdykėlės kelnės ;-D

  3. 6999.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 8:49 pm

    Tomai, aš neišmanau istorijos visai. Tiek, kad filmą mačiau, apie Naskos piešinius dar vaikas skaičiau „Moksle ir gyvenime” ir kažkada, jau po to, kai mačiau filmą, skaičiau kažką kritiško apie tą filmą . Taip kad mano žinios apie tai – tokios štai :)

  4. 7000.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 8:51 pm

    Tomai, aš tingiu tiek daug aiškintis. Bet kad negaliu neaiškinti. Matyt, dėstytojavimas yra manyje :) .

    Man visai nesunku kažką girdėti apie Račą, ar tai būtų gera, ar tai būtų bloga. Tai yra tam tikras žmogaus tipas. Man su tokiais bendrauti nemalonu, ta ir nebendrauju. Nieko daugiau. Tikrai nesapnuoju, nerezgu keršto planų, nesu įsižeidęs ar supykęs. Man tiesiog dzin. Girdėti aš nenoriu ne Račo, o to bardako, kuris buvo ir, kiek supratau, tebėra pas jį komentaruose. Ir būtent Tu, išvadinęs Fredį nerijumi, čia tą bardaką įvelki. Čia nėra jokių nerijų ir aš visai nenusiteikęs skaityti ką ten kas pratrynė, pasakė, buvo kvailas ir panašiai. Buvo atskira skiltis, tam skirta, bet ją Ligita uždarė. Toks buvo jos noras, nematau, kad ji būtų pareiškusi kitokį.

    Fredis tiesiog toks – triksteris (gyvenime turėtų būti labai malonus žmogus, įtariu :) ). Jis drumsčia tvarką. Jis neleidžia mėgautis savimi. Taip, jis gelia skaudžiai. Taip, kartais neteisingai. Bet per beveik du metus kiek jį skaitau, esu matęs tik keletą kartų, kai jis buvo bjauriai neteisingas. Esu jam tada sakęs. Ir tikrai ne šiuo atveju, kuris Tave taip papiktino.

    O dėl Tavo ir „nerijaus” sulyginimo, aš dar kartą tikslinu: mąstymo būdas yra tas pats. Kategoriškumas jau yra charakterio ir išsilavinimo dalykas.
    Specialisto vaizduoti ir nereikia. Man užteko to: „Bet dabar tradicinių tyrinėtojų pasakymas, kad tai kažkoks senovinis menas, regiliginė paskirtis ir pan. neatsako į daugumą klausimų.” Va tai yra profano mąstymas. Žodžių junginys „tradiciniai tyrinėtojai” jau rodo polinkį į Denickeną. Be to, reiškia, žinai, ką sako tradiciniai tyrinėtojai (dar jau kitaip teigi). Apie atsakymus jau sakiau: tradiciniai tyrinėtojai NIEKADA neatsakys į VISUS klausimus. Teorija niekada nepaaiškins visų ir net daugumos klausimų. Gyvenimas yra neatsakomas. Ir tai žavi. O Tu nori atsakymų ir, natūralu, tradiciniai tyrinėtojai netenkina. Ir tuo lenda lauk „nerijus”. Būtent tuo, kad nori to visaapimančio paaiškinimo. Nėra jo, nėra. Vienas Nazcka aiškina religija, kitas pomirtiniu pasauliu, trečias tuo, kad mirusiųjų mumijas paleisdavo į dangų. Dar ir daugiau turbūt yra. Ir mane jos visos įtikina iš dalies, iš dalies – ne. Bet nesitikiu, kad ateis kažkas ir paaiškins, kaip buvo iš tiesų. Tai sunkiai įmanoma. Žmonės nesupranta, kaip mąsto Fredis (gal ir aš klystu dėl jo, tai tik mano nuomonė), gyvenantis šalia mūsų dabar, tai kaip gali suprasti visiškai kitos kultūros ir kito laikmečio gyventojus, kurie nepaliko rašto?

    O taisyklės nusistato pačios. Aš tik primenu, kai turiu ūpo, kada jos peržengiamos, mano nuomone.

  5. 7001.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 8:58 pm

    Įdomu man, ar juodos kelnės bus tokios pat galingos kaip žalios? štai kur klausimas. Su žaliomis jauti kūrybiškumą, bohemišką jauseną, o ką patirsiu, kai mūvėsiu juodas kelnės? Koks aš būsiu savo asmeniu su juodomis kelnėmis? Štai klausimas, kuris dabar man dilgina galvą ir neduoda ramiai būti.

  6. 7002.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 9:06 pm

    Aurimai,
    Tu jau esi didelis, pirmo kurso studentas. Laikas pereiti į aukštesnį lygį. Nuo šiol aš liepiu tau jausti kūrybiškumą, bohemišką jauseną nepriklausomai nuo to, kokios spalvos mūvėsi kelnes!

  7. 7003.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 9:14 pm

    Karde, norint suprasti Fredžio teiginius, reikia, kaip man atrodo, paeiti į šoną: žiūrėti ne tai, ką jis teigia tiesiogiai, o tai, ką jis teigimu nori pasakyti netiesiogiai. Gal mane čia Ezopo kalbos tyrimai taip paveikė, bet kad aš nuo pat pradžių, kai pradėjau skaityti Fredžio komentarus, taip maniau. Net ne pasakyti netiesiogiai, o išprovokuoti žmogaus reakciją, kuri parodytų jo bloguosius bruožus.
    Sakai, nepamatuoti išvedžiojimai. Jei žiūrėsime tiesiai į teiginį – taip (ir tai, tik viena pusė, nes kad teisininko darbas banke neskatina tobulėjimo ir pan., tai berods ir Valentinas sakė). Bet jei manysime, kad Fredžiui Tomas atrodo pernelyg garbinantis teisę, pernelyg į ją sulindęs ir, ką čia slėpti, pernelyg susireikšminęs, tai būtent toks teiginys turėtų jam skaudžiausiai įgelti, dargi turint omeny Tomo planus (Tomai, atsiprašau, kad taip naudoju Tavo gyvenimą, bet dabar darau tą patį, ką ir Tu aiškindamas teisines procedūras ;) ). Todėl toks ir yra teiginys. Ne apie teisininko profesiją Fredis kalbėjo, jo tikslas buvo įgelti ir pažiūrėti, kaip reaguos. Čia kaip su tuo kabrioletu ir blodine Račui: Fredis paėmė labiausiai nuvalkiotus naujojo lietuvio stereotipus ir pametėjo Račui – o ką anas darys. O anas ėmė ir užkibo, demonstruodamas tipinį naujojo lietuvio (deja) mąstymą, dargi norą pasityčioti. Pagal mane Fredis yra puikus demaskuotojas, atskleidžiantis žmogaus silpniausias vietas per jo pačio reakciją. Jis pasako lyg ir nesąmonę, tačiau tokią, kuri žmogų veikia, erzina ir priverčia kartais net „išsivemti” viešumoje. Jis tiesiog meistriškai užčiuopia tokias vietas. Galbūt jis tai daro net neplanuodamas, gal jam tiesiog taip išeina, bet rezultatas toks.
    Tiesa, aš neskaitau Račo blogo (nebent kas pasako, kad apie mane parašė), tai nežinau, kaip ten jis elgiasi ir ką rašo. Iš to, ką jis rašo čia ir ką rašydavo seniau pas Račą, mano nuomonė susidarė tokia.

  8. 7004.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:22 pm

    Valentinai,
    Kelnės turi stebuklingą galią, kaip ir plaukai. Kai nusikerpu plaukus, būnu visai kitoks žmogus. Dabar didelis gauriškumo lygis.

    Esu toks, koks esu. Nieko nepakeisiu. Toks gimiau. Jei naikinsiu save, koks turiu būti, tada aš tik pats sau kenksiu. Aš seku savo širdį.

  9. 7005.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:22 pm

    Aš į mokyklą pradėjau eiti praktiškai metais anksčiau nei kiti.

  10. 7006.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 9:32 pm

    Klysti Aurimai, stiprybė ir kūrybiškumas glūdi tavyje. Tu esi atsakingas už tai, kad atrastum, puoselėtum ir bujotum juos. Jausena priklausanti nuo išorinių veiksnių tokių kaip kelnės ar plaukai yra trapi ir netvari. Stiprybė tavyje. Sek savo širdį, bet prisimink, kad širdis tavyje, o ne kelnėse.

  11. 7007.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:34 pm

    Išorinei dalykai suteikia galios irgi žmogui. Pavyzdžiui, aš turėjau stebuklingus rašiklius. Jie man padėjo rašyti rašinius. Tiesiog padėjo!

  12. 7008.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 9:37 pm

    Praeis kažkiek metų ir suprasi, kad aš teisus.

  13. 7009.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:38 pm

    Tie išorniai dalykai man suteikia kažkokią galią, daro poveikį. Aš jaučiu. Kai nusikerpu plaukus, tada aš būnu it atgimęs. Atsinaujinęs.

    Kelnės formuoja asmenybę, koks jis yra. Padeda. Pavyzdžiui, žalios kelnės mane padarė drąsesniu.

  14. 7010.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:38 pm

    Valentinai,

    O gal praeis kažkiek metų ir suprasi, kad tu klydai? Yra pasaulyje dalykų, kurie tau atrodo netikri.

  15. 7011.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 9:43 pm

    Valentinai, užmiršau pridėti kalbėdamas apie genijų ir nusikaltimą. Taip, kaip kūryba neatperka nusikaltimo, taip nusikaltimas nepanaikina kūrybos, nesunaikina jos vertės, jos, kaip čia pasakius, kūrybiškumo (čia nepritariu Romui, kad nemoralu skaityti Gedos kūrybą, parašytą po pasikėsinimo į dukrą). Man rodos, tai labai svarbūs, esminiai dalykai. Net ir nusikaltėlis tebėra kūrėjas, net ir kūrėjas gali būti nusikaltėlis. Vienas kito nei panaikina, nei atperka.

  16. 7012.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 9:47 pm

    Marai, mane domina Mano santykis su tokia kūryba. Ar man priimtina mėgautis ir žavėtis kažkuo, kas buvo sukurta tuo pačiu žalojant kitus žmones?

  17. 7013.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 9:47 pm

    Ir baigiant Fredžio portretą, dar turėčiau pasakyti, kad jis, mano manymu, yra labai švelnios sielos ir jautrus žmogus. Ir dar – nuoširdus, nepaisant to, ką parašiau aukščiau, o gal kaip tik dėl to. Nuoširdesnis nei daugelis mūsų, čia komentuojančių.

  18. 7014.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 9:51 pm

    Marai, ten buvo juodas humoras. Man atrodo, kad Geda kėsinosi nudurti dukrą versdamas Koraną (gal ir klystu). Jei taip ir buvo, reiktų skaityti Koraną be tų žodžių, kurie buvo redaguoti vėliau, o nuo tam tikros vietos visai neskaityti :)

  19. 7015.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:53 pm

    Valentinas klysta dėl kelnių ir plaukų, tik jis tai vargu ar kada supras. Jo gyvenime jausmai užima kitokią vietą.

    Turiu irgi mėgiamas žalias nutrintas velvetikes, kurios ypatingai jaukios ir gerai nuteikiančios. Ne, juodosios niekada neprilygs TUO. Būsi kitoks, kai būsi jose.

  20. 7016.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2011, 9:54 pm

    Aurimai,
    aš prisimenu kaip prieš metus tu nusipirkai žalias ir kas iš to gavosi. Tiesiog kilo Valentino ir Auksinio kardo fechtavimasis dialektikos ir retorikos ginklais. Galiausiai žmonės, kurie susitiko vienas apie kitą spręsdami pagal protą, išsiskyrė vienas pagal kitą spręsdami pagal rūbą. Praėjo metai, va visai neseniai vėl visi susirinko, tačiau artėjant naujam sezonui tu vėl nusipirkai kelnes, tik šį kart juodas, ir pasižiūrėk kas dabar dedasi tarp Maro ir Tomo.

  21. 7017.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 9:56 pm

    Mes kažkada diskutavom, jei atsimeni, Marai, apie kūrybą. Niekas iš tikro nėra sukuriama, nes kūrimo aktas prilygtų stebuklui. Žmogus išsivystė natūraliai, o žmogaus kultūroje išsivysto tai, ką mes vadiname meno kūriniais.

  22. 7018.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 9:56 pm

    Valentinai, Tavo santykis yra Tavo reikalas. Aš parašiau, kaip man atrodo.
    Bet imk iš kitos pusės. Taip išeina, kad Tu, prieš imdamas skaityti, klausyti, žiūrėti meno kūrinį, turi susirasti visas juodumas apie tą autorių kad sužinotum, ar tas kūrinys nebuvo sukurtas žalojant kitus žmones? Neskaityk Rousseau – jis pametė savo vaikus. Dar turbūt reikėtų išmesti pusę romantikų, kurie ėjo iš proto (ir tuo kankino artimuosius). Dar buvo daug alkoholikų (ir tuo jau viskas pasakyta). Wagneris buvo antisemitas (o gal ir Lisztas?). Beetchovenas – nepakenčiamas tipas. Ir taip be galo. Ir nežinosi, kur tiesa, o kur melas – juk apie didžius žmones prikurta ir didžių melagysčių. Net apie amžininką Gedą mes nelabai ką žinom: aš ir tokių, ir priešingų atsiliepimų esu girdėjęs.
    Menas, kūryba yra estetiniai dalykai ir juos reikia atskirti nuo etikos.
    Kitas klausimas, kad jei koks gyvasis klasikas kasdien skalbia savo žmoną, vaikus vaikosi su kirviu, tai būtina sustabdyti nepaisant to, kokio dydžio tas klasikas bebūtų (kur buvo Gedos kaimynai, kai jis elgėsi taip, kaip pasakojama?). Tai yra būtina – kurti galima ir kalėjime.

  23. 7019.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:57 pm

    Kreivaranki,
    Žalios kelnės man suteikė drąsos, kurios man reikėjo mokykloje. Toks buvo mano tikslas praeitų metų. Naikinį bailį savyje, bet dabar nepavyksta vis dar, nors mokykloje drąsus buvau ir netgi pavyko tai, ko nesitikėjau. Štai kas gavosi man.

    Aš negalvojau, kad čia būna nauji sezonai. O jei būna, tad kokia nauja programa?

  24. 7020.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 9:59 pm

    Auksinis Karde,

    O ar su juodomis kelnėmis jausiuosi dar galingiau, drąsiau? Įgausio kokį mafijozo įspūdį? Mano mėgstamiausios kelnės dabar žalios, bet jos nubluko. Mamai jos nepatinka. Nori jas sukarpyti.

    Visi rašytojai turi palaidą, sanguliavimą apimtą gyvenimą. Įdomu.

  25. 7021.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 10:00 pm

    S.Geda atrodo buvo vienintelis kandidatas iš vidurio-šiaurės-rytų Europos gauti Nobelio premiją literatūros srityje.
    Reikėtų pasiskaityti iš naujo…
    Labai malonu, kad Maras natūroje mane įsivaizduoja labai korektišką ir malonų žmogų. Labai teisingas spėjimas, taip ir yra :) Dėl mano kažkokio ypatingo išsidirbinėjimo, „pykčio” ar dar ko nors – man taip natūraliai gaunasi, daug laiko ir širdies šiems dalykams neskiriu, ant nieko nepykstu, niekam jokių ultimatumų neskelbiu, nesu ekstravagantiškas, gauriškumo lygis žemas, nors anksčiau mėgdavau ir ilgesnius, apranga – pabrėžtinai kukli, pilko žmogaus, kuria tarsi sakau – aš toks pats kaip Jūs. Aš esu daugiau skaitytojas, negu rašytojas, kaifuoju nuo Maro, Valentino, romo, stebiuosi Tomo fenomenu (tiek drąsos ir pasitikėjimo savimi), kreivarankis – filosofas, tuo viskas ir pasakyta, Auksinis kardas – Klaipėdos muzikinio koledžo dėstytojas, jaučiams Lygis, nepykite, jeigu kurio nors nepaminėjau.

  26. 7022.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 10:03 pm

    Romai, kai citavau Tave, kažkas kirbtelėjo, kad gal čia juokauji, bet neapgalvojau. Kaltas subtilumo trūkumu :) .
    Bet aš manau, kad kūryba iš tiesų ir yra stebuklas. Mes taip ir nesutarėm, jei gerai pamenu :) . Kūryba yra taisyklių laužymas, net jei jis ir glūdi kultūroje. Niekas kitas negalėjo parašyti Beethoveno simfonijų, tik pats Beethovenas. Romantizmas vis tiek būtų gimęs (nes jau buvo susiklosčiusios aplinkybės, lemiančios būtent tokį kultūros vystymąsi – čia sutinku), tačiau būtent tiksliai tokių kūrinių niekas kitas negalėjo parašyti. Tai ir yra stebuklas.

    Kreivaranki, liuks pastebėjimas :) .

  27. 7023.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:04 pm

    Iš kur žinoti, kad kreivarankis filosofas, jei sakote, kad filosofija ne jam? Kodėl jis ją pasirinko pirmu numeriu? Donskis sako, kad Lietuvos sferoje per dažnai drėbstoma žodžiu – filosofas. Tad kaip žinoti, kad kreivarankis iš tikrųjų filosofas?

  28. 7024.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:06 pm

    Auksinis Kardas yra muzikas, o ne rašytojas ir vertėjas? : (

  29. 7025.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:08 pm

    Kaip jūs susipažinote visi? Ir kodėl jūsų rangai yra tokie aukšti? Aš nesuprantu.

  30. 7026.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:08 pm

    Juk jūs neturėtumėte tiek daug internete būti, jūs jau dideli. Turite gyvenimą, veiklą, asmenys aplink save.

  31. 7027.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 10:09 pm

    Aurimai, jei kreivarankį vadinsi filosofu, tai jis ir bus filosofas, o jei niekas jo filosofu nevadins, tai jis bus tiesiog kreivarankis.

  32. 7028.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:12 pm

    Iš kur žinai, kad jis bus filosofas, jei jį vandinsi filosofu? Aš tave galiu vadinti lėktuvų pilotu, tačiau ar tu toks esi iš tikrųjų? Iš kur žinoti? Kaip suprasti?

  33. 7029.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 10:14 pm

    Nu matai, Fredi, ir man įgėlei apie ultimatumų skelbimą :) . Talentas tiesiog :) . O rašai gerai, kai užeina. Aš ir dabar dar prisimenu, ką rašei kad jaustum sėdėdamas ant stomatologo kėdės. Talentas ;) .

  34. 7030.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2011, 10:18 pm

    Marai,
    o šiaip tai aš Tomą palaikau, nes man pasirodė, kad tu nusvaigai biški :D

  35. 7031.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 10:20 pm

    Kai ką nors darai tikrai išmanydamas ir iš širdies – visada pavyksta. Bėda yra tik viena – išmanymo ir žinojimo yra labai nedaug, tačiau galima stebėti pasaulį išplėtus akis, būti geranorišku, atviru visoms tendencijos, pasiimti iš aplinkos kas tau labiausiai tinka, na, ir žinoma – skaitymas, mokymasis.
    Neknyginio pastaba labai vertinga – ką Jūs čia visi veikiate? :)

  36. 7032.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 10:21 pm

    Kreivaranki, gal ir nusvaigau. Visi mes klystam arba klaidingai interpretuojam, pasitaiko.
    Esminis dalykas čia – žiūrėjimas į kitus iš aukšto. Kad ir kokie tie kiti būtų, man tai kelia pasipiktinimą. Čia kaip Valentinui su geriančiais kūrėjais :) . O Tomas šito turi, ir nemažai.

  37. 7033.

    Ligita rugpjūčio 17th, 2011, 10:21 pm

    Tomai, grįžk, mes visi Tavęs laukiam =) Geriau nereikia grėsmingai atsisveikinti – jau aibę kartų iš čia su triukšmais išėjo ne vienas, bet vis grįžta… Va, neseniai svarstei, kur dingo Fredžio aštrumas, tai grįžo, tik šįsyk taikiniu tapai Tu pats. Taigi reikia į korektiškąjį Fredį visada žvelgti budriai! Gal ne šiaip sau jis kartais suskelia, kad ir šiek tiek sutirštintai.

    O kreivarankio įžvalga dėl kelnių tikrai klasiška :D

  38. 7034.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:21 pm

    Kreivarankis viską tyliai perskaito ir analizuoja : D

  39. 7035.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 10:22 pm

    Ilsimės. Bent jau aš.

  40. 7036.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:24 pm

    Aš būnu visą laiką prie kompiuterio. 24 valandas. Ir nieko daugiau nedarau, tad čia bendrauju, kai pasitaiko proga. Ir galimybė.

  41. 7037.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 10:25 pm

    Vadink mane, Aurimai, lėktuvo pilotu. Praeinantys pro šalį išgirs ir taip pat pradės vadinti mane lėktuvo pilotu. Taip aš ir tapsiu visiems kuo mane vadina.

  42. 7038.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:27 pm

    Tu gal kitiems tapsi, bet pats toks nebūsi niekada. Ir kiti susidarys melagingą įspūdį. Tad taip ir neaišku, kas yra tiesa?

  43. 7039.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 10:31 pm

    Tai jei žinai, kad tai netiesa, kodėl mane vadinsi lėktuvo pilotu? Čia ne aš suklaidinsiu, čia tu suklaidinsi kitus, Aurimai.

  44. 7040.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:35 pm

    Tavęs nevadinu, rašiau, jei vadinčiau, pavyzdžiui.

  45. 7041.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:35 pm

    Tau duodu tik pagrįstą pavyzdį! labai logiškas.

  46. 7042.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 10:53 pm

    Taip, pastebiu savyje tam tikrą kietumą, nelankstumą. Ne tai kad iš šiandienos pokalbio, bet šiaip. Turiu tam tikrus standartus, kurių negaliu nesilaikyti, ir, kas dar svarbiau, kurių pagal mane turi laikytis kiti. Ir reikalauju to. O kai nesilaiko, prasideda problemos, nesusišnekėjimai. Aš kažko reikalauju, kitas nesupranta, kodėl jis turi elgtis taip, kaip nenori, aš nesuprantu, kaip galima to nesuprasti. Mano pasaulio matymas turbūt pernelyg
    Bet tai kodėl aš tada

  47. 7043.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 10:54 pm

    Deja, muzikiniai koledžai ir dėstymas – tai tik eiliniai vėjai. Kažką turėtų reikšti, tik reiškia mažiau, nei turėtų. Bet nuoširdumas, aišku, jis gali daug ką kompensuoti.

    Žavi Aurimo pažinimo nuoseklumas ir daroma pažanga. Tai derėtų įvertinti numatant studijų ateitį. Nežavi kazuistika (kaip apsukrumas, ginant netikrus, abejotinus teiginius).

  48. 7044.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 11:01 pm

    „Ginant netikrus, abejotinus teiginius”.
    Kas yra tikri ir neabejotini teiginiai žino tik Maras ir tai tik siauroje istorinio mokslo srityje.

  49. 7045.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 11:05 pm

    Jūs nesate poetizuotojai, tad jums, kas yra netikra, iš tikrų egzituoja. Tokia žmogaus veikimo su daiktais ir kitais dalykais paslaptis. Žmogus kūrėjas y

  50. 7046.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2011, 11:10 pm

    Marai,
    o gal tai ne „standartai” ar „principai”, o tiesiog kompleksai, nemanai? Aš nesakau, kad yra būtent taip, tiesiog iškeliu hipotezę. Beje, gali ją sau tyliai apmąstyti, čia rašyti nebūtina. Arba gali neapmąstyti. Kaip nori, šiaip jau nėra tai labai svarbu.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt