Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145165 » Show All

  1. 6947.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 10:13 pm

    Tomai, sveikinu su pirmu ištrintu komentaru! Artūras savo bloge puoselėja vakarietišką politkorektiškumo koncepciją. Durneliui tu negali sakyti, kad jis durnelis nes:
    a) gali įžeisti jo jausmus.
    b) moralinio reliatyvizmo visatoje nėra atskaitos taško nustatyti durneliškumui, todėl durnelis gali būti ir tu pats :)

  2. 6948.

    kreivarankis rugpjūčio 16th, 2011, 10:15 pm

    Dar Artūras trina ir tais atvejais, kai durnelį pasiunti pašikt, kaip buvo mano atveju kai bendravau su Genpre. Nežinau, gal ir teisingai padarė, kad ištrynė, nes juk ne aš jį maitinau (kaip jis pats ir sakė). Bet kad nėra už ką jį maitint.

  3. 6949.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 10:17 pm

    Žinojot, kad Artūras mokėsi ten, kur dabar yra sustiprintai dėstoma anglų kalba? Nežinau, ar tada buvo sustiprinta, kai jis dar mokėsi. Ką tai kažin reiškia? Hm… Anglų kalba.

  4. 6950.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 10:17 pm

    Aš sutinku, kad galiu nusišknekėti, kvailai parašyti ir t.t. Tai turi būti vertinama kiekvieną kartą individualiai. Bet kai išvadinau žmogų kvailiu, nes jis to nusipelnė t.y. argumentavau, kodėl, kur, kuo kvailumas pasireiškia ir t.t. tai nėra įžeidimas… Nesuprantu :(

  5. 6951.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 10:19 pm

    : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  6. 6952.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 10:22 pm

    Valentinai, tavo irgi ištrynė..

  7. 6953.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 10:49 pm

    Mokykis iš Maro – jis niekada su manimi neprasideda. Neprasidėk ir tu su Nerijumi :)
    Durneliai iš tikro yra Račo problema. Joks normalus skaitytojas ar komentuotojas nesilankys bloge, kuriame trolina Trakimas, Nerijus ir kiti. Neatsikratydamas durnelių Račas žemina blogo intelektualinį lygį ir taip mažina jo populiarumą ir savo įtaką Lietuvoje. Taip šalyje nyksta žurnalistika.

  8. 6954.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 11:16 pm

    Panevėžio 5-oji vidurinė mokykla, Račo jaunystės laikais jau buvo sustiprinto anglų kalbos mokymo mokykla. Ką tai reiškia? Nieko.

  9. 6955.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 11:27 pm

    Valentinai? Pažiūrėk, ką pasiekė. Valentinai, tu ten irgi ėjai?

  10. 6956.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 12:13 am

    Nelankiau Panevėžio 5 vidurinės mokyklos.
    Ką pasiekė Račas?

  11. 6957.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 12:26 am

    Apie pasiekimus. Reikalingi visokie, vertinimai gali būti taip pat įvairūs. Vienoje pusėje peiliu besišvaistantis ir dukrą sužalojęs poetas Sigitas, kuris laikomas Didžiu, kitoje pusėje – tris vaikus Lietuvai davęs Vidutinis Vadybininkas Valentinas (3V), pasodinęs medį, palesinęs lesyklėlėje zylę, prižiūrintis augintinį Aurelijų ir liberalizmo dvasia šviečiantis Tautą Tinklaraštininko Tinklaraštyje.
    Aš už 3V, na, kad santykis Tautoje V3 su poetu Sigitu būtų 1:10000, gali būti ir dar didesnis.

  12. 6958.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 1:11 am

    Vienas 3V ir 10000 Gedų? :) . Gal vis tik nereikia.

  13. 6959.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 6:41 am

    Genijaus asmenybės vertingumo klausimas mane domina seniai, tačiau atsakymo dar neturiu. Ar verta visa Gedos kūryba vienos jo nuskriaustos dukros ašaros?

  14. 6960.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 7:35 am

    Gal ir tos dukros elgesys nebuvo krištolinis, jei šaukėsi tėvo nevilties?

    Ko verta Gedos kūryba galima pasakyti ją skaitant, jaučiant, gyvenant su ja – bent jau taip žmonės darydavo visai neseniai. Antraip tenka tenkintis savojo kurpalio liberalizmo dvasios tiražavimu ir stumdyti krūvon asmeniniu buldozeriu konfliktus buitinius su vaisiais kūrybos. Atsiprašau, kad tai erzina, bet gal tai ne provokacija, o vėjai.

  15. 6961.

    romas rugpjūčio 17th, 2011, 8:06 am

    Po to, kai jau ir dukra bus anapus, dukros ašaros nebeturės jokios reikšmės, o kol tai neįvyko, moralu skaityti tik tą Gedos kūrybos dalį, kuri sukurta iki pasikėsinimo į dukros gyvybę.

  16. 6962.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 10:53 am

    Vidutiniai vadybininkai yra jautrūs genijaus kūrybai, ja domisi ir vertina, laisvalaikiu ir patys užsiima kūryba, tačiau būdami labai įvairialypiais anksti kėlęsi neužmiršta sėsti į asmeninį buldozerį ir kas rytą monotoniškai stumdyti būtinus kasdienius darbus. Nereikia kalti pleišto tarp 3V ir retų, puoselėjamų, krupščiai laistomų ir prižiūrimų mūsų gyvenimo gėlių, puošmenos, vilties ir švyturio poeto Sigito.

  17. 6963.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 11:24 am

    Ar Vidutinis Vadybininkas yra geriau už vidutinį teisininką?

  18. 6964.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2011, 12:17 pm

    Tomai,
    aš nevaizduoju, aš ir esu paraštinis. ;)

  19. 6965.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2011, 12:27 pm

    Teisininkas paraštiniu tampa tada, kai nusprendžia, jog jau laikas tapti advokatu, arba teisininkauja kurioje nors įstaigoje, kuri su teise mažai ką turi bendro.
    Filosofas paraštiniu negali tapti iš principo, kreivarankis pigiai pataikauja publikai. Nesuprantu kam taip daryti, juk čia visi savi.

  20. 6966.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 17th, 2011, 12:31 pm

    „Teisininkas paraštiniu tampa tada, kai nusprendžia, jog jau laikas tapti advokatu, arba teisininkauja kurioje nors įstaigoje, kuri su teise mažai ką turi bendro.” – o ir šio tinklaraščio nerijus pareiškė savo nuomonę, kaip įdomu ir vertinga.

  21. 6967.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 12:44 pm

    Patekau į stovyklą. Oficialiai. Įrodžiau mamai, kad aš galiu būti įdomus savo asmeniu. Ji netikėjo. Atrinko tik 400 iš visų pasirašiusių. : )

  22. 6968.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 1:28 pm

    Esi ant bangos, Neknygini? ;-)

  23. 6969.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 1:53 pm

    Po kolkas viskas gerai sekasi, nepaisant mano kentimo.

    Įstojau į VF vietą,
    gavau bendrabutį,
    patekau į stovyklą.
    gausių pusę metų gana didelę stipendiją.
    Dabar reikės prašyti dėl socialinės pašalpos.
    Ir viskas priklausys, ar mane mėgs kiti.
    Radėse nelabai.

    Dabar reikia proto vėl atbudinti. Turbūt jis atsikels, kai pradėsiu veikti. Reikia pradėti skaityti.

    Nors atostogų reikia.

  24. 6970.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 3:33 pm

    Įdomu, kas čia „nerijus”…

  25. 6971.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:12 pm

    Įdomu kaip nesupratau, ar įdomu kaip kažin kuris labiau? Ar tyčia abu?

  26. 6972.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:13 pm

    Įdomu, kas yra gražiau už pjesę?

  27. 6973.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:15 pm

    Auksini Karde,
    Tau yra daugiau metų už Tomą? Jei taip, tai kiek gi metų tu kuri?

  28. 6974.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 5:16 pm

    „Ko verta Gedos kūryba galima pasakyti ją skaitant, jaučiant, gyvenant su ja – bent jau taip žmonės darydavo visai neseniai. Antraip tenka tenkintis savojo kurpalio liberalizmo dvasios tiražavimu ir stumdyti krūvon asmeniniu buldozeriu konfliktus buitinius su vaisiais kūrybos. Atsiprašau, kad tai erzina, bet gal tai ne provokacija, o vėjai.”
    Fe, kaip negražiai Auksinis Kardas rašo ir kaip primityviai bando prie visko ką aš sakau pritempti „liberalizmą”. Darosi koktu.
    Dažnai klausiu savęs ar galima atleisti „genijui” jo genialumo kainą? Kažkada kavinėje prie manęs priskreto girtas Aidas Marčėnas ir kažką panosėje vebleno apie savo genialumą ir apie tokių kaip aš durnumą. O aš tuo metu galvojau – juk jo kažkas namie laukia, kažkas myli, kai jis parsivilks namo kažkam vėl plyš širdis iš skausmo. Užaugau panašioje aplinkoje todėl esu labai jautrus tam. Įsivaizduoju, kaip Gedos dukra užaugo dažnai matydama tėvą siautėjantį kūrybinėse kančiose, įsivaizduoju kiek daug ji kentėjo. Jei kas leistų rinktis ar turėti genialų poetą trypiantį artimųjų gyvenimus ar vidutinį žmogelį darantį laimingais artimuosius, rinkčiausi antrą variantą. Nes žmogaus drama nėra „buitinis konfliktas”. Žmogus yra Visata ir net visa sušikta kūryba neverta vienos įskaudintos Visatos ašaros.

  29. 6975.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:23 pm

    Tiesiog skaičiau.

  30. 6976.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:26 pm

    Metų tiek, kad daugiau nebesinori. Tomui dar gali norėtis ar bent nesinorėti pakenčiamai :-)

  31. 6977.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:33 pm

    Liberalizmas labiau ne į tą temą, bet į tai, kad uolus džiūgautojas kiek aukščiau džiūgavo iš paties besiveržiančiomis liberalizmo sklaidos versmėmis. Jas vertinu gerokai saikingiau, pasitaikė proga tai padaryti dalyku žinomu. Bet man irgi visai patinka versmių forma, Valentinai, gaila kad turinys ne tiek traukia.

  32. 6978.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:37 pm

    Ir kodėl savo amžių tu slėpi? Juk esi jaunas kaip marmurinis Apolonas.

  33. 6979.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:41 pm

    Žiūriu filmą apie Šekspyrą.

  34. 6980.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:42 pm

    Ir visi ten rimuoja.

  35. 6981.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 5:43 pm

    Ką manote dabar apie mano juodas kelnias. Jos ne kaip džinsai, o tokios elastinės kelnės – džinskelnės. Ką galvojate apie tokias kelnes? Kokį kurs mane?

  36. 6982.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 5:52 pm

    Valentinai, viskas taip, tik vienas bet: toli gražu ne kiekvienas vidutinis žmogelis daro artimuosius laimingais. Nežinau net, ar dauguma. O „genijus, siautėjantis kūrybinėse kančiose” – eilinis mitas. Daugelis „genijų” yra kuklūs ir niekuo neišsiskiriantys. Pvz., Nietsche kaimynų buvo vertinamas kaip labai malonus, paslaugus, kiek uždaras buržua. Niekas net neįtarė, kad jis – filosofas. Taip, kaip Geda (ir dar baisiau) geria labai nemažas procentas Lietuvos vyrų, ir tai yra ne genijaus, o visuomenės problema, viena didžiausių Lietuvoje.

  37. 6983.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 6:02 pm

    Karde, dėl „nerijaus”, tai čia buvo atsakas į Tomo užvažiavimą ant Fredžio. Kiek seniau Tomas mane gerokai pralinksmino savo „kritiškumu” istorijos mokslui ir pritarimu E. von Denickeno teorijoms (plg. „nerijaus” kritiškumą politkai ir ekonomikai).

    Šiaip mane tiesiog purto, kai čia atneša tą mėšlą iš Račo blogo. Tūsinatės ten, tai ir tūsinkitės. Manęs visiškai nedomina jūsų razborkės ir apsimėtymai šūdais tarpusavyje ar su kuo jūs tai darote. Ir kai čia pradedami naudoti tenykščiai išsireiškimai ir požiūriai į kitus žmones, norisi greičiau užversti šitą puslapį.
    Požiūris į kitą iš aukšto. Va čia tai negaliu pakęsti. Matyt, vaikystės „trauma”, nors nežinau, kokia, ir nesigilinu.

  38. 6984.

    Auksinis kardas rugpjūčio 17th, 2011, 6:13 pm

    Marai, tavęs reikia klausytis ir viskas bus gerai. Atsiprašome kas ne taip.

    Kelnes ir aš tokias šiemet įsitaisiau – jos žaismingos. Kuriančios Apoloną, cha cha. Šiemet madoje daug juodos, kuo įdomesnės jos formos, tekstūros ir jų deriniai, juoda oda, bei prie juodos šliejama gryna kokio sintetiškesnio tono spalva. Įspūdis kažkur panašus į komikso piešinius. Šalutinė tema kitokiems sezono motyvams – smėlio atspalviai ir įmantresnės tekstūros. Čia Armani ir mano nuomonė ;-)

  39. 6985.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 6:18 pm

    Karde, kad Tau priekaištų apie nešimą mėšlo iš Račo blogo neturiu. Fredžiui, beje, irgi :) .

  40. 6986.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 6:19 pm

    Auksinis Karde,

    Pas mane elastinės kelnės, suteikia kostiuminių kelnių įspūdį. Stilius paprastas. Jokių rezginių ir nesąmonių. Man patinka klasika. Įsivėriau odos diržą. Tik žiūriu aš, kad juodos kelnės labai tepas, tad būsi lyg tu meno kūrinys, lyg drobė, nes dulkės pieš ant tavęs. : )

  41. 6987.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 17th, 2011, 6:25 pm

    Marai, esi geras melagis:
    „Kiek seniau Tomas mane gerokai pralinksmino savo “kritiškumu” istorijos mokslui ir pritarimu E. von Denickeno teorijoms”.
    PRITARIMU :) Ten pakviečiau padiskuoti apie sąmokslo teorijas, kas visiškai buvo aišku iš konteksto, ir pradėjome kalbėtis su romu. Reiškia aš PRITARIAU toms teorijoms.
    Dėl blogo. Norėčiau priminti, kad čia visgi nėra tavo tinklaraštis, todėl ne tau spręsti apie ką čia kalbėti. Tačiau, man nesunku palengvinti tavo kančią ir čia nerašyti. Man pilnai vietos užtenka ir pas Račą.
    Sekmės.

  42. 6988.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 6:26 pm

    Tomai,

    Sėkmės rašosi taip.

  43. 6989.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 6:40 pm

    Marai, lygtai niekur nesakiau, kad visi genijai yra svoločiai. Aš kalbu apie tokią situaciją:
    Taip jis labai negerai elgiasi, bet juk tai Genijus! Jam viskas atleistina.

  44. 6990.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 6:40 pm

    Cituoju: „Romai, man ta tos teorijios įdomios ta prasme, kad jos verčia susimąstyti. Man daug dalykų iš tiesų neaiškus, kad ir kaip atsirado vadinamos Nazca lines. Jeigu man pateiktų įrodymus aš neatmesčiau nė vienos teorijos. Bet dabar tradicinių tyrinėtojų pasakymas, kad tai kažkoks senovinis menas, regiliginė paskirtis ir pan. neatsako į daugumą klausimų. Kodėl toje vietoje, kodėl toks dydis, kam jos reikalingos ir t.t. Visi šitie sąmokslai skatina ieškoti atsakymus.” Lygiai taip pat mąsto „nerijus”: mokslininkų paaiškinimai jam neatrodo pakankami, tai susiranda savo. Tyrimais jis nepasitiki (nors yra profanas ir iš tiesų nelabai ką juose supranta). Jam daug kas neaišku, tai ir išsiaiškina pasiremdamas alternatyviais mąstytojais ir savo galva.
    Esmė ta, kad tai lygiai toks pat mąstymas, tik vienas – apie dabarties visuomenę, kitas – apie praeities tyrimus. Ir abu nesupranta, kad jie nėra specialistai ir kad pasiskaitę kelias knygas/straipsnius jie jokios kompetencijos spręsti apie tuos dalykus neįgijo. Todėl, Tomai, neturi kuo didžiuotis prieš „nerijų”.
    Ir tikrai, suklydau sakydamas, kad pritari Denickenui. Taip nesakei. Bet ir apie nepritarimą sąmokslo teorijoms niekur nematau pasakyta. O klausimai, kuriuos kėlei, yra būtent denickeniški. Dar Baalbeką reikėjo prisiminti, zikuratus, inkų akmens suleidimą bei Parakaso audinius, tankesnius už dabartinį oro balionų šilką :) .

  45. 6991.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 17th, 2011, 6:53 pm

    Aš išsivedžiau savo atsakymus?
    „mokslininkų paaiškinimai jam neatrodo pakankami, tai susiranda savo”. Toje pačioje citatoje „Jeigu man pateiktų įrodymus aš neatmesčiau nė vienos teorijos”. Mano pozicija yra tokia, kad aš nežinau, man neaišku, todėl mes su romu ir diskutavom. Kodėl aš turiu pasakyti pritariu ar ne. Jeigu aš neturiu pakankamai faktinių duomenų spręsti?
    Nerijiška poziciją būtų tokia, kai aš pasakyčiau konvenciniai mokslininkai yra neteisūs, o piramides pastatė ateiviai. Toliau rašau: „nežinojimas verčia spekuliuoti”. Toliau visa sekusi diskusija vyksta kai aš klausinėju romo, jis atsako. Nėra nė vienoje vietoje, kur aš kažkokia sąmoksline teorija paneigiau konvencinį mokslą.
    Priešingai fredžio teiginiams, kuriuos jis mėto bandydamas nuolat įžeisti mano profesija. Nes jis konstatavo faktus, kad teisininkai yra pati korumpuočiausia profesiją. Dar pririšo prie teisininkų-bankininkų, nes prieš tai kalbėjau su Valentinu apie galimybę dirbti banke.

  46. 6992.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 7:06 pm

    Valentinai. Čia tikrai sunkus klausimas. Žinai, aš vis tik ir tokiu atveju matyčiau visuomenės kaltę. Juk ne dėl kūrybiškumo pradėjo gerti, o dėl to, kad normos tokios („tikras vyras negali negerti”). O kūrėjai, šiaip ar taip, jautresni žmonės.

    Bet šiaip kūryba neatperka ašarų. Niekas jų neatperka.

    Tačiau GALBŪT tai yra bandymas atpirkti tiek savo, tiek visų kaltes.
    Be to, nieko tikro mes nežinom, kas toje šeimoje dėjosi. Gandai, spėlionės. Šiaip mane sukrėtė Gedos interviu knygoje berods Jakimavičius sako, kad Gedos duktė (ta pati?) žiūri į pasaulį tokiomis šviesiomis akimis. Nerandu dabar tos vietos, ten labai gražiai pasakyta.
    Žmogus yra Paslaptis. Kas gali nuteisti paslaptį?
    Gal Geda nuteisė save. Ką mes žinom?
    Kaip sakė Chestertonas: menininkai yra prakeiksmas artimiesiems ir palaima visuomenei. Čia irgi iš to pačio menininko mito, bet tiesos yra. Jei Gedos eilėraštis, sakysim, kažką sustabdė nuo savižudybės – ar tai atpirkimas? Artimųjų skausmas tai liko, bet kažkam ir gera buvo padaryta. O ta palaima, kurią suteikė kūriniai. Ne, tiesiog neįmanoma lyginti. Tai tiesiog skirtingi dalykai., nesulyginami.

  47. 6993.

    Maras rugpjūčio 17th, 2011, 7:30 pm

    Nerijus irgi nežino ir jo neįtikina. O mokslininkai niekada neįtikins taip, kaip „įtikina” Denickenas. Nes mokslas yra nežinojimas, kad ir kaip keistai tai skambėtų. Tie, kurie nori aiškių atsakymų, liks nusivylę. Net tarp tiksliukų tai egzistuoja, ką jau bekalbėti apie humanitarus. Yra tik aiškios taisyklės, kaip argumentuoti, kuo pagrįsti savo nuomonę ir tik tos taisyklės daro nuomonę mokslu. Senovės Egipto chronologija, sakysim, yra visiškai neaiški ir niekada aiški nebus. Visada liks klausimų. Ir jei pamačius tuos klausimus kils noras remtis Denickenu, tai rodys, kad esi profanas ir nemąstai moksliškai. Tiesiog toks yra susitarimas.
    Pavyzdžiui, iš tiesų visai neaišku, kaip Lietuvoje (ne Egipte!) buvo supilti piliakalniai, tokie jų kiekiai. Tam, kad juos supiltų, turėjo egzistuoti tam tikra struktūra ir ne tokia jau maža. Žmones reikėjo maitinti, kai dirbo, jų reikėjo gana nemažai, vieno kaimo neužtektų. Vadinasi, turėjo būti tam tikros teritorijos junginys, kur yra maitinančių tuos, kurie supilia piliakalnį. Pvz., Joniškio rajone nėra smėlio, žvyro, bet piliakalniai buvo. Ir juos nukasė XVIII-XIX a., nes reikėjo smėlio, kurio kitur nebuvo. Tai iš kur jis atsirado? Kaip jį atgabeno. Tyrimų nėra. Tai aš galiu paskelbti, kad čia ateivių darbas :) . Bet tai mane automatiškai išmeta iš mokslo orbitos. Galbūt tai ir ribota, bet mokslas yra bandymas paaiškinti viską racionaliai be jokių Dievo ar ateivių įsikišimo.
    Nerijus visuomenės srityje mąsto taip pat profaniškai, kaip Tu istorijos. Tu tai kitaip išreiški, bet esmė tai ta pati. Tau juokinga tai, ką jis kalba apie dabartį, o man – kai Tu remiesi Denickenu. Bet aš nesakau, kad Tu esi kvailys, kaip Tu labai dažnai „nerijus” vadini. Man toks žmogaus elgesys rodo pasikėlimą ir ribotumą. Nes mes didžiojoje dalyje visokių klausimų esam profanai, ten, kur nesam specialistai. Ribotumą rodo to nesuvokimas.

    O Fredis tiesiog erzina ir yra savo stiliuje. Dauguma jo teiginių, kuriuos jis čia išsako, yra sarkstiški, ironiški ir su keliaguba potekste. Tik kažkodėl niekas nepastebi. Ir gaunasi, kad kai Fredis „už” Tave, tai Tu patenkintas, o kai „prieš” – tai tampi Raču nr.2. Jam turbūt nusibodo erzinti Račą, tai dabar va Tave erzina. Ir Tu reaguoji lygiai taip pat, kaip Račas – nesupranti, pyksti, nervuojiesi.

    Šiaip man keista, kad Kardas su Fredžiu nesutaria, kad nesupranta, kame cimusas. Aš įtariu, kad gyvenime jie gali būti gana panašūs žmonės, panašių pažiūrų. Tik Fredis labai mėgsta erzinti pernelyg užsibuvusius savo teisume (visokiame kokiame) piliečius (Kardas daro iš esmės tą patį, tik sako tiesiai). Kartais per daug, mano akimis, per skaudžiai. Bet labai dažnai – tiesiog puikiai. Ir kai ant manęs užvažiuoja, aš pirma pagalvoju (ką jis norėjo pasakyti), paskui pasijuokiu (nes gražiai susuko), paskui vėl pagalvoju: o gal jis buvo teisus?

  48. 6994.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 17th, 2011, 7:54 pm

    Dar kartą kartoju yra skirtingi dalykai, kai nežinai ir dėl to diskutuoji, bandai aiškintis. Ir čia man, kaip tau, nekelia juoko pvz.: „Valentino pasakymas, kad Austrija nevykdžiusi esktradicijos paneigė Lietuvos nepriklausomybę”. Aš sėdžiu čia, gaištu savo laiką, aiškinu ir diskutuoju, nes man yra malonu ir įdomu.
    Kitas variantas, kurį turiu omenyje kai vadinu „nerijum”, kai nežinai ir remdamasis to nežinojimu teigi, kad yra taip, o ne kitaip. Šioje vietoje mano nuomone pasireiškia kvailumas, o ne pirmoje. Nes nė vieno čia niekada neišvadinau kvailiu, kai man užduoda teisinius klausimus, konsultuojasi ir panašiai. Kvailumas prasideda toje vietoje, kai man aiškina, kad yra taip, o ne kitaip nesiremdami nieko.
    Čia turbūt mūsų skirtingas supratimas.

    „mokslininkų paaiškinimai jam neatrodo pakankami, tai susiranda savo. Tyrimais jis nepasitiki (nors yra profanas ir iš tiesų nelabai ką juose supranta). Jam daug kas neaišku, tai ir išsiaiškina pasiremdamas alternatyviais mąstytojais ir savo galva.”

    Aš sakau, kad aš nežinau. Jeigu aš žinočiau tuos paaiškinimus nebūtų problemų. Aš su romu tam ir diskutavau, kad juos išgirsti, nes jis labiau išmano šią sritį.

    „Ir abu nesupranta, kad jie nėra specialistai ir kad pasiskaitę kelias knygas/straipsnius jie jokios kompetencijos spręsti apie tuos dalykus neįgijo.”

    Ši išvada išvis juokinga ir demagoginė. Sakai „nesupranta”. Visų pirma nė vienoje vietoje nevaizdavau specialisto. Nieko nesprendžiau, o diskutavau. Diskutavau būtent todėl, kad neturiu kompetencijos ir kalbu su tuo, kurio kompetencija šioje skirtyje yra didesnė.

    „Ir gaunasi, kad kai Fredis “už” Tave, tai Tu patenkintas, o kai “prieš” – tai tampi Raču nr.2.”

    Na aš manau truputi kitaip. Mes čia bandome gražiai bendrauti. Kol nebuvo grįžęs Valentinas, parašydavau maždaug vieną komentarą per mėnesį. Pasikartosiu, diskutuoju čia nes man įdomu ir viskas vyksta tvarkingai. Man nereikalingas nei „už”, nei „prieš”. Tiesiog, nervina, kai atrodo normaliai bendrauji, o kažkas pradeda išsidirbinėti. Man visiškai to nereikia. Ateinu pakalbėti su romu, Valentinu, nes man tai ĮDOMU. Kita vertus, tai galiu padaryti pas Račą, o su kreivarankiu pabendrauti pas jį. Aš suprantu, tau sunku, apie Račą kažką girdėti, todėl tikrai geranoriškai numesiu tau šią naštą..
    Toliau gali rašyti ką nori, nes dabar tikrai tai yra paskutinis mano atrašymas tau ir daugiau čia tikrai nežadu rašyti. Galėsi nustatinėti taisykles ir aiškinti kam su kuo apie ką kalbėti, kitiems. Man ši diskusija tikrai neteikia jokio malonumo, todėl nežadu tau skirti daugiau jokio dėmesio. Tik nepagalvok, kad supykau, ar įsižeidžiau. Tiesiog nematau prasmės tau daugiau kažką sakyti.

  49. 6995.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2011, 7:56 pm

    Tomai, tu geriau nesinervink, juo labiau dėl Fredžio. Nežinau nei vienos nekorumpuotos profesijos. Gal kas gali pasakyti?

  50. 6996.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 17th, 2011, 8:19 pm

    Valentinai, šaltkalvio.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt