Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144165 » Show All

  1. 6897.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 7:53 pm

    Neknygini, aš daugmaž supratau. Tu ne apie kalbą šneki, o apie tai, ką ji Tau suteikė. Tada viskas visai logiška :) .
    O tie, kurie visur ieško logikos, ne tik nuobodylos būna, bet dar ir padeda matyti gyvenimą per logikos prizmę, kas pagal mane yra visiška nesąmonė. Šiandien apturėjau pokalbį su tokiais. Aiškino man apie logiškumą istorijoje :) .

  2. 6898.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 7:54 pm

    „pradeda matyti gyvenimą”, turėjo būti.

  3. 6899.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 7:54 pm

    Gerai, užteks apie Neknyginį Vardą. Informacija pesimistams ir niurzgaliams: net jei ir atrodo, kad pasaulis ritasi į pragarą iš tikro taip ramu ir taiku dar niekada nebuvo:
    http://www.foreignpolicy.com/articles/2011/08/15/think_again_war

  4. 6900.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 7:56 pm

    Marai, užtai tu ir turi geležinę kantrybę. Aš nesugebu prieiti prie tavo išvadų.

  5. 6901.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 7:58 pm

    Valentinai, tu galvoji, mes skaitysim 7 puslapius? :)

  6. 6902.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:03 pm

    Na, tiek Maras, tiek Neknyginis panaudojo loginę klaidą: „argumentas prieš žmogų”
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentas_prie%C5%A1_%C5%BEmog%C5%B3
    Aš iš savo pusės pridėčiau dar ir „elitizmo” nuodėmę. Aurimas galvoja, kad jis sugeba jausti taip kaip nesugeba kiti ir tik jis vienas žino, kas yra „realybė”. Taip galvodamas jis žiūri iš aukšto į tuos, kurie jo manymu nesugeba jausti realybės t.y. į žmones, kurie drįsta teirautis Aurimo teiginių pagrindimo.

  7. 6903.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:06 pm

    Tomai, jei trumpai:
    Karų mažėja, karo aukų mažėja, taikos daugėja, taikdarystė efektyvėja. Priežastis kodėl atrodo priešingai – daugėja pranešimų apie karus (nes korespondentai dabar visi kas turi telefoną) ir didėja nepakantumas karo baisybėms.

  8. 6904.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 8:09 pm

    Valentinai, aš buvau numetęs nuorodą čia apie Dunning-Kruger efektą kažkada :)

  9. 6905.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 8:10 pm

    Įrodžiau mamai, kad aš įdomus, tačiau praleidau progą, nes buvau nedrąsus.

  10. 6906.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:13 pm

    Dar daugiau optimizmo:
    Nafta baigsis ne taip ir greitai, o priklausomybė nuo Vidurio Rytų tiekėjų baigsis netrukus po to kai Aurimas baigs bakalaurą + magistratūrą.

  11. 6907.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:13 pm

  12. 6908.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 8:14 pm

    Magistratūros nėra nemokamos, tad aš jos nebaigsiu, nes neturėsiu pinigų. Praleidau progą.

  13. 6909.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:22 pm

    Aurimai,
    Per keturis metus labai daug kas pasikeis. Tu suaugsi, suvyriškėsi, tapsi žavus, savimi pasitikintis, protingas, jaunuolis žinantis savo vertę. Laisvai naudosi anglų kalbą, be to gerai mokėsi senovės graikų, lotynų ir vokiečių kalbas (be vokiečių kalbos filosofijos nepastudijuosi). Būsi darbštus ir nesigėdysi jokio darbo – tiek korepetitoriaus, tiek anglų mokytojo, tiek sandėlininko Maksimoje. Jau apie trečio kurso vidurį užsidirbsi sau pragyvenimui (juk studijuosi vertelgų mieste). Bakalaurinio darbo stipresnio už Platono „Valstybė” tau parašyti nepavyks, todėl būtinai reikės eiti į magistratūrą. Tai bus pakankama motyvacija dirbti, mokytis ir stengtis nugalėti Platoną.

  14. 6910.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 8:27 pm

    Tomai, darbas toks: istorikas privalo suprasti žmones, net jei ir nerašo biografijų. Kitaip aš nesuprasčiau istorijos (bent apytiksliai).

    Valentinai, ir kur gi aš panaudojau argumentą ad hominem (net tai sugebėjo išversti, visai nupušimas)? Kur kalbėjau apie tai, kad man nepatinka „komentatoriaus Valentino” vaidmuo, nebuvo argumentas, o mano nuomonė. Kaip ir mano nuomonė apie pernelyg logiškus žmones. Dargi abiem kartais pabrėžiau, kad tai mano nuomonė. Skirk argumentus nuo nuomonės, Tavo vaidmuo to reikalauja ;) .

  15. 6911.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 8:33 pm

    Va ad hominem pavyzdžiai:
    „Taip tavo protą ištaršė nuobodžios teisės studijos. Sugniuždė tavo mąstymo laisvę.” :)

  16. 6912.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 8:37 pm

    Aš kalbu tik už save ir cituoju Valentiną: „Na, tiek Maras, tiek Neknyginis panaudojo loginę klaidą”. Taigi, kur mano loginė klaida?

  17. 6913.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 8:41 pm

    Aš jau seniai to nebesureikšminu. Man patinka logika, tačiau iš gyvenimo jos nereikalauju. Į ad hominem jau seniai nebekreipiu dėmesio, nes pvz.: racas.lt sulaukiu to iš anonimų po kiekvieno savo komentaro. O dėl kitokių elementarių reikalavimų, kaip prašymo pagrįsti savo teiginius, tai čia elementari diskusijos kultūros dalis. Aišku, galima suprasti, kai to nedaro Aurimas, bet ką daryti, kai taip nuolat elgiasi Fredis? :)

  18. 6914.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:42 pm

    Marai,
    Šį tavo sakinį:
    „O tie, kurie visur ieško logikos, ne tik nuobodylos būna, bet dar ir padeda matyti gyvenimą per logikos prizmę, kas pagal mane yra visiška nesąmonė”
    aš supratau kaip tavo nuomonę apie mane ir Tomą. Jei suklydau, atsiprašau. Šiandien nesu nusiteikęs ginčytis vardan ginčijimosi todėl net nesistenk. :)

  19. 6915.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 8:45 pm

    Ta prasme, net ir nuomonė gali būti panaudojama kaip ad hominem: „jūs neteisūs todėl, kad esate nuobodylos, bet tai tik mano nuomonė”.

  20. 6916.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 8:50 pm

    Nors nuomonė netaikomas tiesos kriterijus, tačiau nuomonė turi būti pagrįsta faktais. Tokia konstrukcija, kaip: „mano nuomone, tu esi neteisus dėl x, nes vadovaujiesi logika ir nuobodyla” yra klaidinga.

  21. 6917.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 8:51 pm

    turėjo būti „esi nuobodyla”

  22. 6918.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 9:02 pm

    Valentinai, tai, kaip Tu tai pateikei (kad apie Tave ir Tomą), yra ne argumentas, o nuomonė. Argumentu jis tampa perskaitytas taip, kaip parašytas. Perfrazuoju tiksliau: gyvenimo matymas per logikos prizmę yra nesąmonė. Tai tikrai yra argumentas. Ir, manau, su tuo sutiksi. O jau kaip perskaitei, tai čia kasai, kur Tau niežti, ne man :) .

    Jei atvirai, tai Tomas neretai būna nuobodokas (aš nekalbu apie jo blogą – profesijos specifika). Bet ne visada. Tu sunuobodėji tada, kai pradedi kabinėtis prie smulkmenų (kad ir šiuo atveju kad panižo ;) ) arba kai užsiciklini ant kokios nors idėjos ir kiši ją per visus galus reikia – nereikia, nori kiti ar nenori (čia prieš Tavo pasitraukimą buvo užplaukę kaip reikalas. Atsidarai Ligitiją, o ten vėl Valentinas tą patį varo :) ). Bet tai ir aš turbūt būnu nuobodus su savo klasikomis, užtat ir beveik nebededu – niekam nereikia, ne ta auditorija, kam žmones kankinti.

    O rašydamas turėjau omeny ne Tave su Tomu, o Aurimą. Tiesiog jo komentarus, kad ir kokie jie kartais būtų nerišlūs ir keisti, įdomu skaityti. Ne visada, bet dažnai. Tiesiog žmogus turi tam tikrą pasaulio matymą, savitą ir galbūt keistą, bet man būtent tai yra vertybė. Taip kaip Tu ar aš, gali parašyti bet kuris labiau išsilavinęs žmogus, o štai kaip Aurimas gali parašyti tik Aurimas. Taip, jam reikia dar daug dirbti, tobulinti, glaistyti, bet esmė – savitas pasaulio matymas ir sugebėjimas tai išreikšti – jau yra. Ir bandymas jį perskaityti iš logikos pusės yra toks pat pasmerktas nesėkmei, kaip bandymas ieškoti kasdieninio gyvenimo logikos pasakose ir stebėtis, kodėl jose viskas kitaip. Tam ji ir pasaka, kad būtų kitaip. Iš Aurimo gal ir Šliogeris išaugs, nežinau. Pasaulio druska, psakant. Ir kai Tu bandai įsprausti į savo (na, ne savo, tą normalią) logiką, aš prisimenu Brucknerio frazę: „Dievas man suteikė dovaną kurti savaip ir aš neturiu teisės kurti taip, kaip reikalauja kiti”. Aš nemanau turįs teisę to reikalauti. Galima pataisyti, pakritikuoti, kas akivaizdžiai negerai. Bet ne reikalauti būti logiškam :) . Tuo labiau, kad Aurimas tikrai nėra toks nesubrendęs, kaip gali pasirodyti. Toli gražu. [Aurimai, Tu čia neklausyk ką vyresni tarpusavyje šneka ;) .]

  23. 6919.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 9:09 pm

    Hm, jūs čia jau sofizmais užsiiminėjate, nes aš nesakiau, kad jūs neteisūs, nes esate nuobodūs. Kartoju: „O tie, kurie visur ieško logikos, ne tik nuobodylos būna, bet dar ir padeda matyti gyvenimą per logikos prizmę, kas pagal mane yra visiška nesąmonė.” Nesąmonė matyti gyvenimą per logikos prizmę – argumentas. Taip matantys yra nuobodylos – nuomonė. Jei jūs prisiskiriate šią nuomonę sau – gerai, prisiskirkite, jūsų valia (beje, aiškiai nurodyta, kad ši nuomonė taikoma žmonėms, su kuriais šiandien šnekėjausi ir tai ne jūs). Bet ši nuomonė negali būti niekaip pagrįsta, nes tiesiog nuomonės reiškėjui atrodo, kad kažkas yra nuobodus. Kaip tai pagrįsti? Tik nereikia supinti su argumentu apie gyvenimo nelogiškumą. Tomo išvestas teiginys atrodo yra super keistas, nes taip mąstyti man nebūdinga.

  24. 6920.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:15 pm

    Marai, visiškai ne taip supratai mano komentarą. Aš pateikiau pavyzdį, kai tarsi nuomonės sakymas būtų pagrįstas ad hominem. Tam pasirinkau Valentino nurodytą „jūs neteisūs”.

  25. 6921.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:20 pm

    Berods ir nekalbėjau apie Marą ir X’ą įdėjau ir t.t. :/

  26. 6922.

    kreivarankis rugpjūčio 16th, 2011, 9:22 pm

    „Savo kilme Sokratas priklausė žemiausiems sluoksniams: jis buvo padugnė Sokrato laikais graikų skonis linksta dialektikos pusėn: kas čia iš tikrųjų vyksta? Pirmiausia čia sunaikinamas aristokratiškas skonis: dėl dialektikos ima viršų padugnės. Iki Sokrato geroje draugijoje dialektinių manierų buvo vengiama: jos buvo laikomos blogomis manieromis, jos kompromituodavo. Jaunimui buvo patariama jų saugotis – Ar Sokrato ironija yra maišto išraiška, padugnių pagiežos išraiška? Ar jis, kaip prispaustasis, mėgaujasi savo paties žiaurumu, smogdamas silogizmo peiliu? Ar jis keršija kilmingiems, kuriuos jis žavi”.

    Nyčė. „Rinktiniai raštai”, 510 psl. (vertė Šliogeris)

  27. 6923.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 9:22 pm

    Marai, nebūsiu nuobodus ir nepradėsiu su tavimi ginčytis, juolab, kad tavo metodiškas oponento tekstų demontavimas irgi būna nuobodus. :)
    Bet atsakyk man, ar supratai kas Aurimui yra laimė perskaitęs:
    Laimė tai, kas teikia laimę
    ?

  28. 6924.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 9:23 pm

    A, Tu grynai kaip teisininkas parašei teisinį komentarą :) . Supratau. Aš bandau suprasti ir Tave, ir Aurimą, ir Ligitą, ir Auksinį kardą, ir Valentiną – visokiausius žmones. Ne visada pavyksta. Bet dažniausiai tik dėl komunikacinių problemų. Kurios visada gali būti išsprendžiamos.

  29. 6925.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 9:27 pm

    Kai aš esu mokslininkas, taip, deja, būnu nuobodus. O argumentavimas vis tik yra mokslinis dalykas. Čia reikia mokytis gražiau išreikšti.

    O kodėl Tu, Valentinai, prisikabinai prie to jo sakinio? Taigi šalia jo yra daug kitų, kurie puikiai paaiškina, kas jam yra laimė: „Anglų kalba yra kaip ir kita kalba, tačiau ji teikia žmogui laimę [...].
    Kas man anglų kalbą? Dvi vasaros angliško teksto, svajonė, užsispyrimas, anglų kalbos žodynas, anglų kalbos knygų skaitymas laisvomis pamokomis, anglų kalbos pamokos nuostabiausia ir jose patirti tokie dalykai man, kurie niekada nepatyriau per savo 12 metų mokykloje.” Man čia viskas aišku. Nesuprantu, ko čia nesuprasti :) .

  30. 6926.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:31 pm

    Kreivaranki, pacitavai, tačiau ką šia citata norėjai pasakyti?

  31. 6927.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:32 pm

    Beje, jeigu cituoji normaliai, nepamiršk išleidimo datą parašyti. Dabar man neaišku, kuris čia leidimas, jeigu norėsiu susirasti.

  32. 6928.

    romas rugpjūčio 16th, 2011, 9:38 pm

    Laimė ir tai, kas teikia laimę, yra du skirtingi dalykai. Vienas yra nematerialus, o kitas materialiu gali būti. Laimė – labai individualus jausmas, susijęs su smegenų chemija (endorfinais pvz.). Gal ir galima būtų sakyti, kad laimė yra tai, kas teikia laimę, jei čia ta chemija ir turima omenyje.

  33. 6929.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:42 pm

    Beje, kodėl Maro ir kreivarankio blogai pavadinime turi žodį su marginalas. Sutapimas, plagijavimas, kas? :)

  34. 6930.

    kreivarankis rugpjūčio 16th, 2011, 9:45 pm

    Ne visai. Tiesiog aš esu tikras marginalas, o Maras tik dėl įvaizdžio :D

  35. 6931.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:47 pm

    Šiaip tai nelabai. Tu ten kai ką nors išlazdavoji, pas tave kaip ant kilimėlio ateina pasiteisinti ir pasiaiškinti..

  36. 6932.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:48 pm

    Man tik įdomu kodėl dėl mano kvailaus ir alogiško asmenio kyla tiek daug diskusijų? Ar yra protinga kalbėti apie neprotingumą – mane?

  37. 6933.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:49 pm

    Pasižiūrėkite, ką reiškia marginalo sąvoka, o tada ir suprasite, kodėl taip parašyta.

  38. 6934.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 9:50 pm

  39. 6935.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:51 pm

    Ai, tai tavo tiesiogine prasme, tas kas paraštėje. O kreivarankio ta išvestinė :)

  40. 6936.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:52 pm

    Tomas mokosi teisę daug metų, tad visus jis žino teisės dalykus ir visą teisę kaip tekstus. Moka konstituciją atmintinai. Tad jis tampa teise. Nes viskas, ką reiškia teisės sąvoka, jis turi savyje. Tad jis tampa it teisė. Tapatus. tad joks argumentum ad hominem.

  41. 6937.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:55 pm

    Tomai, žodyne prie teisės sąvokos žmonės įsivaizduotų tavo galvą. Tad tu esi teisė.

  42. 6938.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:56 pm

    Tomai, kaip suprasti išvestinė?

  43. 6939.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 9:56 pm

    Pasigedau tavo argumento. Kodėl? Mėgsti neargumentuoti.

  44. 6940.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 9:58 pm

    Aurimai, kreivarankis bando vaizduoti esąs „paraštinis”.

  45. 6941.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2011, 10:01 pm

    Čia jau pragydai kaip tikras filosofas.
    Marai, juk pats žinai kodėl – mėgstu kabinėtis šiaip sau, be to iš tikrųjų buvo smalsu kaip anglų kalba gali būti laimės viršūnė. Iš Aurimo vėlesnių apibūdinimų akivaizdu, kad suteikia laimę jam ne anglų kalba per se, o emocinės aplinkybės mokantis anglų kalbą. Tai gali būti ir bet kuri kita kalba ar bet kuris kita žinių visuma.
    Tiesa pasakius, slapčia tikėjausi, kad Aurimas pasakys, kad skaitant Šekspyrą originale jam išsiskiria endorfinai. Bet tai ateityje.

  46. 6942.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 16th, 2011, 10:02 pm

    Valentinai, kadangi pakomentavai pas Artūrą, reiškia matei mano paskutinį komentarą, gal gali paaiškinti, kodėl tas komentaras buvo ištrintas? :)

  47. 6943.

    Maras rugpjūčio 16th, 2011, 10:05 pm

    Taip. Visiškai spontaniškai kilęs pavadinimas pasirodė itin tikslus. Nors jokio plano, ką ir kaip rašysiu, neturėjau.

  48. 6944.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 10:07 pm

    Tomas ignoruoja, jis didingasis diskutuotojas, nepaprastas vaikas.

  49. 6945.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 10:09 pm

    Tomas baigė 12 klasių, jis dar pavarys…

  50. 6946.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 16th, 2011, 10:12 pm

    http://www.pertrauka.lt/read-7917.html – mane taip sudirbo prieš metus, kai bandžiau laimę, publikuodamas eilėraštį. Ten bandžiau atsikirsti. Turbūt, kad nepavyko.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt