Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139165 » Show All

  1. 6647.

    Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 8:59 pm

    Kreivarankis, paprastas Panevėžio berniukas, būdamas 18-mečiu niekada negalvojo, kad beveik dešimtmetį teks tūnoti Jungtinėje Karalystėje, tačiau vis tiek tapo Vilniečiu. Ir Užkalnis. Tai neišvengiama.

  2. 6648.

    kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 10:02 pm

    Fredi,
    UK aš gyvenau tik kiek daugiau nei metus. O va Kaune – apie 10 metų…

  3. 6649.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 10:15 pm

    Kreivarankiui dabar yra netoli 40 metų? Vau, kodėl aš galvojau, kad jūs čia visi esate studentai? Antro, trečio kurso…

    O jūs jau daug senesni už mane. Ir su manimi kalbėjote. Ačiū. Man tai buvo reikšminga, nes galiu bendrauti.

  4. 6650.

    kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 10:23 pm

    Pagalvojau…
    gal padėtumėt man sugalvoti istorijos apie Šliogerį pabaigą? Sudalyvautumėt konkurse jei pas save paskelbčiau?

  5. 6651.

    Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 10:26 pm

    Kaunas, Kaunas, K.Sabaliauskaitė apie Kauną: „Juk Kaunas – buvęs pirklių, buržua, nuvorišų, art deco, charlestono ir restoranų kabaretų, didelių limuzinų, įspūdingų bankų ir dailių vilų, storų cigarų ir fabrikantų, apskritai – amerikietiškosios svajonės miestas”.
    Ot, dėjo Užkalniui, kandžiai ir su pykčiu, pritvinko, o tokia romi ir taiki buvo.
    Kauniečiai pasipiktinę – kaip taip galima kalbėti visai nežinant Kauno.
    Kreivarankis paliudys, kad tai melas.

  6. 6652.

    kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 10:29 pm

    Fredi*,
    tai tiesa ir tuo Kaunas man patinka. Vienintelė šio miesto problema, kad visos svarbiausios valdiškos institucijos yra Vilniuje. Atitinkamai tai yra Vilniaus laimė, nes manau, jei sostinė būtų Kaune, tai net ir toks koks Kaunas yra dabar Vilniuj būtų kažkas nepasiekiamo.

  7. 6653.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 13th, 2011, 10:34 pm

    Kreivaranki, tu juokauji?

  8. 6654.

    kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 10:36 pm

    Ne, kodėl turėčiau?

  9. 6655.

    Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 10:41 pm

    Nuomonė apie Vilnių. Kunigaikščiams ČIA įsikurti reikėjo grynai dėl gynybinių sumetimų. Vieta sunkiai prieinama, sustumtos ledynų kalvos, augmenijos įvairovė, gausu gyvūnijos, bėgiojo stirnos ir elniai.
    Šiuolaikinei visuomenei tokia geografinė padėtis netinkama.
    Pakilus iš visos serijos daubų ir slėnių, truputėlį už Grigiškių, kvėpuojasi lengviau, žvilgsnis siekia tolesnius horizontus.
    LDK buvo toli į rytus ir pietus, šias teritorijas taip pat reikėjo valdyti, rengti kasmetinius inspekcinius žygius. Tik todėl Vilnius yra dabartinėje vietoje. Dabartiniame laikotarpyje – vieta neteisinga.

  10. 6656.

    Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 11:29 pm

    Fredi, Sabaliauskaitės argumentai apie Kauną rimtesni už tavo apie Vilnių :)

  11. 6657.

    Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 11:44 pm

    „išdidžios bažnyčios ir rūmai yra gražu, bet šalia jų manęs nedžiugina dumblini Neries krantai su barzdotais apskurusiais gyventojais, negrįstomis gatvėmis varinėjami naminiai gyvuliai, purvas ir autentiškas provincijos miesto vargas”. Užkalnis
    Kas tie barzdoti, apskurę gyventojai? Vilnius yra daugiatautis miestas, įtakotas įvairių kultūrinių įtakų. Užkalniui barzdoti nepatinka.

  12. 6658.

    kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 11:58 pm

    Vilnius buvo daugiatautis miestas.

  13. 6659.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 12:14 am

    Apie ypatingą Vilniaus dvasią. Tiesiog čia daugiau drėgmės, sunkiau viskas džiūva, daugiau rūkų, todėl mūrai labiau pelija ir trupa, na, bet tikriems miesto patriotams jis yra mieliausias ir tai yra teisinga.

  14. 6660.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 12:24 am

    Kas čia tau Fredi*? Toks jausmas, kad neturi ką pasakyti ir jautiesi įspeistas į kampą ;) Kas dėl Sabaliauskaitės, tai nors ir neskaičiau jos knygų, bet intuityviai jaučiu, kad jos pervertintos vien tik dėl to, kad tiesiog nėra beviltiškai banalios, kas yra kažkas itin išskirtinio mūsų istorinio romano žanre. O tai ką ji pasakė apie Kauną, kiek prisimenu, kol kas yra tiksliausia ir gražiausia ką man teko girdėti apie šį man mielą miestą.

  15. 6661.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 12:33 am

    Tai negi pasakoti kaip Gediminas kvietėsi italų architektus kurti bažnyčias ir rūmus ar universiteto įkūrimo istoriją? Niekas nepasakojate savo santykio su miestu, kuriame gyvenate. Nejaučiu jokio priešiškumo Kaunui, bandžiau pažvelgti į sostinės trūkumus. Didžiausias, mano nuomone, – maža apžvalga, labai artimas horizontas, buvimas dauboje.

  16. 6662.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 12:41 am

    Fredi*,
    manau tu neteisingai sukabini praeitį ir dabartį. Jei jau prakalbai apie Gediminą, tai gal prisimink ir tą Brunoną, kuriam Prūsijoje berods nukirto galvą, o juk Prūsija yra arčiau Kauno nei Vilniaus. Šiuo atveju, kaip suprantu, tu nekeli jokios problemos apart to, kad Vilnius yra dauboje. Man tai nėra problema. Iš bėdos šiai problemai jautrūs Vilniečiai šią savo bėdą galėtų spręsti televizijos bokšto pagalba.

  17. 6663.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 12:51 am

    Kiti apskritai jokių klausimų nekelia, gyvenamoji vieta svarbi tik tiek ir tuo, kiek arti parduotuvė, universitetas, biblioteka ir mamos namai.

  18. 6664.

    Auksinis kardas rugpjūčio 14th, 2011, 1:36 am

    Užkalnio neva-ištaigingai skelbiama yra mankurtiška užmarštis.

    Kaunui taip pat jaučiu simpatiją, ypač dabar, kai jis nedomina užaugintų užkalnių, nėra populiarus, aitrus miestas – jis pasirengęs įspūdingai skleistis ir pasakoti… Vilnius užčiauptas, užsikosėjęs svarbesniais reikalais. Rūpesčiais. Užtat Klaipėdos delikatumą talžo tas pats neišrankumas, lėkštos, savanaudiškos ir biurokratinės savivaldos užkratas. Nesmarkiai nusisekusios šalies savivaldos.

  19. 6665.

    Valentinas rugpjūčio 14th, 2011, 9:09 am

    (Pseudo)dvasingumo apologetai bet kokiame ginče, kuriame jie nesugeba surasti argumentų, dažniausiai ištraukia Universalų Argumentą – Mankurtizmą.
    Tu galvoji taip kaip man nepatinka? Tu MANKURTAS!
    Komiškas intelektualinis bejėgiškumas :

  20. 6666.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 9:20 am

    Tomas nusivylė kreivarankiu dėl pastarojo sentimentų Kaunui, o dar Šimušius neišvengiamai tapo sistemos sraigteliu ir visi žvilgsniai šią savaitę nukrypo į JĮ.
    Vieni praradimai ir netikėtumai, kad Sabaliauskaitė Užkalnį pavadino mankurtu – taip pat.

  21. 6667.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 14th, 2011, 11:21 am

    Kreivaranki, apie kokį konkursą kalbi?
    Visur gerai, bet Anglijoje geriausia, nes ten anglų kalba, kuri teikia laime kiekvienam individui, kuris gali kalbėti angliškai.

  22. 6668.

    Valentinas rugpjūčio 14th, 2011, 11:34 am

    Aurimai, teiginio apie anglų kalbą universitete niekam nesakyk, gerai? Tebūna tai šio blogo mažytė paslaptis.

  23. 6669.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 11:36 am

    Radot dėl ko ginčytis. Kaunas ir Vilnius žavūs tuo, kad jie skirtingi.
    Užkalnis teisus – mietas turi būti miestiečiui. Paveldą gerbti – gerai dėl įvairių ideologinių sumetimų, bet negalima paveldosaugos paversti religija. Nežinau, ar Užkalnis nusideda žodžiu ir mintimis, kai nori daugiau dangoraižių šalia savivaldybės, bet turiu nuojautą: kairiame Nėries krante stovi kas leista, todėl tuščiose vietose gali stovėti panašaus aukščio pastatai.

  24. 6670.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 11:46 am

    Prie Mindaugo tilto dabar statomas ar ruošiamasi statyti pastatą, kurio aukštingumas neatitinka reikalavimų ir pirminio investuotojų aiškinimo koks tai bus pastatas. Kiekvienas statytojas veržiasi arčiau centro ir nori pastatyti kuo aukštesnį pastatą, kad matytų senamiesčio panoramą ir Gedimino kapo kalną su aukštutinės pilies bokštu. Gaunasi savotiškas domino principas. Darkomas miestas žiauriai. Gerbiamieji, jeigu nieko nesuprantate apie paveldosaugą, miesto išplanavimą, pagal UNESCO reikalavimus kaip turi atrodyti miesas ir jo panorama, tai prašau nepliurpti.

  25. 6671.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 12:04 pm

    Fredi, Užkalnis ne apie tą vietą kalbėjo.
    Kas draudžiama įstatymais ir kitais norminiais aktais, to negalima daryti. Jei Lietuva turi įsipareigojimų UNESCO, turi vykdyti. Žmonės gali norėti, ko jiems norisi, o valdininkai privalo norus riboti. Visuomenė turi būti budri ir valdininkus kontroliuoti.

  26. 6672.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 12:20 pm

    Vilniuje architektai priėjo išvadą, kad vertingiausias yra natūralus horizontas, žalios kalvos. Tai yra Vilniaus išskirtinumas iš kitų miestų. Negali būti pastatytas ištisai pailgas aukštas pastatas, kuris viską nustelbia ir užstoja. Vienas netinkamas pavyzdys: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/paveldosaugininkai-azuokas-tanku-vaziuoja-per-pavelda.d?id=48190325.
    Neregėtas dalykas – prieš kelis metus buvo priversti Maximos savininkai sumažinti savo administracinio pastato aukštingumą, Šeškinės Ozas liko beveik nesubjaurotas.
    Tie pavieniai išdygę „pastatai-pieštukai” miesto (beveik) nebjauroja. Šiaip gana keista stovint prie pat Arkikatedros tolumoje matyti Avulio administracinį pastatą.
    Urbanistinė kalva gali ir turi išdygti kuo tokiau miesto centro, tegul stato šalia Spaudos rūmų link Pilaitės.

  27. 6673.

    Auksinis kardas rugpjūčio 14th, 2011, 1:28 pm

    „Užkalnis teisus – mietas turi būti miestiečiui” – dėl to ir nesiginčijama, tik visas klausimas kokiam. Pižoniškumu pėdas mėtančiam buduliui, ar tam, kuris galėtų jausti paveldėto miesto esmę rytoj, jei kartais nesugeba šiandien.

  28. 6674.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 1:34 pm

    Karde, piliečiai nėra skirstomi į budulius ir nebudulius. Istorija, kuri kuriama šiandien irkokia ji beatsitiktų, ateities istorikų nebus nuteista.

  29. 6675.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 14th, 2011, 1:47 pm

    Kodėl visi taip nori studijuoti Vilniaus mieste? Elito miestas? Visi turtingieji ten?

  30. 6676.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 14th, 2011, 1:48 pm

    Apie anglų kalbą aš visur kalbu ir visada. Kiekvieną dieną. Tai suteikia prasmės. Kol aš esu ant žemės, aš teikiu žinias apie anglų kalbos galią.

  31. 6677.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 3:36 pm

    Kažkaip negirdom visi praleido kreivarankio pasiūlymą.
    Perskaičiau etiudą be pabaigos. Kaži ar be filosofijos pagrindų eitų tinkamai užbaigti. Ne itin gerai supratau aną interviu, kuris tapo įkvėpimo šaltiniu. Nebūtų tų mistinių 1968-ųjų, kuriuos visi protingi žmonės (Šliogeris tarpe jų) pastebėjo, gal būtų kiek paprasčiau.
    Atsirėmus į tą patį įkvėpimą šaltinį būtų galima fantazuoti, kad antrą kartą atsisukęs Šliogeris pamatė save pamėklę, jau sėdinčią upelyje ir kalbančią išmaniuoju telefonu su žmona.

  32. 6678.

    Valentinas rugpjūčio 14th, 2011, 3:38 pm

    Lengvumas ir elegancija su kuria kai kurie pasiskelbia tikraisiais paveldėto miesto esmės išmanytojais ir apdalina drąsius, veržlius, į ateitį žiūrinčius oponentus „mankurtais”, „buduliais”, „pižonais” yra archetipinė, nuolatos pasikartojanti istorija. Garsiausias šios istorijos siužetas tai – Kristaus nukryžiavimas.

  33. 6679.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 14th, 2011, 3:56 pm

    romai, aš dėl to ir klausiau ar kreivarankis juokauja. Kaip mes galime užbaigti?

  34. 6680.

    Tomas Chochrin rugpjūčio 14th, 2011, 4:37 pm

  35. 6681.

    Maras rugpjūčio 14th, 2011, 5:16 pm

    Romai, piliečių beveik nėra. Valdninkija – štai kas yra tikrasis muliažas. Kažkiek žinau KPD veiklą – va ten tai muliažas. Kad būtų tikresnis, kartais pavaizduoja veiklą, kaip Mieželio projekto atveju. O šiaip įstatymų toje srityje nelabai tesilaikoma.
    Bet esi teisus – miestas yra miestiečiui, kad ir koks kvailys jis būtų. Ir kol miestiečiai nepasikeis, tol Vilnius bus bjaurojamas. Kodėl tokių nesąmonių daug mažiau Rygoje (nors ten jokių kalvų išvis nėra)? Yra keli daugiaaukščiai, bet jie toliau nuo senamiesčio, ne prie pat Dauguvos, kaip mūsų naujoji kalva prie Neries (numatyta, beje, Nasvyčio dar 8 deš., taip kad tai gryniausias sovietmetis, kiek bebūtų kalbama apie tai, kad ta kalva rodo mūsų modernumą)? Rygoje ką, pinigų mažiau? Manau, daugiau nei Vilniuje.

    Šiaip jau miesto veidą ne buduliai nulemia, toli gražu, o sociokultūrinis elitas. Taigi, matyt, „per skylėtas kelnes matosi valstietiška jo esmė”. Ir elito, kuriuo jis galėtų bent paviršutiniškai sekti (kaip vakaruose nuvorišai sekė aristokratija), nėra. Tik naujieji rusai, kuriais sėkmingai ir seka.

    Beje, Auksinis kardas su Fredžiu vienoje pusėje :) . Aš šalia jūsų :) .

  36. 6682.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 5:37 pm

    romai, blyn :D
    taigi atspėjai! Tik pas mane bus dar truputį padažo, bet patiekalas tai būtent toks.

  37. 6683.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 5:46 pm

  38. 6684.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 6:16 pm

    Marai, į kultūrinį paveldą mes dažnai žiūrime per kažkieno kito mums uždėtus akinius. Iš principonet nėra labai aišku, kas tai yra. Čia daug visokių kampų. Nuo kurios datos prasideda Vilniaus senovė ir ką verta nugriauti, kad senovę apvalyti nuo vėlėsnio laikotarpio vilniečių nepagarbos? Kaip vertinti tokį veiksmą kaip Valdovų rūmų atstatymą- kaip pagarbą paveldui, ar kaip tik nepagarbą? Kaip turi atrodyti autentiškas senamiestis ir kame jo autentika?
    Savo požiūrį į vizualinę taršą ir į harmoningą aplinką irgi turiu. Galvoju, kad pastatai arti senamiesčio neturi būti aukšti. Manau, kad prie savivaldybės dar galima statyti panašaus aukščio pastatų, o šalia Mindaugo tilto reiktų stengtis išlaikyti užstatymą kaip dabar yra.

  39. 6685.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 6:20 pm

    Patiko iškaunis :)

  40. 6686.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 14th, 2011, 6:32 pm

    Kodėl jūs niekada realiai nesusėdate ir nediskutuojate? Juk esate iš Vilniaus, tad pasiėmė alū galite padaryti susitikimą Ligitos tinklaraščio didingųjų protų diskusijos. Po to naujas idėjas galėsite aptarti čia.

  41. 6687.

    Maras rugpjūčio 14th, 2011, 8:37 pm

    Neknygini, aš abstinentas :) .

    Romai, mes į viską žiūrime per kažkieno kito uždėtus (ir dar pačio persikurtus) akinius – juk kultūra ir yra tam tikri akiniai. Turbūt sutiksi, kad ne kiekvienas sau susikūrėme kultūrą, o ją perėmėme modifikuodami sau.

    Taigi, klausimas dėl akinių virsta kiek kitu: ar mūsų kultūroje (čia plačiąja prasme, kaip tai, kas jungia visuomenę) išvis egzistuoja kažkokia nusistovėjusi pažiūra į paveldą, ar kiekvienas susikuriame savąją ir dėl jos mušamės su kitais. Man rodos, bendro supratimo nėra, kaip ir supratimo apie paveldą apskritai. Viskas turi prasidėti nuo smulkių dalykų: senelio fotelio, protėvių fotografijų, daikto, kurį čiupinėjo tavo protėviai prieš šimtą metų. Tuomet ateis ir kitų, didesnių dalykų supratimas. Kaip jis gali egzistuoti, kai ne taip seniai, sovietmečiu, visi skubėjo kuo greičiau parduoti savo namus kaime (melioracija gerai mokėjo) ir pabėgti į miestą? Kai visi metė lauk senus baltus ir pirko vienodas spintas su antresolėmis. Kuris iš mūsų turi šeimyninį daiktą, paveldimą iš kartos į kartą daugiau nei 100 metų? Aš tokio neturiu, bet mano atvejis gana specifinis – negalėjau turėti, neliko net prieškarinių nuotraukų. Bet pas ką liko, daugelis juk tiesiog išmėtė.

    Dabar dėl konkrečių Tavo klausimų, kad ir daugiau retorinių. Kaip atrodo man. Nieko nereikia valyti, nieko nereikia griauti, kad atidengtum senesnį dalyką. Viskas yra istorija, taip pat ir sovietmečio užstatymai. Aišku, jei koks parkas buvo pristatytas dėžučių, tuomet taip, jas gali reikėti nugriauti, kad parkas vėl taptų parku, o ne sodelių rinkiniu. Bet šiaip aš esu kategoriškai prieš tai, kas dabar daroma su paveldu: nugriaunamos XIX ir net XVIII a. detalės tam, kad „būtų atkurta” „gotika”. Tai tiesiog beskonybė ir barbarizmas. Pasižiūrėk Vilniuje į gotikinį namą Pilies 12. Namas kaip namas, bet „atkūrė” trikampį frontoną: http://www.paveldas.vilnius.lt/pic.php?failas=Photo/22262/12-1-1.jpg Nugi baisus, griozdas, jokio gotikinio grakštumo nėra. Nesunku ir atspėti, kad statytas 1986 m. – akivaizdžiai to laiko stilistika. Nes mes jau negalime daryti taip, kaip darė anais laikais – esame savo amžiaus vaikai. Tai ir nedarykime. Mokėjo gražiai statyti ir XIX, ir net XX a. (pvz., lenkiški tarpukario Vilniaus pastatai net labai nieko, dauguma tiesiog puikiai įsipaišo į senesnių namų kontekstą).

    Valyti reikia ne nuo nepagarbos, o nuo estetinio triukšmo, bjaurasties. Bet jos, deja, daugiausia tai dabar yra privaryta (antroje vietoje – sovietmetis, bet jį mes jau pralenkėme, atrodo).
    Valdovų rūmų atstatymas – aiški nepagarba paveldui, nesupratimas, kas tai yra. Kai tokie veiksmai daryti XIX a. (Vengrijos karalių rūmai, Londono Parlamentas), viskas gerai, nes tuomet toks buvo supratimas (ir nemažai gotikos paminklų sugadino su tokiu supratimu, bet ką jau čia). Tačiau dabar, kai pasaulyje visai kitaip suvokiamas paveldas, tai jau yra barbarizmas.

    Autentiškas senamiestis – be granito visų pirma. Be vitrininių langų. Kuo mažiau stiklo-plieno-betono. Estetiškas visų prima. Juk žmonės statė namus, kad jie būtų akiai malonūs, tuo didžiavosi – grožiu. Nes grožį kurti reikėjo daug pinigų, taigi, grožis rodė turtą. Grožis visais laikais buvo nenaudingas, ir tai, kad pasistatei gražius namus su daugeliu nenaudingų detalių, rodė, kad esi turtingas. Dabar irgi didžiuojasi turtu, bet… per savo beskonybę.

    Su kalnu šalia savivaldybės yra aplinkos problema, ją Fredis įvardijo. Užlipus ant kokios kalvos ir žiūrint į senamiestį visur kyšo tie bybiai, atsiprašant. Net ir iš pačio senamiesčio matosi. Anksčiau Vilnius, nors ir būdamas dauboje, iškildavo savo bažnyčių bokštais. Dabar gi jie užgožti to šlamšto (kuris dargi ir negražus, neestetiškas, tiesiog architektūriškai nekokybiškas). Vienintelė vieta, kur jų nesimato, yra būnant juose pačiuose. Taip, iš jų atsiveria pasakiškas vaizdas. Taigi, Vilnius iš vaizdo visiems virto vaizdu tiems, kurie įperka butus ten (beje, kiek girdėjau, gana prastos kokybės statybos – va tau ir prabanga :) ). Bet jau sugadinta, tai jokio skirtumo, ar dar bus keli, ar ne. Nebent sugalvos šimto aukštų patį bybiausią bybį, kompensuojantį savo impotenciją, pastatyti. Ačiū Dievui, dar nėra tiek pinigų turinčių kvailių Lietuvoj.

    Beje, kodėl Užkalnis, taip garbinantis tuos daugiaaukščius, gyvena senamiesty? Le Corbusier, kūręs abejotinos vertės architektūrą ir padaręs žalingą įtaką architektūros raidai, pats gyveno XVIII a. statybos prabangiame bute. Galvijų masei – dėžutiniai tvartai, o pats gyeno ten, kur maloniau :) .

  42. 6688.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 9:01 pm

    Marai, aš kaip tik tą ir norėjau pasakyti, kad svarbiausia -aplinkos harmonija. Dabartinio Konstitucijos prospekto apylinkėse dar visai neseniai ganėsi karvės. Tokia padėtis miesto centre neatrodė normaliai, todėl gerai, kad ta erdvė pradėjo tvarkytis. Nuo Gedimino kalno truputį peraukštas atrodo Avulio bokštas, bet kiek atsimenu iš spaudos, tam namui nevisai švariais būdais buvo pridėti du aukštai. Sutinku, kad blogai būtų statyti dar aukštesnius, o ir tokio pat aukštumo nebūtų gerai.

  43. 6689.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 9:07 pm

    Šiandien susitikau su viena savo gera pažįstama dar iš tų laikų kai studijavau filosofiją. Jinai maždaug prieš 10 metų išvažiavo į Vokietiją studijuoti religijotyros ir ten pasiliko. Tai aprodžiau jai Šnipiškes, kur prie daugiaaukščių. Jinai vis gailėjosi, kad neturi fotoaparato ir sakė, kad artimiausiu metu pas ją vienas draugas iš Vokietijos atvažiuos, tai jinai vesis jį ten namus ir žmones aprodyti.

  44. 6690.

    Neknyginis vardas rugpjūčio 14th, 2011, 9:09 pm

    Kreivarankis filosofas ir turėjo daug draugių studijų laikais.

  45. 6691.

    Fredis* rugpjūčio 14th, 2011, 9:44 pm

    Tinklaraštininkas (anot A.Puklevičiaus) neturi teisingo humoro jausmo, Trakimas su nerijumi lygiai taip pat nesupranta ekonomikos, o Valentinas su Užkalniu ignoruoja paveldą.
    Kai kuriems dalykams žmonės yra negabūs ir vien todėl ant jų pykti negalima, tik geriau būtų, kad jeigu žmonės (konkretūs asmenys) ko nors nesupranta ir nežino, tai geriau būtų, kad jie daugiau klausytųsi ir mokytųsi, o ne viešai reikštų ir demonstruotų savo neišmanymą.
    Dar niekada neteko girdėti nusišnekant kreivarankio. Kreivarankio savybė nešokčioti iš džiaugsmo pamačius saldainį negali nežavėti, kreivarankis išmintingesnis ir protingesnis už Patacką, Sabaliauskaitę ir Užkalnį kartu sudėjus. Štai ką reiškia baigti filosofijos studijas. Žmogus filosofuoja, vadinasi gyvena.
    Neknyginiam Aurimui. UK gyvena daug liūdnų mokančių kalbėti angliškai anglų. Vienas jų – Robbie Williams http://www.youtube.com/watch?v=678RnDPvtL0&feature=fvwrel. Geriau pasivaikščiok su kreivarankiu ir jo drauge iš Vokietijos po Šnipiškes ir pažink miestą ir jo žmones, kuriame ruošiesi gyventi.

  46. 6692.

    Maras rugpjūčio 14th, 2011, 10:01 pm

    Romai, kad tvarko tai gal ir nieko (nors man ta erdvė tarp senamiesčio ir Užupio, kur sodyba, kūdra ir vištos laksto, labai estetiška. Nors ir miesto centre.
    Problema ta, kad pats savaime tas savivaldybės kalnas gal ir nieko, bet jis su Vilniumi nedera, su senamiesčiu. Va būtų kur toliau – tuomet taip, tegul būna.

  47. 6693.

    romas rugpjūčio 14th, 2011, 10:27 pm

    Marai, aš manau, kad miestas – kaimas mums perbrangu. Įsivaizduok, kokios ilgos ir brangios pasidaro miesto komunikacijos, kokiais atstumais ir kaip neefektyviai tenka judėti žmonėms. Tokios prabangos neleidžia sau kur kas turtingesnės valstybės.

  48. 6694.

    kreivarankis rugpjūčio 14th, 2011, 10:29 pm

    romai,
    o tai tu manai, kad miestas-miestas yra pigesnis?

  49. 6695.

    Maras rugpjūčio 14th, 2011, 10:41 pm

    Na, jei žiūrėsime tik iš pigumo-brangumo pozicijų, tai užteks šitokių košmarų:http://www.brianmicklethwait.com/culture/archives/2004/11/two_of_the_many.html (vėl Le Corbusier, žiūr. viršutinį paveikslėlį. Beje, apie du jo veidus – visai įdomiai. Labai tinka jo gyvenimas ne savo projektuotame name)
    Bet jei įskaičiuosime, kad kainuoja ir žmogaus pasitenkinimas gyvenamąja erdve (jis geriau dirba, pvz.), tai gal ir pigumas-brangumas visai kitoks pasirodys.

  50. 6696.

    Maras rugpjūčio 14th, 2011, 10:41 pm

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt