Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras rugpjūčio 12th, 2011, 4:12 pm
Rašai, vadinasi, mąstai. O jei mąstai, vadinasi, sužinosi
.
Ligita rugpjūčio 12th, 2011, 4:13 pm
Kadangi galingas yra tik kreivarankis, o Aurimas, kitaip dar žinomas Neknyginiu vardu, pasiners į galingo žmogaus koncepsijos kūrimą, kaip ir romui man peršasi išvada apie filosofijos studijas. Vis kartojama „niekas”, filosofijoje juk egzistuoja niekis, be to, paskutiniuose tinklaraščio įrašuose vyrauja „ištraukos iš galvos mąstymų”. Tačiau čia įsisuka anglų kalbos teikimo laimės analizės, kurios šiek tiek supainioja reikalą. Kągi – filosofija ar anglų filologija?!
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 4:15 pm
Ne anglistas, bet toks galėčiau būti, jei tik nebus man per sunku ravėti daržą savajam žemės lopinį. Gal būsiu dar ateityje, jei man pavyks gerai jau viską iškaupuoti, kad nebūtų piktžolių didžiųjų po sunkaus darbo. Ir šiaip gerai jau moka anglų kalba tie žmogeliai, kas mokos tam sambūryje, kur aš.
Anglų kalbos neapleisiu, galvoju, ar eiti į anglų kalbos entuziastų susirinkimus, tačiau ir turiu intencijų anglų kalbą mokytis.
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 4:22 pm
Nebejaučiu galios, nes visada aš būnu ir nieko neveikiu, tad galva tuščia ir nieko negalvoju aš tikrai. Niekada aš nerašiau apie anglų kalbą paskutiniu metu, tad keista. Nieką aš dažnai vartojau. Ir čia labiau yra metafora. Žinoma, tik nežinai iš kokio turinio ji yra. Kokia aliuzija yra tas niekas. Prakeiktas tropas.
Tomas Chochrin rugpjūčio 12th, 2011, 5:56 pm
Aha, sunku tikėtis turėti galios, kai daugiau nieko nedarai tik skundiesi, kaip tau blogai, koks tu prastas ir t.t. Tai labiau primena negalią..
Maras rugpjūčio 12th, 2011, 5:58 pm
Tomai, atsiversk kelis puslapius atgal ir pažiūrėk į savo komentarus
.
Valentinas rugpjūčio 12th, 2011, 7:40 pm
Aurimas įstojo į Filosofiją. Tai nėra jokia specialybė ar profesija. Iš esmės, Aurimas pasiėmė sau dar kelis metus, kad surastų savo kelią. Kreivarankio atvejas rodo, kad kartais kai atrandi savo kelią būna jau per vėlu. Tačiau gali būti viskas ir gerai Aurimui, nenusiminkime!
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 7:56 pm
Geriau būti nereikšmingu filosofu, negu susireikšminusiu banko tarnautoju-teisininku, kuris išduoda Baltarusijos KGB privataus asmens bankinių išrašų išklotines pagal kitos teisėjos (J.Gaidytės-Lavrinovič) priimtą sprendimą. Labiausiai nusikalstamos specialybės yra teisininko ir ekonomisto.
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 8:57 pm
Kai vaidinau, teatro mokytojas vienąkart netyčia papasakojo apie mane iš rankos žymių. Pagal pateiktus faktus iš prigimties toks esu: giliamintiškumas + kūrybiškumas + keistumas ar neįprastas asmuo. Galiu būti juokingas. Dažnai būnu savo asmeniu kitiems toks, tačiau dar būnu ir susimąstęs rimtuolis. Būnu keistas ir įdomus. Taip apibūdina mano aplinkos žmonės mane. Ne tik internete, bet ir realiame gyvenime. Lietuvių kalbos mokytoja 10 ar 11 klasėje klausė, ar aš nenorėčiau studijuoti filosofijos. Mano klasės draugai pastebėjo, kad filosofuoju, nors pats aš to neįžvelgiau. Dvyliktoje klasėje istorijos mokytoja pradėjo sakyti apie mano filosofiškumą rašto darbuose. Aš pats nejaučiu, kad filosofuoju, tiesiog rašau. Kai mokiausi stipriai anglų kalbą, pradėjau domėtis filosofija, nes reikia vieną kokią sritį turėti mėgiamą, kad pavyktų mokytis sėkmingai anglų kalbą. Itin nepatinka teorinė dalis, nes atrodo, kad yra nuobodi, tačiau labai geidžiu išgirsti apie filosofiją bendrai. „General“ filosofija man patinka. Apie ją skaityti ir ją suprasti. Taip pat patinka filosofijos istorija, kas vyko ir kaip viskas kūrėsi, kas atsiranda, kaip keičiasi kultūra. Man patinka mąstyti. Gal tiksliau suprasti naujus dalykus, susiejant sąvokas ar iš gyvenimo kažką suvoktį, jį patiriant. Mano svajonė buvo rašymas, tačiau aš neturiu įkvėpimo savy visada. O jei galvočiau, tada gal ir parašyčiau, bet nežinau, kiek būtų įdomu. Mano rašymas remiasi biologijos pradu, nes aš dar buvau gabus iš prigimties biologijai. Jei būčiau rimtai valgęs biologiją, tada gal būčiau medikas, tačiau daug mokytis. Aš pasukau į tai, kas man patinka. Noriu patirties gauti iš gyvenimo, nes visą dieną namie būnu. O su medicina tas pats būtų, nes reikėtų daug mokytis kiekvieną dieną. Labiau patinka kūryba. Kai rašysiu, aš kursiu. Man patinka tarptautiniai žodžiai. Aš nežinau kodėl, tiesiog. Kai pradėjau skaityti daug, tada visas mano filosofiškumas ir išryškėjo. Turiu retoriką kažkokią, nors nėra labai ji raiški. Žinau, kad kai buvau šiek tiek aukščiau nei pradinės klasės, internete rašydavau itin neraiškiai. Turbūt iš tėčio paveldėjau kalbėseną, nes jis daug kalba ir mėgsta kalbėti, socialus toks. Aš daug kalbu, bet kartais ir tyliu. Kalbu, kai esu drąsus. Nežinau, ar daug galėčiau protingai pakalbėti, tačiau mano paskutinės kalbos įvertintos maksimumais, nors 10 klasės įskaitos kalba buvo verta tik 7. Čia bandomoji ji buvo prieš tikrą įskaitą, kai daug dar neskaičiau per daug. Kai pradėjau skaityti angliškai, daug žodžių mačiau, nes žodyną turėjau visada kuprinėje.
Žadu mokytis anglų kalbą, nes bus galima. Jei tik nebus per sudėtinga mokytis tai, ką aš dabar pasirinkau.
Pats žinau, kad mano rašto darbus įvertina įdomiai. Bent jau tuos, kuriems skyriau daug laiko. Tai buvo mano 12 klasės kalbėjimas ir esė apie valstybę. Taip įvertino mano darbus mokytojos. Ar jos melavo? Aš nežinau. Toks turbūt pirmas įspūdis. Ar taip visada bus? Aš nežinau. Aš galvojau, kad jei esu kitoks, tada gyvenime galiu pamatyti tai, ko kiti nepamatė ir apie tai būčiau parašęs savo filmo scenarijuje.
Blogiausia, kad aš itin ilgai galvoju. Kai rašau, itin daug laiko atima šis procesas, nes ilgai mąstau. Kodėl taip darau? Aš nežinau. Aš viską ilgai linkęs mąstyti, nesirašo taip, kad greitai viskas eitųsi. Todėl per egzaminą daug kartų į laiką žiūrėjau ir netgi skubėjau. O parašymui vieno lapo esė skyriau visą dieną nuo ryto iki vakaro.
Kai baigsiu, bandysiu rašyme įsitvirtinti. Rašyti tekstus žiniatinklio naujienose. O gal įgriūsiu į kūrybininką? : D Bet sunku kurti būtų visada scenarijų juk man, kai aš jau toks ilgasis galvočius ir be jausmų, kai viskas būnu visada jau tuščia galvoje. : DDDD Svarstau apie vertimą, tačiau aš nesu gabus lietuvių kalboje. : D Nejaučiu kalbos ir daug darau linksnio klaidų. : (
Dabar galvoju, kokį būrelį pasiimti. Nežinau, daug variantų. Gavau bendrabutį aukščiausioj vietoj, nors prašiau, kad jis būtų kuo žemiau, mat bijau aš važiuoti liftu. Taip rašiau jau savosiose pastabose.
Tokia mano istorija. Kas bus? Aš nežinau, bet jei mano toks jau kelias skirtas iš dausų, tada jau turiu eiti juo. Juk viskas taip susirėdė man netikėtai. Kažkoks ženklas, o gal taip lemta. Mano močiutė sako, kad reikia atsiduoti Dievo valiai. Pažiūrėsiu, ką reiškia. Aš tikiu, kad kiekvienam yra skirta misiją iš aukštybių, iš dausų ir žmogus turi ją suvokt, atrasti ir įvykdyti gyvenime. Tokia tada jau bus gyvenimo prasmė : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddd
Kai mažas buvau, augau kaimo aplinkoj, tad lyg kažkokia dvasiška kūrybinė galia turėjo išsivysti nors truputį?
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 9:33 pm
Būti aukštai Danguje yra privalumų, nes gyvenimas ant Žemės yra žiaurus: http://www.youtube.com/watch?v=fDqVb24QqSQ
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 9:49 pm
O ar danguje visi bus lygus? Aš klausau dabar Lil Wayne, tu nori paklausyti?
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 10:09 pm
Ar lygybė yra siekiamybė?
Sėkmingas, sėkmingesnis, sėkmingiausias….
Saugumas, orumas, gėris, išskirtinumas – taip.
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 10:12 pm
Fredis, norėtum mokėti repuoti? Gal kada nors dainuoji itin stipriai?
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 10:16 pm
Fredi, tu jau esi labai daug pasiekęs gyvenime. Kažink ką veikia dabar Auksinis Kardas? Jis irgi daug jau gyvenime pasiekė.
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 10:19 pm
Kreipinys su galūne -is tyčia gavosi, kad stipriau būtų, humoristiškai?
Ne, nerepuoju ir nedainuoju, stipriai darau kitus dalykus.
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 10:26 pm
Daug pasiekė tik Romas (romas), nes jis gyvena beveik ant žemės, nuosavame name su kruopščiai nuskusta pievute priešais dienos kambario langus, tačiau įmanoma daug pasiekti ir būnant Danguje. Pavyzdžiui Mėnulį. Dabar jį užstoja debesys, tačiau man skambino ir pranešė, kad iš kitur jis šiuo metu atrodo įspūdingai.
Neknyginis vardas rugpjūčio 12th, 2011, 10:34 pm
Fredi, norėtum sėdėti ant debesų ir žaisti krepšinį su mėnuliu? Norėtum kartu būti su žvaigždėmis, Fredi? Kokius kitus dalykus itin stipriai darai?
Fredi, ką reiškia tavo dangaus metafora? Ir kodėl tu dangų laikai tikriniu daiktavardžiu?
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 10:48 pm
Jeigu Žemė rašoma iš didžiosios raidės, tai kodėl Dangus turi būti iš mažosios?
Ligita irgi rašo Dangus taip kaip Aš.
Kaip Danguje, taip ir ant Žemės.
Jau Mėnulis matyti…
Fredis* rugpjūčio 12th, 2011, 11:33 pm
Neknygini varde, Maironį teko skaityti? http://katekizmas.group.lt/text/lietuviai/maironis/pavasario_balsai.html
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 12:36 am
Patarkit, prašau, kokį man būrelį pasirinkti? Neapsisprendžiu. Jaučiuosi kaip Buridono asilas dabar ir kankinuosi. Prašau, padėkit.
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 12:37 am
Taip, esu skaitęs Maironį. Turiu namie du rinkinius. „Kur bėga Šešupė“ vienas, o kitas „Pavasario balsai“ rinktinė. Šių knygų nesaugojau, jos išdraskytos, apipieštos.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 8:09 am
Kai prisimenu, kad Kreivarankis yra galingas ir kai paaiškėjo, kad Aurimas įstojo į filosofiją, tai mintyse iškilo kita garsi filosofų trijulė – Platonas – Sokrato mokinys, Aristotelis – Platono. Lygiai taip, Aurimas yra Kreivarankio mokinys. Belieka laukti, kol Ligita mamai ir Filosofijai pagimdys naują Aristotelį!
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 8:30 am
Būrelis yra kolektyvinis darinys, todėl jame reikia balsu rėkti, šaukti, mosuoti kojomis ir rankomis ir visaip kitaip reikštis. Tai galėtų būti drama, šokis, futbolas. Filosofiniai veikalai ir kitokios knygos skaitomos vienumoje, ne būrelyje.
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 9:59 am
Mąstau apie anglų kalbos entuziastus arba vertėjus jaunuosius, jei jie bus. Dar galvoju apie rašančiuosius, tačiau ten nebus tokios veiklos visuomeninės, manau, tad nežinau.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 10:09 am
Kad būtų lengviau patarti, reikėtų pamatyti būrelių sąrašą. Būsimam filosofui gal būtų naudinga sekti Austro ir Diogeno pėdomis – įsirašyti į Maximos sandėlininkų būrelį, kad labiau suprastum filosofavimo objektą.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 11:14 am
Tai Aurimas į filosofiją įstojo?
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 11:27 am
Panašu, kad taip. Teks tau Kreivaranki prisiimti dalinę atsakomybę
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 11:32 am
Spėju, tai pasireikš tuo, kad turėsiu atsakinėti į begalinius klausimus apie tam tikrų filosofų tam tikrus kūrybos niuansus tikintis, kad į kiekvieną klausimą turiu seniai paruoštą aiškų atsakymą
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 11:39 am
Pradėk mentoringą nuo patarimo kokį būrelį rinktis.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 11:41 am
Nelabai suprantu apie kokius būrelius jis ten kalba. Pvz. aš savo laiku VDU studijavau, tai ten tiesiog į norimą kursą įsirašyt buvo galima ir to pilnai pakakdavo.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 11:45 am
Tu galingas!
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 11:52 am
Filosofijos studijas reikėtų derinti su golfo žaidimu ir tai praktikuoti tarp 30-50 metų amžiaus.
Neknyginio vardo labai drąsus ir neįprastas pasirinkimas studijuoti šį mokslą iš karto po gimnazijos.
Aristokratiškos, bajoriškos šaknys?
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 11:53 am
Nieko neklausinėsiu, nes visi nekenčia, tad tegul žmonės būna laimingi. Nematau prasmės. Pasidaviau. Juk mano gyvenimo devizas yra būti nieku ir nematomu. Vat taip! Nebeerzinsiu.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 11:58 am
Aurimai, nustok maivytis
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 12:06 pm
Ne taip paprasta tapti Nieku. Nieką reikia nusipelnyti, turėti tam talento. Nematomu tapti labai labai sunku. Tam reikia ilgai ir sunkiai dirbti. Neatmesk geranoriškos galingojo Kreivarankio pagalbos.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2011, 12:13 pm
Niekam jokios pagalbos aš nesiūlau
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 12:18 pm
Maras daug pasiekė. Turbūt gal net daugiausiai, nors nežinau, kaip jis moka anglų kalbą. Labai daug priklauso nuo anglų kalbos.
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 12:21 pm
Tik mane sunervinate čia ir nuliūdinate visada. Pasityčiojate kaip visada iš nebrandžios galvos.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 12:33 pm
Aurimai, klausiu rimtai, be pasijuokimo:
Ką tau reiškia „daug pasiekė”. Kokį turinį į tai įdedi?
Maras rugpjūčio 13th, 2011, 1:11 pm
Ojojoj, blogai. Prastos mano anglų kalbos žinios – nieko nepasiekiau, reiškiasi
. Negalingas esmi, vaje.
Maras rugpjūčio 13th, 2011, 1:12 pm
[velnias, kokio velnio veidelis perplyšo per pusę?]
romas rugpjūčio 13th, 2011, 1:30 pm
Aurimas galimai yra emo kultūros atstovas.
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 1:30 pm
Filosofiją reikia dėstyti komplekte su dar viena specialybe.
Filosofija – maisto technologija ir inžinerija http://www.studijos.lt/mokymo_programa/1109/0/maisto-technologija-ir-inzinerija, filosofija-braižyba, suvirinimas, mūrinės pertvaros. Filosofija – teisė, filosofija – pedagogika ir t.t..
Tomas Chochrin rugpjūčio 13th, 2011, 1:31 pm
Filosofų klubas?
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 3:48 pm
Skaitydamas apie univerą, atradau teigimą ir neigiamą jo esminį dalyką.
Vienas susijęs su dėstytojai, o kitas turi ryšį su studentais.
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 8:08 pm
Kas labiau vilnietė – Kristina Sabaliauskaitė ar A.Užkalnis, kieno jūs pusėje? Aurimas (Neknyginis vardas) tikriausiai yra 578 991-asis Tikrasis vilnietis.
Valentinas rugpjūčio 13th, 2011, 8:18 pm
Aurimai, teigti,kad studentai yra universiteto problema tas pats, kas teigti jog lenkai yra Lenkijos problema.
Fredi, nei vienas, bet labiau Užkalnio pusėje.
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 8:35 pm
Užkalnio teksto net negalėjau skaityti, tik įžangą, jis man atrodo, kad neragavęs jokio mokslo, tuščia puodynė, propagandistas, na, panašus į mane. Kristina S., matyti, kad perskaičiusi daug knygų, todėl labai subtili ir visai ne padugnė. Einu skaityti Užkalnio ir pasižiūrėsiu kas ten galėjo būti įdomaus. Įdomi Kristinos mintis – jei gatvės kvepėjo šūdais – dar nereiškia, kad tuometiniai miestiečiai buvo nevalyvi ir jiems patiko taip gyventi. Vilniuje – nuosmukis, modernių kanalizacinių technologijų nebuvimas ir t.t..
Fredis* rugpjūčio 13th, 2011, 8:48 pm
Užkalnio tekstas smagus ir efektingas, tačiau jo negalima duoti skaityti Zuokui ir kitiems su paveldosauga http://www.mokslai.lt/referatai/konspektas/paveldosauga-puslapis1.html nesusipažinusiems, ją ignoruojantiems asmenims – Gelažnikui ir kompanijai.
Neknyginis vardas rugpjūčio 13th, 2011, 8:55 pm
Fredi, aš nesakau taip, kai tu teigi. Aš negyvensiu Vilniaus mieste.