Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Neknyginis vardas rugpjūčio 4th, 2011, 7:20 pm
Marai, kada galėsiu paimti iš visuomenės įtakingo žmogus, intelektualo interviu, tavęs? : )
Neknyginis vardas rugpjūčio 4th, 2011, 7:28 pm
P. S. Pasiilgau čia kalbėti, mano tikri draugai,čąęėęėąū
Tomas Chochrin rugpjūčio 4th, 2011, 8:14 pm
Pas Artūrą šiandien nerealių komentarų diena. Geriau už bet kokį humoro klubą. Trūksta tik nerijaus indėlio..
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 4:31 pm
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/naujoji-lietuvos-prezidento-sajungos-lydere-kbrazauskiene-ginsime-paprastu-zmoniu-interesus.d?id=48307911
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 5:00 pm
Tomai, nežinau kodėl duodi šią nuorodą, tačiau siūlau pasidžiaugti už Šustauską. Prieš kurį laiką buvo pranešimų, kad jis be pajamų šaltinio, jau beveik nebeturi už ką valgyti. Brazauskienė pinigų turi – reiškia Šustauskas vėl sotus. Džiaukimės, kad Lietuvoje atsirado vienu sočiu žmogumi daugiau.
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 5:10 pm
Valentinai, tavo bajeriai yra geri
Aš džiaugiuosi, kad pagaliau atsirado kažkas, galįs atstovauti mano interesus.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 5:20 pm
Batalijos pas Račą privertė susimastyti mane apie teisuoliškumą. Yra tam tikras būrys žmonių – teisuolių profesionalų. Jie visada teisingi, jie geri, jie pilni gerų norų – bet dažniausiai nuobodūs ir neįdomūs. Račo pavyzdys visiems gerai žinomas, todėl jo nebekartosiu. Tačiau, mano nuomone, Račas žurnalistikoje yra tas pats kas Mamontovas popmuzikoje – teisingas, atliekantis misiją, tačiau nuobodus, nekūrybiškas ir neįdomus. Jei kūrybiškas žmogus nori pranešti kad „pasaulis pilnas meilės” jis tai padaro kūrybiškai. O kūrybinis impotentas tačiau teisuolis profesionalas sako tiesiai šviesiai „World is full of love”. Kad būtų dar teisuoliškiau, reikia šalia pasisodinti kokį kitokios spalvos atlikėją. Apie tai, kad pati tema yra nuvalkiota dar nuo hipių laikų kalbėti net neverta.
I took a ferry to Hong Kong
I’ve crossed the water from the Kowloon Town
Now my witnesses are gone
There’s nothing left inside to bring me down
See, world is full of love
See, we are free enough
Now hear that holy sound
One is everything around
I’m in London for to Below street
I see this pretty rainy day
And I’m walking to the jungle beat
And all my pains just passed away
See, world is full of love
See, we are free enough
Now hear that holy sound
One is everything around
Now I’m in Berlin where I’ve just arrived
I’m in the East West South Hotel
This place is really out of anytime
I have no more complains to tell
See, world is full of love
See, we are free enough
Now hear that holy sound
One is everything around
Wherever you are
This world is full of love
Whoever you are
This world is full of love
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 5:29 pm
Valentinai, aš galvoju, kad tu ten tik pramogą sau daraisi, kad greičiau dieną prastumti. Kad privertė susimąstyti, gal tai tau išeina į naudą
Nes aš pas Artūrą lankausi dažnai, nes ten visada bus iš ko pasijuokti. Aktyvus dalyvavimas nėra būtinas. Užtenka skaityti..
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 5:54 pm
Tomai, atsakyk man kaip teisininkas:
Ar Sapno sakinys: „Kaip mąsto moterys? Jos mąsto smulkmenomis, jos neapima visumos” yra žeminantis ir diskriminacinis moterų atžvilgiu ar vis dėl to aš be reikalo draskiau akis Račui?
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 6:19 pm
Čia yra sudėtinga atsakyti kaip teisininkui: diskriminacija, įžeidimas ir žodžio laisvė. Rimtam atsakymui reikia konteksto. O pagal kontekstą kiek skaitau A. Račo blogą, ypač skaitant senesnius komentarus, sapnas yra visiškas durnelis pateisinantis savo slapyvardį 100%, kuris šiuo atveju išreiškė savo nuomonę. Galim žiūrėti, kad jis pasakė negražiai ir pan., tačiau tai tėra eilinio durnelio nuomonė, kuri nesukelia jokių žalingų padarinių (neriboja/nevaržo moterų teisių ir pan.), todėl tegul šneka ką nori.
Teiginiai: „jos masto smulkmenomis ir nemato visumos”, mano žiniomis yra paremti sociokultūriniais stereotipais ir nieko daugiau. Aš į juos žiūriu kaip į tuos kur sako, jeigu barsukas apsivertė vasario mėnesį ant kito šono ar išlindo iš urvo (kažką tokio esu girdėjęs) – reiškia tuoj bus pavasaris.
Aš galvojau tu su Raču smaginiesi. Šiaip, mano supratimu, sapno komentaras buvo skirtas įžeisti Užkalnį, o ne moteris. Tačiau toks įžeidimas stipriai prasilenkia, bent jau su garbės ir orumo įžeidimo samprata formuojama tiek Lietuvos, tiek užsienio teismų. Tai tiesiog yra subjektyvi nuomonė, kuriai netaikomas tiesos kriterijus. Aišku, yra tokie reikalavimai, kaip kad nuomonė turi būti reiškiama korektiškai, tačiau atsižvelgiant į Užkalnio, dėl savo veiklos ir elgesio, kaip į viešo asmens statusą ir į sapną, kaip interneto komentatorių, kuris tikriausiai turi rimtų realiame problemų gyvenime, taip atrodo skaitant jo komentarus, nemanau, kad kažkokios ribos buvo peržengtos.
O Račas į tavo komentarus žiūri taip, nes tu ne kartą, o dabar ypač dažnai, jam prieštarauji, ypač užkalnių srityje. Matosi, kad Artūras yra labai stipriai pavargęs nuo visko. Man pavyzdžiui Užkalnis visiškai neatrodo pavojingas ir tai ką jie daro su Artūru yra daugiau juokinga ir tuo pačiu apgailėtina.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 6:27 pm
Tu teisus, aš pas Račą smaginuosi, tačiau tuo pačiu noriu būti teisus. Sapno komentarą vertinu Račo konstitucijos t.y. „nerašytų taisyklių” kontekste. Nesuprantu kaip faktas, kad Sapno komentaras yra „nuomonė” gali ką nors keisti iš principo. Tegul tai būna jo nuomonė, tačiau jei ta nuomonė išreiškia diskriminacinį ir įžeidžiantį požiūrį į moteris, tai reiškia, kad pažeistos nerašytos taisyklės. Juk paskutiniu metu nemažai yra nuteistų žmonių dėl komentaruose išsakytų pasisakymų apie žydus, homoseksualus ir t.t. Jie juk irgi gali argumentuoti, kad tai jų „nuomonė”.
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 6:38 pm
Valentinai, ten yra kurstoma nesantaika ir yra įrodinėjamos nusikalstamų veikų sudėtys. Tokie „kaip mirtis visiems X tautybės”. Jie šiuo atveju ragina diskriminuoti, naikinti ir pan.
Sapnas tiesiog pareiškė savo įžvalgą apie užkalnį. Tu jam taikai savo susigalvota aukštesnį elgesio standartą.
Kita tavo klaida, yra, jog galvoji, kad Artūras bus visiems vienodai sąžiningas ir teisingas. Kad Artūras yra geras (priklausomai ką įdėsi į sąvoką „geras) žmogus, sugebantis kovoti už savo įsitikinimus ir t.t. niekas nenuginčys, tačiau teisingumo etalonu jis laikomas tikrai negali būti, jis nepripažįsta savo klaidų. Todėl naivu tikėtis, jog jis visiems taisykles taikys vienodai.
Tiesa dar dėl interneto komentarų, manau, prokuratūra su jų persekiojimu gerokai persistengia net kai yra kurstoma diskriminacija ir pan., nes tempti tai prie baudžiamųjų nusižengimu, mano akimis, yra juokinga. Taip savotiškai bandoma perauklėti tautą ir jos kultūrą. Čia vėlgi, procesas vyksta atvirkščiai – yra taikomi aukštesni elgesio standartai. Kai realiai teisė turi atsirasti iš sociumo, o čia bandoma teisės normomis forsuoti kitokį visuomenės elgesį. Norint aukštesnių standartų turi keistis visuomenė, todėl tokius pavienius baudimo atvejus, kai nelaimingi žmonės pasisklaido internete, aš vertinu neigiamai.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 6:44 pm
OK, bet argi tai mano susigalvotas elgesio standartas? Nerašytos Račo taisyklės, kurias jis surašė ir apibrėžia tą sandartą. Aš atkreipiau Račo dėmesį, kad kažkas pažeidinėja jo paties surašytas nerašytas taisykles.
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 6:52 pm
Čia yra du variantai:
1) taisyklės nesaugo tų, kuriuos Artūras laiko pavojingais;
2) tu supranti kitaip jo taisykles, negu supranta jis.
Idealiai, jis turėtų geriausiai suprasti SAVO sukurtas taisykles ir taip būti teisingiausias. Tačiau problema yra tame, kad jis šiuo atveju yra įstatymų leidėjas ir kartu teisminė institucija. Tokia simbiozė iš esmės yra ydinga, nes taip jis savo sukurtą sistemą gali naudoti išimtinai savo naudai, bet tai tėra tinklaraštis, todėl nekreipkime dėmesio
Jis teisus tose vietose, kur rašė, kad jūs abu suprantat skirtingai. Ir šiuo atveju yra taikomi du elgeso standartai:
1) tavo Artūro taisyklių interpretacija;
2) Artūro jo paties taisyklių interpretacija.
Jeigu jam neatrodo, kad tos taisyklės nėra pažeidžiamos, jos nebus pažeistos dėl minėtos simbiozės. O tu prieš jį nelaimėsi niekada, nes jis yra per daug kategoriškas, o per paskutinius ginčus praradai bet kokį autoritetą (pasitikėjimą?) jo akyse.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 6:52 pm
Valentinai, nemaišyk žmogaus nuostatų su jo talentu. Daugelis kūrėjų buvo be galo nuobodūs savo teisuoliškumu (kad ir tas pats Dostojevskis), bet jų talentas nuo to niekur nedingo ir jų kūryba nesuprastėjo.
Yra ir dar viena teisuolių rūšis, kildinanti savo teisuoliškumą iš to, kad jie viskuo abejoja. „Abejoju, vadinasi, esu teisus”. Jie savaip irgi nuobodūs.
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 6:56 pm
Marai, kas mane ypač nervina, tai teisuoliškumas pasireiškiantis per besaikį agnosticizmą. Dabar darosi ypač populiaru.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 6:57 pm
Marai, įžvalga apie teisuolius-abejotojus yra tikrai labai įdomi. Aš apie ją pagalvosiu. Tačiau iš tavo komentaro nesupratau tavo pozicijos dėl Mamontovo. Nori pasakyti, kad jis nuobodus, bet talentingas?
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 7:02 pm
Tomai, sutinku, kad Račas Račo šalyje yra ir teismas, ir Seimas, ir Michael Jacksonas. Tai jo laimė ir tuo pačiu – prakeikimas – praras visus palaikytojus ir liks tik saujelė komentuojančių idiotų.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:06 pm
Valentinai, aš tiesiog įvedžiau talento kategoriją, kurios Tu, kalbėdamas apie teisuoliu-profesionalus, kažkodėl nepanaudojai, todėl gavosi labai suplokštintas ir netikroviškas vaizdas. Bruckneris – dar vienas tokio nuobodylos pavyzdys. Manau, jų tarp menininkų daugybė, nes menininkas turi tikėti savimi ir tą tikėjimą nešti kitiems, juo degti (Karde
).
Tai tiesiog abstraktūs samprotavimai, Mamontovo neturėjau omeny. Jei jau apie jį – tikrai ne Brucknerio, ne Lennono masto. Man dažniausiai neįdomus. Gal ne mano skonio. Bet ir nesigilinu.
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 7:08 pm
Aš manau, kad tai yra kiekvieno šiek tiek „didesnio” žmogaus problema. Jis per daug patiki savimi, yra per mažai kuklus, ir nesugeba žiūrėti kritiškai į save. „Didesnių” žmonių gyvenimo kelionės karjerose praktiškai be išimčių ateina toks etapas. Tada bet koks oponentas tampa durneliu, o visi šalininkai yra yesmen’ai.
Iš vieno užsieniečio gavau auksinį patarimą „always keep your ego in check” ir save reikia stengtis apsupti tokiais žmonėmis, kurie tau tai padės padaryti. O tai yra labai sunku.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:08 pm
Beje, Valentinai, Tu irgi esi teisuolis-profesionalas, tegul ir besistengiantis būti kūrybiškas bei įdomus
.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:11 pm
Tomai, toli gražu ne kiekvienas „didesnis”. Teko bendrauti su iškiliais žmonėmis, tai neretas jų buvo kuklumo įsikūnijimas. Priklauso nuo charakterio. Žinoti save vertę ir kritiškai save vertinti – skirtingi dalykai.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 7:13 pm
Marai, apgailestauju, kad tau taip atrodo. Manau, kad klysti. Teisuoliška yra tik mano internetinė asmenybė. Internete aš žaidžiu teisuolį. Nustebtum sužinojęs, kiek tikras Valentinas skiriasi nuo komentatoriaus Valentino. )
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 7:17 pm
Marai, tačiau būtent tokie „didesni” kurie turi šią problemą yra dominuojantys ir ryškiausi. Tiesiog sakau, kad tokie žmones tuo momentu, kai nesusitvarko su savo ego, nebesugeba savęs kritiškai vertinti – iš karto praranda viską, kas juos atvedė į tą „aukštį”.
Aš išlaipsniuočiau, kad nuo to momento, kai pereini nuo savo vertės žinojimo į nesugebėjimo kritiškai save vertinti ir susidoroti su savo ego, yra visų nuopolių pradžia.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:23 pm
Valentinai, o aš ir kalbėjau apie komentatorių Valentiną. Kaip galėčiau kalbėti apie žmogų, kurio visiškai nepažįstu?
. Ir šita plokštelė gerokai nugrota [žr. savo komentarą apie teisuolius].
Beje, Tavo nuolatinis pabrėžimas, jog tikrasis Tu yra visiškai kitoks, nei komentatorius Tu, irgi teisuoliškumo bruožas
Nors šiaip neabejoju skirtumu. Yra tekę ir man palyginti komentatorių ir jo kūrėją. Beveik dangus ir žemė.
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:29 pm
Tomai, nebent jie garsiau rėkia. Šiaip jau žmogaus „dydį” aš matuoju pagal darbus. Jei koks menininkas save laiko didžiausiu visų laikų kūrėjų, aš į tai nekreipsiu dėmesio, jei jis išties telentingas.
O „dominuojantys”, „ryškiausi”… Kas išmatavo, su kokia liniuote?
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 7:30 pm
Čia Marai tave pagavau. Aš beveik niekada nepabrėžiu, kad internetinis Valentinas skiriasi nuo realaus. Paskutinį kartą tai rašiau gal prieš kokius du metus
Maras rugpjūčio 6th, 2011, 7:32 pm
Ir kaip Tu čia mane pagavai? Aš prisimenu, man to užtenka
.
[Vis tas noras būti viršuje, laimėti, nugalėti, būti teisiam...]
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 7:37 pm
Marai, klausi „“dominuojantys”, “ryškiausi”… Kas išmatavo, su kokia liniuote?”
Tai yra mano asmeninė liniuotė. Dominuojantys ir ryškiausi pagal mane yra tie, kurie priima sprendimus ir daro didžiausią realų poveikį aplinkai.
Tiesa, mūsų diskusija yra apie skirtingus dalykus. Tu kalbi apie menininkus, o aš galiu prisipažinti, kad nieko neišmanau apie meną. Mano domėjimosi objektai: sociologija, politika, ekonomika ir t.t.
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 7:39 pm
Sakei „nuolatos pabrėži”, o po to „Aš prisimenu, man to užtenka”. Bet nebūkime teisuoliais ir nesiginčykime dėl Valentino, nes kas gali būti kvailiau nei ginčas dėl Valentino teisuoliškumo?
Fredis* rugpjūčio 6th, 2011, 8:41 pm
Dėl teisuolių. Palyginus su kitais (Raču, Valatka, Užkalniu) Valentinas yra mandagesnis, mažiau grubus. Tokia laikysena kyla iš visokeriopo pranašumo prieš oponentus.
Pykstu ant Maro, galėtų būti puikiu teisuoliu, tačiau viešojoje erdvėje kažkodėl beveik visiškai nesireiškia. Maro tinklaraštį Haid parku nelaikau, per daug snobiškas. Tikėkimės, kad Maras brandiną Didžiąją Idėją, galėtų nors metmenis čia užrašyt…
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 9:07 pm
Fredi, aš pykstu ant tavęs, kad praradai savo tapatybę
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 9:25 pm
Tomai, dėl Fredžio tu teisus. Neatsimenu kada jį Račas paskutinį kartą pavadino menkysta ar prikaišiojo blondines. Tai reiškia, Fredis prarado kirčio aštrumą. Liūdniausia, kad Fredžio vietą Račo bloge buvau priverstas užimti aš
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 9:29 pm
Tikėkimės, kad man niekada nereiks užimti jūsų vietos, nes apsižodžiavimais tai nepasibaigtų..
Valentinas rugpjūčio 6th, 2011, 9:51 pm
Ne visi žino, kad tu BJJ meistras, todėl vienas kitas gali užsirauti. Bet kai pamokytum kelis, gal tada ir Račas apsiramintų ir pagaliau taptų tokiu Raču, kurio Lietuvai reikia?
Tomas Chochrin rugpjūčio 6th, 2011, 10:06 pm
Nesu meistras
Neturiu tai patvirtinančio raiščio jokio. Man atrodo, kad Artūras yra iš tokių, kuris tik visiškai pribaigtas apsiramintų..
Fredis* rugpjūčio 7th, 2011, 12:07 am
Tapau pakantuku ir dar gi toleruokliu. Išdaviau save, esu bailys, amžinoje rezistencijoje sėdėti nenoriu, nusibodo, laisvėje, nors ir prišvinkusioje – geriau.
Sako, kad žmonės bėgant metams tampa tolerantiškesni, ne tokie impulsyvūs, atbunka „teisybės” jausmas, tačiau kada peržengiama riba, kada gali pateisinti, toleruoti viską?
Auksinis kardas rugpjūčio 7th, 2011, 1:08 am
Tikėti tuo, ką darai? Tiesiog būtina – kas tu per tapytojas, teptuko nenulaikydamas? Meninėje išraiškoje tas apsisprendimas būti kažkaip, o ne bet kaip, yra esminis. Kas be ko, jis dar nėra užtikrinantis kokybę. Asmens išraiškoje panašus vientisumas, jo nesibaiminimas, neslapstymas – irgi svarbus. Nors ir neprivalomas, kadangi ir minėtas kuklumas, saikingumas – dorybės dar didesnės, dažnai besiglaudžiančios prie stipraus, gal net stiprinančios. Galiausiai, minėtos savybės gali sugyventi viename individe – taip ir būtų geriausia, o teisė į individo autonomiją, asmeninius pasirinkimus, šiais laikais yra jam priklausantis minimumas. Ir gerai – tereikia nepamiršti ir kai ko, kas vertinga už ribų asmeninių.
Tomas Chochrin rugpjūčio 7th, 2011, 6:00 pm
http://www.rastgula.lt/ – šitie nevispročiai man signalizuoja, jog pasaulis ritasi į tokią duobę, kad vargu ar kada nors pavyks išsikapstyti..
Valentinas rugpjūčio 7th, 2011, 7:28 pm
Kaip įdomiai kartais susisuka aplinkybės. Barbių gamintojų kompanija pasirodo šnipinėjo Bratz lėlių gamintojų komapniją:
http://verslas.delfi.lt/business/leliu-bratz-gamintoja-prisiteise-is-mattel-309-mln-doleriu.d?id=48297049
Visi, kurie matė Bratz multikus žino, kad ten Bratz lėlės yra šaunios šiuolaikiškos merginos. Taip pat filmuke yra trys Barbių prototipai – rožinės suknelės, blondinės ir visiškai bukos. „Barbės” filmuke paprastai visaip kenkia, trukdo, labai dažnai šnipinėja Bratz merginas ir visada lieka kvailių vietoje.
Tai ir galvoju, ar čia gyvenimas atsitiktinai atkartojo multiko scenarijų ar Bratz gamintojai žinodami, kad juos šnipinėja specialiai pasityčiodami kūrė tokius multikus?
Tomas Chochrin rugpjūčio 7th, 2011, 7:39 pm
Valentinai, čia sąmokslo teorija?
Man kartais kyla panašių asociacijų kitose srityse. Pvz.: J. W. Bush kaip JAV prezidentas, aš galvoju, negi ten kažkas tikrina žmonių kantrybę ir taip tyčiojasi iš jų, kad sugebėjo į prezidentus prastumti kaubojų iš „Toy story”. Arba kelių mėnesių senumo skandalas su Anthony Weiner, kur jis twitteryje netyčia išplatino savo lytinių organų nuotraukas per apatinius. Ne ten nusiuntė. Ar čia tėra sutapimas, kad tai padarė asmuo pavarde „weiner”, tie kas labiau įgudę anglų kalboje ir žino slang’ą supranta ką ši pavardė reiškia.. Gal čia kažkas tyčiojasi ir vis bando ieškoti tos ribos, kurią peržengus viskas pasirodys netikra. Kaip filme matrica?
Maras rugpjūčio 7th, 2011, 8:04 pm
Gulėjimas yra tikra.
Pasaulis ritasi gulop.
Tegyvuoja rąstguliai!
Tomas Chochrin rugpjūčio 8th, 2011, 4:55 pm
Negaliu nepasidalinti vieno asmens komentaru G+:
Naglis Puteikis – Kviečiu nutraukti sutartis su SEB bei DnbNord bankais ir atstatydinti Teisingumo ministrą
Skandinavijos bankų ir Laisvosios rinkos instituto auklėtinių, dabar dirbančių Teisingumo ministerijoje elgesys Lietuvoje – arogantiškas, pasipūtęs. Pažiūrėčiau, per kiek valandų jiems aplaužytų ragus ir atstatydintų nepasipūtę, dviračiais į darbą važinėjantys Skandinavijos politikai, jei tie bankai suteiktų kam nors informaciją apie piliečių sąskaitas be teismo sprendimo (šiuo atveju taip ir buvo).
Arba pradėtų imti iki 3 Lt už pensininko atliekamą pavedimą per jų banką už komunalines paslaugas.
Lt politikų todėl ir nemėgsta, nes jie beveik visada gina stipresniuosius nuo įstatymo laikymosi (šiuo atveju Teisingumo ministerija netiesiogiai, bet aršiai gina Baltarusijos spec.tarnybas ir bankus) ir nuo teisėtų bei teisingų pensininkų ir kitų silpnesnių visuomenės narių.
Skandinavijos politikai elgiasi atvirkščiai, todėl ten lygybės, laisvės ir laimės indeksai nepalyginamai aukštesni , nei LT.
Šis įvykis vaizdžiai parodė, kur nueina teisė be moralės. Beje, taip, kaip pasielgė Laisvosios rinkos instituto išauklėta Teisingumo ministerija, elgiasi ir labai žymi dalis Lietuvos teisėjų ir prokurorų: dvigubi standartai, meldimasis stipresniam, silpnųjų paniekinimas ir sutriuškinimas taip vadinamos teisinės technikos mechanizmais.
Raginu atstatydinti (kreipimais, raštais, piketais, mitingais) Teisingumo ministrą ir kitus šio negražios istorijos veikėjus iš Teisingumo ministerijų ir SEB bei DnbNord bankų.
Nutraukiu sutartis su šiais bankais ir raginu kitus pasielgti taip pat.
Tomas Chochrin rugpjūčio 8th, 2011, 5:06 pm
Pamenu kažkada racas.lt nerijus sakė, kad balsuotų už Naglį Puteikį. Galvojau, kas čia per vienas, įtikęs nerijui. Dabar paskaičiau šį komentarą ir supratau kodėl. Šio asmens elektoratas visiškai aiškus. O komentaro turinys labai panašus į nerijaus.
Valentinas rugpjūčio 8th, 2011, 5:47 pm
Naglis Puteikis pas Dabašinską ilgai pasakojo kaip jį puola verslas už tai, kad jis dirba paveldosaugininko darbą. Man pasirodė nuoširdus žmogus, tačiau tai tik pasirodymas. Auksinis Kardas greičiausiai turi daugiau informacijos, nes mūšiai vyksta šalia jo.
Dėl situacijos su sąskaitomis, manau nekorektiška kažką sakyti kol neišgirdome paties Šimašiaus versijos.
Tomas Chochrin rugpjūčio 8th, 2011, 5:56 pm
Valentinai, aš visai nesidomėjau ta situacija su sąskaitomis, o Puteikio pareiškimus vertindamas pagal jų turinį, iš esmės atsietai nuo sąskaitų. Gana akivaizdu, kad šiuo atveju sąskaitos tėra tik eilinis pretekstas paloti ant Šimašiaus, kraugerių Skandinavijos bankų, ir Lietuvą sugriovusio galingojo LLRI.
Neknyginis vardas rugpjūčio 8th, 2011, 8:37 pm
NĖRA KĄ VEIKTI.
Valentinas rugpjūčio 8th, 2011, 9:27 pm
Tomai,
Aha, dėl visko kaltas LLRI.
Neknygini vare,
Gal tu mano dukra?
Fredis* rugpjūčio 8th, 2011, 10:53 pm
Truputėlį žinau valdininkų šutvę iš vidaus. Stribų vaikai. Valdininko niekaip neįmanoma atleisti. Yra veikėjų, kurie sėdi dar nuo LTSR laikų. Atsakomybė krenta liberalams ir ministrų kabineto vadovui A.Kubiliui. Liberalas – dar nėra saugumo garantas, kokybiško ir kvalifikuoto darbo sinonimas. Aklai negalima pasitikėti niekuo, net ir šauniuoju Šimašiumi. Trūko koordinacijos su kitomis institucijomis, prastai organizuota sąveika tarp valdžios grandžių.
Teisininkų, kaip luomo, gildijos bėda yra per silpnas humanitarinis, filologinis išsilavinimas. Tą patį galima pasakyti ir apie ekonomistus. Širdelė jiems nespurda dėl svetimų kančių, dėl kažkokių ten, Baltarusijoje opozicionierių persekiojimo ir triuškinimo. Svarbu, kad akcijų biržos šoktų į viršų ir lengvai kvėpuotųsi ČIA ir DABAR, o už sienos – nors ir tvanas.
Kiekvienam teisininkui ir ekonomistui laisvalaikiu rekomenduočiau paskaityti kokį nors humanitarinį/filologinį tinklaraštį, kad nors truputėlį prasiplėstų akiratis.
Auksinis kardas rugpjūčio 8th, 2011, 10:58 pm
NP vietomis gali nepataikyti būti korektiškas, taip nutinka, tačiau cinkas tas, kad tai nėra tuščiakalbis populistas – jis labai dažnai pasiekia tai, ką užsibrėžia. Ir daugiausia tai būna ne kas kita, kaip kitų, bendrasis labas – tikras viešojo intereso gynimas. Atsiprašau, bet tokie „dabar jau pažinau šį paukštį ir jo elektoratą” skamba pižoniškai ir gerokai pro šalį. Jei norite stipriau – išvis kreivai žiūriu į daugelį Vilniuje įsikūrusių patogių išminčių-vidutiniokų. Retas kirba sveika kryptimi.
NP yra tegul netobulas, bet kur kas svarbiau – savo esme visai netgi ateities politiko pavyzdys-švyturys. Tai nereiškia, kad citata be trūkumų, bet per medžius dera matyti mišką.