Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128165 » Show All

  1. 6097.

    Aurimas spalio 6th, 2010, 7:21 pm

    Vau, Ligita kalba angliškai. Kažkas čia ne taip, kaip turi būti.

  2. 6098.

    Aurimas spalio 6th, 2010, 7:22 pm

    Rašau pjesę pagal knygą, bus mano interpretacija. Atrodo, kad įdomi, bet man pačiaim kaip kūrėjai nežinau, ar toks turinys gali sudominti kitus.

  3. 6099.

    Ligita spalio 7th, 2010, 11:40 pm

    WU, jeigu jau tu pasirodei, turėtų Valentinas iš naujo apsvarstyti savo pasišalinimo planą. Atsimenu, kad kai Auksinis kardas buvo dingęs, Valentinas pats pirmas suorganizavo masinį eilėraščio, turėjusio sugrąžinti komentatorių į komentarų laukymę, kūrimą. O štai ėmė ir apsižodžiavo abu.

    Aurimai, įdomu kas? :O Kaip gali būt pjesė – interpretacija?

  4. 6100.

    Auksinis kardas spalio 8th, 2010, 12:54 am

    Jo, aš šiandien irgi pagalvojau, kad ta pilnatis nekaip mums suveikė. Visai nereikėjo taip kietai susiimti. Principai – svarbu, bet taip pat ir forma… Kažką svarbaus pražiopsojom, o dabar turbūt ir abiem panašiai gaila. Šiaip jis doras vaikinas, kas to nežino, bet Maras teisingai reziumavo po viskam.

    Reikia pradėti taisyti padėti nuo kokio paprastesnio galo – Ligita, o pas tave nerijus, pavyzdžiui, tikrai blokuotas? Tuomet, paleidus, gal jo kvapas priviliotų? Ir šiaip jau, blokuoti… garsėjant tolerancija… kažkas čia ne taip.

  5. 6101.

    Aurimas spalio 8th, 2010, 9:18 pm

    Paprastai… Pagal knygą rašai savo pjesę, pakeiti tam tikrus dalykus, kurie tinka tavo kūriniui, ir štai interpretacija gaunasi. Kaip žmogus supranta scenoje knygoje aprašytą apsakymą.

    Kadangi tu Ligita čia pradėjai labai mažai komentuoti, tad ir nebėra jokio įdomumo. Net kreivarankis nebeateina taip dažnai…

  6. 6102.

    Karpienis spalio 8th, 2010, 9:41 pm

    Man labai patinka Jūsų svetainė,Ligita.Čia renkasi tiek daug įdomių žmonių.Jei leisit-ir aš ką nors retkarčiais parašysiu?

  7. 6103.

    Auksinis kardas spalio 8th, 2010, 9:56 pm

    „Kaip žmogus supranta scenoje knygoje aprašytą apsakymą.” – delikatus sumanymas, sveikinu! Atrodo dėkingas.

  8. 6104.

    Karpienis spalio 8th, 2010, 10:08 pm

    Aurimai,ar Jūsų scenoje knygoje bus žmogus voras?

  9. 6105.

    Aurimas spalio 8th, 2010, 10:18 pm

    Kas atrodo dėkingas?

  10. 6106.

    Aurimas spalio 8th, 2010, 10:22 pm

    Scenoje ne, o knygoje yra daug varnų. Auksinis Karde,
    taip, šaipykites iš mano parašymo, nemoku paaiškinti. Tiesiog yra knyga, kurioje nėra draminio teksto, o viskas epiškai pavaizduota. Tad knygai sugalvojau režisūrinę koncepsiją ir ją bandau realizuoti ant scenos. Knygoje vaizduojamų gyvūnų ant scenos nebus, o bus žmonės. Varna įgaus visai kitokį įvazdį, tad todėl vadinasi mano interpretacija, nes aš perteiksiu savo knygos turinį scenoje savaip, bet tas perteikimas turės ryšį su knygos turiniu. Paaiškinau suprantamiau, poete Auksinis Karde? Jūs juk skaitote Šekspyrą.

  11. 6107.

    Karpienis spalio 8th, 2010, 10:38 pm

    Ak,scenoje knygoje jau yra žmogus voras.Aš toks išsiblaškęs….Ar pasirodys jis pjesėje?

  12. 6108.

    Karpienis spalio 8th, 2010, 11:11 pm

    Cha.Štai nieko negalvojau ir staiga supratau,kad žmogus voras nepasirodys,nes jį aplenkė Karpienis.Scena knyga pasirodo tarsi Oklahomos teatras,kur numatyta vieta kiekvienam?

  13. 6109.

    Ligita spalio 8th, 2010, 11:50 pm

    Labas vakaras, Karpieni, panašu, kad būsit vienas iš aktyvesnių komentatorių :) Taip, pas mane nebloga kompanija renkasi, o diskusijos tai verda, tai priblėsta, pavyzdžiui, šitam bendro pobūdžio skyrely, kaip matyti, jau virš 6000 komentarų nejučiom prirašyta.

    Aurimai, nežinau ar čia aš savo internetiniu pasyvumu prisidėjau prie vadinamojo įdomumo dingimo (laikino sumažėjimo?), ar šiaip kas, bet viliuosi artimiausiu laiku taip susukt viską, kad vėl imčiau skelbt bent pora įrašų per savaitę, mintys, užmačios iš galvos niekur juk neišnyko. Labai šaunu, jog kūryba užsiimi, „filmosofijos” studijos artėja? =)

    Auksini kardai, anksčiau mąsčiau įdėt vieną tokį virtualiojoje erdvėje rastą pasakymėlį apie ginčą internete, bet vis susilaikau, nes riebokai išreikšta, gal reikės kada. O nerijus „užbanintas”. Kartais man atsiunčia kokią privačią mintį į rubriką „Klausk Ligitos”, begėdiškai neatsakau, žadu taisytis.

  14. 6110.

    Karpienis spalio 9th, 2010, 12:01 am

    Ačiū Jums Ligita už aktyvumo įvertinimą,tačiau ir noriu paklausti.Ar „aktyvumas ” Jūsų svetainėje toleruojamas?

  15. 6111.

    Auksinis kardas spalio 9th, 2010, 1:35 am

    Ligita, nedėk nieko riebaus, užteks jau riebalų – dabar pas mus permainos, madoje lengvumas, erdvumas, fragmentiškumas ir puikus skonis. Gardu ir sveika, visai kaip žuvies (su daržovėmis) diena. Kad taisysiesi – kaip ir paprastai, džiugini savuoju geranoriškumu.

    Aurimai, aš ten nesišaipiau, tik sveikinau ir pagyriau. Bet tinklo komunikacija stokoja kitokių prasmės perteikimo formų, tad neretai klaidina. Ima, kartais, žmogus atrašo, kad išvadinai ji melagiu, o paskui pasirodo tik nevykusiai perskaitė žinutę, ir toliau jau ko tik neprisigalvojo.

    Sumanymą supratau taip: kūrinys vaizduoja scenos dalykus, nutinkančius interpretuojant kažkokį joje statomą kūrinį. Puiki mintis, sakau, jei aprašinėjama šitokia įdomi situacija. Scenoje žmonės, o jiems reikia būti ne-žmonėmis. Kiek gražios erdvės kūrybai, mintims, nuotykiams!

    Karpieni, aktyvumas kabutėse atrodo įtartinai :-)

  16. 6112.

    Aurimas spalio 9th, 2010, 10:42 am

    Ligita, galėsi peržvelgti mano pjesę? Ten įkėliau nekentimo filosofijai eilėraštį, nes supratau, kad čia jis turi būti. Viską apsvarsčiau. Ir tikiuosi, kad supratai, ką rašiau apie interpretaciją. Aš nevaldau taip gerai kalbos kaip tu. : )

  17. 6113.

    Aurimas spalio 9th, 2010, 10:46 am

    Auksinis Karde,
    Ne… Knygoje gyvūnai, o scenoje jie jau tampa žmonės. Taip pat truputį pakeistos situacijos, nei knygoje jos yra… Kad jums būtų papraščiau. Mano mano pjesės kūrybos pamatas yra knyga. O jos turinį bandysiu savaip parodyti scenoje. Ačiū.

  18. 6114.

    Auksinis kardas spalio 9th, 2010, 11:30 am

    Aurimai, kol kas taip viską ir supratau, rodos? Bet geriau vienąsyk pamatyti, kas be ko.

    Per gražus šitas dėti į mūsų skyrelį:
    http://www.youtube.com/watch?v=k1N3U4OGC4w

    Dainos pavadinimas „myliu manųjų kalnų grožybę”. Dainuoja Maskvos mero beveik kaip jau ir kaimynas, jei tik šis nepateks pirmiau į daboklę.

  19. 6115.

    Ligita spalio 10th, 2010, 12:47 am

    Gerai, Auksinis kardai, nedėsiu tų riebalų, kad jau taip :)

    Aurimai, neaišku kokia apimtis ir iki kada reikėtų peržvelgt, nes matai, galiu nespėt ar ką. Gal prikabink, pasakysiu ar išeis.

    Karpieni, jeigu aktyvumas nepiktas, galima reikštis į valias! Jeigu vis dėlto klausei ne apie aktyvumą kabutėse.

  20. 6116.

    Aurimas spalio 10th, 2010, 2:16 pm

    Jau išsiunčiau. : ) Parašyk, kada pavyktų peržvelgti.

  21. 6117.

    Aurimas spalio 10th, 2010, 3:11 pm

    Ligita,
    Dar įkėliau savo naujausią neilėraštį, kuris nesirimuoja, kad paskaitytum. : )

  22. 6118.

    Aurimas spalio 10th, 2010, 6:20 pm

    Kada atsiranda pas žmogų kitas galingumo lygis? Aš savo galingumą pajutau, kai gavau už lietuvių kalbos eilėraštį 9, kai reikėjo jį sakyti atmintinai.

    Kada pas žmogų atsiranda kitas kūrybos lygis, kalbėjimas kitu lygiu, daug aukštesniu? Įdomu, kreivarankis galingiausias.

  23. 6119.

    Karpienis spalio 10th, 2010, 9:59 pm

    Ne .Nepiktas.

  24. 6120.

    Ligita spalio 11th, 2010, 7:07 am

    Aurimai, vėliau plačiau atsakysiu. Kaip kokie spec. agentai =)

    Karpieni, tai puiku.

  25. 6121.

    Aurimas spalio 12th, 2010, 7:43 pm

    Buvau Vilniuje šiandien, matei mane? Žaliakelnės ir išsisšiaušę plaukai. Turi kvailio šypseną ir susiraukimą tokį taip pat. : )

  26. 6122.

    Aurimas spalio 12th, 2010, 7:45 pm

    Vilniuje visi madingi. IR mano kelnės nebetampa tokios žavingos. visi turi stilius.

  27. 6123.

    Karpienis spalio 12th, 2010, 9:35 pm

    Ačiū,Ligita.Dažnai būnu aktyvus,bat tai kai kam, būna,nepatinka.

  28. 6124.

    Auksinis kardas spalio 12th, 2010, 10:43 pm

    Aurimai, kai esi stilingas tarp stilingų, nesi nestilingas. Tikėk savo kelnėm!

  29. 6125.

    romas spalio 23rd, 2010, 3:37 pm

    Šiandien delfyje perskaičiau:
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/akubilius–apie-lietuvos-sekme-yes-we-can.d?id=37808545

    Apie šią problemą mastau seniai. Pats sau senokai jau turiu šiokį atsakymą – mes neturime valios nieko pakeisti ir esame priklausomi nuo mus valdančių aplinkybių, jei pasaulis vis dar priežastingai pasekmingas. Bet jei ne, tada reikia staigiai pradėti veikti. Net nežinau, ar čia reikėtų uždrausti kokiu nors būdu viešai raudoti, ar pasamdyti optimistiškai besireiškiančių kalbėtojų :)
    Beje, pokalbių šia tema išsivyniojo ir po vklasės įrašu „Pažink savo gentį” pernai, jei kam įdomu (hašttp://vklase.livejournal.com/116332.html)

  30. 6126.

    romas spalio 23rd, 2010, 5:04 pm

    Pakartosiu, nes žiūriu, kad komentaras nepasirodo.

    Šiandien delfyje perskaičiau:
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/akubilius–apie-lietuvos-sekme-yes-we-can.d?id=37808545

    Apie šią problemą mastau seniai. Pats sau senokai jau turiu šiokį tokį atsakymą – mes neturime valios nieko pakeisti ir esame priklausomi nuo mus valdančių aplinkybių, jei pasaulis vis dar priežastingai pasekmingas, bet jei ne, tada reikia staigiai pradėti veikti. Net nežinau, ar čia reikėtų uždrausti kokiu nors būdu viešai raudoti, ar pasamdyti optimistiškai besireiškiančių kalbėtojų:)
    Beje, pokalbių šia tema išsivyniojo ir po vklasės įrašu “Pažink savo gentį” pernai, jei kam įdomu (hašttp://vklase.livejournal.com/116332.html)

  31. 6127.

    romas spalio 23rd, 2010, 5:07 pm

    Na visai blogai, žiūriu. Matyt su nuorodomis negalima komentuoti:(

  32. 6128.

    Aurimas spalio 23rd, 2010, 7:56 pm

    Gal kas žinote kokių nors literatūrinių ar kultūrinių asmenybių, kaip Donkichotas ar Kazanova? Pradėsiu domėtis tokiais dalykai, nes jie yra įdomūs.

  33. 6129.

    Maras spalio 23rd, 2010, 11:49 pm

    Romai, Pačiam vis tik lieka abejonių dėl laisvos valios nebuvimo :) ?
    O tai, ką siūlai, yra paprasčiausia propaganda. Šiaip sako, kad būtent propagandos dėka „karas keliuose” pasibaigė ir avarijų gerokai sumažėjo. Nebūtų buvę visur, kur tik įmanoma, rėkiama apie „karą keliuose”, tai gal avarijų kiekis būtų dar didesnis, nei tuomet. Va ir visas priežastingumas :) . Žmogus yra laisvas sukurti kitą priežastingumą, kuris nugalėtų ankstesnį.

    Taigi, propaguojant pasiekimus, sėkmės istorijas, kad „mes galim”, rodant atitinkamus pavyzdžius neabejotinai galima pasiekti daug.

    Šiaip propaganda turi ir daug neigiamų pusių. Labai daug ir labai neigiamų. Bet, deja, mes esame užprogramuoti būti imlūs propagandai (dar iš sovietmečio, bet ir šiaip modernus pasaulis yra propagandos pasaulis), ką įrodo ir visas nepriklausomybės laikotarpis. Todėl, manau, reikia tuo naudotis ir propagandiškai diegti žmonėms pasitikėjimą savimi ir kitais. Tai sunkiau, daug sunkiau, nei elementariomis „baisutėmis” priversti žmones užsisegti saugos diržus. Užtruktų daug ilgiau ir rezultatai būtų ne tokie aiškiai matomi.

    O čia iškyla kitas klausimas (dar vienas sovietinis paveldas?) – propagandinių/reklaminių kampanijų trumpumo. Jei tokia kampanija truktų tik iki Kubiliaus valdymo pabaigos, tai neverta nė pradėti. Aišku, jei jinai dar ir „valdiškai” padaryta bus (žemo lygio socialinė propaganda, kaip „būk socialiai atsakingas”), tai irgi nieko gero.
    Bet jei bus bandoma, gal iš to užburto rato: visi nusivylę – nieko nedaro – viskas blogai – visi nusivylę ir pavyktų išsiropšti.

  34. 6130.

    romas spalio 24th, 2010, 12:36 am

    Marai, man svarbu štai kas: valdžia tik dabar susivokė (arba gal tik dabar apie pradeda prabilti), kad labai svarbus yra psichologinis klimatas šalyje. Juk iš esmės tai ir yra pagrindinis dalykas. Nėra tikslo kuo daugiau perdirbti žaliavų ir visa tai perdirbus suvartoti.

  35. 6131.

    Auksinis kardas spalio 24th, 2010, 12:45 am

    Marai, aš būčiau labiau už socialinio buriavimosi kelią – mus labiau tonizuojančiai už medijos propagandą veikia galimybės suvokti save bendruomenės dalimi, pilnavertės bendruomenės pilnaverčiu nariu. Jei to dar negalime pasiekti politiniais – visuomeniniais priklausymais kažkokiam sambūriui (tai įsipareigojimas, vengtume, nes sukelia ir buitinių nepatogumų), visai įmanoma pradžiai tai puoselėti mažesnio mastelio dalykais: vienkartiniais renginiais (kurie gali būti tam tikro periodiškumo). Jie veikia! Imkime „Kritinę masę”, „Darom”, „Vilties bėgimą”, dviračių maratonus ir aibes smulkesnių renginių – jie puikiausiai pavyksta ir tonizuoja. Valstybė pilnai pajėgi, ir jai labai verta stimuliuoti šituos kanalus!

    Sporto, sveikatinimo, turizmo, pažinimo, tvarkymosi akcijos suteikia žvalumo, konkrečios švaros, naujų žinių, buvimo gražios visuomenės gražia dalimi patirties, kuriai išties prieštarauja medijos, kupinos pasaulio užkampių katastrofų, kedofilinės įtampos ar valdžiažmogių šudeliavimosi.

    Paprastas pavyzdys: su malonumu sudalyvaučiau mėgėjiško orientavimosi varžybose. Kur aptiktume artimiausią tam progą? Tai itin paprasta priemonė, nereikia sodinti miškų, kuriuose galima palakstyti, reikia minimalių investicijų – tad kodėl panašia kryptimi nenukreipus reikalingo finansavimo minimumo?

    Gerai yra tai, kad kartais pasitaiko, ir gal netgi gausėja panašių renginių, kai tiesiog bet kas gali tiesiog sudalyvauti ir tiesiog patirti puikių dalykų. Tuo keliu kažkur galima visai neblogai nukakti. Visai tikėtina, kad augtų, stambėtų ir norai dalyvauti kitokiuose dariniuose.

  36. 6132.

    Maras spalio 24th, 2010, 12:51 am

    Velnias žino, ar susivokė. Psichologinis klimatas valdantiesiems man atrodo, kaip priemonė išsilaikyti valdžioje. Valdymas artėja prie pabaigos (savivaldybių rinkimai ant nosies) ir reikia bandyti kažkaip išjudinti, pridėti sau balsų. Deja, atrodo, kad tik taip. Jei būtų susivokę, tai iš karto būtų kalbėję ir darę. Prieš kadencijų pabaigą visuomet atsiranda neblogų minčių, kurioms jau nėra laiko įgyvendinti. O tai reiškia, kad iš tiesų nebus vykdoma, o jei ir pradės, tai pasikeitus valdantiesiems taip ir nudus netęsiamas.
    Ir kodėl mūsuose taip trūksta elementaraus strateginio mąstymo?

  37. 6133.

    romas spalio 24th, 2010, 12:58 am

    Pritariu, karde. Visuomenė užsiciklinusi ant ekonominio efektyvumo ir užmiršo apie žmogiškus santykius.

  38. 6134.

    romas spalio 24th, 2010, 1:05 am

    Marai, bet jei viršuje kažkas planuoja, o apačioje daug kas dirba netikėdami, atbulomis rankomis. Aš linkęs tikėti žmonių gerais ketinimais ir netikiu, kad visi ten aukštai yra niekšai.

  39. 6135.

    romas spalio 24th, 2010, 1:09 am

    Aš beje didesnius spurdėjimus prieš rinkimus matau talibaniškojo flango pusėje. Kubilius man atrodo visiškai nesusirūpinęs savo įvaizdžiu.

  40. 6136.

    Maras spalio 24th, 2010, 1:27 am

    Karde, tai yra teisingasis kelias :) . Bent man taip atrodo. Nes propaganda nesukuria tikro įsipareigojimo, todėl jai pasibaigus pasibaigia ir veikla (įdomu, kokia bus avaringumo statistika po kelių metų pasibaigus tam skalambijimui per visas žiniasklaidas apie „karą keliuose”?). O va šitoks palaipsnio įtraukimo į veikimą kelias skatina tikrą, nuoširdų aktyvumą.

    Klausimas tik vienas – ar yra bendruomenės? Tai yra, ar yra kam jungtis. Jei bendruomenė būtų, tai ar reikėtų dar kažkokių investicijų (iš valdžios/savivaldybės) norint susirengti sau orientavimosi varžybas ;) ? Susimeta norintys ir pirmyn.

    Vat pvz. Per paskutinį „Darom” žmonės vienam Vilniaus mikrorajone susirinko ir… apsitvarkė savo namus. Į miškelius šalia jų nėjo, iš ten šiukšlių nerinko (du mano draugai tik nuėjo į juos ir pririnko velniažin kiek kg šiukšlių, keliasdešimt maišų). Taigi, tie žmonės padarė tai, ką jie ir taip turėtų daryti be jokių ten „Darom”. Nu gerai, sakykim, formuojasi bendruomenė, gal bent apie namus apsikuops vėliau.
    Bet va kad tų surinktų šiukšlių tai niekas ir neišvežė (sunku privažiuoti lyg, ar kas ten), nors ir buvo nurodyta, kur šiukšlės sudėtos. Iki šiol stovi išdraskyti maišai ir mano draugai jau labai gerai pagalvos, ar verta dalyvauti „Darom” kitais metais, jei šiukšlių niekas neveža, o gamtos niekas nešvarina, tik jie vieni turi plėšytis.
    Čia aš tik pavyzdį, kaip tokios akcijos, jei jos tik propagandinės (o „Darom” man kuo toliau, tuo labiau atrodo tokia), atmuša entuziazmą iš norinčių tikrai kažką nuveikti.
    Propagandinė, nes tie, kurie turi palaikyti (kad ir šiukšles išvežti), to nedaro. Nes jiems nerūpi. O nerūpi, nes iš viršaus liepė, kad būtų lenininė talka. Tie visi milžiniški, labai reklamuojami renginiai jau vien dėl savo masto linkę sustabarėti ir būti neefektyvūs.

    Gal jie reikalingi tik dėl to, kad kitaip, be propagandos, žmonės neitų. Ar tikrai? Užpernai tie patys mano draugai patys surengė vietinę talką (kiek laiko po „Darom”), net ne rajono, o kelių namų. Žmonių prisirinko nemažai ir švarinosi ne tik savo kiemuose. Tiesa, prireikė net nuosavo Seimo nario įsikišimo, kad surinktas šiukšles išvežtų, bet jas išvežė, kitaip nei „Darom” atveju.

    Vis ta gigantomanija, visą Lietuvą apimantys projektai yra sovietinio mąstymo palikimas, tuo beveik neabejoju. Jie bendruomenes kažin ar sukurs. O va tokios vietinės iniciatyvos, kuriose valstybė ar savivaldybė dalyvautų simboliškai ar išvis ne – gali. Va čia ateitis.
    Deja, jos politikai nelabai skatina, nes ji neduoda jokios naudos jiems – nėra kur nusifotkinti nešant rąstą ar renkant šiukšles, netinka žiniasklaidai.
    Va apie tai aš ir rašiau sakydamas, kad propaganda turi labai neigiamų pusių. Iš esmės ji ir lemia, kad smulkūs projektai neskatinami. O kai tik jie sustambinami, kad būtų įspūdingesni ir tinkami antraštėms, jų efektyvumas ir patrauklumas mažėja geometrine progresija, ypač Lietuvoje, kur tuo pačiu jaučiamas ir visokių propagandinių veiklų atmetimas (vėlgi, nuo sovietmečio).
    Išeitis minimizuoti apimtis, lokalizuotis maksimizuojant pastangas :) .

  41. 6137.

    Maras spalio 24th, 2010, 1:41 am

    Romai, aš irgi netikiu, kad visi niekšai. net manau, kad dauguma ten esančių nori gero. Bet va su sugebėjimais… Neleidžia inertiška masė? Labai gali būti. Bet tai ne pasiteisinimas.
    Šiaip Pakso linija buvo teisinga – peršokti vykdytojų grandį ir bandyti tiesiogiai kontaktuoti su žmonėmis (čia nekalbu apie tai, kam jis to norėjo ir kaip tai darė). Jei Aparatą [jau reikia didžiosios, manau] spaustų iš dviejų pusių (viršaus ir apačios), gal ir paveiktų? Bet ar kas bando? Rąstus neša…
    Kubilius tiesiog neturi politiko sugebėjimų. Jis neblogai mąsto ir mato, kartais – net ir veikia neblogai. Bet politikui to neužtenka.

    O planavimas viršuje, kuo daugiau galvoju, tuo labiau įsitikinu, deja, sovietinis: ateis dėdė caras/šlubas vokietis (šiuo atveju – kabinetuose sugalvosim, nuleisim stebuklingą planą, pravesim propagandą) ir padarys. Aišku, nepadaro, nes neįmanoma. Kitas sovietiškumo bruožas: praplausim smegenis ir veiks. Neveikia, nes geram smegenų plovimui reikia LABAI didelių pinigų. Keli žmonės į valdžią galėjo ateiti, bet pertvarkyti mąstymą to tikrai neužteks. Be to, išeina paradoksas: mąstymą keisti nori remdamiesi senuoju (propagandiniu, nelaisvo žmogaus, laukiančio nurodymų ir juos vykdančio) mąstymu. Neįmanoma.

  42. 6138.

    Fredis* spalio 24th, 2010, 10:14 am

    A.Kubilius pirmas vadovas šalyje pradėjo kalbėti su tauta tokiomis temomis, kurias išryškino romas.
    Maras iš kart pradėjo niurzgėti: – nepasiseks, per vėlai, nevykelis, neturi sugebėjimų ir t.t..
    Daug kas vyksta be valdžios, taip ir turi būti – „Darom”, kritinė masė, maratono bėgimai ir orientavimosi varžybos, šachmatų turnyrai Sereikiškių parke, renginiai mokytojų kiemelyje, koncertai, susibūrimai klube Tamsta, ekologinių tarsporto priemonių varžytuvės ir pasidemonstarvimas Rotušės aikštėje t.t..

    Viena svarbesnių valdžios programų yra būsto renovacija…

    Žmogus yra tokia būtybė, kad jis įkiša nosį į TV ir smalsiai žiūri kaip tarpusavyje rungtyniauja J.Smoriginas su V.Šapranausku, dar žaidžia su savo naminiais augintiniais ir susirūpiinusiai puoselėja gėlių darželį po langais ir akvariumą šiąpus lango…

    O, kad įvairios visuomeninės ir politinės organizacijos, profsąjungos bruzda, kunkuliuoja, šurmuliuoja ir reiškia nepasienkinimą – tai taip ir turi būti.
    Dabar nauja mada kalbėti ir gasdinti tautą violetine spalva ir perspėti apie artėjančią grėsmę. Net romas pasidavė šiai psichozei prakalbęs apie” talibų” sparną partijoje.
    Ajajai kaip negražu bezdžioniauti ir matyti grėsmes ten kur jų nėra :)

  43. 6139.

    Karpienis spalio 24th, 2010, 12:59 pm

    Fredis tai tce partinės propagandos pavarė….Sekmadienis-pailsėkite ,Fredi:)

  44. 6140.

    Ligita spalio 24th, 2010, 1:16 pm

    Karpieni, patarčiau rašyt normaliai, nes kitaip būsi iš… redaguotas!

    Turėtų nuorodos gerai įsidėt, bent paskutinį kartą buvo taip sureguliuota, kad vieną galima būtų dėt be jokių užlaikymų. Geriau pabandykit kas nors dar ir sakykit kaip veikia.

  45. 6141.

    Karpienis spalio 24th, 2010, 1:26 pm

    Gerai

  46. 6142.

    Ligita spalio 24th, 2010, 1:44 pm

    Gerai, kad gerai, bet normaliai tai visų pirma nerašyt visokių „tce” vietoj „čia”, dėl pačios nuomonės kimbama tik tam tikrais atvejais.

  47. 6143.

    romas spalio 24th, 2010, 2:13 pm

    Fredi, aš sąvoką „talibų flangas” panaudojau, kad visiems aišku būtų be papildomų aiškinimų, nors iš tikro nėra gerai svaidytis etiketėmis. O į Songailos tautininkus seniai esu išreiškęs savo požiūrį. Iki šiol manau, kad TS buvo klaida su jais jungtis. Dabar anie savo papročius mėgina primesti visai partijai ir nesuvokia, kad buvo tapę marginalais vien dėl nemokėjimo reikštis visuomenėje. Nepakeis savo papročių, nuskandins TS partiją.

  48. 6144.

    Karpienis spalio 24th, 2010, 2:30 pm

    Išvardinkit,Ligita ,visus atvejus,kada kimbama prie nuomonės.Nenoriu netyčia pakliūti į spątus.:)

  49. 6145.

    Auksinis kardas spalio 24th, 2010, 2:49 pm

    Marai, aš manau, kad pavyzdyje su šiukšlėmis tiesiog buvo svarbu vesti iki galo – spausti tiek, kol bus rezultatas. Nepravažiuoja kažkuri technika? Miškininkai turi didesnio pravažumo technikos. Labai svarbu yra veikti tol, kol turi uždarytą problemą – šitaip visiems ir taps norma, kad būtent sutvarkyti dalykai yra normalu. Jei tam kažkas turi padėti išradingumu ar net papildoma pagalba ne tik surenkant, bet ir išgabenant šiukšles – tai gal taip ir turėtų būti. Bėdavotis, kad kažkas neišvežė – tuščias klystkelis.

    Dėl to, kad galima savarankiškai organizuotis sporto varžybas – galbūt. Bet kai praktiškai neišeina-negalima, tikrai metas pasireikšti sporto infrastruktūros elementams, kuriuos panašiems tikslams turime savivaldoje, gal kažkam kitam, kas turi įgūdžių ir tiek ūpo, kiek jo reikia dalykui iš tikro nutikti. Jei reikia, kaip minėjau, minimalaus finansavimo – jį reikia skirti, nes tai ne tie milijonai, jų šimtai, kurie kaip tiktai vartomi nenašiai iš naudos visuomenei taško. Mes renkame biudžetą, iš esmės kiekvienas pastoviai mokame į biudžetą – reikia užtikrinti ir našų turimos piniginės panaudojimą.

    Reikalas tas, kad daugelis turime kažkokios nesibaigiančios tvarkyti rutinos ir retas galime ne tik trumpam atsiplėšti, bet dar ir organizuoti tokį dalyką sau ir kitiems – tenka priimti tokią tikrovę, ir pagalvoti kaip pagerinus tik teoriškai priimtiną savieigą turimomis organizuotumo priemonėmis.

  50. 6146.

    Fredis* spalio 24th, 2010, 3:35 pm

    romai, jeigu dabar taip eskaluojama violetinė spalva, o Songaila buvo į partiją priimtas dar tada, kai dar niekas nenutuokė kokia stipri galia glūdi aplink Garliavą, tai matau TS gebėjimą prognozuoti įvykus toli į priekį ir iš anksto susižerti laimėjimą rinkimuose. Praktikoje taip ir atsitiko.
    Karpieni, tau patinka violetinė spalva?

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt