Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121165 » Show All

  1. 5747.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 11:45 am

    Oi, Valentinai – gerus rūbus visuomet tenka rinktis. Ir užtikrinu tave, kad Italijoje gaminti marškinėliai ar kelnės NIEKUOMET nebūna beskoniai, be kokybės. Tiesa, tai populiaraus drabužio parduotuvė, ne pretenzingas salonas, kokių privisę visur kur, o labiausiai – aišku – sostinėje. Tik į tokius užeiti normalūs žmonės nesiryžta. O kai kartais po ryškiais itališkais vardais virš tokių pakapstau giliau etiketes, ir teaptinku Turkijas, pasidaro aišku, kodėl ten ir jautiesi kaip turgavietėje.

    Jei skirtum tikro dėmesio rūbui, Valentinai, abejonių dėl geriausiai suskambančio lito šio tinklo parduotuvėse neliktų. Tiesa, žinau kad Vilniuje jie dažnai užmeta po 30-40Lt ant kainos – nes ten vis vien perka. Pas juos didelis judėjimas, tai nėra statinė ekspozicija – visokiais įdomiais keliais gaunamos prekės ir labai patraukli realizacija. Tikrai nesiskundžiu kokybiškų, stilingų kasdienių rūbų stoka po to, kai jie atsirado – man tai visiškai pakankamas įrodymas. O kiti tesižino – mano reikalas tėra per smarkiai neslėpti :-)

  2. 5748.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2010, 12:53 pm

    Karde,
    Aprašiau savo įspūdį, specialiai pabrėžiau, kad tai subjektyvu. Mano žmona gyveno ir Švedijoje ir Danijoje, išėjusi pasakė, kad tokiais rūbais Skandinavijoje niekas nesirengia.

  3. 5749.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2010, 1:32 pm

    Karde, Visuotinė Miestelėnų Teorija viso labo yra tik minties žosmė. Tai nevykęs bandymas kūrybiškai pažiūrėti į dalykus, kuriuos ir taip visi žino.

  4. 5750.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 2:01 pm

    Tai, ką pasakysite judu su žmona nebus labiau įtikinama už tai, kas labiau apčiuopiama: ženkli dalis šio tinklo prekių, kaip kad ir sakiau, skirti skandinaviškai rinkai, ten parduodamos, perkamos, nešiojamos, ir yra skoningos. Dalis jų yra skandinaviškų ženklų, dalis projektuota ir gaminta Italijoje ar Vokietijoje, dalis kitose Europos šalyse, dalis Kinijoje pagal europinių ženklų užsakymus. Dalis mano pirktų geros kokybės prekių yra fantastiškos vertės: smagi tikros odos striukė už 50Lt, sportiško stiliaus zomšiniai batukai už 18Lt, ir t.t. ir pan. Man giliai nusišvilpti ką kažkas išeidamas pasakė – aš išvis nesuvokiu pačios tokio argumento prasmės! Tuo tarpu tikras dalykas yra čia minimos mokėtos kainos, tikri yra kokybiški rūbai, kurių perpildyta mano spinta, tikra yra tai, kad mano vaikas kaskart aprengtas stilingiau už bičiulius, tikra tai, kad man negaila pasidalinti tuo geru, ką esu užtikęs. Ir tikra tai, kad nebepavyksta susišnekėti su Valentinu, nes jame pradėjo veikti kažkoks vidinis ožys, mėtantis bet kokius, svarbu priešingus, argumentus. Nei aš ką noriu įrodyti, nei ką – aš tik sakau ką mačiau ir žinau, ir kas nėra meluota ar išgalvota. Ir viskas, čia tiesiog nėra ginčo objekto.

  5. 5751.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 2:19 pm

    Juokingiausia, kad kiek tenka matyti pas mus užklystančius skandinavus – na, nešioja jie būtent tokius rūbus, kokius ten ir matau: be depresijos, turėčiau dar susirūpinti ir regos iliuzijomis :-)

    Tiesa, tinklo Vilniaus parduotuvėse nebuvau, betgi vietos keleto asortimentą žinau ne pirmi metai… Užteks apie tai.

  6. 5752.

    Valentinas rugpjūčio 16th, 2010, 3:02 pm

    Vienintelis tikras argumentas yra taip vadinamos kainos. Visa kita yra jūsų subjektyvūs įspūdžiai:
    „smagi tikros odos striukė” smagi yra labai subjektyvu
    „parduodamos, perkamos, nešiojamos, ir yra skoningos” subjektyvus įspūdis, ypač „skoningos” dalyje.
    „Man giliai nusišvilpti ką kažkas išeidamas pasakė – aš išvis nesuvokiu pačios tokio argumento prasmės!” Lygiai taip pat galima nusišvilpti ant jūsų nuomonės, kad tai yra geros, kokybiškos stilingos skandinavijos rinkai skirtos prekės. Lygiai taip pat galima nesuprasti šių jūsų argumentų prasmės. Nes žmogus su skoniu (o aš tokiu save laikau) užėjęs į tą parduotuvę pasibaisėja nuo bendro vaizdo. Tačiau aš neatmetu galimybės, kad tarp viso to šroto gal ir pasitaiko vienas kitas įdomus modelis.
    „tikri yra kokybiški rūbai, kurių perpildyta mano spinta, tikra yra tai, kad mano vaikas kaskart aprengtas stilingiau už bičiulius” čia nieko tikra, tai tik jūsų įsivaizdavimai, kurie gal ir atitinka realybę, o gal ir ne.
    „tikra tai, kad man negaila pasidalinti tuo geru, ką esu užtikęs” aš tiesiog pasidalinau irgi įspdūdžiais iš to ką pamačiau. Kur jūs matote problemą?
    „Ir tikra tai, kad nebepavyksta susišnekėti su Valentinu, nes jame pradėjo veikti kažkoks vidinis ožys, mėtantis bet kokius, svarbu priešingus, argumentus. ” Aš irgi stebiuosi kaip jautriai Auksinis Kardas reaguoja į paprasčiausią pasakymą, kad išgirtoje parduotuvėje rūbai nėra jau tokie ir geri. Ėmiausi visų mandagumo priemonių, pasakydamas, kad tai tiesiog mano įspūdis, o atskymui gaunu litaniją apie tai, kad kažkam nusišviltpti ant mano nuomonės ir kad su manimi neįmanoma susišnekėti. Pagalvokite ar tokia jūsų neadekvati reakcija nesąlygoja liguistos ir nervingos atmosferos bloge?
    Juokingiausia, kad turbūt sutinkame skirtingus skandinavus. :)

  7. 5753.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 8:59 pm

    Valentinai, o nematai, kad „nėra tokie jau ir geri” yra ne tik labai subjektyvu, bet ir nesmarkiai pagrįsta, lyginant su teiginiais daugiau skiriančiojo dėmesio aptariamiems nagrinėjimams? Ir jeigu dėvintysis rūbą pasako, kad jis smagus, tai ne tik subjektyvu, bet ir pagrįsta dėvinčiojo patirtimi, lyginant su žinoma prieštarautojo nepatirtimi. Tai, kad man nusišvilpti ką pasako kažkieno žmona – tai ne litanija, tai pozicija, kad nepatirtis, nekompetencija, „kartą praėjusiojo pro šalį” profanacija nelabai turi pagrindo po kojom reikštis. Tad, „it takes two” nervingumui, brolyti. Šis tinklaraštis yra nuosmukyje, jei problemos čia pagimdomos iš tokio buitinio šlamšto, kaip vien kažkieno į užduotą klausimą pasidalintas manymas kur galima neprastai prasimanyti rūbų. Čia elitas, tikrai, tik kad nekoks lietuviškasis jo supratimas. Nepatinka? Nedėvėk. Ir tai visai nepaneigia to, kad man labai patinka, gali būti naudinga tam, kam irgi patiks, ir būtent apie tai ir tam parašiau.

  8. 5754.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 9:02 pm

    Nusipirkau žalius, klasikinius džinsus. Turi velvetinio stiliaus atspalvio. Atrodo irgi ne visai kaip džinsai, tad esu patenkintas.

    Ei, o dar čia yra teisininkų? Turi įdomių klausimų. Kieme yra apysenė boba, kuri trukdo būti kieme. Jai niekas neįtinka, visuomet prie kiekvieno žmogaus pristojo. Buvo paėmusi ir
    išsienšusi suoliuko lentas, neleidžia vaikams vedžioti vakare šunio ir parašė už tai pareiškimą.

  9. 5755.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 9:21 pm

    Sveikinu, Aurimai! Smagu girdėti, kad tau pavyko prasimanyti puikias kelnes. Iš aprašymo atrodo, kad jos stilingos, ir patiks ne vien tau, bet ir šalia tavęs pasitaikančioms merginoms. Aišku, merginų gali kurį laiką nepasitaikyti, arba pasitaikys įnoringos, kurios bandys įrodyti, kad šios kelnės jokiu būdu nėra stilingos. Tiesiog tikėk savo kelnėmis, ir viskas baigsis šauniai.

  10. 5756.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 9:21 pm

    Ei, o jūs ilgai renkates rūbus? Ir kokia filosofija perkate rūbus?

    Prieš rugsėjininiai apsipirkimai jus džiugina ar ne? Vadybininkams turėtų būti puikus metas.

  11. 5757.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 9:35 pm

    Auksinis Karde,

    Aš nepatinku merginoms, nei vienai. Bet aš nesu mizoginas…

    Būna didelis dėmesis man tik trumpai, o po to jis dingsta. Todėl dažniausiai esu vienas ir neriuosi į mokomuosius dalykus, blokuojant izoliacijos savijautą ir nebendravimo stygių.

    Auksinis Karde, o kuo tu užaugęs tapai? Tu jau baigęs mokslą?

    Jei grįžtum į Romos laikus, dalyvautumei simpoziume?

  12. 5758.

    Fredis* rugpjūčio 16th, 2010, 10:03 pm

    Aurimai, žnau būdą kaip patikti merginoms. Su žaliomis velveto imitacijos kelnėmis tau bus keblu, tai labai netradicinis, alternatyvus apsirengimas. Patiksi iš dvidešimties tik gal vienai merginai, ji bus strazdanota, raudonų plaukų ir niekaip neišsiduos, kad tu jai patinki. Kieti vyrukai rengiasi taip: nusipirk aptrintus, gerus kokybiškus ryškaus mėlio džinsus ir juodą trupomis rankovėmis triko. Labai įspūdinga yra „maikės” tipo juodi matrškinėliai, kurie paryškina stiprią vyriškų pečių liniją ir rankų raumenis. Batukai taip pat tiui būti juodi, sportiniai, geriausiai Reebok firmos, o ta bobutė toli suoliuko lentų neturėjo nusinešti, numetė kur nors krūmuose. Susiraskite ir vėl visi sėdėkite ant suoliuko, tik garsiai vakarais nesikeikite, nes ir mane siutina slampinėjančios be jokio užsiėmimo paauglių kompanijos.

  13. 5759.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 10:18 pm

    Rūbus rinktis kažkiek užtrunka, paprastai praverčia pasiimti keletą patinkančių į kabiną, o paskui žiūrėti kas gerai sėdi, gerai atrodo. Šiuo metu pagrindinė filosofija – kad jis būtų įdomus, patogus, pamanomai kainuojantis, bei kokybiškai gamintas – su laiku akis pripranta atskirti gerai pagamintą rūbą, geresnes medžiagas, susikaupia patirties katrie geriau bus nešioti. Kaip taisyklė, tokiais bus solidesnėje šalyje gaminti gaminiai. Šiek tiek padeda intuicija, rūbo kaip mažo šventinio įvykio jausmas. Bet kartais tinka žiūrėti į aprangą paprasčiau, tai irgi pagirtina savybė – pernelyg nesureikšminti rūbo vietos gyvenime.

    Kas link merginų – jaunose dienose nieko nuostabaus, kad jų gyvenime nėra tiek, kiek gali norėtis, bet ir pačiam pravartu kažkiek laiko skirti kitokiems dalykams. Gal jos mano, kad esi keistuolis, bent jau rašymas labai savitas, tai gali prireikti laiko, kol užtiksi tokį savitumą galinčią deramai įvertinti merginą. Tuo tarpu troškimas ir kalbėjimas šia tema daro tave dar keistesnį, tad tiesiog geriausia užsiimti tais dalykais, kuriais išeina užsiimti – teisingas siekis.

    Užaugęs tapau inžinieriumi, nes savo laiku patiko krapštytis su radijo technika, detalėmis, tai taip ir patraukiau, kur jutau malonumą. Mokslą baigiau, nors jis labiau davė bendro pobūdžio išsilavinimą, o tikros vertingos žinios kauptos vėliau savistoviai mokantis ir dirbant.

    Ar dalyvaučiau simpoziume – nelabai įsivaizduoju, nes: „simpoziumas pagal kilmę minimas kaip gėrimų puota, tačiau dabar suprantamas kaip akademinė konferencija ar universiteto auditorija, kurioje atvirai diskutuojama su lektoriumi klausimų – atsakymų forma.” Šiandien mielai diskutuočiau, o gerti mečiau – pagrinde man rūpi gera gira, bet būdamas tavo amžiaus ne taip smarkiai veržiausi diskutuoti. Tiesiog daryk tai, kurlink traukia, galvok ką gero gali nuveikti, tai negali baigtis blogai. Atrodo, kad panašiai ir darai, taigi viskas tvarkoje.

  14. 5760.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 10:57 pm

    Auksinis Karde,

    Kodėl manai, kad aš rašau keistai? Kas dėl merginų, tai aš neturiu nei vienos draugės, kuri bendrautų su manimi pastoviai. Būna laiko tarpas, kai aš didelis įdomumas esu, o po to mano įdomumas smunka. Ir dingsta įdomumas bendrauti su manimi.

    Kodėl? Turbūt, kad nauja pašnekovė, kuri su manimi pradeda bendrauti, aš jai skiriu visą dėmesį ir pradedu kitus ignoruoti tuomet. Nes žmogus, kuriam aš įdomus, atrodo man kažkas nepaprasto.

    Dar aš esu labai įkyrus, daug klausinėju ir poetizuoju žmones.
    Kodėl? Su manimi niekas nekalba, o kai atsiranda naujas subjektas, aš jam skiriu per didelį dėmesį.

    O kitiems, kurie turi daug draugų, mano dėmesys ir visiškas išsikalbėjimas tiesiog yra paprastas dalykas.

  15. 5761.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 10:59 pm

    Gyvenu bailio filosofijoje dabar, o tai merginoms nepatinka.

  16. 5762.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:02 pm

    Aš nelaimėjau keisčiausio žmogaus titulo čia, tad nesu keistas, visi tai žino. Kas žino, tas giria.

    Aš turiu galvą. Ir plaukus, tačiau neturiu savy žinių gyvenimų didžiulių. Jūs mokate istoriją ir skaitote daug klasikinės literatūros.

  17. 5763.

    Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 11:19 pm

    Taip, kažkokios fobijos ir abejotinos aistros kartais prasimuša, galima justi – jos trikdys aplinkinius. Merginos nori ramsčio šalia, kuris jomis ir jų vaikais sugebėtų rūpintis, jos turi matyti tokią perspektyvą. Bet tai čia tipinis noras ir poreikis, iš tikro tau labiau gali pasisekti su kokia netipine mergina, bent man taip atrodo. Kad neslėgtų tokia viso dėmesio vienam asmeniui įtampa, siūlyčiau pasidairyti dalyvavimo kokiame būrelyje ar panašiai – bendravimas bendros veiklos būryje nuimtų dabar perspaudžiamus visko vienam, visko iš vieno ryšius. Pvz. folklorinis ansamblis – man atrodo idealu.

    Kodėl atrodo, kad rašai keistai? Tai labai gyvas rašymas, iš arti širdies – toks kartais atrodo naivokas, bet kartu iš tokio labiausiai galima perskaityti kažką įdomaus. Tiesa, jis sutrikdo kitą pratusį skaityti tipinius rašymus, neabejoju, kad jis mintyse gali priskirti taip rašantįjį prie nepilnaverčių ar net nesveikapročių. Bet šitos erdvės didesnė bėda pastaruoju metu ir buvo, kad savimi patenkintos nuobodybės nepastebėjo kaip užpelkėjo. Ar bent jau man taip pasirodė ;-)

  18. 5764.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:28 pm

    Auksinis Karde,

    Aš būsiu 12-okas, tad nebus laiko linksmybėms ir būreliams. Visas dėmesys tik mokslams ir anglų kalbai.

    Mane daug kas laiko kvailiu, bet aš galvoju, kad todėl, nes aš mėgstu daug fantazuoti.

    Gyvenimas sudėtingas.

    Ir jis skiriasi realybėje ir virtualybėje. Per tekstus taušku daug, o realybėje kuklumas gerklią surakina spyna. Ir nesu itin daug šnekus, kai pamatau naujus žmones. Nors aš galvoju sau pats, kad nešneku todėl, nes nepažįstu jų.

    Neturiu ką pasakyti. O kai bendrauju su gerai žinomais žmonėmis, tuomet daug loju it šuo.

    Jei nelaimingas esi, tuomet negali rašyti. Ir galva būna keista: lyg be nuotaikos, lyg be džiugesio, paprasta galva, prigrūsta nuovargio.

  19. 5765.

    kreivarankis rugpjūčio 16th, 2010, 11:30 pm

    Pala, o tai kas tapo keisčiausiu komentatoriumi? Kažkaip praleidau tą naujieną :)

  20. 5766.

    Fredis* rugpjūčio 16th, 2010, 11:35 pm

    kreivaranki, radau geros medžiagos tavo tinklaraščiui, žinau, kad tau patiks:
    http://www.lrytas.lt/-12819576161280153581-vokietijoje-teisiama-daininink%C4%97-n-benaissa-prisipa%C5%BEino-nepersp%C4%97jusi-partneri%C5%B3-jog-yra-u%C5%BEsikr%C4%97tusi-%C5%BEiv-nuotraukos.htm
    „1. Prostitute ir prostitutai
    - tie bernai irgi ne vertesni….Gal jie debilai, kad nesuprato, jog seksas su kažkuom yra labai pavojingas .Nematau čia nė vieno kaltesnio- visi lygūs, visi rizikavo, kas gavo -kas ne. Mano buvęs vyras vis tyčiojosi iš manęs, kad aš nesu tokia sexova kaip kitos, net nesvarstydamas, kad kažkas turi rūpintis jo dviem vaikais , tvarkyti namus, gaminti valgį, savaitgaliais jo tėvų kapus ravėti , laistyti, kurie yra už 65 km.Išsiskyriau , turiu kitą vyrą , dar vieną vaiką .Neseniai sutikau Kaune mano buvusį exvyrą – ….pajuodęs, sudžiūvęs, į skudurus įlindęs- gal narkomanas , gal ŽIV pribaiginėja…Nuėjau iškelta galva – aplenkiau kaip šiukšlių krūvą….”

  21. 5767.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:38 pm

    Kreivaranki,

    Pasirausk čia, sužinosi. Aš neprisimenu.

  22. 5768.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:41 pm

    O kas tapo galingiausias? kreivarankis? Kreivaranki, tavo fanų puslapis yra veidaknygėje? Tavo it asmenybės, visuomenės veikėjo.

  23. 5769.

    Fredis* rugpjūčio 16th, 2010, 11:46 pm

    kreivarankis yra mūsų laikų Sokratas, mokinantis paprastus miestelėnus gyvenimo paslapčių. Vakar kreivarankis labai rimtai susigrūmė su kitu didžiuoju Mokytoju, miestelėnu nedraugu, kuris neturi istorinio atitikmens. Žmonės Jį vadina tiesiog Valentinu.

  24. 5770.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:49 pm

    Kreivaranki,

    Kokių žinai filosofinių knygų, kuriuose būtų aprašomi filosofiniai etiudai? Ar tokių visiškai nėra knygų su tokiu turiniu?

  25. 5771.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:51 pm

    Kreivarankis dalyvavo prozininkų konkursuose.

  26. 5772.

    kreivarankis rugpjūčio 16th, 2010, 11:52 pm

    Aurimai,
    filosofinių etiudų yra pilna. Labai daug kas juos rašė. Kas dėl facebooko, tai prieš porą valandų atsidariau kreivarankį tenai, tik nežinau ar ilgai išbus ;) Gali tapti pirmuoju draugu, bet tik su viena sąlyga.

  27. 5773.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:54 pm

    Kur lietuviškai pasiskaityti man jų? Man jie labai įdomūs. Galėtum parašyti puslapių? Ar angliškai? Tikrai, man juos tikrai įdomu skaityti. Aš juos valgyčiau, kaip tu skaitai klasikinę graikų ir romėnų istoriją.

    Labai jau fatališkai taip čia gavosi. Aš klausiau dėl fanų puslapio, o tu prieš kelias akimirkas susikūrei. Ir kokia toji sąlyga?

  28. 5774.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:56 pm

    Jei tapčiau pirmuoju draugu, tuomet mane identifikuotum ir iškiltų problemą asmenybės saviaktualizacijai.

  29. 5775.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:58 pm

    Ten ne tavo fanų puslapis, o pats tu. Tik pasislėpei po slapyvardžiu ir žodžiu, kuris mini tavo tinklaraščio būstinę.

    Įdomu, kodėl rašei būstinės pavadinimo. Tikėjausi įdomesnės nuotraukos. Ką ji reiškia, kuri yra dabar?

  30. 5776.

    Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 11:59 pm

    Nėra jokių žymių, kad filosofas, kad mėgsta Čioserį, istoriją, studijuoja dar ir teisę.

  31. 5777.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2010, 12:01 am

    Aurimai,
    matai, aš „etiudus” suprantu plačiąją prasme t.y. kaip kažkokius trumpus pamąstymus. Tai ką rašau aš, kaip gana teisingai įvardino karpienis, yra kažkas panašaus į Krylovo pasakėčias. Etiudais rašė pvz. Nyčė, nors ir ne visada. Kaip tik neseniai išleisti lietuviškai jo „nesavalaikiai pamąstymai”. Tau gal parekomenduočiau Marko Aurelijaus „Sau pačiam”, arba Senekos laiškus Lucilijui. Apie ką ten tiksliai nežinau, nes šių dviejų knygų nesu skaitęs.
    O sąlyga yra tokia, kad jei įtrauksiu į kreivarankio draugus facebooke, daugiau jau nebevadinsi manęs galingu – deal?

  32. 5778.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:04 am

    Visi poetizuoja filosofus. O ir negalėčiau tapti draugu, nes matytum mano galvą ir negalėčiau reikštis taip, kaip dabar rašau sakinius. Varžytų tam tikri mąstymai.

    O aukštinimo tu nekenti, kad galvoji, kad tai grotesktas? Taip nėra. Aš visus supoetizuoju, kurie yra kažkas nepaprasto.

    Dabar klausau Mozarto. Noriu jūsų paklausti, ar tiki Mozarto efektu ir ką galvoji apie prozininkų konkursus, kuriuose dalyvavai? Kokią vietą paėmei? Antrą?

  33. 5779.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:08 am

    groteskas*

  34. 5780.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2010, 12:09 am

    Nežinau kokią paėmiau, kalbant krepšinio terminais į TOP 16 nepatekau, taigi ir nelabai bebuvo prasmės komisijai aiškintis kelintas aš ten nuo galo.

  35. 5781.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:14 am

    Kreivaranki,

    Nereikia savęs nuvertinti. Aš jau daug kartų siūliau rašyti straipsniu tekstų suvokimų užduotims. Tau pasiseks.

    Kreivarankis, visi jį žinos Panevėžyje… Jis taps garsiu filosofu.

    O tave pastebėjo jau mokykloje, kad tu filosofuoji? Esu linkęs į filosofiją?

    Mane pastebi, klausė, ar aš nenorėčiau stoti į filosofiją.

  36. 5782.

    kreivarankis rugpjūčio 17th, 2010, 12:22 am

    Ne, niekas manęs mokykloje nepastebėjo. Atsimenu kai 9 klasėje pasakiau, kad nenoriu eitį kur nors į proftechninę, o baigti 12 klasių, tai mokyklos pavaduotoja labai nustebo, o po to direktorius dar atkalbinėjo. Tuomet mokytojai visiškai nebuvo suinteresuoti, kad kuo daugiau mokinių eitų į aukštesnes klases. Nelabai aš pažangus buvau. Ai, tiek to, liūdesys net apėmė. Mokykis, Aurimai stropiai, nes bus kaip man. Einu miegoti, ryt į darbą. Labos nakties.

  37. 5783.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2010, 10:34 am

    Karde,
    „Valentinai, o nematai, kad “nėra tokie jau ir geri” yra ne tik labai subjektyvu, bet ir nesmarkiai pagrįsta, lyginant su teiginiais daugiau skiriančiojo dėmesio aptariamiems nagrinėjimams?” Nuo pat pradžių sakiau, kad tai mano subjektyvus įspūdis, kuris tačiau pagrįstas supratimu apie tai kas yra geras drabužus. Panašu, kad gero drabužių išmanytojo vietą monopolizavote sau.
    „Ir jeigu dėvintysis rūbą pasako, kad jis smagus, tai ne tik subjektyvu, bet ir pagrįsta dėvinčiojo patirtimi, lyginant su žinoma prieštarautojo nepatirtimi. ” rūbo dėvėjimo patirtis irgi yra subjektyvi.
    „Tai, kad man nusišvilpti ką pasako kažkieno žmona – tai ne litanija, tai pozicija, kad nepatirtis, nekompetencija, “kartą praėjusiojo pro šalį” profanacija nelabai turi pagrindo po kojom reikštis.” nežinodamas „kartą praėjusio” kompetencijos aptariamu klausimu, šioje vietoje pademonstravote kad esate paprasčiausias susireikšminęs, arogantiškas, snobas.
    „Tad, “it takes two” nervingumui, brolyti. Šis tinklaraštis yra nuosmukyje, jei problemos čia pagimdomos iš tokio buitinio šlamšto, kaip vien kažkieno į užduotą klausimą pasidalintas manymas kur galima neprastai prasimanyti rūbų.” problemas darote jūs. Aš tik pateikiau Aurimui alternatyvią nuomonę, kad žmogus žinotų, jog yra nuomonių, kad jūsų rekomenduotas drabužių tinklas tėra skandinaviškų maximų žemiausio lygio drabužėlių išparduotuvė. Tai kažkas panašaus š JYSK arba Thomas Philips variantą drabužiams. Taip ten yra pavadinimų su umliautais, tačiau umliautas negarantuoja kokybės. Labiausiai stringa tai, kad nuomonę, nesutinkančią su jūsų, jūs priimate kaip asmeninį įžeidimą ir pradedate taškytis įžeidinėjimais oponentui. Tai taip kontrastuoja su jūsų deklaruojamomis dvasingumo vertybėmis. Ypač stebina, kad iš savęs jūs išeinate dėl tokio menko buitinio šlamšto.
    „Bet šitos erdvės didesnė bėda pastaruoju metu ir buvo, kad savimi patenkintos nuobodybės nepastebėjo kaip užpelkėjo. Ar bent jau man taip pasirodė” niekas kitas neparšė geriau apie jus, nei jūs pats.
    Aurimai, man nusišvilpti kokias tu kelnes nešioji. Neiklausyk tų susireikšminusių arogantiškų snobų. Tu esi jaunas ir tau turėtų rūpėti kokios spalvos tavo košė galvoje, o ne kokios spalvos kelnės.

  38. 5784.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2010, 11:55 am

    Aurimai,
    Kiek angliškų žodžių per dieną išmoksti?

  39. 5785.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:05 pm

    Nesimokau taip, kad kas dieną po žodžių kratinį į galvą įsimesti.

    Jau ilgai nesimokiau anglų kalbos. Atostogavau. Atrodo, kad nieko neišmokau per šią vasarą, ne daug išmokau. O pagrinde aš skaitau angliškus tekstus ir žiūriu žodžius, kurių nemoku. Po to bandau juos įsiminti.

    Kažkaip keistai mokiausi, galvojau, kad geriau pavyks, bet nutiko įvairių dalykų, kurie vienaip ar kitaip padeda mokytis.

    Tikrai nežinau, ar daug išmokau per vasarą. Tokias mintis pats pradedu dėti savo galvoje jau prieš savaitę.

    Vakar nusipirkau dvi angliškas knygas už litą. Bandysiu skaityti.

  40. 5786.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:10 pm

    Geriau daugiau skaitysiu ir bandysiu įsiminti žodžius pagal jų atrastą dažnumą.

    Nors įsiminimas irgi padeda. Bet reikia skaityti ir tai, kas domina labai. O ne tik domina. Skaičiau angliškai apie simpoziumą, Sokratą, šiaip filosofinius dalykus, kurie yra skirti filosofams. Neprotinga, suprantu.

    Dabar skaitysiu apie viduramžių kultūrą angliškai.

  41. 5787.

    Maras rugpjūčio 17th, 2010, 12:16 pm

    Karde, patarčiau atkreipti dėmesį į šiuo Valentino žodžius: „Turėjai jau pastebėti, kad aš dažnai ginčijuosi vardan ginčo. Taip linksminuosi ir palaikau formą darbiniams reikalams.”
    Aš išvadas pasidariau ;) .

  42. 5788.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:18 pm

    Sunku atsakyti, viskas labai sudėtinga. Anglų kalbos mokymosi procesas tau nėra paprastas reiškinys. Tai daugiau, nei gyvenimas.

  43. 5789.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:20 pm

    Marai,

    Jūs už istorijos VBE gavote maksimumą?

  44. 5790.

    Fredis* rugpjūčio 17th, 2010, 12:30 pm

    Valentinai, man atrodo, kad į miestelėnizmo teoriją laikas pažvelgti kitu kampu, nes atsirado daug kritikų, kurie miestelėnus prilygino visiems Romos imperijos akvedukų statytojams.Teoriją reikia išplėtoti pasiremiant Michailo Bulgakovo apysaka „Šuns širdis”.

  45. 5791.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 12:39 pm

    Valentinai,

    Tau nusispjauti ant mano kelnių, nes tu nekenti jų. Angliškai būtų: „You are hater“. : )

  46. 5792.

    Maras rugpjūčio 17th, 2010, 1:03 pm

    Aurimai, man istorijos egzamino laikyti nereikėjo – buvau respublikinės moksleivių istorijos olimpiados prizininkas. Užskaitė kaip egzaminą.

  47. 5793.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 1:10 pm

    Marai,

    Aš norėčiau jūsų labai gražiai paprašyti, ar galėtumėte parašyti mokymosi sistemą ar kelią, kaip mokytis istorijos, kad VBE gaučiau aukštą balą?

    Man jis svarbiausias, nors teikiu pirmenybę anglų kalbai ir lietuvių taip pat.

    Tačiau istorija yra svariausias stojamasis balas.

    Tad kaip mokytis istoriją? Kokį metodą mokymosi taikyti?
    Galvoju, kad pradėsiu ruoštis nuo pat pradžių istorijos egzaminui.

    Ačiū už pagalbą.

  48. 5794.

    Aurimas rugpjūčio 17th, 2010, 1:11 pm

    Beje, jūsų pergalė yra tikrai galinga. Geras pasityčiojimas, kad nereikėjo laikyti egzamino.

    O Jums yra įdomūs senovės laikai? Ar labiau domites naujųjų laikų istorija?

  49. 5795.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2010, 1:15 pm

    Marai,
    Savos chebros sindromas suveikė? Kai Auksinis Kardas demonstruoja aroganciją, susireikšminimą ir elitizmą, jam apie tai nei žodžio?

  50. 5796.

    Valentinas rugpjūčio 17th, 2010, 1:23 pm

    Aurimai,
    Man nusišviltpi ant tavo kelnių, nes ne kelnėse esmė.
    Jei tavo tikslas yra išmokti anglų kalbą ir tu labai to nori, turi suformuluoti ambicingus, tačiau įveikiamus tikslus ir užduotis, kurias gali išmatuoti. Nuo šiandien užsiduok sau tikslą išmokti po 10 žodžių per dieną. Skirk tam valandą per dieną. Tu teisingai darai, kad mokaisi iš tekstų atrinkdamas nežinomus žodžius. Daryk taip ir toliau, tik nesirink sunkių literatūrinių tekstų (tokių kaip Šekspyro), nes ten labai daug žodžių, kuriuos pamatysi tik vieną kartą gyvenime.
    Kai įsivažiuosi, pasunkinsime užduotį ir reikės mokytis daugiau žodžių kol pasieksime 40 per dieną. Po pusės metų intensyvaus mokymosi susikursi pagrindinių žodžių bazę, kurios pagalba galėsi skaityti praktiškai visus tekstus, kuriuos skaito Kreivarankis ar Maras anglų kalba.
    Žodžių mokymasis neatleidžia nuo pareigos stiprinti žinias kitose anglų kalbos srityse.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt