Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 2:18 pm
Buvau prie vieno gražiausių Vilniaus ežerų, išsimaudžiau. Labai nemalonioai nuteikė tas faktas, kad iš krūmynų baisai dvokia išmatomis. Esu estetas ir jautrus kvapams. Ne lietuviškai kalbantys asmenys paežerėje apsigyveno palapinėse lyg savo namuose, šunis maudo tam pačiam ežere. Šiap atmosfera gana idiliška, tingi, damos kaitinasi saulėje, skaito ne Literatūrą ir meną, vyrai nuobodžiauja.
WU nekomentuoja todėl, kad būsimam konstitucinio teismo pirmininkui tai daryti nesolidu. Aš puikiai įsidėmėjau kaip WU parašė, jog notėtų nukapoti rankeles Thierry Henry už ranka įmuštą įvartį airiams. Aš būtinai tai Jam priminsiu. Musė yra tinginė, tai gryna teisybė, Rolandas išvažiavo prie vandenyno.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 2:23 pm
O aš palaikau Ligitą, nors gal tiksliau nepalaikau Rolandau. Tiesiog esu aš pats ne kartą ant jo drėbtelėjęs ir pats prisipažįstu, kad gana neetiškai. Tai jis jau buvo su visais tuomet tuomet atsisveikinęs, bet va užeini čia ir žiūri, kad po 4-5 komnetarus iš eilės, kaip koks nerijus pas Račą. Nu bet Rolandas yra Rolandas, tiek to su juo, bet va kai dar atsiranda koks genpre tai ir gaunasi kokteiliukas. O šiaip dėl ko Ligitą jį pavadino kvailiu tai aš pats nesupratau, bet ir Rolando nesupratau – kam čia kasdieną žėruoti saulėje povo plunksnomis, jei nuo tokio niekniekio sugebama įsižeisti? O juk giedėjo panašius dalykus ne tik iš Ligitos ar manęs.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 2:39 pm
Fredi,
Vakar maudžiausi tikro esteto vertoje vietoje Žeimenoje. Žmonės maudosi pagal tokią schemą:
Įlipi į vandenį ir plauki pasroviui kokį 150 m. Nuostabus upės grožis. Išlendi, eini palei krantą aukštyn upe ir vėl plauki žemyn. Taip darai tiek kartų, kiek nori.
Vilniuje maudytis nėra kur. Taškas.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 2:49 pm
Žemiau Pabradės Žeimena yra kanalizacinis kanalas.
Valentinai, žinau tokį maudymosį metodą.
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 2:54 pm
Kreivaranki, povai – labai įžeidūs paukščiai. Juk jų plunksnos – pačios gražiausios
.
).
Man tai buvo įdomu stebėti „savos chebros” veikimo pavyzdį (palyginkime kai kurių komentatorių reakciją į nerijų ir į Rolandą
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 3:15 pm
Fredi, maudžiausi tologai už Pabradės.
Marai,
Negali lyginti Nerijaus ir Rolando, tai tas pats kas lyginti prasigėrusį kiemo krepšininką ir LeBroną James. Todėl tavo tariamą „savos chebros” insinuaciją vertinu kaip asmeninių nesimpatijų kai kuriems komentatoriams išraišką. Asmeninių nesimpatijų priežastis palieku identifikuoti tau pačiam.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 3:27 pm
Vertinu net nerijų. Žalgirio mūšyje tokie nerijai Vytauto kariuomenėje buvo pėstininkais, lankininkais, tempdavo į mūšio lauką ir atgal (su trofėjais) gurguoles ir t.t..
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 3:38 pm
Valentinai,
o man atrodo, kad lyginti nerijų ir Rolandą yra tas pats kas lyginti prasigėrusį kiemo krepšininką ir LKL Marijampolės „Sūduvos” startinio penketo žaidėją.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 3:42 pm
Kreivaranki, nesiginčysiu dėl niuansų. Man įdomiau ar Ligita sureaguos į akvivaizdžią Maro provokaciją ir ar paskelbs jam įspėjimą
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 4:11 pm
Valentinai, tokie bruožai kaip pasikėlimas, didžiavimasis savo žiniomis ir savęs laikymas neklystančiu man yra nemalonūs. Pas Rolandą jų daugiau, nei pas nerijų [Račo blogo neskaitau, tik iš prisiminimų]. Plius visų, kurie mano kitaip, įžeidinėjimas (to pas nerijų išvis nelabai prisimenu). O tai, kad jis perėmė miestelėno „terminą” ir juo tyčiojasi iš nerijaus, terodo jo visišką nepagarbą kitokiam. Jei Tu sugebi miestelėno „terminą” naudoti pakankamai elegantiškai (nors neretai pranašumo jausmas ir išlenda), tai Rolandas – vienareikšmiškai ne. Tau tai buvo priimtina ir man labai nemalonu, bet niekaip kitaip negaliu paaiškinti, kodėl į jo nevienkartinį chamizmą kitų komentatorių atžvilgiu bei šiaip nesąmonių pilstymą reagavai (laiminančia?) tyla.
Beje, Tu sukūrei šį „terminą”, Tu ir atsakingas už būtent tokią, paniekinančią, jo vartoseną, tuo labiau, kad net nepabandei tam užkirsti kelio Rolando atveju.
Ar ne pernelyg patogiai įsitaisei šio tinklalapio guru kėdėje, Valentinai? Vis labiau panašėji į savimi patenkintą padlaižius mėgstantį viršininką.
Nieko nėra blogiau, kaip apsiskaitęs kvailys – jis save laiko protingu ir mano galįs niekinti kitus. Nekenčiu šio bruožo. Čia ne visai apie Rolandą, bet kai kuriais atvejais tinka ir jam.
O siekis įžiūrėti asmenines nesimpatijas su manimi niekaip nesusijęs
. Aš tiesiog atvirai sakau savo nuomonę, net ir Ligitai. Jei Tau tai nemalonu, vadinasi, viršininkėji. Tikiuosi, klystu.
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 4:15 pm
Ir už ką gi man skelbti įspėjimą? Norėčiau pagrindimo, nes nematau, kad būčiau ką įžeidęs ar kitaip pažeidęs taisykles.
Bet man iš tiesų labai nemalonu, kad įsitraukiau į šitą asmeniškumų narstymą, kuris vasarą šiame tinklalapyje itin suintensyvėjo. Todėl užteks šiuo klausimu.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 4:36 pm
Aš visada savyje tramdau pyktį miestelėnams, kurie: šiukšlina paežeres, privažiouja automobiliu prie pat vandens telkinio, garsiai leidžia iš savo automobilio grotuvo klaikus garsus, kurie patologiškai nekenčia bet kokios valdžios, kurie kalba paprasto žmogaus vardu ir save su jais sutapatina, kurie ragina visus „buržujus” ( iniciatyvius, turinčius kurti ir gaminti produktutus, versininkoi gyslelę žmones) deginti, ir naikinti, o jų turtą atimti ir pasidalinti, jau nurodžiau priežastį kodėl juos myliu – jie galiami buvo gerais kariais.
Valentino negalima smerkti už tai, kad jis šiuos žmones išryškino, terminologiškai apibrėžė ir negailėdamas jėgų, pašventęs visą savo laisvalaikį ir dalį brangaus profesinio laiko juos auklėja ir integruoja į pilietinę visuomenę, kurioje Valentino įsivaizdavimu vyrauja visai kiti papruočiai, nei tie, kuriuos propaguoja miestelėnai.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 4:51 pm
Fredi*,
o man atrodo, kad nieko tas Valentinas neišryškino. Miestelėno doktrina, kuri mano galva, turėjo galimybę būtį elegantišku, mielu ir nepernelyg užgauliu siauro savimylų ratelio terminu virto senovės Egipto žynių išmintį spinduliuojančia dogma ar į kokią tai visaapimančia socialinių santykių teoriją. Net negalima sakyti, kad ji išsigimė, nes tokia ji buvo kuriama jau nuo pat pradžių. Tai kai ką pasako ir apie jos kūrėjus, o taip pat (atsiprašau už tai) tiesiog prievarta stumia prie Markso klasių kovos schemos. Štai jau Fredis* paaiškina ką veikė miestelėnai per Žalgirio mūšį… Ką gi neužilgo, turbūt, atsiras minčių apie tai, kad ir tam pačiam Egipte miestelėnai buvo naudingi, nes dirbo tai kam yra sutverti – vadovaujami protingų žmonių šlifavo akmenis ir krovė juos į krūvas. Taip atsirado piramidės. Senovės Romoje miestelėnai genami botagais pastatė akvedukus, tik va pas mus jau netvarka, nes demokratija ir loja kas netingi. Nelabai suprantu kam niurkdyti tą vargšą Marksą ir tuo pačių kurti kažkokią tai naują klasių kovos teoriją jo paties stiliumi ir, ką itin noriu pabrėžti, daryti tai su liguistu rimtumu.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 4:57 pm
Marai,
Atskirtime žmogaus asmeninius bruožus (apie juos vėliau) nuo jo veiksmų. Nerijus pašalintas už tai, kad sistemingai propagavo ksenofobiją ir neapykantą (tame tarpe ir Lietuvai). Rolandas gavo įspėjimą už geranoriškai draugišką pasišaipymą iš Ligitos į kurį pastaroji sureagavo liguistai ir neadekvačiai. Todėl lyginti Nerijaus atvejį su Rolando tiesiog negalima.
Dabar dėl asmeninių bruožų. Yra žmonių tipas, kurie nori draugauti su visais yra tipas, kuris nesitaiksto su blogiu. Tu esi iš pirmųjų, o Rolandas yra iš antrųjų. Natūralu, kad tau tai nepatinka. Tą „didžiavimąsi žiniomis” aš traktuoju ne kaip pasipūtimą, o kaip iššūkį pašnekovams įrodyti, kad jis neteisus. Tai kovotojo tipas ir natūralu, kad tau tai nepatinka,nes pats nesi kovotojas. Tačiau kaip istorikas ir socialinių mokslų daktaras, turėtum žinoti, kad tinkamas kovotojų ir pacifistų, mėsėdžių ir žolėdžių, riterių ir valstiečių santykis yra būtinas visuomenei vystytis. Todėl, Rolando „pasipūtimą” siūlau traktuoti kaip energingo, savimi pasitikinčio jaunuolio saviraiškos formą, kuri būtina Lietuvai norint vystytis. Jei visi būtų istorikai tūnantys rūsiuose, greitai nebeliktų istorijos objekto.
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 4:59 pm
kreivaranki, liuks. Aš vis kažką panašaus bandžiau sakyti, bet nesugebėjau taip aiškiai, kaip Tu.
Tik man dar kliūva noras pademonstruoti savo pranašumą prieš „miestelėnus:.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 5:10 pm
Faktas, kad du rimti mokslo vyrai su liguistu rimtumu priima „teoriją”, kurią paprasčiausias vidutinis vadybininkas laisvalaikiu, kaip pokštą išdėstė keliuose blogo įrašuose, man byloja daugiau apie mokslo vyrus, nei apie vidutinį vadybininką.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 5:14 pm
kreivarankio puikus tekstas, pasižiūrėta labai giliai ir istoriškai.
Reiškia, kad po saule nieko naujo, viskas vystosi sistemiškai.
Mes su Valentinu tiesiog esame iš kito socialinio sluoksnio nei Egipto akmenų šlifuotojai ir Romos akvedukų statytojai, o Jūs su Maru esate laisvi mąstytojai akademinės visuomenės atstovai. Nuomonių susidūrimas, priešprieša ir trintis yra neišvengiami, mes vieni be kitų negalime egzistuoti.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 5:21 pm
Valentinai,
viena – aš nesu nei mokslo vyras, nei labai rimtas. Tai, kad nei aš nei Maras su liguistu rimtumu tavo teorijos nepriimame, turėtų būti akivaizdu kad ir iš paskutinių įrašų, o taip pat iš dalyvavimo plėtojant jūsų tą teoriją intensyvumo (kuris praktiškai lygus nuliui).
Šis paskutinis Tavo įrašas, galbūt, šiek tiek atskleidžia kodėl Tu esi tik „vidutinis” vadybininkas (na gerai – tikrai manau, kad daugiau nei vidutinis, net ir logotipas VVV tai patvirtina) – yra tai, kad tu kone pusmetį besitesiančią psichozę, kuri pradžioje išties rodėsi kaip nekaltas ir smagus žaidimėlis, vadini „keliais blogo įrašais”. Atsipeikėk. Tuomet pvz. amerikiečių karo išlaidos Irake irgi yra „keletas” tūkstančių dolerių. Rašau Tau kaip šiokiam tokiam savo autoritetui. Tiesa, ne tokiam kai laikiau Tave esant Valentinu Mite, bet vistiek…
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 5:29 pm
kreivaranki, demonstruoti viešą nusivylimą Valentinu yra prasto skonio poelgis. Valentiną reikia priimti ne kaip Valentiną Mitę, o kaip valentiniško požiūrio konstantą, ginčidamasis su kuriuo kreivarankis tampa galinguoju, o Maras taip pat plečia akiratį gyvai iš pirminio, o ne rašytinio šaltinio.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 5:33 pm
Beje Kreivaranki,
Markso pagrindinė klaida yra tai, kad jis laikė silpnybe tai, kas iš tikro yra stiprybė. Jo sugalvota „klasių kova” iš tikro yra tai, ką aš vadinu DKS (dinaminė klasių sąveika), kuri prieštaravimus negilina, o mažina ir yra nuolatinio progreso šaltinis.
Miestelėnų ir Miestiečių dinaminė sąveika yra intelektualiniu ir dvasiniu pagrindu vykstantis procesas analogiškas Markso aprašytam tariamos „klasių kovos” procesui, kuris remiasi ekonominiu pagrindu.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 6:02 pm
„Valentiniško požiūrio konstanta” (terminas Fredžio) konstruojanti „miestelėniškumo” diskursinį naratyvą daug kur panaudoja neomarksisnio koncepto struktūrą. Taigi Valentino idėjas galime traktuoti, kaip subtilią neomarksizmo polilogo dekontrukciją, išaugančią į paradigmiškai naują socialinės erdvės konstrtavimą, pasižiūrint į tai per prizmę. Tai yra miestelėniškumo ideologinę prizmę. O galima tiesiog per bilekokią prizmę. Sekantis šios intelektualinės veiklos etapas turėtų būti šachmatų simultanas Vasiukuose, kurį Valentinas vienas sužais su 200 šimtais miestelėnų. Pergalę rezultatu 194 pergalės, 4 lygiosios ir 2 pralaimėjimai švęs Valentinas. Valio draugai
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 6:21 pm
kreivaranki, matau pigų panevėžietišką kerštavimą už nuolatinį Tavęs pašiepimą kaip Markso sekėją.
Pasižiūrėkime į situaciją blaiviai: iniciatyvus žmogus susigalvoja ką nors sukurti: IT versle, kvapnaus muilo gamybos liniją ar „Kaka2″ laidą ir šiam žmogui būtinai reikės samdyti darbininkus, kuriems geriausiu atveju galės pasiūlyti tik 1000 LTL atlyginimą, kitaip produkcijos nebus įmanoma parduoti dėl per didelių gamybos išlaidų.
Samdomi darbininkai nuolatos burbės bet kokiu atveju – jie bus įdarbinti ar Valentinas išmes juos už gamybinės įmonės vartų ir ieškosis kitų.
Pergalė 194:6 – Valentino naudai, nes jis iniciatyvus, turi idėjų ir žino kaip jas realizuoti.
Laisvo, ypač kairiojo-galingojo filosofo pareiga yra proceso dalyviams priminti, kad darbdavys turi puoselėti ir gerbti paprastą darbininką, rūpintis jo gerove, o darbininkui filosofas-galingasis turi pasakyti, kad nevalia kėsinti į gamybos įrankius, juos laužyti, niokoti ir kitaip kenkti darbdaviui kaip tik civilizuotomis priemonėmis – streikais.
Rezultatas bus 50:50.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 6:31 pm
Fredi*,
čia ne apie tai kalba buvo, jeigu ką. Beje aš nežinau kodėl Tu manai, kad panevėžietiškas kerštingumas yra pigus. Kaip rodo tulpinių istorija jisai kartais būna netgi daugiau nei pinigai. Dėl pasišaipymų iš manęs negaliu pykti, nes niekas iš manęs čia nesišaipo. Bent jau nepastebėjau. Tiesa, pasitaiko ironijos, sarkazmo, tačiau man įprasta, o turint omeny, kad aš pats nevengiu aštresnių pasisakymų, gal netgi ir perdaug pakantu mano atžvilgiu.
Kodėl apie tuos darbininkus parašei, aš nelabai supratau. T.y. ką tu norėjai pasakyti lyg ir aišku ir tam pritariu, bet kuom tai siejasi su tuo kas pasakyta anksčiau, nelabai suprantu.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 6:53 pm
Kreivaranki,
Tai, kad jūs su Maru nuolatos analizuojate, priekaištaujate ir visaip reaguojate į Miestelėnų teoriją, rodo, kad kažkodėl jūs ją priimate su liguistu rimtumu. Jei grįžtume prie Rolando, tai esminis klausimas yra ar korektiška Miestelėną (durnių, kvailį, dibilą, dunduką, morozą ir t.t. ir panašiai) pavadinti tuo, kuo jis yra.
Atsakymas yra toks – korektiška, nors tai susiję su tam tikromis rizikomis:
1. Gali Miestelėnu išvadinti visai nemiestelėną (kaip pavyzdžiui Fredis išvadino Miestelėnais didvyriškus lietuvių valstiečius-pėstininkus-karius, liejusius kraują Žalgirio mūšyje) arba kai Račas Dundukais išvadino Fredį ir Marą, nors akivaizdu, kad jie nėra Dundukai.
2. Išvadinęs Miestelėną tuo, kuo jis yra, rizikuoji susilaukti tokių pacifistų, visiems norinčių būti gerais (Maras, Bobutė) nemalonę.
3. Taip pat rizikuoji susilaukti Miestelėlnų kontraatakos (aš nuolatinis taikinys).
Būtent dėl šių rizikų, vadinti daiktus savais vardais gali tik drąsus žmogus (o Rolandas kaip tik toks ir yra).
Net tai, kad gali kartais neteisingai išvadinti gerą žmogų Miestelėnu, neturėtų sustabdyti, lygiai taip, kaip nesėkmės rizika neatbaido chirurgo nuo operacijos. Čia turėtų galioti atvirkštinis nei teisėje principas – geriau pavadinti Miestelėnu nemiestelėną, nei praleisti tikrą Miestelėną.
romas rugpjūčio 15th, 2010, 7:13 pm
Akmens amžiuje trečdalis žmonių populiacijos mirdavo smurtine mirtimi
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 7:30 pm
Valentinai, bene būsi ir Tu perkaitęs? Taip įnirtingai gini tai, ką visai neseniai išvadinai pokštu. Ir ironiškos distancijos nesimato, o jau argumentacijos rimtumas. Nepažįstu Tavęs (ir jau senokai taip, užtat ir rašau apie viršininkėjimą).
O jei manai, kad kvailį galima vadinti kvailiu, dar daugiau, geriau pavadinti nekvailą kvailiu nei praleisti kvailį (Tavo žodžiai, tik miestelėną pakeičiau), tai kodėl piktiniesi Ligita, kuri tiesiai ir pavadino Rolandą kvailiu? Ji elgėsi lyg tuos Tavo argumentus būtų skaičiusi. Ar nepatiko, kad наших бьют?
Problema ta, kad sekant Tavo patarimais vadinti visus bent kiek „įtartinus” visokiais žodžiais, greitai visi čia komentuojantys išsivadinsim kvailiais, miestelėnais, miesčionimis, dundukais, debilais ir t.t. Tiesą sakant, tai jau gana ilgą laiką čia ir vyksta, todėl normalūs žmonės, kuriems tai nemalonu, kaip TipasK, traukiasi.
Ir dar. Jei Rolando (o ir Tavo) tyčiojimasis iš žmogaus (dargi už akių – fiziškai gi nepažįstami), šiaip jau peržengęs visas ribas (juk nerijus yra gyvas žmogus, kurio mes nė vienas nepažįstame, o tapo kažkokiu atpirkimo ožiu ir yra nuolat pasityčiojamai linksniuojamas) yra drąsa, tai… Tiesą sakant, nerandu žodžių. Tipinė diedovščina, tipinis šlykštus, vulgarus ir žemas noras sumurkdyti kitą į šūdą, sukeliantis mazochistinį pasitenkinimą ir, turbūt, padedantis įveikti kažkokius kompleksus. Taip elgiasi tik labai silpni žmonės. Ir jau tikrai – ne gražūs.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 7:37 pm
Valentinai,
atsiprašau, kad taip gaunasi bet kažkaip vėl alų ėmiau gert, tai gal kažko ir nebesuprantu jau. Nes man labai jau keistos atrodo Tavo išvados. Man atrodo akivaizdu, kad nei aš, nei Maras Tavo miestelėnų teorijos neanalizuoja ir nekritikuoja. Jei manai, kad aš neteisus, tai gal galėtum nurodyti kuom pvz. mano miestelėnų teorija skiriasi nuo Tavosios ir kur aš įžvelgiu klaidas Tavo miestelėnų teorijoje? Ką mes darome, tai kartais aptariame būtent Tavo santykį su šia „teorija”. Ir tas santykis nėra džiuginantis.
Pats pasižiūrėk kaip nekorektiškai Tu ėmei formuluoti problemas, cituoju „Jei grįžtume prie Rolando, tai esminis klausimas yra ar korektiška Miestelėną (durnių, kvailį, dibilą, dunduką, morozą ir t.t. ir panašiai) pavadinti tuo, kuo jis yra.” Ir čia po to kai Ligita pavadino Rolandą kvailiu?
Tu klausi ar yra korektiška Miestelėną pavadinti durniumi, o aš norėčiau paklausti kodėl prieš durnių pavadinant durniumi, papildomai jį reikia dar pavadinti miestelėnu? Jungianti kategorija? Aiškinamasis terminas? Vargu bau… Jisai Tau ir dar keliems išvirto į narcizišką kelionę į save, nes Jūs pradedate užsikrėsti tuo tikėjimu, kad tik tuomet kai žingsnis po žingsnio Jūs išsiaiškinsite kas yra miestelėnas, tik tuomet Jūs suprasite kas esate jūs t.y. jūs esate tai kas miestelėnas nėra. Nesu tikras ar tokia proto mankšta yra geriausias būdas praleisti vakarus. Nietzsche pasakytų, kad tai vergo savimonės epopėja. Pažindami miestelėna pernelyg ilgai Jūs netampate panašiais į jį, o dar blogiau – Jūs tampate jo šešėliu, be jo nebesuprasite kas esate patys, atradę jį manysite, kad esate kitokie, bet ištiesų jau būsite sukūrę save pagal jo paveikslą ir kaip jo kopijos būsite menkesnės estetinės vertės.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 7:45 pm
Hey, parašiau, atspausdinau ir matau, kad ir Maro paklodė yra. Dvigubas smūgis Valentinui
O kas dėl Maro teksto, tai norėčiau akcentuoti, kad prisijungiu prie tų, kurie rimtai palaiko TipoK tuometinę pastabą ir nori jį susigražinti.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 7:58 pm
kreivaranki, terminas „mestelėnas”
nėra moksliškai apibrėžtas, jokiuose žinynuose išskyrus Pipediją ši kategorija nėra neišaiškinta, pasisaiškinti kas tai yra galima tik Perlos skyreyje, tai vienintelis žynynas, kuriame tiesiogiai keli geranoriškai nusiteikę veikėjai visus norinčius su juo supažindina, kantriai paaiškina. Tai unikali galimybė prieiti prie mokslo dar neaprašytų atradimų. Džiaukimės šia galimybe ir neįžiūrėkime šiame vyksme piktų, paslėptų kėslų, juo labiau paramokslinio termino aiškintojų nereikėtų užgaulioti, visaip niekinti, piktžiugiškai primetinėti, kad jie neturi ką vakarais veikti ir pan..
Turime, ir dar kaip turime.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 8:27 pm
Keista ir liūdna, kad du iškilūs akademinės bendruomenės atstovai drąsiai užsipuola Valentiną. O kad tiek įniršio ir drąsos jie įdėtų užsipuldami Miestelėnus!
Jūsų abiejų argumentai yra gryniausias Ad Hominem pavyzdys. Tam tikra prasme net nejauku dėl jūsų.
Nerijus yra lygiai toks pat internetinis anoniminis personažas kaip ir daugumas iš mūsų, todėl klaidinga manyti, kad tyčiojamasi iš žmogaus. Tyčiojamasi iš interneto komentarų pasirašytų vardu Nerijus visumos, kuriuose nuosekliai propaguojamos kvailos, ksenofobiškos, neapykantos kupinos idėjos. Ginti žmogų propaguojantį kvailumą, neapykantą ir ksenofobiją ir smerkti žmogų, kuris sudraudžia nenaudėlį – tai yra taip būdinga šiuolaikiniems kairiesiems mąstytojams (prisiminkime, kad ir Iraką, Afganistaną, čigonų taborą ir aibę kitų pavyzdžių). Kadangi visi gyvename internetinėje erdvėje, tai drąsos rodoma tiek, kiek čia įmanoma parodyti, t.y. internetinė drąsa.
Klausimo esmė yra tolerancijos ribos. Jei pas Marą į rūsį užeitų porą Miestelėnų ir apšlapintų Baltušio laiško originalą, manau net Maras pagalvotų, kad tai yra debilai (Miestelėnai, niekšai, dundukai, kvailiai ir t.t.). Tai kodėl, kai visokie nerijai taškosi neapykanta, kvailumu, melu Jums atrodo tai yra normalu? Jis niekuo nesiskiria nuo debilų apšlapinusių Baltušio laišką, tik jis šlapinasi ant visų mūsų (tame tarpe ir ant Maro su Kreivarankiu).
Kreivaranki, filosofija ir psichologija yra viename fakultete VU. VDU, kiek žinau šios dvi specialybės yra atskiruose fakultetuose, todėl daugiau pscihologinėmis įžvalgomis nebeužsiminėk, nes labai nuplavinėji.
Marai, Rolandas suteikė Ligitai šansą viską nuleisti juokais. Jis parašė, kad yra ne kvailys, o durnas. Taip sprendžiami kultūringų žmonių ginčai. Tačiau Ligita nepasinaudojo šiuo šansu.
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 8:50 pm
Valentinai, Tu puikus demagogas. Tiesiog nuostabus. Nė į vieną mano argumentą (komentaras 5722) nesiteikei atsakyti, nors ir privarei cielą paklodę (apie Rolandą nesiskaito, nes aš visai ne apie tai rašiau). Nuostabu, kaip žmonės taip ir sugeba. Aš tik žinau, kad nemoku su tokiais bendrauti. Man jau Račo užteko iki soties.
Beje, pagal Tavo paties logiką Tave, kaip internetinį anoniminį personažą, galima vadinti visaip, kaip tik noriu, keikti paskutiniais žodžiais ir tai turi būti priimtina Tau. Tik va kodėl tuomet nerijus buvo užbanintas Tavo įsakymu [kitaip to nepavadinsi] tai lieka visiškai neaišku – gi anoniminis personažas varo ant Tavęs, Tu – ant jo ir viskas nuostabu. Tik va kažkodėl Tau nepatiko. Net keista.
Pritariu dėl tolerancijos ribų. Netoleruoju besityčiojančių iš kitų žmonių, chamų, ir netoleruosiu. Tavęs – taip pat.
Tik dabar pamačiau Valentino komentarą 5710.
Neprisimenu nerijaus ksenofobijos, tik didžiulį nepasitenkinimą esama tvarka, nuolatinę jos kritiką. Kuo ne kovotojo bruožas, kuris Tau taip patinka? Kad ne pagal Tave? Ksenofobija tryško iš Tikro lietuvio, gal maišai.
Tie „geranoriški” pasišaipymai iš visų, kurie mano kitaip nei RolandValentinas, visus užkniso, jei nepastebėjai. Aš jam tai jau anksčiau rašiau, į ką jis atsakė paprasčiausiais įžeidinėjmais. Jei Tau tai yra pagirtino kovingumo pavyzdys – tebūnie. Man toks kovingumas labai siejasi su kvailumu. Ligitos priežastys šiuo atveju nesvarbios (nerijų išmetei Tu, o ne Ligita šiaip jau, ji tai aiškiai pasakė, todėl ir lyginu šiuos atvejus per Tavo prizmę – kodėl nesipiktinai Rolandu).
Aš nenoriu draugauti su visais, aš išvis mažai su kuo draugauju. Ir išvis, manęs nepažindamas privėlei visko apie mane. Atsargiau, nes įgysiu teisę vadinti Tave kvailiu – tik kvailas žmogus, nepažindamas kito, gali taip kategoriškai apie jį spręsti. Beje, jei pas Račą Tau pasirodžiau nekovingas, tai kiek keista…
Gal todėl, kad maišai elementarų mandagumą su draugiškumu. Nerijus mane irgi kartais užknisdavo, bet jokiais žodžiais aš jo nevadinau. Yra paprasčiausios bendravimo taisyklės, kurių laikosi mandagūs žmonės. Jei Tau patinka, kad į Tave kreipiasi „Ei tu, kvaily vadybininke”, tai Tavo problemos. Beje, būtent Tu čia nuolat provokavai nerijų, kiek prisimenu, kol jo komentarai pradėjo agresyvėti. Iš pradžių jis bendravo gana draugiškai. Tą prisimenu tikrai.
Apie nesitaikstymą su blogiu tai jau tokias pievas nušnekėjai, kad jau toliau nėra kur. Mandagus žmogus lygiai taip pat gali nesitaikstyti su blogiu, kaip ir nemandagus – taikytis. Tai visiškai nesusiję dalykai.
Nepastebėjau nė karto, kad Rolandas būtų pripažinęs, jog yra neteisus, kai tai buvo akivaizdu. Tai koks čia iššūkis parodyti, kad yra neteisus?
Jei tokia tėra energijos išraiška – sėdėjimas prie kompo ir gyrimasis, gal geriau mažiau tokių energinguolių būtų lietuvoje. Bo snukin nuo tokio gali gauti kur tarpuvartėje, jei nepatiksi [tiesiog dėl to, kad žmogus gi karingas ir nori įrodyti savo tiesą bet kokiais būdais], o va ar jis labai prisidės prie Lietuvos vystymosi, tai dar didelis klausimas.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 8:54 pm
Valentinai,
1. aš nesu akademinės bendruomenės atstovas. Juolab iškilus (mano vidurkis 4-ą semestra yra 2,05 pagal dešimtbalę sistemą – prisidariau skolų blyn):
2. čia ne prieš Tave buvo išpuoliai, o prieš Valentino personažą.
3. VDU filosofijos katedra yra viename fakultete su vokiečių, anglų, prancūzų, lietuvių kalbų, istorijos ir etnologijos katedromis. Bent jau mano laikais taip buvo. O dėl mano „psichologizavimo” – duok Die, kad nuplavinėju
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 9:00 pm
Nu va,
Maras ir vėl mane aplenkė.
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 9:00 pm
Sekantį šeštadienį sekmadienį sinoptikai jau skelbia rudens pradžią, gaila, visiems pasiūlyčiau Valentino pavyzdžiu pasileisti Žeimenos aukštupy pasroviui žemyn, nupliūpsėti 250 m, grįžti į pradinį tašką ir veiksmą pakartoti kiek kas turi jėgų. Tarp kitko, baidare esu įveikęs Žeimeną mažiausiai 5 kartus, būtų proga prisiminti vaikystę.
Auksinis kardas rugpjūčio 15th, 2010, 9:37 pm
Nematau čia blaivesnio žvilgsnio, nei Maro, jei kam būtų įdomu. Buvęs senasis Valentino veliūrinis žaismingumas apskreto kažkuo nelabai… Ir ne tai, kad kažkas nemėgtų kažko – tiesiog ne viskas atrodo reikalinga, bent kiek pamatuota.
Pasirodo kažkas jau prisidėjo nubaudžiant nerijų? Tai tikrai neatrodo kilniaširdiška – nemačiau kas būtent per priežastys tam buvo, bet jis tikrai nebuvo toks piktavalis, kuris kada nors galėtų nusipelnyti draudimų. Ir nukeliavęs su juo nelabai padorų kelią, jei toks buvo, turėtų pamatyti ir savąją atsakomybės dalį – ši aplinkybė keliama teisingai.
Visai kitoje situacijoje, bet berods dar šiandien ryte, bevaikštinėdamas mūsų nuostabiaisiais miškais, pagalvojau apie tai, kad vienoje – kitoje kompanijoje vis pasitaiko tokių patronažinės laikysenos tipų – kompanija gal ir nebloga, bet jau be jų asmeniškai tikrai jos beveik nebūtų. Tokie dalyviai-saulės, negali nespinduliuoti savojo įnašo svorio. Manyčiau, kad tokia laikysena šiek tiek nevykusi – atidžiau žvelgiant tai ilgainiui pastebima. Buvimas svečiuose yra paprastesnis dalykas; galima pašėlioti, bet ir kuklumas – tiesiog priklauso, jei norima apsigraibyti vis dar esant teisingoje vietoje.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 10:55 pm
Marai,
Tavo komentare yra šlykštus melas, kuriuo tu įžeidei ne mane, o Ligitą. Nerijus nebuvo užbanintas mano įsakymu. Tau turėtų būti gėda.
Į rimtus tavo argumentus bandžiau atsakyti, (deja rimtų argumentų daug nebuvo) Jei jau taip nori prašom po vieną:
„Taip įnirtingai gini tai, ką visai neseniai išvadinai pokštu. Ir ironiškos distancijos nesimato, o jau argumentacijos rimtumas.” Tai tavo subjektyvus suvokimas nieko bendro neturintis su realybe. Turėjai jau pastebėti, kad aš dažnai ginčijuosi vardan ginčo. Taip linksminuosi ir palaikau formą darbiniams reikalams
„O jei manai, kad kvailį galima vadinti kvailiu, dar daugiau, geriau pavadinti nekvailą kvailiu nei praleisti kvailį (Tavo žodžiai, tik miestelėną pakeičiau), tai kodėl piktiniesi Ligita, kuri tiesiai ir pavadino Rolandą kvailiu? Ji elgėsi lyg tuos Tavo argumentus būtų skaičiusi. Ar nepatiko, kad наших бьют”
Tu nesupranti ar nenori suprasti, mano pagrindinio argumento. Esmė yra ne pavadinimuose, o turinyje. Jei protingą žmogų išvadina kvailiu – tai yra blogai. Jei kvailą agresyvų žmogų, kuris visiems kiša savo kvailumą išvadina kvailiu, tai yra normalu ir netgi privaloma. Rolandą išvadino kvailiu visiškai nepelnytai, todėl, kad jis nėra kvailys. Nepasiduoti susitaikėliškumui ir moraliniam reliatyvizmui ir pavadintį kvailį kvailiu reikia drąsos. Reikia drąsos taip pat prisipažinti klydus. Ligitai užteko drąsos pavadinti Rolandą kvailiu, bet neužtenka drąsos pripažinti klaidą.
„Problema ta, kad sekant Tavo patarimais vadinti visus bent kiek “įtartinus” visokiais žodžiais, greitai visi čia komentuojantys išsivadinsim kvailiais, miestelėnais, miesčionimis, dundukais, debilais ir t.t. Tiesą sakant, tai jau gana ilgą laiką čia ir vyksta, todėl normalūs žmonės, kuriems tai nemalonu, kaip TipasK, traukiasi.” Nekomentuosiu dėl ko TipasK pasitraukė, bet čia niekas vienas kito nevadina tavo išdėliotais žodžiais, todėl tai irgi melas, tik šį kartą galbūt nešlykštus. Tave galėjo suklaidinti tai, kad dažnai diskutuodami apie įvairius visuomenės procesus naudojame teorinį „Miestelėno” terminą, kuris, tau tai turėtų būti suprantama, tėra žaidimas.
„Ir dar. Jei Rolando (o ir Tavo) tyčiojimasis iš žmogaus (dargi už akių – fiziškai gi nepažįstami), šiaip jau peržengęs visas ribas (juk nerijus yra gyvas žmogus, kurio mes nė vienas nepažįstame, o tapo kažkokiu atpirkimo ožiu ir yra nuolat pasityčiojamai linksniuojamas) yra drąsa, tai…” Jau minėjau, kad drąsa yra tada, kai jaunuolis atiminėja stotelėje iš vaiko mobilų telefoną, suaugęs apgina vaiką. Dažniausiai suaugę bijo kištis ir apsimeta kad nieko nemato. Analogiška situacija yra ir internetinėje erdvėje. Yra chamas terorizuojantis kitus ir reikia drąsos jį sudrausti. Deja, dažnai susiduriama su tuo, kad sudraudęs žmogus pats išvadinamas chamu (tai ką tik padarei ir tu). Situacija primena ir realybę, kai teismai išteisina chuliganus atiminėjančius telefonus todėl, kad jie našlaičiai, neturi tėvų, ruošiasi ženytis ir t.t.
Nerijus tapo Miestelėno personifikacija todėl, kad šis terminas gimė iš jo komentaro.
„Tipinė diedovščina, tipinis šlykštus, vulgarus ir žemas noras sumurkdyti kitą į šūdą, sukeliantis mazochistinį pasitenkinimą ir, turbūt, padedantis įveikti kažkokius kompleksus. Taip elgiasi tik labai silpni žmonės. Ir jau tikrai – ne gražūs.”
Subjektyvi tavo nuomonė nepgarįsta jokia realia situacija. Manau ji labiau atspindi tavo gyvenimo patirtį. Tavyje rusena nemažai neapykantos. Taip pat siūlau baigti žaisti psichologą, tai tampa jau nebeįdomu.
O siaube, privarei dar vieną paklodę!
„Beje, pagal Tavo paties logiką Tave, kaip internetinį anoniminį personažą, galima vadinti visaip, kaip tik noriu, keikti paskutiniais žodžiais ir tai turi būti priimtina Tau” Dar kartą kartoju – teisinga durnių išvadinti durniumi tik tuo atveju, jei jis YRA durnius
„gi anoniminis personažas varo ant Tavęs, Tu – ant jo ir viskas nuostabu. Tik va kažkodėl Tau nepatiko. ” Man nepatinka, kai anoniminis personažas varo ant manęs. Tačiau, kai man kažkas nepatinka, aš renkuosi su tuo žmogumi nebendrauti. Nerijus turi visišką teisę reikštis kitur ir tą jis beje daro. Jis pavyzdžiui nuolatos Rolandą įžeidžiančiai vadina „narcizu”. Beje, jei Ligita nuspręs, Nerijus gali reikštis ir čia… tik tuomet manęs čia nebebus.
„Pritariu dėl tolerancijos ribų. Netoleruoju besityčiojančių iš kitų žmonių, chamų, ir netoleruosiu. Tavęs – taip pat.” Šis tavo pareiškimas yra chamiškas.
„Neprisimenu nerijaus ksenofobijos, tik didžiulį nepasitenkinimą esama tvarka, nuolatinę jos kritiką. Kuo ne kovotojo bruožas, kuris Tau taip patinka? Kad ne pagal Tave? Ksenofobija tryško iš Tikro lietuvio, gal maišai.:” Maišai negatyvų, destrukcinį kovingumą (alia Vakaro Žinios, Respublika) su pozityviu kovingumu. Nerijus kovojo prieš. Pagrindinė priežastis kodėl jis užbanintas buvo tai, kad jis visiškai perėmė ir palaikė tikro lietuvio retoriką.
„Tie “geranoriški” pasišaipymai iš visų, kurie mano kitaip nei RolandValentinas, visus užkniso, jei nepastebėjai. Aš jam tai jau anksčiau rašiau, į ką jis atsakė paprasčiausiais įžeidinėjmais. Jei Tau tai yra pagirtino kovingumo pavyzdys – tebūnie. Man toks kovingumas labai siejasi su kvailumu. Ligitos priežastys šiuo atveju nesvarbios (nerijų išmetei Tu, o ne Ligita šiaip jau, ji tai aiškiai pasakė, todėl ir lyginu šiuos atvejus per Tavo prizmę – kodėl nesipiktinai Rolandu).” Paliksiu Rolandui atsakyti į tai, kad pasijutai jo įžeistas. Aš į tai žiūrėjau kaip į aršų ginčą. Dėl Ligitos, tai iki šiol tau jau turėtų būti gėda.
„Ir išvis, manęs nepažindamas privėlei visko apie mane. Atsargiau, nes įgysiu teisę vadinti Tave kvailiu – tik kvailas žmogus, nepažindamas kito, gali taip kategoriškai apie jį spręsti.” Dar kartą perskaičiau ką esu parašęs ir nerandu nieko kur kažką būčiau rašęs ir netgi kategoriškai sprendęs konkrečiai apie tave.
„Yra paprasčiausios bendravimo taisyklės, kurių laikosi mandagūs žmonės. Jei Tau patinka, kad į Tave kreipiasi “Ei tu, kvaily vadybininke”, tai Tavo problemos.” Visiškai sutinku dėl mandagumo. Gal gali nurodyti kurioje vietoje su nerijumi bendravau nemandagiai? Gal gali nurodyti kur Rolandas bendravo nemandagiai? Niekur nedaviau progos pagalvoti, kad man patinka kreipinys „ei kvaily vadybininke”. Čia jau kuri savo versiją priskirdamas man dalykus, kurių aš nesakiau.
„Apie nesitaikstymą su blogiu tai jau tokias pievas nušnekėjai, kad jau toliau nėra kur. Mandagus žmogus lygiai taip pat gali nesitaikstyti su blogiu, kaip ir nemandagus – taikytis. Tai visiškai nesusiję dalykai.” Būtent čia mažiausiai pievų ir nušnekėjau. Pagrindinės tavo pretenzijos Rolandui yra ne tai, kad jis kažką daro nemandagiai, o tai, kad jis nebijo kvailių įvardinti kvailiais.
„Nepastebėjau nė karto, kad Rolandas būtų pripažinęs, jog yra neteisus, kai tai buvo akivaizdu. Tai koks čia iššūkis parodyti, kad yra neteisus?” Nuo kada tu taip kategoriškai teigi, kad kažkas yra neteisus?
„Jei tokia tėra energijos išraiška – sėdėjimas prie kompo ir gyrimasis, gal geriau mažiau tokių energinguolių būtų lietuvoje. Bo snukin nuo tokio gali gauti kur tarpuvartėje, jei nepatiksi [tiesiog dėl to, kad žmogus gi karingas ir nori įrodyti savo tiesą bet kokiais būdais], o va ar jis labai prisidės prie Lietuvos vystymosi, tai dar didelis klausimas.” Ne geriausiai tave apibūdinanti pastraipa. Vėl maišai kuriančią energiją su destruktyvia. Kuriančioji energija niekada neduos tau į snukį. Į snukį gausi nuo Miestelėnų vien už tai, kad jų požiūriu esi sumautas inteligentas.
Daug tau šiandien skyriau dėmesio, tikiuosi neužpyksi. Susilaikysiu nuo bandymų įvertinti tavo tokios pozicijos motyvaciją.
romas rugpjūčio 15th, 2010, 11:03 pm
Aš nepagaunu, dėl kokių resursų kova vyksta.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 11:06 pm
romai,
aš jau irgi nebepagaunu. Čia Rolandas su visais atsisveikino ir daugiau jo čia nebebus, tai gal dėl to. O gal ir ne dėl to.
romas rugpjūčio 15th, 2010, 11:17 pm
Turėtų nuotaika šermenis priminti, jei jau netekome. Niekas nesimuša per laidotuves
O Rolandas gal ir ne su visam. Veikiami streso žmonės daug ką pasako. Kvaila laikytis pažadų, padarytų užėjus proto užtemimui.
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 11:20 pm
Dėl galios bloge, man atrodo
.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 11:29 pm
romai,
pritariu dėl abiejų. Manau Rolandas 1. čia pasikarščiavo, 2. jisai sugrįš.
Kas dėl Valentino, tai gana aiškia pamačiau, kad jis irgi toks pat žmogus kaip ir aš, o ne kažkoks Sokrato ironijos avataras ir tai puiku, nes tai turėtų palengvinti bendravimą su juo.
romai,
norėjau paklausti. Kažkada su WU klausėme Tavęs kodėl nerašai savo blogo. Tu atsakei, kad Tavo buvimas internete yra laikinas, kol yra krizė ir jau greitai turėsi daugiau veiklos ir Tavo apsilankymai bus retesni. Deja tai tiesa. Tu jau nebe taip intensyviai rašai komentaruose. Vieno dviejų sakinių komentarai anksčiau buvo Tau nebūdinga. Anksčiau visi (net ir Valentinas) žavėdavosi Tavo komentarais, kurie dažnai būdavo daug įdomesni už patį tekstą (įskaitant ir mano tinklaraštį). O mano klausimas – romai, tai kaip sekasi? kas naujesnio? Kodėl tiek daug neberašai?
Maras rugpjūčio 15th, 2010, 11:44 pm
Valentinai, dėl melo. Cituoju Tavo paties komentarą: „Beje, jei Ligita nuspręs, Nerijus gali reikštis ir čia… tik tuomet manęs čia nebebus.” „Nerijus nebuvo užbanintas mano įsakymu. Tau turėtų būti gėda.” Aš pirmame sakinyje matau paprasčiausią šantažą, Ligita aiškiai nenorėjo nerijaus baninti ir tik dėl to, kad Tu – vienas mėgiamiausių jos komentatorių, užbanino. Taigi – Tavo įsakymu.
„Turėjai jau pastebėti, kad aš dažnai ginčijuosi vardan ginčo. Taip linksminuosi ir palaikau formą darbiniams reikalams” Pastebėjau. Čiau, Valentinai.
romas rugpjūčio 15th, 2010, 11:50 pm
Kreivaranki, taip ir yra, nebeturiu tiek laiko. Turiu laiko perskaityti, bet nebeturiu laiko komentuoti. O dėl komentarų įdomumo, tai galiu pasakyti, kad žmogus negali būti įdomus ilgai. Net rašytojai dažnai parašo tik vieną bestselerį, o tokie piliečiai kaip aš labai greitai iššaudo savo minčių atsargas
Iš kitos pusės, nežinau, kas yra kitiems įdomu. Juk nepradėsiu kažką pasakoti nei iš šio nei iš to. Tavo blogą skaitau. Net norėjau pakomentuoti įdėtą ištrauką iš bylos. Anksčiau skaitydavau kriminalines kronikas. Man taip pat kildavo mintis, kad taip normalios psichikos žmogus nesugebėtų sugalvoti. Norėčiau rasti – viena istorija irgi verta literatūrinio siužeto buvo.
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 11:54 pm
Ei, tai reiškia, kad sunkmetis traukiasi!
Valentinai, dėl šventos ramybės galiu prisiimti kaltę kaip neetiškai išvadinusi žmogų, tačiau vertinimus vis dar saviškius pasilieku. Kiti į tokius: „Tačiau taškas aiškiai jaučia stiprų nepilnavertiškumo kompleksą santykyje su jaunomis moterimis. Bijo būti atstumtas.“, „Aurimai, paskaičiau tavo įrašus prieš metus, prieš du, tu kvailėji, ar kaip? Geriausi atveju stovi vietoje. Kas tau darosi?“, „…jei ko nesupranti -paklausk, vietoje to, kad rašinėti tavo lygio nesąmones (kurios, tikiu, tau atrodo labai šmaikščios).“, „Fredis teigia, jog Ligitos protelis kartai būna tolygus keturiolikametei, kad pastaroji išgyvena tragiškiausią savo gyvenimo laikotarpį, kuomet viskas dūžta bei verčiasi aukšyn kojomis. Ir taip kelis kartus. Ligita, kaip tau su tais kūlverčiais ir randais širdyje?“ ir panašius komentarus tenekreipia dėmesio, juk čia mano pareiga užtikrinti, kad tinklaraštyje visi jaustųsi komfortiškai.
Fredis* rugpjūčio 16th, 2010, 12:00 am
kreivarankis ir Maras yra įdomesni čia nei savo tinklaraščiuose.
Kriminalinis įvykis pas kreivarankį yra tipinė girtuokių pasistumdymo byla, nieko ten įdomaus nematau.
romas klausia kuo jis gali būti įdomus kitiems. Atsakau: parašyti trumpą vieno-dviejų sakinių repliką, kad ausys visiems atlėptų, gali būti ir daugiau sakinių, svarbu, kad išliktų įspūdingas, kvapą gniaužiantis žandikaulio atvėpimo efektas.
kreivarankis rugpjūčio 16th, 2010, 12:00 am
romai,
Kažkaip su nostalgija prisimenu tuos laikus prieš gerus metus, kai rašymas į internetą prilygo rašymui į stalčių. Nors vėlgi šlykščiai meluočiai, kaip čionais mėgstama sakyti, jei tvirtinčiau, kad esu visiškai abejingas dėmesiui.
aš irgi dėl tos pačios priežasties paskelbiau apie savo atostogas. Laimei, kad nepasiskelbiau išeinąs su visam, nes vistiek būtų tekę grįžti. Visi grįžta. Bet visiškai pritariu dėl to iššovimo. Pernalyg gerai jaučiu, kad iššoviau viską ką turėjau ir jau metas pagalvoti ar tęsti, ar tai jau viskas. Iš karto pasakau nesimaivydamas, kad tęsiu, tik šiek tiek neramu, nes kažkaip jaučiu, kaip ateina sužvaigždėjimas.Manau, net ir koks nors Račas tai jaučia – jis gali parašyti bileką, kad ir du tris sakinius, ir užsimegzga įvairios diskusijos ir kas keisčiausia jose dalyvauja vienas kitas tikrai protingas žmogus. Ką jie ten veikia? Na, pagal populiarumą man iki Račo toli, bet žvaigždžių liga kerta visu be gailesčio
romai, parašyk ką ten turi, jei netingi, aišku. Visai įdomu būtų.
Aurimas rugpjūčio 16th, 2010, 12:53 am
Kokios yra kelnės, kurios atrodo lyg džinsai, bet nėra džinsai? Laisvalaikiui po miestą? Būna įvairių: pilkų, rudų.
Ačiū už atsakymus, stilingieji komentatoriai.
Auksinis kardas rugpjūčio 16th, 2010, 11:00 am
Aurimai, jei tau rimtai rūpi kelnės, galiu pasufleruoti, kad tokių prisipirkau šiemet „Tinka” parduotuvėse. Kainuoja apie 12Lt, naujos, pagamintos Italijoje, puikios kokybės, yra įvairių spalvų. Firma „Psycho Cowboy”. Tik pas juos vieni modeliai stipriai kliošiniai – man jie visai ne į temą, tiesesni modeliai fantastiški.
Pats nedžinsinių kelnių pasirinkimas – skoningas, džinsinis inkubatorius nykus, nebent ir čia atkapstai kažką su cinkeliu. Tas pats tinklas turi daniškos „Trousers” įdomesnių džinsų, dar pas juos verti dėmesio „Iceman”. Tik Panevėžyje tokio tinklo parduotuvės nematau, gal jie turi kokį mažmenininką imanti pas juos prekes – bet bus ne tas kainų lygis. Šiauliuose užtat yra „Tinka”. Sėkmės laikant stilių!
Valentinas rugpjūčio 16th, 2010, 11:27 am
Sekdamas Auksinio Kardo patarimu, kažkada užėjau į Tinka. Įspūdis labai slegiantis. Panašu, kad tai pigiausios Skandinavijos imigrantus aprūpinančios firmos. Jokio skonio, jokios kokybės. Rūbai, tinkantys nešioti futbolo chuliganams. Visiškai neprimena skandinaviškų rūbų.
Tokį susidariau įspūdį.
Valentinas rugpjūčio 16th, 2010, 11:30 am
Marai,
„Aš pirmame sakinyje matau paprasčiausią šantažą, Ligita aiškiai nenorėjo nerijaus baninti ir tik dėl to, kad Tu – vienas mėgiamiausių jos komentatorių, užbanino. Taigi – Tavo įsakymu.”
Neteisinga interpretacija. Aš irgi turiu teisę nebūti ten kur man šlykštu. Skirtumas tik tas, kad aš informavau apie tai. Beje, mano pagrindinės pretenzijos buvo Tikram Lietuviui ir būtent jo buvimas buvo man nesuderinamas su mano buvimu. Nerijus (jei pamenu tiksliai) daugiausiai problemų turėjo su Wu, nes vaizdavo labai išmanantį teisę.