Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2010, 11:39 pm
romai,
žiūrint apie kokį socialinį teisingumą kalbame. Jeigu apie teisę gerti darbo metu ir teisę dirbti valstybei priklausančiame fabrike visą gyvenimą, tuomet taip – labai daug kainuoja.
romas rugpjūčio 13th, 2010, 11:43 pm
Šį kartą aš rimtai. Kad ir gydymas – jis visiems vienodai geras gali būti tik kai valstybė turi pinigų. Jei yra vaistų tik 10 proc. sunkų ligonių, koks čia teisingumas. Ir ką daryti, jei išgalės valstybėje yra tik tokiam gydymui.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2010, 11:44 pm
Aurimai,
aš labai daug ko bijau gyvenime ir mano bailumas pridarė man daug bėdų. Greta bailumo turiu dar vieną ydą – valios stoką. Bailumas ir valios stoka yra gana bjaurus kokteiliukas ir tai mano našta.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2010, 11:46 pm
romai,
o tai yra kažkokių realių alternatyvų, kaip padidinti tą pagydomų žmonių skaičių?
Fredis* rugpjūčio 13th, 2010, 11:46 pm
Socialinis teisingumas visiems yra: nemokamas, aukštos kvalifikacijos gydymas, išmokslinimas, tame tarpe ir aukštasis, didelės pašalpos neįgaliems, mamoms, solidžios pensijos.
Mes niekada nebūsime kairioji valstybė klasikine prasme, bus tik tam tikri elementai, fragmentai, nuotrūpos, bet juos galima laisvai traktuoti kaip krikščioniškus.
Aurimas rugpjūčio 13th, 2010, 11:47 pm
Ko tu bijai? Pasakyk situacijose, kuriose bailys tu!
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2010, 11:51 pm
Fredi*,
čia ne socialdemokratija, apie ką tu rašai. Tai daugiau utopija.
romas rugpjūčio 13th, 2010, 11:52 pm
Kreivaranki, jei mūsų BVP yra kelis kartus mažesnis, nei šalių, kur gaminami vaistai, mes negalėsime užtikrinti normalaus gydymo visiems. Teisinga būtų visus gydyti blogai.
kreivarankis rugpjūčio 13th, 2010, 11:55 pm
romai,
bet jei yra pvz. viena gydomoji tabletė 10-iai žmonių, tai tik vieną ir teišgydysim. Čia prie bet kurios santvarkos.
Rolandas rugpjūčio 13th, 2010, 11:56 pm
Aurimai, aš taip pat nekenčiu, kuomet man ko nors nepaaiškina. Todėl atsakymą tau siunčiu pagal vudį. Vakar sapnavau, jog žaidžiu kortomis su lėkšte ryžių. Staiga sapnas persikeitė, pamačiau Ligitą, viduryje Konstitucijos prospekto, ji šoko lambad`ą su manekenu, o tiesiai ant jos lėkė troleibusas. Aš mėginau surikti, tačiau vienintelis garsas, kurį sugebėjau išspausti, buvo varpų aidai, ir ją pervažiavo. Kaip tai paaiškinsi?
romas rugpjūčio 14th, 2010, 12:01 am
Kreivaranki, socialinis teisingumas sakytų padalinti tabletę į 10 dalių ir nepagydyti nei vieno.
Aurimas rugpjūčio 14th, 2010, 12:01 am
Išsisuki nuo atsakymų klausdamas. Tą patį ir seniau darei. Ką? Stovi vietoje? Galvojau, kad knygius Rolandas patobulės. Nusivyliau tavimi.
Kreivarankis yra galingas — klausyk jo!
kreivarankis rugpjūčio 14th, 2010, 12:02 am
Aurimai,
Nors tuo pačiu ir nenoriu. Čia gi kaip ir vieša erdvė, pats supranti. Be to tai elementarios gyvenimiškos situacijos.
tokių situacijų labai daug. Netgi per daug. Ir dabar galbūt tokia situacija. Galėčiau pasakyti, bet gal… bijau
Fredis* rugpjūčio 14th, 2010, 12:02 am
Konstitucijoje ir dabar yra įrašyta, kad viskas yra nemokama.
Juokinga per visuomeninį radiją klausytis žurnalistinių reportažų, karts nuo karto rengiamų parodomųjų pasipiktinimo akcijų, raginančių ligoninėse pacientams išsireikalauti, gauti visus reikiamus medikamentus, pvzd. prieš operacijas. Rinkinukas kainuoja iki 500.- LT. Utopija yra reikalauti tai ko neįmanoma įvykdyti, o aršesni žmonės įsivaizduoja, kad kažkas slepia nuo žmonių vaistus, juos apiplėšinėja, reikia tik garsiau parėkauti ir stebuklinga skrynelė atsivers.
kreivarankis rugpjūčio 14th, 2010, 12:06 am
romai,
tai ne socialinis teisingumas – tai tiesiog kvailumas. Socialinis teisingumas, galbūt, reikalautų tabletę atiduoti pvz. moteriai, kuri augina daug vaikų… Bet kuriuo atveju, tikrai ne tam, kuris gali daugiausiai už ją sumokėti.
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 12:12 am
kreivaranki, o jei ta moterimi būtum tu, o kiti devyni tavo tėvas, motina, vyras, broliai, seserys. Ar taip jau ir stvertum tą tabletą, o gal geriau visiems stipriai apsikabinti ir kartu…nes kaip po to gyventi (tik nepradėk čia kalbėti apie vaikus).
kreivarankis rugpjūčio 14th, 2010, 12:15 am
Rolandai,
žinok taip jau gavosi, kad nu nesuprantu aš tavęs ir tiek. Tai tokiu atveju, aš net ir vyras būdamas tą tablietą griebčiau. Negali nuspėti savo elgesio tokiomis akimirkomis.
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 12:17 am
kreivaranki, tu net tik galingas, tačiau ir kreivarankis Žiaurusis:)
kreivarankis rugpjūčio 14th, 2010, 12:22 am
Ta prasme, aš niekada neteigiau, kad kairėn orientuota santvarka yra tobula ir visiems priimtina, bet tuos trūkumus interpretuoti, kaip liberalizmo tobulumo įrodymus nėra labai pagirtinas įprotis.
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 12:31 am
O Rolandai susimildamas!
Vyksta nebloga vasara. Pakankamai šilta (aš net nebemiegu po pūkine kaldra). Pardavimai vyksta neblogai. Kaimynai labai neblogi. Vakarojame kas antrą vakarą. Atšventėme 3 apvalius jubiliejus (vieno vaikigalio, mano ir kito vaikigalio). KOKIE DAR TEKSTAI GALI RŪPĖTI?
Aurimai – tu GALINGAS! I’m your biggest fan!
Kreivarankis niekas – Aurimas VISKAS!
Kreivarankio naudą – Aurimas gaudo!
Prie monitoriaus Au rymok,
Kreivą ranką žiū dabok!
Kreivaranki ar tavo pediatrė buvo Meškauskienė?
kreivarankis rugpjūčio 14th, 2010, 12:40 am
Valentinai,
nežinau kas buvo mano pediatrė. Kodėl klausi?
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 12:47 am
Tulpių 11, turėjo būti Meškauskienė. Nepaprasto pasišventimo asmenybė. Šiais laikais, vien išvaizdos dėka, ji taptų arba supertopmodeliu arba ištekėtų už kokio Lubio. Tais laikais ji buvo savo darbui, savo mažiems pacientams pasišventusio profesionalo pavyzdys. Įdomiausia, kad ji iki šiol yra Tulpių mikrorajono pediatrė. Ji gydo turbūt jau savo pirmųjų pacientų anūkus ir yra vis dar tokia pat žavi, liekna, aukšta fatališka briunetė.
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 12:48 am
Valentinai, neglumink kreivarankio, jis toks nuoširdus:) O geram miegui toks pasakojimas. Gal kokie 1990 m., pavasaris. Aš, dar visai žalias,mažas, skrendu iš Krasnojarsko (Rusija) į Maskvą. Žmonių orlaivyje labai mažai. Sėdžiu kartu su tuometine estrados žvaigžde (tada nieko apie jį nežinojau) V. Cojumi. Skrido visa jų grupė. Per tas, gal kokias penkias ar šešias, skrydžio valandas labai artimai susibičiuliavome. Davė pagroti gitara. Pamenu, kad į stygą (jos styrantį galą) stipriai įsipjoviau pirštą.V.Cojus daugiau tylėjo ir vis lakstė į tualetą myžti. Daugiau bendravau su tokiu biču iš jų grupės, kuris ant galvos buvo užsimaukšlinęs juokingą odinė lakūno kepurę. Štai tokie prisiminimai.
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 12:54 am
Vis negaliu suprasti Cojaus įtakos. Ar jis buvo genialus šarlatanas ar genijus?
Dom garit svet goriiiiiiiiiitttt,
Iz okna vidna daaallllllllll,
Tak otkuda prišlaaaa,
Pečaaaaaalllllll??????????
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 12:58 am
I v rode živ i zdorov,
I v rode žit netužit
No otkudo prišlaaaaaaaa
Pečaaaaaaaallllllll
Be Auksinio Kardo ir Maro neišsiaiškinsime.
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 1:01 am
Valentinai:)))
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 1:04 am
Kas? Cojus yra mano Vysockis
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 1:05 am
Valentinai, pas racą man atsakei neadekvačiai. Aš apie viena, o tu apie kita. Nors, koks skirtumas. Pamirškim.
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 1:07 am
Pamirškim. Juk vasara. Gyvename vieną kartą. Dzūkija mums pateikia puikių gaminių
Rolandas rugpjūčio 14th, 2010, 1:08 am
Aš bėgu miegoti. Draugė jau galvą nuraus. Rytoj prie vandenyno!
Valentinas rugpjūčio 14th, 2010, 1:09 am
OK. Tavo draugei nelengvas gyvenimas. Tu nuolatos išbėgęs
Fredis* rugpjūčio 14th, 2010, 9:10 am
Viktotui Cojui ruošiamasi pastatyti paminklą todėl, kad mūsų intelektualieji ir alternatyvieji visuomeninkai nori pademonstruoti erelišką dvigalviškumą – viena galva žiūrėti į Frank Zappa, o kita į Viktor Coj (vakarai-rytai). Mano tokia nuomonė. Kam kitam statyti paminklą, Vl.Visockij? Sutinku, kad Saulėtekio alėjopje pastatytų grupinę kompoziciją – Visockij švelniai per petį apsikabinęs Cojų. Gėlės nenuvystų pora mėnesių po kojomis niekada.
Aurimas rugpjūčio 14th, 2010, 11:20 pm
Valentinai,
Paskelbk čia geriausio ketureilio konkursą apie kreivarankį.
Taip mes atsidėkosime už jo galią čia, mintis, kurios cituojamos kiekvieno mokykiklinuko kaip Aurimas ir brandų protą.
Įdomu, kas geriausią ketureikį parašytų. Gal Ligita? O gal knygius ir mane kvaliu laikantis Rolandas?
Ketureiliai bus skirti ne tik pagerbti kreivarankio asmenybę, bet jie bus ir kraitis šio puslapio komentatorių kūrybos skyreliui.
Rolandas rugpjūčio 15th, 2010, 12:22 am
Aurimai, paanalizuok geriau aukščiau esantį Fredžio įrašą. Pabandyk pajausti šio sarkazmas meistro sarkazmo gilumą (čia aš be jokio sarkazmo tau sakau), jei ko nesupranti -paklausk, vietoje to, kad rašinėti tavo lygio nesąmones (kurios, tikiu, tau atrodo labai šmaikščios).
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 12:23 am
Rolandai, tu kvailys.
Rolandas rugpjūčio 15th, 2010, 12:26 am
Ligita,tu neteisi, aš ne kvailys-aš durnas.
Rolandas rugpjūčio 15th, 2010, 12:30 am
Ligita, lauksime dabar WU ir Valentino nuomonės, juk mėnesis tai dar nepraėjo!
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 12:33 am
O man kas, kad nepraėjo… Pagrindinis mano nekomentavimo tikslas būtų įsivaizdinimas, bet tiems, ant kurių aš supykau nuo to nei šilta, nei šalta. Tu į mane nesikreipk, tiesiog gauni įspėjimą, dar du ir būsi pašalintas iš komentatorių rato.
Rolandas rugpjūčio 15th, 2010, 12:40 am
Ligita, viso gero. Linkiu sėkmės! Visai chebrai, taip pat sudie. Valentinai, Fredi, kreivaranki, taške, romai,WU, Aurimai, aišku ir Muse-visiems laimingai:)
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 12:43 am
Viso geriausio! Ir net jokio noro išgirsti kodėl aukščiau taip parašiau. Nors ir nereikia, ką čia.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 12:43 am
Ligita,
o čia tikrai tas ankstesnis Aurimas rašinėja? Nes man kilo įtarimas, kad čia kai kurie mano oponentai tuo vardu prisidengdami iš LJ spamina
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 12:46 am
kreivaranki, tikriausiai Aurimas perkaito
Juokauju, bet lyg užsuktas šiomis dienomis tave šlovina, nesuprasi. Aurimai, sunepatoginai kreivarankį!
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 8:34 am
Nesupratau kas čia įvyko.
Aurimas turi dvi ryškias savybes:
Niekinti save
Garbinti Kreivarankį.
Šis Aurimas garbina Kreivarankį, bet nepakankamai niekina save. Gal žmogus taisosi?
Fredis* rugpjūčio 15th, 2010, 12:02 pm
Valentinai, tavo komentarai po penktadieninio vaikų gimtadienių-vardadienių šventimo buvo galingi, galėtum mus dažniau pradžiuginti gaivališka ekspresija. Abejingas neliko nė vienas!
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 12:58 pm
Fredi, tu manai mano komentarai kaip nors susiję su Ligitos – Rolando schizma?
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 1:13 pm
Čia vargu ar verta aiškintis dėl tos schizmos. Rolandas vistiek anksčiau ar vėliau sugrįš. O kas Ligitai darosi aš irgi nežinau, bet priimu tai gana pozityviai. Joje man kažkaip labai trūkdavo tokio paprasto pykčio.
kreivarankis rugpjūčio 15th, 2010, 1:17 pm
O apskritai į pastarųjų dienų įvykius čionai aš linkęs žvelgti kiek giliau. Tai yra mes galime be perstojo knaisiotis kas ką pasakė, ką turėjo omeny, kiek tame tiesos ir tt. Tačiau vertas dėmesio faktas, kad pastaruoju metu jokios iniciatyvos nerodo trys oficialiuose rinkimuose pripažinti komentatoriai – Valentinas, WU ir Musė. Tuo nenoriu pasakyti, kad jie buvo išrinkti nepelnytai (gink Die
). Kaip tik priešingai – akivaizdu, kad nėsant šių žmonių viskas įširo į pavienius konfliktus.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 1:27 pm
Kreivaranki,
Net ir genialiausi komentatoriai turi teisę į atostogas. Dėl Musės sutinku, kad ji paprasčiausiai tinginiauja. Wu pasišalinimmo priežasčių aš nesuprantu. Man tai primena iš Trijų muškietininkų sceną kai dvikovos priežastis yra nesutarimai dėl kai kelių Šv. Augustino eilučių interpretacijos (ar kažkas panašaus).
Dėl schizmos aš nebūčiau toks tikras. Vakarų ir Rytų bažnyčių schizma turėjo rimtas pasekmes. Kas tau leidžia manyti, kad pastarosios schizmos pasekmės gali būti mažesnės?
Nemotyvuoti pykčio priepuoliai yra mažiausiai ko galima tikėtis iš Ligitos. Man jie greičiau byloja, kad ji turi problemų – gal su darbu, gal su mokslu, o gal su vaikinu(mergina). Būtent todėl aš tikiu, kad Rolandas pasielgs išmintingai ir po eilinės maratono distancijos prasibėgimo grįš. Gailiuosi, kad nespėjau paklausti koks yra jo didžiausias nubėgtas atstumas per vieną kartą.
Ligita rugpjūčio 15th, 2010, 1:39 pm
Valentinai, matyt, man ne itin patinka būt nuolat laikomai kauše. Suprantu, čia turbūt šaunumo ir išminties viršūnė kalbėt apie kitų protelius, ieškot juose psichologinių nukrypimų, tačiau, vos gavus kažką panašaus atgal, pasišalint. Sakoma, už tiesą nepykstama, vadinasi, netiesa, jeigu pykstu.
Dėl darbo. Jau buvau neseniai dviejuose darbo pokalbiuose visai neblogose įmonėse, kol kas netikau, gal kad patirties mažokai. Ieškau toliau.
Dėl anksčiau aptarto komentavimo po mano įrašais. Tai, žinoma, man patinka gauti komentarų po jais, nes tada žinau, jog ne sienoms, o žmonėms rašau. Gal net kokį atradimėlį padarau. Bet komentuoti tikrai neverčiu, norėtųsi, kad jei būtų domimasi, tai nuoširdžiai.
Valentinas rugpjūčio 15th, 2010, 1:57 pm
Ligita, parašymas – „tu kvailys” nėra kažkas panašaus. Rolando komentarai tikrai nebuvo įžeidžiantys ir niekas tavęs nelaikė „kauše”. Tavo poelgis greičiau yra kaušiškas.