Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116165 » Show All

  1. 5497.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 5:22 pm

    Skambina giminės iš Prienų, Kauno ir Trakų rajonų. Nėra nei vieno, kuris nenukentėjo. Kauniečio- lauko baldų komplektą nušlavė nuo namo terasos. Kito, kuris gyvena kaime, visą namo stogą nunešė. Trečio -verandą, bei dalį stogo, ketvirto-tas pat, penkto, kurio namas randasi buvusioje kolūkio gyvenvietėje, sienos suskilo, kraigą nunešė, liustrai krito, plytos byrėjo, langai pakibo. Ir taip toliau. Mažiausiai nukentėjo kaunietė, kuri pasislėpė po antklode ir ten pratūnojo visą audros laiką. Džiugina tik viena: visi subėgo į vietą, jau ir medžiagų suskubo nusipirkti ir žada greitu laiku viską sutvarkyti. Tik ketvirtas vis vaikšto aplink namą ir galvą krapšto-nuostoliai didžiuliai, meistrų reikės, su žentais ir sūnumis nieko nepadarys. Galiu patikinti, kad visi, nuo pirmo iki paskutinio yra konkretūs žmonės, mano giminaičiai.

  2. 5498.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 6:04 pm

    Skaitau straipsnį apie šiandienos Lietuvos Seimo TS KD frakciją. Kankina klausimai. Kas jie? Ar verti pagarbos?… girtuokliai ir melagiai vidžiūnai, sukčiai adomėnai, manipuliatoriai kupčinskai, jurkevičiai-žinomi tik tuo, kad yra kovotojai su tualetų filmuotojais, beveidžiai biurokratai kuzminskai ir razmos, nukvakę pečeliūnai ir songailos, kovotojos „už tiesą”, „rūtos draugės” stancikienės,zekai stomos, bepročiai traktoristai uokos, šedbarai, zingeriai…Jei ne Kubilius, tai net šikdamas į tokią chebrą nežiūrėčiau.

  3. 5499.

    Auksinis kardas rugpjūčio 8th, 2010, 6:05 pm

    Valentinai, jūsų siūlymas yra išeities taškas bet kokiame galimame suderėjime. Jei šiai dienai suderėjote 20 Lt, bet galite siūlyti daugiau, jus greičiau ištiks laimė suderėti dėl geresnės kokybės vertimo su atitinkamų gebėjimų (ir vertimams skiriamo dėmesio) vertėju. Kiek mažiau tokių galimybių turite siūlydami atlygį žemesniame-vidutiniame atlygio gale, kaip dabar – tenka nusiteikti paieškoti priimtinesnės kokybės už siūlomą atlygį arba susitaikyti su jos trūkumais.

    Dėl Klaipėdos, kaip kosmopolitinio miesto – be abejo, sutinku, atvirumo bruožai mums būdingi ir mieli, tai būdinga uostamiesčiams. Konservatorių pasirinkimas valgiaraštyje tikrai nėra mūsų skonio. Puteikis – iškilios asmenybės atvejis, ne politinis reiškinys. Prie miesto konservatorių trinasi kas netingi, ir tai tikrai nesustiprins šios kuopelės autoriteto mieste. Dėl „nepaneigia”: „rinkimus ištisai nuo pat nepriklausomybės atgavimo laimi liberalas R.Taraškevičius”, šis teiginys lyg ir paneigtas? Bet kuriuo atveju, dėkoju už pagarbų toną, jis pamalonina, nors pilnai pakanka ir kuklesnių pagarbos pašnekovui išraiškų.

  4. 5500.

    Auksinis kardas rugpjūčio 8th, 2010, 6:17 pm

    Bliamba, prieš parą jau buvau besėdantis ant motociklo traukti su palapine Vilniaus pusėn – oro prognozės paišė blogesniu tik sekmadienį. Pačiu laiku prasidėjo įtikinanti lijundra. Pas mus ji dar buvo saikinga, tik daug vandens. Skaitydamas šiandien laikraščius labai džiaugiuosi, kad galybė aplinkybių klostėsi būtent taip, kaip ir nutiko. Geras dalykas – paisyti ženklų…

  5. 5501.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 6:27 pm

    Valentinai, (5477) kad provincijoje nuoširdesni žmonės, be abejo – stereotipas, o šie ne iš piršto laužiami.
    Stereotipas – apibendrintas patyrimas.
    Gyvenimas nūnai tikrai pasikeitė, bet visgi nuo seno mažose bendruomenėse viskas matoma, kažko ypatingai nepaslėpsi, nepasislėpsi ir kažko nepavaidinsi.

    Taigi, nori nenori – kur mažiau rafinuotumo, ten daugiau nuoširdumo.
    Jei rimtai, sunku tą nuoširdumą išmatuoti ar nustatyti empiriškai.

    „Mokslinis” eksperimentas – pvz. kur lengviau pavyktų be jokių dokumentų ir tik su žodine garantija iš gatvėje sutikto nepažįstamo žmogaus bėdai ištikus pasiskolinti 20 litų irgi vargu ką parodytų.

    Provincialų kompleksas prieš sostiniečius įprastas, gal net natūralus… Sostiniečių gi …mažų mažiaiusia juokingas. Nors iš tikro -laikai , kai sostinėje gyveno kauniečiai ir kaimiečiai – praeity

  6. 5502.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 7:16 pm

    L.Donskis kosmopolitais laikė Graikijos filosofus sofistus ir didžiuosius Renesanso humanistus.
    „Todėl nenuostabu, kad Renesanso humanistai kosmopolitai nuolat kėlė žmoniškumo ribų išplėtimo klausimą. Nevisiškas žmoniškumas, apribotas prietarų, proto tingumo, arogancijos, tamsos ir neišsilavinimo, buvo viena iš pagrindinių jų svarstomų problemų, kurią humanistai iš edukacijos klausimų sferos perkėlė ne tik į etikos ir socialinės filosofijos plotmę, bet ir į savo simbolinio mąstymo bei ezoterinių tobulybės teorijų erdvę”.
    Visas tekstas: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2005-09-26-leonidas-donskis-kosmopolitizmas-ir-tariamos-jo-gresmes/30198

  7. 5503.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 7:24 pm

    Gal 1980 metais, taigi, tada, kai nebuvo Lietuvos, nes tai ikilansberginiai laikai: o tada nebuvo gi nei kultūros, nei gyvenimo, nei gerų idėjų, tie, kurie dirbo ir kažką darė – tai kolobravo su okupantais (Brazauskas etc ir kiti niekadėjai) ir masė disidentų (daugumas čia rašančių kolegų), nepailstančiai kovojančių su sovietais… taigi Vilnius augo, norėta augimą sustabdyti ties 500 tūkstančių.

    Sibiras ir kiti gulag’ai tada jau buvo nemadoj, partiniai/administraciniai nurodimai neauginti gamybos sostinėje nedavė rezultatų , tad priimtas sprendimas žaboti Vilniaus augimą ekonomika.

    Kiekviena tų laikų firma – fabrikas, gamykla, projektavimo ar MT institutas etc jei didino darbuotojų skaičių arba nevykdė jų skaičiaus mažinimo programų, už kiekvieną atvejį turėjo mokėti Vilniaus miesto DŽDT Vykdomajam komitetui po 40 tūkstančių medinių rublių.

    Ši tvarka labai greit buvo atšaukta, bet reakciją kituose miestuose sukėlė neįtikėtiną.

  8. 5504.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 7:28 pm

    Taške, įdomus faktas, niekada apie tokį negirdėjau.

  9. 5505.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 7:43 pm

    Po truputį, nejučia, lašas po lašo, dieno po dienos Auksinis kardas, Valentinas ir Rolandas mane atvers į liberalizmą, o Taškas privers pamilti sovietmetį.
    Rolandai, kuo tau nusikalto Emanuelis Zingeris?

  10. 5506.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 7:57 pm

    Fredi, tuo ir nusikalto, kad yra beformė, gerai maitinama masė, tačiau valdžioje. Ir taip jau kelis dešimtmečius.

  11. 5507.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 8:05 pm

    Fredi, nieks neverčia mylėti sovietmečio. Bet teigt, kad tada nieko nebuvo – nonsensas.

    Gaila, kad prof. Landsbergis priėmė sureikšminimą kaip savaime suprantamą dalyką, o senatvėje ne tik tuo įtikėjo, bet ir pats susireikšmino.

    Juk ir Brežnevas iš pradžių nebuvo toks kvailas, o keli dešimtmečiai neišvaikant apie save susirinkusių palaižūnų padarė iš jo anekdotą.

  12. 5508.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 8:11 pm

    Po dviejų šimtų metų koks nors berniukas vardu Rolandas rašys:
    – Tie kiaulės konservatoriai (socialdemokratai, liberalai, žalieji, kažkodėl manau, kad ateityje turėtų išpopuliarėti būtent žalieji) prie lovio jau DU ŠIMTUS metų. Išsirinkime kokį nors nesisteminį (mirtis sistemai!) Valinską nuo Šakių, tai nors bus linksmiau!

  13. 5509.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 8:20 pm

    Taške, aš neteigiu, kad „sovietmečiu nieko nebuvo”. Ir Maras neteigia, o jis čia labai autoritetingas, ir V.Landsbergis neteigia (nelabai autoritetingas). Tuojaus romas parašys kas buvo sovietmečiu: jaunystė, gražios kuklios moterys, žalia žolė, sraunūs, ne visur srutomis užteršti upeliai ir t.t.. „Žalgirio” futbolo klubas laimėjo trečią vietą SSSR čempiuonate, per pertraukas ir prieš varžybas pardavinėdavo labai skanias bandeles su lašiniais, o „Žalgirio” krepšininkai netgi įveikdavo pačią CSKA. Neteko būti sporto halėje, nemačiau.
    Buvo, dar ir kaip buvo.

  14. 5510.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 8:25 pm

    Fredi, ta mano zingerių kritika yra juokinga.Mes juk visi nutuokiame, kas stovi už tų zingerių, razmų, paksių, uspaskių, adamkų ir panašių. Prie ko čia tas zingeris, liberalai, socdemai, žalieji ar valinskas. Tačiau dėl 200 metų, tai nesutinku! Esu įsitikinęs, jog tiek laukti ir nereiks. Jau dabar yra Kubilius.

  15. 5511.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 8:37 pm

    Svarbiausi čia buvo yra ir bus, šalia zingerių, adomėnų ir panašių besisukinėjantys asmenys. Tenka su jais susidurti. Konkretūs. Tuos zingerius, adomėnus ir panašius vadina tik vardais arba pravardėmis. Jų žmonos bendrauja, kartu lankosi akropoliuose. Laikosi žodžio, tačiau ne visada. Kuomet paveda, visuomet paaškina kodėl taip padarė.Turi savo nuomonę. Žino žmonių ir laiko vertę. Myli tėvus, tėvynę. Žaidžia tenisą ir golfą. Slidinėja. Niekuomet nepietauja vieni. Ir t.t.

  16. 5512.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 8:45 pm

    Ir visuomet turi projektų – viešieji pirkimai, konkursai, įstatymų projektai, rinkimai, postai…Vis kažką planuoja,rezga, nervinasi, džiaugiasi, kovoja – prieš kitus, tokius pačius. Dažnai prasigeria, suserga, kartais nuo to išsisuka. Tiesa, labai myli moteris, čia jau tikra teisybė.

  17. 5513.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 8:53 pm

    Mokėjimas įsisavinti pinigus – tamsioji valdžios pusė. Darykime prielaidą, kad valdžia yra blogis. Gal pabandome be valdžios? Turbūt valdžios niekaip nepavyks išvengti. Vienintelė išeitis yra prokuratūra (dabar per TV kalba D.Valys) ir aktyvus piliečių ir žiniasklaidininkų spaudimas, moralizavimas, atsakomybės reikalavimas.

  18. 5514.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 9:12 pm

    Nėra Lietuvoje nelaimingesnio žmogaus, kaip nūdienos prokuroras. Žmogus, kaip žmogus, tačiau nusivylęs, įbaugintas. Rajono prokuratūrose tokio autoritetą nuolat žemina, koks nors debilas vietinio teismo pirmininkas, kuris bendrų išgertuvių metu net atvirai prasivardžuoja, vadindamas gerbiamą prokurorą dezdemona. Miesto apylinkės prokuratūrose savos bėdos-trečdalis latentiniai girtuokliai, ypač moteriškos giminės, kita dali-nevykėliai, kurie bijo visko, net ir naujos dienos. Yra dar prokurorai- verslininkai. Didžiausios apyvartos ir pelnas pas tuos, kurie kuruoja autoavarijų bylas…Apygardos prokuratūroje ir Generalinėje -savos istorijos. Nuobodu net pradėti pasakoti. Kokia tad čia gali būti mūsų viltis, ta prokuratūra, jau geriau zingeris:)

  19. 5515.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 9:19 pm

    Vat būtent, susirinko šiandien liberalų Sąjūdžio ir E.Zingerio pakviesti žmonės prie ambasados Latvių gatvėje ir Gruzijos garbei paleido fakelus į orą. Gražu, prasminga, klinu. Už kilnius ir moralius darbus!

  20. 5516.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 9:23 pm

    Fredi, degančiais fakelais užmėtė Rusijos Federacijos ambasadą??

  21. 5517.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 9:40 pm

    Pastaruoju metu daug kas man siūlo kontrabandinių degalų. Tarkime už dyzelį prašo tik 2.60 Lt. Neperku. Priežasties, kodėl taip darau, dar nepasakysiu, vėliau. Ar kas nors perkate kontrabandinius degalus? Gerai tai yra, ar blogai, atsižvelgiant į degalinių tinklų kartelinius suitarimus, bei lenkų iš Mažeikių „Orlen” monopoliją?

  22. 5518.

    romas rugpjūčio 8th, 2010, 9:45 pm

    Socializmo laikai gyvenimo kokybės prasme atrodė tragiškai. Esu tikras, kad šiuolaikinis jaunimas patirtų psichinės sveikatos sutrikimus, jei nors dienai kas nors gražintų socializmą Lietuvon – net ir su visa kultūrine programa, kuri čia mėginama apdainuoti. Minties gelmė su potekstėmis ir nepasakymais šiandien nebeturi aktualumo, nes meno vartotojas nebeturi klausos tokiam menui. Iš kitos pusės, mes buvome išmokę gyventi socializme. Jis turėjo tam tikrų pliusų. Darbo metu buvo galima nueiti į kiną, galima buvo gerti kavą ir diskutuoti iki pietų su kolegomis, o po pietų jau buvo galima susimesti stipresniems gėrimams. Turint tinkamą darbą, sistema leido ne dirbti, bet ilsėtis. Daug dirbti ir uždirbti ne tik, kad nebuvo galimybių, bet ir prasmės, nes uždirbtų pinigų nelabai buvo kur leisti. Dabar gaunantys pašalpą yra nelaimingi, nes parduotuvės pilnos kokybiškų neįperkamų prekių.

  23. 5519.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 10:02 pm

    Man žaviai liūdna stebėti komunistu pyktį,jų reakciją, kuomet jų žmones šiltose vietose keičia konservatorių statytiniai. Pavyzdžiui, kada Lietuvos elektrinės generaliniu pastatomas linksmai pagarsėjusio Vidžiūno pusbrolis. Kokius tuomet teisingus ir teisėtus pasipiktinimo žodžius komunistai suranda:)))

  24. 5520.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 10:10 pm

    Gal galima būtų pasakyti taip: – nepaisant visuotinio laisvos minties gniuždymo žmonės rašė eiles, kūrė filmus, statė darželius, mokyklas, gyvenamuosius namus ir svajojo. Šiomis dienomis režisieriui A.Žebriūnui ( http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-07-30-kino-rezisierius-arunas-zebriunas-savo-80-aja-gimimo-diena-susitiks-su-ziurovais/48247 ) sukako aštuoniasdežimt. Pet TV parodė kaip gerb. režisierių pasveikino V.Landsbergis, Taškui ši scena, be jokios, abejonės labai nepatiko.
    Rolandai, piluosi patį brangiausią kokį tik įmanoma E95 su visokiais priedais.

  25. 5521.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 10:24 pm

    Ar begali būti kas nors ironiškiau už tokius pavadinimus:”Tvarka ir teisingumas”, „Darbo partija”, „Tėvynės sąjunga”?

  26. 5522.

    romas rugpjūčio 8th, 2010, 10:27 pm

    Fredi, žmonės visada ką nors daro – numirtų iš nuobodulio nieko neveikdami :) Buvo ir bus dar garbingų jubiliejų bei pagerbimų, kol bus žmonių pasaulyje. Aš vis galvoju, kad kokia nors boba dirbdama valytoja dirbo nei kiek ne mažiau svarbų darbą gyvenime. Visi tie veiklos sureikšminimai yra ritualai panašūs į mišias. Geriau jau Žebriųnas iš savo filmų turėtų namelį Havajuose.

  27. 5523.

    Valentinas rugpjūčio 8th, 2010, 10:33 pm

    Taške,
    Stereotipas yra „visuomenės sąmonėje funkcionuojantis supaprastintas, schematizuotas, emociškai nuspalvintas kokio nors objekto vaizdinys; ” zodžiai.lt
    Bendruomeninis jausmas apie kurį kalbate gal ir įmanomas mažuose miesteliuose ir kaimuose iki kelių tūkstančių gyventojų. Tačiau tokių aš nelaikau provincija, tai yra kaimas su savo privalumais ir trūkumais (daugiau trūkumų). Provincija yra visokie Panevėžio, Ukmergės, Skuodo, Druskininkų tipo miestai, kuriuose tūlas žmogus pažįsta vidutiniškai tiek pat žmonių kaip ir Vilniuje. Tokiuose miesteliuose, kalbėti apie įpatingus nuoširdžius santykius, kitokius negu sostinėje yra tiesiog juokinga.

  28. 5524.

    kreivarankis rugpjūčio 8th, 2010, 10:36 pm

    Valentinai,
    šalin rankas nuo Panevėžio – tai yra nuostabus, žalias darbininkų miestas. ;)

  29. 5525.

    Valentinas rugpjūčio 8th, 2010, 10:37 pm

    Rolandai, kas atsitiko, tu šiandien Nerijus.

  30. 5526.

    Valentinas rugpjūčio 8th, 2010, 10:38 pm

    Turiu pilną teisę taršyti tą Miestelį.

  31. 5527.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 10:39 pm

    kreivaranki, policija Panevėžyje dirba tikrai gerai. Ypač geras nusikaltimų išaiškinamumo procentas! Bet kalbėkime iš esmės-ką mes galime priešpastatyti ciniškai „Tvarkos ir teisingumo” dviprasmybei?? Nebent Fredžio nurodytą aktyvų piliečių ir žiniasklaidininkų spaudimą, moralizavimą, atsakomybės reikalavimą. Literatūroje radau atvejį, kad viena Amerikos mergaitė, kurios tėvas tarnavo pilotu Afganistane, savo laiške rašė, kad, nors labai myli savo tėvą, yra pasiruošusi jo mirčiai, nes jis pasiaukos jos tėvynės labui. Patriotiška versus nežmoniška, absurdiška. Keblus klausimas. Tas pat ir su ta paksine „Tvarka ir teisingumu”. Tai gal tikrai geriau zingeris?

  32. 5528.

    romas rugpjūčio 8th, 2010, 10:45 pm

    Tam viskas ir yra įvairu, kad galėtume palyginti. Panenevėžys yra provincija, kad Vilnius ja nebūtų :)

  33. 5529.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 10:47 pm

    Valentinai, bet dėl vertimų tai tau atsakiau:)

  34. 5530.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 10:47 pm

    Jeigu Žebriūną pasveikino Landsbergis – gražu. Žebriūnas jau tada buvo Žebriūnas, kai Landsbergio … tiesiog nebuvo, na ta prasme, nieks tokio nežinojo. Eilinis muzikologas, kokių daug.

    Buvau tą profesorių įsimylėjęs, po to – labai gerbiau, po to nelabai, po to – visai ne, po to – vis tik vertinau jo, netgi Jo nuopelnus ne tik Lietuvai, po to – tik Lietuvai etc etc.

    Bet kai propiesorius praleido unikalią progą – lyg pats būtų amžinas, kaip koks Matuzalis – nesugebėjo perlipt per savo ambicijas, nedalyvavo amžino savo politinio oponento laidotuvėse… Ten pasakytų keletą šiltesnių žodžių, o gal tiesiog patylėtų, bet pagerbtų- kaip žmogų, atidavusį nemažai jėgų… klydusį, kažką ne taip pašnekėjusį, padariusį, kai ką teisingai, kai ką – visai ne , vienžo – apie žmogų, gal net – Žmogų…

    Ne, nesugebėjo. Briusely, mat reikalai svarbesni. Ne, velionio giminės jokių pageidavimų neturėję. Tiesiog galima ir taip pagerbti – tarp Briuselio kabinetų… „Aš ne prieš Brazauską, aš – prieš brazauskininkus” – tai jau vėliau sakė kandidatas į Lietuvos patriarchus.

    Man rodos niekad tokiu nebus. Mąstantiems ir amžinai – kaip Buridano asilams – abejojantiems (aš toks).

    Fredi, kaip aš Tau pavydžiu, juk viskas taip paprasta ir aišku.

  35. 5531.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 10:50 pm

    jeigu kreivarankis yra panevėžietis, tai pliusas šiam miestui. Triatloninikas V.Urbonas iš Panevėžio, dviratininkių perykla yra Panevėžy, o teatras…

  36. 5532.

    kreivarankis rugpjūčio 8th, 2010, 10:56 pm

    Slavojus Žižekas išskiria tokias 3 priežastis dėl ko žmonės sovietmečiu buvo laimingesni nei dabar (jeigu ką, tai jis ir pats šį reiškinį supranta kaip paradoksalų):
    1. Buvo partija, kuri prisiimdavo atsakomybę už viską – prošla viesna, prichodit lieto – spasibo partiji za eto. Kaip krikščionybėje žmogus gimdavo su prigimtine nuodėme, taip ir Sovietų Sąjungoje žmogus jau gimdavo tarsi skolingas Komunistų Partijai – jei ne ji tai šiuo metu žydrą padangę temdytų fašistų bombonešiai, šiautėtų buožės kaime, o miestuose buržujai. Taigi žmogus jau nuo gimimo būdavo įpareigojamas atiduoti savo gyvenimu bent dalį tos skolos už tą beprocentinę gėrio paskolą. Ačiū draugas Leninai už tai ką man davei, tikiuosi iki mirties grąžinsiu Tau bent dalį to. Taigi, jei „pažvelgsime praktiškai” – visai apsimoka, nes jau gimęs gauni tiek, kad vargu ar atiduosi.
    2. Nebuvo visko daug, pvz. buvo mėsos, bet ne kasdien ir gauti jos nebuvo taip jau lengva. O tokiomis salygomis mėsa daug skanesnė, o jos valgymas pakelia savivertę.
    3. Buvo kažkokia vieta kitur, kur viskas atrodė yra gera ir tobula. Na čia tas trečias Žižėko teiginys man atrodo prieštaringas, nors gal tas prieštaringumas kilo dėl mano pernelyg laisvos interpretacijos. Kita vertus, jis gi slovėnas, tai gal anie ir galvojo, kad Vakarų Europoje viskas gerai, o kaip manę lietuviai – nežinau. Bet kuriuo atveju trečią Žižeko teiginį interpretuosiu atvirkščiai – dauguma manė, kad nepaisant „laikinų sunkumų”, Sovietų Sąjunga yra geriausia vieta gyventi. Kaip pasakytų Leibnizas – geriausias pasaulis iš visų įmanomų. Kai kurie taip mano ir dabar.
    :)
    O nuo savęs pridėsiu paantrindamas Romui – manau viena iš geros savijautos priežasčių buvo nelankstūs darbo santykiai. Žmonės rinkdavosi specialybę visam gyvenimui. Tuomet 12 metų žmogui susimąstyti kuo jis bus užaugęs nebuvo taip neįprasta, kaip šiuolaikiniams aštuoniolikmečiui. Buvau spaliukas ir, kiek pamenu, į mus apklausdavo kuo norim būti užaugę ir įrašydavo į charakteristikas. Pastadydavo kokią pvz. kineskopų gamyklą ir žmogus, gavęs tenai paskyrimą, žinojo, kad jis dirbs ten ir ryt, ir poryt ir po 10 metų.

  37. 5533.

    kreivarankis rugpjūčio 8th, 2010, 10:58 pm

    Fredi*,
    Panevėžio dziudo mokykla yra stipri, o be to ten yra Nevėžio Senvagė.

  38. 5534.

    romas rugpjūčio 8th, 2010, 11:00 pm

    Taške, kiek žinau, Landsbergis nuėjo prie kapo kitą dieną vienas. Kai santykiai tokie sudėtingi kol Brazauskas gyvas buvo, gal ir gerai, kad nelindo šeimai į akis su savo užuojautomis. Aš apskritai manau, kad žmonėms reikia vienas kitą gerbti kol yra gyvi. Ritualai po mirties nebeturi jokios reikšmės. Materialia prasme kūnas yra maistas, kurį velionis valgė per pastaruosius daugiausiai 15 metų.

  39. 5535.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 11:04 pm

    kreivaranki, aš taip pat buvau spaliukas. Pionieriumi jau nebuvau. Sąmoningai.Taigi buvau disidentuojantis spaliukas:) „Pastadydavo kokią pvz. kineskopų gamyklą ir žmogus, gavęs tenai paskyrimą, žinojo, kad jis dirbs ten ir ryt, ir poryt ir po 10 metų”. Netiesa. Ir tais laikais buvo daugybė tokių, kurie sėkmingai išsisukdavo nuo paskyrimų po baigimo. Tarkime mano vyresnis brolis.

  40. 5536.

    Valentinas rugpjūčio 8th, 2010, 11:05 pm

    Taške,
    Landsbergis dalyvavo laidoje pas Dabašinską ir ten paaiškino kodėl nedalyvavo laidotuvėse.
    Karde ačiū už patarimus dėl vertimų. Pasinaudočiau, jei tai būtų svarbūs dokumentai. Instrukcijos yra pakankamai paprasti tekstai, o techninės dalies nei vienas vertėjas ir taip nesupranta, todėl visada tenka arba mokyti jį arba taisyti jo klaidas.

  41. 5537.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 11:06 pm

    roamai, (ir ne tik) ar esi kada ėjęs ant kapo kitą dieną po laidotuvių- ir dar su vainikų?

    Landsbergis turėjo UNIKALIĄ progą sutaikyti suskaldytą šalies visuomenę. Politikas mąstąs valstybės kategorijomis tokios niekada nepraleistų. Niekada.

  42. 5538.

    kreivarankis rugpjūčio 8th, 2010, 11:07 pm

    Rolandai,
    atsiprašau, kad neišskyriau tavo brolio. Mano tėvas iš „Ekrano” išėjo dar tarybiniais laikais. Tačiau siūlyčiau žiūrėti į esmę. Ten galiu būti padarės daug rimtesnių klaidų.
    Eee.. Rolandai, tai tau jau irgi virš trisdešimt :D

  43. 5539.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 11:08 pm

    Girdėjau beveik visą laidą, iš jos – žodžiai apie brazauskininkus.

  44. 5540.

    romas rugpjūčio 8th, 2010, 11:11 pm

    Landsbergis yra politinis lavonas jau 18 metų ir būdamas žmogus nedurnas tą supranta. Nemanau, kad buvo galimi kažkokie susitaikymai arba susipykimai. Susitaikymo paslaugas, jei jų reiktų, gerai atlieka viešųjų ryšių agentūros.

  45. 5541.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 11:13 pm

    Valentinai, padėkok ir man. Kitaip niekuomet į tavo teisinius klausimus neatsakysiu:(

  46. 5542.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 11:15 pm

    man labai gražus Panevėžio meras V.Matuzas. Jeigu būčiau kokia nors Muse, tai mylėčiau tokio tipo vyrus, o ne „arabus po pažasčia”.

  47. 5543.

    . rugpjūčio 8th, 2010, 11:21 pm

    romai, nu, kas per nesąmonės? Net jumorui netinka, ką jau bekalbėt apie humorą.

    Va, būtent todėl – tik II LR žodis „valstybininkas” gėdingas.

    Kaip ir bando miestelėno sąvoką Valentinas įdiegt. Man, asilui, asocijuojasi su PILĖNAIS – o tai vienintelis- gal desperatiškas, bet tikrai didvyriškas žingsnis tautos istorijoje.

    Bent jau tinka prie žodžių „Tu didvyrių žemė”

  48. 5544.

    Rolandas rugpjūčio 8th, 2010, 11:26 pm

    Perskaičiau bjaurų Valatkos straipsnį: http://www.lrytas.lt/-12812789261281023399-%C4%8Dempion%C5%B3-pusry%C4%8Diai-prezident%C4%97s-versija.htm
    Teisingas tik teiginys dėl Ž.Balčiūnaitės, kuriuo pasinaudota tik akims apdumti, kadangi visa kita – niekingos, bobiškos paskalos ir žmogaus apkalbėjimai.

  49. 5545.

    Valentinas rugpjūčio 8th, 2010, 11:27 pm

    Tiesa Rolandai, ačiū ir tau nes tavo atsakymas yra naudingiausias. :)

  50. 5546.

    Fredis* rugpjūčio 8th, 2010, 11:29 pm

    V.Landsbergio vietoj aš būčiau elgęsis lygiai taip pat. Į tą širšyną nebūčiau lindęs, o dar iškilo viešumon Brazausko šeimos, giminės pageidavimas nematyti Landsbergio sakant kalbą prie karsto. Profesorius užuominą suprato teisingai. Tarp kitko – vėją dėl šios aplinkyės kelia vienintelis Taškas, visa brazauskija buvo pasipiktinusi visai dėl kitko, dėl A.Bačkio sprendimo.

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt