Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 1103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113165 » Show All

  1. 5347.

    Fredis* rugpjūčio 4th, 2010, 3:30 pm

    Marai aš nežinau kokia tavo disertacijos koncepcija, bet mano uždavinys ją sutriuškinti.
    Paskutinis pavyzdys, kurie tau nepatinka: turbūt žinai antrojo pasaulinio karo eigą. Pirmaisiais mėnesiais sovietams labai nesisekė, buvo masiškai imami į nelaisvę belaisviai. Specialiai paruoštoje vietovėje, karius nuginklavus, neduodant jiems maisto ir vandens žmonės po dviejų-trijų dienų tampa visiškais bevalais, jie tiesiog atsisėda ant žemės ir sėdi. 20-30 tūkst žmonių grupę gali prižiūrėti apie 500 sargybinių.

  2. 5348.

    Maras rugpjūčio 4th, 2010, 3:35 pm

    Atvirkščias Volteras būsi :) ? Nesvarbu, kokia būtų Jūsų nuomonė, kovosiu su ja iki galo?

  3. 5349.

    kreivarankis rugpjūčio 4th, 2010, 8:07 pm

  4. 5350.

    . rugpjūčio 4th, 2010, 11:05 pm

    Prajuokino v4l

  5. 5351.

    Ligita rugpjūčio 5th, 2010, 12:11 am

    Marai, neišeina kol kas nieko dėl nuorodų patobulinti.

    Taškai, kas prajuokino?

  6. 5352.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 12:08 pm

    Marai, devyniolika iš dvidešimties žmonių vaikšto po gatves ir sodžius nutaisę skeptišką veidą. Šiek tiek romantiškas, džiugus, herojiškas epas dar niekada niekam nepakenkė. Nekenčiu nihilistų ir cinikų, jų pilnos pakampės, nėra kam dirbti kuriamojo darbo, visi užsiėmę kritika ir amoralaus požiūrio skleidimu. Pasakykime apie mūsų istoriją ką nors džiugaus, tikinčio savo jėgomis ir mūsų tautos gyvybingumu žmogaus akimis.

  7. 5353.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 12:48 pm

    Fredi, pacituosiu (kaip tik skaitau): „perspėti žmogų dėl jo silpnumo reiškia ne jį sunaikinti, o padrąsinti jį būti stipresniu”. Nori gyventi svajų pasaulyje – gyvenk. Iki 1938 lietuviai taip ir gyveno. Žinom, kuo viskas pasibaigė.

  8. 5354.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 12:57 pm

    Žmogus yra silpnas padaras kai jį terorizuoja ginkluotas plėšikas tik iš pažiūros, žvelgiant neįgudusiu ir naiviu žvilgsniu. Kiekvienas kovėmės sovietmečiu kaip sugebėjome, mokėjome. Didžiosios tautos dalies prisitaikymas, apsimetimas negyva lape ant tako buvo taip pat veiksmingas strategijos ir taktikos prasme.

  9. 5355.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 1:04 pm

    „Tikėk kuo tiki”, jei Tau nuo to geriau.

  10. 5356.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 1:13 pm

    Užsiiminėti savigrauža, kad 1940 metais nebuvo iššautas nė vienas šūvis – beprasmiška. Dabar pasikartotų tas pats, nesipriešintume. Pažadėtų Suvalkus, rytines Baltarusijos žemes, mainais pareikalautų Gazpromo elektrinės apsaugos (kelių tankų divizija) įsileidimo Kaune. Po to dar kelių. Kas vadovautų naująjam liaudies seimui taip pat turime, net pavardė ta pati. Intelektualai (N.Vasiliauskaitė, T.Venclova ir kt.) padarė įdirbį viešojoje ervėje: gyvename pusiau fašistinėje ir nepliuralistinėje visuomenėje, kurioje persekiojami kitaminčiai.
    Na, šiandien jau baigiu…

  11. 5357.

    Auksinis kardas rugpjūčio 5th, 2010, 1:52 pm

    Ar galime, pvz., pavadinti negyva lape komjaunimo aktyvistą Linkevičių, kuris dabar yra aukštas nepriklausomos Lietuvos gynybos funkcionierius? Mano akimis, tai labai netgi gyvas lapinas. Tiesiog uoliai žaidžiama pagal turimas žaidimo taisykles.

  12. 5358.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 2:04 pm

    Reikiamu momentu Linkevičius atgijo, Lino nesmerkiu.
    Marai, Tavo pozicija yra visiškai subjektyviai teisinga, kiekvieno žmogaus giliai, nuoširdžiai, argumentuotai ir logiškai išmąsyta, išjausta, popieriuje užrašyta ar žodžiun išsakyta mintis yra teisinga, unikali, vienitelė. Aš ginčijausi tik dėl paties ginčo…

  13. 5359.

    Valentinas rugpjūčio 5th, 2010, 2:42 pm

    Mintis, kad dalyvavimas sistemos sraigteliuose yra viso labo tik lapės apsimetimas, kad ji negyva man patinka. Dabar tikrai žinau, kad kai buvau spaliukas, pionierius ir komjaunuolis iš tikro tai aš taip kovojau prieš okupaciją.

  14. 5360.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 2:49 pm

    Beje, tai stalinistinio mąstymo pavyzdys.

  15. 5361.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 3:04 pm

    Dabar tyčiosytės visą likusį gyvenimą iš manęs?

    Maras po 25 metų sėdėdamas ištaikingoje terasoje balta apykakle ir petnešomis (iš raudonų kelnių bus jau išaugęs) galės lengviau atsipūsti su balto vyno taure rankoje:

    – Aš jus perspėjau, o jūs netikėjote…

  16. 5362.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 3:14 pm

    Kranksėk ir visuomet būsi teisus :) .
    Bet aš nesityčioju, Fredi: stalininį terorą inspiravo tikėjimas (ar jo demonstravimas), kad visi gali būti priešais. Tu sakai lygiai tą patį su ta lape ;) .

  17. 5363.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 4:30 pm

    Visi turėdami skirtingą nuomonę gali būti draugais arba nors nepriešais.
    Diskutuodamas su Maru aš pripažįstu jo argumentų svarumą, taigi ir patį Marą,
    Pvz. kreivarankį tik tėviškai subaru, kad per daug neįsijaustų bendrauti su padugnėmis Rokiškiu ir Karpieniu.

  18. 5364.

    romas rugpjūčio 5th, 2010, 9:11 pm

    a.a. J.Baltušis pavadino Sąjūdį sąmyšiu. Taip ir pasakė:
    - Tai ne sąjūdis, o sąmyšis :)
    Interviu su Radžvilu buvo įdomus „Respublikoje”.
    Iš tiesų visos vertybės yra vertos tiek, kiek jos mums vertingos asmeniškai. Argumentuotai ginčytis dėl jų neišeina.

  19. 5365.

    Rolandas rugpjūčio 5th, 2010, 10:09 pm

    Dogmatinis pasiūlymas (nemąstyk.paklusk) pagrįstai ugdo Fredžio pasipriešinimą,todėl nėra tinkamas įrodinėjant, jog jis nieko nenutuokia apie sovietmetį. Siekiant tai įrodyti neturėtume trukdyti Fredžio minties laisvei. Kadangi velniškai teisūs yra tie, kurie įrodinėja, jog laisva mintis -tai pati stipriausia priemonė nuo laisvės, nuo išsivadavimo. Vergo sąmonės išlaisvinimas yra pats tikriausias būdas išvengti vergo išlaisvinimo. Kaip nepritarti tokiai jų minčiai-išmokykite vergą nuogaustauti, ar jis tikrai nori būti laisvas, – ir jis niekada neišsilaisvins. Galima dar pasinaudoti tų pačių autorių klasikiniu epzodu:Vienoje komedijoje,mergina klausia vaikiną:”Ar nori mane vesti?”-”Ne!”-”Neišsisukinėk! Atsakyk tiesiai! Perfazavus galima pasakyti, kad ši logika teisinga:vienintelis tiesus atsakymas, priimtinas merginai yra „Taip!” (mūsų atveju-”Sutinku su tavo mintimis,Marai”), todėl bet koks kitas, įskaitant ir tiesų „Ne!, laikomas išsisukinėjimu, visišku nežinojimu sovietinių realijų.

  20. 5366.

    Valentinas rugpjūčio 5th, 2010, 10:26 pm

    Rolandai,
    Leisk nesutikti su tavimi. Maro pozicija pagrįsta ilgamečiu moksliniu tyrimu, tonomis perskaitytos medžiagos, dešimtimis atliktų asmeninių interviu su to laikotarpio liudininkais. Maras disponuoja faktine medžiaga. Galima būtų ginčytis kiek ji iš tikro faktinė ir dėl jos interpretacijos, tačiau tai yra faktai.
    Fredis gi mums pasakoja savo jauseną. Jis kalba taip kaip jam atrodė (beje Vasiliauskaitė irgi). Taigi, kai prieš Maro faktus Fredis atsako romantika tai atsakymas gali būti „Marai tu teisus” jei norime faktais pagrįstos tiesos. Atsakymas „Marai tu neteisus” teisingas tada, jei mes norime skendėti iliuzijose apie didvyrišką tautos pasipriešinimą okupacijai. Čia poeto ir statistiko ginčas. Patacko ir Šemetos.

  21. 5367.

    Rolandas rugpjūčio 5th, 2010, 10:34 pm

    Valentinai, tikiuosi pastebėjai, jog socialiniai istorikai (čia nekalbu apie klasikinius istorikus), politologai (politologija-tai viena pačios istorijos mokslo šakų) savo darbų, tyrinėjimų išvadas remia, pagrindžia išimtinai gyvenimiškomis istorijomis, psichologiniais aspektais ir buitiniais pastebėjimais. Maras labai prastas psichologas, Fredis –geras. Čia jau didelė problema, pavojus Maro darbų patikimumui ir kokybei. Aš į tai noriu atkreipti dėmesį.

  22. 5368.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 10:37 pm

    Norint žinoti kokie buvome anksčiau (ankstyvieji viduramžiai, naujieji laikai, sovietmetis) reikia pasižiūrėti į dabartinius save ir į dabartinius rezultatus kaip mums sekasi tvarkytis dabar. Mano patyrimu esame visokie, dauguma – labai vidutiniai.
    Maro disertacija buvo specialiai nukrypusi į skepticizmą, Maras nenorėjo būti epo rašytoju, jis save pozicionavo kitaip užsidėdamas laisvo, objektyvaus, nusiėmusio rožinius akinius įžvalgiojo doktoranto-mąstytojo aureolę. Ir jam tai pavyko!

  23. 5369.

    romas rugpjūčio 5th, 2010, 10:45 pm

    Fredi, nemanau, kad Maras nesirėmė moksliniu metodu. Yra galimi pritempimai, bet priešingai istorijos vis tiek nepapasakosi.

  24. 5370.

    Rolandas rugpjūčio 5th, 2010, 10:49 pm

    Surinkti medžiagą apie artimą sovietmetį nėra taip sunku.Medžiagos, temų yra daugybė. Patikrinti faktus, taip yra galimybių. Esmė jų interpretavimas. Čia daugiausia ginčų ir yra. O interpretuoti faktus, čia jau vien istorinių žinių nepakanka, būtina kitas disciplinas pasitelkti. Tame tarpe ir mano minėtas psichologines žinias, o kuomet tokių trūksta, tuomet nėra gerai.

  25. 5371.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 10:57 pm

    Maras rėmėsi palinkusių prie rašomojo stalo lietuvių rašytojų ir kitokių veikėjų (funkcionierių) rašytinių šaltinių nagrinėjimu, iš kurių dažnai sklido melancholija, pristaikėliškumas ir neviltis, tačiau buvo keli sluoksniai. Miškuose, pogrindy, paprasto valstiečio, ūkininko troboje buvo sveika gyvenimiška atmosfera. Svetimos kariuomenės ritosi per jų žemę be paliovos, tačiau vidinę laisvę jie bent jau savo kiemo ribose buvo išlaikę. Bet kokia okupacija, invazija buvo suvokiama kaip laikinas nesusipratimas. Gėris turi laimėti, tokie gamtos dėsniai, žmonės buvo arti gamtos, jie tikėjo gerumu.

  26. 5372.

    Valentinas rugpjūčio 5th, 2010, 10:59 pm

    Rolandai, kokių galėtum pateikti faktų įrodančių Fredžio poziciją t.y. faktų, kad didžioji tautos dalis sąmoningai nedalyvavo okupacinės sistemos gyvenime? Aš prisimenu, kad didžiausias rezistencijos aktas būdavo Amerikos Balso klausymas.

  27. 5373.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 11:03 pm

    Įdomu, kiek iš diskutuojančių apie Maro disertaciją skaitė Maro disertaciją? :)

  28. 5374.

    Rolandas rugpjūčio 5th, 2010, 11:07 pm

    Valentinai, sunkus tavo klausimas, kadangi pasakei „didžioji tautos dalis”. Tas žodelis „didžioji” mane kiek trikdo, nors aš ir turiu savo subjektyvią nuomonę.

  29. 5375.

    Valentinas rugpjūčio 5th, 2010, 11:09 pm

    OK, „didžioji” atsiimu.
    Marai, skaičiau, bet ne visą.

  30. 5376.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 11:11 pm

    Maras labai primityviai suvokia rezistenciją. Tauta efektyviausiai gali priešintis invazijai savo reguliariąja kariuomene. Jos netekome, ji buvo nuginkluota, karinikija ištremta, pasodinta į kalėjimus ir sušaudyta. Visus kitus pasipriešinimo būdus mes panaudojome: partizaninis karas, pavieniai pasipriešinimai, podrindinė intelektualų, kunugų veikla šviečiant žmones ir raginant juos nepasiduoti, nesusitaikyti. Viešieji intelektualai, rašytojai, poetai, dramaturgai naudojo ezopo kalbą. Pajutę svetimšalių silpnumą sukūrėme nacionalinį išsivadavimo judėjimą, pasitelkėme užsieniečių paramą ir išsilaisvinome.

  31. 5377.

    Rolandas rugpjūčio 5th, 2010, 11:15 pm

    Valentinai, dabar lengviau. O ar tu abejoji, ar tai nėra visuotinai žinomas faktas, kurio nereikia įrodinėti, jog dalis lietuvių sąmoningai (būtent sąmoningai!!) nedalyvavo okupacinės sistemos gyvenime?

  32. 5378.

    romas rugpjūčio 5th, 2010, 11:18 pm

    Situaciją tarybiniais laikais galima būtų nupiešti kaip nepasitikėjimo atmosferą. Sovietinės Lietuvos piliečiai buvo nepatikimi. Leisk jiems išvažiuoti į užsienį – ir jie gali pasiprašyti prieglobsčio. Jei leisdavo, leisdavo be šeimos

  33. 5379.

    Maras rugpjūčio 5th, 2010, 11:19 pm

    Fredis labai primityviai suvokia Maro nuomonę apie sovietmetį ;) .
    Aš, beje, kaip tik Ezopo kalbą/potekstę ir tyrinėsiu.

  34. 5380.

    Fredis* rugpjūčio 5th, 2010, 11:23 pm

    Marai, aš linkiu Tau nesustoti pusiaukelėje, turi būrelį Tavo talento gerbėjų, kurie linki Tau tapti profesoriumi ir Istorijos katedros dekanu.

  35. 5381.

    Valentinas rugpjūčio 5th, 2010, 11:29 pm

    Iš tokių lietuvių žinau tik Sadūnaitę, Terlecką, Bogušį ir Fredį.
    Daugiau – dauguma dalyvavo. Aš neteigiu, kad dauguma pritarė ar palaikė sistemą, tačiau kai tauta prarado viltį atkurti nepriklausomybę, nieko kito neliko kaip tik žaisti pagal žaidimo taisykles, kurios tuo metu galiojo.

  36. 5382.

    . rugpjūčio 5th, 2010, 11:29 pm

    Ligita, prajuokino 5342 – jokių komentavimų, jokių interpretacijų, tik nuogas tekstas –

    Man režimui tarnauti neteko, buvau moksleivis, tėvelių darbo parduotuvėje ir projektavimo institute, statybose projektuojant irstatant visuomeninės paskirties objektus – poliklinikas, mokyklas – taip pat nevadinu tarnyste režimui. Net ir partinės kuopelės pirmininkas darbo kolektyve – formali tarnystė.

    na, viršūnė, tiesą sakant – eilinė .
    O Fredį ir aš mylliu. Rimtai.

    JIS – NEPAKARTOJAMAS.

  37. 5383.

    romas rugpjūčio 5th, 2010, 11:42 pm

    Valentinai, santykis su valdžia išliko panašus: piliečiai slepia mokesčius, vagia iš valstybės, kai tik prieina, emigruoja ir burnoja. Skirtumas tik, kad dabar burnoja legaliai. Praktiškai ir dabar esame disidentų tautą :)

  38. 5384.

    kreivarankis rugpjūčio 5th, 2010, 11:45 pm

  39. 5385.

    . rugpjūčio 6th, 2010, 12:04 am

    KREIVI KOMPLIMENTAI :(

  40. 5386.

    romas rugpjūčio 6th, 2010, 12:09 am

    Rusams turėtų keistai skambėti pavardė Kusaitė.

  41. 5387.

    Rolandas rugpjūčio 6th, 2010, 12:26 am

    Mano nuomone, ta Kusaitė yra nestabilios psichikos asmuo. Galimos ir dvasinės ligos, depresijos. Tokia vieną dieną gali apie bombikes, susisprogdinimus, „kovą prieš netikėlius” labai rimtai svarstyti ar „carite” įsidarbinti, o kitą dieną ramiai daržus ravėti, virti kopūstų sriubą ir šutinti bulves.

  42. 5388.

    romas rugpjūčio 6th, 2010, 12:38 am

    O mūsų generalinis prokuroras yra Valys. Moteriška pavardė Valytė, aišku, geriau skamba, bet Valys irgi neblogai. Dar yra gera pavardė Rastenytė.

  43. 5389.

    Fredis* rugpjūčio 6th, 2010, 8:50 am

    Rolandai, mano visiškai priešinga nuomonė. Teisėjai ir prokurorai, nagrinėdami bylą, neturi žiūrėti į žmogų kaip į beprotį. Mūsų liberalistų pagrindinis trūkumas yra tame, kad jie nepripažysta nepanašių į save, kitokių žmonų. Skaitant Lryto antraštes, kurių kūrėjas beveik be išimties yra Valatka, net šiurpas kartais nukrato: „Terorizmo gynėjai atskleidė savo veidus” ir panašūs. Turėjo minty visuomeninkus, kurie stebėjo E.Kiusaitės bylą ir palaikė ją moraliai. Sveikas protas vis dėlto šioje byloje laimės nežiūrint kiek balvonizmo, stagnacijos, išankstinio įsitikinėmo, kad bendraujantys įtariamieji su čečėnų tautybės žmonėmis yra raupsuotieji, nenormalūs, kuriuos privalomai reikia gydyti, yra prisikaupę prokuratūroje ir visoje teisinėje sistemoje.

  44. 5390.

    Valentinas rugpjūčio 6th, 2010, 9:07 am

    Fredi,
    Tau irgi galima pritaikyti tą pačią logiką. Tu iš anksto įsitikinęs žmonių nekaltumu ir jų tikslų taurumu vien tik todėl, kad jie yra čečėnai.

  45. 5391.

    Fredis* rugpjūčio 6th, 2010, 9:11 am

    Žmogus gimė nekaltas, gali bendrauti su bet kuo. Pamatinės žmogaus teisės: teisė į gyvybę, laisvo judėjimo, įsitikinimų. Šiomis dienomis kažkurioje tarptautinėje organizacijoe priimta rezoliucija, kad žmogus turi teisę į švarią aplinką ir švarų vandenį.

  46. 5392.

    Valentinas rugpjūčio 6th, 2010, 9:50 am

    Ne apie tai kalba. Jei vyksta teismo procesas apie tai, kad Kusaitė galėjo ruoštis teroristiniam aktui skatinama čečėnų, geriausia ką daryti, tai nereikšti nuomonės apie kaltumą ir nekaltumą, nes niekas nežino kaip buvo iš tikro. Aš pavyzdžiui nereiškiu jokios nuomonės apie Kusaitę ir jos bylą.

  47. 5393.

    Fredis* rugpjūčio 6th, 2010, 10:02 am

    Apie bylą niekas čia nekalbėjo, tik Rolandui įtariamoji pasirodė esanti galimai panaši į beprotę, iš prigimties linkusi į terorizmą. Aš jam oponavau, kad žmogus neturi įrodinėti, jog jis yra nusikaltėlis, jo kaltę reikia įrodyti.
    Liberalų, Valatkos didžiausia klaida yra tame, jog jie mano, kad yra gersenės ir blogesnės tautos. Fašizmas pačiame natūraliausiame pavidale.

  48. 5394.

    . rugpjūčio 6th, 2010, 10:13 am

    Viskas reliatyvu. Banalybė, bet taip jau yra.
    Ar gali normalios psichikos žmogus:
    - susisprogdinti?
    - tikėti, kad pasaulyje yra bent viena slaptoji tarnyba, dirbanti tik su baltomis pirštinaitėmis?
    - patikėti, kad tardomąją LR kameroje mušė net 3 RF saugumiečiai?
    - etc etc etc

    ……

  49. 5395.

    Fredis* rugpjūčio 6th, 2010, 10:20 am

    Niekam nėra išimčių dirbti purvinomis pirštinėmis.
    Pedagogas durniams ir nesusipratėliams proto turi įkrėsti rykštele:
    http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw

  50. 5396.

    Rolandas rugpjūčio 6th, 2010, 10:58 am

    Jei šiandien Lietuvoje ir yra tikrų liberastų ir kosmopolitų, tai katalikų kunigai Alfonsas Svarinskas ir Robertas Grigas tokiais tikrai yra. Žmogaus teisės-štai jų vertybės! Religija, kokia ji bebūtų, tai tik instrumentas. Ko verta vien jų kova už krikščionių tikėjimo išsižadėjusios ir islamo tikėjimą mečetėje priėmusios Lietuvos kaimo mergos teises įvairiomis temomis bendrauti su draugais iš Čečėnijos! Beje, musulmonai mano, kad Jėzus nemirė ant kryžiaus. Jis buvo neva pakeistas, o ant kryžiaus prikaltas kažkas kitas. Įdomu, kaip tokiu klausimu šie „kovos draugai“ sutaria? Dėl moterų vaidmens visuomenėje, tai A.Svarinsko ir musulmonų nuomonės, kaip suprantu, turėtų sutapti:)

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt