Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).
Politika, žiniasklaida, teisė arba…
Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Rolandas liepos 30th, 2010, 5:56 pm
Čia visi foto visų 10 Rusijos šnipų pagautų JAV. Anečka iš jų tikrai gražiausia (panaši į Ligitą), visi kiti gyvenimo vargetos arba nupiepę narkošos. http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2010/0728103spies1.html
Rolandas liepos 30th, 2010, 6:20 pm
Muse, kaip galėjai taip suklysti ir pareikšti, jog Medalinskas tau pradėjo patikti!! Permesk akimis jo http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=34986773
Nykesnio ir ribotesnio skaitalo jau senai nesu skaitęs. Tiesa, vienas dalykas, kuris gali sudominti, sakralizuoti tekstuką yra pastaba, esą tai atsakymas T.Venclovai. Sutiktina, kad tai atsakymas T.Venclovai, tačiau su pastebėjimu, jog tai eilinis, patackiškai primityvus atsakymas.Šiuo atveju net ir atvirai nusišnekant, tuo parodant,jog autorius net nesuprato ką tas (T.Venclova), kuriam esą yra „atsakoma“, norėjo išreikšti, pasakyti ir parodyti.
Rolandas liepos 30th, 2010, 6:48 pm
romai, sakai, kad: „žmogus užrakindamas save žodžiuose, paskęsta stereotipuose. Kreivarankis nepagalvojo kodeksais, bet tiesiog pajautė žmogaus bėdą pats būdamas žmogumi. Kas čia yra blogai?“ Taip, blogai. Žiauriai blogai. Visų pirma kreivarankis yra teisininkas, ar būsimas geras teisininkas. Yra tokia disciplina-teisės filosofija. Tikiu, jog po kelerių metų mūsų vaikai mokinsis iš jo vadovėlių teisė hermeneutikos klausimais, o jis įdomiai ir įtaigiai apie tai studentams pasakos iš dėstytojo tribūnos savo paskaitose. Tame tarpe ir užsienyje. Jis tai gali. Todėl kreivarankis jau dabar privalo bandyti ne tik „pajausti ne kodeksais, kaip žmogus“ , tačiau būtent kodeksų, teisės kategorijų pagalba kvalifikuoti situaciją teisiškai. Kad ir dėl to savo pažystamo be pilietybės. Juo labiau, jog profesionaliai įvaldęs teisinius instrumentus-sąvokas, institutus, juos giliai ir visapusiškai suvokdamas, gebėdamas jais manipuliuoti, bei galėdamas laisvai bendrauti, kalbėti ir išreikšti mintis, idėjas, teiginius, pareiškimus, prieštaravimus ir nuomonę profesionalia teisine kalba, žmogus- priešingai, nei tu teigi – išsilaisvina iš stereotipų. Sutiktina-vidutinybė, kuris giliai ir pilnai nesuvokia, o tik mechaniškai išmoksta specifinius žodžius, teoremas ir teiginius (kad ir tos pačios teisės), ne tik, kad nuo nieko neišsilaisvina, tačiau, kaip tu ir teigi, užsirakina žodžiuose ir paskęsta išmoktuose stereotipuose.
Rolandas liepos 30th, 2010, 6:58 pm
pa-žįs-ta-mas, pažįsta:)
romas liepos 30th, 2010, 7:40 pm
Rolandai, kaip tik paskendę žodžiuose norminiais teisės aktais sukuria tokius uždarus ratus, kai žmogus negauna pilietybės. Prie sovietų valdžios būdavo privaloma registracija. Jei nesi registruotas administracinėje vietovėje – negali stoti į eilę butui gauti, o jei neturi gyvenamojo ploto – negali registruotis administracinėje vietovėje.
Iš principo aš sutinku, kad kreivarankis treniruotųsi ant advokato, bet nelabai man patiktų, kai jis taip pradėtų kalbėti.
Fredis* liepos 30th, 2010, 8:20 pm
kreivarankis visų pirma yra filosofas, visų antra – alternatyvščikas ir trečia – joks teisininkas, todėl kalbėti medinėmis frazėmis ir užsidaryti rate jam neteks.
Pasižiūrėkite kokius akmeniniais veidais prokurorus D.Valys pristatinėja Prezidentei. kreivarankio teisinėje sistemoje neįsivaizduoju. Menininkas, laisvas žmogus teisėje dūsta. Iš pašaukimo teisės bakalaurai, magistrai, baigę teisę su meninikais nesusikalba, todėl neria į kitas gelmes, jų tyrinėjimo objektas ir pokalbininkas yra miestelėnas nerijus.
Rolandas liepos 30th, 2010, 9:14 pm
Romai, Fredi, prie ko čia kreivarankis ir prokurorai, teisėjai ar kitokie mediniai juristai. Ne apie tai, prie tokių kreivarankis tikrai nedera. Aš kalbu apie ką kita-apie kreivarankį ir teisės filosofiją, teisės hermeneutiką.Čia jis -kaip žuvis vandenyje turėtų būti.
kreivarankis liepos 30th, 2010, 9:29 pm
Sveiki vyrai,
Rolandai, nelabai suprantu tavo įkarščio. Dėjai manifestus su trimis būdvardžiais prie kiekvieno daiktavardžio, kaip koks Donskis. Žinok, kaip sakoma, „bus laikas, bus ir vaikas”. Žinoma, to vaiko gali ir nebūti, bet ką padarysi. Šiuo metu apie nors kiek tolimesnę savo ateitį negalvoju, nes turiu pernelyg daug „čia ir dabar”, kuriuos reikia tinkamai sutvarkyti.
žiūriu jūs čia radote įdomų diskusijos objektą – mane
Dėl to zeko, tai tiesiog mestelėjau emocionaliai, nes prisiminiau tuos laikus, kai dirbau statutiniu pareigūnu vieneriuose ir trijų Pravieniškių pataisos namų. Jisai priklausė 9-am arba „narkomanų būriui”. Jį sudarė tie, kurie arba buvo narkomanai arba prekeiviai arba abu vienu metu. Kaip ir priklausė jisai prie vietos autoritetų. Straipsnyje to nerašoma, bet jisai kokiais 2006-2007 m. apsiženijo dar būdamas zonoje. Dar sėdėdamas šiek tiek prisidirbo, tai gavo „sroko” papildomai, o dabar taip išeina, kad jis jau laisvėje. Nors laisvėje aš jo neįsivaizduoju – tiek metų zonose, ant nugaros – nė lopynėlio natūralios odos, visa ištatuiruota, o priekyje ant pečių – žvaigždės. Taigi jam „paniatkės” lyg ir draustų normaliai integruotis į visuomenę, nors jų dabar žulikai nelabai laikosi.
Nieko ten gero anuomi nebuvo, bet pajutau kaip nostalgija kažkodė tiems laikams vėll apėme.
Rolandas liepos 30th, 2010, 9:51 pm
kreivaranki, mano įkarštis jau praėjo.Emocijos. Karšta vasara.Dabar ramiai stebiu Europos lengvosios čempionatą.Geras moterų steplčeso finalas buvo. Rytoj gal startuos šeštą dešimtmetį jau varanti lengvaatletė sprinterė Merlene Ottey.
Fredis* liepos 30th, 2010, 9:51 pm
kreivaranki, perskaięs „vėll”, mane irgi apėmė nostalgija tiems laikams:
http://www.youtube.com/watch?v=9-uqSHFsbMg&feature=related
Rolandas liepos 30th, 2010, 9:54 pm
Už pusvalandžio bus vyrų 400 m. finalas, po to dar 1500 m. vyrų finalas. Galite pažiūrėti. Labai įdomu.
kreivarankis liepos 30th, 2010, 10:09 pm
Fredi*,
tataigi anas „Baras” neblogas buvo. Atidžiai nesekiau, bet herojus visus prisimenu. Noriu tik atkreipti dėmesį – tai buvo eilinis sėkmingas Valinsko projektas.
Fredis* liepos 30th, 2010, 10:53 pm
… prie ano įrašo norėjau, dar turėjau parašyti: – tik nevaizduokime, kad mums patinka džiazas. Turėjau minty Povilaitį. Jokių Valinsko projektų nežinau, tik S.Bartkaus Kakadu, gavau pakvietimą į reporterių, žurnalistų, tekstų rašytojų peržiūrą. Neisiu.
kreivarankis liepos 30th, 2010, 11:00 pm
O kodėl neisi?
Fredis* liepos 30th, 2010, 11:11 pm
netelevizinis veidas, prie Oksanos netikčiau, o be to tai labai rimtas darbas, kurį reikiėtų dirbti rimtai
Rolandas liepos 30th, 2010, 11:12 pm
kreivaranki, kodėl klausi, pats turėtum susiprasti, kodėl Fredis neis…
kreivarankis liepos 30th, 2010, 11:16 pm
nesusipratau, tai paklausiau. Bet juk ten, kaip sakė Fredis, tekstų rašytojų peržiūra, tai prie ko čia nesiderinantis su Olialia putytėmis veidas?
Rolandas liepos 30th, 2010, 11:18 pm
Fredi, žemas lygis.Pas tave jau turėtų eiti peržiūrai, o ne tu pas kažką. Nuvylei:)
Rolandas liepos 30th, 2010, 11:28 pm
Valentinai, paksas savo „Kol Kubilius mina dviratį…” rašo:”Per praėjusius metus Lietuvos gyventojų skaičius sumažėjo daugiau kaip 6 proc.!!.[..] Atsigręžkime į naudingas iškasenas, glūdinčias Lietuvos gelmėse[...]Man atrodo, kad šiandien šalies ekonomiką turime statyti mažiausiai ant trijų stulpų: investicijų, eksporto ir vartojimo”. Giliai kapsto, kaip manai?:)))
Fredis* liepos 30th, 2010, 11:34 pm
Rolandai, pagavai mintį,
reabilitavau tave už nemeilę Patackui
Fredis* liepos 30th, 2010, 11:39 pm
ELTA klaidingą informaciją paskalbė apie gyventojų skaičiaus pokyčius, Paksas skaito tik Respubliką. Beje, tokią pat klaidą savo tekstuse pasiremdami klaidingu ELTOS pranešimu padarė ir Gylys su Lazutka.
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:02 pm
Balčiūnaitė taps Europos moterų maratono čempione. Sensacija. Dabar išsiveržė į priekį. Bėga pirma. Atitrūko nuo kitų.Visi pulkite žiūrėti!
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:10 pm
Liko 7 km Balčiūnautė vis dar pirma.
Musė liepos 31st, 2010, 1:11 pm
Aš žiūriu – jėga. Eurosporto komentatoriai sako, kad ji atrodo super.
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:16 pm
Medalis bus tai tikrai. Manau auksas. Atitrūko per šimtą metrų:)
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:17 pm
Muse, pažiūrėk kaip ji bėga!Fantastika.Aš ją myliu:)
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:32 pm
Viskas. Balčiūnaitė Europos čempionė. Rudenį bėgsiu maratoną. Valio!!!
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:39 pm
LR ae Delfi net ir dabar neparašo nieko apie šią sensaciją. Vyti lauk iš darbo visus tuos sušiktus redaktorius. Ir TV nerodo nei viena.
Musė liepos 31st, 2010, 1:42 pm
Rolandai, aš skiriu tave vyriausiuoju Lietuvos sporto redaktoriumi
Jėgaaaa !!!!
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:54 pm
Pagal medalių vertę aplenkėme tokias milžiniškas šalis, kaip Lenkija, Italiją, Rumunija, taip pat Olandiją, Portugaliją, Čekiją. Turime tiek, kiek keturiasdešimt kartų už Lietuvą, pagal gyventojų skaičių, didesnė Turkija! O jei dar Alekna…
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:55 pm
T.y. gal Turkija didesnė tik kokius 25 kartus, tačiau koks skirtumas:)
Rolandas liepos 31st, 2010, 1:58 pm
WU yra kompetentingesnis Ligitijos sporto redaktorius. Aš entuziastas, mėgėjas ir visuomenininkas. Tačiau, kas liečia lengvąją atletiką, tai aš kietas.
Fredis* liepos 31st, 2010, 2:03 pm
Živile Balčiūnaite aš visą laiką tikėjau.
Tikras šio čempionato atradimas yra Darius Draudvila.
Fantastiškas vaikinas, toks optimistiškas, nuotaikingas, trykštantis džiaugsmu. Aš pradėjau juo tikėti.
Valentinas liepos 31st, 2010, 5:50 pm
Rolandai,
Atsimink vieną dalyką visam gyvenimui:
Paksas niekada nekapsto ir negali kapstyti giliai (nebent šūdą).
kreivarankis liepos 31st, 2010, 6:51 pm
Na ką gi gerbiamiejo sporto aistruoliai. Tuoj prasidės Europos jaunių krepšinio pusfinalis. Tiesiog atkreipiu dėmesį
Valentinas liepos 31st, 2010, 7:30 pm
Štai Nerijus vėl rėžė išpažintį:
„Džiazo ir bliuzo niekad nesupratau ir nesuprasiu…Nebent, reikia pradėti rūkyti ir ne tik tabaką?..”
Tai mane privertė susimąstyti, kad bliuzo ir džiazo laisva, nepriklausoma prigimtis yra priešinga Miestelėniškam mąstymui? Gal galima įvesti esminį kriterijų, pagal kurį atskirsi Miestelėną nuo nemiestelėno: tas kuris mėgsta bliuzą/džiazą negali pagal apibrėžimą būti Miestelėnas?
Tačiau kaip tada su Pūku?
Fredis* liepos 31st, 2010, 7:49 pm
Valstybės vadovės šiandien pagerbė žuvusius: Grybauskaitė – jūroje, buvo kartu su paprastais miestelėnais Klaipėdoje, Degutienė – Medininkuose, ten buvo tik pasieniečių artimieji ir viešojo sektoriaus darbuotojai (kariai, trimitininkai, muzikantai). Kubilius ant dvivečio dviračio važinėja po etnines lietuvių žemes ir vežioja lietuviukus ir gudus ant dviračio. Maras turbūt pyksta ant Irenos ko ši gręžiojasi į praeitį, trupina trapius tiltelius su Rusija. Daliai stebūklingai pavyksta išvengti Rusiją siutinančių akcijų, matyt, valdžios viršūnėje yra susitartas darbo pasidalinimas, tam tikrų reprezentacinių akcijų pasidalinimas.
nerijus nesimaivo ir nuoširdžiai prisipažino, kad džiazas jam nepatinka. Miestelėno prisipažinimas yra jaudinantis.
Valentinas liepos 31st, 2010, 7:55 pm
Degutienei stebuklingai pavyksta išsisukti nuo atsakomybės už Vyriausybės ir Kubiliaus veiklą. Ji niekada viešai ir nedviprasimiškai nėra parėmusi Vyriausybės sprendimų arba pačio Kubiliaus. Visada išlaiko tam tikrą distanciją. Manau – ji politinė intrigantė.
Fredis* liepos 31st, 2010, 8:13 pm
Degutienė gradacijos skalėje „Miestelėnai – liberalai, laisvi pasiturintys pilečiai, tolerantiškieji vaivorykštės spalvos vėliavos nešėjai” yra viena, o gal ir visomis dvejomis padalomis arčiau Miestelėnų. Ji yra netgi prieš abortus, už ką Rolandas ypatingai smerkia Seimo vadovę. Distancijuotis nuo Kubiliaus yra visapusiškai apdairu, nes Kubiliaus nesupranta nei viename tiesės gale esantys miestelėnai, nei vaivorykštės vėliava mojuojantys tolerantiškieji liberalai ir kairieji. Kubilius yra žmogus, sugeriantis visą iš visų pašalių spinduliuojamą neigiamą krūvį.
Valentinas liepos 31st, 2010, 9:06 pm
Pasipriešinimas abortams turėtų būti natūrali konservatoriaus – krikščionio pozicija. Aš dėl to Degutienės nesmerkiu.
Valentinas liepos 31st, 2010, 9:14 pm
Mane visada gasdina lengvų pergalių serija, kokią turėjo jaunių rinktinė šiame čempionate. Lengvai laiminti komanda neužsigrūdina sunkumuose, neužgrūdina charakterio. Per rungtynių su serbais vidurį, mane buvo aplankusios liūdnos juodos mintys. Prisigalvojau velniai žino ko apie minkštą, valstietišką, nekovinga lietuvio charakterį. Buvau padaręs galutinę išvadą, kad Vytautas bailiai pabėgo iš mūšio lauko, o ne atliko klaidinantį manevrą.
Tačiau laimei, gvyenimas paneigė mano juodulius ir parodė, kad auga energingas kovingas jaunimas. Su tuo visus ir sveikinu.
Fredis* liepos 31st, 2010, 9:14 pm
Degutienė yra savo rogėse sėdinti moteris, sugebanti neerzinti žmonių. Nei labai protinga, nei labai graži. Tiesiog Moteris. Tačiau Grybauskaitė yra unikumas – varo antimiestelėnišką politiką, o šie ją vis tiek myli, netgi nesveikai garbina. Taip yra dėl jos taikingos laikysenos Rusijos atžvilgiu. Kiek nedaug reikia pastangų, kad apgautum, apkvailintum miestelėną.
Fredis* liepos 31st, 2010, 9:20 pm
Valentinai, aš net nežiūriu tokių jaunuolių kovų. Pažiūriu rezultatą internete, pasižiūriu truputį į ekraną ir viskas. Čia tik žaidimas. Serbus aplošti futbole, rankinyje, tinklinyje, vandensvidyje neįmanoma. Krepšinyje varom apylygiai, charakteris čia niekuo dėtas, tie jauniai yra žiauriai savimi pasitikintys. Žaidžiama taip kaip leidžia varžovai.
Valentinas liepos 31st, 2010, 9:21 pm
Dar reikia nukirsti keletą galvų, kurias ir šiaip reikėjo kirsti.
kreivarankis liepos 31st, 2010, 9:26 pm
Valentinai,
man dėl to pusfinalio irgi buvo kilusios lygiai tokios pačios mintys. Šiaip jau teisėjas galėto tos pražangos serbams ir neskirti, na bet kaip sakoma – „stipresniems ir sekasi”. Ką jau bekalbėti ir taip nuo tų serbų mes prisikentėję esam pakankamai.
Beje,
regis LJ jau užsiroviau ant vietinių miestelėnų
http://karpienis.livejournal.com/26530.html
Fredis* liepos 31st, 2010, 9:40 pm
kreivaranki, kiek tave kaip filosofą praturtina tie padugnės Karpienis ir Rokiškis?
Semkis išminties iš Valentino.
kreivarankis liepos 31st, 2010, 9:50 pm
Fredi*,
Jūs gi irgi su su kokiu tai nerijum pasikalbat.
aš savęs filosofu nalaikau. O be to, juk ne iš kiekvieno semiamasi filosofinių turtų
Valentinas liepos 31st, 2010, 9:53 pm
Janutienė perėjo į TV3
Fredis* liepos 31st, 2010, 9:57 pm
Tikra tikro inteligento laikysena yra tokia kaip Maro. Jis tyli, skaito ir mąsto, o jeigu ką nors teikiasi pasakyti, tai tik ką nors labai reikšmingo, gilaus ir jaudinančiai protingo.
Valentinas liepos 31st, 2010, 9:59 pm
Aš per Nerijų pažįstu mane domimamčius tyrinėjamuosius – Miestelėnus.
Rokiškis ir Karpienis man netinka kaip tyrinėjimo objektai, nes juose daug pozos, kompleksų, paaugliško durnumo. Nerijus pateikia išgrynintą Miestelėnų mąstyseną. Nerijus – geraširdiškas, geranoriškas žmogus iš liaudies gelmių.