Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 197 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107165 » Show All

  1. 5047.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 3:28 pm

    Aš nepataisomas. Šiandien vėl prisipirkau knygų. iš gatvės prekeivių, knygynų. Ligita,viena iš tų knygų, tokia kišeninė kygutė- L.Donskio „Mažasis patirties žemėlapis” Mintys ir aforizmai.Gal ką nors iš jos surasiu pasiūlyti ir tavo Auksinių minčių skyreliui. „Geriausias būdas keršyti priešui-būti nepanašiam į jį” (M.Aurelijus);”Jei tai ir netiesa, tai gerai sugalvota”-italų liaudies patarlė; ‘Gyvenimas-lėtas šuolis iš vaiko nemeilės suaugusiems į senio nemeilę visai žmonijai”. (L.Donskis).

  2. 5048.

    romas liepos 27th, 2010, 3:49 pm

    Pratęsiu su auksinėmis mintimis. Šiandien V.V Landsbergis cituoja http://www.alfa.lt/straipsnis/10380001/?Likvidatorius=2010-07-27_11-22 Šri Šri Ravi Sankarą:

    Džiaugsmas – tai meilė tam, kas yra,
    Liūdesys – tai meilė tam, ko nėra.

    Ligitas galės visą auksą nusigrandyti ir priduoti juvelyrinio laužo supirktuvei :)

  3. 5049.

    romas liepos 27th, 2010, 3:50 pm

    Pratęsiu su auksinėmis mintimis. Šiandien V.V Landsbergis cituoja http://www.alfa.lt/straipsnis/10380001/?Likvidatorius=2010-07-27_11-22 Šri Šri Ravi Sankarą:

    Džiaugsmas – tai meilė tam, kas yra,
    Liūdesys – tai meilė tam, ko nėra.

    Ligitas galės visą auksą nusigrandyti ir priduoti juvelyrinio laužo supirktuvei:)

  4. 5050.

    Valentinas liepos 27th, 2010, 5:14 pm

    Beje, minėtas VV Landsbergio straipsnis tiesiogiai teigia, kad Šėtonas yra Miestelėnų valdovas. Net baisu pagalvoti prieš kokią galybę stojom!

  5. 5051.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 5:26 pm

    man labai įdomu kas yra tas Šri Šri Ravi Sankaras,
    dar labai įdomūs užvirę visuose frontuose intelektualiniai mūšiai, net Račas rubrikoje „Man patiko” prisikrovė Vasiliauskaičių su Garbačiauskaitėmis. Tik nedrįsk paklausti: – kuo patiko?
    – susigūš :)

  6. 5052.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 5:42 pm

    kreivarankis, Rolandas ir Račas iš kart pareiškė, kad jiems patinka Vasiliauskaitės „apokaliptika” (Valentinas, http://www.efoto.lt/node/201032). Į tokius rašinėlius žiūriu kaip į proto mankštą, plunksnos miklinimą, minties gaivinimą. Vasiliauskaitė galėjo būti gera matematike. Laibi stropiai pagal tam tikrą formulę išlukštena jai patiektą, pačiai sau pasiskirtą išspręsti lygtį, uždavinį.

  7. 5053.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 5:56 pm

    Račui patinka net ir toks atviras kliedesys, kaip kad http://komjaunimas.lt/misko-broliai-talibai-ir-t-t/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+komjaunimaslt+(Komjaunimas.lt)&utm_content=Google+Reader , kur kaži koks debiliukas suplaka talibus, viduramžius, prievartos šalininkus ir kovą už laisvę, religinį ekstremizmą, terorizmą ir pasipriešinimą okupantams į vieną kokteilį…

  8. 5054.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 6:17 pm

    Valentinas pakraups nuo Račo įsikelto pas save komjaunimas.lt teksto. Vis dėlto kokia košė iš pažiūros išsilavinusio, respektabilaus, pabėgusio nuo Komjaunimo Tiesos priespaudos ir neteisybių žurnalisto galvoje. Kodėl tada mes reikalaujame nuovokos ir gražių manierų iš paprastų Miestelėnų? Ar ne per sunkų uždavinį išsikėlėme?

  9. 5055.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 6:18 pm

    Taip, man patinka Vasiliauskaitė. Tai tūkstantį kartų artimiau, žmoniškiau, maloniau, protingiau, kilniau ir teisingiau nei visi patackai,gudaičiai ir landsbergiai (su išlygom) kartu sudėjus. Kai kurie iš mūsų sąjūdį mato ir matys tik per to laikotarpio prizmę. Šviesią ir galingą. Ir tai yra gerai, tai nuostabu. Tačiau tuomet turime pripažinti ir tame glūdinčią problemą-tik taip sugebant matyti, bet kuris tuo laiku į tribūną prasmukęs psichopatas, atrodė, atrodo ir atrodys, kaip adoracinis subjektas. Ar tai yra gerai, ar blogai? Galima diskutuoti. Yra legenda apie vieną vyrą-ąžuolą, kuris gyveno su labai negražia, raupsuota moterim. Visi stebėjosi,- kaip jis nemato, jog ji tokia negraži, rauspuota? Paslaptis buvo tame, kad šis vyras visus daiktus visą gyvenimą matydavo tokius, kokius jis juos pamatė pirmą kartą. O savo raupsuotą mylimąją pirmą kartą jis pamatė prieblandoje… Paskutiniame straipsnyje, Vasiliauskaitė, gal ir pati to nesuvokdama, į tą tribūnon prasmukusį psichopatą sugebėjo pažvelgti iš perspektyvos, blaiviomis nudienos akimis. Nors kalbant iš esmės, apie tuometinį vyksmą, tai ji atvirai nusikalbėjo.

  10. 5056.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 6:27 pm

    Rolandai, bet kas į tribūną prasmukti negalėjo, tik iniciatyvinės grupės nariai. Ramioje, mieguistoje LTSR sprogusios atominės bombos efektas buvo 1987 metų mitingas prie A.Mickevičiaus paminklo ir metais ar dviem vėliau pirmasis suibėgimas Mokslų akademijoje. Reikėjo turėti karštą širdį ir skvarbų protą, kad patektum tarp tų 31 ar tai 33 narių. Dauguma jų buvo labai nuosaikūs, netgi kairuoliškų pažiūrų žmonės. Gal vienas radikalesnių buvo Skučas, kuriam buvo patikėta organizuoti Seimo gynybą 1991 metais per sovietų antpuolius. Dabartinis „Aras” – to laikotarpio užuomazga.

  11. 5057.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 6:30 pm

    Fredi, čia sąvoka tribūna” panaudota plačiąja prasme.

  12. 5058.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 7:24 pm

    Prasidėjo Europos lengvosios atletikos čempionatas. Duodu nuorodą: http://www.european-athletics.org/

    Ir kad man visi tvarkingai domėtųsi ir sektų žaidynes. Lengvoji atletika, mano meilė, sporto karalienė:)

  13. 5059.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 7:28 pm

    Šitas geresnis: http://www.bcn2010.org/

  14. 5060.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 7:32 pm

    Man patinka moterų ir vyrų sprintas ir vidutiniai nuotoliai.
    Moterų sprintas dėl labai išpuoselėtų moterų kūno formų.
    Dar patinka kaip etiopai ir marokiečiai neturi lygių 10 km bėgimo rungty.

  15. 5061.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 7:34 pm

    Tinklapio senukai! Barselonoje dalyvaus ir 51 metus einanti Merlene Ottey. Liepos 31d. ji bėgs 4×100 m. estafetėje. Matote kaip viskas keičiasi.

  16. 5062.

    Ligita liepos 27th, 2010, 7:51 pm

    Rolandai, aš taip pat planuoju tą knygutę nusipirkt, bet tu pirmesnis suskubai, tai gali cituot, kol dar neturiu =) Nužiūrėjau, kad arba internetu imsiu, arba tiesiai į leidyklą varysiu, kai tik sostinėj atsirasiu.

    Valentinai, perduok pavėluotą sveikinimą oriajam katinui!

    Man tai labai patinka toks dialogo būdas, t.y. parašo kas nors išsamesnį, diskutuot verste verčiantį straipsnį (šiuo atveju T. Venclova) ir tada kiti rašo jam atsaką per žiniasklaidos priemones. Nerealu. Atsimenu, Artūrą gyriau, kai kažkada tokiu būdu meistriškai sureagavo į kritiką.

  17. 5063.

    kreivarankis liepos 27th, 2010, 7:55 pm

  18. 5064.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 8:13 pm

    prisijuokiau :)
    kreivaranki, tu esi filosofas, o Maras – istorikas, vieninteliai intelektualai šioje erdvėje be filologės Ligitos (trečia intelektualė). Jums neskaudu, kad viskas į tai išvirto, viskas taip atsitiko?
    Ligita, tu už Veslovą, Gudaitį, Vasiliauskaitę, o gal tavo pozicija rokiškiška?
    Dabar išvažiuoju, jūs gerai pagalvokite ir parašykite, po 2h paskaitysiu.

  19. 5065.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 8:15 pm

    Venslova taisau į Venclovą, kad intelekualiau atrodytų :)

  20. 5066.

    Ligita liepos 27th, 2010, 9:15 pm

    Fredi, akivaizdu, kad ne už Rokiškį :) Jam tai trysčiojimai, o man nė nepanašu. Niekas nekalba – blogai, kalba – vėl blogai. Jeigu bet kokiu atveju blogai, geriau tada, kad kalbėtų. Štai nuo Valentino rekomendacijų pradėjau sekt N. Vasiliauskaitės straipsnius pasirodančius delfy ir vis žiūriu: kaip nėra naujo, taip nėra. Šast! – pasisakė T. Venclova, jog Lietuvoj intelektualų nėra ir staiga atsirado. Vadinasi, jaunimui bus į ką lygiuotis, nes dažnai rašydavo, kad pas mus, išskyrus dirbtinai iškeltas žvaigždes, neegzistuoja kitokių pavyzdžių.

  21. 5067.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 11:27 pm

    Fredi, gali pagalvoti, jog tavo žodžiai:„kreivaranki, tu esi filosofas, o Maras – istorikas, vieninteliai intelektualai šioje erdvėje be filologės Ligitos (trečia intelektualė)“, ištarti dar ne taip jau ir senai, tik prieš trisdešimt metų, reikštų kankinamą kreivarankio, maro ir Ligituko mirtį. Žinoma, jei mes gyventume Kambodžoje. Keturis metus ten siautėjęs režimas žudė visus, kurie nors kiek buvo panašūs į intelektualus. Tam, kad būti mirtinai nukankintam, užteko tik nešioti akinius. O ką jau kalbėti apie tai, jog esi istorikas, filosofas ar koks khmeristas (tai prasme lituanistas). Žiauriai kankinant buvo nužudyta visi mokytojai, akiniuoti ir pan.- beveik 3 milijonai žmonių! Žudė 15 metų vaikai (jie pagrinde buvo raudonojų khmerų jėga). Aštriais medžių lapais pjaustė galūnes, motinų akyse į medį daužė kūdikių galvas į medį, malė kaulus ir mėsą. Tai buvo privaloma programa, kadangi raudonieji buvo įsitikinę, jog tokiu būdu jie grūdina savo kovinę dvasią. Šiomis dienomis Kambodžoje įvyko istorinis įvykis-specialus SNO ad hoc teismas pagaliau, po daugiau nei 30 metų, nuteisė pirmą raudonųjų khmerų išsigimėlį už genocidą. Bausmė juokinga-keliolika metų už dešimtis tūkstančių nukankintų ir nužudytų. Tačiau, atsižvelgiant į Vietnamo ir Kinijos (šios šalys tiesiogiai prisidėjo prie raudonųjų khmerų žvėriškumų, todėl paniškai bijo bet kokios informacijos paviešinimo apie tai) manipuliacijas ir įtaką (Dabartinėje Kambodžoje valdo galima sakyti marionetinė Vietnamo vyriausybė, kadangi būtent Vietnamas ją ir pastatė į valdžią)-tai jau didelis pasiekimas. Beje, su tuo „intelektualu“ ir šiandieninėje Lietuvoje reikėtų atsargiau. Pažiūrėkite ką su T.Venclova išdarinėja, vien tik už jo žodžius…

  22. 5068.

    Maras liepos 27th, 2010, 11:43 pm

    „Gyvenimas-lėtas šuolis iš vaiko nemeilės suaugusiems į senio nemeilę visai žmonijai”. (L.Donskis). – viešpatėliau, kas čia per, nu tiesiai pasakysiu, nesąmonė? Suaugusiems niekas daugiau nerūpi, kaip tik žmonija. Tėvų ar senelių, aišku, vaikai nemyli. Gal čia Donskiui taip ir buvo bei tebėra, bet šitaip apibendrinti ant viso pasaulio tai jau…
    Jeigu ten ir daugiau tokių „perlų”, tai geriau jau neskaityti.
    P.S. Nu tas nuolatinis nuorodos dėliojimas…

  23. 5069.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 9:04 am

    Konservatorius, krikščionis Seimo narys išpūstažandis Mantas Adomėnas, bandęs apžioti kelis milijonus litų iš ES lėšų-pažintimis ir manipuliacijomis laimėdamas universitetų reitingavimo konkursą, tačiau pagautas už rankos, teigia esą visa tai (suprask-savanaudišką, neskaidrų ir korumpuotą bandymą užvaldyti milijonus??) suorganizavo Rusija, kuri jam taip keršija už Gruzijos palaikymą…

  24. 5070.

    Fredis* liepos 28th, 2010, 9:13 am

    M.Adomėno atkirtis J.Sabatauskui buvo geras.: – pasidomėk, žmogau, kas ir kaip ten yra (direktorius – visuomeninės pareigos, dabar Mantas jau nebe direktorius). Noras vieni kitus išvyti iš Seimo – primityvūs vaikų žaidimai smėlio dėžėje.
    G.Kirkilo laikais buvo suotas Lietuvos įvaizžio, ženklo konkursas. Artimi socialdemokratams žmonės susižėrė apie 63 mln. LTL. Kur įvaizdis, kur ženklas?

  25. 5071.

    Fredis* liepos 28th, 2010, 9:18 am

    „Julius Sabatauskas arba turėtų susilaikyti nuo komentarų, liudijančių visišką nesusigaudymą tame, apie ką kalba, arba neturėtų vadintis teisininku. … Taigi Juliui Sabatauskui prieš komentuojant reikėjo kiek pasidomėti faktais.”
    Rolandai, Mantas yra intelektualas,” išpūstažantis”, „kiauliasnukis” ir kitokie epitetai – Kmabodžos khmerų retorika.

  26. 5072.

    bang liepos 28th, 2010, 9:35 am

    Pagrindinė aforizmo mintis/vinis „lėtas šuolis”, visa kita prie to prikabinta grynai dėl techninės priežasties – sakinio konstukcijai užbaigti.

  27. 5073.

    romas liepos 28th, 2010, 9:36 am

    Marai, kartų konfliktas nėra Donskio atradimas. Rolandas, suprantu, ištrauką idėjo diskusijos apie Vasiliauskaitės straipsnį Delfyje kontekste. Galima būtų tą straipsnelį priimti kaip įžvalgą : nieko čia su mumis neatsitiko, nes mes va tokie patamsiai ir buvome. Bet galima galvoti apie tą straipsnelį ir kitaip. Žmogus nėra veidrodis, kuris objektyviai atspindi tikrovę. Tikrovė turi kautis dėl dėmesio ir turi šansų būti atspindėta tik tada, kai užgauna nervų galūnes. Žmogus, kažką sakydamas apie tikrovę, neišvengiamai savo matymą paprieskoniauja kompleksais. Vasiliauskaitė turi savyje maišto prieš viską kas nusistovėję. Tai būdinga jauniems žmonėms ir ypač, jei pasaulis atrodo itin nepatogus prisitaikyti. Galime dabar pažiūrėti, ar toks jau tas Donskis neteisus. Vasiliauskaitė nuvertina senas vertybes, kad vietoje jų pasiūlytų naujas (vaiko nemeilė suaugusiems). Kai ji bus 60-70 metų profesorė, būtinai atsiras, kas apšiks jos gyvenimo pastangas. Dėl to ji manys, kad jaunoji karta yra labai neišauklėta, pasaulis praranda vertybes ir t.t. :)

  28. 5074.

    bang liepos 28th, 2010, 9:37 am

    Iš Seimo niekas be apkaltos proceso išvyti negali.

  29. 5075.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 9:47 am

    marai, gal bang ir romas yra teisūs. Nėra taip viskas, kad būtų juoda arba balta. Yra ir pusonių. Pats L.Donski sako, kad tai tik nepabaigtos mintys, dialogo erdvė, kuri leidžia skaitytojui išplėtoti nutylėjimus, daugtaškius. Fredi, dabar galvoju, o kaip pavadinti retoriką vagies, kuris pagautas už rankos, dėl savo vagystės kaltina visus, pradedant nuo pasaulinio masonų tinklo iki pedofilų, tik ne save? Kuo ji esminiai skiriasi nuo raudonųjų khmerų retorikos, kurių mėgiamas kaltinimas niekuo dėtam asmeniui buvo toks: šnipinėjimas, darbas KGB, Mosado bei CŽV naudai, ir visoms vienu metu.

  30. 5076.

    Fredis* liepos 28th, 2010, 10:29 am

    Na, kad M.Adomėnas pateko į Rusijos juodąjį sąrašą dėl rezoliucijos autorystės Gruzijai paremti – tai nėra abejonės. Kaip ir A.Kubilius dėl prieš Seimo rinkimus sugalvotos „Rusijos sulaikymo” strategiojos. Buvęs opozicijos lyderis A.Kubilius vienu metu buvo net neįsileistas į Rusiją, negavo vizos.. Šį pavasarį buvo įdomu stebėti Kubiliaus ir Putino susitikimą Maskvoje: Putinas nostalgiškai gyrėsi buvęs atviro LTSR dziudo čempionato čempionu ir norėtų santykius grąžinti į ankstesnius laikus, Kubilius Putią pakvietė į dviračių žygį po Lietuvą.
    Rolandai, manau, kad liberalai turi pažvelgti į M.Adomėną liberaliai, t.y. priimti jį tokį koks jis yra – su visomis jo konservatyviomis pažiūromis ir nesistengti jo perauklėti.
    Liberalai, rūšiuodami žmones į intelektualus ir nelabai liberalus ir nurodinėdami kaip jie turi politiškai veikti ir ką kalbėti, tampa panašūs ne į liberalus, o į Kambodžos khmerus.

  31. 5077.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 10:51 am

    Dėl vieno sutiktina besąlygiškai-raudonieji khmeros neišnyko prieš trisdešimt metų Kambodžoje,jų gyvenamoji erdvė neapsiriboja kampučijomis ar kambodžomis, jie gali gyventi ir šalia, šiuo metu, kadangi tokie neturi apribojimų ir laike.

  32. 5078.

    romas liepos 28th, 2010, 11:07 am

    Rolandai, sveiko žmogaus požymis yra pasitikėti savo nuomone. Jei manai, kad dažnai galvoji neteisingai ir dėl to graužiesi – sergi depresija :)

  33. 5079.

    Musė liepos 28th, 2010, 2:07 pm

    Romai, o Užkalnis kartais neserga depresija, kaip manai?

    hashttp://uzkalnis.blogspot.com/2010/07/atsakymas-durnai-skaitytojai.html

  34. 5080.

    bang liepos 28th, 2010, 2:39 pm

  35. 5081.

    romas liepos 28th, 2010, 2:54 pm

    Muse, rodosi, kad depresija neserga. Rašo pasitikėdamas savim. Šiuo klausimu sutinku su bang. :) (durna šypsenėlė)

  36. 5082.

    Fredis* liepos 28th, 2010, 3:08 pm

    Užkalnis kovoja karą su durnomis, sausainiuotais pirštais londonietėmis Londone ir Raču. Račo dundukai yra neakivaizdiniai Užkalnio sąjungininkai.

  37. 5083.

    Valentinas liepos 28th, 2010, 3:09 pm

    Užkalnio mintis, kad durniui reikia ne kelią duoti, o į galvą yra gili ir prasminga. Iš esmės jis atmeta moralinio reliatyvizmo doktriną, politkorektiškumo liūną ir tiesiai šviesiai stoja į normatyvinio apsisprendimo pusę. Net turint galvoje, kad klausimas „kas yra durnius ir kokie durnumo kriterijai” yra nevisiškai aiškus, tačiau čia galima naudotis „sveiko proto” ir „geriausio paaiškinimo” kriterijais.
    Užkalnis mano minties brolis.

  38. 5084.

    Musė liepos 28th, 2010, 3:26 pm

    Taip, Užkalnio atsakymas davatkai-moralizuotojai skaitytojai, nesupratusiai jo tikrai įdomaus straipsnio apie sušių restoraną, yra gerulis. Tačiau aš manau, kad tokie aštrūs proveržiai (priepuoliai) galėtų būti kaip druska pagrindiniame patiekale, pagardinanti bendrą skonį. Bet kadangi pastaruoju metu pati druska tampa pagrindiniu Užkalnio patiekalu, tas nebėra labai skanu.
    Jo įrašas apie debilų generaciją man pasirodė juokingas tuo, kad pasirodo didžiausią Užkalnio neapykantą, protestą beigi egzistencinio nerimo priepuolį sukelia… vyriški per petį nešiojami krepšiai ir stilingos baskietkės. Aš suprantu, kad pats Užkalnis yra mados anti-guru ir jis turbūt įsivaizduoja, kad kuo blogiau atrodai, tuo esi protingesnis, na bet pykti ant rankinuko…..

  39. 5085.

    Musė liepos 28th, 2010, 3:31 pm

    Tiesa, jei dar kažkam įdomus tas reitingų skandalas, geriausiai situacija išnarpliota čia:

    http://www.veidas.lt/aktualijos/lietuva/fondu-melzejai-seime-visai-suizulejo

    Apacioje, prie kometarų, yra atviras Adomėno laiškas „Veidui”. Šiaip abiejų pusių argumentai (bei interesai) yra labai aiškūs ir akivaizdūs. Kritiškai mąstantis žmogus gali puikiai pats susidaryti savo nuomonę.

  40. 5086.

    Fredis* liepos 28th, 2010, 3:40 pm

    palyginus su Rokiškiu Užkalnis yra labai inteligentiškas.
    Apskritai tinklaraščiai yra ta vieta, kurioje žmonės atsipalaiduoja ir tampa savimi. Pavyzdžiui Račo tinklaraštyje buvo įrašas, kuriame tinklaraštininkas pergyvena, kad yra Venclovos ignoruojamas ir neįtrauktas į inteligentų sąrašą ir sekančiame įraše iš karto pasineria į O.Pikul soliarinius apvalumus. Filosofo kreivarankio, kurio mama dirba Caritas, neįmanoma atitraukti nuo užvirusių diskusijų su Rokiškiu, kurio tinklaraštyje pagrindinis motyvas yra duoti visam kam postūmį, t.y. spyrį į užpakalį, kad sistema pradėtų veikti.

  41. 5087.

    bang liepos 28th, 2010, 3:49 pm

    „kurio tinklaraštyje pagrindinis motyvas yra duoti visam kam postūmį, t.y. spyrį į užpakalį, kad sistema pradėtų veikti” – ir pastebėti tik kitų trydų fontanus.

  42. 5088.

    romas liepos 28th, 2010, 6:38 pm

    Skubu pasidalinti štai tokiu atradimu:
    http://translate.google.lt/translate_t?text=Pikul&hl=lt&langpair=auto|lt&tbb=1&ie=UTF-8#auto|lt|Pikul

    Jei išsivers ne taip ir bus nejuokinga, paaiškinsiu, ką rodo mano kompas

  43. 5089.

    Ligita liepos 28th, 2010, 6:51 pm

    Na, man Pikul ir rašo Pikul :)

    Marai, yra ne vien nesąmonių, bent iš pavyzdžių galima taip spręst – http://www.donskis.lt/v/lt/9 Štai apie amžių ir kitaip pasakyta: „Ar nugyventi metai yra argumentas diskusijoje? Ne. Galima likti aklam ir kurčiam gyvenimo pamokoms. Išmintis ir kilnumas nebūtinai yra susiję su amžiumi ir greičiausiai nuo jo net nepriklauso. Seno meistro gebėjimas nusilenkti jaunam meistrui yra ne tik jų abiejų bendros etikos ir elgesio kodekso ženklas, bet ir pripažinimas, kad nusilenkiama trečiam – kažkam, kas aukščiau už juos abu. Tai gali būti Dievas, moralinis principas ar sąžinė. Nusilenkimas tam, kas įprasmina gyvenimą ir kas leidžia mums išlikti savimi, ir yra gyvenimo vertės pojūčio apraiška.“

    Muse, neseniai užtikau nemokamą žurnalą – http://www.jurgita.lt/jurgitalt/prenumerata Pirmam numery kaip tik interviu su A. Užkalniu yra, gal įdomu, jei dar neskaitei.

  44. 5090.

    romas liepos 28th, 2010, 7:08 pm

    O man randa, kad Pikul išvertus iš malajiečių kalbos yra nuodėmė. Gal tu,Ligita, jau esi nustačiusi kalbą iš kurios versti. Reikia nusistatyti, kad vertėjas pats atrastų kalbą.

  45. 5091.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 7:16 pm

    o kuomet įrašai „Ligita”, tai atsako, jog kol kas negalime versti iš esperanto k.:) Ligita, kuo tavo vardas susijęs su ta esperanto kalba? http://translate.google.lt/?hl=lt&tab=wT#auto|lt|ligita

  46. 5092.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 7:23 pm

    Fredis, kažkodėl siejamas su latvių kalba. Fredi, ar tu tikrai esi žirgo galva? Bang, kaip ir Pikul, taip pat siejamas su malonumais, vienos iš bang reikšmių yra „dulkinti”, „didžiulis malonumas”:). Tačiau gražiausiai verčia musę-”mūza”, „susimąsčius ištarti”.Kaip gražu.

  47. 5093.

    Ligita liepos 28th, 2010, 7:27 pm

    Rolandai, ot ir nežinau, šiaip čia rašo, kad iš senovės graikų kilęs – http://day.lt/vardai/Ligita Beje, tinkamas Pikul pavardės vertimas! Buvau iš anglų kalbos versti nusistačiusi.

  48. 5094.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 7:34 pm

    romai, malajiečių kalba susideda vien iš žodžių „pikul”, kadangi parašius pikul pirma mažąja raide jau verčia „turėti”:)

  49. 5095.

    romas liepos 28th, 2010, 7:46 pm

    Aš padariau paprasčiau : nuėjau į racas.lt, pažymėjau žodį „Pikul” ir paprašiau išversti. Paskui prašiau lietuvišką žodį „nuodėmė” išversti į malajiečių – išvertė ne Pikul. Todėl ir rašiau aną komentarą kiek abejodamas.

  50. 5096.

    Rolandas liepos 28th, 2010, 7:50 pm

    romai, nebandyk abejoti, nes tai jau depresija, tu teisingam kely, tik nesustok!!

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt