Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?

Katytė Perla

Kadangi lojalūs mano tinklaraščio komentatoriai mėgsta diskutuoti apie aktualijas, būtent joms čia ir vieta (nuotraukose matote skyrelio, startavusio 2009 metų gruodžio 12 dieną, savininkus katytę Perlą ir katiną Bingą).

Politika, žiniasklaida, teisė arba…

  • Kodėl A. Kubiliui reikšmingesnė kitų šalių nuomonė apie jo veiklą, bet ne mūsų šalies piliečių (kažką panašaus jis per „Hard Talk“ kalbėjo)?
  • Kokia tikroji V. Valentinavičiaus pabėgimo iš Alfos priežastis?
  • Kodėl Ligita nekenčia dirbtinio intelekto idėjos, o Romas ją dievina?
  • Kodėl žurnalistai – baubai, o be jų – blogai?
  • Ar WU taps pasaulyje pripažįstamu teisininku?
  • Kodėl Bang gąsdino WU?
  • Kada kibiro dugnas virsta klampia mase?

Klausimų daug. Dar daugiau sugalvosite jūs. Svarbiausia – bent dalinai į juos atsakyti, nes taip pasotinsime nežinojimą ir jis virs žinojimu.

Komentarai: 8 246 “Perla ir Bingas nemeluoja. Žinai geriau, branguti?”

Puslapiai: « 196 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106165 » Show All

  1. 4997.

    Zita liepos 23rd, 2010, 12:19 pm

    Visų pirma reikia pradėti gyventi taip kaip kalbi. O tai gaunasi taip, kad kalbame labai gražiai ir protingai, o gyvenam kaip mums patogiau. Pavyzdžiui antikos didieji mokytojai ir gyveno taip kaip mokė kitus. Jie savo pavyzdžiu įrodė skelbiamas tiesas. Ir jais mokiniai pasitikėjo. O mūsų „gražiakalbiais” pasitikėti negalima. Todėl visos jų mintys miršta, nes jos tuščios.

  2. 4998.

    Rolandas liepos 23rd, 2010, 4:23 pm

    Pakso bendrininkė Dalia Kutraitė-Giedraitienė mano, kad „Akropolio” sprendimą atsiimti ieškinį dėl 20 milijonų, lėmė noras nepakenkti savo GERAI reputacijai. „Tai rodo, kad garbūs ir dideli verslininkai supranta reputacijos kainą”, – sakė ji. Tokie bendrininkės teiginiai vienareikšmiai suponuoja nuomonę, jog VP reputacija yra labai gera, tiesiog puiki. Tad bloga ar gera ta VP reputacija, kokios būtų nuomonės?

  3. 4999.

    Valentinas liepos 23rd, 2010, 4:28 pm

    Tokie klausimai neverti spręsti, kai smegenys verda nuo karščio.

  4. 5000.

    Rolandas liepos 23rd, 2010, 5:28 pm

    Smegenys gali užvirti ne tik nuo karščio…Jos užverda ir tuomet, kai iš plačiai besišypsančios įtariamos teroristės, internete atvirai pasisakiusios, kad gali pati kiek pasprogdinti, t.y. trotilo pagalba kokiam tuzinui niekuo dėtų žmogelių nutraukti rankas, kojas, galvas, bei darė atitinkamus veiksmus, kuomet iš tokios išgirsti, jog ji nori eiti dirbti į „Caritą“… Nors, gal ji ir teisi. Tokie caritai, kuomet jie su savo dogmomis, rūškanais, smerkiančiais veidais ir žodžiais, pradeda aktyviai lysti į žmogaus kasdienį gyvenimą, bando jį reguliuoti, kuo ne teroristinė organizacija?

  5. 5001.

    Valentinas liepos 23rd, 2010, 5:58 pm

    Apie ką Latynina ir kalbėjo.l..

  6. 5002.

    Valentinas liepos 23rd, 2010, 7:49 pm

    Kadangi šio blogo kairieji intelektualai nepuola ginti Bielskio galima ir toliau su malonumu jį taršyti:
    „Todėl keista, kai iškilus poetas ir eseistas, ginantis kilnius bendražmogiškus idealus, nuduoda, kad globalaus kapitalizmo kritika yra abejotina.”
    Čia Bielskis apie Venclovą. Kitaip sakant Bielskis suponuoja mintį, kad iškilus poetas ir eseistas negali būti dešiniųjų pažiūrų ir abejoti marksistine kapitalizmo kritika ir privalo būti marksistinių pažiūrų, t.y. palaikyti marksistinę kapitializmo kritiką (kuri tarp mūsų šnekant yra labai abejotina).
    Kaip tai panašu į socialistą – monopolizuoti tiesą.

  7. 5003.

    Fredis* liepos 23rd, 2010, 8:00 pm

    Rolandą laisvai užrašau į kairiųjų tarpą.
    Šiaip tai tarp kairės, dešinės ir liberalizmo yra tokia jovalynė, kad beveik protingiausia yra kaip Marui sėdėti vėsiame rūsyje ir rimtu veidu gvildenti gilią mintį apie pasaulio sutvėrimą ir jo grožybes, prasmingumą ir didybę.

  8. 5004.

    Rolandas liepos 23rd, 2010, 8:53 pm

    Kalbėjome apie Sokratą (beje Fredis yra Valentino Platonas- ir giria taip pat, ir aukština, idealizuoja:), šiandien A.Šliogeris padėjo prisiminti dar vieną Sokrato mintį: „Nieko geriau negalima sumąstyti, negu yra pasakęs Sokratas: pamatinis dalykas, kai ateini į susitikimą su pasauliu ir kitu žmogumi, yra ironija. Svarbiausia – ironija savęs paties ir savo stabų atžvilgiu.” Čia dėl tos kairės ir dešinės.

  9. 5005.

    Rolandas liepos 23rd, 2010, 9:09 pm

    Maras protingas vyras, tačiau akivaizdžiai stokoja talento rašyti tekstus. O tai jau rimta problema. Rašyti snaiperiškai yra būtinybė, norint, kad išgirstų. Šio blogo skaitytojai yra išlepinti, išpaikinti gerų Fredžio ir Valentino tekstukų, todėl jau turi susiformavę gan aukštų standartų reikalavimus tekstui ir negali skirti laiko skaityti bet ką.

  10. 5006.

    kreivarankis liepos 24th, 2010, 1:39 am

    Kaip pripažintas šio tinklaraščio socialistas, siunčiu čia susirinkusiems melomanams šį kūrinį :)
    http://www.youtube.com/watch?v=4sTeQjsPn64&feature=player_embedded#!

  11. 5007.

    Ligita liepos 24th, 2010, 2:02 am

    Rolandai, aš tai nepakankamai dar išlepau, nes skaitau visų komentatorių (išskyrus „spam’o”, kuriame siūloma… hm… hm…) komentarus, o į Maro – ypatingai įsigilinu. Juose tikrai ne bet kas. Šiaip geriau visi draugiškai meskim tuos vertinimus dėl gebėjimo ar negebėjimo komentarų skilty rašyt. Vis dėlto čia susirinkom bendrauti, dalintis pastebėjimais, ne savo nuostabumo demonstruoti. Aišku, išimtis yra: turim reguliariai pagarbint Valentino katiną Aurelijų (tikėkimės – tfu tfu tfu – jis niekur nepranyko, seniai begirdėt iš to fronto naujovių). Pats Valentinas kadaise rašęs, jog pas mane atėjo išvarytojo Fredžio ieškoti, galiausiai suformulavo tikslą, kuriame aiškiai išdėstė, jog esmių esmė yra katino garbinimas.

  12. 5008.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 7:17 am

    kreivaranki, čia yra primityviosios kairės pavyzdys.
    Kaip kairė mintis turi plisti per liberalizmo ir laisvos rinkos žabangas reikia turėti sumanumo, takto ir išvermės, kad nenusiristi į primityvizmo šunkelius, vieną kurių tu mums čia ir pademonstravai. Dar labai primityvu ir neskoninga veršio balsu užbaubi ant krikščioniškos organizacijos Caritas, nes jos veiklos principai yra kairuoliški.

  13. 5009.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 10:53 am

    Ligita, tai suprasi vėliau. O gal niekada nesuprasi. Neretai būna-senas šiknius, o vis dar durnas. Tačiau durnumas-testinė būsena. Ji prasideda jaunystėje, kuomet dar gerai auga ilgi plaukai, jų nereikia nukirpti, kadangi gėdingai nešiūra. Pretenzijos į rafinuotą skonį, ambicijos, demonstravimas, savęs pervertinimas, dėjimasis galinčiu būti “išganytoju”, tačiau esą to nenorinčiu, kas tai? Veikiausiai naivus bandymas paslėpti, jog esi vidutinybė. Savigyna, kuri visuomet yra apgailėtina. Galima to nepastebėti, “gilintis” ir aikčioti, tačiau tam reikia būti jauna filologe. Tuomet viskas tvarkoje. Visi savo vietose.Gyvenimas gražus!

  14. 5010.

    kreivarankis liepos 24th, 2010, 12:05 pm

    Fredi*,
    pala, pala. Ant „Carito” a6 nebaubiau nei veršio balsu, nei kokiu kitokiu :) Ir apskritai mano motina ten dirba. O kas dėl tos dainelės, tai aš apskritai abejoju ar ten su yra koks nors ryšys su tuo, kas yra vadinama politinė kairė. Tiesiog man daina labai patiko ir nuotraukos.

  15. 5011.

    romas liepos 24th, 2010, 12:43 pm

    Labai graži dainelė. Svarbiausia, kad tai visai ne prikolas, kaip galima būtų pagalvoti. Įsijaučiau ir netgi pradedu tuos žmones suprasti.

  16. 5012.

    Ligita liepos 24th, 2010, 1:09 pm

    Be abejo, Rolandai, viską nurašyti mano jaunystei, kuomet niekas nesuprantama, lengviausia, nieko iš tavęs daugiau ir nesitikėjau :) ) Gyvenimas tikrai gražus. Mėgaukimės Dievais, trypkime vidutinybes. O aš tenorėjau, kad mano tinklaraštyje tilptų visi.

  17. 5013.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 2:11 pm

    ryte specialiai piktą komentarą parašiau, be jokių šypsenėlių :)

  18. 5014.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 2:43 pm

    Rolandai,
    Sutik, kad Hegelio tekstai irgi nėra ypač literatūriniai, bet mąstymo gilumu prilygsta Marui. Maras yra Mano Mokytojas Maras (3M). Štai aš seniai jo prašau, kad jis paaiškintų kas yra postmodernizmas, o jis to nedaro. Todėl, aš kiekvieną dieną bandau išsiaiškinti tai pats ir todėl tobulėju kasdieną. Tai vadinama „mokymu nemokant”. Esu įsititinęs, kad Maras tai daro tyčia. Galbūt tai ir yra postmodernistinės pedagogikos esmė? O gal pospostmodernistinės? Žodžiu vėl turiu peno mąstymui ir tobulėjimui. Mano Mokytojas Maras (3M) dirba savo darbą nedirbdamas.

  19. 5015.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 2:49 pm

    Valentinai, tave išpaikino pinigai ir storas katinas pašonėje. Maras tavęs nemoko specialiai. Tavo buitis, kasdienybė ir darbas yra tikra priešprieša filosofiniams ir kitokiems giliems nusiteikimams. Taip kaip gyvena vidutinai vadybininkai – ir yra postmodernizmas.

  20. 5016.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 2:51 pm

    Ligita,
    Jaučiuosi šiek tiek nusikaltęs prieš jus visus ir Aurelijų.
    Antradienį buvo Aurelijaus vardadienis ir aš niekam nepranešiau ir jūs neturėjote progos jį pasveikinti.
    Šiaip atšventėme gerai. Atėjo 6 kaimynai, atsinešė vyno. Šventėm gal iki 0:30, išgėrėm 6 butelius vyno ir būutme daugiau, bet pasitaikė kitą dieną darbo diena. Teko sustoti.
    Aurelijus bendrai laikose gerai, tik jį nuolatos puola katytė Tigra. Ji nesupranta, kad Aurelijus pranašesnis už ją iš principo.

  21. 5017.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 2:53 pm

    Fredi,
    Manau, kad Marui nerūpi mano buitis. Jam rūpi mano pažinimas. Ir būtent nemokydamas manęs, jis mane moko. Ačiū tau Mokytojau.

  22. 5018.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 2:58 pm

    Šiandien juokiausi iš savęs. Nutariu išbėgti 40 km. Beveik nepajaučiu, kaip sustojau 25 km., nupėdinau į miškelį, pilnai atsitokėjau bečiaumodamas avietes.

  23. 5019.

    romas liepos 24th, 2010, 3:10 pm

    Aš auginu namie muses. Labai praktiški gyvūnai: jų nereikia pirkti, nereikia rūpintis maistu, skiepais ir guoliu. Sočios ir laimingos jos vaiko viena kitą ore ir pavargusios tupia ant manęs. Kai gyvenau centre, į Lenino aiktę (tada dar) ateidavo senukas lesinti balandžių. Paukščiai taip buvo prijunkę, kad tūpdavo jam ant galvos ir rankų. Atrodo, kad jis dėl to jausdavosi laimingas, nes plačiai šypsodavosi. O štai man nepatinka, kai ant manęs tupia musės.

  24. 5020.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 3:29 pm

    Jeigu žmogus būna truputį mažiau sėkmingas (atsitinka ir taip): vaikystėje iš jo tyčiojosi bendraamžiai, baigus studijas pirmaisiais metais neužsikabinai už rimto darbo, reikiamoje vietoje, atsitiktinai ir laiku nesutikai supratingo dėdės-darbdavio, kuris tave įtaisė į rimtą tarnybą, kurioje gali tobulėti ir pritaikyti žinias, kurių siekiai besimokydamas 16 metų nuo pat pirmosios klasės, jeigu tave gyvenime supa netinkama aplinka – draugai ir nevykėliai tėvai, domiesi lėkštais dalykais, internete vartai tik kokius nors mūsų sąjungininkų Žalgirio mūšyje rusėnų tinklaraščius fishki.net ir panašią literatūrą, tada gali visiškai sklandžiai ir natūraliai tapti panašiu į mums gerai žinomą personažą miestelėną nerijų su visomis iš to „išplaukiančiomis” aplinkybėmis ir pasekmėmis. Postmodernizmu tokia būtis nekvepia nė iš tolo.

  25. 5021.

    kreivarankis liepos 24th, 2010, 3:31 pm

    Romai,
    sveikas sugrįžęs. Atsargiau tu su tom musėm. Turim jau čia vieną ir jos pilnai užtenka, o anos musės, kurias tu augini, nėra tokie jau nekalti padarai. Mano vienas geras draugas, senais gerais laikais, kai gyvenau Vilijampolės studentų barakuose, apimtas kažkokio su gailesčiu sumaišyto smalsumo, šėrė ten gyvenusias peles. Po to teko spastus visur statyti ir visaip kitaip jų genocidą vykdyti.

  26. 5022.

    Aurimas liepos 24th, 2010, 5:17 pm

    Kreivarankis moka rašyti!

    Odė jam sukurti visi turėtų parašyti.

    Įdomi tuomet kreivarankio kritika taptų

  27. 5023.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 5:25 pm

    Tikra istorija, lietuviško (suvalkietiško) heroizmo pavyzdys.
    Dėdė savo sodyboje pavakary po žūklės ežero pakrantėje skuto pagautų ešeriukų ir raudžių žvynus, perrėždamas peiliuku pilvą vidurius ir pūsles mėtė šalia skrajojančioms žuvėdroms. Nuogą nugaro kirto uodai. Dėdė nutarė jų nebaidyti ir leisti jiems kirsti ir siurbti kraują tiek kiek jiems patinka.
    Po pusvalandžio geriau neklauskite kaip jautėsi dėdė, temperatųra pakilo ik 40 C.
    Jūs buityje šio eksperimeto nekartokite.

    Valentinai, jeigu laikytum namie pitoną, vėžlį ar žiurkėną – tavo pasaulėžiūra ir mintys būtų kitokios ar tokios pačios kaip ir dabar?
    Kokią įtaką tau daro Aurelijus? Ar ji yra lemiama ar tik papildanti, nukreipianti tavo asmenį Aurelijaus nurodyta kryptimi?

  28. 5024.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 5:35 pm

    Fredi,
    Aurelijaus įtaką mano likimui palieku tyrinėti kitiems. Gal senatvėje parašysiu ką nors panašaus į Ruso „Išpažintis”, kuriame aprašysiu visą savo iškrypusių santykių su Aurelijumi paletę :)

  29. 5025.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 5:45 pm

    Jums taip nebūna – kas nors šalia nuolat buma ir klausia kur tas ar kitas daiktas, kur nukišai tą ir tą knygą?
    Tada aš parodau kas gali atsitikti ir kokie mes esame laimingi. Neskubėk ir būsi paskutinis, eik kur žiūri: http://www.delfi.lt/news/daily/crime/vilniuje-vilkikas-sutraiske-i-priesingo-eismo-juosta-islekusi-automobili.d?id=34801669

  30. 5026.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 6:22 pm

    Valentinai, šiuo metu per RTVi tavoji Latynina kalba:)

  31. 5027.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 7:41 pm

    Dabar žiūrinėju http://www.kibinas.lt/lt/Karaliska-Senoji-Kibinine/Restorano-sales.
    Buvau kelis kartus. Kibinai maži, skonis prastas. Kičinės, tačiau įspūdingos erdvės, jautėsi nemažos investicijos. Stebina, kad kompleksas sudegė iki pamatų, juk tokiuose pastatuose privalu šiuolaikinė priešgaisrinė signalizacija, kuri iš anksto įspėja apie bet kokius smilkalus, jau nekalbant apie įvairias automatines sprinklerines priešgaisrinio gesinimo sistemas. Įtartina viskas. Gal yra nuomonių?

  32. 5028.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 7:44 pm

    Maloniai nustebino, kad kibinų galima buvo užsisakyti su bet kuom, pradedant nuo varškės įdaro:)

  33. 5029.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 7:56 pm

    Atsigaus statybų pramonė, intrjero salonai, dizainerių, metalo kalyklų artelės. Kibinus žmonės laikinai persikraustys valgyti į kitus objektus, ūkininkai dėl to neturėtų nukentėti.
    Miestai istorijos bėgyje taip ir vystėsi nuo vieno gaisro iki kito.
    Šis objektas Trakų-Vilniaus apylinkėse savo reikšme, svarba, aktualumu, dydžiu ir pompastiškumu prilygintinas Ignalinos AE ar A.Brazausko vardo Kauno HES. Jeigu objektas draustas – savininkai neturėtų labai nukentėti, tik pamoka ateičiai rinktis kvalifikuotesnį personalą, būti reikliasniems mažiausiose smulkmenose, tame tarpe ir priešgaisrinei apsaugai.

  34. 5030.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 8:27 pm

    Štai kokie Vokiečiai į Nidą atvažiuoja:Paskutiniu metu Vokietijos spauda sutelkė dėmesį į grupę nuolatinių bedarbių, kurie dešimtmečiais gyvena iš valstybės užtikrinamų nedarbo išmokų. Kai kurie bedarbiai gauna iki 1085 eurų per mėnesį, kurių jiems užtenka ne tik maistui ir būstui, bet ir laisvalaikiui bei pasilinksminimams arba net trumpoms atostogoms prie Baltijos jūros. 54 m. Arno Dübelis paskutinį kartą turėjo darbą prieš dvidešimt septynerius metus. Kas mėnesį jis gauna 359 eurus, be to, valstybė moka jo dviejų kambarių buto Hamburge nuomą. Jo teigimu, buvimas bedarbiu yra privalumas, nes jam nereikia vykdyti niekieno įsakymų, nervintis, anksti keltis. Tad ką jis veikia per dienas? Apsiperka „Lidl“, vedžioja šunį, žiūri televizorių. „Darbas nuostabus, kai jį dirba kiti. Aš tam visai netinku“, – nuoširdžiai sako A. Dübelis. Tokių kaip A. Dübelis Vokietijoje yra nemažai:)

    Iš straipsnio http://myep.delfi.lt/news/ar-europieciai—tinginiai.d?id=34774125

  35. 5031.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 8:29 pm

    Rolandai,
    Žinau, ji kiekvieną šeštadienį per RTVi ir Echo Moskvy kalba. Bet aš niekada nežiūriu, nes nenoriu šeštadienio vakarą žiūrėti į Negražią Kalbančią Galvą.
    Kitą dieną galima pasiskaityti ką ji sakė.

  36. 5032.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 8:39 pm

    Keista, kaip tik pagalvojau, jog ji nėra graži, tačiau labai simpatiška (netgi truputį juokinga). O tai tas pats, kaip ir graži. Ir ji šiandien apie grožį kalbėjo, kiek kas atitinka jo kriterijų.

  37. 5033.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 9:14 pm

    Neabejotinai, Renesanso Nerijus ją būtų sudeginęs kaip raganą :)

  38. 5034.

    Fredis* liepos 24th, 2010, 9:27 pm

    Valentinai, kas yra Latynina, kur ją galima paskaityti ir kuo ji įdomi?
    Į rusėnus žiūriu kaip į buvusius mūsų sąjungininkus Žalgirio mūšyje, vėliau supratusius, kad mes su lenkais, ukrainiečiais ir gudais esame nereikalingi, maišomės jų automobiliams, lėktuvams, traukiniams ir vamzdynams po ratais, todėl esame visaip smaugiami ekonomiškai, kad išnyktume iš dabar valdomų teritorijų. Jų konkurentai ir prekybiniai partneriai yra vakaruose. Šiomis dienomis Medvedevą labai šiltai priėmė Berlusconi, rusai su vokiečiais ir prancūzais yra draugai jau seniai. Problematiški tiki britai, bet bambagyslė Nord Stream bus nutiesta ir jiems.

  39. 5035.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 10:32 pm

    Fredi,
    Latynina yra žurnalistė – analitikė išimtinai provakarietiškų ultraliberalių pažiūrų. Netgi galima ją vadinti neokone. Jai nepatinka Europos ištižimas ir nesugebėjimas turėti valios. Ji griežtai pasisako prieš tarptautinę biurokratiją visokiausių sąjungų, asociacijų ir kitų panašių darinių pavidalu. Ji teigia, kad biurokratija, vos tik įsikūrusi iš karto pradeda vadovautis vien tik jai svarbia motyvacija, kuri iš esmės yra pateisinti savo buvimą ir užimti kuo didesnę reguliavimo sritį. Pavyzdžiui, neseniai europos biurokratų surengtas skrydžių draudimas dėl vulkano iš Islandijos yra būtent tokio pobūdžio reguliavimas. Neturėta jokių tikrų duomenų apie grėsmę, tačiau suorganizuotas draudimas sukėlė milijardinius nuostolius visiems.
    Ji taip pat nemėgsta visų tų tariamai už žmogaus teises kovojančių organizacijų, sakydama, kad jos irgi vadovaujasi ta pačia logika – viską daro, kad pačios egzistuotų ir gautų finansavimą. O kad taip vyktų, reikia nuolatos grasinti, kad pažeidžiamos žmogaus teisės. Dažniausiai kalti būna Vakarai, kurie už tai turi susimokėti.
    Man ji įdomi tuo, kad visada pateikia netikėtą rakursą ir problemą parodo iš įdomios perspektyvos. Pavyzdžiui, Vakarams nuolatos priekaištaujama, kokie jie blogi ir kaip skriaudė kolonijas. Už tai dabar reikia:
    a)nuolatos atsiprašinėti.
    b) nuolatos mokėti buvusioms kolonijoms pinigų
    c) marksistinių tų pačių Vakarų „intelektualų” pagalba (tokių kaip Chmoskis arba Walerstein) nuolatos klausyti kaltinimų apie imperrializmą, neokolonializmą, ekslpoataciją ir vėl nuolatos susimokėti už tai, kad trečiame pasaulyje kažkas yra blogai.
    Tačiau Latynina sako – 1837 metais Naujosios Zelandijos Maoriai (tie, kurie dabar nuolatos reikalauja atsiprašinėti ir susimokėti už tai, kad buvo kolonizuoti) užpuolė taikingą Moriorių tautelę, gyvenusią salynuose netoli N. Zelandijos. Kadangi Morioriai buvo taikingi ir nekaringi, Maoriai juos išnaikino praktiškai visus. Tačiau kažkodėl niekas nereikalauja iš Maorių atsiprašinėti, susimokėti ir kitaip atgailauti už padarytas skriaudas. Išeina, kad trečias pasaulis ir Vakarų finansuojamos žmogaus teisių organizacijos savo kritiką skiria išimtinai Vakarams, kadangi iš jų galima nugręžti pinigų. Kritikuojamas demokratiškas Izraelis, nekritikuojamas teroristinis Hamas.
    Kritikuojamas JAV už Afganistaną, bet nekritikuojami Talibai.
    Paskaityti galima čia:
    http://www.echo.msk.ru/programs/code/
    Lietuvoje atitikmuo galėtų būti Janutienė, tik labai labai mažas atitikmuo. Beje, Latynina viena iš nedaugelio Rusijoje, kuri gynė Latvijos poziciją dėl rusų diversanto Kononovo karo nusikaltimų. Ji atvirai ir netgi pasityčiodama kritikuoja Putino režimą, todėl manau savo mirtimi nemirs.

  40. 5036.

    Valentinas liepos 24th, 2010, 10:40 pm

    Čia Marui gal bus įdomu kaip ji pakomentavo Pletniovo bylą Tailande:
    Еще у меня есть куча вопросов по поводу истории г-на Плетнева в Таиланде. Надо сказать, что в свое время один из величайших гениев музыки Петр Ильич Чайковский попал в очень похожую историю. Когда некий дворянин подал Александру III челобитную, в которой жаловался, что Петр Ильич развратил его малолетнего сына, Его Императорское Величество собственной рукой на челобитной начертал (прошу прощения за дословную цитату, но это цитата из императора): «Жоп в России много, а Чайковский один». Задниц в Таиланде много, Плетневых гораздо меньше.

    Собственно, на этом можно было бы закончить историю, если бы не одно маленькое «но». Петр Ильич, когда с ним случилась эта неприятная история, никаких победных интервью на эту тему не давал. Более того, был совершенно раздавлен и умер скорее с горя, нежели от холеры.

  41. 5037.

    Rolandas liepos 24th, 2010, 11:58 pm

    Valentinai, kaip postmodernizmas yra modernizmo ironiška savikritika, jo baigiamoji, paskutinė fazė, taip ir 3M tau- gali tapti paskutiniuoju mokytoju. Norėdamas gi savarankiškai suvokti postmodernizmo esmę, turėsi išlaisvinti neregimas savo proto galias, jo formų komunikabilumą, savo užslėptą transversinį protą. Tai bus sunku, tačiau tu gali. Bet kuriuo atveju atmink, kad pagrindinė postmodernizmo nuostata yra tai, kad tikrovę sudaro ne vienalytė, o dramatiška, ne vienybe, o skirtybe pagrįsta struktūra. Pradžiai siūlyčiau pradėti nuo paprastesnių postmodernizmo atšakų, tokių kaip postkultūralizmas, postruktūralizmas ar paradigmų kaitos teorijos. Taip bus paprasčiau. Tik nepamiršk pliuralistinio pasaulio interpretavimo aspekto. Be jokios abejonės tai kiek sudėtingiau nei muses, ar kitus namų sugyventinius (tarakonus ir pan.) stebėti ir maitinti:) Gal todėl ir Maras gudriai išsisuka nuo aiškinimų šia tema? Bet kuriuo atveju moralas yra sekantis- postmodernizmo geriau eik mokintis pas tuos, kurie tai daro už pinigus. Asmeniškai nuo savęs, kaip postmodernistinį pavyzdį, tau galiu parodyti tinklaraštininką, kuris įkuria politinės –visuomeninės minties tinklalapį, o jame rašo apie savo žmonos ir vaikų įvarius pasiekimus moksluose, meilėje ir muzikavime. Latynina man taip pat labai įdomi. Šiandien pastebėjau, kad ji labai kratosi sąmokslų teorijų. Tai privertė suklusti. Ką tuo nori nuslėpti? Trumpai paanalizavus atsakymas tapo akivaizdus -visi visų reiškinių ar įvykių jos paaškinimai bei komentarai taip pat yra grindžiami sąmokslo teorija! Įdomiausia, jog viena vienintele – visuotine reketo, turto prievartavimo iš pasiturinčių, teorija. Gali tuo akivaizdžiai įsitikinti perskaitęs net savo šios dienos komentarą, ten aprašytas Latyninos teorijas dėl įvykių ir ir jų priežasčių. Pažiūrėk, kokia jų pagrindinė, pamatinė teorinė mintis? Taip-reketo, visuotinė turto prievartavimo teorija. Esą reketiniais motyvais yra priekaištaujama Vakarams už kadaise skriaustas kolonijas, todėl jie nuolat už tai turi mokėti pinigus priekaištautojams. Tokias pat reketiniais, siekiant iš pasiturinčių „nugręžti pinigus“ reketuojama JAV, Izraelis ir etc. Šiandien negirdėjai jos. O aš klausiau. Kaip galvoji, kaip ji paaiškino, tarkime sprogimo, prieš kelias dienas įvykusio vienoje Rusijos elektrinėje, priežastį? Kaip ir visuomet-reikėjo pinigų, todėl ir susprogdino (esą prieš tai reketininkai reikalavo elektrinės vadovų pinigų, tie pasakė, kad neturi jų, reketininkai paklausė, o kada gaus, anie atsakė, kad gaus, kuomet bus remontas, į ką reketininkai atsakė, kad jie padarys taip, jog remonto reikėtų). Ir susprogdino. Ir joks tai ne teroristinis aktas, o elementarus reketas. Šabloninis mąstymas, vienodas visais atvejais, nors ji ir kieta. Argumentų mašina. Dėl Janutienės, tai aiškiai pajuokavai. Nepaisant mano kritikos Latyninai, janutienės netinka jai nei …

  42. 5038.

    romas liepos 25th, 2010, 12:47 am

    Postmodernizmas kol kas yra sunkiai aprašomas, nes viskas įgauna tikslesnius apibendrinimus tik po kurio laiko. Pasaulis supranta, kad laikotarpis vadintas modernizmu praėjo ir dabar jau yra kitaip. Tai rodo ir pavadinimas: po modernizmo. Nesutinku, kad postmodernizmas yra modernizmo paskutinė fazė. Greičiau dabar yra kryžkelė arba situacija be suvoktos krypties. Ir nežinau, ar Lietuva išgyvena postmodernizmo laikotarpį jau. Postmodernizmas galėtų būti tampriau siejamas su postindustrine civilizacija.

  43. 5039.

    Rolandas liepos 26th, 2010, 11:47 pm

  44. 5040.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 8:24 am

  45. 5041.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 9:46 am

    Ėjimas prieš srovę, būti kitokiu, abejojimas neabejotinais dalykais, reiškinio pamatymas labai netikėtu kampu yra išskirtinių žmonių savybė, tai mūsų didieji Žmonės, Menininkai iš didžiosios raidės, tai: Vasiliauskaitė, Kedys, A.M.Pavilionienė, Uoka, Gražulis. Kedys paskutinę savo gyvenimo atkarpą pavertė ištisine menine atrakcija.

  46. 5042.

    Rolandas liepos 27th, 2010, 10:57 am

    Vasiliauskaitė, Kedys, A.M. Pavilionienė, Uoka, Gražulis – tai Menininkai iš didžiosios raidės, žudikai. Tokie didieji Žmonės, kaip Uoka ar Gražulis (beje būti įrašytiems šalia vasiliauskaičių jiems garbės nedaro) meną traktuoja, kiek kitaip, truputį „prieš srovę“, kaip būdą, kuriuo istorinė Lietuvos ir žmogaus-kataliko, patrioto tiesa „ima veikti“, kadangi jiems atrodo, jog pasaulis, kaip jungianti prasmės visuma, šiais laikais ima irti, tai vietoje meno, kaip visumos, vasiliauskaičių prasme, jų veikloje ryški eksperimentinė neigiama lietuvio ir Lietuvos tikrovės kritikos funkcija. Formos tobulumu jie kažkiek artimi Kedžiui. A.M. Pavilionienei, priešingai- menas tik priemonė, būdas per meno grožį dar ir dar kartą patirti nuolat tramdomą, slepiamą seksualinį malonumą. Vasiliauskaitė gi, savo meno pagalba tą patį malonumą gali jausti fiktyviai papildydama realybę. Bet kuriuo atveju vyriškoji sąrašo dalis žudė ar žudo fizinį ir dvasinį kūną. Su feminomis kiek sudėtingiau. Išskirčiau Vasiliauskaitę-pastaroji serijinė žudikė, maniakė, žudanti sofistiniais argumentais, kurios menas, tarkime Sąjūdžio temomis, yra blankiausias ir apgaulingiausias, fiktyvus jo atspindys.

  47. 5043.

    Fredis* liepos 27th, 2010, 11:17 am

    Perskaitęs Vasiliauskaitę aš vakar pasijutau labai menkas.
    Net anonimiškai, labai depresyvioje būsenoje, prisigėręs alaus bare ir dar užtvirtinęs apsinuodijimą alkoholiu stikline brendžio niekaip neturėčiau drąsos parašyti, kad Sąjūdžio mitingo kalbėtojai mano prisiminimuose paliko bjaurų, nemalonų įspūdį ir tik gūdžiai trakliausi į savo kiautą, vienintelis noras buvo ištrūkti iš Vingio parko, kur buvo prisirinkę apie 300 tūkst. religinių, tautinių ir kitokių fanatikų, (trigubai daugiau žiūrėjo per TV), reikalavusių laisvės čia gyvenančioms tautoms, savarnkiškos valstybės, teisingumo ir žmogiškumo sukūrimo. N.Vasiliauskaitė yra tikra meninkė, laisva asmenybė be jokios ironijos.

  48. 5044.

    romas liepos 27th, 2010, 12:14 pm

    Fredi, iš tiesų nieko baisaus. Vyksta natūrali kartų kaita. Nepasakysiu geriau, todėl įdedu citatą:
    „Visi paaugliai tam tikroje stadijoje psichologiškai ,,susidoroja“ su tėvais, juos ,,nugali“. Tai svarbu, norint evoliucionuoti, suvokti ir įtvirtinti savo autonomiją. Kai troleibusuose matau agresyviai, įžūliai besielgiančius paauglius (paprastai grupelėmis) – pernelyg nedramatizuoju, nes žinau, jog tuo metu jie ,,tvarkosi“ su tėvų represyvumu, tik netiesiogiai. Tėvus jiems simbolizuoja vyresni žmonės, kuriuos privalu pažeminti.”
    Gal ir teko skaityti straipsnį: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-07-14-giedre-kazlauskaite-ar-tikite-laikrasciais-giliai/47521
    Ten visai kita tema, bet ši ištrauka paaiškina dažno elgesio ir kalbėjimo motyvus.

  49. 5045.

    Valentinas liepos 27th, 2010, 2:57 pm

    Perskaičiau ir aš tą Vasiliauskaitės straipsnį:
    „Graudenimai, mokymai, moralizavimai, gąsdinimai, regėjimai, fobijos, kaltinimai, tautos priešų paieškos, nuolatinė apokaliptika (esą vis kažkas aplink griūva, pūva, yra beveik negrįžtamai sugedę ar sugadinta, ir tik maža „tautos vedlių“ grupelė mato šviesą tunelio gale) ir visa gaubiantis gūdus „atgimėlių“ primityvumas, kurio beveik niekas tada nereflektavo – būtent tokie, deja, yra mano vaikystės sąjūdiniai prisiminimai. ”
    Du momentai.
    1. Reikia suprasti, kad tai yra ne objektyvi realybė, o subjektyvus Vasiliauskaitės pasaulis, kurio veikiama ji išaugo tokia, kokia yra. Fredi, ant jos pykti nereikia, jos reikia gailėtis, jei iš Sąjūdžio ir laisvės ji gavo tik tai ką aprašė.
    2. Visi šie neormarksistai skelbia lygiai tokią pačią „apokaliptiką” tik iš kitos pusės. Vasiliauskaitė yra didžioji apokalipsės šauklė.

  50. 5046.

    Valentinas liepos 27th, 2010, 3:01 pm

    Gal kam įdomu iš kur atsiranda valiutų simboliai?
    http://www.slate.com/id/2260617/

Rašyti komentarą

Sveiki,


Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.

Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.

* yra papildomų sąlygų:)

Ligita


Welcome,


You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.

I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.

* There are additional conditions:)

Ligita

Nori susirašinėti popieriniais laiškais? Palik savo kontaktus žemiau. Arba rašyk el. paštu: ligita@ligidangaus.lt

Tavo vardas

Klausimas

captcha

Saugos kodas

    Prenumeruok RSS

    Įrašyk savo el. paštą

  • Balsavimas

  • Tapk gerbėju

    Ligi Dangauson

    Darbai

    Radai klaidą? Pranešk.

    Kategorijos

    Archyvas

    Tinklaraščiai, batai ir sausainiai :))

    Poko.lt