Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
„Nubėgau ilgą kelią. Ilgai bėgau.“ – Forestas Gampas
Citata iš kino filmo „Forestas Gampas“
Savaitės komentatoriaus (-ių) citata (-os):
„Iš tikro aš labai gerbiu aukšto intelekto žmones nepriklausomai nuo to kiek jie uždirba. Labai apgailestauju, kad jų atlyginimas neatitinka jų kvalifikacijos ir įdėto darbo.“ – Valentinas
„Todėl ir privaloma, kad „visi taip daro“. Jei nedarysi – pirštais užbadys.“ – Maras
„Nežinau žmogaus, kuris sugebėjo pasimokyti iš svetimų klaidų, visi savo klaidas turi padaryti patys. Šitas sakinys bus sekančioje virtualioje aikštelėje.“ – Fredis* (šiaip buvau išrinkusi kitą Fredžio citatą, bet netikėtai pamačiau, kad jis labai nori šita pasipuikuoti:))
„Valstybė turi būti dėkinga man, kad aš čia ateityje dar planuoju gyventi. Kol kas neplanuoju jokio užsienio.“ – WU
„Fredi, šiandien išgirdau ir man labai patiko: „Gyvenime svarbiausia nugalėti tinginį. Gerai, einu prigulsiu.“ – Šrekis
Labiausiai komentuotas įrašas: Lapkričio 2-osios dienos įrašas
Atradimai: Neva virtualus bendravimas su merginomis (pavyzdžiui, susirašinėjant) stiprina vaikinų potenciją. Na, ką aš galiu bepridurti!
Be nuosavo kompiuterio – kaip be rankų. O taip:((
„Mokslinis laipsnis, Valentinai, yra nedidelis popieriaus gabaliukas, su kuriuo net užpakalio nenusišluostysi (per mažas ir per kietas). Iš esmės jis nereiškia nieko, nors, aišku, padeda akademinėje kovoje už būvį. Taip kad nėra ko švęsti, tiksliau, nebus, jei apsiginsiu.“ – teigia Maras. Nejaugi tai tiesa? O kaip žinios, patirtis ir pan.?
„Kaip tik kalbėjomės su kolega – kodėl Lietuvoje visiškai nėra praktikos leisti darbuotojams dirbti trumpesnę savaitę? Aš sutikčiau dirbti 4 dienas už atitinkamai mažesnį atlyginimą. Tada turėčiau laiko bastytis po miškus ir fotkinti genius:) O mano kolega paskaičiavo, kad jam užtektų dirbti 3 dienas. Kai pagalvoji – ir įmonei, ypač krizės metu būtų visai gerai – sutaupytų kaštų. Realiai aš suprantu, kad per tas 4 dienas aš vis tiek turėčiau atlikti visos savaitės darbus, bet dar geriau – mažiau švaistyčiau laiką pašaliniams dalykams. Bet gi negali to net siūlyti, bo pagarsėsi kaip tinginė, nenorinti dirbti…“ – Musė
Problemos: „Norėčiau iškelti dvi kultūrologines problemas:
1. Nejaugi Džordana Butkutė yra geniali kūrėja tiksliai atliepianti barakudų godas ir nusivylimus?
2. Ar galime teigti, kad Džordana Butkutė ir kiti panašūs dainuotojai bei kūrėjai yra tikrieji ir autentiškieji dabartinės lietuvių liaudies muzikos kūrėjai? Ar liaudies muzikinė kultūra, kurią paveldėjome iš protėvių, neprarado savo tęstinumo ir kažkurioje vietoje išnyro kaip pop princesių ir pop princų liejamos dainos?“ – Valentinas
„Šreki, tas dalykas vadintųsi L formos scenarijum, kai nusileidi ant dugno ir nepakyli:)“ – romas. Visur skalambijama apie Lietuvoje pasiektą ekonominį „dugną“. Mano tinklaraščio komentatoriai suabejojo ar reikia labai dėl to krykštauti.
Be to, diskutuota apie PVM mažinimą maisto produktams, kasos aparatų turguose įvedimą ir kita.
Šventės, konkursai: lapkričio 2-ąją dieną minėjome Vėlines.
Komentatoriaus Taško ir kitų komentatorių „Sąvartyno BUM prieglobstis“: Sam Weber, „Musių valdovas“ ir literatūriniai nukrypimai, Sam Weber, paroda „Gyvenimas yra gražus“, Diskusijos / lrytas.lt, Valentino rudens derlius, Aleksandro Macijausko fotografijos, Albert Schweitzer, Reverence for Life, Kristinos Zdanevičiūtės fotografijos, ZZ Top star tells of Tube odyssey, IBM kompiuterio nuotrauka, Unicom rereleases old IBM keyboard design, JAV „Eagle Bank“ viceprezidentas R.Beresniovas: „Lietuvos švietimo sistema toliau gamina robotus“, bulius, raumeningas vyriukas matuojamas metriuku, karikatūra, Marie Doval, Salvadoro Dali piešinys, Piešinyje George Sand, George Sand, Kelią „profesionalams“!
Tinklaraštija: „Bet jei keikiama, vadinasi, – žiūrima. O jei žiūrima – tai taip išeina, kad įdomu ar bent jau svarbu?“ – svarsto Maras apie vadinamąją elitinę ir „popsinę“ kūrybą.
Siaubas kaip neliteratūriškai skamba posakis: „Niekada nesakyk niekada“. Bet… Reikia pripažinti – kuo daugiau patirties įgyji, tuo jis tampa reikšmingesnis.
Mėgstu vaikščioti pėsčiomis. Su ausinėmis ant ausų. Tada galima daug galvoti:)
Su organizuotu nusikalstamumu kovojama ir taip. Kokia jūsų nuomonė?
Šauni idėja. Kažin kaip ji įsilies į mūsų darbo rinką?
>>> Nuotrauka iš Foto fragmentai tinklaraščio<<<
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 8:51 pm
Klausimas Wu arba bang. Ar TV3 laida ekstrasensų mūšis nepažeidžia nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos informacijos įstatymo? Ten, kiek pamenu, rašoma, kad negalima rodant paranormalius reiškinius sudaryi įspūdį, kad jie yra tikri.
WU lapkričio 8th, 2009, 8:57 pm
Nepažeidžia, nes įstatymo pataisos dar neegzistuoja ir mes negalime remtis neegzistuojančiu teisiniu reguliavimu. Kiek žinau, jos įsigalioja kovo mėnesį ir jau dabar buvo kritikuojamas Europarlamente bei Prezidentes. Apie įstatymą buvau pareiškęs savo asmeninę nuomonę pas Artūrą ir sakiau, kad jis per daug abstraktus ir neaišku kam bus pavestas jo vykdymas bei laikimosi kontrolė
Galiu lažintis, kad jis bus keičiamas iki įsigaliojimo..
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:01 pm
O prie ko čia pataisos? Juk pataisos susijusios su informacija apie homoseksualumą. Pats įstatymas šiuo metu juk galioja?
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:02 pm
Marai,
Ne iki galo suprantu skirtumo tarp istorijos ir socialinių mokslų. Negi istorinių anekdotų pasakojimas gali būti laikomas mokslu? Pasakojimas taip kaip yra gali būti vadinamas žurnalistika, o ne istorija.
WU lapkričio 8th, 2009, 9:03 pm
Ne. Aš nepamenu lyginamojo varianto tiksliai, bet keistas visas antras (ar kuris ten straipsnis). Supranti, yra tokie principai kaip teisinio tikrumo ir man visiškai neaiškus įstatymo įgyvendinimas ir nenorėčiau, kad vykdomosios institucijos galimai pradėtų vykdyti masine cenzūra.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:06 pm
Grinevičiūtė pasirodė pas Račą. Fredis pasius iš pavydo, negalėdamas jai skirti keleto eilučių
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:08 pm
Valentinai, negi nesi skaitęs lietuvių istorikų darbų? Na, Merkio, Tylos ir pan. Ar jie nepasakoja anekdotų? Labai plačių, į storas knygas surašytų ir nejuokingų?
Aišku, dažnai jie turi koncepcijas ir tuo skiriasi nuo žurnalistų. Bet tos koncepcijos dažniausiai nepagrįstos jokiais moksliniais (soc. mokslų) instrumentais – teorijomis ir tuo skiriasi nuo soc. mokslų.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:10 pm
Gal pradėsi manęs nekęsti, bet neskaičiau. Neįdomu.
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:17 pm
Khm, khm, žinai, aš irgi
. Nebent reikia darbui. Užtat įdomu, ką esi skaitęs iš lietuvių istorikų.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:19 pm
Lietuvių istorikų neskaičiau. Lietuvos istorija nelabai domiuosiu. Žinau iš bendro išsilavinimo. (Fredis manęs jau nekenčia).
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:20 pm
Nė vieno? Bet tai palauk, o bendras išsilavinimas iš kur? Negi iš mokyklos?
O tai nelietuvių istorikai kokie skaityti?
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:23 pm
Nors šiaip, turiu pasakyti, nėra neįdomių istorijų, yra neįdomūs istorikai
.
WU lapkričio 8th, 2009, 9:24 pm
Tai visada nuo sugebėjimo pasakoti labai daug priklauso.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:32 pm
Bendras išsilavinimas iš mokyklos, populiarios literatūros. Taip pat žiūrėdavau Būtovės slėpiniai.
Šiaip, neatsimenu, kad specialiai skaityčiau kokią nors knygą, kurios pavadinime yra žodis „istorija”. Išskyrus Herodotą. Dar skaičiau Skandinavijos istoriją ir Mischel Foucoult „Seksualumo istorija”, nors tai jau ne istorijos mokslo knyga.
Apskritai, ko tu tikiesi iš vidutinio vadybininko!
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:32 pm
Tiesa, romantinės nepriklausomybės laikais skaičiau Šapoką
TipasK lapkričio 8th, 2009, 9:40 pm
O aš skaičiau Račo blogą. Iš tiesų švystelėjo Rūta, bet ir girdėtų pseudonimų ten netrūksta. Ir pasakykite, ar neteisus Rolandas, pasakydamas: „Kitas klausimas ar būtina į šio tipo pliurpimą reaguoti. Juk jam tik to ir reikia. Paskui skaito jūsų atsikirtimus (o dar tokius nevykusius) ir žvengia su chebra susiriezdami…Juk durnumu jo vistiek nenugalėsite, todėl ir sakau, kad geriau patylėkite, jei nemokat gerai atsikirsti”
Tai ir yra Artūro blogo fenomenas: visi daro tai, ko nori Artūras. Tiesiog sunku susilaikyti ir visi dalyviai tampa veiksmo, verpeto, jei norite mechanizmo dalimi. Taršo.
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:44 pm
Iš vidutinio vadybininko, kurio skaitytinos literatūros sąraše įrašytas Max Weber, kuris žino, kas yra Proppas, aš tikiuosi daug
.
Istorinių knygų pavadinimuose žodis „istorija” gi nebūtinas. Šiaip „Skandinavijos istorija” vertinama gana prastai.
Šapokos, beje, aš taip ir nepaskaičiau, nors stovi kažkur.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:50 pm
TipaiK.
Manau, kad ne iki galo įvertinate blogų svarbą. Tinklaraščiai yra puikus visuomenės autorefleksijos įrankis. Visuomenė privalo nuolatos apmąstyti save ir žiniasklaida yra vienas iš efektyviausių būdų. Tačiau blogai šitai daro dar geriau, nes suteikia galimybę pasireikšti ne tik specialistams, bet ir aktyviems mėgėjams. Šia prasme, Račo blogas yra vienas iš geriausių pavyzdžių. Žinome, kad jį skaito vyriausybėje, prezidentūroje (pavyzdžiui Grybauskaitė žodis į žodį atkartojo kai kurias mano mintis apie motinystės atostogas). Todėl visuotine prasme, darome naudingą darbą. Per mus visuomenė apmąsto save, ieško sprendimų, generuoja idėjas.
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:51 pm
TipaiK, ar ne ta galimybė pataršyti ir lemia tokį didelį to blogo populiarumą – gali išlieti savo juodžiausias emocijas lyg ir kultūringai?
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:52 pm
Nors Valentinui taip pat turiu pritarti – ir ši blogo funkcija yra svarbi.
Musė lapkričio 8th, 2009, 9:53 pm
Man patiko : „Kai geri žmonės nelaimingi, jie groja bliuzą, o kai blogi žmonės laimingi – kantri
Valentinai, o ten tikrai buvo Dramos teatras, aš kažkaip neatpažinau.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:53 pm
Paskutiniu metu mane domina lektūra, kurioje nagrinėjama visuomenės funkcionavimo ir žmonių elgesio motyvacijos mechanizmai. Prieš tai, kokius 5 -6 metus knygų neskaičiau, išskyrus vadybines.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:54 pm
Muse,
Aš tai sprendžiu iš geltonų plytų.
TipasK lapkričio 8th, 2009, 9:58 pm
Sutinku ir su Valentinu ir su Maru.
Maras lapkričio 8th, 2009, 9:59 pm
Na, tokiu atveju mano diseris turėtų būti įdomus bent jau pagal temą
.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 9:59 pm
Marai,
Išduosiu paslaptį. Ar žinai, kad ten kur negeri žmonės siunčiasi muziką, galima atrasti ir knygų? Paieškos tipą reikia nustatyti „documents” ir .pdf formatu gali rasti pačių įvairiausių, kartais net labai gerų knygų. Nerekomenduoju niekam to daryti, nes tai yra nelegalu.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 10:00 pm
Kokia tema?
Musė lapkričio 8th, 2009, 10:03 pm
Marai, jau Šapoką tai net aš neskaičiau, nors istorijoje esu nulis
Valentinai, kad Dramos teatre man rodos nėra tokių balkonų, ten greičiau koks Pramogų bankas.
Ir kodėl aš nuotykių ieškotoja? Ir čia gerai, ar blogai?:)
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 10:03 pm
Marai, dar klausimas. Kiek teko skaityti, susidarė įspūdis, kad pasakų tyrinėjime Greimas žengė tolesnį žingsnį nuo Proppo. Tai gal sakau, reikia imti Greimą už ragų ir nereiks kankintis su Proppu?
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:06 pm
Valentinai, jei turi omeny visokius torrentus, tai aš jų nenaudoju ;P. Esu geras žmogus, chi chi.
„Lietuvos kultūrinio elito elgsenos modeliai sovietmečiu”. Problema: kodėl ir kaip prisitaikė, vidinės (t. y., ne tik režimo spaudimas, nors apie jį, aišku, daug) prisitaikymo priežastys.
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:08 pm
Valentinai, argi čia klausimas – taigi pasiūlymas. Gal ir reikėtų. Bet kad mano struktūralizmas kol kas labai vaikiškas.
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:10 pm
Ir Musė skaitė Šapoką, va tai tau, o aš neskaičiau. Ir neskaitysiu – neįdomus baisiai.
O nuotykių ieškotoja – nieko blogo. Nors nežinau, ar kuris nors archetipas yra blogas.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 10:24 pm
Marai,
Tarp to ką sakai ir ką darai yra prieštaravimas. Prisitaikymas įvyko todėl, kad kitaip negalėjo ir būti. Dauguma visada ir visur pristaiko. Jei ieškai atskirtybių ir nesušukuotumų, turėtum nagrinėti ar buvo neprisitaikiusių ir kodėl jie neprisitaikė.
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:29 pm
He, taigi nuo to ir pradėjau – bakalaurinis apie savilaidą [pogrindinę spaudą]
. Bet iškilo problema: kodėl tiek mažai besipriešinusių intelektualų pas mus. Rusijoje akademikai, mokslininkai buvo disidentais, o pas mus – ne. Net estai aplenkė šiuo požiūriu.
Todėl prireikė aiškintis prisitaikymą. Negalvok, yra ten įdomių dalykų.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 10:35 pm
Spėju, dėl to, kad esame valstiečių tauta?
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:42 pm
Oi ne, tokių toli einančių priežasčių net nepaminėjau. Ir nežinau, ar tai galima kaip nors įrodyti.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 10:51 pm
Labai paprasta.
Įrodai, kad valstietiškas mentalitetas atmeta politinio pasipriešinimo galimybę. Valstiečiui svarbu žemė ir galimybė ją dirbti. Jam yra tas pats kas sėdi miesto valdžioje.
Tada įrodai, kad kultūrinis elitas yra pirma karta nuo žagrės.
Ir viskas.
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:54 pm
Nu ir kaip tai įrodyti, jei partizanų absoliuti dauguma – valstiečiai
?
Maras lapkričio 8th, 2009, 10:55 pm
Beje, socialinio mobilumo skatinimas, karjeros galimybių atvėrimas iš tiesų prisidėjo prie prisitaikėliškumo stiprumo.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 11:05 pm
Tada atvirkščiai. Valstiečiui svarbu galimybė dirbti žemę. Sovietai atėmė tą galimybę. Todėl jie išėjo į miškus.
Tačiau kultūriniam elitui, pakilusiam nuo žagrės, žemė nebuvo labai svarbi. Todėl jie susiviliojo miesto teikiamais malonumais – karjera, šiltomis voniomis ir t.t.
Valstietis atėjęs į miestą, praranda šaknis, tačiau neįgauna miestietiškų privalumų, t.y. laisvo ir nepriklausomo, atviro mąstymo. Valstiečiai yra konservatyvūs, reakcingi, siauros pasaulėžiūros, politiškai neartikuliuoti žmonės. Todėl ir prisitaikė. Paprasta
WU lapkričio 8th, 2009, 11:07 pm
Valentinai, siūlyčiau paskaityti paralelinį tinklaraštį.
Maras lapkričio 8th, 2009, 11:10 pm
Valentinai, bravo.
.
Va todėl aš į teorijas žiūriu atsargiai
romas lapkričio 8th, 2009, 11:11 pm
Visos Europos tautos yra iš žemdirbių. Dar visai neseniai didelė dalis europiečių dirbo žemės ūkyje. Kažin, ar mentalitetas formuojasi vien tuo pagrindu. Reikia žiūrėti į lietuvių populiaciją, kaip į biologijos objektą, kurį veikė atranka (šiuo požiūriu mes nuo musės CC mažai skiriamės). Kurios savybės leido lietuviui išlikti šioje žemėje?
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 11:14 pm
Bet kitų tautų kultūrinis elitas yra ne iš žemdirbių. Kiek metų Sorbonai?
romas lapkričio 8th, 2009, 11:22 pm
Estai ir suomiai visai neturėjo elito taip pat. Jie irgi buvo imperijos dalimi, irgi buvo neišsilavinę prasčiokai savo laiku. Ir kaip skiriasi mūsų, estų ir suomių istorija. Skyrėsi ir elito elgesys.
WU lapkričio 8th, 2009, 11:22 pm
Valentinai, Italijos laisvieji miestai turėtų būti vertinami kaip išimtis iš taisyklės.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 11:24 pm
Romai,
Jei žiūrėtume į tautos populiaciją kaip į biologinį objektą, kuo lietuviai skiriasi nuo estų? Absoliučiai vienodos eksperimento sąlygos ir skirtingi biologinės evoliucijos rezutatai
romas lapkričio 8th, 2009, 11:26 pm
Nesutinku dėl vienodų sąlygų. Mes turėjom kunigaikštystės pasekmes.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 11:26 pm
Wu,
Ten kur žmonės pradeda gyventi iš protinio darbo, ilgainiui susiformuoja laisvas ir atviras mąstymas. O tai įvyksta miestuose.
Valentinas lapkričio 8th, 2009, 11:27 pm
Kaip kunigaikštystės pasekmės galėjo įtakoti didesnį konformizmo lygį?