Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Gimtadienių mes lyg ir nešvenčiam pusmečiais (nors?!), tačiau virtualus pasaulis tuo ir skiriasi nuo realaus – čia retkarčiais elgiamasi neįprastai:) Ech, ką jau… Visai neseniai supratau, kad noriu gabalo torto ir tučtuojau. O geriausiai būtų: pusės. Lapnočiau atsisėdusi, ausimis karpyčiau ir niekam neduočiau. Na, gal kąsnelį… Nedidelį… Gomuriui pakutenti. Duočiau.
Švyst pašvyst – gana įžangos! Tiesiog šiandien mano tinklaraščiui sukanka šeši mėnesiai. Jaunas dar kūdikėlis. Neapsiplunksnavęs. Šliaužioja per grindis ir garsiai verkia. Kartais neištveriu, pasodinu jį ant sofos ir griežtu balsu sakau: „Sėsk ir sėdėk.“ Jis pasižiūri į mane nieko nesuprantančiu žvilgsniu ir pliumpt ant šono. Vėl sodinu, jis vėl pliumpt. Grynas pliumpsius. Taip jį ir pavadinčiau. Pliumpsiumi. Deja, jis jau turi vardą „Ligi Dangaus“ ir yra pasiekiamas internetiniu adresu – http://ligita.xz.lt
Su juo kartu tiek daug nuotykių patyrėm, kad visus net sunku būtų išpasakot, todėl atskleisiu tik mažą dalį, kurią iš metraščių ir padavimų ateities kartos apdainuos. Taigi:
- jau parašyti 224 įrašai (šis bus 225-as)
- cha cha… privinguriuota… 3717 komentarų
- per šiuos mėnesius apsilankė 11764 unikalūs lankytojai, kurie atvertė 94545 puslapius. Vidutiniškai per dieną užsuka 65 žmonės, nors štai apskaičiavus paskutinių 28 dienų lankomumą čia jų užsuka apie 62. Daugiausiai lankytojų buvo birželio 3-ąją dieną, po to, kai Artūras savo tinklaraštyje visus sėkmingai pakvietė į gražiausio katino rinkimus. Tikslaus skaičiaus neprisimenu, užtat atminty išlikę virš 500 unikaliųjų! Daug naujų lankytojų pritraukė ir Džiugo organizuotas Blogatonas bei Karolio Pociaus skelbtas konkursas bilietui į Login’ą laimėti.
Labiausiai komentuotų įrašų trejetukas:
1. Katinai bei katės atakuoja! Rinkimai „Mano katinas gražiausias“ – 166 komentarai
2. Marijonas Mikutavičius apie lietuvių humorą. O gal geriausia juoktis iš savęs? – 124 komentarai
3. Padiskutuokim apie muziką arba kas dažniausiai glosto ausis bei nuramina įsisiautėjusią sielą – 104 komentarai
Nors iš tikrųjų šiuo atveju į pirmąją vietą turėčiau statyti skyrelį Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;)) su 328-ais komentarais, bet tebūnie tai atskira kalba.
Artūro Račo skiltyje „Man Patiko“ svečiavosi šie įrašai:
Parduoda spaudos kioską. Už tiek nenusipirksi net dvidešimt batonų
Ar mus vis dar domina pramogos ir įžymybės?
O Džiugo dėmesio sulaukė šios nuotraukos:
Aj, gal gana tos statistikos. Šiaip ar taip, džiaugiuos, kad mane, tinginę, su visom keistenybėm priėmėt į virtualų pasaulį. Jaučiuos labai dėkinga ir pakylėta. Ir žinot… Man čia pas jus visai patinka. Daug ko dar nesuprantu, bet ieškau ir mokausi. Pavyzdžiui, pačioje pradžioje nesiorientavau kas tie prenumeratoriai ir jų nefiksavau. Tačiau dabar jau fiksuoju ir galiu patvirtint, kad tokių turiu! Net ir aš. Tiesa, tik švęsdama vienerių metų gimtadienį atskleisiu kiek jų. Gi slapta viliuosi, kad gal dar padaugės per tą laiką:) Žodžiu, jei tu nori (nors kaip galėtum nenorėti?) prenumeruoti mano įrašus taip prisijungdamas prie nuostabių žmogeliukų kompanijos, užeik šiuo adresu – http://feeds2.feedburner.com/Ligita ir sutik su viskuo, ką tau ten siūlys.
Tai va. Dar ne pabaiga. Turiu specialią staigmeną savo komentatoriams – kišenėj laikau duomenis su datomis kada kuris iš jūsų pas mane parašėt pirmą komentarą ir kiek iš viso jau jų parašėt. Įdomu? Esu pasiryžusi pasidalinti šia informacija.
Ech… Ir vėl išsiplėčiau. Na, negaliu kitaip, matyt, esu sutverta ceremonijoms;)
* * *
„Apkabinu visus visus! Jūs šaunuoliai. Pažadu jūsų nenuvilti. Sėkmės!!“ – šūktelėjo Ligita iš už virtuvės stalo. Sklinda kalbos, kad jos veidas buvo kaip reikiant kremuotas ir lipnus.
Šaltiniai: nuotrauka – http://www.freepicturesweb.com
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas liepos 19th, 2009, 12:32 am
Sveikinu žinoma, bet jei galvoji, kad parašei šį įrašą ir taip išsisukai, tai labai klysti. Tokių jubiliejų taip niekas nešvenčia.
Zita liepos 19th, 2009, 8:17 am
„per šiuos mėnesius apsilankė 11764 unikalūs lankytojai” – tai pasirodo, mes suskaičiuoti.
SVEIKINU! ! !
„ir sutik su viskuo, ką tau ten siūlys” – o kaip savo nuomonės turėjimas?
Juokauju. Nedamiegojus tai bandau kabinėtis. o jei rimtai, tai,
Fredis* liepos 19th, 2009, 8:53 am
Tinklaraščio rašymas, klavišo paspaudimas – žinutės į kosmosą apie save nusiuntimas. Kitos gyvybės ekrane mato raides-ženklus, iš jų sudėlioja žodžius, gaunasi kažkokia reikšmė, nedidelė, maža, arba dažniausiai visai nėra jokios reikšmės. Tai tik technologijos panaudojimas pramogai, saviraiškai. Torto juk visą laiką nevalgysi (fui kaip neskanu, nemėgstu, tik su kava, brendžiu po gerų pietų signalas skrandžiui, kad jau nustotų skirtis skrandžio sultys), tai torto valgymo proceso viešinimas, savo minčių pasiuntimas į kosmosą. Būtybės, pasivadinusios Fredžiu*, Zita, Muse, Tipu Katinu, ., Valentinu žinią užfiksuoja, mestą kamuolį sugauna ir pasiunčia atgal. Arba ne. Dar kelios akys viską stebi, analizuoja, apibendrina… jų tokia profesija, hobis – Tinklaraštininkas.
Zita liepos 19th, 2009, 9:12 am
Fredi, iš šio tavo komentaro atrodo, kad tortą valgai rankomis
Čia vadinasi sugavau tavo mestą kamuolį ir pasiunčiau atgal į kosmosą. Visai nieko mintis.
Fredis* liepos 19th, 2009, 9:25 am
Zita, metu tau torto gabaliuką atgal, skanaus, aš atsikandau, palik kitiems, kai atsikels, ypač apkūniąjai Musei
Fredis* liepos 19th, 2009, 9:50 am
Šį ryt išknisau kai ką vertingo žinoti apie pražūtingą pomėgį apsiryti tortais, specialai Tinklaraštininkei Ligitai ir jos draugei iš kosmoso apkūniąjai Musei :
http://www.lrytas.lt/-12479812461246549738-p3-garsus-jav-kardiochirurgas-m-ozas-vaistai-nuo-senatv%C4%97s-jau-i%C5%A1rasti.htm ,
tačiau kaip teigiama šiame straipsnyje – hobio turėjimas (tinklaraštis), o ir socialumas, draugai, draugystė – tolina senatvę, senėjimą.
Zita liepos 19th, 2009, 9:55 am
Gaudyk Muse, torčiukas tikrai skanus.
Fredis* liepos 19th, 2009, 10:00 am
Įkėliau nuorodą iš Lrytas.lt apie tortų valgymo „naudą”, nuorodos šiame tinklarašty ilgai keliauja, tai pasiskaitykite pačios
Valentinas liepos 19th, 2009, 10:32 am
Fredi, nuo kada skaitai socialistų organą?
Fredis* liepos 19th, 2009, 10:39 am
Atsiverčiau – o ten pirmame puslapy mėlynių puodas, vakar kaip tik tokį prisirinkau, va ir Zita dabar skaito. Socialistų organas – visai geras, reikia žinoti kuo kvėpuoja mūsų draugai, bičiuliai… ten yra įdomių straipsnių, į daugelį problemų, reiškinių pažvelgiama įdomiu kampu.
Valentinas liepos 19th, 2009, 10:53 am
Juokingiausia, kad tame straipsnyje nėra nei vienos naujos ar iki šiol nežinomos tiesos, išskyrus tas uogas iš Pietų Amerikos. Valgyk mažiau, sportuok daugiau, įsitaisyk šlapimą tikrinantį unitazą, dažniau antioksiduokis. Visa tai žinoma jau nuo 20 amžiaus vidurio.
Fredis* liepos 19th, 2009, 1:59 pm
Ligita kai atsibus gaus šoką sužinojusi kad jos mėgstamiausias užsėmimas tortų valgymas yra visapusiškai žalingas užsėmimas.
Net ir Utenoje yra tamsuolių, dvasios ubagų.
Apkūnioji Musė atkakliai tyli ir nežinia ką galvoja.
Ligita liepos 19th, 2009, 2:05 pm
Valentinai, o ne, neišsisukau?! :O Tai klok tiesiai kaip švenčia
Dėl torto valgymo. Aš jo nevalgau dažnai, jis daugiau proginis patiekalas. Užtat žymiai dažniau – pyragus, sausainius, šokoladinius saldainius ir tinginį x)) Niam niam. Žinau, kad nesveika, bet vis tiek valgysiu. Nenoriu gyvent 120 – 150 metų kaip rašoma tame straipsnyje. Ir taip gyvensiu (jei, žinoma, kurią dieną einančios su ledų porcija nenutrenks automobilis) apie 80 – 90 metų. Patikrinta genetiškai. Be to, išlaikysiu gana šviesų protą, nors ir turėsiu sveikatos problemų. Tai va. Pažvelgiau į ateitį
Dėkui už sveikinimus!!!!! Tuo pačiu ir aš jus sveikinu. Įžengėm į naują etapą B)
Aurimas liepos 19th, 2009, 3:07 pm
Mėgsti švęsti : )
Tipas Katinas liepos 19th, 2009, 3:08 pm
Gerbiama Ligita,
prabėgs vasarėlė margaskraistė, artėjant rudeniui solidės ir Jūsų temos tinklaraštyje, Fredis apsitrins kampus ir taps subliai rafinuotu aštriažvilgsniu, Musė supras, kad ilgainiui slapyvardis nebetenka prasmės, nes per daugelį tekstų pakankamai išryškėja kas už nicko slepiasi, Zita pasieks laimėjimų darbe ir bus dzin, kad kažkas ją skaičiuoja, Valentinas fiksuos, fiksuos, o atsipūtimui filosofuos, analizuos ir čia parašys.
Ligita laiminga krestelės garbanas, subūrusi būrelį įdomių asmenybių, kurie į Ligitos tinklaraštį atsives dar naujų draugų, tie dar naujų. Tipas Katinas gal dar kokių protingų katinų sutiks, na, bent jau šunį, (katytės jau atėjo) taip po pusmečio Ligitos tinklapis aplenks jos Guru – Artūro tinklapį. To ir linkiu.
Tipas Katinas
Valentinas liepos 19th, 2009, 5:35 pm
Ligita,
Reiktų bent jau Utenos pramogų arenos išnuomotos (SIEMENS tau kaip studentei nelabai įkandama) su dideliu šou ir visais tais atlikėjais, kuriuos Taškas čia prirodė.
Ligita liepos 19th, 2009, 6:26 pm
Aurimai, be abejo, mėgstu. Ceremonijos ir šventimai yra gerai, nes tada būna „tam ta dam”, „tram pam pam” pakylėtumo būsena ;D
Vat, gerbiamas Tipai Katinai, taip viskas ir vyksta: žinias perduodi draugams, draugai – dar kitiems, kiti – vėl kitiems ir plečiasi plečiasi bendruomenės ratas. Tik dėl Artūro aplenkimo nežinau… Per pusmetį reikėtų itin griausmingai suktis, kad to pasiekčiau!
Ech, Valentinai, išaiškėjo tavo slapta mintis – nori kartu su visais torto palapnoti ir ausimis karpyti x)) Bet žinok… Kol kas į Utenos Pramogų Areną niekaip nepavyks, bet pradžiai galiu pasiūlyti su savo palapine ant mūsiškės žolės išsitiesti
Musė liepos 19th, 2009, 10:35 pm
Ligita, sveikinu. Sunku patikėti, kad vos prieš pusmetį tavo gyvenime nebuvo manęs, ar ne?
Zita, dėkui už torčiuką, skanus, mėgstu labai saldumynus, kemšu nesustodama. Laikausi požiūrio, kad gero žmogaus turi būti daug, mano tikslas yra pasiekti triženklį svorį, Valentinas neleis sumeluoti – trūksta visai nedaug.
Tipui – dėl „nes per daugelį tekstų pakankamai išryškėja kas už nicko slepiasi” – va būtent. Man svarbu yra visa priešistorė, atsekamumas. Aš ir pas Račą niekad nepradedu diskutuoti su nauju, man nežinomu komentatoriumi, pradžioje įtariai ji stebiu iš šono, laukiu, kol mano galvoje iš eilės jo komentarų susiformuos kažkoks vaizdinys. Aš negaliu bendrauti su kažkokia neaiškia internetine vėle, man reikalinga vizualizacija. O žmogus, skirtinguose bloguose pasirašinėjantis skirtingais nic’ais sukuria skirtingus personažus ir tas mane klaidina ir nervina. Be to, jis tuomet neatsako už savo žodžius, su juo negali rimtai diskutuoti ir rimtai į ji žiūrėti („negi pyksi ant katinėlio”) Aš pati esu kelis kartus komentavusi kažkokiuose kituose bloguose (pvz pas Liutaurą) , visad pasirašinėju Muse ir suvokiu, kad ta Musė velka paskui save savo šleifą. Net ir pas Račą kartais parašai rimtai, o visi laukia ir tikisi, kad Musė vėl kažkokią nesąmonę paleis, tad neskaito ir nevertina rimtai. Galėčiau ir aš susikurti naują solidų nicką ir „protingai”, be juokelių diskutuoti – bet man tai atrodo negarbinga. Na jei nusišnekėjai, tai ir nebėk nuo savo žodžių, neatsižadėk jų, o naujo personažo kūrimas ir yra bėgimas, atsakomybės vengimas.
Fredis* liepos 19th, 2009, 10:48 pm
Tiesą sakant visai ne tokio teksto iš Musės tikėjausi.
Sausai ir neįdomiai, o svarbiausia nieko apie triušius.
Ką ten Valentinas turi neleisti sumeluoti?
Musė liepos 19th, 2009, 10:51 pm
Praleidau turbūt vieną iš geriausių pastarųjų metų savaitgalių – buvome su draugais visai šalia Ligitos, prie Utenos, „Alaušo slėny”. Dvi dienos prabėgo tokia seka: tinklinis/maudynės, tinklinis/maudynės. Šeštadienį tiek lošėme, kad net valgyti užmiršome, pietavome 11 vakaro, kai jau kojų iš nuovargio nepavilkome
Užtai makaulė švari švari, nė vienos bereikalingos mintelės, jaučiuosi kaip po atostogų.
Užtai grįžome kaip visada su nuotykiais – prasidėjo žiauri liūtis su baisiniais žaibais, griaustiniais ir virstančiais medžiais, mums baiginėjosi benzinas, užsukome į Statoilą – kažkodėl nedirba visa degalinė. Važiuojame toliau – važiuojam važiuojam, degalinės kaip nėra, taip nėra, lietus pliaupia, jau visiems darosi nebejuokinga. Lengviau atsikvėpėme, pamatę Lukoilą (Fredi, žinau, ką pasakysi).
Sustojame – NEDIRBA! Automobilis mums praneša, kad benzino liko 10-čiai km, iki Vilniaus gal 50. Pasirodo, nedirba dėl žaibo, nes pavojinga – niekad nebūčiau pagalvojus. Tai ką, prasėdėjome dar geros 1.5 val mašinoje, kol baigėsi liūtis ir vėl pradėjo dirbti degalinė:)
Musė liepos 19th, 2009, 10:57 pm
Fredi, žinau, kad tu net spirgi iš smalsumo, bet aš nieko nesakysiu. Žinosi, kaip mane apkūnia vadini!
Ligita liepos 20th, 2009, 12:21 am
Muse, dėkui. Ir visiems kitiems dar kartą – apkabinimai!!!
O žinai, tikrai sunku patikėt. Kažkaip laikas greitai praėjo. Na, va, buvai netoliese Utenos ir man nepranešei?! Gi būčiau aprodžiusi apylinkes
Indrė liepos 20th, 2009, 12:52 am
Hmm… liepos 19d. kaip tik Agnės gimtadienis.
Tipas Katinas liepos 20th, 2009, 7:17 pm
Gerbiama Muse,
visų pirma ačiū: rašote, anaiptol ne su visais diskutuojate, o man, katinėliui, jau ne pirmą kartą parašote, taigi ačiū.
Apie diskusijas.
Aš visiškai nemanau, kad tinklaraščiai yra vieta, kur būtina diskutuoti. Galima paaiškinti, pasiaiškinti, pasikeisti informacija, pamąstymais, išmąstymais, patirtimi, gera ar bloga nuotaika, nuotraukomis ir viskuo, viskuo kas teikia BENDRAVIMO malonumo. Visų pirma, šeimininkai duoda temas ir bet koks nevertingas nukrypimas nuo temos turėtų būti visuotinai traktuojamas kaip esminis pokalbininkų kokybės minusas. Antra, kai pradeda rašyti puslapiais iš kokių enciklopedijų ar prisigooglina ir krauna gabalais į diskusiją – vėl kažkoks pokalbininkų negerbimas, tai netikra, tokius skaityti darosi neįdomu. Trečia – visiškai nesuprantamos tuščios batalijos, kai parašymas tampa beprasmiu, kai prasideda kažkokie neįtikėtinai kvaili ir nesuprantami „asmeniškumai“, bandymai vienas kitą įžeisti, pasiųsti į kokią ligoninę ar dar toliau. Keistai atrodo, kai keli nepažįstami kimba į atlapus dėl kokio absoliutaus sušik.. niekalo kaip kokie šunys voljere. Kas tai per reiškinys? Jei kas bandys sakyti, kad tai žaisminga – kategoriškai nesutiksiu. Vien todėl, kad tai vieša. Uždaroje erdvėje galima žaismingauti kaip tinkamiems, tinklaraščiuose – ne. Ir kiekvieno tinklaraštininko garbės reikalas sukurti vienokią ar kitokią kultūrinę terpę savo teritorijoje, kuri vieša. Manau, šitie procesai yra dinamikoje, su laiku diferencijuosis publikos, atsiras bendravimo taisyklės, susiformuos savotiški etikos kodai, garbės ir orumo kodeksai. Reikalas juk visiškai jaunas, žiūūū – Ligitai tik pusmetis, Artūrui tik metai. Beje, apie Artūrą. Jis dabar savotiškas farvateris. Jis kuria naują kokybę, o tai sunku. Manau, kad tam tikras susifomavęs apie A.R. branduolys turėtumėte jam padėti tuose mano aukščiau minėtuose dalykuose. Dalyvaukite drauge su juo kūrybiniame procese, diskutuokite, o kas toliau? Ką galite drauge? Ką galite sukurti? Gal tapkite Artūro elitu? Žodžiu, tema diskusijai.
Apie slapyvardžius.
Na, Tipas Katinas nėra nei blogai, nei gerai. Tai priklauso kaip tai priimsite. Man tai skamba maloniau, švelniau, murkiančiau, nei Musė. Gal Jums kitaip? Štai ką noriu pasakyti: vardas yra žmogaus atitikmuo, atspindys, vizitinė kortelė. Vardas formuoja nemažai žmogaus savybių Na o nicką pasirenkame PATYS! Pasirinkdami slapyvardį mes pagal skambesį, turinį, išorinius duomenis, fizines savybes ar dar ką nors idenfikuojame su savimi, kokiomis nors savo turimomis ar norimomis savybėmis. Tik nebandykite ginčytis – tai įrodyta. Taigi, mūsų nickas – mūsų vizitinė. Tipas Katinas man susiformavo jau seniai, prieš keletą metų, visiškai netyčia, bet „prilipo“. Tai tiesiog personažas: geraširdis, naivus, paprastas, buvęs bomžas, stebintis pasaulį ir tai aprašantis. Bet neapsirikite: jis neprastas, jis gali būti kandus, aštrus, bet niekada įžeidžiantis. Jeigu gerbiamą Musę dar vis kankina baimė, kad bus pagauta, be reikalo. Tipas Katinas musių negaudo. Stebėti musę gali su malonumu. Dabar atsakykite, ar įsivaizduojate Tipo Katino personažą A.R. tinklaraštyje? Aš pats puikiai įsivaizduoju, bet visa govėda „rimtai“ kimbinėjančių į atlapus ir cituojančių enciklopedijas, katiniško divertismentinio žaismingumo nepriims ir nesupras. Jūs, Muse, geras to pavyzdys. Rašote, kad turėti kelis slapyvardžius negarbinga. Nesutinku visiškai. Jau tikriausiai neginčysit, Tipas Katinas pas Artūrą „neįsipaišytų“, kas belieka, rašant pas Artūrą? Kurti naują slapyvardį. Tai kaip rašyti romanus. Autorius įsijaučia į visus savo personažus, bet niekur autorius savęs neišduoda. Savo principų, nuostatų, kodeksų. Kiek romanų berašytų. Noriu pasakyti, kad nickų turėjimas nėra negarbinga, svarbu visur būti savimi. Kaip ir gyvenime – drabužiai labai keičia mūsų elgesį, tačiau stiprybė yra visada išlikti savimi. Na ir keli žodžiai apie Musę, kad susiformavo nerimtumo šleifas, net jei ir rimtai rašote. O jei būtumėte pasivadinusi Angelu? Neturėtų įtakos Jūsų rašymui ir kitų santykiui su Jumis? Ar ne labiau atlaidūs būtų kolegos? (suprantama, iki tam tikro lygio). Ar yra skirtumas tarp pavadinimų Musė ir Bitė? Kondoras ir Višta? Pegasas ir Varlė?
Pagarbiai.
Fredis* liepos 20th, 2009, 8:34 pm
Po tokio Tipo Katino monologo išsilakstys visi lankytojai/ diskutuotojai. Per visą šalį ant rankų pirštų galima būtų suskaičiuoti diskutantus atitinkančius Tipo Katino iškeltus kriterijus.
Viename tinklaraštyje Tip. Kat. spėju yra „Regis”.
O man vis tiek norisi būti chuliganišku ir kalbėti/rašyti bet ką ir bet kaip.
(rubensiška, balzakiška)
Kadangi mus su Tip. Kat. labiausiai sudomino Musės asmenybė, tai kol ji (jis) galvoja ką čia pasakius, pakalbėkime apie Musės apkūnumą.
Nutukimą skirstau į tris grupes/stadijas: a) simpatiškąjį; b) juokingąjį; c) keliantį gailestį.
Be jokios abejonės Musė mums yra simpatiška
Tipas Katinas liepos 20th, 2009, 9:01 pm
Fredi,
nereikia rautis eilinį kartą ant komplimentų. Tipas Katinas ne mažiau chuliganas už Fredį, todėl tokius labai gerbia. Dėl rankos pirštų – nesutinku, nors neturiu nei vieno. Diskutantų yra aibė, viskas priklauso nuo aplinkos. Kai ateini į, pvz., Račo tinklapį ir pamatai, kad ten šėlsta keletos gerai susigiedojusių personų, net nereaguojančių į kitus, šūtvė, nebesinorisisisisi ten daugiau lankytis. Bent jau rašyti tai tikrai. Taip račas labai daug praranda.
Dėl Musė apk9numo – neabejoju jos medžiagų apykaita, nes kitaip nepaskraidytų. Manau, svarbiausia teisingos proporcijos tarp aukščio ir pločio, tarp suvalgyto ir virškinimo greičio.
Tipas Katinas liepos 20th, 2009, 9:02 pm
Račas:)
Tipas Katinas liepos 20th, 2009, 9:18 pm
Ne viską atsakiau Fredžiui.
Ne, Tip. Kat. ne „Regis”. Beje, nedarau iš to didelės paslapties, jei jau būsiu priremtas – pasakysiu, bet ką tai pakeis?
Man, kaip katinui, geriau rubensiškos.
Fredis* liepos 20th, 2009, 9:32 pm
na ten dar Auksinis kardas vertas dėmesio ir Valentinas, bet pastarąjį galima priskirti prie siautėjančių „keletos gerai susigiedojusių personų”.
Tik kad „Auksiniam kardui” ten sunkiai liežuvis vartosi, o Tip. Kat. taip sklandžiai murkia, kad aš net nežinau ką galvoti.
Tiek to, tegul tai būna paslaptis
Valentinas liepos 20th, 2009, 9:35 pm
Įkvėptas Tipo monologo, pakomentuosiu į temą. Mane tos tautinės šventės neveža. Smerkite.
Valentinas liepos 20th, 2009, 9:42 pm
Dabar ne į temą. Man dar visada Romas patiko, kol nepaaiškėjo, kad jis viso labo yra tai kas vyksta su atomais sudarančiais Romą, t.y. reiškinys. Man ir dabar jis patinka, bet kaip reiškinys.
Aš nenustebęs, kad Fredis mane priskyrė prie keletos gerai susigiedojusių personų. Gindamas save turiu pasakyti, kad visada kreipiu dėmesį, įsiklausau ir jaučiu pagarbą Romui, Kardui, Regiui. Savo naivumu simpatiškas Nerijus. Kaip ne kartą sakiau, esu Fredžio gerbėjas. Todėl gal dar nesu visiškai žlugęs?
Juokingiausia, kad apie politiką visiškai neišmanau ir visiškai nesidomiu. Bet nuolatos kišu tą savo trigrašį.
Ligita liepos 20th, 2009, 9:44 pm
O vat ir ne į temą iš pradžių, Valentinai, pakomentavai… Apie „Ežerų Sietuvą” rašiau kitą įrašą
Nebent tau tautinė šventė mano tinklaraščio pusmetis x))
Gal ką nors Tipui su Fredžiu atsakysiu, bet kol kas virškinu gautą informaciją.
Fredis* liepos 20th, 2009, 9:49 pm
Valentiną gerbiu, nes per jį pažįstu savo tautietį liberalą, kurį pasirodo galima įrašyti į raudonąją knygą mūsų šalyje.
Niekingai mažai, o anksčiau, prieš dešimtmetį, maniau, kad liberalai yra vyraujanti populiacija. Kur jie dingsta rinkimų dieną? Tinklaraštininkas juk iš esmės irgi yra liberalas, bet rinkimų dieną matyt apsvaigsta ir padeda kryžiuką prie velniai žino kokios partijos/pavardės.
Iš dvylikos europarlamentarų turime tik vieną Leonidą Donskį Briuselyje
Valentinas liepos 20th, 2009, 9:54 pm
Ech Ligita ir vėl susimoviau
.
Fredis* liepos 20th, 2009, 10:00 pm
Dar kilo mintis: tikras liberalas į rinkimus nevaikšto, visokios tautinės šventės „Ežerų Sietuva”, „Skamba, skamba kankliai”, Valdovų rūmai ir kiti maskaradai jo „neveža”, todėl Briusely turim tik L.Donskį, o vyriausybėje – tik susisiekimo ministrą Masiulį, švietimo – Steponavičių. Mažai, labai mažai…
Ligita liepos 20th, 2009, 10:13 pm
Ech, Valentinai, ir vėl nieko tokio, toks gyvenimas
Pas mane, kai žūtbūt norima ką nors pasakyti, visai nė nežiūrima į temą, svarbu yra komentarų plotas ir gerai. Anksčiau bariausi, bet dabar jau pripratau, tik būtų šaunu, jei niekas nesipyktų.
Gerbiamas Tipai Katinai, norėjau tik trumpai… Esat nepatenkintas situacija – keiskit ją. Nejaukiai jaučiatės pas Artūrą, pasidarykit, kad būtų jaukiau. Nebent jums būtinai reikia, kad kas nors į jus ten reaguotų, jei parašote kokią nors įmantresnę mintį. Be to, rašot: „katiniško divertismentinio žaismingumo nepriims ir nesupras.” O jūs pabandykit. Kaip galit sakyt – nepriims ir nesupras, jei net ne bandėt? Nejaugi tai jūsų intuicija?! Tuomet lenkiuosi
Fredis* liepos 20th, 2009, 10:20 pm
Už tad Fredis ten turi daug gerbėjų, ypač tokią vieną Ligitą, kuri net Tinklaraštininkui kužda į ausį, kad mane ignoruotų, dėl ko turėčiau pamėlynuoti. Ir tikrai, diena praėjusi be replikos, diena – šuniui ant uodegos.
Ligita liepos 20th, 2009, 10:28 pm
Fredis* tikrai turi daug gerbėjų. Taria žodį – visi apspinta kaip musės (ups!). Iš tikrųjų tai pasiilgau laikų, kai gerbiamas Fredis* nebuvo toks… Apkiautęs. Gi kadaise netgi alpėjo dėl maniškių šauk(š)tukų!
Fredis* liepos 20th, 2009, 10:34 pm
Pripranti prie gero ir aptingsti, todėl patarimas tik vienas – nenuilsti kuo nors nustebinti vis nauju,
va, kolegė Zita pradžiugino naktiniais žiogais
Musė liepos 20th, 2009, 10:45 pm
Ligita, rauniesi matau ant manęs
Fredį vėl apsėdo ideja fix: pradžioje visiems įrodinėjo, kad Musė – tai Račas, dabar lygiai su tokiu pačiu atkaklumu postringauja, kad Musė – storulė. Kaip tau patinka, Fredi, jei savo fantazijose regi mane su rubensiškais apvalumais – tebūnie, aš nepykstu.
Valentinai, kad negirdėčiau jokio blogo žodžio apie nerealų žmogų – kompiuterį Romą ! Jis man toks autoritetas, kad aš net nedrįstu jam ką nors pasakyti… Man tikrąja to žodžio dažnai atvimpa žandikaulis skaitant jo komentarus.
Valentinas liepos 20th, 2009, 10:49 pm
Muse, man irgi Romas autoritetas. Gaila, kad jis viso labo atomų sankaupa.
Ligita liepos 20th, 2009, 10:53 pm
Muse, ponaičiui Fredžiui verkiant reikia visiems aplinkiniams užlipdyti etiketes, nes tada bus ramiau gyventi – socialistai, liberalai, ploni, stori ir t.t. ir pan.
Kažkada, rodos, pas Zitą jis įnirtingai postringavo apie žmonių tipus.
Valentinai, o kaip suprasti atomų sankaupa? Čia nauja rūšis? x)
Fredis* liepos 20th, 2009, 11:00 pm
Kol Musė neįmes į mano e.paštą nuotraukų iš tinklinio žaidimo ir maudynių Alaušo slėny, dar savo triušio, tol ji man bus niekas, stora tinklaraštininkė (-as). E.paštas – pas Ligitą.
Užmiršau paminėti savo mylimą komentatorių romą. Jis puikus.
Musė liepos 20th, 2009, 11:04 pm
Tipui Katinui – dėkui už tooookio ilgio atsakymą
Nesutinku su jumis visiškai. Pradžioje – „Uždaroje erdvėje galima žaismingauti kaip tinkamiems, tinklaraščiuose – ne”. Kas taip nusprendė? Yra tokios taisyklės? Nemanau. Man atrodo, kad kiekvienas tinklaraštininkas pats nusprendžia ir nustato, kiek jo puslapyje galima juokauti, o kiek rimtai diskutuoti. Jei pats Artūras šmaikščiai atšauna į kiekvieną „kabliuką”, jis užduoda atitinkamą toną ir kitiems. Jam pačiam taip patinka, o aš esu įsitikinusi, kad būtent žaismingumas ir karštos, kartais net už ribų užeinančios diskusijos ir yra to tinklaraščio populiarumo paslaptis.
Yra daug gerų ir rimtų tinklaraščių – Liutauro Ulevičiaus, http://www.politologas.lt, krūva blog’ų apie žiniasklaidą, kurie rašo panašiomis temomis kaip Artūras. Jų turinys nėra blogesnis už A. Račo, o kartais gal ir lenkia. Bet jie nėra ir turbūt niekada nebus tokie populiarūs, nes jiems trūksta paprasčiausios gyvybės – aštrių komentarų, pačių tinklaraštininkų atsakymų į komentarus, bendruomenės jausmo.
Man pačiai neįdomus sausas svetimų žmonių komentavimas, kai kiekvienas tik išreiškia savo nuomonę apie tekstą, o iš tų nuomonių neišsirutulioja tolimesnė diskusija, pasiūlymai ir pan.
Dėl nicko – sutinku visiškai, kad „vardas yra žmogaus atitikmuo, atspindys, vizitinė kortelė”. Būtent dėl to man ir nepatinka Katino slapyvardis. Na nežinau, man vyras, kuris pats save vadina katinu…. Tai skamba narciziškai, nevyriškai ir lepiai. Bet čia tik mano asmeninė nuomonė – juk visų skirtingi skoniai.
Ligita liepos 20th, 2009, 11:11 pm
Valentinai, kur tu? Įsiskaityk: „Kol Musė neįmes į mano e.paštą nuotraukų iš tinklinio žaidimo ir maudynių Alaušo slėny, dar savo triušio, tol ji man bus niekas, stora tinklaraštininkė (-as). E.paštas – pas Ligitą.” Jau kaip reikiant pakvipo vestuvėmis!
Muse, sutinku, kad Artūras atviras diskusijai, jam įdomūs žmonės, nors ir kaip griežtai retsykiais jiems atsikirstų. Kitur nueini – nėra to bendruomeniškumo jausmo.
Musė liepos 20th, 2009, 11:13 pm
Fredis nori Musės nuotraukos su bikini. Girdėjote visi? Mano puikis pasiekė maximumą. Jaučiuosi svarbi ir reikalinga, smagiai nusiteikusi einu miegoti.
Tada tikrai parodysiu tau mažąjį Fredį.
Fredi, galbūt pradžioje tu savo nuotraukos pagalba įrodyk, kad nesi toks, kaip Ligita tave neseniai išvadino
Valentinas liepos 20th, 2009, 11:13 pm
Ligita, paskaityk mano diskusiją su romu apie materializmą ir viską suprasi. Prieš kokią savaitę.
Fredis* liepos 20th, 2009, 11:17 pm
Kadangi Ligita taip spėriai šoko pridengti savo krūtine „Musę”, tai tik patvirtina nuomonę, kad „Musė” – personažas. Reali būtybė nuo tokio pasiūlymo apsaltų iš laimės
Valentinas liepos 20th, 2009, 11:27 pm
Man patinka žodis „spėriai”. Mano buvęs šefas sakydavo, kad dirbti reikia „spėriai”.
Fredis* liepos 20th, 2009, 11:29 pm
Kadangi Musė vaizduoja, kad nuėjo miegoti, tai tenka tą patį padaryti ir kitiems…
Musė liepos 20th, 2009, 11:31 pm
O man patiko paskutinis Fredžio sakinys, vos iš juoko nuo kėdės nenusiridenau. Visos realios būtybės užgniaužę kvapą laukia, kol Fredis teiksis pasiūlyti joms išsiųsti savo nuotrauką. Kurgi ne
Ligita liepos 20th, 2009, 11:35 pm
Muse, jis jau vienąkart siūlė… Zitai ir man. Ir sakė, kad pageidautinos apimtys: „90 x 60 x 90″ O ne, išdaviau, gausiu į snukį dabar =)
Valentinai, o gal gali tiksliau? Užsimušdama perėjau per kelis įrašus, bet trūko kantrybė
Musė liepos 20th, 2009, 11:38 pm
Ligita, šakės tau dabar
Jo, ten buvo gera diskusija, aš nustojau ją skaityti, nes kuo toliau skaičiau, tuo durnesnė ir ribotesnė jaučiausi. Romas valdo. Įdomu, kas jis iš tikrųjų?
Valentinas liepos 20th, 2009, 11:59 pm
http://racas.lt/citata-244-kaip-egzorcistai-jaunima-nuo-demonu-gelbejo/#comment-32151
Čia temoje apie egzorcistus. Kažkaip neišmokau nurodyti konkrečius komentarus. Romas kaip ir valdo, bet jis pats pripažino, kad nei jis nei mokslas neturi supratimo kaip materija pavirsta gyvybe ir ne paprasta, bet netgi mąstančia. Įdomiausia, kad jis atisako pripažinti savo laisvę.
Tipas Katinas liepos 21st, 2009, 2:10 am
Muse,
nieko aš Tamstai neberašysiu, tik papasakosiu vieną istoriją:
prieš kažkiek metų mokslininkai Naujojoje Gvinėjoje aptiko gentį, kuri buvo įsitikinusi, kad pasaulis baigiasi už šalia tekančios upės. Po kelių tyrinėjimo mėnesių vienas mokslininkas turėjo išvykti, o tam reikėjo persikelti per upę. Sėkmingai pasiekęs kitą krantą, mokslininkas pamojavo ranka aname krante likusiems gentainiams, tačiau jie neatsakė pamojavimu. Klausinėjami paaiškino, kad mokslininko paprasčiausiai nebematė, nes jų supratimu, jo jau nebebuvo, t.y., jis jau buvo už pasaulio krašto.
Toks gyvenimas, vieniems vandenynai ne riba, kitiems sava upė – pasaulio kraštas.
Ligita liepos 21st, 2009, 2:35 am
Oho, na ir diskusija, Valentinai, galvą net suspaudė beskaitant
Savu laiku ir man reikėjo ten įsiterpti x))
Gerbiamas Tipai Katinai, kol kas į jūsų su Muse ginčą nesikišu, nes tikiuosi, kad praeis…
Fredis* liepos 21st, 2009, 9:01 am
Valentinui, Ligita, su Muse neklabu,
puikus įrodymas, kad romas nėra vien „atomų sankaupa”, jis net siūlo šypsotis:
Fredis*
Liepa 12, 2009 10:22 ryte
Dar dėl tų atleidimų skriaudėjams…
Nežinau nė vieno, kuris nepadavė pareiškimo atsiimti žemę, kitą nusavintą, pavogtą nuosavybę, kaip ir nežnau nė vieno skriaudėjo, kuris būtų atlyginęs žalą.
Tuščiažodžiavimas, proginis rašinėlis, realybėje vyksta tikras, realus gyvenimas. Šypsosi atgavę, atsiėmę turėtą žemę/nuosavybę, turintys geras profesijas, nesuvargę, laimingi žmonės, o rūškani – nelaimėliai.
1 Geras
romas
Liepa 12, 2009 10:39 ryte
Fredi, pats kalbi kaip tikras materialistas. Laimingas yra ne tas, kuris daugiau turi, o tas kuriam visko užtenka. Labai, tarp kitko, teisingas rašinys. Nebūtina visą laiką save lyginti su kitais ir galvoti, kad esi nuskriaustas. Galimai esi apdovanotas kitu turtu – pvz. sveikata arba bent jau sveikais dantimis. Visada galima paieškoti pagrindo džiaugtis gyvenimu, o jei šypsosies, padarysi gerą darbą kitam, nes mažų mažiausiai nesugadinsi svetimo džiaugsmo
Valentinas liepos 21st, 2009, 9:12 am
Tai va aš irgi sakau, kad vien tik atomų sankaupa nepaaiškina kodėl romas taip protingai rašo. Juk jeigu visi būtume atomų sankaupos, tai teoriškai tie patys atomų judesiai galėtų sugeneruoti lygiai tokį pat rezultatą. Taigi, suspaudus atitinkamus mygtukus, gautume antrą romą. O romas juk vienintelis.
Fredis* liepos 21st, 2009, 9:29 am
romas apie tai kam mes šypsomės:
„Žmogus galvoja kuriantis rytojų, bet iš tikro jis yra tik savo smegenų reakcijų transliuotojas, o tai kas ten įvyksta, įvyksta dėl aplinkos poveikių, genetikos, vidaus chemijos (ką įkvėpiau, suvalgiau) ir elektrinių reiškinių. Visa aplinka sukasi priežasčių/pasekmių rate, o žmogus yra tik vienas to pasaulio elementų. Nors jis turbūt nėra elementas, o greičiau reiškinys, labiau panašus į vėją, lietų arba griaustinį, nes gyvastis esti šalia tos anglies junginių krūvos, kuriai šypsomės veidrodyje, bet yra tos krūvos veiklos rezultatas”.
romą galima cituoti ir cituoti, bet tai geriau daryti laisvu laiku, ate…
Ligita liepos 21st, 2009, 12:28 pm
Gal pas Romą (man nesirašo mažąja, nors reik) atomų sankaupos pasiekusios tokį lygį, kad ne mums, mirtingiesiems, suprast
Šiaip su juo ir pajuokauti galima, prisiminiau kaip pokštavom dėl tų psichiatrinių ir jis prisijungė teigdamas, kad sveikų žemėj yra tik apie 5 proc., o ir šie, tikėtina, kosmonautai x)) Žodžiu, su juo viskas gerai. Įsigilinusi, leidžiu sau teigti, kad jis mokslų daktaras arba gydytojas. Reikia fiksuoti, kuriuo laiku sėdi prie kompiuterio ne darbo reikalais. Chirurgas dieną tikriausiai nesėdėtų. Tai va.
Fredis* liepos 21st, 2009, 12:41 pm
Ligita, atsiviliok romą pas save, pakamantinėsime kas jis toks, dar paklausinėsim kas mums neaišku, šiaip protingi gali būti bet kas, ne tik mokslų daktarai, chirurgai, psichiatrai, neurochirurgai ir t.t.. Koks nors laikrodininkas, batsiuvys, prekiautojas arbūzais gali būti ne mažiau įdomus.
Ligita liepos 21st, 2009, 1:03 pm
Fredi, aš sutinku, nes protas toks subtilus dalykas: vieniems susiformuoja iš knygų, kitiems – iš gyvenimiškos patirties, tretiems – ir iš to, ir iš to
Beje, nieko aš neviliosiu. Telieka tai tau… =))
Fredis* liepos 21st, 2009, 6:19 pm
A.Račas ištrynė štai tokį nekaltą komentarą, kurį pakartosiu čia:
Gydytojų gildijoje šūdaėdžių procentas ypatingai mažas.
Pats profesijos pavadinimas – tik įsiklausykite – gydytojas…
Hipokrato priesaika ir visa kita…
Įsivaizduokite moksleivį, kuris 10-12 klasėje planuoja studijas medicinos fakultete…
Vėl Tinklaraštininkui gavosi naiviai komiškas įrašas, bet juk vasara, skaitytojai nereiklūs, nors už vieną klaidą reikėtų nusukti ausį („džiaugiuosi už abu šiuos gydytojus”?)
Ligita liepos 21st, 2009, 6:29 pm
Tai, žinoma, ten ištrynė, o pas Ligitą viskas tinka
Dar pradėk man krauti panaudotą tualetinį popierių, iš vis bus gražu.
Fredis* liepos 21st, 2009, 6:37 pm
Ištrynė ir mdxacuk’o komentarą, mūsų gretos didėja
,
kurio komentaras buvo apie tai, kad abu paminėti gydytojai gali džiaugtis patekę į pono Vilniaus eks mero J.Imbraso draugiją (teigiami herojai), o ne PKN Orleno operatoriaus Edvino…
na, važiuoju nusimaudyti prie ežero, vėl linksma, gera nuotaika, gyventi tikrai nenuobodu, lausiu Musės, ką šiandien ji man pasakys…
Ligita liepos 21st, 2009, 7:17 pm
Tinkamiausias laikas taškytis ežere: 11-14 h dienos. Vėliau tik įsilieji į ruonių kolektyvą. Gerai, ramiai, lauk Musės ir jos bikinio!
Musė liepos 21st, 2009, 10:10 pm
Ištrynė ir mdxacuko komentarą???? Negaliu patikėti, A. Račas rimtai iškasė mums karo kirvį.
Fredis* liepos 21st, 2009, 10:17 pm
Šiandien Tinklaraštininkui buvo bloga diena,
humoro jausmas nuslinko į kulnis.
Valentinas liepos 21st, 2009, 10:50 pm
Jei kam įdomu, įdėjau naują seriją:
http://fotofragmentai.shutterfly.com/197
Tipas Katinas liepos 21st, 2009, 11:03 pm
Labai patiko.
Fredis* liepos 21st, 2009, 11:11 pm
Labai geros Ligitos nuotraukos iš festivalio „Sietynų Ežerai”, dar niekas nepagyrėte, o Valentinas kartojasi, padvelkė monotonija, „nukirpti” vaizdai jau pradeda erzinti, kai tokių nuotraukų pažiūri virš šimto – norisi bėgti už kampo išsivemti, pasaulis atrodo nykus nykus ir labai sustabarėjęs, medinis.
Musė liepos 22nd, 2009, 12:35 am
Fredi, blogai matyt pasimaudei? Paskaityk dar kartą savo paskutinį komentarą, parše.
Tipui – paskaičiau jūsų pamokslą, jeigu teisingai suprantu, moralas yra toks: jei man nepatinka jūsų slapyvardis, reiškia – aš esu ribotas ir tamsus žmogus. O jei dar man jūsu šukuosena nepatiktų – tuomet turbūt būčiau apskritai pirmykštis žmogus.
Valentinai, man patiko paskutinė serija – įdomi mintis ir daug gerų kadrų.
Ligita liepos 22nd, 2009, 12:52 am
Ačiū, Fredi, kad bent tu mane pagyrei (na, dar kažką teigiamo Taškas rašė), esu dėkinga
Tačiau Valentino nuotraukos tikriausiai ne visus taip nuteikia kaip štai nuteikė tave. Man, pavyzdžiui, jo stilius patinka. Rūpi klaust, kuriuose pasaulio kraštuose visi tie žodžiai pagauti – Lietuvoje ar ne tik. Beje… Gaidžiai „kiečiausi”! B)
Musė liepos 22nd, 2009, 1:01 am
Ar matėte šitą, nerealus!
http://www.youtube.com/watch?v=SPjqEs_h2Go
Ligita liepos 22nd, 2009, 1:50 am
Oho, puikiai
Tiesa, užmiršau ankstesniam komentare pataisyti Fredį – ne „Sietynų Ežerai”, bet „Ežerų Sietuva”
)
Zita liepos 22nd, 2009, 5:08 am
Fredi, nenuostabu, kad tau nepatiko Valentino nuotraukos, nes tu mėgsti matyti daug ir iškarto. Fragmentai nebeleidžia blaškytis, lieka tik išgryninta mintis. Man labai patiko, ypač tai, kad lyg ir jaučiasi, kad turėtų būti didmiestis, bet nebėra to didmiesčiui būdingo chaoso.
Sėkmės Valentinai.
Fredis* liepos 22nd, 2009, 6:45 am
(pakoreguotas komentaras)
Zita, Muse, aš tik norėjau pastūmėti Valentiną tolimesniems ieškojimams, su šiomis kompozicijomis ir techninėmis priemonėmis jis jau pasiekė tobulybę, prdėjo įkyriai kartotis, erzinti žiūrovą. Išgryninti estetiški vaizdai gali slėpti autoriaus vidinę tuštumą. Norėčiau, kad menininkas pademonstruotų, atskleistų kitą` savo asmenybės pusę – gaivališką, vitališką, nerimastingą.
Auksinis kardas liepos 22nd, 2009, 10:32 am
Liežuvis sunkiai vartosi todėl, kad jaučiama atsakomybė kalbėti tiksliai ir naudingai, be to – profesiniai tokių poreikių pėdsakai. Atitinkamai galima pasidžiaugti atsirandančiais privalumais. Kai kas tokios atsakomybės jaučia gerokai per mažai
O štai Tipą Katiną siūlyčiau mylėti ir gerbti, juolab smarkiai įtariu kas tai per tipas, net gal buvau iš arčiau matęs
Musė liepos 22nd, 2009, 11:35 am
Fredi, na dabar kai parašei normaliai, tai visai kitas reikalas, nei „norisi bėgti už kampo išsivemti”
Kaip gerai, kad nespėjau apie romą kokios nesąmonės leptelėti (o jau buvo ant liežuvio galo), jis pasirodo čia skaito.
Fredis* liepos 22nd, 2009, 12:29 pm
Muse, vyrai gerbia vieni kitų nuomonę net jei ji yra aštri. Vertinant meną negali būti jokio melo ir sentimentalumo. Žinau tik vieną įžeidų vyrą, jo vardas Tinklaraštininkas. Nežinau ar jis bobiško būdo, ar tik depresija, atostogų nebuvimo sindromas, pervargimas kankina, tačiau tai yra greičiausiai yra riboto akiračio, uždarumo pasekmė. Prašau neužmiršti, kad jis yra už mus vyresnis 1O-25 metais, ilgesnį laikotarpį gyveno už geležinės uždangos, mes ilgam buvome atskirti nuo europinės filosofinės ir estetinės minties, kuri teigia, kad visuopmenę sudaro atskiri individai.
Muse, kokios dabar vyksta batalijos dėl „surūdijusio vamzdžio” Neries krantinėje, nors europiniu, pasuliniu mastiu tai yra baisi seniena, man ji jau net neaktuali, į šį kūrinį žiūriu kaip į enciklopedinį, chrestomatinį kūrinį, pademonstruotą daugelyje šalių jau seniai. Pas mus sukėlė sprogusios bombos įspūdį ir emocijų pliūpsnį, gal ir gerai, geriau vėliau negu niekada,
rašau padrikai, baisiai šnd užsiėmęs…
Valentinas liepos 22nd, 2009, 12:53 pm
Kažkada Auksinis Kardas viename komentare minėjo, kad turi įgimtą, vidinę nuojautą atsirinkti vertingą literatūrą skaitymui. Kadangi AK atsirado šiame, anot Račo, literatūriniame bloge, galėtų šią savo savybę kaip nors pademonstruoti. Galų gale Taškas reguliariai pateikia nuorodas, aš pateikiu fotkes, Fredis – yra tiesiog Fredis. Būnant Ligitos bloge tinginiauti negalima, reikia nusipelnyti.
Auksinis kardas liepos 22nd, 2009, 2:15 pm
Kaip reikia RAŠYMU pademonstruoti atsirinktus SKAITINIUS?
Matyt, vardinti knygų stirtą (tiksliau -as) ant naktinio (tiesą sakant, irgi nevisai) stalelio?
Jei nerandate ką paskaityti, galiu ir rekomenduoti: šiuo metu skaitau „Vanity Fair”, skamba labai šiuolaikiškai, pasiėmiau rusišką vertimą, nes knygyne ilgai besimėtęs originalas buvo nupirktas anksčiau nei pagaliau užsimaniau, o lietuviško vertimo PLB – toks beveidis, rodos nėra net autoriaus piešinių, o ir mūsų vertimų kokybiškų ne per daug. Yra senesnis lietuviškas leidimas, bet jo tuokart negavau – šis gal skaitytųsi padoriau. Praeitos vasaros pradėtas „Dekameronas”, irgi panašios klasikos pobūdžio, guli – girdžiu, ir Jankauskas iš liaudies lėšų tokią pirko
Nesenai perskaičiau per kelias dienas tokią „1978″ – galiausiai labai netgi savotiška, nors vietomis ir atrodė primityvokai.
Dar guli stumiami atversti „Making Globalization Work”, „Spiritual Capital” – kažkaip pagauni knygos vagą, ją žinodamas palieki atvirą vardan kitos, atrastos. Kartais pareini dabaigti. Sparčiau, visgi, stirtos AUGA.
Tos stirtos, pažiūrėjau nuėjęs, beviltiškai aukštos vardinti. Iš labiau traukiančių greičiau grįžti – Kuzmos Petrovo Vodkino tomas (originale), skaičiau su dideliu malonumu. Dar reikėtų paskubėti vardan „Simplify Your Life. Supaprastinkite savo gyvenimą.” – labai naudinga knyga tokiems gyvenime apsivertusiems pusmenininkiams, kaip mes čia.
Ir panašiai – jei teisingai pagavau prašymą, tai bent pabandžiau ir teisingai atsakyti. Ko skaityti neverta: kaip taisyklė jokia marketingo kerais knygyne platinama knyga to neverta, nebent tai „Lengvo būdo” knygos ar Jamie Oliveris – šios šlovę pelno teisingai. Kaip taisyklė patikrinu išpardavimus: štai, gražiausias Aldonos Gustas „Jetzt/Dabar” eilių su piešiniais albumas – 3,40Lt. Panašus Juozo Tisliavos „Tawa Nouson” – iš nukainavimų, o vertingas. Bendras patarimas: atsivertus perbėgti tekstą – ar jis įtaigus, ar jo tekstūra atrodo įdomi? Gerų knygų jau teksto ištrauka kelia kokybės pojūtį, įtraukia, norisi skaityti. Gal pats leidimas įspūdingai sumanytas? O gal tema, minčių santrauka atrodo svarbi? Tuomet, aišku, verta sužinoti kas ten viduje.
Valentinas liepos 22nd, 2009, 2:43 pm
Matosi, kad pataikiau į mėgstamą temą
Aš irgi tiek kiek spėju perskaityti nusiperku per išpardavimus. Buvau Pegaso išpardavimų knygyne Norfos bazėje. Visai neblogas pasirinkimas. Nusipirkau penkias knygas po 3,5,7 ir 9 litus. Yra daug vaikiškų knygų, kas man aktualu.
Auksinis kardas liepos 22nd, 2009, 3:26 pm
Štai ir aš stengiausi rinkti vaikams naudingą biblioteką – laimei, dukrai patinka skaityti, ir tokiu būdu galiu daryti įtaką per įtaisomus vertesnius skaitinius. Amžius toks, kai pamokymai virškinami sunkiai
Su „Pegasu” Klaipėdoje kažkaip nuo pat jų pradžios susidraugavome, esu aptikęs puikių pasiūlymų, o ir nemažai importinių įsitaisiau ten. Dar pas mus žymesnės „Baltos lankos” – bet po to, kai iš jaukios palėpės su išskirtine aura persikraustė į „Akropolio” arklides vardan apyvartų – atsiprašau, ten atsilieku iš reikalo. Jie irgi dabar nemenkai spaudžia ant nukainavimų, nemažai vaikiškų – būtent to, skaitytojai, ir norime. Knygų prekyba buvo nusivažiavusi į žiauraus brangumo lankas, o dabar vėl darosi demokratiška – ačiū krizei.
Na, ir bukinistiniuose verta panardyti – kainos patrauklios, leidiniai su istorijos kvapeliu, įvairovė – didelė. Tik skaityk. Va, buvau ant dienų ir savo autoriteto Heinricho Biolio tomelį parsinešęs. Dar Majakovskį už 2 litus, erdvės pojūčiui
Ligita liepos 22nd, 2009, 9:22 pm
Fredi, jau pats savo komentarus koreguoji (žr. prierašą)? =P
Būtent, Valentinai, mikliau mikliau darbuojamės x))
Pagaliau atsirado žmogus (t.y. Auksinis Kardas) padėsiantis man ginti knygas kaip itin vertingą bei nemirtingą kūrinį nuo įvairaus pobūdžio kritikos strėlių!
Kai Valentinas lepterėdavo ką nors, kartais manydavau, kad jau viena nesusitvarkysiu. Na, o aš… Nesakysiu ką šiuo metu skaitau. Tik užsiminsiu, kad vos ne kas antram sakiny rašomas žodis „liudija”
R.Medinis liepos 22nd, 2009, 9:35 pm
Gražuva. Štai Auksinis Kardas pabėrė literatūros – neskaičiau anei nei vienos… Ką čia neskaičiau – net neįsivaizduoju kas tai per knygos ar autoriai (na išskyrus gal Oliverį ir Majakovskį..). Na jeigu dar Romas pareis, išvis mesiu čia rašyti (ką beveik jau ir darau dėl laiko stokos), bet net ir skaityti..
Manau, kad internetinių dienoraščių skaitymas, komentarų rašymas yra savotiška priklausomybės forma. Kaip ir kiekviena priklausomybė reikalaujanti laiko resursų. Tiesiog neišmatuojami tyrimų dirvonai psichologams ir psihiatrams…
Ligita liepos 22nd, 2009, 9:58 pm
R.Medini, nesinervink – visų pasaulio knygų visvien neperskaitysi. O ir nereikia. Jeigu visi skaitytų vienodas knygas ir vienodai jas vertintų, tuomet būtumėm klonai. Taip nėra. Beje, kaip tik reikia džiaugtis, kad atradai kažką naujo, neregėto, nes tokiu atveju praplėtei savo akiratį. Tačiau prisipažinsiu, jog ir man ne visi, Auksinio kardo išvardinti, autoriai girdėti… Buvo!!! x)
Dėl priklausomybės formos sutinku. Ir ji kaip reikiant siautėja! Siaubiakas! Kur dėtis?:O
Tipas Katinas liepos 22nd, 2009, 10:25 pm
Baikite čia visi plunksneles viens prieš kitą kedenti! Visi margi, visi gražūs, visi skanūs. Žinokite geram katinui ir povas nėra per didelis:) Bus jums pūstis, kai koks katinas tik šniūr, šniūr, cap calap, trekšt, trekšt, niam, niam mugurgt:)
Ligita liepos 22nd, 2009, 10:37 pm
Kas čia prieš ką kur kaip kedena?
Aš nieko nekedenu, rami sėdžiu, na, ne visai rami, truputį judu. Bet prašom, Tipai Katinai, į mane nesikėsinti, nes, spėju, nesu labai gardi!
Tipas Katinas liepos 22nd, 2009, 10:49 pm
Matote, gerbiama Ligita, priklauso koks katinas pro šalį dzybins. Aš buvęs bomžas (Jūs žinote) tai dar prisimenu, kaip viskas skanu. Atrodydavo, pamirkytą kokiame srėbale pagaliuką sugraužtum. Tai štai jei toks sliūkintų pro tuos besikedenančius… kas žino, kuo baigtųsi, bijau vienas kitas nuskrist ir nespėtų, ir plunksnelės pasklistų:(
Valentinas liepos 22nd, 2009, 10:57 pm
Aurelijaus nuotykiai tęsiasi.
Aurelijus ir Perla. Ar jie gali turėti bendrą ateitį? O gal Perla pasirinks Julių? Ar gali iš dviejų pusvyrių pasidaryti vienas vyras?
Atsakymų ieškokite naujame Aurelijaus gyvenimo būdo fotovideo žurnale čia:
http://fotofragmentai.shutterfly.com/aurelijus
Fredis* liepos 22nd, 2009, 11:06 pm
Ką jūs čia plepate nesąmones?!
Kai dienos slenka vis žemyn, metai po metų kartojasi tas pats ritmas, tik šiemet ypatingai viskas blogyn, tokia jausena lyg srovė būtų pagavusi valtelę, o netrukus už kelių posūkių Niagaros krioklys… srovė dar negreita, bet greitai pagaus skiedrelę tokiu greičiu, kad jokių šansų išsigelbėti, tai žino tik nedaugelis, jūsų nekankina nerimas ir beprasmybės jausmas?
Pažiūrėkit į tos turkės akis iš tik ką atitrepsėto keliems šimtams žmogelių tarptautinio šokėjėlių festivalio Utenoje „Ežerų Sietuva”. Jūs tik pažiūrėkit…
Valentinas liepos 22nd, 2009, 11:08 pm
Fredi, ką gėrei?
Fredis* liepos 22nd, 2009, 11:14 pm
nuėjau pažiūrėti į šaldytuvą, dviese su partnere, drauge po vieną Budweiser, Czech Imported Lager, labankat, šiandien anksti kėliaus
Auksinis kardas liepos 22nd, 2009, 11:42 pm
Su priklausomybėm – reikalas visai tikras, esame tik pačioje pradžioje suvokimo apie tokias problemas ir jų mastelius. Bent jau „Simplify Your Life” bei „4 valandų darbo savaitė” kalbama kaip tvarkytis ir su laiko stoka: privalome kažko atsisakyti. Kadangi Internetas yra besotis laiko rijikas, kuriam niekuomet nebus gana (naujienos visą parą, svarbos regimybė – aukšta, žinių apimtys – beribės, pramogų – taipogi), siūlyčiau tai perprasti kuo anksčiau ir rasti savo tvardymosi būdus. Minimose knygose galima aptikti patarimų kaip tokie dalykai turi būti daromi.
Visai kita – knygos: jos baigtinės, be to yra labiau atsakingai ar kūrybingai paruoštos, nei daugelis žinių tinkle, iš esmės prilygstančių TV žinioms. Jos ir lengviau valdomos – padėti šonan didelės pastangos nereikia.
Tipas Katinas liepos 22nd, 2009, 11:44 pm
Tai jei teisingai supratau, tie du pūkuotieji leidžia Valentinui jaustis jų šeimininku? Ir abu nebeaiškios orientacijos? Du pusvyriai ar dvi pusmoterės? Tokie du ono? Tai kas tas juodasis? Kaimynas? Ar šiaip prašalaitis? Du kilmingi ir vienas kažkoks pusbomžis? Ar bent vienas jų moka rašyti ir skaityti>
Tipas Katinas liepos 22nd, 2009, 11:51 pm
Auksini Karde, atsipalaiduokite, perskaitykite ką pats parašėte ir atsipalaiduokite. Internetas ne tik laiką ryja, jis žmogų su visais patrakais nekramtęs stemplėn nuleidžia. Vėlu jau ir nebelyja, atsipalaiduokime, o kai ilgai sėdi internete, tai ir miegą dar atima. Nespėji bluosto sudėti, jau brėkšta, keltis metas.
Auksinis kardas liepos 22nd, 2009, 11:55 pm
http://en.wikipedia.org/wiki/České_Budějovice
Auksinis kardas liepos 23rd, 2009, 12:01 am
Va, va, o keltis tikrai teks anksti ir dar iš pat ryto rizikuoti gauti tūkstantines baudas už transporto priemonės naudojimą be teisių (nes naudojimas kaip tik susijęs su tikslu gauti teisę – aiman, kaip viskas PAINU!).
Nors parašiau tai, ką norėjau – gal to nenorėjo rašyti Tipas Katinas, bet argi sakiau, kad jis norėjo?! Labanakt, katinėli, mūsų visų kažkas laukia. Galbūt.
Virtualioji apžvalgos aikštelė Nr. 11 - Ligi Dangaus liepos 23rd, 2009, 12:59 am
[...] Labiausiai komentuotas įrašas: Viena saldi pusės torto diena [...]
Ligita liepos 23rd, 2009, 1:17 am
Aurelijus valdo!!!
Bet pala pala… Perla? Kai tik perskaičiau tavo komentarą ir dar nebuvau pažiūrėjusi nuotraukų, pamaniau, kad apie maniškę kalbi x)) Viskas. Reikės gvildenti mintį kaip virtualią aikštelę praplėsti vaizdais…
Fredis* tikrai apgirtęs. Rytoj raudonuos perskaitęs savo mintis =O
Aaaaa, apie tai, kaip atsitraukti nuo kompiuterio jau esu rašiusi, bet humoristiškai, tai, matyt, labai neprisidėjau sprendžiant šią aktualią šiuolaikinės visuomenės problemą!
Gerai, baigiu, o tai dar paaiškės, kad ir aš „apsinešusi”
Matotaupa liepos 23rd, 2009, 8:42 am
Kažkaip įtartinai jūs čia visi gražiai kalbate. Atrodo, kaip nekaltų avelių sambūris (ar vilkų su avelių kailiais?).
Po A.Račo puslapio, čia atrodo taip nerimą keliančiai ramu.
Na na, reikės dar patikrinti keletą kartų, ar čia tik apsimeta ar ištikro tokie geriečiai pasidaro apsilankę …
Musė liepos 23rd, 2009, 9:43 am
Aurelijus – tobulybė! Bet mano triušis irgi nepėščias.
Ko kimbate prie Fredžio, taip gražiai parašė – man irgi užplaukia nerimo ir baimės dėl ateities bangos. Ypač metų pradžioje, kai krizė atrodė žiauri, kai pasidarė neramu dėl savo darbo vietos, pradingo saugumo jausmas.
Bet dabar aš į ateitį žiūriu labai optimistiškai, viskas čia bus gerai, Amerika jau atsigauna, prekyba auga kelintą mėnesį iš eilės, akcijų rinkos kyla, pasaulis brenda iš krizės. Fredi, labai padeda kokio rimto tikslo išsikėlimas – aš pvz. sugalvojau stoti dar pasimokyti. Gal nori kartu?:) Stojam pvz. į TSPMI, kodėl gi ne? Aš tau duočiau nusirašyti
Fredis* liepos 23rd, 2009, 10:01 am
Muse, mielai, būsiu studentas ir aš !
Fredis* liepos 23rd, 2009, 10:10 am
Ta nuotrauka, kur turkė suspaudusi savo kumštukuose mūsų vėliavą yra beveik tobula,
,
manau, kad ir mano vakarykštis komentaras apie Nerimą, Ateitį ir kritimą nuo Niagaros krioklio (11:06h) – taip pat tobulas
tik Ligita tegul jį truputį patobulia, išmeta nereikalingas prie žodžių prilipusias raides,
tekstą surenku lyg ir teisingą, paspaudžiu POST ir kažkodėl įrašas susimala, kame reikalas?
Ligita liepos 23rd, 2009, 1:20 pm
Matotaupa, smagu, kad esi nusiteikęs tyrimams. Nujaučiu, kad gautas rezultatas tave nustebins! x))
Muse, gražiai, beveik be klaidų Fredis* parašė, tačiau, po paibeliais… Iš kur pas mus Niagaros krioklys?!
Fredi, tavo įrašą sumalė „Budweiser, Czech Imported Lager”, ne aš
Ligita liepos 23rd, 2009, 1:21 pm
P.S. O gal tu, Fredi, prašei, kad ištaisyčiau? Tai tuoj…
Ligita liepos 23rd, 2009, 1:24 pm
Jau
Musė liepos 23rd, 2009, 1:28 pm
O ne, mokinys pralenkė mokytoją, Ligita baigia iš Artūro persivilioti pusę komentatorių
Pratęsiant Auksinio kardo taip šauniai pradėtą temą apie knygas – šiandien su nuolaida Pegase nusipirkau savo kultinės knygos naują leidimą – A. Munthe „Knyga apie San Mikelę”. Buvau pamiršusi ją įtraukti į savo Topą, bet ji ten patenka be konkurencijos.
Fredis* liepos 23rd, 2009, 1:29 pm
Ligita, nori temą įrašui duosiu? Paimk tą vieną nuotrauką, kurią aš čia minėjau (turkė su Liet. valstybine vėliava), išdidink ją ir pateik skaitytojams ką ji reiškia, kokias prasmes mato, vieną aš jau išsakiau – valtelė link Niagaros krioklio, kiti dar šmtus prasmių įžvelgs.
Žinau, kad būna konkursas – Metų pasaulio nuotrauka, dalyvauja visų pasaulio agentūrų fotografai, šiap mėgėjai, išsiūsk ją tarptautiniam žiuri. Visos galimybės tapti laureate, piniginis prizas, šlovė ir t.t….
Musė liepos 23rd, 2009, 2:01 pm
Valentinai, kaip pakomentuotum šitą filmuką?
http://www.youtube.com/watch?v=45FJOUHLT3Y
Valentinas liepos 23rd, 2009, 2:49 pm
Nesuprantu:
Ką čia komentuoti?
Kodėl aš turiu komentuoti?
Musė liepos 23rd, 2009, 3:03 pm
Atsiprašau, neaiškiai suformulavau. Čia vienas iš IKI rinkodaros bajerių, aš tik klausiu, ar tau patinka idėja ir išpildymas. O klausiu būtent tavęs, nes kažkodėl esu susidariusi nuomonę, kad tu apie tai išmanai. Persiprašau, jei klystu.
Fredis* liepos 23rd, 2009, 3:19 pm
Kai pamačiau, kad Musė nori Valentino komentaro apie filmuką – net žagtelėjau, maniau, kad aoie tą kur pas Tinklaraštininką įkėlė („Durex”).
Musė liepos 23rd, 2009, 3:21 pm
Valentinas ryškiai tą patį pagalvojo
Oi negaliu!
Musė liepos 23rd, 2009, 3:23 pm
Ne, apie Durex tegu Valentinas su Romu filmukus vienas kitam rodo
Dar Mykoliukas galėtų apie tai autoritetingai pasisakyti – gal kas žinote, Mykoliukas eilinį kartą išvarytas iš Račo, ar ne?
Fredis* liepos 23rd, 2009, 3:31 pm
Romas su Valentinu tie du policininkai paskutiniame epizode?
Muse ,man šis darbas (IKI rinkodara) nepatiko, buduliškas, turi būti lengva, kažkas skrendančio, laisvo, nevaržomo, kaip Durex.
Kaip alternatyvinis darbas, vienas iš keliolikos – gali, kad ir budulius pritraukti, kad neitų jie į Maximą.
Musė liepos 23rd, 2009, 3:43 pm
Romas su Valentinu = Liolekas ir Bolekas
Valentinas liepos 23rd, 2009, 4:29 pm
Puikus virusinio marketingo pavyzdys. Kiek suprantu, ši nuoroda keliauja ir plečiasi pakankamai stipriai. Visokios Musės, tampa IKI nemokamos reklamos agentės. Iš esmės to ir reikia.
Dėl išpildymo galima ginčytis, bet, kiek suprantu, IKI orientuojasi į aukštesnių pajamų klientą, o tokie mėgsta pasišaipyti iš budulių.
Valentinas liepos 23rd, 2009, 4:29 pm
Nežinau kaip jums, bet man šiandien Račo blogas labai sunkiai kraunasi ir šiaip labai lėtas. Fredi, tavo darbas?
Fredis* liepos 23rd, 2009, 4:31 pm
Muse, prisipažink, čia tavo darbas?
Gerai pagalvojus – visai nieko, puiku !
Fredis* liepos 23rd, 2009, 4:34 pm
Jo, pas račą būti koktu, šlykštu, maniau dėl to, kad nuo pat ryto lyja, bet nustojo – tas pats.
Musė liepos 23rd, 2009, 4:40 pm
Fredi, kas – Račo puslapio nulaužimas? Ne, ne mano, aš taip smarkiai technologijose nesu pažengusi
Valentinai, taikliai. Ikiai ir Login’e buvo nominuoti už geriausią virusinę kampaniją, bet nelaimėjo. Puikiai dirba, man patinka.
Ligita liepos 23rd, 2009, 4:40 pm
Fredi, laikykis, tu gali neapsivemti už kampo…:) Būtinai sudalyvausiu „Metų pasaulio nuotraukoj”. Užimsiu II vietą, Valentinas I-ą.
Valentinai, man tai nusibodo visos šitos marketinginės akcijos, kurias po to platinam mes, paprasti piliečiai. Atsimeni, kai aš sunkmečio batoną neva reklamavau, dar kažką. Kodėl taip nutinka, kad norisi visiems rodyti tokius dalykus? :OO
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 4:42 pm
nea, ten sunkios, konstruktyvios, sudėtingos, esmingos problemos, todėl ir atsidarinėja kaip betoniniai šliuzai.
Ligita liepos 23rd, 2009, 4:45 pm
Mm, aišku
O kaip maniškis puslapis – lengvai atsidaro? Pati tai kartais gana ilgai darbuojuos x))
Arba žinot ką – ten apgultis!!! Na, populiarumas, visa kita.
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 4:50 pm
Pas Ligitą – ligi dangaus, net įkvėpti gera, net lietui lyjant saulė šviečia, net naktį gūdžiausią lakštingalos skaidrina, net kėslą pikčiausią niekais verčia, žodžiu valio Ligitai !
Valentinas liepos 23rd, 2009, 4:50 pm
Ligita,
Kai nustosi skrajoti lingvistiniuose padebesiuose, susidursi su pasauliu, kuriame, buvę lingvistai sėdi visokiose kontorose ir iš kurių jų vadovai reikalauja rezultato. Gal tada suprasi koks yra svarbus ir garbingas paprasto vadybininko darbas. Ir gal tada atlaidžiau žiūrėsi į visokius bandymus padaryti pinigų, nes net ir už šios reklamos slypi aibės žmonių kasdieninio išgyvenimo dilemos. Iki turi kasininkes, valytojas, kepėjas, mėsininkus, vairuotojus, sandėlininkus, produktų vadybininkus, sekretores (buvusias lingvistes), marketingistus ir t.t., kuriems bus labai gerai, jei IKI šios reklamos dėka parduos daugiau. Taip pat reikia suprasti, kad už jos slypi tokių pat kaip mes vidutinių vadybininkų triūsas, idėjos, mintys, stresas, ateities planai ir t.t. Jei paaiškėtų, kad ši reklama bloga arba kenksminga, iš darbo skristų koks nors 28 m. buvęs lingvistas, dirbantis marketingo vadybininku. Palaikykime juos visus. Solidarizuokimės.
Ligita liepos 23rd, 2009, 4:58 pm
Valentinai, tai kad aš neskrajoju lingvistiniuose padebesiuose, jau seniai vaduojuosi iš klaikių kasdienybės gniaužtų. Bet netriedžiu, šypsaus. O man nusibodo tik dėl to, kad sunkiai suvokiu žmogaus psichologiją – žiauriai įdomu kas ten galvoj vyksta, kad norisi rodyti visiems, pasakoti.
Ačiū, Tipai Katinai!
Musė liepos 23rd, 2009, 5:05 pm
Valentinai – 10 balų. Man nesunku sugaišti 3 sekundes ir persiųsti nuorodą, jei tuo bent kiek prisidedu prie įmonės, patenkančios į didžiausių Lietuvos darbdavių dešimtuką ir sumokančios krūvas mokesčių į biudžetą, sėkmės. Kažkaip daug žmonių nesupranta, iš kur tie pinigai į biudžetą patenka, tik visi gali pamokyti, kaip juos padalinti.
Fredis* liepos 23rd, 2009, 5:12 pm
Šitiems gigantams ( Maxima, Rimi, IKI, Norfa) gailesčio ir sėkmės nereikia linkėti. Pirmas būsiu už tai, kad paagituoti ką nors išleisti video klipuką, raginantį eiti į mažas specializuotas parduotuvėles, pirkti produktus turguje tiesiai iš ūkininko, paslaugas iš namudininkų, patentininkų, smulkaus verslo atstovų ir t.t..
Valentinas liepos 23rd, 2009, 6:05 pm
Džiugu sužinoti, kad Fredis myli tetas kepančias bulkutes kepyklėlėse. Keista sužinoti, kad Fredis nekenčia tetų, kepančių bulkutes IKI parduotuvėje. Tai tik plebsas.
Fredis* liepos 23rd, 2009, 6:12 pm
Valentinai, sutik, kad per greitai mes suliberalėjome, įžengė maximos į miestelių centrus su savo nešvariomis kojomis kaip sovietų tankai 1940-aisiais. Tą Mindaugo gatvėje Maximą žmonės kada nors susprogdins neapsikentę kaip Buškevičiaus vyrukai Kryžkalnio Madę…
Fredis* liepos 23rd, 2009, 6:15 pm
Kryžkalnio Magdė http://kauno.diena.lt/dienrastis/kita/starta-sovietiniu-paminklu-griuciai-dave-kaunas-47059
Valentinas liepos 23rd, 2009, 6:19 pm
Sutinku. Aš pats pirkčiau bulkutes iš privačios tetos. Tik kad tokių nėra:(
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 6:24 pm
Buvo šiltos, tik nuo keptuvės su pieneliu, kakava Pilies gatvėje. Nebėra. Bet buvo. Prieš pusmetį. Dabar nebėra
Fredis* liepos 23rd, 2009, 6:33 pm
http://www.tripadvisor.in/Restaurant_Review-g274951-d1148078-Reviews-Italiska_Kepyklele-Vilnius.html
Fredis* liepos 23rd, 2009, 6:34 pm
Įkėliau jums nuorodą iš Domininkonų gatvės, itališka kepyklėlė,
truputį kantrybės
Valentinas liepos 23rd, 2009, 7:54 pm
Buvau tenai du kartus. Pirmą kartą pasitiko niūrios, pavargusios, samdytos tetos. Antrą kartą buvo normaliau. Kepa skaniai, bet vieta yra tragiškai nepakeliui. Be to, privažiavus nėra kur pastatyti mašinos. Be to, jie nepriima kortelių, o kai aš kelis kartus ėjau pro šalį, kaip tik neturėjau grynų. Žodžiu, ta vieta yra tik viena iš egzotiškų senamiesčio lankytinų vietų. Gaminiai visai neblogi.
Man reikia tokios vietos, kur užeičiau kiekvieną dieną, nes tuos gaminius reikia valgyti šviežius.
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 7:55 pm
Ačiū išsistudijavau žemėlapį. kai bus įpūdžių, pasidalinsiu:)
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 8:01 pm
Tose vietose auto geriausiai palikti Vokiečių g. Pakeliui Stiklių bistriukas? na, kažkas tokio, visai nieko, yra prancūziškų ragelių, dar aplink keli neblogi taškai, o po to ir kepyklėlė netoli.
Fredis* liepos 23rd, 2009, 8:01 pm
Toje vietoj nebuvau, tik nuogirdos, sako, kad kaina neatitinka kokybės, eilinė duoninė ir šaltos tetos, įdomu ką Musė žino apie šią vietą? Šiaip esu šykštus, kepinukais nesimėgauju, skanaisia – egzotiški džiovinti vaisiai su avižų dribsniais, užpilta šiltu pienu, tai mano pusryčiai jau daug metų…
po to seka priešpiečiai, gausūs pietūs, pavakariams arbata su kuo nors, gali būti ir pyragaitis, vakarienę galiu ir praleisti
Ligita liepos 23rd, 2009, 8:30 pm
Gerai jau gerai, nujaučiu, kad pasikarščiavau. Sau tyliai gvildensiu psichologinius niuansus apie reklamų naudą ir žalą
O mažų parduotuvėlių esama, bet manau, kad už vis geriausia namie bulkutes kepti! Mmm, būdavo kokių gardžių prikepa močiutė. Vidurį iškabindavom, tik po to kraštus suvalgydavom =P
Tipas Katinas liepos 23rd, 2009, 8:48 pm
Gerbiama Ligita,
gal Jums neteko, bet ne taip seniai Didžiojoje gatvėje šalia Amatininkų užeigos buvo nelabai prabangi, bet švari ir tvarkinga parduotuvė-kepyklėlė, kur visada rasdavai bent septynių – aštuonių rūšių šiltų, su minkštu viduriu:) bandelių. Rudenį, žiemą vaikais vedini pro tą kvapą nepraeidavo…
Ligita liepos 23rd, 2009, 9:20 pm
Ech, gerbiamas Tipai Katinai, neteko ten užklysti. Apskritai – tris kursus baigiau Vilniuj ir vis dar deramai neįsilieju į didmiesčio gyvenimą. Turbūt reikėtų dažniau leisti į paieškas =)
O aš tik dabar susigaudžiau, kad pro tą Fredžio itališką kepyklėlę mokslo metais kone kasdien vaikštau. Va, ir foto yra iš ankstesnių laikų (įraše minimas ir Valentinas!) – http://ligita.xz.lt/porcija-ledu-ir-iamzinti-vilniaus-kampeliai/
Fredis* liepos 23rd, 2009, 9:26 pm
Šių dienų Vilniaus pagrindinis meninio kultūrinio gyvenimo akcentas yra ne kepyklėlės, o naktinis kinas
http://www.piano.lt/ , visa Vilniaus grietinėlė, snobai – dabar tenai, tame tarpe ir Musė, o mane šiandien apėmė toks tingulys, kad niekur nesijudinu, tiesior gera tingėti ir žiūrėti į Vilniaus dangų, visada plaukia pavakare karšto oro balionai …
Ligita liepos 23rd, 2009, 9:42 pm
Cha, tik užėjus į šitą puslapį padvelkia klasika ir nugludintais kampais
Žinai ką? Prisimenu, kad Taškas kažkada įnirtingai įrodinėjo, jog jis snobas. O man dabar atrodo, jog jis toks nėra.
Oro balionai! Ir aš juos ne sykį mačiau – ir bendrabuty, ir kambarėly gyvendama. Net turiu nuotraukų, bet trūksta cinkelio, kad parodyčiau
Fredis* liepos 23rd, 2009, 9:49 pm
ten giliau panaršius aprašyti visi filmai kurie demonstruojami, tame tarpe ir šiandieninis, po atviru dangumi. Nebylus kinas, įgarsinta gyvai (orkestras), atmosfera – superinė, kažkas nerealaus…
Ligita liepos 23rd, 2009, 11:37 pm
Mm, po atviru dangumi… Šiandien ruošiausi pasitrankyti po naktinę Uteną, bet vieno laido neradau ir įsiutau. Tad nėjau :O
Musė liepos 24th, 2009, 10:45 am
Fredi, iš kur žinai, kad aš ten vaikštau? Nors gal ir pati užsiminiau. Buvau dviejuose kino seansuose – labai patiko, filmus gyvai įgarsina džiazo muzikantai, vieną kartą buvo A. Gotesmanas, nuostabiai įgarsino. Labai norėjau nueiti į vakarykštį renginį, turėjo būti puikus, bet buvau pakviesta į kitą vietą.
Fredis* liepos 24th, 2009, 10:48 am
Muse, turiu bjaurią savybę nuspėrti ką veiki, kas esi.
Musė liepos 24th, 2009, 11:07 am
Tu man rimtai jau kažkoks įtartinas – Kretą atspėjai, dabar vėl…
Dėl bandelių kepyklos – aš turiu nerealų tašką visai prie namų, galiu Ligitai išduoti. Švečenkos g., kur ta buvusi didžiulė gamykla, kurioje dabar visi loftus įsirenginėja, yra maža privati kepyklėlė, jie tortus pagal užsakymus kepa, net neturi normalios parduotuvės, parduoda tiesiai iš cecho. Niekur niekada nesu pirkusi skanesnių keksų, pyragėlių, jie dar karšti būna. Tai va.
Ai, dar norėjau atsakyti Fredžiui apie tą mažųjų prekybininkų, kepyklėlių ir t.t. pralaimimą kovą prieš didžiuosius prekybos centrus. Jie pralaimi kovą ne dėl aukštesnių kainų, jie pralaimi, nes nesugeba atrasti savo nišos, nesugeba patenkinti pirkėjų poreikių.
Aplink mano namą yra 3 mažos maisto produktų parduotuvėlės. Aš jose beveik niekada neperku, nors į jas galėčiau praktiškai su šlepetėmis nueiti, nes:
1. Nepriima kortelių, o aš dažniausiai neturiu grynų
2. Mielai užbėgčiau prieš darbą šviežių bandelių – jos visos dirba nuo 9
3. Kažkodėl nė viena nesusiprotėja prekiauti braškėmis, trešnėmis – pirkčiau kasdien
4. Vienoje parduotuvėje prekiaujama PILSTOMU alkoholiu. Ta prasme, gali nusipirkti stiklinę vyno…. Galite įsivaizduoti, kokia publika ten būriuojasi ir koks tvyro kvapelis…
5. Kitoje būna tik tas sintetinis pienas, kuris metus laiko išbūna šviežias.
Ir t.t. Ir jokios maximos čia ne prie ko.
Fredis* liepos 24th, 2009, 11:19 am
ačiū Musei už nuoširdų straipsnį-atsakymą, o dabar visi marš prie darbų, kad užsidirbti stiklai pilstomo vyno !
Ligita liepos 24th, 2009, 9:26 pm
Muse, dėkui, kad išdavei nerealų tašką, reiks neužmiršt užlėkt, kai būsiu Vilniuj =)