Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Papasakosiu jums vakarykštį savo nutikimą. Taigi… Taip kuičiuosi po visokiausius praeities daiktelaičius, kaip pasakytų Pepė – džiugenas, mėtau lauk ko nereik, kakta braukau rank…, tfu, ranka kaktą braukau net užkaitusi, tik žiūr vienu momentu: o kas gi čia?! Mažutėlis popieriaus kubikėlis (žr. nuotrauką) priraizgytas raidžių. Imu skaityt: „1. Atomo sandara: centre teigiamas branduolys, o jame protonai ir neutronai, aplink skrieja…“ Ei, brolyčiai, turbūt mokyklinių laikų „špargalkę“ būsiu atradusi! Ką ten turbūt?!! Iš tikrųjų! Įsigilinusi supratau, kad tai chemijos pamokai skirtas paruoštukas:) Prašau, tik nebarkit manęs stipriai. Formulėse ir atominėse reakcijose nesu labai didelė specialistė… Be to, aiškiai prisimenu, kad šitą spausdintą (!) gaminį man bendraklasė tąkart įdavė. Nors gal naudojaus aš juo… Bet šiaip, žinokit, galiu patikinti, kad nusirašinėdavau (ne) per dažniausiai. Štai vienintelį kartą, kai nusirašinėjau per istoriją, iki šios dienos prisimenu – maniau iš baimės virsiu bala. Gi sėdėjau pirmam suole tiesiai priešais mokytojos stalą! Per lietuvių kalbą nusirašinėti nereikėdavo. O ir nebūtų buvę įmanoma. Dievulėliau, kažkaip net tų laikų pasiilgau… Iš jų topų topas – bebėgant trenktis į matematikos mokytojo pilvą! Kas trenkėsi? Tai, žinoma, aš;))
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Zita liepos 9th, 2009, 2:00 pm
O žiūriu, Ligita dar nesugadinta gyvenimo
„špargalkes” viešina (prisipažįsta klydus) ir raudonuoja (teisinasi).
Ech… taigi geri tie laikai buvo.
Vis tik manau, kad kai tokia mokymo sistema, tai tos „špargalkės” ir buvo priemonė vaikų kurybiškumui ugdyti. Ir čia, aišku, ne mokytojų nuopelnas. Be to, kol ten viską smulkiom raidytėm surašai tai dar šį tą ir išmoksti.
Ričardas liepos 9th, 2009, 2:22 pm
O studentai groja armonikelem dabar?
Eugenijus liepos 9th, 2009, 3:33 pm
He he prisimenu ir as tuos laikus. Irgi ne per dazniausiai nusirasinedavau, bet niekad nenaudodavau tokiu mini kubiuku
Nemokedavau elgtis su jais… pasimesdavo jie man staigiai tarp pirstu
Musė liepos 9th, 2009, 4:22 pm
Zita, kokiom dar smulkiom raidytėm surašai?
Viskas su kompu šiais laikais, pačiu smulkiausiu šriftu surenki ir pasidarai tokią ilgą armoniką. Mes universitete pasiskirstydavom, kas kiek temų turi suvesti. Taip nieko ir neišmokau:((
Valentinas liepos 9th, 2009, 5:08 pm
Muse,
Jei univere būtum mokiusis, o ne špargalkes rašiusi, nejaustum dabar kompleksų prieš šefą ir kolegas baigusius Rygos Stokholomo ekonomikos mokyklą.
Musė liepos 9th, 2009, 5:13 pm
Nieko aš nejaučiu – pas mus ketina kurti profsąjungas ir mane nori iškelti į pirmininkes
Vos nenumiriau iš juoko. Musė – profsąjungos pirmininkė! Iškart Fredis socialiste apšauks. Šiaip manau, kad profsąjungos yra blogis, trukdantis įmonei sunkiais laikais elgtis lanksčiai. O be to, toks titulas CV tikrai nepuošia. Ką manai?
Zita liepos 9th, 2009, 5:33 pm
Muse, o gal tavo vadovaujama frofsąjunga būtų gėris
Ligita liepos 9th, 2009, 6:26 pm
Ričardai, žiūrint ką tu laikai grojimu armonikėlėmis? Ar muzikiniu požiūriu, ar „špargalkiniu”? Jei pastaruoju, kas labiau tikėtina, tai galiu patikint, kad beveik baigiu užmiršt nusirašinėjimą. Jau geriau per egzaminą kraupų įvertinimą gausiu nei kraupiai skrisiu iš universiteto!
Zita, jūs teisi, bent jau aš tai dažniausiai rašydavau smulkiomis raidelėmis ranka, ant tokių lapelių su kvadratėliais, kad tilptų delnan.
Eugenijau, iš šitos tavo komentaro vietos: „pasimesdavo jie man staigiai tarp pirstu” prisiminiau kaip sykį vienam bendraklasiui buvo. Taip priėjo mokytoja prie jo ir sako: „Parodyk ką ten turi?” Tasai toks gyvybingas, kad šoks iš suolo mosikuodamasis: „Kas kas?!!”, o paslaptingasai lapelis ir išskrido! xDDD
. liepos 9th, 2009, 8:44 pm
Špurgės man būdavo geras dalykas, kad ją darydamas sukoncentruoji viską maksimaliai minimaliam plote. Praktiškai pasinaudoti sunkiai gaudavosi.
Vieną kartą pavyko puikiai, kolegė buvo paruošusi gal 10 pieštukų KONSTRUKTOR ant jų briaunų adata užrašiusi formules.
Dar kolegės turėjo privalumą špurges užsikišdamos po kojinėm.
O tuometiniame KPI buvo sugalvotas ir įdiegtas konvejeris – pirmasis ( stipriausias ) paima du lapelius, pagal vieną išlaiko egzą, o antrąjį išsineša ir perduoda kitam. Tas pasiruošia -staigiai viską makaulėn ir traukia bilietą , o paduoda dėstytuvui tą gautąjį ir t.t.
Fredis* liepos 9th, 2009, 8:55 pm
Laba diena, Muse, aš neapšauksiu tave, profsąjungos yra gerai, visuomenės civilizuotumo požymis, beje, vakar tik atsitiktinumo dėka nebuvau išmestas iš mūsų bičiulio tinklaraščio, tiksliau išmetė ir vėl grąžino. Istorija paprasta – jau užbanintas ėjau Gedimino prospektu, bet sutikau Artūrą einantį į Gedimino 9 nusipirkti nupigintų samdinio marškinių. Grįžęs į ofisą iškart puoliau prie kompiuterio ir pagyriau tinklaraštininką kaip šauniai atrodo ir štai aš vėl gyvas !
Komentaras, įsiutinęs Artūrą – alfoj http://www.alfa.lt/komentarai/straipsnis/?id=10280692
Fredis* liepos 9th, 2009, 9:12 pm
Kai dar kartą paskaičiau ką prirašiau, tai darau išvadą, kad trečiadienio rytas buvo sunki diena, matyt buvau labai ne nuotaikoje, tai ir pripyliau kas ant liežuvio galo buvo. Tinklaraštininko nuotaika matyt irgi buvo ne pati geriausia ir … įvyko iškrova.
. liepos 9th, 2009, 9:29 pm
Musė teisi – Vakarų fronte nieko naujo.
Gaila nūnai dvikovos nebemadingos, įvyktų tokia ir vienu Artūru arba Fredžiu būtų mažiau. Kiti (ir aš) – bet ką berašydami prisimintų Petro Pirmojo ukazą:
„Piši, daby glipostj tvoja byla vidna i posle”
Ligita liepos 9th, 2009, 9:31 pm
Fredi, gerai, kad Artūras šitą komentarą alfon ir įdėjo, o tu pats juo pasigyrei, nes tikrai šaunu darsyk susipažint su tavo „prakilnia”, necenzūruota asmenybe… Aš net ir būdama labai ne nuotaikoje taip neparašyčiau…
Taške, pala pala, papasakok apie tą konvejerį plačiau =P Tu, žinoma, stipriausias būdavai?
Valentinas liepos 9th, 2009, 10:35 pm
Pasirodo alfoje yra kažkoks Pikasas, kuris yra didžiausia rakštis Račo vienoje vietoje. Prisimenate mane Virgis klausinėjo apie Pikaso? Gal Pikasas tai Virgis?
Muse, tai, kad tave nori skirti profsąjungų vadove tave teigiamai charakterizuoja. Reiškia esi principinga ir sąžininga ne tik pas Račą, bet ir darbe. Tačiau tai parodo ir tai, kad kolegos tavęs nepažįsta, nes dešiniųjų pažiūrų konservatorių gerbėja, kurios idealas Rasa Juknevičienė, ne pats geriausias pasirinkimas profsąjungų lyderiui.
Šiaip manau, kad daug kas priklauso ir nuo vietos, kurioje dirbi ir nuo veiklos tipo. Galvoju, kad mano santykiai su darbdaviu yra ne tokie, kaip aprašė Marksas, o kaip paslaugos kliento ir pirkėjo. Darbdavys iš manęs perka paslaugą, t.y. mano sugebėjimus, kompeteciją, rezultatus, kuriuos mano darbas atneša. Savo ruožtu aš galiu rinktis ar darbdavio siūlomos sąlygos mane tenkina ir jei matau, kad man jis netinka, visada galiu laisvai parduoti save kitam. Todėl jokios profsąjungos čia nepadės. Svarbiausia auginti kapitalą, t.y. save patį ir galėsi su darbdaviu kalbėti kaip lygus su lygiu. Per šią krizę mūsų kompanijoje atleidome nemažai darbuotojų, tačiau tai buvo patys blogiausi, mažiausią pridėtinę vertę kuriantys darbuotojai. Apie gerų atleidimą niekas net negalvoja.
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 1:10 am
Gerbiama Ligita,
gal nebūtina taip save smerkti, kad sutikote paimti iš draugės špargalkę, kad nesiekėte ja naudotis, bet draugė įbruko, nenorėjote įžeisti, teko vardan draugystės keletą kartų žvilgtelėti, o kadangi tai chemija, tai gal ir daugiau.
Nesigraužkite, nes tai tik rodo Jūsų polinkį mąstymui, subtiliai abstrahuotam pasaulio supratimui, o ne smulkinimui į atomus ir molekules. Tai neabejotinai talentingo ir kūrybingo žmogaus požymiai, puoselėkite juos, kaip pirmus gležnus pavasario žiedelius. Tapsite gerumu, pozityvu, gėriu ir optimizmu reprezentuojanti savo tautą ir valstybę išdidžiai skambančioje Europos tautų brolijoje:)
Fredis* liepos 10th, 2009, 12:49 pm
Ligita, kodėl apibūdindama mao asmenybę, parašei „prakilni”, gal galima be kabučių? Rėžk viską tiesiai šviesiai.
Sakinys, įžeidęs tinklaraštininką, galėjo būti šis:
„Kai tuščios akys, surambėjusi širdis, tai ką jūs galite pasakyti atsitiktinai užklydisiam nuobodžiaujančiam skaitytojui, kuris sėdi kontoroje ir kartais pasismagina pasiskaitinėti tokių pat bepročių minčių?”
Prašau atkreipti dėmesį į žodžius „tokių pat bepročių „. Tai mane apibūdina kaip savikritišką.
Dar aš ne kartą komentaruose pastebėjau, konstatavau faktą, kad tinklaraštininkas nenusipirko viešbutyje Palangoje maitinimo paslaugų, nes kaina pasirodė per aukšta. Tai buvo traktuota kaip nuolatinis užgauliojimas.
Atsakykime sau į klausimą kas yra kurortas Palanga? Man visą laiką pirmiausia į galvą ateina mintis, kad tai turtingų ponų, valdininkijos, prieškario Nepriklausomos Lietuvos Prezidento A.Smetonos poilsiavietė, čia kūrė, vasarojo ir nutapė savo garsiuosius paveikslus lietuvių dailininkas, peizažo meistras, klasikas Antanas Žmuidzinavičius.
Ar gali tokiame kurorte kiekvienas atsitiktinai užklydęs nusipirkti pusryčius? Ar tai užgauliojimas?
Gal tik turtinės padėties konstatavimas, beje, šį faktą konstatavo pats tinklaraštininkas, į šią detalę aš tik dėmesingai pažvelgviau.
Ligita liepos 10th, 2009, 1:04 pm
Valentinai, visko gali būt. Tu kitąkart pabendrauk su tuo Pikasu, gal pajusi Virgio rašymo stilių
Beje, kada įmesi nuotraukų iš atostogų? Vis paspaudžiu ir kaip nėr, taip nėr x))
Gerbiamasai Tipai, o jūs tai mokat šypseną įskelti! Ypač šituo sakiniu: „Tapsite gerumu, pozityvu, gėriu ir optimizmu reprezentuojanti savo tautą ir valstybę išdidžiai skambančioje Europos tautų brolijoje:)” Pasijutau būsima didvyre!! B)
Fredi, nesulauksi, kad nuimčiau kabutes nuo žodžio „prakilnus”. Judu su Artūru pešėtės anksčiau, pešitės ir ateityje. Tu, žinoma, labai ne nuotaikoj būdamas prirašysi nesąmonių, o, nuotaikai grįžus, galvosi ką daryt, kad neatrodytum toks blogas Zitos, Musės ir kitų akyse
Zita liepos 10th, 2009, 1:55 pm
Ligita, manau, kad mes visi darom vieną didelę klaidą. Štai jį: „pešėtės anksčiau, pešitės ir ateityje”. Ir nesvarbu, kad pacitavau jūsų žodžius, bet tai yra aplamai daugumos klaidinga nuostata: tai ką žmogus darė anksčiau, darys ir ateityje. Nesąmonė, žmonės keičiasi, tik mes su tokia nuostata to nebematom. Gal laikas ir mums pradėti keistis ir pirmiausiai nusiimti šitus akidangčius.
Fredis keičiasi ir tikrai į gerąją pusę, o kai kurie nenori to matyti. Kodėl? Ar tik ne todėl, kad tada nebebus ko apkaltinti. Fredis sugeba į save pasižiūrėti ir būtent šito dalyko reikėtų mums visiems pasimokyti.
Man labai patiko šitas Fredžio komentaras:
„Kai dar kartą paskaičiau ką prirašiau, tai darau išvadą, kad trečiadienio rytas buvo sunki diena, matyt buvau labai ne nuotaikoje, tai ir pripyliau kas ant liežuvio galo buvo. Tinklaraštininko nuotaika matyt irgi buvo ne pati geriausia ir … įvyko iškrova”.
Atsiprašau Fredi, kad aš čia taip tave paanalizavau, tikiuosi neįžeidžiau
Ligita liepos 10th, 2009, 2:10 pm
Arba nebebus ko ginti… Zita, prieš ką nors teigdama pirmiausiai gerai pagalvokit – ar aš visada sakiau, kad Fredis* blogas, oj koks blogas? Beje, labai gerai pagalvokit – pereikim per visus šiuos mėnesius ir pan. O aš tuo tarpu kukliai patylėsiu.
Norėčiau tikėti, kad žmonės keičiasi. Štai ir pati stengiuosi keistis. Vos pajuntu, jog galėtų kažko manyje būti mažiau, kažko daugiau, iškart puolu mąstyt – kaip veikti ir tada pirmyn. Tai nuostabu. Nors ir nelengva.
Gerai, kaip ir žadėjau, einu kukliai patylėsiu.
Fredis* liepos 10th, 2009, 2:29 pm
Ar jūs kada matėte įsižeidusį Fredį
?
Musė liepos 10th, 2009, 3:17 pm
Mačiau
Valentinas liepos 10th, 2009, 7:27 pm
Aurelijui vakar įsisiurbė erkė. Ta proga nuvažiavo pas veterinarą. Skubu nuraminti gerbėjus visoje Europoje, katinams erkės nekenksmingos. Tai dar kartą patvirtina (anot mano brangiausiosios), kad katinai yra tobulybės ir jiems nėra ko lygintis su žmonėmis ypač vyrais.
Aurelijus oriai išlaikė įprastines skiepijimo ir vaistų nuo kirminų priėmimo procedūras. Šiuo metu lauke medžioja balandžius. Kai mano draugas pamatė vakar kaip jisai tai daro, tarė:
- Jis turbūt galvoja, kad yra plokščias ir žalias
Zita liepos 10th, 2009, 8:53 pm
Na čia man dar naujiena, nežinojau, kad vartodama įvardį „mes” bedu pirštu į kažką konkrečiai. Visada maniau, kad sakydama „Mes” turiu galvoje ir save. Na, bet Ligita geriau žino žodžių reikšmes
tada atsiprašau, įžeidžiau iš nežinojimo.
Zita liepos 10th, 2009, 8:57 pm
Valentinai, tai turėjo būti atkakli erkė, kad per toookį kailį prasibrautų. Gerai kad Aurelijus toks šaunuolis, o va maniškė…jai kad suleisti vaistus reikia ne tik kantrybės, bet ir jėgos. Atrodo, kad jinai laaabai bijo skiepų
Ligita liepos 10th, 2009, 10:03 pm
Siaubas!;O Musė įsižeidusi, kad kažkada įsižeidė Fredis*, Zita įžeidžiu veidu žiūri į įsižeidusią Ligitą ir negana to, mano stabuko katinui vakar įsisiurbė erkė!! Štai kur verda tikrasis gyvenimas
Ligita liepos 10th, 2009, 10:14 pm
P.S. Tipai, ar Toja dalyvaus rinkimuose? Brolis jau rikiuoja dalyvius.
Fredis* liepos 10th, 2009, 10:26 pm
Kažkas turi įvykti, liepos 12-tą Dalios inauguracija, o po to dviem dienom prie jūros, važiuokite, žmonės, prie jūros, nors į Palangą, kitą savaitę – geras oras http://weather.edition.cnn.com/weather/intl/forecast.jsp?locCode=UVKL&zipCode=233752657675
Valentinas liepos 10th, 2009, 11:21 pm
Na štai ir pagaliau sudėjau nuotraukas iš Šventosios. Yra viena-kita iš Palangos ir Klaipėdos. Susikūriau naują puslapį, taip, kad labai neteiskite:)
http://fotofragmentai.shutterfly.com/
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 11:43 pm
Gerbiamieji,
Gerbiamo pono A.R. tinklaraštyje dvi temos, susijusios tarpusavyje, tačiau ar katinui ten vieta rašyti? Net jei tai Tipas Katinas. Taigi, atsiprašydamas gerbiamos Ligitos, kelis sakinius parašysiu jos tinklaraštyje, na taip noriu išsisakyti, taip noriu, o daugiau neturiu kur.
Taigi, moksleivės rašinukas. Tūkstantmečiam žmogui akualios tik maksimum kelių paskutinių metų Lietuvos aktualijos… keistoka. Tačiau keisčiausias raktinis rašinio sakinys: „jis tikisi, kad Lietuva žemiau nepuls ir jam neteks mirti su gėdos katinu, ant krūtinės”. Nieko nesuprantu, prie ko čia katinas? Ir kodėl nihilizmą sieja su katinu?
Tačiau ryšį su rašiniu apie Lietuvos stabus matau. Apie katinus ten nėra, bet nihilizmas Lietuvai ir lietuviams dar didesnis. Pasirodo, net formali pagarba nueinančiam, noras turėti bent kokią, na tegu ir susikurtą gyvenimo, aplinkos, ateities iliuziją, susietą su kitu žmogumi yra blogai. Nes tai gresia Lietuvos puolimu dar žemiau ir “mirtimi su gėdos katinu ant krūtinės”. Mano katiniškas kailiukas šiaušiasi, baisuūūū.
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 11:48 pm
Gerbiama Ligita, tuoj Toja atkeliaus
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 12:06 am
Pone Fredi*,
taip negalima, reikėjo paprašyti mano sutikimo. Įtariu, vaikystėje katinams be leidimo ant uodegų tarškynes rišote? Įsižeidžiau visa savo katiniška širdyte.
Fredis* liepos 11th, 2009, 12:13 am
Nieko panašaus, man Katinai – šventi gyvūnai,
paskubėjau publikuoti, nes žinau, kad tekstas neužpatentuotas. Dabar viskas tinklaraštinko rankose – priimti jį ar trinti. Taip ir sužinosime ar jis gerbia katinus, ar tik savo vilkšunį.
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 12:51 am
Pone Fredi,
aš truputį apie kitką.
Reikalas tas, kad žinau, jog A.R. retsykiais čia užsuka, tad būtų ir paskaitęs. Tačiau man visiškai neįdomu atvirai ir konceptualiai polemizuoti su tinklaraščio šeimininku jo paties aplinkoje. Beje, nepritariu kartais ir Jūsų, pone Fredi, pastangoms diskusiją su A.R. paversti beminčiu drebinimu. Tai neprideda nieko skaitytojui, o Jums tiesiog netinka, nes matosi, kad darote tai tyčia, intelektas vistiek kyšo ilgomis ausimis ir suprantančiam atrodote gana juokingai, nesuprantančiam arba nejuokingai, arba kvailai.
Ligita liepos 11th, 2009, 1:53 am
O kodėl būtinai prie jūros? Puikių vandens telkinių visoje Lietuvoje yra. Galit atlėkti ir į Uteną, rasite
Valentinai, pagaliau! Iš pirmo peržiūrėjimo galiu pasakyt, jog… Nerealūs vaizdai!!! Tiesa, tos moterytės man kažkuo magišką kraupulį kelia
Linksmiausiai atrodo, kur šuo nasrus iššiepęs ir ten, kur vyriškis prisnūdęs ant… Susuktos palapinės ar kaip ji vadinasi x))
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 2:22 am
Gerbiamas Valentinai,
Jūsų nuotraukos tiesiog žadą atėmė. Oho.
Net pagalvojau, ko Jums rašinėti visokiuose tinklaraščiuose, kai esate vaizdo meistras? Galite savo mintis fotkėmis pateikti, būtumėte neabejotinas lyderis. Jei taip mokate, tai tikriausiai žinote, kad fotografavimas – tas pats mąstymas, tik vaizdais išreikštas.
Je leisite, maža pastabėlė (kitiems neskaityti, čia Valentinui). Turėkite stiprybės atrinkti. kai daug panašių, net beveik vienodų, kad ir kokios jos techniškos, įdomių rakursų ar šviesos žaismų, deja, jos tampa žodžiais nu, šitą, žinai, jo, tipo, geras. Kiti tuos žodelius pakeičia parinkę iš tarptautinių žodžių žodyno – efektas tas pats. O šiaip – jėga, labai labai patiko. Rytoj parodysiu savo šeimininkams, jei norės ko paklausti, ar atsakysite, gerbiamas Valentinai?
Valentinas liepos 11th, 2009, 10:25 am
Gerbiamas Tipai,
Sutinku, kad mano didžiausia silpnybė yra daugžodžiavimas tiek žodžiais tiek vaizdais.
Klauskite, atsakysiu
Fredis* liepos 11th, 2009, 10:42 am
Iš banalaus peizažo išspausta maximum, nuotraukos apibūdina Valentiną kaip šaltakraujį, ramų, mąslų, lėtą, logišką, turintį išpuoselėtą estetinį jausmą, skonį žmogų.
.
Aš – chaotiškesnis ir nemėgstu technikos (išskyrus automobilius). Man svarbiausia judesys, veiksmas – nebūtinai. Judi, vadinasi gyveni. O dar Ligita klausia – kodėl prie jūros? Lėkčiau toliau, bet mano pasas, vairuotohjo pažuymėjimas – dar seno pavyzdžio. Nemėgstu žeminančių procedūrų prie muitinių, kelių kontrolės postų, akistatų su svetimšalių policija
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 10:47 am
Gerbiamas Valentinai,
nuoširdžiai dėkingas už atsakymus, kurių mano šeimininkas lauktų. Jei Jūs fotografas OHO, tai maniškis oho, bet turi ir savo patirčių ir žinojimų.
Mano šeimininkui štai kas įdomu „ant greitųjų”: didelis ryškumas – kompiuterio ar objektyvo, ar nuostatų foto aparate rezultatas, ar visos nuotraukos „pagautos”, ar yra komponuotų (su paukščiu, su debesimis), koks procentas nuotraukų daryta su štatyvu, kokie santykiai, ypač saulėlydžiuose, diafragmų, išlaikymų ir objektyvų.
Pradžiai tiek, jei nenorite atsakinėti viešai, galite atsakyti adresu: tipas.katinas@gmail.com Konfodencialumą garantuoju aš, TIPAS KATINAS, katino žodis!