Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Papasakosiu jums vakarykštį savo nutikimą. Taigi… Taip kuičiuosi po visokiausius praeities daiktelaičius, kaip pasakytų Pepė – džiugenas, mėtau lauk ko nereik, kakta braukau rank…, tfu, ranka kaktą braukau net užkaitusi, tik žiūr vienu momentu: o kas gi čia?! Mažutėlis popieriaus kubikėlis (žr. nuotrauką) priraizgytas raidžių. Imu skaityt: „1. Atomo sandara: centre teigiamas branduolys, o jame protonai ir neutronai, aplink skrieja…“ Ei, brolyčiai, turbūt mokyklinių laikų „špargalkę“ būsiu atradusi! Ką ten turbūt?!! Iš tikrųjų! Įsigilinusi supratau, kad tai chemijos pamokai skirtas paruoštukas:) Prašau, tik nebarkit manęs stipriai. Formulėse ir atominėse reakcijose nesu labai didelė specialistė… Be to, aiškiai prisimenu, kad šitą spausdintą (!) gaminį man bendraklasė tąkart įdavė. Nors gal naudojaus aš juo… Bet šiaip, žinokit, galiu patikinti, kad nusirašinėdavau (ne) per dažniausiai. Štai vienintelį kartą, kai nusirašinėjau per istoriją, iki šios dienos prisimenu – maniau iš baimės virsiu bala. Gi sėdėjau pirmam suole tiesiai priešais mokytojos stalą! Per lietuvių kalbą nusirašinėti nereikėdavo. O ir nebūtų buvę įmanoma. Dievulėliau, kažkaip net tų laikų pasiilgau… Iš jų topų topas – bebėgant trenktis į matematikos mokytojo pilvą! Kas trenkėsi? Tai, žinoma, aš;))
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Zita liepos 9th, 2009, 2:00 pm
O žiūriu, Ligita dar nesugadinta gyvenimo
„špargalkes” viešina (prisipažįsta klydus) ir raudonuoja (teisinasi).
Ech… taigi geri tie laikai buvo.
Vis tik manau, kad kai tokia mokymo sistema, tai tos „špargalkės” ir buvo priemonė vaikų kurybiškumui ugdyti. Ir čia, aišku, ne mokytojų nuopelnas. Be to, kol ten viską smulkiom raidytėm surašai tai dar šį tą ir išmoksti.
Ričardas liepos 9th, 2009, 2:22 pm
O studentai groja armonikelem dabar?
Eugenijus liepos 9th, 2009, 3:33 pm
He he prisimenu ir as tuos laikus. Irgi ne per dazniausiai nusirasinedavau, bet niekad nenaudodavau tokiu mini kubiuku
Nemokedavau elgtis su jais… pasimesdavo jie man staigiai tarp pirstu
Musė liepos 9th, 2009, 4:22 pm
Zita, kokiom dar smulkiom raidytėm surašai?
Viskas su kompu šiais laikais, pačiu smulkiausiu šriftu surenki ir pasidarai tokią ilgą armoniką. Mes universitete pasiskirstydavom, kas kiek temų turi suvesti. Taip nieko ir neišmokau:((
Valentinas liepos 9th, 2009, 5:08 pm
Muse,
Jei univere būtum mokiusis, o ne špargalkes rašiusi, nejaustum dabar kompleksų prieš šefą ir kolegas baigusius Rygos Stokholomo ekonomikos mokyklą.
Musė liepos 9th, 2009, 5:13 pm
Nieko aš nejaučiu – pas mus ketina kurti profsąjungas ir mane nori iškelti į pirmininkes
Vos nenumiriau iš juoko. Musė – profsąjungos pirmininkė! Iškart Fredis socialiste apšauks. Šiaip manau, kad profsąjungos yra blogis, trukdantis įmonei sunkiais laikais elgtis lanksčiai. O be to, toks titulas CV tikrai nepuošia. Ką manai?
Zita liepos 9th, 2009, 5:33 pm
Muse, o gal tavo vadovaujama frofsąjunga būtų gėris
Ligita liepos 9th, 2009, 6:26 pm
Ričardai, žiūrint ką tu laikai grojimu armonikėlėmis? Ar muzikiniu požiūriu, ar „špargalkiniu”? Jei pastaruoju, kas labiau tikėtina, tai galiu patikint, kad beveik baigiu užmiršt nusirašinėjimą. Jau geriau per egzaminą kraupų įvertinimą gausiu nei kraupiai skrisiu iš universiteto!
Zita, jūs teisi, bent jau aš tai dažniausiai rašydavau smulkiomis raidelėmis ranka, ant tokių lapelių su kvadratėliais, kad tilptų delnan.
Eugenijau, iš šitos tavo komentaro vietos: „pasimesdavo jie man staigiai tarp pirstu” prisiminiau kaip sykį vienam bendraklasiui buvo. Taip priėjo mokytoja prie jo ir sako: „Parodyk ką ten turi?” Tasai toks gyvybingas, kad šoks iš suolo mosikuodamasis: „Kas kas?!!”, o paslaptingasai lapelis ir išskrido! xDDD
. liepos 9th, 2009, 8:44 pm
Špurgės man būdavo geras dalykas, kad ją darydamas sukoncentruoji viską maksimaliai minimaliam plote. Praktiškai pasinaudoti sunkiai gaudavosi.
Vieną kartą pavyko puikiai, kolegė buvo paruošusi gal 10 pieštukų KONSTRUKTOR ant jų briaunų adata užrašiusi formules.
Dar kolegės turėjo privalumą špurges užsikišdamos po kojinėm.
O tuometiniame KPI buvo sugalvotas ir įdiegtas konvejeris – pirmasis ( stipriausias ) paima du lapelius, pagal vieną išlaiko egzą, o antrąjį išsineša ir perduoda kitam. Tas pasiruošia -staigiai viską makaulėn ir traukia bilietą , o paduoda dėstytuvui tą gautąjį ir t.t.
Fredis* liepos 9th, 2009, 8:55 pm
Laba diena, Muse, aš neapšauksiu tave, profsąjungos yra gerai, visuomenės civilizuotumo požymis, beje, vakar tik atsitiktinumo dėka nebuvau išmestas iš mūsų bičiulio tinklaraščio, tiksliau išmetė ir vėl grąžino. Istorija paprasta – jau užbanintas ėjau Gedimino prospektu, bet sutikau Artūrą einantį į Gedimino 9 nusipirkti nupigintų samdinio marškinių. Grįžęs į ofisą iškart puoliau prie kompiuterio ir pagyriau tinklaraštininką kaip šauniai atrodo ir štai aš vėl gyvas !
Komentaras, įsiutinęs Artūrą – alfoj http://www.alfa.lt/komentarai/straipsnis/?id=10280692
Fredis* liepos 9th, 2009, 9:12 pm
Kai dar kartą paskaičiau ką prirašiau, tai darau išvadą, kad trečiadienio rytas buvo sunki diena, matyt buvau labai ne nuotaikoje, tai ir pripyliau kas ant liežuvio galo buvo. Tinklaraštininko nuotaika matyt irgi buvo ne pati geriausia ir … įvyko iškrova.
. liepos 9th, 2009, 9:29 pm
Musė teisi – Vakarų fronte nieko naujo.
Gaila nūnai dvikovos nebemadingos, įvyktų tokia ir vienu Artūru arba Fredžiu būtų mažiau. Kiti (ir aš) – bet ką berašydami prisimintų Petro Pirmojo ukazą:
„Piši, daby glipostj tvoja byla vidna i posle”
Ligita liepos 9th, 2009, 9:31 pm
Fredi, gerai, kad Artūras šitą komentarą alfon ir įdėjo, o tu pats juo pasigyrei, nes tikrai šaunu darsyk susipažint su tavo „prakilnia”, necenzūruota asmenybe… Aš net ir būdama labai ne nuotaikoje taip neparašyčiau…
Taške, pala pala, papasakok apie tą konvejerį plačiau =P Tu, žinoma, stipriausias būdavai?
Valentinas liepos 9th, 2009, 10:35 pm
Pasirodo alfoje yra kažkoks Pikasas, kuris yra didžiausia rakštis Račo vienoje vietoje. Prisimenate mane Virgis klausinėjo apie Pikaso? Gal Pikasas tai Virgis?
Muse, tai, kad tave nori skirti profsąjungų vadove tave teigiamai charakterizuoja. Reiškia esi principinga ir sąžininga ne tik pas Račą, bet ir darbe. Tačiau tai parodo ir tai, kad kolegos tavęs nepažįsta, nes dešiniųjų pažiūrų konservatorių gerbėja, kurios idealas Rasa Juknevičienė, ne pats geriausias pasirinkimas profsąjungų lyderiui.
Šiaip manau, kad daug kas priklauso ir nuo vietos, kurioje dirbi ir nuo veiklos tipo. Galvoju, kad mano santykiai su darbdaviu yra ne tokie, kaip aprašė Marksas, o kaip paslaugos kliento ir pirkėjo. Darbdavys iš manęs perka paslaugą, t.y. mano sugebėjimus, kompeteciją, rezultatus, kuriuos mano darbas atneša. Savo ruožtu aš galiu rinktis ar darbdavio siūlomos sąlygos mane tenkina ir jei matau, kad man jis netinka, visada galiu laisvai parduoti save kitam. Todėl jokios profsąjungos čia nepadės. Svarbiausia auginti kapitalą, t.y. save patį ir galėsi su darbdaviu kalbėti kaip lygus su lygiu. Per šią krizę mūsų kompanijoje atleidome nemažai darbuotojų, tačiau tai buvo patys blogiausi, mažiausią pridėtinę vertę kuriantys darbuotojai. Apie gerų atleidimą niekas net negalvoja.
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 1:10 am
Gerbiama Ligita,
gal nebūtina taip save smerkti, kad sutikote paimti iš draugės špargalkę, kad nesiekėte ja naudotis, bet draugė įbruko, nenorėjote įžeisti, teko vardan draugystės keletą kartų žvilgtelėti, o kadangi tai chemija, tai gal ir daugiau.
Nesigraužkite, nes tai tik rodo Jūsų polinkį mąstymui, subtiliai abstrahuotam pasaulio supratimui, o ne smulkinimui į atomus ir molekules. Tai neabejotinai talentingo ir kūrybingo žmogaus požymiai, puoselėkite juos, kaip pirmus gležnus pavasario žiedelius. Tapsite gerumu, pozityvu, gėriu ir optimizmu reprezentuojanti savo tautą ir valstybę išdidžiai skambančioje Europos tautų brolijoje:)
Fredis* liepos 10th, 2009, 12:49 pm
Ligita, kodėl apibūdindama mao asmenybę, parašei „prakilni”, gal galima be kabučių? Rėžk viską tiesiai šviesiai.
Sakinys, įžeidęs tinklaraštininką, galėjo būti šis:
„Kai tuščios akys, surambėjusi širdis, tai ką jūs galite pasakyti atsitiktinai užklydisiam nuobodžiaujančiam skaitytojui, kuris sėdi kontoroje ir kartais pasismagina pasiskaitinėti tokių pat bepročių minčių?”
Prašau atkreipti dėmesį į žodžius „tokių pat bepročių „. Tai mane apibūdina kaip savikritišką.
Dar aš ne kartą komentaruose pastebėjau, konstatavau faktą, kad tinklaraštininkas nenusipirko viešbutyje Palangoje maitinimo paslaugų, nes kaina pasirodė per aukšta. Tai buvo traktuota kaip nuolatinis užgauliojimas.
Atsakykime sau į klausimą kas yra kurortas Palanga? Man visą laiką pirmiausia į galvą ateina mintis, kad tai turtingų ponų, valdininkijos, prieškario Nepriklausomos Lietuvos Prezidento A.Smetonos poilsiavietė, čia kūrė, vasarojo ir nutapė savo garsiuosius paveikslus lietuvių dailininkas, peizažo meistras, klasikas Antanas Žmuidzinavičius.
Ar gali tokiame kurorte kiekvienas atsitiktinai užklydęs nusipirkti pusryčius? Ar tai užgauliojimas?
Gal tik turtinės padėties konstatavimas, beje, šį faktą konstatavo pats tinklaraštininkas, į šią detalę aš tik dėmesingai pažvelgviau.
Ligita liepos 10th, 2009, 1:04 pm
Valentinai, visko gali būt. Tu kitąkart pabendrauk su tuo Pikasu, gal pajusi Virgio rašymo stilių
Beje, kada įmesi nuotraukų iš atostogų? Vis paspaudžiu ir kaip nėr, taip nėr x))
Gerbiamasai Tipai, o jūs tai mokat šypseną įskelti! Ypač šituo sakiniu: „Tapsite gerumu, pozityvu, gėriu ir optimizmu reprezentuojanti savo tautą ir valstybę išdidžiai skambančioje Europos tautų brolijoje:)” Pasijutau būsima didvyre!! B)
Fredi, nesulauksi, kad nuimčiau kabutes nuo žodžio „prakilnus”. Judu su Artūru pešėtės anksčiau, pešitės ir ateityje. Tu, žinoma, labai ne nuotaikoj būdamas prirašysi nesąmonių, o, nuotaikai grįžus, galvosi ką daryt, kad neatrodytum toks blogas Zitos, Musės ir kitų akyse
Zita liepos 10th, 2009, 1:55 pm
Ligita, manau, kad mes visi darom vieną didelę klaidą. Štai jį: „pešėtės anksčiau, pešitės ir ateityje”. Ir nesvarbu, kad pacitavau jūsų žodžius, bet tai yra aplamai daugumos klaidinga nuostata: tai ką žmogus darė anksčiau, darys ir ateityje. Nesąmonė, žmonės keičiasi, tik mes su tokia nuostata to nebematom. Gal laikas ir mums pradėti keistis ir pirmiausiai nusiimti šitus akidangčius.
Fredis keičiasi ir tikrai į gerąją pusę, o kai kurie nenori to matyti. Kodėl? Ar tik ne todėl, kad tada nebebus ko apkaltinti. Fredis sugeba į save pasižiūrėti ir būtent šito dalyko reikėtų mums visiems pasimokyti.
Man labai patiko šitas Fredžio komentaras:
„Kai dar kartą paskaičiau ką prirašiau, tai darau išvadą, kad trečiadienio rytas buvo sunki diena, matyt buvau labai ne nuotaikoje, tai ir pripyliau kas ant liežuvio galo buvo. Tinklaraštininko nuotaika matyt irgi buvo ne pati geriausia ir … įvyko iškrova”.
Atsiprašau Fredi, kad aš čia taip tave paanalizavau, tikiuosi neįžeidžiau
Ligita liepos 10th, 2009, 2:10 pm
Arba nebebus ko ginti… Zita, prieš ką nors teigdama pirmiausiai gerai pagalvokit – ar aš visada sakiau, kad Fredis* blogas, oj koks blogas? Beje, labai gerai pagalvokit – pereikim per visus šiuos mėnesius ir pan. O aš tuo tarpu kukliai patylėsiu.
Norėčiau tikėti, kad žmonės keičiasi. Štai ir pati stengiuosi keistis. Vos pajuntu, jog galėtų kažko manyje būti mažiau, kažko daugiau, iškart puolu mąstyt – kaip veikti ir tada pirmyn. Tai nuostabu. Nors ir nelengva.
Gerai, kaip ir žadėjau, einu kukliai patylėsiu.
Fredis* liepos 10th, 2009, 2:29 pm
Ar jūs kada matėte įsižeidusį Fredį
?
Musė liepos 10th, 2009, 3:17 pm
Mačiau
Valentinas liepos 10th, 2009, 7:27 pm
Aurelijui vakar įsisiurbė erkė. Ta proga nuvažiavo pas veterinarą. Skubu nuraminti gerbėjus visoje Europoje, katinams erkės nekenksmingos. Tai dar kartą patvirtina (anot mano brangiausiosios), kad katinai yra tobulybės ir jiems nėra ko lygintis su žmonėmis ypač vyrais.
Aurelijus oriai išlaikė įprastines skiepijimo ir vaistų nuo kirminų priėmimo procedūras. Šiuo metu lauke medžioja balandžius. Kai mano draugas pamatė vakar kaip jisai tai daro, tarė:
- Jis turbūt galvoja, kad yra plokščias ir žalias
Zita liepos 10th, 2009, 8:53 pm
Na čia man dar naujiena, nežinojau, kad vartodama įvardį „mes” bedu pirštu į kažką konkrečiai. Visada maniau, kad sakydama „Mes” turiu galvoje ir save. Na, bet Ligita geriau žino žodžių reikšmes
tada atsiprašau, įžeidžiau iš nežinojimo.
Zita liepos 10th, 2009, 8:57 pm
Valentinai, tai turėjo būti atkakli erkė, kad per toookį kailį prasibrautų. Gerai kad Aurelijus toks šaunuolis, o va maniškė…jai kad suleisti vaistus reikia ne tik kantrybės, bet ir jėgos. Atrodo, kad jinai laaabai bijo skiepų
Ligita liepos 10th, 2009, 10:03 pm
Siaubas!;O Musė įsižeidusi, kad kažkada įsižeidė Fredis*, Zita įžeidžiu veidu žiūri į įsižeidusią Ligitą ir negana to, mano stabuko katinui vakar įsisiurbė erkė!! Štai kur verda tikrasis gyvenimas
Ligita liepos 10th, 2009, 10:14 pm
P.S. Tipai, ar Toja dalyvaus rinkimuose? Brolis jau rikiuoja dalyvius.
Fredis* liepos 10th, 2009, 10:26 pm
Kažkas turi įvykti, liepos 12-tą Dalios inauguracija, o po to dviem dienom prie jūros, važiuokite, žmonės, prie jūros, nors į Palangą, kitą savaitę – geras oras http://weather.edition.cnn.com/weather/intl/forecast.jsp?locCode=UVKL&zipCode=233752657675
Valentinas liepos 10th, 2009, 11:21 pm
Na štai ir pagaliau sudėjau nuotraukas iš Šventosios. Yra viena-kita iš Palangos ir Klaipėdos. Susikūriau naują puslapį, taip, kad labai neteiskite:)
http://fotofragmentai.shutterfly.com/
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 11:43 pm
Gerbiamieji,
Gerbiamo pono A.R. tinklaraštyje dvi temos, susijusios tarpusavyje, tačiau ar katinui ten vieta rašyti? Net jei tai Tipas Katinas. Taigi, atsiprašydamas gerbiamos Ligitos, kelis sakinius parašysiu jos tinklaraštyje, na taip noriu išsisakyti, taip noriu, o daugiau neturiu kur.
Taigi, moksleivės rašinukas. Tūkstantmečiam žmogui akualios tik maksimum kelių paskutinių metų Lietuvos aktualijos… keistoka. Tačiau keisčiausias raktinis rašinio sakinys: „jis tikisi, kad Lietuva žemiau nepuls ir jam neteks mirti su gėdos katinu, ant krūtinės”. Nieko nesuprantu, prie ko čia katinas? Ir kodėl nihilizmą sieja su katinu?
Tačiau ryšį su rašiniu apie Lietuvos stabus matau. Apie katinus ten nėra, bet nihilizmas Lietuvai ir lietuviams dar didesnis. Pasirodo, net formali pagarba nueinančiam, noras turėti bent kokią, na tegu ir susikurtą gyvenimo, aplinkos, ateities iliuziją, susietą su kitu žmogumi yra blogai. Nes tai gresia Lietuvos puolimu dar žemiau ir “mirtimi su gėdos katinu ant krūtinės”. Mano katiniškas kailiukas šiaušiasi, baisuūūū.
Tipas Katinas liepos 10th, 2009, 11:48 pm
Gerbiama Ligita, tuoj Toja atkeliaus
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 12:06 am
Pone Fredi*,
taip negalima, reikėjo paprašyti mano sutikimo. Įtariu, vaikystėje katinams be leidimo ant uodegų tarškynes rišote? Įsižeidžiau visa savo katiniška širdyte.
Fredis* liepos 11th, 2009, 12:13 am
Nieko panašaus, man Katinai – šventi gyvūnai,
paskubėjau publikuoti, nes žinau, kad tekstas neužpatentuotas. Dabar viskas tinklaraštinko rankose – priimti jį ar trinti. Taip ir sužinosime ar jis gerbia katinus, ar tik savo vilkšunį.
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 12:51 am
Pone Fredi,
aš truputį apie kitką.
Reikalas tas, kad žinau, jog A.R. retsykiais čia užsuka, tad būtų ir paskaitęs. Tačiau man visiškai neįdomu atvirai ir konceptualiai polemizuoti su tinklaraščio šeimininku jo paties aplinkoje. Beje, nepritariu kartais ir Jūsų, pone Fredi, pastangoms diskusiją su A.R. paversti beminčiu drebinimu. Tai neprideda nieko skaitytojui, o Jums tiesiog netinka, nes matosi, kad darote tai tyčia, intelektas vistiek kyšo ilgomis ausimis ir suprantančiam atrodote gana juokingai, nesuprantančiam arba nejuokingai, arba kvailai.
Ligita liepos 11th, 2009, 1:53 am
O kodėl būtinai prie jūros? Puikių vandens telkinių visoje Lietuvoje yra. Galit atlėkti ir į Uteną, rasite
Valentinai, pagaliau! Iš pirmo peržiūrėjimo galiu pasakyt, jog… Nerealūs vaizdai!!! Tiesa, tos moterytės man kažkuo magišką kraupulį kelia
Linksmiausiai atrodo, kur šuo nasrus iššiepęs ir ten, kur vyriškis prisnūdęs ant… Susuktos palapinės ar kaip ji vadinasi x))
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 2:22 am
Gerbiamas Valentinai,
Jūsų nuotraukos tiesiog žadą atėmė. Oho.
Net pagalvojau, ko Jums rašinėti visokiuose tinklaraščiuose, kai esate vaizdo meistras? Galite savo mintis fotkėmis pateikti, būtumėte neabejotinas lyderis. Jei taip mokate, tai tikriausiai žinote, kad fotografavimas – tas pats mąstymas, tik vaizdais išreikštas.
Je leisite, maža pastabėlė (kitiems neskaityti, čia Valentinui). Turėkite stiprybės atrinkti. kai daug panašių, net beveik vienodų, kad ir kokios jos techniškos, įdomių rakursų ar šviesos žaismų, deja, jos tampa žodžiais nu, šitą, žinai, jo, tipo, geras. Kiti tuos žodelius pakeičia parinkę iš tarptautinių žodžių žodyno – efektas tas pats. O šiaip – jėga, labai labai patiko. Rytoj parodysiu savo šeimininkams, jei norės ko paklausti, ar atsakysite, gerbiamas Valentinai?
Valentinas liepos 11th, 2009, 10:25 am
Gerbiamas Tipai,
Sutinku, kad mano didžiausia silpnybė yra daugžodžiavimas tiek žodžiais tiek vaizdais.
Klauskite, atsakysiu
Fredis* liepos 11th, 2009, 10:42 am
Iš banalaus peizažo išspausta maximum, nuotraukos apibūdina Valentiną kaip šaltakraujį, ramų, mąslų, lėtą, logišką, turintį išpuoselėtą estetinį jausmą, skonį žmogų.
.
Aš – chaotiškesnis ir nemėgstu technikos (išskyrus automobilius). Man svarbiausia judesys, veiksmas – nebūtinai. Judi, vadinasi gyveni. O dar Ligita klausia – kodėl prie jūros? Lėkčiau toliau, bet mano pasas, vairuotohjo pažuymėjimas – dar seno pavyzdžio. Nemėgstu žeminančių procedūrų prie muitinių, kelių kontrolės postų, akistatų su svetimšalių policija
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 10:47 am
Gerbiamas Valentinai,
nuoširdžiai dėkingas už atsakymus, kurių mano šeimininkas lauktų. Jei Jūs fotografas OHO, tai maniškis oho, bet turi ir savo patirčių ir žinojimų.
Mano šeimininkui štai kas įdomu „ant greitųjų”: didelis ryškumas – kompiuterio ar objektyvo, ar nuostatų foto aparate rezultatas, ar visos nuotraukos „pagautos”, ar yra komponuotų (su paukščiu, su debesimis), koks procentas nuotraukų daryta su štatyvu, kokie santykiai, ypač saulėlydžiuose, diafragmų, išlaikymų ir objektyvų.
Pradžiai tiek, jei nenorite atsakinėti viešai, galite atsakyti adresu: tipas.katinas@gmail.com Konfodencialumą garantuoju aš, TIPAS KATINAS, katino žodis!
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 10:57 am
Sveiki, Gerbiamas Fredi*,
štai rimtas Jūsų rašinėlis ir jei jame nebūtų trafaretinio lazdavojimo sakinio „Tokie rašinėliai gimsta socialistų galvose”, skaitytųsi kaip pakankamai solidžiai ir originaliai argumentuotas. Žinoma, atsiprašau už pastabą, na bet ką čia žeistis ant katinėlio:)
Valentinas liepos 11th, 2009, 11:27 am
Gerbiams Tipe,
Nežinau ką jūs turite galvoje „ryškumas”. Jei spalvų intensyvumas, tai aš fotoaparate nenaudoju siūlomų efektų. Daugiausiai ką padarau, tai Photoshope sutvarkau „levels” iki standartinių. Jokių vaizdo aštrinimų, spalvų intensyvinimų nenaudoju. Kartais pareguliuoju kontrastą minimaliai.
Visos nuotraukos pagautos. Niekada nemontuoju nei trinu iš nuotraukų papildomų elementų. Man tai neįdomu. Dėl to paukščio, tai aš irgi buvau nustebęs, kai peržiūrėjau nuotrauką. Kai fotografavau, aš tiesiog dariau antrą nuotrauką iš serijos „Vaizdelis į jūrą”, kurios pirmoji dalis yra čia:
http://fotokudra.lt/img.php?img=48912&nav=aut&page=
Šiose nuotraukose iš Šventosios štatyvo nenaudojau.
Į diafragmos ir išlaikymo santykius dažniausiai nekreipiu dėmesio. Jei darai didelį priartinimą, kaip pavyzdžiui saulėlydžio nuotraukose čia, tai ryškumo gylis savaime tampa mažas, todėl nėra prasmės bandyti jį tolinti. Tai ir statau f ant 3,5. Jei fotografuoju peizažą ir noriu didesnio ryškumo gylio, bei naudoju platesnį kampą, statau ant f8. Visa kita per vidurį darau kaip išeina.
Ligita, aš dar ne toks pakvaišęs fotografas, kad žiūrėčiau kaip piktas šuo urzgia ant mano pabiručio ir vietoj to, kad gelbėčiau – fotografuočiau. To šuniuko tik veido bruožai pikti. Iš tikro jis yra labai jaunas, pagal amžių panašus kaip mano pabirutis. Veislė – sibiro laika. Šeiminninkė sakė, kad labai jautrus maistui ir priežiūrai. Jei kas nepatinka – iš karto duoda dūbą. Šio konkretaus šuniuko brolis jau davė dūbą.
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 12:29 pm
Gerbiams Valentine,
ačiū, tikrai perduosiu šeimininkui Jūsų info. Jis mėgsta fotkinti, daugiausia, žinoma, jo objektyvan patenku aš, nes esu nesusvietnai gražus. Nesvarbu, kad nelaimėjau konkurse, tiesiog gerbiamos Ligitos draugai nespėjo per paskutinę konkurso dieną gerai mane pažinti. Jei gerbiama Ligita leis, parašysiu kodėl esu toks gražus (viskas turi savo priežastis), tuo įžiūriu savo panašumo su gerb. Fredžiu, mėgstu daug šnekėti ir rašyti apie save:)
Ligita liepos 11th, 2009, 1:01 pm
Gerbiamieji, visų pirma norėjau nuo Perlos perduoti linkėjimų
Grįžo pakankamai tvarkinga, tik šonai išryškėję ir galva mažesnė atrodo. Bet šiaip – tfu tfu tfu, sveikutėlė!
Tipai, o jūs norite savo CV paviešinti? Tai prašom x) Beje, prieš Šv. Jonines lyg ir žadėjot rašinėlį, bet turbūt pakeitėt savo nuomonę.
Valentinai, kažkaip nė nepagalvojau, kad tasai vilkšunis galėtų pulti tavo pabirutį, nors prisipažinsiu, jaunas jis man nepasirodė. O nepagalvojau, nes taviškis atrodo gana vikrus vaikis, nors ir pavaizduotas iš nugaros =))
Fredis* liepos 11th, 2009, 2:03 pm
Jei gali – nerašyk (tinklaraščio – taip pat),
Jei gali – netapyk,\
ei gali – nemeškeriok,
Jei gali – neužsiiminėk automobilų tobulinimu (tiuningu),
Jei gali – neskraidyk oro balionu, parasparniu, nenerk į gelmes…
Jei gali – nefotogtafuok – mažiausiai kenskmingas hobis artimiesiems, nes vyras kartais būna šalia šeimos, mažiausiai finansinių ir laiko išlaidų, daug prifotkina į šeimos albiumą, paskui būna kas veikti ilgais vakarais prie židinio (vartyti šeimos albumą, žiūrėti skaidres ant ekrano)
Ligita liepos 11th, 2009, 2:41 pm
O, Fredis* lyriškai nusiteikęs! Fotografavimas tikrai geras hobis!! Aš ir pati mėgstu papleškinti kartais, bet iki Valentino aukštumų man oj oj oj… kaip dar toloka =)
Valentinas liepos 11th, 2009, 2:48 pm
Ligita, nekantriai lauksime perliukų
Ligita liepos 11th, 2009, 3:08 pm
Valentinai, būtinai pademonstruosiu, gal net padovanosiu, jei tik tokių bus
Tiesa, remiantis namiškių nuomone, perliukų atsiradimo tikimybė neatmestina x)) Beje, kai ji grįžo, vos ne visą laiką miega.
Valentinas liepos 11th, 2009, 3:09 pm
Kadangi Taškas kažkur dingo ir nebedirba savo darbo, nuorodą įdėsiu aš. Štai brazilų fotografas:
http://photo.net/photodb/member-photos?user_id=910396
Labai stipriai padirbėta fotoshopu, bet vis tiek gražu. Be to duoda peno vaizduotei, nes prie tokios vizualikos mes neįpratę.
Fredis* liepos 11th, 2009, 3:26 pm
užmiršau pridėti:
,
jei gali – nefotografuok, nes už Valentiną geriau nepadarysi
patiko vieną kart mūsų ekskursijos gidės mintis kodėl nėra Italijoje gerų šiuolaikinių vaizduojamojo meno dailininkų – todėl, kad jau viską padarė Michelangelo ir Leonardo da Vinci…
Italai – dailininkai-pensininkai, meno snobai.
Valentinas liepos 11th, 2009, 4:19 pm
Aš irgi dažnai pagalvoju, kad italai kažko prarado kūrybinį potencialą. Juk apie 2000 metų jie buvo Europos kultūrinio, meninio, techninio ir mąstymo progreso varomoji jėga. Bet jau kokį porą šimtų metų jie praktiškai išnyko iš pasaulio. Kokį mes dabar žinome pasaulinio lygio italų šviesulį? Vienintelis, kuris ateina į galvą tai Umberto Eco, garsus rašytojas ir semiotikos mokslo vienas iš korifėjų.
Visa kita tik dizaineriai: Valentino, Roberto Cavali, Dolce & Garbana ir t.t., kurių yra labai daug ir kurie yra labai geri.
Lyginant su prancūzais, kurių vieta istorijoje yra panaši kaip italų, tai maža to, kad jie inspiravo 20 amžiaus vaizduojamojo meno tendencijas, tačiau jie turėjo ir didžiausią įtaką 20 amžiaus minties vystymuisi. Tokios kryptys kaip egzistencializmas, struktūralizmas, postruktūralizmas, postmodernizmas ir begalė kitų, kurių nežinau yra neatsiejamos nuo prancūzų. Užtenka prisiminti pačias garsiausias pavardes: Sartras, Camus, Levi-Strausas, Derida, Foucoult ir t.t.
Ligita liepos 11th, 2009, 7:53 pm
Kodėl jau?!:O Aš perfrazuočiau taip – fotografuok be sustojimo, fotografuok kiek begalėdamas daugiau ir vieną dieną padarysi geriau už patį Valentiną B))
Va va, dėl prancūzų tai sutinku, man atrodo, kad jau esu minėjusi, jog, jeigu tik geresnis kūrinys, iškart prancūziškas.
Su italų kūryba dar taip nesusipažinau, tačiau vien ką reiškia, jog jie principingai atsisako dalyvaut Eurovizijoje
Ligita liepos 11th, 2009, 7:58 pm
P.S. Tikrai stipriai su photoshop’u padirbėta to brazilų fotografo. Kai kur susidaro įspūdis, jog ne šioj žemėj fotografuota! Tiesa, ir aš šiandien padirbėjau juokom – žaidžiau su kontrastu ir šviesumu, o rezultatas: tamsesni plaukai, baltesnė oda =)
Ligita liepos 11th, 2009, 10:44 pm
Fredi, tu dar gyvas? Tau reikia atostogų.
Fredis* liepos 11th, 2009, 10:50 pm
Smagu pasėti audrą fanatikėlių apinkoje, kaip nors išsilaižysite, aš šypasausi, smagiai nusiteikęs
Socialistai gina savo erdvę, ji trapi, į ją geriau nesikėsinti…
Piktas prievaizdas budi ir stebi. Gal ir mąsto, kaip manai juk iš 30-ties balų skyre 25-is? Gal kad irgi rudom kelnėm, krepšį žaidžia Audimo kojinėm…
Ligita liepos 11th, 2009, 10:55 pm
Prašau, pasakyk, kad tu bent genialiai tapai, tada tavo paklydimus iš dalies bus galima pateisinti. Gi pas mane atvaro ponulis: čiulba, ulba, nueina pas Artūrą ir drabstosi. Rėžk ir man viską tiesiai, jei kažkuo nepatinku.
Fredis* liepos 11th, 2009, 11:02 pm
Paklydimus? Pasiklydimo pavyzdys – rašinio čempionė. Šiauliuose padirbėjo propagandistai. Įsivaizduok jei žmogus auga šeimoje, o tėvai burba visą laiką prie televizoriaus – Landsbergis – ožys, kaip dabar sunku gyventi, prie ruso buvo geriau, dabar bedarbystė, kyla kainos, sunkiau gyventi ir t.t.. Pasirinko kandžių ironijos adatų, kaip pati teigia, ir sumanė susprogdinti tūkstantmečio burbulą ! Pokšt ir nėra tūkstantmetės Lietuvos.
Nuoširdžiai gaila vieno žiuri nario ir ten komentuojančių…
Ligita liepos 11th, 2009, 11:11 pm
Iki liepos 13 dienos 12 h laukiu tavo rašinio „Tūkstantmetė Lietuva”. Kadangi tau jau seniai ne septyniolika, o ir anksčiau esi demonstravęs savo poetinius gabumus, manau, kad susitvarkysi
El. paštas – liracula@gmail.com
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 11:15 pm
Gerbiama Ligita,
nesinervinkite, vyrai išgyvens. Ne tokie jau jie stresingi, kokiais nori išrodyti. Žiūrėkite, Valentinas ir enciklopedijų puslapiais nurašinėti turi kantrybės,
o Fredis? Fredis nuostabus improvizuotojas, intelektualus Tomas Nipernadis, geras vaidintojas arba artistas, kartais perdaug uolus vykdytojas ir tikrai nebūna kad nežinotų, ką daro, nebūna, kad nekontroliuotų ją rašo ar sako. Na, gal kiek poetas, mėgėjas rašinėti, čia tai minusas, bet pliusų daugiau.
Patikėkite mano katiniška nuojauta. Viskas gerai, OK !!!
Ligita liepos 11th, 2009, 11:20 pm
Gerbiamas Tipai, tai kad sakau – nesuprantu aš to Fredžio niekaip. Jis nėra kvailas, bet kaip užeis bangos… Visiems jos užeina, tik tvarkytis reikia, nes, žiūrėk, tyrinėsi kitų neva sužalotas sąmones, ilgainiui atsiras norinčių ir taviškę patyrinėti.
Artūras Račas liepos 11th, 2009, 11:20 pm
Tipe Katinai, tamsta neteisus. fredis akivaizdžiai serga ir šiandien tai dar kartą akivaizdžiai pademonstravo. Blogiausia, kad jis to nesupranta ir mano esąs visiškai sveikas.
Ligita liepos 11th, 2009, 11:24 pm
Fredi, ar supranti, kad kartais rašai lyg būtum pačiuožęs? Ir ne su šypsena, bet iš tikrųjų.
Fredis* liepos 11th, 2009, 11:25 pm
Ligita, rytoj 12- ta diena, dviguba šventė, o trylikta – pirmadienis, bet aš dviem dienom išvykstu, parašyti negalėsiu, Gal Katinas? ačiū Katinui už gerą žodį, bet mažiausiai mane tinkantis apibūdinti žodis yra intelektualas, vaikystėj pamokų neruošiau, gainiojau kamuolį ir lygiagrečiai stovėjau prie molbelrto. Pajusti, suvokti pasaulį daug žinių turėti nereikia, tik karštą širdį, skvarbų dėmesingą žvilgsnį ir imlų protą
Ligita liepos 11th, 2009, 11:28 pm
Fredi, nebandyk išsisukinėti. Tipas mėgsta rašyti, bet prisidirbo ne jis! Jei ką, galiu pratęsti terminą.
. liepos 11th, 2009, 11:36 pm
Beveik novelė
Buvo 1990 metai. Lietingą, niūrią gruodžio dieną užėjau kavinėn Barboros Radvilaitės gatvėj.
Jau gėriau kavą, kai prie manęs prisėdo jauna moteris. Kažkokia išsiblaškiusi, užsisvajojusi ar paskendus savyje. Ant stalo pasidėjo poką su ką tik nusipirktais saldainiais BALTOJI MEŠKA. Deficitas. Šie pabyro. Ji pasiūlė man kelis ir sako:
-Šiandien gimė mūsų nepriklausomybė.
-Argi? Juk šiandien vienuolikta, bet gi- gruodis.
-Būtent…
-?
-Kovo 11 mes tik ją pradėjom. Nepriklausomybę. Praėjo devyni mėnesiai, šiandien ji gimė…- ir jaunoji moteris vėl kažkur mintyse užsisklendė, užsisvajojo, paskendo ar…
Nors sėdėjom prie vieno staliuko, ji buvo kitur.
Susimąsčiau ir aš. Juk ji sako tiesą- naujagimį reiks…
-Taip, taip- reikės išpopinti, užauginti, išauklėti, daug bemiegių naktų praleisti jam susirgus ir…
-Gali paaiškėti, kad išauginom kažkokį – nesinorėjo sakyti kokio negero žodžio, karštligiškai ieškojau elegantiškesnio sinonimo tam, kas tuo metu vyko Lietuvoje, seime, kiekviename mūsų.
-Taip, taip – būtent tai – ir ji vėl kažkur dingo, nors buvo čia pat. Tik tada pamačiau, kad prie stalo atremtas didžiulis dailininko planšetas. Tai aš prisėdau prie Jos staliuko, o ne Ji prie mano.
Dažnai prisimenu Ją ir tuos žodžius. Reta, kad moteris būtų graži ir protinga.
Ir dar- mokanti žiūrėt kitaip. Gaila, daugiau niekada Jos nesutikau.
Fredis* liepos 11th, 2009, 11:42 pm
Mokyklą baigiau sovietmečiu, mano Lietuvos istorijos žinios tik nuo 1917 metų, bolševikų perversmo Rusijoje ir jų skverbimosi į buržuazinių nacionalistų valdomą valstybę, kuri laikinai atgavo nepriklausomybę, nes Rusija nusilpo po pirmo pasaulinio karo.
Galiu parašyti tik tai ką mačiau savo akimis, tai tokius bangavimus valdžioje: Sąjūdis – LKP, dešinieji keturi metai – aštuoni socialistai. Socialistų globotiniai mėgsta rašyti apie žydšaudžius ir rudas kelnes, jų rašinėliai pasirodo kaip tik tuo metu kai Brazauskas ir kitai jų veikėjai atsitraukia į apkasus, opoziciją, kai laikinai valdžioje dešinė. Čia kaip jūros bangavimas – tai vieni, tai kiti…
Propagandinės priemonės kovoje už įtaką ir žmonių protus/balsus, deja, tos pačios…
Taip norisi jau kažko kito, taip pabodo tos naftalininės klišės.
Keista, kad marytės melnikaitės gimsta, auginamos nesibaigiančiu konvejeriu
Tipas Katinas liepos 11th, 2009, 11:49 pm
Fredi, jei tamstai žinomas molbertas, mano šeimininkui žinomas ir litografinis akmuo ir stekas, jei žinai kas tai yra. Taip kad nevaidink menininko ir nekelk beprasmiško ermyderio apie save. Tikriausiai pastebėjai, kad dėl tavęs net A.R. čia ateina pasitikslinti orų. Beje, manęs niekaip nepalieka mintis, kad nesi tuo, kuo dediesi, todėl tokias ritmiškai ir pagal formą vienodas bezobrazijas sukeli.
Fredis* liepos 12th, 2009, 12:01 am
„Ritmiškas bezobrazijas” sukeliu tik pagauna įkvėpimas, kai norisi ginčytis ir matau akivaizdžią neteisybę, kai kas nors pasišiukšlina, pridergia, o uoslės neturintys sušoka aplink ir aikčioja – kaip gražu, kaip šaunu..
Dėl menininko ir dėjimosi kažkuo. Vaikystėje tampę akordeoną ar laikę rankose teptuką nebūtinai tampa tos srities profais, bet bendram išsilavinimui tai nekenkia, ar ne taip?
Valentinas liepos 12th, 2009, 12:02 am
Ką ten tokio Fredis parašė? Tik nueik nuo interneto ir štai praleidi pačius įdomiausius dalykus
. liepos 12th, 2009, 12:15 am
Beveik muzikinė iliustracija beveik novelei- tautos dalis tada vadino LANDSBADA
http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=PlayList&p=3A5EBD5EE21CF029&index=0&playnext=1
Fredis* liepos 12th, 2009, 7:15 am
Valentinai, buvau išmestas už šią nuorodą
http://www.kryziukalnas.lt/apie/sovietmeciu/naikinimai/ ,
dar buvau išreiškęs viltį, kad antro tūkstantmečio proga sulauksime šviesenių rašinėlių.
A.Račo bloge pasirodęs antras rašinėlis dar labiau nuvylė, prisiminiau tinklaraštininko prisiminimus iš abiturientų atrankos į žurnalistų studijas, po kurios jam buvo labai liūdna. Jei liūdna, tai kam tada skirti tokius aukštus balus (25, 22 iš 30-ties?).
Dar apie tuos buldozerius ir Kryžių kalną.
Juk tie kas davė įsakymus naikinti kryžius, kas vairavo tuos buldozerius yra tarp mūsų niekur jie nesidėjo, o paskui mus moralizuoja kokie mes pikti, tūžmingi, ligoniai rudakelniai…
Musė liepos 12th, 2009, 12:39 pm
Aš irgi pražiopsojau Fredžio šedevrą, kaip apmaudu
Fredis* vėl sukėlė audrą stiklinėje. Šiaip manau, kad talentingas ir ekscentriškas žmogus kartais gali sau leisti būti truputėlį beprotišku. O vidutinybė negali. Dėl to nykios vidutinybės ir širsta, pavydi, kad kažkas sau leidžia daugiau, nei pilka masė.
Kuo man labiausiai patinka Fredis* – jis priverčia pažvelgti į tam tikrus reiškinius visai iš kito kampo, priverčia mąstyti.
Pastebėjau, kad žmonės dažnai nepratę patys galvoti kritiškai, jie perskaito autoritetingą nuomonę, ta nuomonė atrodo gan nedurna, pagrįsta, ir puola pritarti. Pastebėjote – dažnai A. Račas kažką parašo, o rašo jis neblogai, visi masiškai puola piktintis tais reiškiniais, kuriuos kritikuoja tinklaraštininkas.
Tuomet visiškai priešingai, bet įtikinamai ir argumentuotai pasisako kuris nors nuolatinis komentatorius – Valentinas, Romas, t.t. Visi paskaito – ale bet tikrai viskas nėra taip paprasta, kaip parašė A. Račas. Tuomet skuba pritarti komentatoriui.
O Fredžio tikrai negalima apkaltinti savo nuomonės neturėjimu ar nekritiškumu (negaliu patikėti – šitokią odę Fredžio garbei parašiau
)
Musė liepos 12th, 2009, 12:52 pm
Valentinai, peržiūrėjau tavo albumą, labai gražu. Nors aš tavo vietoje turbūt ne peizažus fotkinčiau, o vien tik „žalią ir plokščią” Aurelijų ir žinoma fainuolį pabirutį
.
O labiausiai patiko nuorodymas, kad komentuoti neigiamai gali tik vaikai, nėščiosios ir durniai
Musė liepos 12th, 2009, 12:57 pm
Fredi, įtariu, kad buvai išmestas ne už nuorodą, bet dėl to, kaip ją pakomentavai
Dėl to rašinėlio – laimėtojo aš tau visiškai pritariu, tačiau reikėtų nepamiršti, kad jį rašė jautri paauglė, beveik dar vaikas. Jai kiekvienas neigiamas žodis gali atrodyti tarsi pasaulio pabaiga. Mergaitė tikrai puikiai valdo žodį, o gilesnis supratimas, kritiškumas ateis su amžiumi, nereikia numušti jos ūpo rašyti. Aš 10 klasėj turbūt dar po medžius karsčiausi, tikrai tokio lygio rašinių nerašiau.
Musė liepos 12th, 2009, 12:59 pm
Dar norėjau pagirti Katiną – šioje temoje pirmą kartą manęs jo komentarai nesunervino – sveikinu.
Fredis* liepos 12th, 2009, 1:14 pm
Muse, aš mielai pasikarstyčiau po medžius ir dabar
Musė liepos 12th, 2009, 1:24 pm
Aš kaime ir dabar dar kartais į kokį medį užsikariu
Va čia labai smagu, nebuvai?:
http://www.lokespeda.lt
Ligita liepos 12th, 2009, 1:27 pm
Taške, o čia tavo parašyta beveik novelė? Nežinau ar girti, ar prašyt nurodyti šaltinį x)
„Taip norisi jau kažko kito, taip pabodo tos naftalininės klišės.” – intensyviai kaupiasi Fredis* rašinio „Tūkstantmetė Lietuva” rašymui…:))
Jetau, ir aš po medžius pasikarstyti užsinorėjau! Tiesa, tas į kurį laipiodavom kieme, dabar nukirstom šakom =( Neįlipsi. Sakau, gal nukirto dėl to, kad įsilipus gali aiškiai matyti kas dedasi žmonių butuose?!
DD
Fredis* liepos 12th, 2009, 1:57 pm
Muse, čempionė iš Šiaulių jau pakaltinama, jei turi drąsos traukti ironijos adatas ir sprogdinti tūkstantmečio burbulą, tai žiupsnelis kritikos yra visai sveikas dalykas. Juk rašo apie dalykus, kurių visai neimano, įžūli mergiotė.
Dėl Lokės pėdos sodybos Jonavos rajone. Atvažiuoti pasisupti ant šakos negalėsiu, lekiu kitur, gal kitą kartą
Ligita liepos 12th, 2009, 3:32 pm
Įsivaizduojat – paskutinį kartą į blakę kažką rašiau prieš tris mėnesius! Tikriausiai man jos nereikia
Bet vis tiek šiandien pabandžiau. Noriu galutinai įsitikinti!! x)
Ei, organizuojam masinį pasisupimą ant šakos?! =))))
Fredis* liepos 12th, 2009, 3:38 pm
Ligita, paprašyk kad Račas atblokuotų mano vieną kompą, tu jam autoritetas
Ligita liepos 12th, 2009, 3:40 pm
Aš Artūrui autoritetas?! Nuo kada? :O Užteks tau ir vieno IP. Mažiau putosies =))
Ligita liepos 12th, 2009, 3:46 pm
P.S. Pažiūrėjau – rašai komentarus. Tai kokios problemos?
Fredis* liepos 12th, 2009, 3:55 pm
apskritai tai jokių, tik kad tenka savaitgalais dirbt, bet darbas žmogų puošia…
Musė liepos 12th, 2009, 3:58 pm
Fredi, tu pats paprašyk, Artūras dėl tavęs viską padarys
Juk tu vienintelis įgyjai neužblokuojamojo statusą, tau viskas galima!
Fredis* liepos 12th, 2009, 4:01 pm
Deja vienas kompas užblokuotas, kai užblokuos kitą – rašysiu čia, bet nuo trečiadienio, per daug neišsiilkit, grįšiu…
. liepos 12th, 2009, 4:35 pm
Ligita, tai ką parašiau beveik noveliškai buvo man ir – būtent taip. Toji dailininkė man iš pradžių pasirodė lyg nenormali, prisirūkiusi etc.
Taigi, šventa teisybė, dažnokai apie Ją ir mus, „puoselejunčius” savąją Nepriklausomybę pagalvoju. Kartais parašau, tik niekam neįdomu, visi patys rašo…
Ligita liepos 12th, 2009, 5:15 pm
Sėkmės, Fredi! Pailsėk ir grįžk teigiamai nusiteikęs visos žmonijos atžvilgiu
Taške, įdomu įdomu, tik tu rašyk. Gi iš vyresnių galima daug patirties pasisemti.
. liepos 12th, 2009, 5:52 pm
Būtinai, tik gal kitur…
„Oh Happy Day” – tai jau pas mus, o kad mes taip mokėtumėm pasidžiaugti, bent 120 sec, tai tik 2 minutės Jos Ekscelencijos DG inauguracijos proga:
http://www.youtube.com/watch?v=XW0Y4s4GScw&feature=related
Kokia ji bus toji Dalka Grybcia juodu karate diržu:
http://www.taraka.pl/foto/rolamucho_002.gif
sausa, griežta – kaip Šapokliak:
http://www.klipart.ru/clipart/big/mushrooms40.png
moteriškai paslaptinga:
http://www.uralweb.ru/images/burda/0/544/544.jpeg
ar paprasta, šilta- kaip boružėlė:
http://i005.radikal.ru/0804/81/a383d7acb81b.jpg
Ligita liepos 12th, 2009, 7:17 pm
Šaunu, kad tik gal, o ne tikrai kitur
Beje, niekad taip stipriai nebuvau įsigilinusi į tai, jog D.Grybauskaitės pavardė su Gryb- šaknim, kol neapžiūrėjau tavo įdėtų paveikslėlių