Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Taip, teisingai perskaitėt: grafičiai. Jokie ne grafiti. Dar gali būti vadinami ir grafitais. Iš kur ištraukiau? Praėjusį semestrą per paskaitą „Redagavimo įgūdžių formavimas“ tai buvo mums aiškiai išporinta, o aš ir įsidėmėjau. Ech, tie mokslai… Vakar planavau visą dieną mokytis ir nieko neišėjo:( Iš esmės vyravo bimbinėjimas. Apskritai pastebėjau, kad šiltaisiais orais reikia daug daugiau pastangų norint suimti save į rankas. Žodžiu… Gana burbuliavimo.
Vis dėlto, džiaugiuosi, kad iškišau nosį laukan, nes jums prifotogravau grafičių! Šie, kuriuos demonstruoju, tikrai nėra patys geriausi iš mano matytų, tačiau… Įdomus faktas, kad jie visi puikuojasi kone vienam nedideliam plote. Sakytumei tame rajone siautė (o gal ir tebesiaučia), ypač gausus grafitininkų būrys. Ar tai reiškia, jog čia menkiausiai rūpinamasi gyvenamųjų namų ir kitų pastatų apsauga? Nežinau. Žinau tik tiek, kad kai kurie darbai yra gana gražūs, saviti, tačiau… Ne visur derantys. Pažiūrėkit, kad ir į akmeninės šiukšlių dėžės „išdailinimą“:) Aš nesu nusiteikusi prieš grafičius kaip vieną iš jaunimo (senimo?) saviraiškos būdų, bet kartais jų visur būna, švelniai tariant, per daug… Lyg nesusitvardančių maniakų darbas. Hm, būtų žiauriai smalsu pakalbinti kokį „užkietėjusį“ grafičių piešėją, bet kur tokį rasti? Gi tai toks slaptas hobis…
Kol grafičių piešėjo neradau, norėjau striktelti viršun iš laimės, kad… Netoliese mano namų kone visą savaitę stovėję šiukšlių maišai pagaliau buvo išvežti! Jau maniau, jei ir pirmadienį jie ten stovės, tikrai kam nors skųsiuos. Neprireikė. Dingo. Pliusas.
Šiaip tai man skauda galvą. Nuo norų. Babam!!! Einu ką nors priplosiu…;))
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Zita balandžio 26th, 2009, 9:35 am
Labas,
ar ne per dažnai išreiškiamas noras ką nors priploti.
Pabandysiu nuraminti pasakydama, kad gali būti ir blogiau. Kaip pavyzdį pateiksiu savo praėjusią savaitę
Praeitą šeštadieni poezijos konkurse tapau laurete. Ir nėra čia reikalo išsišiepti. Dėl to praradau pusė draugų. Na aišku jie ir nebuvo draugai, bet mane labai įsiutino toks akivaizdus pavydas, kad net norėjau viešai jiems perduoti tą diplomą.
Pirmadienį siūtau ir su niekuo nebendravau.
Antradienį siūtau, tai likę draugai ėmėsi griežtų priemonių. Išgirdau tokių pamokslų, kad teko nusiraminti.
Tračiadienį buvo tyrimų dieną, kai gydytojai ieško priežasties atmetimo būdu. Po visų baisiausių tyrimų ir prognozių paaiškėja, kad yra tik menkas uždegimas. Fiziškai iškankinta nabeturėjau jėgų net pykti.
Ketvirtadienį ir penktadienį teko padaryt visos savaitės darbus. Dar išklausyti draugės rypavimu, pasiašarojimus ir sutaikyt su vyru. Net neįsivaizduoju kaip viską suspėjau. Taigi penktadienį jau užmigau ant klaviatūros taip ir nebaigus rašyti kalbos.
Vakar renginys, svečių priėmimas, pasisakymas, vaišės, rūpestis dėl žmonių išvežiojimo. Paskui, kaimo sodyboj pas auksarankį kryžiadirbį apsistojom. Smagiai žmonės pasisėdėjo, daug valgė, gėrė ir labai smagiai dainavo. Su mumis buvo tremtinių choras, bet, kad jie ir smagių dainų moka, o kokie šokėjai (man šiandien kojos skauda) Tie kurie išgeria gali ir visą naktį linksmintis, o man… Mano mašinoj liko kažkieno gitara, tai atrodo, kad šiandien dar teks dainuot.
Dabar net kava nebepadeda. Bet tuoj susitiksiu su bendruomenės nariais, tai žadėjo atgaivint.
Va taip ir dingsta noras muštis ir atsiranda džiaugsmas, kad turi tokių šaunių draugų, kad jauti jų rūpestį, išgirsti paguodos žodžius.
Taigi linkiu gero sekmadienio ir šaunios kitos savaitės. Ir kaip sakoma, be liūdesio nebus ir džiaugsmo, svarbiausia, kad tarp jų būtų balansas.
Fredis* balandžio 26th, 2009, 10:25 am
Zita, smagu girdėti, kad vakar pas auksarankį kryžiadirbį sodyboj klausei tremtinių choro. Noriu tavęs paklausti, kaip Ligita Valentino: o tau niekada nekilo mintis kodėl nėra aukštosios komunistinės partinės mokyklos choro, buvusių nkvd’istų choro, kgb’bistų choro, stribų choro … ?
Pedagoginio universiteto choras yra, Vytauto Didžiojo ir Vilniaus universitetų chorai yra, įvairiausi bažnytiniai ir pasaulietiniai chorai yra, o koloborantų choro nėra ….
Užsislapstinę, turbūt blogus darbus dirba …
Tau, lietuviškų patarlių ir posakių mėgėjai ir rinkėjai, išdrįsiu vieną priminti:
– tyli kiaulė gilią šaknį knisa …
Ligita balandžio 26th, 2009, 10:40 am
Zita, jei pradėčiau visiems skelbti tas rimtąsias priplojimo priežastis ir kas telpa žodyje „norai”, tikriausiai būtų labai negražu, o ir nenorėčiau savo bėdų užkrauti aplinkiniams, tad viešai mano teksto visuma iškrenta iš konteksto ir atrodau kaip pasipūtusi baltarankė burbeklė. Atsiprašau, tačiau, kad daugiau taip nedarysiu, pažadėti negaliu, nusišypsokit, Zita, jūsų savaitė be galo turininga, per kompiuterį skleidžiu baltojo pavydo bangas
Apskritai man labai keista, kad štai parašau paprastą straipsnelį, kuriame visas dėmesys turėtų krypti ne į mane, o į grafičius, bet gaunasi priešingai. Ech, man dar mokytis ir mokytis.
Nuoširdžiai sveikinu jus tapus poezijos konkurso laureate!!! Būtų didelė garbė iš jūsų sulaukti kūrinio konkursui „Man reikia dramblio” B)
Fredis* balandžio 26th, 2009, 10:54 am
Apie grafičius, pramoniniuose rajonuose ši liaudies kūriba yra labai žavi, pagyvina peizažą, niūri aplinka tampa daug gyvesnė ir žaismingesnė, tik bjauru, nesmagu kai išpašomi geri kokybiški fasadai. Kažkada vaikščiodamas į darbą mačiau kaip sunkai valo specialiosio starnybos šiuos piešinius nuo Aplinkos apsaugos miniterijos fasado … mokesčių mokėtojams tai brangiai kainuoja, nors kilo mintis (ne man vienam) : gal taip galim pagyvint ekonomiką ir išbristi iš krizės?
(socialistų G.Kirkilo, M.Starkevičiūtės bridimo iš krizės ekonominės idėjos, pasiūlymai (valstybiniai užsakymai)).
Zita balandžio 26th, 2009, 10:59 am
Fredi, nežinau kas ten ir ką knisa, mat paprastai leidžiu laiką su tais kurie tiesiog smagiai leidžia laiką. Aš tiesiog žaviuosi žmonėmis, kurie nesusireikšmina ir neatstumia tų kurie nemokėdami prisijungia prie bendros dainos.
Ligita, sveikinti tikrai nereikia, nes tas diplomas man jau per gerklę išlindo. šitiek pykčio ir pavydo dar neteko pamatyt. Todėl manau, kad tokie konkursai su apdovanojimais yra nereikalingi, nes iššaukia pavydą.
Jūsų konkursas tikrai įdomus, nes skatina išeiti iš kasdienybės. Tik va nežinau ar aš dar tą sugebu. Bet gal dar ką nors sugalvosiu ir suspėsiu.
O grafiti man patinka, tai net bijau ką nors sakyt, kad neprisišaukt puolimo tų, kuriems tai yra tik sienų terliojimas. Kartais gal ir taip.
Ligita balandžio 26th, 2009, 11:14 am
Fredi, na man teko girdėt, kad grafičiai yra menas tuomet, kai yra piešiami ant tam skirtų plokščių, o visa kita – siaubingas chuliganizmas ir vandalizmas. Esu mačiusi be proto gražių, meniškų darbų ir ant pastatų sienų (pavyzdžiui, kone idealiai nupieštas žmogaus veidas), tačiau kas būtų, jei jų visai nevalytų? Aišku, galima sunkmečiu pataupyti, bet žinai kokia man tada vizija kyla: praeina vargingi metai, mes atsimerkiam ir pamatom, kad sėdim vaivorykštiniame pasaulyje, viskas aplink taip marga! Gal ir gerai, linksma būtų, jokio pesimizmo
Zita, kažkodėl manau, kad kuo daugiau žmogus nuveikia, tuo daugiau to piktybiškojo pavydo sulaukia. Tačiau reikia pasakyti sau: „Tai visų pirma yra mano gyvenimas, ne kitų” (žinau, kad priešprieša su rytų filosofija, deja…).
Konkursus, kaip jau turbūt spėjot pastebėti, aš mėgstu B) Matyt, kiti nelabai, nes vangiai man sekasi su maniškiu kūrybiniu konkursu – projektu „Man reikia dramblio”. Visgi iki trečiadienio dar neprarandu vilties!
Zita, o aš tai mėtausi tarp grafičių supratimo – gerai jie ar blogai.
Valentinas balandžio 26th, 2009, 11:22 am
Kategoriškai nesutinku su kalbišių brukama žodžio grafiti forma grafičiai ar grafitai. Grafitas yra medžiaga sudaryta iš anglies atomų. Grafiti yra miestuose išplitusi saviraiškos rūšis. Ar tai gerai ar ne? Atsakyas universalus – depends on…
Ligita balandžio 26th, 2009, 11:26 am
Kodėl jau taip – kalbišių? Vos ne kaip programišių
Tiesa, jei man būtų leista pasirinkti – grafitai ar grafičiai, rinkčiausi pastarąjį, nes tie kiti gi jau minėjai kas yra.
Valentinas balandžio 26th, 2009, 11:37 am
Kalbišiai yra naujadaras, kurį sugalvojo man atrodo hakeriai, kai juo išvadino programišiais. Man atrodo, kad žodis yra šmaikštus ir taiklus.
Musė balandžio 26th, 2009, 11:59 am
Valentinai, gal tu kartais Algis Greitai, jis irgi labai myli kalbininkus
Aš tai negalių pakęsti tokių kvailų ir nekūrybingų naujadarų, kaip „tinklaraštis”. Man primena važtaraštį. Manau, kad toks baisus biurokratinis žodis kur kas labiau darko lietuvių kalbos grožį nei tas pas blog’as. Juk ir anglų kalboje pradžioje buvo ne „blog”, o kažkoks ilgesnis sudėtingesnis žodis, bet įsigalėjo patogus trumpinys. Tad kodėl negali būti ne tinklaraštis, o tinklis, tinklius, ar pan?
Valentinas balandžio 26th, 2009, 12:38 pm
Nesu Algis Greitai, nors esu jo talento gerbėjas (visi tie laidų vedimai nesiskaito). Vienintelio ko aš nesuprantu, tai jo nepaaiškinamos aistros Citroen automobiliams.
Musė balandžio 26th, 2009, 1:22 pm
Jau kelios dienos rezgu vieną mintį – kas yra taškas? Vis bandau atspėti, kas jis galėtų būti? Gal paspėliojame?
Taškas nėra Ligitos bendramokslis, vienmetis, draugelis. Tad didžiausia tikimybė, kad jis čia užklydo iš A. Račo blog’o. Abejoju, ar pateko čia atsitiktinai, naršydamas po internetą. Jei iš racas.lt, tai matyt, kad komentuoja ir ten, tik kitu vardu?
Taške, padėk prašau! Ar nekomentuoji?
Jei komentuoja ir ten, tuomet kokiu vardu? Akivaizdu, kad taškas ne Arūnas, ne austras, ne nerijus, tikrai ne Mykoliukas
Gal mdxacuk ar romas? Bet gal irgi ne, pastarieji labai tikslūs ir racionalūs, nepanašu, kad prie meno. Tai gal Aurelijus, man visai tiktų?
. balandžio 26th, 2009, 1:26 pm
Gal tai grafiti pradžių pradžia – bitlams buvo suteikta garbė nusipirkti ROLLS-ROYCEą, tais laikais parduodamą tik aukštuomenei.
Džonas Lenonas šokiravo ne tik britus, leidęs tą prabangųjį baltą automobilį ne tik nudažyti geltonai, bet dar ir išmarginti…
Pagal legendą – gėlytėmis galėjo piešti kas panorėjęs, nors gal tai netiesa:
http://www.youtube.com/watch?v=KbmDVeQ88W4
Nors grafičių yra tikrai fainų, vis tik tik tai dažniausia vandalizmas.
Fredis* balandžio 26th, 2009, 3:01 pm
Ligita, ko tu klausi tos Zitos apie grafičius „gerai jie ar blogai”. Matai, kad užsiplūkusi provincialė neturi žalio supratimo apie meną. Pasakysiu taip: jei grafičis – meniškas, estetiškai – gerai, jei ne – blogai. Tai turi nuspręsti visuomeninė kiekvieno miesto savivaldybės grafičių meno taryba, dar statybų ir kraštovaizdžio inspektorius turi išduoti leidimą ant kurių paviršių šį meną mūsų apilnkoje galima kurti.
Dėl paties termino. Pažįstu tipelį, kuriam viskas kas lietuviška yra svetima – Gedimino stulpai 2011-ųjų Europos krepšinio čempionato logotipe, rūtų darželius ir ąžuolų vainikus jis visada pamini neigiamame, pašiepiamame kontekste, tinklaraštis jam skamba irgi bjauriai, mieliau jis vartoja terminą blog. Tai nieko naujo, ši savęs menkinimo liga būdinga ne vien mūsų kraštiečiams. Tikras nutikimas, draugų pasakojimas iš įspūdžių Vokietijoje: senas vokietis profesorius aiškina studentams dėstomąjį dalyką, o vienas studentas pritariančiai linksėdamas galva, norėdamas pasirodyti šaunus ir šiuoliakiškas vis kartoja : – taip, pone (angliškai).
Valentinas balandžio 26th, 2009, 3:25 pm
Fredis pavarė ant manęs, t.y. dėl mano pozicijos dėl grafiti
Fredi, tai ką aš sakau nesusiję su lietuviškumu ar jo nebuvimu, tuo labiau savęs niekinimu. Tai daugiau susiję su žodžio prasmės pakeitimu. Jei jau reikėtų ieškoti lietuviško atitikimens tai turėtų skambėti „sientapiai” arba „sienmargiai”.
Fredis* balandžio 26th, 2009, 3:32 pm
matai, Valentinai, kai nori, tai ir tu kažką gudraus gali pasakyti.
drąsiau, dramblį.
dabar žiūriu ledo ritulį (norvegai – suomiai), gal tu šį žaidimą vadini xokejumi …
Valentinas balandžio 26th, 2009, 4:20 pm
Fredis mane pagyrė! Pavasaris įgavo prasmę!!!!!!
. balandžio 26th, 2009, 4:31 pm
Muse, ačiū už dėmėsį. Interneto blog’uose visada galima intriga, gal pvz. aš esu daili panelė, turinti crazy senelį?
O gal, anot Fredžio – pagiežingas senis ar anot R.Medinio – panieka aplinkiniams pritvinkęs snobas? Viskas paprasčiau- pas A.Račą komentarus pasiskaitau, bet kažkaip temos pastaruoju metu …tebūna- tokio aukšto lygio, kad ne kožnam pabažnam pasiekti…
Nepaisant Fredžio pabrėžtino atžagarumo, kažkodėl man atrodo, kad jis sau neleistų net meniškai geriausio grafiti kur nors neleistinoje vietoje nupurkšti.
Vokiečius sunku suprasti, kiek žinau, jie pedantiškai nuvalę Berlyno sieną, lygiai taip pat pedantiškai atkuria senuosius grafiti iš foto.
Fredis* balandžio 26th, 2009, 4:54 pm
Muse, Zita, Valentinai, nuolatiniai racas.lt skaitytojai ir rašytojai – matote ką sako liaudies balsas, snobiški plebėjai – ten neįdomios, nesuprantamos, neįkandamos, „ne kožnam pabažnam pasiekti” temos … koks blogas Dagys, neprenumeruojantis BNS, Žalgirio ir Lryto fanų pjautynės, pederastija, arba kodėl nėra gėjų maršo Vilniuje, kaip prigauti su maišeliu morkų Imbrasą, kad gatvės taptų lygios ir tiesios, viešieji pirkimai, arba kodėl Anykščiuose laimi Anykšta, o ugnesiai važinėja su Tribeca …
. balandžio 26th, 2009, 5:31 pm
Gal optimistės Zitos poetiška dūšia neišsigąs, beklausant šio genialaus kūrinio…Jame, jei ne sunki savaitė, tai visas žmogaus gyvenimas (ar skundas?) …su jo viltimis, svajomis, kaip viesulu kažkur įsuktomis ir „bac per makaulę”- negailestingai ir … na, bet kokie žodžiai čia tušti, juo labiau diletanto.
http://www.youtube.com/watch?v=05nFGMLb2kM&feature=related
Tai toks mano sveikinimas poezijos Lauretei
P.S. Fredi*, improvizacijos gerai, bet nereikia nukrypti nuo motyvo.
Ligita balandžio 26th, 2009, 6:28 pm
Aš tai nujaučiu dėl ko ant kalbininkų pyksta buvę hakeriai dabar vadinami programišiais arba netgi… programavimo aistruoliais
Ogi dėl to, kad „hakeris” didvyriškiau skamba. Šį žodį išgirdus galima iš kart įsivaizduot jauną vaikinuką su skiautere. O štai programišius… Turi tokį smulkaus vagišiaus atspalvį. Musė negali pakęsti naujadaro „tinklaraštis”, o man visai priimtina. Tiesa, jį vartoju daugiau rašytinėje kalboje, o apie saviškį garsiai kalbėdama dažniausiai sakau tiesiog puslapis.
Šiaip, nors ir esu filologė, nesutinku, kad reikia iš lietuvių kalbos išguiti kuo daugiau svetimų žodžių, viskas priklauso dar ir nuo to ar naujai siūlomas variantas tikrai geresnis už tą įsibrovėlį, ar gal geriau palikti taip kaip yra, jeigu kalboje tvirtai prilipę ir įsigalėję. Kodėl tinkamesnis tinklaraštis, o ne „blogas”? Manau, todėl, kad vien žodžio „blogas” šaknis kelia netinkamas asociacijas. Beje, kaži kiek laiko jau turim žodį tinklaraštis? Esu girdėjusi, kad kalbininkai pasiūlę naują žodį stebi ar jis po truputį tampa savu, jei ne, jo atsisakoma ir grįžtama prie ankstesnio varianto. Bet, manau, kad interneto vartotojai pamažu pripranta prie tinklaraščio bei tinklaraštininkų.
Taške, gėlėtas Džono Lenono automobilis labai originalus. Sukėlė man apmąstymų
Valentinai, o čia taip džiaugiesi, kad būtent Fredis* tave pagyrė? x))
Fredi, tavo kritikos Artūro tinklaraščiui netrinsiu tik todėl, kad Taško P.S. neatrodytų kaip iš mėnulio nukritęs, nors šiaip galvoju, jog būtų visai neprošal IŠTRINTI.
Zita balandžio 27th, 2009, 8:17 am
Ačiū, Taške, už nuorodą, šio kūrinio savo kolekcijoj dar neturėjau. Dabar turiu
Fredi, negaliu sutikti su šiuo teiginiu: „Pasakysiu taip: jei grafičis – meniškas, estetiškai – gerai, jei ne – blogai”
To, praktiškai, neįmanoma nustatyti. Tarkim, imsi daugumos nuomonę, bet ar ji būtinai bus teisinga. Tai tik skonio reikalas. Imsi kritikų nuomonę? Jie taip pat žmonės ir plius dar ambicingi. Pasižiūrėk į garsių dailininkų paveikslus, kurie savo laiku nebuvo pripažinti. Arba yra toks lietuvių dailininkas (tik dabar niekaip neprisimenu pavardės) kur tapo paveikslus į kuriuos žiūrėdami žmonės apsivemia. Jam suteikta valstybinė stipendija. Už ką? Matyt tik už techniką, nes, mano manymu, estetikos ar meno pakeliančio į dvasines aukštumas ten nėra.
O konkrečiai dėl grafitį, tai norėčiau gyventi mieste kur visos sienos būtų ištapytos.
Fredis* balandžio 27th, 2009, 8:57 am
Zita, iš pat ryto mane bandai įvelti į diskusiją kas tai yra menas.
Menininkai, menotyrininkai, meno vartotojai šia tema ginčijasi jau daugelį tūkstančių metų. Tai susitarimo dalykas, tačiau ribos tarp meno, tautodailės ir mėgėjų saviraiškos kurti meninėmis priemonėmis (dažniausiai jiems meno sukurti nepavyksta, kičas) yra gana aiškios, kurias pajėgūs suvokti, vidutiniai meno vartotojai. Dar meno kūriniai būna ne vienodai vertingi, ne vienodos išliekamosios vertės, tai puikiai iliustruoja meno aukcijonai (Sorby).
Zita balandžio 27th, 2009, 9:40 am
Fredi, labas rytas
Gal nepradėkim ginčytis, nes tikrai su tavim nesutiksiu. Visi tie aukcionai neatspindi meno vertės, o greičiau madą. Taigi mano pozicija – vertinti tai kas man sukelia malonias emocijas. Reiktų mesti iš galvos statistikas ir dar kažkokius rėmus ir pasižiūrėti iš savęs, kad kartais kakutis pievelėj nepradėtų atrodyt meno kūriniu.
Fredis* balandžio 27th, 2009, 10:17 am
tikrai, kad mes nesutarsime beveik jokiais klausimais.
Galerijoje atitinkamai eksponotas klozetas yra meno kūrinys.
Šalimais stovėjo būrelis”zitų” ir nuoširdžiai piktinosi šiuo meno kūriniu. Snobas taškas gal išknis šią istoriją ….
gerai, kad pailiustruotų ši mano teiginį, tikrą istoriją faktine video medžiaga …
R.Medinis balandžio 27th, 2009, 11:34 am
Geros dienos visiems
Matau, kad mano ritmas neatitinka šio blogo lankytojų bendro vidutinio. Po savaitgalio randu tiek komentarų, kad net skaityti tingisi… O man kažkaip ryte geriau skaitosi/rašosi.
Zitai.
Kur galima būtų rasti Jūsų kūrybos? (internete ar šiaip kas išleista atskirai, rinkiniuose). labai įdomu. Ačiū.
Taškui. Mano nuomonė apie patį tikrai geresnė, negu galėjo susidaryti iš galbūt ne visai vykusių pajuokavimų.
Ligita balandžio 27th, 2009, 2:08 pm
R.Medini, tai kad šio tinklaraščio ritmas neprognozuojamas
Aha, aš irgi norėčiau paskaityti Zitos eilėraščių. Zita, kur jūs?! x))
„Arba yra toks lietuvių dailininkas (tik dabar niekaip neprisimenu pavardės) kur tapo paveikslus į kuriuos žiūrėdami žmonės apsivemia.” – mane tokie teiginiai traukia, nes niekaip netikiu, kad žmonės taip ir daro iš tikrųjų. Pavyzdžiui, brolis yra pasakojęs, jog yra tokia daina apie niūrų sekmadienį, kurios paklausę žmonės suserga depresija ir nusižudo. Argi?
„O konkrečiai dėl grafitį, tai norėčiau gyventi mieste kur visos sienos būtų ištapytos.” – atlėkit į Vilnių, ten tokių sienų tikrai daug
D
Zita balandžio 27th, 2009, 3:02 pm
Aš turėjau omeny, kad visos sienos, pilnai būtų ištapytos. O žmonės, kad nors kiek išsiskirtų iš aplinkos, tikriausiai turėtų rengtis baltai (man patinka rengtis baltai).
Žinot, na tikrai neprisimenu to dailininko pavardės. Mums dėstytoja (uteniškė beje) pasakojo, kai diskutavom apie meno funkcijas. Aš tik niekaip nesuprantu kodėl žmonės sugebėdami kurti, stengiasi parodyti, kartais, net šlykščius dalykus. Todėl ir dainos apie niūrų sekmadienį tikrai nenoriu išgirsti. Ir išvis, daugiau jokių depresijų. TAŠKAS.
Fredis* balandžio 27th, 2009, 3:30 pm
Zita, uteniškė dėstytoja tau pasakojo apie tai … ?
http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ar%C5%ABnas_Sauka
Ligita balandžio 27th, 2009, 3:32 pm
Turit omeny, kad namas būtų margas nuo „galvos iki kojų”? Hm, reikės atidžiau pasidairyti mieste
Tiesa, mačiau tokių požeminių perėjų, kur sienos nupurkštos taip, jog vargiai berastum laisvesnį plyšelį įsiterpti. Gal ten grafitininkams patogiausia darbuotis? Įsivaizduoju – ateina naktį su krūva priemonių ir pluša kruopščiai ligi paryčių x))
Dėl tų šlykščių dalykų. Kai kurie taip nori pritraukti dėmesį, sukelti prieštaringą reakciją, tarsi sako: „Va, matot koks pasaulis iš tiesų yra.” Bet… Netikiu, kad būtinai tik tai kas pikta ir yra tas tikrasis pasaulis.
Jokių depresijų. TAŠKAS. Girdėjai, Taške?
Valentinas balandžio 27th, 2009, 3:39 pm
Tarp kitko Sauka gyvena ir dirba Dusetose, visai netoli Utenos.
. balandžio 27th, 2009, 3:42 pm
Zita, riba tarp genijaus ir bepročio labai sąlyginė, mene – tuo labiau. Ginčytis kas yra menas, kas ne gal tikrai beprasmiška.
Buvo tokia istorija bitnikų laikais – vienas skulptorius savo skulptūrinę kompoziciją pavadino „La excrements la elephant”- tokios bent 4 ar 5 dalys, baltos, ritiniai stilizuoti, faktūra, išdėstymas etc.
Parodoje visi žavėjose ir nors autorius sakė – įsiskaityti į pavadinimą , nieks nenorėjo patikėti , kad tai tik padidintame mąstelyje dramblio išmatos…
Fredis* galėtų suimprovizuoti Ligitos konkursui – pvz. kažkoks originalas princas atvėdė studentės kambarėlyn tokį mažą- metukų, bet tikrą dramblį (svajonės išsipildymas)…Aišku, buvo problemų, teko išvesti, o kolega dailininkas materializavo tik tai kas liko į skulptūrą, kuria galima buvo grožėtis pro langą – formos tikrai meniškai sukomponuotos, šešėlių žaismas etc.
Lietuvoje tikrai tiktų. Deja.
Fredis* balandžio 27th, 2009, 3:45 pm
Ligita, va kaip Š.Sauka interpretavo pasignaibymą, ką čia matai bjauraus ir nepadoraus?
http://www.culture.lt/satenai/?leid_id=837&kas=straipsnis&st_id=5028
Valentinai, kažkada svajojau kaip Šarūnas gyventi atsiskyrėlišką gyvenimą vienkiemy, kur nors prie Dusetų, bet paskui mečiau šią mintį iš galvos, nes man patinka veiksmas, judesys, šurmulys, ten kur daug žmonių, gražių moterų ir automobilių (Citroen).
Valentinas balandžio 27th, 2009, 4:01 pm
Muse, Fredis yra Algis Greitai. Jam patinka Citroen, nors ir vaikšto po Opel salonus.
Musė balandžio 27th, 2009, 4:06 pm
Pėdas mėto.
Fredis* balandžio 27th, 2009, 4:08 pm
Dėl to Opel salono galiu papasakoti istoriją kaip ten atsidūriau. Buvau mokesčių inspekcijoje Kareivių gatvėje, o šalia yra Opel ir Subaru salonai, tai jau tampa kasmetiniu ritualu po sėkmingo apsilankymo valdiškoje įskaitoje, tačiau turiu prisipažinti, kad vakar po Valentino atsakymų į Lgitos klausimus įvyko perversmas mano pasaulėžiūroje. Neįdomūs man tie automobiliai, NEĮDOMŪS !!! Nuo vakar.
Zita balandžio 27th, 2009, 4:57 pm
Fredi, įtariu, kad ne apie šitą. Nors ką aš žinau, paprasčiausiai tokių neįsidėmiu. Tas gyvena su žmoną, landžioja po morgus, stebi kaip atliekamas skrodimai ir tapo. Mačiau jo kelis paveikslus, tai ten buvo tik išversti viduriai. Esmė ta, kad paveikslai labai tikroviški ir išties pykina.
Bet kodėl žmogus kuria butent taip. Kodėl jis nori platinti tą bjaurastį? O gal jam tai yra gražu?
Teisingai Taškas sako, kad ginčytis šiuo klausimu neverta. Aš nepretenduoju suprasti genijų nei dailėj, nei poezijoj.
. balandžio 27th, 2009, 5:12 pm
Zita, konkretus prašymas – įdėti čia savo mėgstamiausią iš muzikos kolekcijos.
x2
Vakar dėl „Egmonto” pasijutau nuviltas, negi niekam toji Muzika iš didžiosios „neužkabino”.
Atsikeršydamas
http://www.elephantartgallery.com/paintings/
http://cgi.ebay.com/1968-Buick-Opel-Kadett-with-Elephant-%22Mini-Brute%22-Ad_W0QQitemZ320358942284QQcmdZViewItemQQimsxZ20090411?IMSfp=TL0904111510006r28856#ebayphotohosting
Musė balandžio 27th, 2009, 7:26 pm
Taškiuk, nesinervuok, aš visad visus tavo nuorodas peržiūriu. O valsą iš „Moj laskovyj i niežnyj zvierj” įsirašiau į Favorites ir klausau visada, kai noriu paliūdėti.
Aš Bethovenui matyt nepriaugau, man jis pernelyg dramatiškas, garsus, pompastiškas, per daug visko. Man ramybės norisi, o ne kad įaudrintų.
Čia tau, tik neužsidepresuok
http://www.youtube.com/watch?v=VWuOh7a6ANQ
Zita balandžio 27th, 2009, 8:34 pm
Taškuti, tik neliūdėk. Va šitas man visada padeda kai liūdna. http://www.youtube.com/watch?v=Ya5ICVKUERg
Ligita balandžio 28th, 2009, 12:24 pm
Fredi, tai kad rašydamas tą ankstesnį komentarą apie sėdmenų gnaibymus ir pan. tu tik prikūrei kažko, o man šio piešinio neįdėjai klausdamas nuomonės. Taip kad… Ką aš galiu tau pasakyt
„…turiu prisipažinti, kad vakar po Valentino atsakymų į Ligitos klausimus įvyko perversmas mano pasaulėžiūroje. Neįdomūs man tie automobiliai, NEĮDOMŪS !!! Nuo vakar.” – šaunu, kad Valentinas tave taip paveikė B)
Taškeliukas neliūdi, jis kerštauja!(šypt) Matėt kokių man originalių darbų su drambliais susijusių įdėjo?!
Fredis* balandžio 28th, 2009, 12:27 pm
iš „Kauno dienos”
http://kauno.diena.lt/dienrastis/tema/xxi-a-dienorasciai-apnuogintos-sielos-214213
tik nuotrauką ne Kubiliaus turėjau minty, o kito veikėjo …
spausdintiniame varijante – jėga.
Ligita balandžio 28th, 2009, 12:39 pm
Hei, ir maniškis tinklaraštis paminėtas!
Dabar nežinosiu kur dėtis B)