Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Kartais nei iš šio, nei iš to prikimbu prie kokio nors man dar ganėtinai svetimo lietuviško žodžio ir užsimanau jį prisijaukinti. Taip šįsyk nutiko su žodžiu „Didžiuma“. Kalti praeiviai. Būtent jų ir turėjo būti didžiuma. Didžiuma praeivių, audringai vėjuotą, bet su besimarkstančiu katinu sutariančią tingią šeštadienio popietę, besiiriančių vienas po kito, kitas po vieno, gerdami pieną. Iš bidonų? Braukiam braukiam. Bidonų nebuvo. Nemačiau jų. Buvo tik balkonas, į kurį negalima išeiti. Durų nėra. Nors būtų visai nieko. Išeiti. Išeini ir Tau visut visutėlė Pilies gatvė atsiveria priešais akis (apie tai, kad ir Tu pats būtum visiems priešais akis, nutylėsim.). Su nepakartojama Rožyte ir jos „Gal padėsit?“, su studentais, viltingai nusiteikusiais, jaukiai įsitaisiusiais po nediduke pastoge, saugančia nuo lietaus, nuo vėjų, gitara rankose, akustika, stereo mono, mono arba stereo, mono mono mono, dėklas, juodas dėklas pilnas prieš penketą, dešimt ar daugiau (svarbu skaičiuoti laiką?) minučių ant jo nugulusių monetų, geltonų, baltų monetų, dar su guviom vyrėlesnio amžiaus moteriškaitėmis šypt šypt siūlančiomis suvenyrus, suvenyrai iš vitrinų linkę siūlytis patys, jų pažiūrėti, taip pat paknopstom, skubomis alternatyvinio stiliaus drabužiais pasigėrėti įsmukusios nemažiau nei vyrėlesnės moteriškaitės guvios jaunėlės, įsikibusios į parankes saviesiems jaunėliams, atgal išsmunka greitai.
Galiausiai didžiumą (įsidėmėk, prisijaukink: didžiuma – 1. dydis, didumas, apimtis. 2. didesnė, didžioji dalis, dauguma.) keičia mažuma. Senamiesčio saulė vakarop. Katedros aikštėje pamažėle tilsta riedlentininkai, reperiai išsineša milžinišką, ką ten! – visai gremėzdišką – grotuvą namo. Pliaukšt delnais!! Mes komanda, mes išvien. Ryte – sutepti sumuštiniai, iškrakmolyti marškiniai, glotnus plaukų sklastymas. Atsiprašau atsiprašau, nebeerzinu, tiesiog panūdau šiek tiek paimprovizuoti, begėdiškai sukurti nuspėjamą scenarijų mintyse. Persukti juostą į priekį, pamatyti kas bus. Nors gal ir gerai, kad ne aš, gerai, kad iš tikrųjų ne man tai skirta nulemti. Kiekvienam iš mūsų. Nebent. Žmonės, kaip ir miestai, įdomiausi su savo istorijom.
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras balandžio 11th, 2011, 11:33 pm
Pienas? Koks pienas? Pieno nebuvo. O vandens užtat – daugybė. Arbatoje, kavoje, danguje. Visiems – ir tiems, kurie sulaižyti, ir tiems, kurie dar ne, ir kurie nebūtinai bus. Bet turbūt. Deja. O gal ir ne.
Šiaip ar taip – visiems.
Aurimas balandžio 11th, 2011, 11:34 pm
Maras yra istorikas. Ligita yra filologė. Bendravimas.
Maras balandžio 11th, 2011, 11:38 pm
Aurimas yra moksleivis.
Tylėjimas.
Ligita balandžio 13th, 2011, 12:21 am
Aurimas + Maras + Ligita bei KO = AML & KO (Inter)national Discussing Company. Pastarosiom dienom nemažai tenka palaužyt liežuvį kalbant angliškai ir kas įdomiausia – mane netgi supranta! =)
Gražiai, Marai, papildei įrašą. Kaip tik labai dera su kadaise komentarų skilty tavo pasakytu sakiniu: „Tam mintys ir reikalingos – kad keltų kitas mintis.“.
Maras balandžio 13th, 2011, 1:27 am
Vanduo ir su(si)laižymas, tiesa, – nedera.
Fredis* balandžio 15th, 2011, 8:49 pm
Marai, labas vakaras, kai gyveni? Ar Sauėtekyje, Pylimėliuose jau pavasaris? Kaip juntamas pavasaris, kaip jis jau bunda? Dabar visi vyrai geria alų… ką moterys veikia – žino tik jos pačios…..
Sveikinimai Klaipėdai (Auksinis kardas), Taškui (Švyturio gatvė Antakalnio gale) ir provincialams Zitai su Aurimu žaliomis kelnėmis, o tai pat palangiškiams bang ir WU……….
Valentino katino vardą pamiršau, tegul ir JIS būna pasveikintas.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 5:02 pm
Fredi,
Valentino katino vardas yra Aurelijus.
Valentinas liepos 17th, 2011, 6:55 pm
Iš tikro tai Markas Aurelijus, bet vardan patogumo naudojame sutrumpintą variantą.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 7:27 pm
Pažvelgus į tavo katino nuotraukas kažkaip nekyla mintis, kad jis yra Marko Aurelijaus ir kitų stoikų, savo filosofijoje besivadovaujančių nuosaikumo principais, pasekėjas.
Fredis* liepos 17th, 2011, 7:46 pm
kreivaranki, gerai, kad priminei. Ačiū
Šiandien buvo metų kulminacija, geriau jau nebus. Ir net kitais metais. Ir dar kitais metais. Nes būsime vyresni, viskas jau bus metais, dviem atšipę. Tomui negalioja.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 8:36 pm
Fredi, kodėl man negalioja? Mane veikia fizikos ir visi kiti gamtos dėsniai..
kreivarankis liepos 17th, 2011, 8:37 pm
Virtualioje erdvėje gamtos dėsniai negalioja
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 8:39 pm
Tai kodėl net mano komentarai dvelkia senatve?
Valentinas liepos 17th, 2011, 8:42 pm
Paskutiniu metu Aurelijus vemia ir apetitas dingo. Kartais viduriuoja. Tačiau šiuos išbandymus jis perneša stoiškai
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 8:45 pm
Jeigu Aurelijus būtų žmogus, aš jį įsivaizduoju maždaug taip – http://www.economist.com/node/18928384
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 8:49 pm
Fredis padavė labai liūdno tono.. Ar aš galiu pratęsti užvesdamas filosofinę-egzistencinę diskusiją?
kreivarankis liepos 17th, 2011, 8:51 pm
Manai nuo filosofinės-egzistencinės diskusijos tonas pralinksmės?
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 8:52 pm
Kreivaranki,
Tai va, Fredis jau padarė žalą, todėl, manau, kad blogiau nebus. Tačiau linksmiau irgi nebus..
kreivarankis liepos 17th, 2011, 8:55 pm
Na ką gi – užtvirtink tą jo liūdesį.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 8:57 pm
Beje,
štai vienas egzistencinių problemų sprendimo būdų:
http://www.youtube.com/watch?v=bMyw2I1ZDJ4&feature=related
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:06 pm
Tik ne sektos. Sukaupiu paskutinius kritinio mąstymo likučius. Aš noriu iš jūsų pasisemti patirties truputi, visgi visi esate vyresni. Todėl šių mano minčių nepriimkit kaip įžeidimų, nes aš tiesiog bandau rasti atsakymus.
Iki šio man vis dar atrodo, kad blogiausias dalykas, kas gali atsitikti žmogui yra savo svajonių netekimas. Kai prarandi tas svajones (galime pavadinti TIKSLAIS), iš karto prasideda regresas. Svajonių praradimą gali sąlygoti įvairios aplinkybės, tačiau dabar ne apie jas.
Dauguma iš jūsų esate trečioje, ketvirtoje dešimtyje gyvenimo metų. Mano klausimas toks: KAIP JŪS JUDATE TOLIAU Į PRIEKĮ PRARADĘ SAVO SVAJONES? Kaip nuo plano A perėjotė prie B, C, D…? Man po truputį atsiranda toks jausmas, kad mano svajonės slysta man iš rankų. Dėl to jaučiu, kad senstu.. Aš bandau to išvengti, tačiau, racionaliai mąstant, reikia ruoštis ir blogiausiam.. Vakar girdėjau gražų posakį: „Only those willing to risk going too far can find out how far they can go”. Nežinau ar aš nebepasiruošęs rizikuoti ar einu link paskutinės stotelės, nuo kurios viskas juda žemyn..
Valentinas liepos 17th, 2011, 9:12 pm
O varge…. Sunkus atvejis.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:15 pm
Valentinai, visada rašai paklodes, o dabar sugebėjai du sakinius?
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:23 pm
Tomai,
gana sunku tau kažką pasakyti, kadangi savo patirtį išreiškei abstrakčiomis sąvokomis pvz. „svajonė”, „svajonės praradimas” ir pan. Galima jomis remiantis kažką konstruoti, tačiau akivaizdu, kad tokius dalykus mes suprantame skirtingai. Yra juk ir tokių žmonių, kuriems svajonė yra „ištekėti” arba įsigyti naują BMW. Nenoriu pasakyti, kad tai yra blogai, tačiau šios problemos sprendžiamos kitaip, nei pvz. suvokimas, kad tai ką darei iki tol yra ne tai ko tu norėjai (pvz. po 10 kunigystės metų). Kita vertus, pats kaltas – nereikėjo atskleisti savo tapatybės, tai dabar galėtum internete būti atviresnis
Valentinas liepos 17th, 2011, 9:23 pm
Vienas iš būdų tai gali pabandyti suprasti, kad:
Life’s jorney, not a destination.
Mėgaukis procesu kaip gyvenimas žlugdo tavo svajones tuo pačiu atverdamas naujas perspektyvas.
Kitas būdas kaip treniruoklių salėje. Nesuvokiamomis pastangomis ieškai ir randi savyje jėgų kaskart kilnoti tas kvailas geležis.
Šiaip klausimas per gilus, kad į jį iš karto atsakyčiau. Reikia pagalvoti.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:27 pm
Aš tiesiog tikiuosi iš savęs daugiau negu esu pasiekęs dabar. Galvojau, kad tokio amžiaus būsiu nuveikęs daugiau. Atsilieku nuo grafiko. Svajonės tikrai ne BMW ir manau, kad darau tai ką noriu, tiesiog toje srityje nepavyksta pasiekti tikslų.
Valentinai, aš atsisakau priimti, kad gyvenimas gali atimti mano svajones.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:30 pm
Tiesa, turbūt, bijau būti vidutinybė. Dauguma mano amžiaus žmonių jau seniai nusėdę ir apleidę pirmines svajones bando kurti šeimas, gyventi sėslų gyvenimą ir t.t. Žmonės greitai praranda ambicijas ir tampa pilkais gyvenimo statistais. Aš to labai nenoriu.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:31 pm
Tomai,
jei ne paslaptis – kiek uždirbi?
Fredis* liepos 17th, 2011, 9:31 pm
Jeigu kiekvienas sau prisipažintume, kad šiandien buvo pati geriausia gyvenimo diena, tai labai palengvėtų. Liepos 17-a, beveik liepos 6-a, diena irgi iš piršto laužta. Metų, ką ten metų – gyvenimo mediumas. Kodėl ne? Argumentai: sekmadienis, vasara, buvo pakankamai šilta, giedra, jokio vėjo, keli debesėliai danguje, pakankamai drėgna, nekankino sausra. Nieko bjauraus nei pasaulyje, nei šalyje neatsitiko, viskas kas buvo blogai – įvyko vakar. Džiugias akimirkas kiekvienas susikuriame individualiai patys. Tai gali būti bet kas – kavos puodelis, ramus pasėdėjimas ant aukštos kėdės ir žiūrėjimas pro langą atsikėlus 7-ą. Labai gražu. Vemia Aurelijus? Vadinasi taip reikia. Pažįstami žmonės man visai savaitei įgrūdo 6.5 mėn. Sibiro Haskį. Nevemia, žiūri labai protingomis baltai žydromis akimis ir visur iš paskos sekioja. Ryt atiduosiu šeimininkui, tiksliau pats atvažiuos atsiimti. Gerai. Kas turi įvykti, kad būtų geriau? Kai neturi jokių iliuzijų, kad viskas jau atsitiko kas turėjo atsitikti, tada tampa paprasčiau, lengviau, aiškiau.
Valentinas liepos 17th, 2011, 9:35 pm
Tomai, koks tavo vidutinybės apibrėžimas?
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:38 pm
Nors klausimas adresuotas ne man, tačiau aš prisimenu kaip vienam Kauno kaboke apie 12 val. dienos a. a. Šniūras pacitavo mano bakalaurinio darbo vadovo Tomo Sodeikos mintį apie vidutinybę – tai yra tas žmogus, kuris nieko nesukuria.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:38 pm
kreivaranki,
Nėra fiksuoto skaičiaus. Priklauso grynai, nuo to kiek darbo padarau. Per mėnesi visada gaunasi bent keli tūkstančiai, bet atlyginimas tikrai ne problema. Pvz.: Žinau, kad įgijęs advokato statusą už ta patį darbą galėsiu paimti n kartų daugiau. Ir dabar praktikuoju taip, kad nebillinu už valandas o imu už padarytą darbą. Bent jau kol kas.
Kitas žymiai blogesnis dalykas, kad mane kankina sąžinė dažnai, jog darbo nepadariau maksimaliai gerai. T.y. aš kai matau nuolatines teisines problemas, bandau jas visada maksimaliai užkirsti užkamšyti ir t.t. Tam reikia daugiau pastangų nei įprastai dirbančio teisininko.
Dar kas užknisa, kad nesi visada įsitikinęs savo pergale. Gali jaustis 100% teisus ir priėmęs tinkama sprendimą, bet po to, nuo tavęs nepriklausančių aplinkybių, vis tiek pralaimi. O tada tavo sąžinė nėra rami. Aš tiesiog negaliu paimti taip ir paleisti, o tada pradeda viduje virti pyktis.
Valentinas liepos 17th, 2011, 9:42 pm
Tomai, iš to ką parašei nesuprantu kokios tavo svajonės. Būti visada 100% teisiu teisininku?
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:42 pm
Kreivarankio pateikta citata yra arti mano vidutinybės apibrėžimo. Bet ne visai tiksli, nes galima kurti. Iš esmės kuria visi. Kitų svajonės yra menkos pvz: sukurti šeimą. Tą per amžių amžius darė žmonija, tai yra visiškai nieko ypatingo, standartinis paketas mūsų operacinėje sistemoje.
Mano nuomone, kad peržengti vidutinybę, reikia padaryti kažką neįprasto. Padaryti tai, kas yra naudinga, kas bus svarbu, kas yra kokybiškai aukščiau už įprastus dalykus. Manęs niekada neaplanko jausmas, kad aš pasiekiau kažką.. Kažką svarbaus.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:44 pm
Valentinai, ne. Būti kitokios kokybės teisininku. Visada teisiu būti neįmanoma.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:45 pm
Va, man irgi panašus įspūdis kilo, tik Valentinas tai išreiškė labai tiksliai. Tomai, tavo pasiekimai yra įspūdingi, o palyginus juos su tavo amžiumi jie beveik pritrenkiantys. Man dingojasi, kad tu pats čia trumpam laikui kažkiek pavargai nuo savo tobulumo. Tai ką parašiau dabar skamba kiek ironiškai, bet tos ironijos nėra labai jau daug. Rašau gana rimtai.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:47 pm
„Man dingojasi, kad tu pats čia trumpam laikui kažkiek pavargai nuo savo tobulumo” – man pačiam tai kelia labai didelį juoką. Bet tai nepadeda spręsti problemų.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:48 pm
Fredis gražiai praignoravo mano komentarus apsimesdamas, kad pas jį gyvenime viskas pagal planą A ir neturi man nieko patarti
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:49 pm
Kelia juoką dėl to, kad tai tiesa, ar dėl to, kad tai netiesa?
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 9:53 pm
Tai nėra tiesa. Aš nevartoju žodžio tobulas išvis. Nekenčiu šio žodžio. Tobulas reiškia patį aukščiausią lygį, jis net nelaipsniuojamas lietuvių kalboje. Kažkam būti tobulam, reiškia, kad geriau negali būti. Pati tobulumo koncepcija – visiška nesąmonė, nes visada gali būti geriau. Ir kažkam galvoti apie save kaip tobulą, būtų debilumo viršūnė.
Fredis* liepos 17th, 2011, 9:54 pm
Žmogus kilnojantis geležis, pakankamai jaunas, sėdintis geroje startinėje pozicijoje, apsuptas, globojamas reikalingų, teisingų ir kvalifikuotų partnerių ir darbdavių, paprasčiau sakant atsidūręs geroje komandoje, turintis noro padaryti kažką svarbaus ir žinantis ko nori, bendraujantis su teisingais žmonėmis, turintis įgūdžių mokytis, dirbti ir yra disciplinuotas – pavargti negali.
Fredis* liepos 17th, 2011, 9:58 pm
Tomai, aš tau nieko negaliu patarti. Jeigu Valentinas yra vidutinis vadybininkas, tai aš esu vadybininkas su minusiniu reitingu (-BBB). Net nesu filosofas kaip kreivarankis.
Valentinas liepos 17th, 2011, 9:59 pm
Tomai, jei nori padaryti kažką nepaprasto, kas svarbu ir naudinga ar neatrodo, kad parankinio darbas pas advokatą tam nesuteikia galimybių? Gal tu ne savo vietoje?
kreivarankis liepos 17th, 2011, 9:59 pm
Tomai,
nepriimk visko taip tiesmukai Gerbiu tave pakankamai, kad man nekiltų nė menkiausio įtarimo, kad save laikai tobulu
Valentinas liepos 17th, 2011, 10:03 pm
Iš tikro tai tavo parkės yra normalus ir natūralus dalykas. Aš irgi reguliariai krentu į savęs niekinimo ir depresijos liūną, o po to grįžtu ir kartais būnu savimi patenkintas snobas.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 10:05 pm
Valentinai, tu iš dalies teisus. Bet ta „hierarchinė” sistema padaro savo. Turiu išsikovoti savo vieta. Parankinis, po to advokatas, o tada galvoji apie kažką grynai savo. Turiu kelis gabius pažįstamus, kurie dabar irgi yra parankiniai ir galvojam, susitvarkę reikalus, po to atidaryti savo kontorą. Tai pareikalaus labai daug, bet tikrai sugebėčiau save geriau realizuoti.
Blogai yra tai, kad aš nelabai turiu autoritetų. Ir pvz teko prarasti vieną darbą todėl, kad skaičiau save geresniu už ten esančius kitus, įskaitant visus kurie buvo aukščiau.
Čia turbūt apskritai mano problema, kad pažįstu tik vieną žmogų, kurį galėčiau laikyti sektinu pavyzdžiu.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 10:30 pm
O kas tas žmogus? Mikelėnas?
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 10:37 pm
Kreivaranki, ne. Mikelėnas yra žavus, tačiau aš jo asmeniškai nepažįstu. Sektinas yra E. Baranauskas. Jis yra esminė priežastis, kodėl pakeičiau savo pozicija yra visiškai pesimistinės, į tokią, jog manau dar esant vilčių.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 10:49 pm
Tomai,
nepyk, kad uždavinėju tokius tiesmukus ir kiek kvailokus klausimus. Aš irgi senstu ir kuo tolyn, tuo labiau man įdomesni darosi klausimai kas kiek uždirba, kas ką pažįsta ir kas katrą mėgsta. Metafizika ir idealai lieka arba kažkur toli arba kažkur žemai.
Jei tu nori iš savęs „kitokios kokybės”, tai galbūt šis nepasitenkinimas savimi ir yra tas postūmio taškas… Juk norint būti „kitokios kokybės” reikia ir tapti kitokiu. Va paskutiniame komentare tu ištarei žodį „hierarchija” ir man atrodo, kad tavo mąstymas ir yra „hierarchinis” arba vertikalus t.y. tu kažką išmoksti, kažką sužinai ir tarytum pakyli laipteliu aukštyn. Galbūt tas tavo pesimizmas ir parodo, kad tau reiktų pradėti mąstyti horizontaliai t.y. užuot stengusis kopti hierarchiniais laipteliais aukštyn, tam kad pakiltum virš tos piramidės, tiesiog žengti žingsnį į šoną ir atsistoti šalia jos (čia jokiu būdu neturiu omeny, kad tau reikia apskritai mesti teisininko darbą ir teisės studijas). Tas tiesa, kad tuomet tu neturėsi kriterijų, pagal kuriuos galėsi vertinti savo kompetenciją, nes tau negalios hierarchinių laiptų taisyklės, bet tu pats kursi taisykles. Tu nebūsi virš tos piramidės, bet būsi šalia arba būsi kitoks, ko ir norėjai. Neklausk ką reiškia, tai ką čia dabar parašiau ir jau tikrai neklausk kaip tai įgyvendinti konkrečiais veiksmais – pats to nežinau.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 10:56 pm
Tavo planas skamba gražiai, bet nežinau kaip jį įgyvendinti. Man rodos, jog piramidės apeiti nėra įmanoma. Per daug formalių reikalavimų keliama.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 11:07 pm
Na, žiūrėk į tai optimistiškai – tiesiog tas žingsnis į šoną (beje, vokiškai pažodžiui tai būtų sudedamasis daiktavardis Seitensprung – Seiten (šalin), Sprung (šuolis) – kas visumoje sudėjus reiškia „neištikimybė”). Tiesiog šiuo metu tu esi susaistytas su ta piramide santuokos saitais, iš kurių belikę tik formalumai ir kurių „pernelyg daug”, meilė kaip ir dingusi. Tačiau taip jau yra, kad pats vienas su savimi piramidei neištikimas nepatapsi. Tam reikia kažkokio postūmio iš šalies, bet tai ateis, laiko dar tikrai turi nemažai.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 11:10 pm
Kreivaranki, tau sakė kas nors, kad tu esi optimistas?
kreivarankis liepos 17th, 2011, 11:11 pm
Ne, visi mano pažįstami laiko mane itin užkietėjusiu pesimistu ir šiaip labai depresyviu žmogumi.
Tomas Chochrin liepos 17th, 2011, 11:27 pm
Taip atrodo ir iš tavo įrašų kartais. Man atrodo, kad tu esi latentinis optimistas.
kreivarankis liepos 17th, 2011, 11:36 pm
Gal ir esu. Bet juk visi esame kažkiek optimistai, kitaip gyvenimas būtų pernelyg sunki našta. Manau, kad nesėkmes ir šiaip nerimą reikėtų ištverti stoiškai, panašiai kaip Valentino katinas Markas Aurelijus. Na bet ir tasai kartais nesusilaikęs atpila (kas galėtų paneigti, kad ne nuo to monotoniško vaizdo, kur Valentinas rašo komentarą į racas.lt).
Neknyginis vardas liepos 17th, 2011, 11:59 pm
Filosofija.
romas liepos 18th, 2011, 3:06 pm
Filosofija – kenksminga sveikatai. Jei nerandi prasmės gyvenime, neverta jos ieškoti filosofijoje. Geriau eiti pas tą klouną į sektą, kur kreivarankis nuorodą davė. Matosi – daugelį apėmusi euforija, nes matyt prisigamino visokios neuronams patinkančios chemijos. Tai juk ir yra laimė
kreivarankis liepos 18th, 2011, 4:00 pm
Romai,
anas „klounas” (Lediajevas) visai neblogai supranta ką jis daro. Dėl Visariono tai nebūčiau toks tikras.
http://www.youtube.com/watch?v=hFAevm-3Qtw&feature=related
romas liepos 18th, 2011, 5:10 pm
Jo, anas liūdnesnis ir pasekėjai ne tokie laimingi.
Kad gyvenimas būtų šviesesnis, reikia prozaco ant Lietuvos. Amerikonai, antidepresantų privalgę, vis šypsosi ir prasmę visur mato. Skaičiau kažkur, kad smegenų tiuningas – ateities biznis, kaip dabar grožio medicina. Bus išsivysčiusiame pasaulyje žmonės ir laimingi, ir protingi. Laimės klinikoje įleis kokio nors botakso į smegenų raukšlę, kad išsilygintų, ir išeis žmogus be gyvenimo problemų:)
Fredis* liepos 18th, 2011, 5:27 pm
kreivaranki, kasdien atsigeri alaus ar kas antrą?
Atleisk už tiesmukišką klausimą, bet klausiu kaip ne filosofas filosofo, tai įeina į mano domėjimosi ratą.
romas eina vandens keliu, todėl romo neklausiu. Gal jau atsigėręs?
kreivarankis liepos 18th, 2011, 5:44 pm
Fredi,
atsigeriu daugmaž kas antrą, bet ketinu ženkliai apriboti šį malonumą. O be to pradėjau į treniruoklių salę vaikščioti
Fredis* liepos 18th, 2011, 5:52 pm
Vadinasi petys jau sugijęs. Mes taip visi jaudinomės kai tau atsitiko nelaimė. Gerai, kad visos nesėkmės praeity.
kreivarankis liepos 18th, 2011, 5:56 pm
Tai kad atsitiko… Tas petys man sukėlė tikrą grandininę nesėkmių reakciją. Net neprisimenu kada visos bėdos taip į vieną vietą būtų sukritę. O ir svorių kilnojimas – tai irgi reabilitacijos dalis. Regis petys sugijo gerai, bet raumuo atrofavosi, dar skauda, bet jaučiu, kad bent jau su pečiu viskas gerai, belieka jį sutvirtinti
Fredis* liepos 18th, 2011, 6:03 pm
Žmogus yra labai sudėtinga mechaninė struktūra, mechanizmas, ne tik dvasinė būtybė. Jei kas nors sulūžta – viskas pradeda byrėti. Susilaužius koją ar kitą galūnę prasideda grandininė reakcija – susergama diabetu ir t.t..
Tomas Chochrin liepos 18th, 2011, 6:57 pm
Fredi, kas tau nutiko? Pastaruoju laiku tu per daug pozityvus pasidarei. Nesišaipai iš nieko, visur matai kažką teigiamo, net sutari su kai kuriais puspročiais racas.lt ir t.t.?
Fredis* liepos 18th, 2011, 7:23 pm
Norint turėti nors minimalią tribūną reikia save sutramdyti ir kalbėti nors puse lūpų, tarp eilučių. Šiandien labai apsidžiaugiau pasižiūrėjęs LRT vakaro žinias – pasirodo, kad yra dar radikalesnių ir principingesnių veikėjų už mane – tai V.Laučius ir mums gerai iš kitur pažįstamas Valentinas.
Valentinas liepos 18th, 2011, 8:13 pm
Kreivaranki, kaip tau situacija su darbu?
Valentinas liepos 18th, 2011, 8:56 pm
Tomai, grįžtant prie tavo vakarykščios temos tai galiu pasakyti, kad jaunystėje buvau labai kompleksuotas ir nelaimingas jaunuolis. Todėl visos mano svajonės buvo menkos, kvailos, susijusios su kompleksų įveikimu. Labai džiaugiausi, kai dingstant kompleksams dingo ir šios svajonės. Tačiau liūdžiu, kad nesugebėjau svajoti didingai ir aistringai kaip tu – kelti sau aukštus reikalavimus, siekti jų ir nervuotis, kad „atsilieku nuo grafiko”. Todėl, nors ir skambėsiu kaip senas burbeklis, bet manau, kad tau nėra ko parintis, viskas bus gerai.
Valentinas liepos 18th, 2011, 9:00 pm
Fredi, vienas iš puikių sicilietiškų desertų yra Baba. Tai keksiukai išmirkyti rome. Originalūs yra dieviško skonio, tačiau gali pasidaryti ir pats:
nusiperki mažų keksiukų
nusiperki balto romo
sumerki keksiukus į romą
Pateiki prie kavos Latte (kirčiuoti ant a)
romas liepos 18th, 2011, 9:11 pm
Pačios laimingiausios gyvenimo akimirkos, kai esi kelyje į tikslą. Pasieki ko norėjai ir apima tuštuma. Tada vėl reikia naujų tikslų, kad jaustumeis gyvenąs. Ir taip kol dūšią atiduosi. Jei sustosi ir pradėsi ieškoti prasmės, apims depresija.
Tomas Chochrin liepos 18th, 2011, 9:57 pm
Jūs čia įkvepiate mane tolimesniam keliui
Čia tikrai reikėjo grįžti diskutuoti, nes kai kitur paskaitai gudrių sprendimų skelbti valstybės bankrotą, tai norisi galvą daužyti į sieną ir sukasi mintis, kad čia jau viskas prarasta.
Fredis* liepos 18th, 2011, 10:06 pm
Paskaitęs Valentiną prisiminiau vieną antraštę Lryte, teksto neskaičiau, bet antraštė įstrigo: „Varguolių svajonių skurdas programuoja blogą gyvenimą”, A.Užkalnis.
Tomas nėra varguolis, Valentinas šiaip taip išsikabarojo iš skurdo, nes likimas jam lėmė ar dar kažkas lėmė, kad jį pastebėjo investuotojai iš turtingos ir dalykiškos Europos šalies. Čia tik vienas aš esu varguolis visomis prasmėmis, o paskutiniu metu dar tapau ir labai didele konformistine kiaule.
Tomas Chochrin liepos 18th, 2011, 10:16 pm
Fredi, sutinku dėl konformistinės kiaulės ))
kreivarankis liepos 18th, 2011, 10:59 pm
Fredi,
aš irgi varguolis … ir kiaulė…
kreivarankis liepos 18th, 2011, 11:34 pm
Fredi,
ir dar dėl to alaus gėrimo – nu negaliu aš tokių dalykų kaip šis žiūrėti blaivas.
http://rutube.ru/tracks/1774319.html?v=4e15227b85c9df96b4dfadba9f94ab6a
Bet nežiūrėti irgi negaliu. Kas čia? Turbūt priklausomybė
kreivarankis liepos 19th, 2011, 12:51 am
http://www.youtube.com/watch?v=13FaKsuYApk&feature=related
Valentinas liepos 19th, 2011, 7:36 am
Fredi, nesutinku. Esi rezistencinis komformistas. Ir Kiaulė.
Fredis* liepos 19th, 2011, 7:52 am
Vienas didžiausių mitų, kad Fredis yra rezistentas.
Bailys, kiaulė ir prisitaikėlis.
Valentinas liepos 19th, 2011, 6:51 pm
Kategoriškai protestuoju prieš tokį nepelnytą Fredžio menkinimą!
Tomas Chochrin liepos 19th, 2011, 7:32 pm
Ar aš vienas pastebėjau, jog Musė yra visai dingusi iš internetinio pasaulio? Mes taip ir nenuėjom kartu pasportuoti..
Fredis* liepos 19th, 2011, 9:01 pm
Įvykis Austrijoje suteikia progą konstatuoti, kad Rusija kompromituoja kairiąją idėją Lietuvoje, tiesiog demoralizuoja kairįjį elektoratą ir kairiuosius intelektualus. Rusija visiškai netaiko meduolio ir bizūno principo, vien tik bizūno. Gal iš tikrųjų iš tos pusės vyrauja vien tik ekonominis interesas? Arba Rusija nelaiko socialdemokratų savo partneriais, o tokiais išimtinai laiko Uspaskich ir Paksą? Šiems veikėjams niekada nepavyksta įgyti lemiamos persvaros vykdomojoje valdžioje, todėl esame nuolat baudžiami.
Valentinas liepos 19th, 2011, 9:53 pm
Fredi,
Tavo mintis tokia gili ir sudėtinga, kad jei aš pradėsiu ją nagrinėti, galiu nespėti susikaupti filmui Amerikos Nindzia 2.
Valentinas liepos 19th, 2011, 9:55 pm
Tomai,
Taip, Musė zyzimas amžinai išnyks mūsų širdyse. Beje, blogo autorė, kaip ten jinai – Ligitukas berods – vėl nuskrido Musės oro keliais?
Tomas Chochrin liepos 19th, 2011, 10:00 pm
Man atrodo, kad Musė stuobrį susirado, kuris ją prikaustė prie puodų..
kreivarankis liepos 19th, 2011, 10:01 pm
Tomai,
jei sugebėjo Musę prie puodų prikaustyt, tai ne toks jau ir stuobrys…
Valentinas liepos 19th, 2011, 10:06 pm
Nepaisant to, kad jaučiasi pavydo gaidelės tu gali būti teisus. O gal ir ne. Ligita, suorganizuok balsavimą. Kur dingo viena ryškiausių interneto komentatorių Musė:
1. Susirado stuobrį, kuris ją prikaustė prie puodų.
2. Musė yra Grybauskaitė – po rinkimų komentuoja per Tv
3. Musė įstojo į Tvarkos ir Teisingumo partiją ir jai dėl to labai gėda.
Kokios dar versijos?
Valentinas liepos 19th, 2011, 10:11 pm
Dar vienas variantas:
Musė ištekėjo už Maro ir dabar klauso Bruknerio.
kreivarankis liepos 19th, 2011, 11:04 pm
Valentinai,
kažkaip vėl mestelėjau kelis komentarus pas Račą ir patyriau visą bendravimo su Trakimu ir nerijumi malonumą. Tai negi tu va visą tą laiką, kol pas Ligitą nustojom lankytis, su jais diskutuodavai? Neįtikėtina. Jeigu taip, tai tu labai stiprus žmogus.
Fredis* liepos 19th, 2011, 11:16 pm
Valentinas yra žmogus-legenda. Išminties, principingumo, stiprios valios ir kitų teigiamų savybių turėtojas. Kartu tai labai žmogiškai šiltas žmogus, tiesiog Valentinas, Ligitos favoritas ir labiausiai gerbiamas Račo pašnekovas. Valentinas formuoja viso isteblišmento pasaulėžiūrą, kurio aštri reakcija į įvykį Austrijoje tai puikiai iliustruoja. Skaitydami Valentiną tobulėja ir paprasti miestelėnai.
Tomas Chochrin liepos 19th, 2011, 11:30 pm
Fredi, aš abejoju dėl jų tobulėjimo. Eksperimento racas.lt kontrolinė grupė kodiniu pavadinimu „miestelėnai” per tuos kelis tinklaraščio gyvavimo metus nerodo absoliučiai jokio progreso.
Valentinas liepos 19th, 2011, 11:33 pm
Fredi, paprastai aš esu kuklus žmogus, bet šį kartą su tavimi sutinku. Trumpu komentaru pas Račą nubrėžiau Austrijos sulaikymo strategijos kontūrus ir žiūriu, kad Lietuva beveik paraidžiui ją įgyvendina.
Kreivaranki, tu per daug tyras. Bendraujant su Trakimu ir nerijumi reikia turėti storą odą. Susilaikyk nuo to, nes nieko gero tai neduoda. Aš tai darau, nes kažkas turi dirbti ir tokį darbą
Fredis* liepos 19th, 2011, 11:43 pm
Tomai, jei tie žmonės bjauriai vaiposi, tai dar nereiškia, kad į jų sielas nesibeldžia Valentino skleidžiama išmintis.
Minima kontrolinė grupė yra visuomenės sudedamoji dalis. Ji buvo per amžius. Nesu istorikas, tie žmonės yra kažkokiu terminu apibrėžiami, užmiršau kokiu.
Šiaip pastebėjimas: kuo vilkas labiau paliegęs – tuo daugiau aplink laksto hienų aštriais dantimis ir blizgančiomis akutėmis. Gal truputėlį per grubiai…
kreivarankis liepos 19th, 2011, 11:52 pm
Valentinai,
nežinau ar aš toks jau tyras, bet gal… Tiesiog su anais bendraudamas aš jaučiuosi tarsi vienmarškinis fechtuotojas su špaga prieš geležimi apsišarvavusius riterius su dvirankiais kirviais. Viena vertus aš galiu lengvai išsisukti nuo jų lėtokų smūgių, kita vertus mano špagos dūriai jiems kaip musės įkandimas O vis tik trakimas mane nustebino pavadindamas nors kišeniniu, bet filosofu… netgi maloniai kažkaip. Bet čia jau tikrai „kognityvinis disonansas” – aš ir trakimas esame abu vienas kitam nepavojingi.
Valentinas liepos 20th, 2011, 12:10 am
Kreivaranki,
Neteisingai jautiesi. Tu turėtum jaustis kaip gydytojas prieš žolininką. Štai šiandien per laidą „stilius” rodė žolininkę ir paklausė ar ji padeda ir nuo nevaisingumo. Ji atsakė, kad stengiasi. Rinkti žoleles, kurios padeda nuo nevaisingumo būtina poroje – vyras ir žmona. Ir dar būtina, kad jie turėtų vaikų. Tik tada žolelė nuo nevaisingumo gydo.
Įsivaizduok, kad esi nevaisingumo žvaigždė gydytoja Bogdanskienė ir pakliūni į situaciją kai konkuruoji su nevaisinga pora dėl užsakymo. Štai taip tu jautiesi tu prieš Trakimą ir nerijų.
Fredis* liepos 20th, 2011, 3:10 pm
Valentinai, Tu labai įdėmiai seki ekonomistų kalbas, pasisakymus, ginčus.
LŽ išspausdino straipsnelį http://www.alfa.lt/straipsnis/11930172/Krugmanas..krize..ne.visuomenes..o.blogu.politiku.nuopelnas=2011-07-20_14-37/ apie P.Krugmano matymą. Ką gali pasakyti?
Europoje kaltas Euras….., R.Ozolas tai pasakė keliomis savaitėmis anksčiau.
romas liepos 20th, 2011, 5:33 pm
Perklausiau Duginą, vis vandenį gerdamas:)
Valentinas liepos 20th, 2011, 6:36 pm
Fredi,
Kaltas ne Euras, o per didelis optimizmas ir pozityvus požiūris. Kurdami Eurą politikai tikėjo, kad visos šalys vienodai laikysis taisyklių. Deja, kai kurioms šalims taisyklių laikymasis žemina nacionalinį orumą.
Jei lietuvė mergina ištekėjo už kokio libaniečio ir išvažiavo gyventi į Libaną, o ten jis ją uždarė ir pririšo prie puodų ir ji sugalvojo skirtis, o jis ją paleido, bet vaikus pasiliko sau, o ji grįžo į Lietuvą ir rauda, kad iš jos atėmė vaikus – kas kaltas?
Valentinas liepos 20th, 2011, 6:38 pm
Aurelijus kažkur susižeidė koją, dabar vaikšto ant trijų ir šnypščia kai bandai pažiūrėti.
Be to eilinį kartą jam buvo įsisiurbusi erkė.
Visa tai jis išlaiko stoiškai, daugiausia miegojimo forma.
Palaikykime Aurelijų.
Tomas Chochrin liepos 20th, 2011, 8:32 pm
Šiandien teliko vakaras. Žiūriu karštą vakarą po to teisę žinoti. Kai LNK pateikia realybės show alternatyvą..
kreivarankis liepos 20th, 2011, 9:58 pm
Aš tai vėl alaus nusipirkau ir tuoj sėsiu žiūrėti Dugino paskaitų apie Heideggerį.
romas liepos 20th, 2011, 11:12 pm
Iš kur Duginas žino, kad Antikristas – ne jis?
Fredis* liepos 20th, 2011, 11:24 pm
Po sunkios dienos braukiu prakaitą, antra diena be alaus, tačiau tik ką ant staliuko man atnešė šaltų obuolių sulčių ir 20 gr degtinės. Nuo rytojaus trijų dienų atostogos. Aš labai patenkintas lietuviškuoju isteblišmentu. Labai patinka šis žodis. Kas galėtų būti lietuviškasis Duginas? Koks nors Klumbys?
kreivarankis liepos 20th, 2011, 11:44 pm
Čia tokios įdomios schemos susidaro: heideggeris-duginas-letovas-limonovas-putinas. Čia lyg ir žemėjančia tvarka…
romas liepos 20th, 2011, 11:44 pm
Murza, bet jam dar reikia Heideggerį perskaityti. Blogai tik, kad mūsų duginas durnokas ir kad tikrasis Duginas – protingas.
kreivarankis liepos 20th, 2011, 11:48 pm
Duginas tikrai yra neblogas. Juokai juokais, tačiau jis prisiliečia prie filosofijos… palyginimui pasakyčiau, kad pvz. mūsų Donskis prie jos neprisiliečia Kiek gilesnio mūsų ideologo tos srities aš nematau, nebent Ozolas, bet jis profanas visom prasmėm. Tiesa, turėjom vieną tikrai neblogą – Gintarą Beresnevičių ir tai buvo gėris ir tai buvo rimta. Deja, jo jau nebėra mūsų tarpe.
romas liepos 20th, 2011, 11:48 pm
Valentinas perskaitęs. Gal ir tiktų, bet pažiūras reiktų pakeisti.
kreivarankis liepos 20th, 2011, 11:52 pm
Ką perskaitęs Valentinas?
romas liepos 21st, 2011, 12:08 am
Kažkada Valentinas labiausiai iš filosofų įvertino Heideggerį. Nusprendžiau, kad skaitė.
kreivarankis liepos 21st, 2011, 12:19 am
Heideggeris man patinka ir dėl to man įstrigo Valentino pasisakymas apie tai, kad jis bandė skaityti Heideggerį, nieko nesuprato ir dėl to numetė jį šalin. Kaip ten buvo geriausiai priminti gali tik pats Valentinas
romas liepos 21st, 2011, 12:50 am
Aš su Heideggeriu susipažinęs iš poros tavo pasiūlytų klipų su Duginu. Kol kas man įspūdis nekoks
kreivarankis liepos 21st, 2011, 1:03 am
romai,
link Heideggerio tu eini per Duginą. Palauk, jei neklystu tu buvai tas, kuris pagelbėdavo man ginant Marksą (atsiprašau, jei ne taip prisimenu). Esmė tame, kad Heideggeris yra neginčijamas autoritetas, ta prasme, kad su juo galima nesutikti, nors tuo pačiu su juo nesutikti nėra įmanoma. Bruss Lee savo kung fu stiliaus teorijoje pabrėžė, kad kovoje yra svarbu tapti vandeniu – jis priima bet kokią formą, į jį gali pasinerti, gali daužyti vandens paviršių, tačiau tu esi bejėgis prieš užplūdusią vandens laviną. Panašus yra ir Heideggeris savo filosofijoje. Be va jo vandeniškumas filosofijoje šiuo atveju tampa kažkoks gana neigiamas. Heideggerio ryšiai su naciais yra itin jautrus klausimas jo biografijoje ir šiuo atveju jo „vendeniškumas” yra labai parankus Duginui.
Tomas Chochrin liepos 21st, 2011, 4:54 pm
Kreivaranki, priminei man Bruce Lee citatas Jų pagrindu šis repas – http://www.youtube.com/watch?v=FjOYp0S4Z3w
Tomas Chochrin liepos 21st, 2011, 4:55 pm
Kreivaranki, priminei man Bruce Lee citatas Jų pagrindu šis repas -
ht tp://www.youtube.com/watch?v=FjOYp0S4Z3w
Tomas Chochrin liepos 21st, 2011, 7:27 pm
Kas nors skaitėt Bielinio knygą apie Grybauskaitę? Kokie būtų komentarai?
Valentinas liepos 21st, 2011, 8:14 pm
Manai, kad tai nebūtų laiko gaišimas?
Tomas Chochrin liepos 21st, 2011, 9:02 pm
Man tai įdomu, kad žmogus visą knygą parašė. Anksčiau straipsnius delfyje „poker face” rašydavo, tai bent pasijuokdavau paskaitęs gerai. Gal ir knyga tokia komiška.
Valentinas liepos 21st, 2011, 9:05 pm
Laikas yra toks ribotas išteklius, o nuveikti norisi tiek daug, kad manyčiau, kad Bielinio knygos skaitymas yra totalus laiko gaišimas. Tiesiog nepatikimas autorius. Lygiai taip pat neskaityčiau Račo knygos apie Adamkų
Tomas Chochrin liepos 21st, 2011, 9:17 pm
Aha, dėl laiko sutinku. Aš grožinės literatūros jokios nuo rudens nesu skaitęs. Nors norėtųsi paskaityti..
Nors nemanau, jog Bielinio knyga būtų visai prasta. Nors jis akivaizdžiai angažuotas prie ją, tačiau ji pati daro daug klaidų, jis jas turėtų būti pastebėjęs. Žymiai blogiau yra koks Valatka, kuris savo sofizmais nuolat totalias nesąmones rašo..
Auksinis kardas liepos 21st, 2011, 10:11 pm
Neskaitykit tų brudų visokių, va šiandien kalėdinį dovanų kuponą pagaliau išmainiau „Baltose lankose” į perpus pigintą Raymond Carver „Elephant”:
http://www.randomhouse.co.uk/vintage/vintageclassics/title.htm?command=Search&db=/catalog/main.txt&eqisbndata=009953035X
124 puslapius viliuosi įveikti, nors skaitinėjimai girgžda, gal net negirgžda… Bet viltis, dar gena pirmyn viltis. Bet kuriuo atveju, skaitykime literatūrą. Teikiančią mums erdvės ir laiko pojūčius. O tie grafomanai nusipelno tik veiksmingų bausmių.
Valentinas liepos 21st, 2011, 10:14 pm
Ši knyga man primena tas komercines skubotas biografijas. Tarkime išgarsėja kokia nors Holywoodo žvaigždelė (dabar kažkoks berniukas Bieberis populiarus). Ir labai greitai atsiranda jo autobiografija arba kokia nors biografija. Rašyti knygas apie Grybauskaitę dar tiesiog per anksti.
Ligita liepos 22nd, 2011, 11:39 pm
Ir mano dėmesį patraukė ta knyga apie D. Grybauskaitę, visgi apie įdomų žmogų rašoma, bet autorius labai jau į „vienus vartus” kala savo straipsniuose, tai kažin kažin. Užtat stilius turėtų būt geresnis nei „Žmonių” serijos. O paskutinę biografiją šią skaičiau ir tikrai rekomenduoju – http://www.baltoslankos.lt/index.php?productID=858