Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Šiemet mano pavasaris buvo ypatingas. Prieš kelerius metus nė nebūčiau pamaniusi, kad su gyventojų ir būstų surašymu turėsiu galimybę susipažinti iš taip arti – dirbdama surašinėtoja. Nors iš tikrųjų įvairiausių dalykų negali nuspėti, jie kartais tiesiog įvyksta ir tiek. Tai va, kaip jau tąsyk įraše minėjau norėdama užfiksuoti įspūdžius – vykdydama surašymą sutikau nepaprastai šaunių žmonių. Vienas susitikimas bepildant lapus netgi išsirutuliojo taip, kad buvau pakviesta į renginį! Renginį, kuris Sereikiškių parke įvyks vos po keleto dienų – rugsėjo 4-ąją dieną ir kuriame dėl apsigyvenimo Airijoje visgi negalėsiu sudalyvauti. Kažin koks ten stebuklėlis? Ogi pati tikriausia raudonplaukių diena arba jei vadintume iškilmingiau – raudonplaukių festivalis. Olandijoje jau penktuosius metus sėkmingai atšvęstas renginukas (2011-aisiais bus visi šeštieji) iniciatyvių žmonių dėka pagaliau atkeliauja ir į mūsų šalį. Prisipažinsiu – prisimindama homoseksualų eitynes, atskleidusias ne patį tolerantiškiausią tautiečių požiūrį į šiuo bei tuo išsiskiriančius žmones, truputėlį nerimavau, na, kaipgi bus reaguojama į šėlstančių raudonplaukių minią (būtent jos ir laukiu, ne poros smalsuolių), tačiau, kaip žinia, tolerancija ateina mokantis, tad viliuosi, kad praėjus daugiau nei metams po eitynių, visi gerokai ūgtelėjo vidumi ir maniškiai bus priimti labai labai palankiai. Taip, maniškiai – ir aš priklausau raudonplaukiams. Ech, gaila, kad negalėsiu kartu su visais pademonstruoti savosios ševeliūros, niekada man neleidžiančios kur nors įsmukti nepastebėtai, mokykliniais laikais kėlusios liūdesį, dabar pasididžiavimą (pasaulyje mūsų telikęs vienas procentas!):) Užtat nė neabejotina, kad savo mintimis būsiu ten. Ir jei šiuo įrašu deleguosiu dar bent vieną ar du raudonplaukius, jausiuos kone koją įkėlusi. Bet visvien nepamirškit smulkiai papasakoti kaip sekėsi!!
Šaltiniai: nuotrauka – www.facebook.com
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 7:58 pm
Matyt, mažai čia raudonplaukių skaito
.
Bet kodėl mano klasėje aš neprisimenu buvus patyčių iš ryžų? Ar jų nebuvo, ar aš jų, kaip man neaktualių, nepastebėjau?
Auksinis kardas rugsėjo 2nd, 2011, 7:59 pm
Reikia persidažyti ir važiuoti.
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 8:20 pm
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 8:28 pm
Nors ne, nereikia nei dažytis, nei rengtis. Bent jau man. Taigi į mane ir taip nuolat atkreipia dėmesį, kad ir kaip būčiau apsirengęs. Matyt, žmonėms atrodau kažkuo išskirtinis. Jei jau laikyti ryžumą išskirtinumo simboliu, aš irgi ryžas. Širdyje
.
Auksinis kardas rugsėjo 2nd, 2011, 8:45 pm
Metas pradėti vadinti „krepšinio kamuolio spalva.”
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 10:00 pm
Kažkaip nemažai čia krepšio nemėgėjų susirinko: bent trys – Lietuvos mastais daug.
Auksinis kardas rugsėjo 2nd, 2011, 10:03 pm
Pala, kas trečias, jeigu aš antras?
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 10:06 pm
Tai dar Valentinas išreiškė nepalankų požiūrį į krepšiomaniją. Tiesa, santykio su pačiu žaidimu nedetalizavo, tai gal kiek pritempiau.
Užtat benderis net dreba po kiekvieno lietuvių laimėjimo.
Auksinis kardas rugsėjo 2nd, 2011, 10:36 pm
Kad Valentinas labai jau pergyvena, kad nerodo kašės per TV, nepanašus jis į skeptiką
Aš tai neutralus, bet geriau gyvas tinklinio žaidimas, nei stebimas ar apsergamas krepšinis. Kai pats kiek sportuoji yra absoliutus gėris. Nors dabar paskutinės minutės su Turkija visai gerai žiūrisi. Yra intriga.
Maras rugsėjo 2nd, 2011, 10:56 pm
Tai ir Pats žiūri, kaip matau
. Nežiūrėčiau, net jei turėčiau galimybę. Net nežinau, gal ir turiu. Tiesiog neįdomu.
Žiūrėti sportą galima, kai jis yra gražus. Nu futbolas, ten bent kokia estetika
Sportas, kai pats dalyvauji, yra tikras, o kai „dalyvauji” krėsle sėdėdamas…
Kažkaip silpnai šįkart pasveikino benderiai. Gal kad savaitgalis ir visi išvažinėjo.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 1:16 am
Pažiūrėjau paskutines minutes, smagu. Ypač kai laimėjo, tai ne visai veltui
Bet valandos jau būtų gaila. Kuriais metais prieš tai esu bent kiek žiūrėjęs, neprisiminsiu. Šiemet daugiau visko aplinkui užsukta – su vaiku dalyvavome kamuolio mušime, gana sėkmingai, nors į aptvarą nebeįleido (ir neskubėjau, jau matęs nesveikas eiles), bet netikėtai gavome kamuolius ir sudalyvavome laisvėje. Buvo gražių akimirkų, bet buvo ir negero jausmo – mat, veltui dalino daiktus, kur nesukils silpnesniems individams kolchozų švarinimo primityvai. Nabagai, taip ir dalyvavo, stebėdami palei tualetus ar tvorą sukauptas kamuolių krūveles. Kiti pilnai susitvarkė gerokai iki rekordo. Darbštūs mūsų krašto žmonės.
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 11:18 am
Lyginti realų sportavimą su domėjimusi sportu ir sakyti „aš labiau vertinu tinklinį pliaže, nei sėdėjimą prie televizoriaus” yra iš principo ydinga. Lyginami visiškai skirtingi, nesusikertantys dalykai.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 11:47 am
Susikertantys, susikertantys. Tą patį sporto trūkumą žmogus gali kompensuoti skirdamas dėmesį ir išteklius ne TV ar pamargintam sporto išgyvenimo per stebėjimą inventoriui, bet asmeniniam sudalyvavimui per inventorių aktyvesnį: bėgimo batelius, slides, dviratį ir t.t. Šalyje galėtų būti aukštesnė sporto garbinimo per dalyvavimą jame kultūra VIETOJE isteriško sporto garbinimo per stebėjimą. Taipogi aš labiau vertinu tai, ką sakau, neklausdamas kokie valentinai ką užskaitys „ydingu iš principo”. Toks gyvenimas mano, kiekvienas deramai pasirūpinkime gyvenimu savo bei visuotine sveikata, ir bus tvarkelė.
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 12:01 pm
Jaunuoliai vos spėja iš kiemų grįžti namo prie televizoriaus visą dieną prisilakstę su kamuoliu, kad pasižiūrėtų kaip šis žaidimas žaidžiamas tobulai tikrų profesionalų. Verpstė, du prieš du, kada švilpiami žingsniai, asmeninė gynyba, teisingai išmestas kamuolys sukasi aplink savo ašį ir t.t.. Tėvai, gi, džiaugiasi savo vaikais, nes žino, kad jie kieme sportuoja.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 12:05 pm
Tėvai džiaugiasi nepakildami nuo fotelio priešais TV? Įsijunkite transliacijos dažnį, Fredi*.
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 12:13 pm
Lietuvoje viskas sukasi aplink oranžinį kamuolį, o kitose šalyse dažniausiai dominuojantis futbolo kamuolys čia atsidūręs šešėlyje, teigia vokiečiai. Jie pasidomėjo ir mūsų krepšinio statistika. Pagal 2011 metų duomenis, 18 tūkst. lietuvių žaidžia 129 klubuose, o dar 100 tūkst. šia sporto šaka užsiima laisva forma. Vokiečiai šią informaciją palygino su savo šalies futbolo statistika: 27 kartais didesnėje šalyje futbolą žaidžia 190 tūkst. žaidėjų klubuose, o 500 tūkst. – laisva forma.
Vokiečiai tokia statistika nesistebi, mat Lietuvoje krepšinio lankų galima pamatyti visur, netgi ant kai kurių bažnyčių.
Nepastebėti neliko ir televizijos bokštas, virtęs 30 tonų krepšinio krepšiu, bei 2007 metais krepšinio istoriją įamžinantis, šios sporto šakos pagerbimui pastatytas paminklas. Jiems įstrigo ir paminkle pažymėtos Arvydo Sabonio ir Rimo Kurtinaičio pavardės.
iš Lrytas
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 12:14 pm
http://eurobasket2011.lrytas.lt/-13149466961313022943-vokie%C4%8Diai-%C5%BEavisi-nepaprast%C4%85ja-krep%C5%A1inio-pad%C4%97timi-lietuvoje-atranda-krep%C5%A1inio-ledus-su-l-kleiza-ir-giria-lietuvius-kad-jie-moka-angli%C5%A1kai-video-nuotraukos.htm
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 12:33 pm
Tai galvosime kaip padėti vokiečiams, užuot keitę visuotinę isteriją bent visuotine rytmetine mankšta? Įvertinsime vokiečių turizmo tradicijas sporto rėmuose, ar už jų ribų? Pist – ir pralenkėme vokiečius, ne kasdien taip būna… O jau oranžinio kamuolio atskaita, tai juk ir visai neprilygstami šimtmečiams į priekį. Galime pasėdėti, parūkyti. Fainei yr.
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 12:35 pm
„Aš nemėgstu klasikinės muzikos ir isteriško jos garbinimo. Beveik nežiūriu koncertų per televiziją. Žymiai vertingiau pačiam paimti smuikelį ir pačirpinti.”
Ta pati logika.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 12:44 pm
Pradėk, Valentinai, SAVO logiką taisyti nuo pabaigos: kas įvyks pasaulyje gero, kai paimsi ir pačirpinsi smuikelį?
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 12:48 pm
Gal geriau Auksini Karde tu pradėk savo logiką taisyti nuo pradžių. Teigti, kad tai vienas kitą panaikinančios sąlygos – arba sportuoji pats arba žiūri per televiziją yra KVAILA.
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 12:59 pm
Šiek tiek pakeitus prasmę, galima sutikti su tokiu teiginiu: „aš nemėgstu, kai žmonės eina į filharmoniją save parodyti, o ne muzikos paklausyti. Geriau pabandytų suprasti (tinka ir pačirpinimas smuikeliu)”.
Juk daugumai tas krepšinis iš tiesų nėra toks įdomus, kaip gali pasirodyti iš visuotinės isterijos. Tiesiog jei nori „neiškristi iš konteksto”, turi žinoti, kaip vakar sužaidė, kas kiek įmetė ir kad xxx buvo nepakeičiamas, o yyyy geriau būtų ant atsarginių suolelio sėdėjęs. Ne sportas čia svarbiausia.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 1:01 pm
Kvaila yra teigti, kad vienu metu tamsta gali ir sportuoti ir žiūrėti TV. Beje, šios skirtingos veiklos nėra jokios sąlygos viena kitai. Tiesiog skirtingos sporto formos: kaip centralizuota ir kontroliuojama, žiniasklaidos porcijuojama/pardavinėjama, arba kaip laisvalaikio leidimo būdas dalyvaujant sporto veikloje asmeniškai. Raginčiau mažiau plautis smegenis sporto kaip verslo propaganda, dažniau atsipaipalioti pačiam jame dalyvaujant – ramiau, paprasčiau, be pompų. Tai ir viskas, mano šioms mintims netrūksta jokios tamstos, Valentinai, pagalbos, ačiū už rūpestėlį
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 1:04 pm
Ir, beje, klasikinė muzika kaip daugmaž visuotinai paplitęs dalykas mirė kartu su mėgėjiško šeimyninio muzikavimo namuose tradicija. Taip kad ryšys yra, nors ir netiesioginis.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 1:16 pm
Įdomi evoliucija, Marai – suglebus šeimai, nebeliko ir pačios pakeitusios tradicijos. Kas liko? Prekyba muzika, mainai į pinigus. Galiausiai, su Internetu, net iš esmės nemokama, viso ko pilna erdvė suvalgė pinigų darytojus, bet muzikos sąvoka tam laikui deformuota siaubingai. Teoriškai, atgaiva dvasiai per garsus tebėra, bet praktiškai… tik katastrofos nuojauta, jei dar nevadiname katastrofa to kas yra dabar.
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 1:33 pm
Man jūsų abiejų pozicija primena elitistinį snobizmą. Galime keturi variantai:
1. Žmogus mėgsta sportuoti pats (sveikatinimas) ir žiūrėti aukštąjį sportą (intelektualinė veikla)
2. Žmogus mėgsta sportuoti, bet nemėgsta didžiojo sporto žiūrėti (jam neįdomi ši intelektulinė veikla)
3. Žmogus mėgsta žiūrėti sportą, bet nemėgsta sportuoti.
4. Žmogus nemėgsta sportuoti ir nemėgsta žiūrėti sporto.
Galimi ir įvairūs tarpiniai variantai. Šioje vietoje kalbėti apie tai, kad sportas su žiūrėjimu kaip nors susiję (tai yra renkiesi tą arba tą), o dar ir ištraukti nepaneigiamą marksistinį argumentą apie „sporto propagandą” yra kliedesys. Aš mėgstu daryti ir tai ir tai, bet jokiomis aplinkybėmis man neateina į galvą mąstyti: „ką dabar veikti, pabėgioti ar pažiūrėti bėgimą?” Lygiai taip pat ir Maras, kiek suprantu, nežiūri nei sporto nei pats sportuoja, bet man neateina į galvą generalizuoti tai ir įstatyti Marą į kokią nors lentelę. Jam tiesiog neįdomu ir viskas. Jei Auksinis Kardas gyvena tokiame pasaulyje „nežiūrėsiu Giro de Italia nes tai yra centralizuota ir kontroliuojama, porcijuojama žiniasklaidos ir verslo formos propoganda” vietoj to geriau pavažinėsiu dviračiu”, man kyla klausimas apie AK intelektualinį adekvatumą ir tampa šio žmogaus gaila.
Labai primena situaciją su Račo komentaru. Įsitikinimas, kad kavinės savininkas pakėlęs kainas „mausto”, o mano pasišaipymą iš šio naivaus Račo komentaro pavadina „Vilniaus trolinimo tradicija”. Man neateina į galvą Auksinio Kardo snobizmą vadinti „klaipėdietiška snobizmo tradicija”. Klaipėda ne prieko, tai tiesiog šio konkretaus žmogaus bėda.
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 1:37 pm
Hm, net nepagalvojau, kad čia šeimos apirimas prisidėjo. Šiaip siejama daugiau su radijo paplitimu, kai žmonės vietoje to, kad patys dainuotų, pradėjo klausytis radijo ir įrašų. Bet ir šeimos silpimas vyko paraleliai, tai gal ir prisidėjo.
Na, aš katastrofa to nepavadinčiau vis tik. Tik šimtą metų užsitęsęs ir dar nesibaigęs virsmas į kažką. Kiekvienas gali rinktis nuo dainavimo pačiam prie laužo, dainuojamosios poezijos iki pačių įvairiausių stilių, visų – ir praeities, ir dabarties. Blogoji to pusė – nebėra to, kas jungia kultūrą ir jos muziką. Viskas subyrėjo į gabalus, dažnai net prieštaraujančius vienas kitam. Išcentrinės jėgos pradeda vyrauti kultūroje. Gal iš čia katastrofos nuojauta, tokia stipri jau šimtą metų. Tiesa, jungia popkultūra, bet ji dažnu atveju, kaip ir visais laikais, yra labiau pasekmė nei kultūrą varančioji jėga, o ir pati susiskaidžiusi be galo.
.
Galima įsivaizduoti, kad gyvename 476 metais, tik barbarai – mumyse
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 1:39 pm
Jau ne kartą esu sakęs, kad burbėjimas, kad dabar yra katastrofa, o anksčiau buvo geriau yra senas kaip pasaulis užsiėmimas. Konfucijaus sistema pagrįsta sėmimusi stiprybės iš senų laikų. Tą patį galima pasakyti apie bet kurių laikotarpių verkšlenimus. Ignoruojamas faktas „dabar yra geriau, negu bet kada anksčiau”. Kodėl taip vyksta? Manau, kad toks verkšlenimas yra vienintelis kai kurių tapatybės įtvirtinimo būdas besikeičiančioje realybėje.
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 1:46 pm
Valentinai, aš rašiau, kad sąsaja egzistuoja, bet nėra tiesioginė. Tavo noras visur įžiūrėti elitizmą yra smagus, bet kiek varginantis savo vienodumu ir neteisingumu dalykas.
O kad tai, kas vyksta dabar (ir ne tik) Lietuvoje su krepšiniu, yra propaganda – akivaizdu. Visa ta ekstatiška euforija dėl dalykų, kurie su konkrečiu žmogumi nėra NIEKAIP susiję… Kai ką labai primena.
[Tik nereikia įsivaizduoti propagandos kaip kelių žmonių uždarame kambaryje sukurto plano kaip praplauti smegenis. Tai be galo sudėtingas procesas, ypač demokratinėse šalyse. Man rodos, jau esu rašęs.]
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 1:53 pm
Valentinai, Tu su savim, kaip matau, pradėjai šnekėtis. Aš tikrai nesakiau, kad dabar yra katastrofa. Auksinis kardas kalbėjo apie katastrofos nuojautą.
Kultūra kardinaliai keičiasi, tai yra radikalus lūžis ir manyti, kad „dabar yra geriau, nei bet kada anksčiau”, atleisk, bet kvaila. Galbūt (šį žodį reikėtų pakartoti dar keletą kartų) lūžis įvyks teigiamas, jei galima įvertinti lūžį. Netgi – turbūt. Tačiau lūžis tam ir yra, kad sulaužytų. Ir jis laužys. Jau laužo.
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 2:25 pm
Marai,
Reagavau ne į tavo, o į AK teiginį, kad katastrofa jau galbūt atėjo. Aš neneigiu, kad krepšinis yra propaganda. Bet kaip tai trukdo sportuoti tam, kuris nori sportuoti?
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 2:34 pm
Vakar transliacijos metu ėjau iš baro į barą, viename jų net išgėriau 0.3 litro bokalą alaus prieš tai nepasidomėjęs kiek jis kainuoja. Įspūdžiai tokie: lietuviai nuoširdžiai domisi krepšiniu, visur sausakimša, merginos klykė po kiekvieno pataikyto metimo, gražaus prasiveržimo ar atkovoto kamuolio, rankose turėjo fotoaparatus ir viena kitą ryškiai fotografavo, matyt tuo pačiu šventė studijų pradžią rugsėjo 1-ąją. Jau beveik vidurnaktį lengvai apgirtęs sėdau į automobilį ir namie per VISAT Baltic dar kartą pasižiūrėjau efektingiausius ir svarbiausius rungtynių lūžio epizodus. Beje, kol čia diskutavote padariau gerą treniruotę. Labai jau Jūs čia painiai viską diskutuojate, žiūrėkite į daugelį dalykų paprasčiau.
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 2:48 pm
„Jei Auksinis Kardas gyvena tokiame pasaulyje “nežiūrėsiu Giro de Italia nes tai yra centralizuota ir kontroliuojama, porcijuojama žiniasklaidos ir verslo formos propoganda” vietoj to geriau pavažinėsiu dviračiu”, man kyla klausimas apie AK intelektualinį adekvatumą ir tampa šio žmogaus gaila.” Aš tai sakyčiau, labai sveika pozicija, laikosi jos Kardas ar ne.
). Kai žaidi pats, patiri dalyvavimo džiaugsmą, dalyvavimo azartą. Kai žiūri, patiri pseudodalyvavimo euforiją – propagandos produktą. Man atrodo, kad daug vertingiau yra dalyvauti, nei stebėti. Su muzikos klausymu yra kiek kitaip – ten dažnai būtinas ir klausytojas.
. Bet Kardas taip ryškiai ir nesusiejo, kaip Tu kad išvedei iš jo žodžių. Kalba ne apie trukdymą, o kad daugeliui užtenka tiesiog „pasirgti” ir jie jau krepšio žinovai. Ir tokių tikrai daug.
Yra vienintelis būdas kovoti su propaganda – nusišalinti ir/ar patirti kažką tiesiogiai. Propagandos nelieka, kai važiuoji dviračiu – tiesiog patiri dviračiu važiavimo džiaugsmą (arba skaudamą subinę, bet tai irgi ne propaganda
Vienas kitam netrukdo, žinoma. Jei nebūtų krepšinio propagandos, tiek kašių nebūtum prifotkinęs
Tiesa, kažkada pas save klausiau: „O kodėl pasaulio pabaiga turi būti pastebėta?” Pasirodo, tą patį sakė ir aforistas S. Lecas: „Nesitikėkite per daug iš pasaulio pabaigos”.
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 3:01 pm
Visuomenių gyvenimuose žaidybiniai ir pramoginiai elementai vyraus vis labiau ir labiau. Tokios tendencijos. Žmogus vis mažiau dirba, gamina, kovoja dėl pragyvenimo, o žaidžia, linksminasi, pramogauja. Pramogavimas irgi yra žaidimo forma, tai galima daryti labai kūrybiškai.
Kol žmones linksminę profesionalūs žaidėjai ilsisi – pramogas stebėję žmonės kaupia jėgas naujoms pramogoms išeidami pasportuoti : plaukioti ežero paviršiumi, minti pedalus, pabėgioti miško takeliu, pamėtyti kamuolį į krepšį ir t.t..
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 3:12 pm
Tendencijos tokios. Man jos nepatinka. Vengiu jų ir šalinuos, panašiai kaip Horacijus kad vengė tamsios minios (ji man irgi nepatinka). Kardas, atrodo, daro panašiai. O toks neabejotinai protingas žmogus, kaip Valentinas, laiko tai intelektualiniu neadekvatumu ir dar gailisi.
. Aš tai čia visiems ko nors švelniai pavydžiu
.
Beje, tas račiškas „gailestis”, Valentinai, nu taip neskaniai man atrodo, kad nors tu ką. Nu toks iš kiemo pacanų su cepūrom, tik dabar jau su kostiumais, ale mąstymas tai nelabai pasikeitęs. Tu man į tokį nepanašus. Suprantu, nepatinka Tau Kardas dėl „elitizmo”, kurio aš jame nematau. Kardas Tavęs irgi nelabai dėl skirtingų vertybių. Nu bet jau tikrai nematau nieko, dėl ko mes čia vieni kitų turėtume gailėtis
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 3:17 pm
Radijas, ko gero – šitas irgi sužaidė. Nors jo tikras populiarumas ir didelė įtaka man rodos parėjęs po duobės, labiau istorinės plotmės, kurioje atsidūrė daugelio šeimų su visais muzikavimais tradicijos. Atsistatymas pokariuose buvo jau kitokio šeimos pobūdžio. Šiuolaikiškesnei šeimai muzikavimas nekibo, viskas supaprastinta. Užtat radijas, įrašai – ant bangos. Tik, vėlgi, kitoks muzikos supratimas: ir tas vis paprastesnis.
„pavadina “Vilniaus trolinimo tradicija”” – Valentinai, jau ir atskirai sakiau, čia tavo pavadinimas, išsigalvojai būtent šitaip, nelabai ką supratai, o žiaumoji ir pasakoji kaip kažko gailiesi. Na, aš savo ruožtu tavęs gailiuosi, ir kas toliau, kokias šiam reikalui matai perspektyvas? Jei nesupratai kas pasakoma, tai ir baigiam. Maras suprato, paaiškina, bet turbūt ir jo nesupranti, turi savo vizijas. Tiek jau to.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 3:22 pm
Su pavydėjimais yra taip: visi turime rinkinukus problemų ir privalumų. Aišku, kad labiau linkę esame pasakoti ne apie problemas. Tai gal vaizdas dėl to kitame krante ir patrauklesnis.
Reikia mauti laukan, liga kažkokia leisti gražių dienų laiką maigant plastmasiukus šitus.
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 3:31 pm
Raijas ir jo populiarumas kaip pasekmė? Hm, įdomi mintis. Išpopuliarėja tai, ko visuomenei reikia. Reikėjo radijo, nes šeima nusilpo. Sunkiai įrodoma, bet visai įmanoma.
Iš mamos pasakojimų, tai Klaipėdos krašte pas vietinius kaime nebuvo namo, kur nebūtų koks instrumentas kabėjęs (gitara, mandolina, armonika, net pianinų buvo). Ir daugelis mokėjo jomis groti. Nežinau, kaip Didžiojoje Lietuvoje tuomet, o būtų įdomu palyginti. Gal čia vokiškos kultūros įtaka?
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 3:51 pm
Žmogus veikla Žemėje turi pradžią ir pabaigą, yra baigtinė. Žingeidūs ir smalsūs individai nori patirti daug įspūdžių, išbandyti save įvairiose srityse. Elitiškumą ir buvimą tamsia minia galima suderinti, juk ir gamtoje taip: šviečia saulė (elitiškumas), tačiau kartais užslenka ir juodas debesėlis (tamsi minia). Trumpą laiką pabuvus tamsioje minioje labiau įvertini elitiškumą, buvimą elito atstovo vaidmenyje. Kaip sužinosi kas yra šviesa?
Maras rugsėjo 3rd, 2011, 3:56 pm
Fredi, patikėk, aš ir visiškai nesistengdamas beveik kasdien patiriu, kas yra tamsi minia
.
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 4:04 pm
Šio krašto sodyboje rastos senos plokštelės mane nustebino – tai tikrai buvo ne dainuškos. Bažnytinė ir rimtoji muzika. Panašiai su knygomis – aptikau ir „Die Reise nach Tilsit”, iškilesnį vietos kultūrai veikalą. Iš to spėju, kad ir aplinkui kultūros kartelė buvusi išties nežemai. Ar būta tame ir rimtesnio muzikavimo? Neatmesčiau. Tik spėju, bet lietuviškoje kultūroje didesnis dėmesys galėjo tekti armonikai-polkutei, valsui, populiaresnėms išraiškoms, kaip kad labiausiai ir dabar tarpukarius atsimename, net paminklus statome Dolskio restoraniniam repertuarui… Deja, tas primityvumas gali būti tikresnis, nei norėtume. Tiesa, kažkur dar slapstėsi sutartinių grynuolis.
Radijas išpopuliarėjo panašiai taip, kaip išpopuliarėjo kompiuteris – pradžioje buvęs retu, brangiu prietaisu, ilgainiui tapo visuotiniu: kiekvienas gali paskaityti ir parašyti, su viskuo, ką tai lemia.
kreivarankis rugsėjo 3rd, 2011, 6:17 pm
Krepšinio žaidimo kaip veiksmo priešpastatymas to paties krepšinio žiūrėjimui per teliką gal ir turi kažkiek racijos, bet man tai yra kažkoks dirbtinis „sukabinimas”, siekiant sukonstruoti kokį tai konceptą. Šiuo atveju tai turbūt būtų sveikos gyvensenos ir atsiribojimo nuo propagandos konceptas. Bet vėlgi, pasikartosiu, man jis atrodo labai sąlyginis ir dirbtinas. Čia panašiai būna kai mokykloje mokytoja prašo pasakyti antonimą žodžiui miestas. „Kaimas”,- sako mokiniai. „Šuo”,- sako mokytoja, „katė”, – atsako mokiniai. Ir taip galima tęsti be galo, pvz. – Landsbergis-Brazauskas, vyras-moteris, Račas-Užkalnis, valdininkas-pensininkas, JAV-Rusija, Ligita-Blondinė. Galima, bet ar verta?
Valentinas rugsėjo 3rd, 2011, 6:21 pm
Man rodos, kad jūs nesuprantate apie ką ginčijamės. AK sako:
„Aš tai neutralus, bet geriau gyvas tinklinio žaidimas, nei stebimas ar apsergamas krepšinis. Kai pats kiek sportuoji yra absoliutus gėris.”
taigi čia priešpastatomas domėjimasis sportu realiam sportavimui. Aš teigiu, kad tai ydinga praktika, nes lyginami nesulyginami dalykai. Juos vienija tik bendras žodžio „sportas” naudojimas. Žmonės sportuoja ir žmonės domisi aukštuoju sportu visai dėl skirtingų paskatų ir siekdami skirtingų rezultatų. Tai tas pats kas priešpastatyti aukštosios muzikos klausymą pačio bandymui pačirpinti. Kalbame ne apie sporto ir kūno kultūros santykį biudžeto resursų įsisavinimo prasme. Čia galime tikrai daug diskutuoti kas labiau vertinga – investuoti į profesionalų sportą ar investuoti į sveikatinimą. Mūsų atveju kalbame apie inividualų žmogaus santykį su sportu ir su kūno kultūra. Kardo teiginys, kad geriau antras, negu pirmas yra ydingas, nes gerai yra ir tas ir tas jei žmogui patinka. Jie vienas kito NEPANAIKINA. Šis teiginys man pasirodė elitistinis. Tai yra mano subjektyvi nuomonė kaip ir tavo nuomonė Marai, kad krepšinis yra mados dalykas irgi yra subjektyvi ir pagrįsta tik tavo vieno pastebėjimais.
p.s. prašau nekalbėti netiesos. Man Auksinis Kardas patinka ir net labai. Nežinau kodėl su juo nuolat įsiveliu į kvailus ginčus. Gal koks Edipo kompleksas?
kreivarankis rugsėjo 3rd, 2011, 6:25 pm
Valentinai,
mes tave šiek tiek suprantam!
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 8:19 pm
Man šiandien toks truputį liūdesys, nėra krepšinio. Vakar buvo gerai – eini vakare miestu ir iš kiekvienos tarpuvartės spygauja, mūsiškiai įmetė. Pajunti, kad miestas yra gyvas organizmas, tikriausiai net Kristina Sabaliauskaitė yra patenkinta tokia situacija, kad mieste yra tikrų miestelėnų.
kreivarankis rugsėjo 3rd, 2011, 8:25 pm
Fredi,
pakentėk iki rytdienos – jei laimės netyčia prieš ispanus, tai atspygaus už šiandien dieną. Valančiūnui teks rytoj su Gazoliais pliektis, nes Petravičius baigė čempionatą
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 8:31 pm
Tai pati blogiausi žinia Lietuvai, prilyginčiau dešimties naikintuvų sudužimui. Šūdas.
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 8:36 pm
Keičiasi žaidimo taktika, turės žaisti uraganiniu greičiu, bėgti ir mesti. Gaila Pociaus, Kalniečio, Jasaičio, žaidžia ir taip beveik be keitimų, o dar dar ir labai greitu tempu reikės viską daryti. Ne krepšinis, o skalikų lenktynės – kas greitesnis ir ištvermingesnis.
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 9:28 pm
Maras, būdamas istorijos profesoriumi, giliai klysta teigdamas, kad krepšinio žiūrėjimas nėra elitiškas poelgis. Senovės Roma, Koliziejus… ar reikia priminti kas būdavo tokių reginių didžiausi gerbėjai? Lietuvoje didikai organizuodavo žvėrių tarpusavio pjautynes („Karališkųjų rūmų kieme buvo rengiamos ir gyvūnų kovos. 1711 m. karnavalo metu į kiemą išleisti du laukiniai arkliai, stumbras, dvi meškos, du šernai ir liūtas. Žvėrys visai nerodė noro kovoti tarpusavyje. Tik baigiantis renginiui meška puolė šerną, po kelių minučių kovos pargriovė jį ir suėdė”) http://www.museums.lt/Biblioteka/Snitkuviene.htm. Jeigu Maras būtų matęs kokia vakar buvo kova Panevėžyje, manau būtų likęs sužavėtas. Kaukėnas nokautavo turką, Jankūnas gavo su varžovu abipusę pražangą, Songaila – nesportinę. R.Kaukėnas: „Šį kart krepšinis buvo toks, kad net plaukai šiaušėsi”.
. rugsėjo 3rd, 2011, 9:48 pm
Dėl raudonplaukių dienos pagooglinus išmetė 7 – tuoju įrašu (sic!) kažkur girdėtą LIGI DANGAUS
Gaila, spauda praktiškai ignoruoja… ten visokios zvonkės/dzonkės įdomiau. Na, ir toji „kašės” sureikšminta isterija… netgi čia…
kreivarankis rugsėjo 3rd, 2011, 10:11 pm
. ,
nei mes dėl to krepšinio isterikuojam, nei sureikšminam. Juk ne mes žaidžiam, galų gale tai tik žaidimas. Bet vistiek kažkaip azartas šis pagyvina mano kraujo apytaką.
be reikalo tu taip
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 10:35 pm
Nuotaika netekus Petravičiaus:
http://www.youtube.com/watch?v=68Dvk_2MwV0&feature=related
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 10:46 pm
Nerimas lietuvio širdy ir būsimos kovos nuojauta:
http://www.youtube.com/watch?v=7mM46lVVarg&feature=related
Fredis* rugsėjo 3rd, 2011, 11:05 pm
Žaidimas prasidėjo, lietuviai bėga į puolimą, pradėjo sektis:
http://www.youtube.com/watch?v=hHZvMAJUN5g&feature=fvwrel
Auksinis kardas rugsėjo 3rd, 2011, 11:06 pm
kreivaranki, ant to azarto sukabinta daug komercijos. Per daug. Viskas tvarkoj, vis dar yra sava komanda, reikalas sportiškai laimėti ir pan. Bet. Kone kiekviena maisto prekių parduotuvė pasidarė sportinių motyvų persmelkta, ar jos prieigose, ar viduje – kažkokie sirgimo punktai, medaliai ir t.t. „beliberda”. Gersi fiziniam degradavimui gelbstintį alų, būsi labiau „prie sporto” – smegenaploviai, kur bedursi.
Imkime, pavyzdžiui, „profesionalaus” mūsų krepšinio praktiką nusipirkti komandai vieną-kitą amerikoną. Bliamba, čia gi gryniausia prekyba, komercija, o joks ne sportas! „Žalgirio” pakilimo laikais nušautų morališkai už vieną tokią mintį – prie ko mūsų komandoje kažkoks užjūrio pirkinys, žmonės? Ir visi tie perdėti, persūdyti reikalai nuo trispalvių Nike batelių po 550Lt iki dvigubos-trigubos-staiga kainodaros, mušančios kakton Račui ir Neračui, visa tai yra perversijos, kurių galėtų būti mažiau. Ar ko galėtų būti daugiau mainais? Kad tie patys žmonės, kuriuos dabar užsipuolė šito baisaus sporto svarbumo propagandos mašinerija, dažniau tinklinį ant smėliuko padaužytų, mano vaikystėje „bulvė”, „kvadratas” kiemuose, ledo ritulys, visokios „žopos-drygalkos” buvo kasdienis, normalus reikalas – matydavai vaikus ant dirvono su kamuoliu kiekvieną dieną, pastoviai. Badmintoną daužydavo kur bepažiūrėsi. O dabar daugiau perka ir daugiau parduoda sporto. Kuris jau ir ne sportas darosi, kaip sakiau, o įsismarkavusi komercija. Tai va, jeigu nebesueina jau net galai sporto profesionalaus ir sporto neprofesionalaus, tai matyt pavaryta jų tarpe skirtumo taip gerai, kad ir vaizduotė nebetraukia. Atitinkamai ir sakau: jei esi individas su kiaušais, pabūk labiau skeptiškas masinei reklamai, užtat labiau linkęs sportą palaikyti neprofesionaliai, bet tikroviškiau, dairykis verčiau progos pats pasportuoti, pagelbėk kitiems tai daryti, jei gali. Ir joks čia čirpinimas: tik nulipau nuo dviračio, smagiai praleidau laiką, tuo pačiu išsimaudžiau jūroje, jaučiuosi puikiau, nei būčiau tuo tarpu skaitęs visus lryto sporto žinių straipsniukus. Mažiau stebėti judėjimą, daugiau judėti – man galai visiškai normaliai sueina, ačiū už dėmesį.
. rugsėjo 4th, 2011, 8:08 am
Kreivaranki,
sutinku, net sakau, jog krepšinis vienija… pirkėjus.
Kadais – žaidžiant su CASK – vienijo tautą. Tada žiūrėjo ir sirgo visa Lietuva ir- be jokio ten ŠVYTURIO šviesaus. Arba – žiūrint ledo ritulį TSRS – Čekoslovakija.
Eilinis paburbėjimas, kad tada ir laiptai buvo ne tokie statūs?
Nevisai.
Kažkas atsitiko mums:
Mano tėvynė –
Širdis prie širdies,
Mano valstybė-
Vagis ant vagies.
Vytautas Ciniaukas, poetas-tremtinys, taip parašė apie Antrąją LR
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 8:48 am
Beje, tas pats „Švyturys” yra pavyzdys kaip „išradingieji verslininkai” lengva ranka iššvaisto užvaldytus gerus dalykus, paverčia juos paskutiniais spekuliavimais praeities prekių ženklais. Kadaise galėdavau pasigirti, kad turime tokią daryklą, dabar čia liko tik maksimos lėkštumo gėda, besikeikiantys pavymui gėrėjai, jau ir gaminimo talpas išmontavo ir išvežė, vis „optimizuoja pelną ekvilibriumais”. Ciniškų atseit optimistų problema ta, kad jiems net neduota suvokti ką jie kilbasina savo veikimu pasaulyje, kaip jį bjauroja – veiksmais ar pliurpalais, taip pat nelengva jiems pripažinti ką paliko po savęs, nesvarbu ar susirinkę maksimizuotus banknotus ar net ir be to.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 9:32 am
Auksiniui kardui ir taškui karnavalinis renginys nepatinka, nes krepšinio turnyras jų manymu yra pernelyg komercionalizuotas, o Marui – neelitiškas prasčiokėlių (tamsios minios) užsiėmimas.
Argumentaciją dėl renginio komercionalizavimo galima atmesti kaip nesusipratimą, mąstymo rudimentą. Komercija apibūdinama kaip verslas. Iš esmės visos su komercija
susijusios sąvokos siejasi su veikla siekiant pelno. Klasikinės muzikos, šaškių, taekwondo, futbolo gerbėjai ir Maras tikrai nesutiktų, kad mokesčių mokėtojai krepšinio čempionato organizatorių išlaidas dengtų visu 100%, nes universitetų dėstytojų atlyginimai nėra dideli, Vilnius neturi futbolo stadiono, o Lietuva nuo šios savaitės turi vienintelį naikintuvą ir nei vieno povandeninio laivo.
Dėl elitiškumo. Vakar bandžiau Marui įrodyti, kad karnavalų ir turnyrų tradicijos yra turi labai senas istorines ištakas, dvarų kompozitoriai apdainuoti turnyrus kūrė vargonų muziką, kuri buvo atliekama išimtinai bažnyčiose. Apie bažnyčios kaip institucijos veiklą viduramžiuose tikriausiai nereikia aiškinti.
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 10:24 am
Gal, sakau, pradžiai skirkime „organizatorių išlaidas” nuo pasipelnymo? Šitie bituminės dangos rulonai užkniso juodai.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 10:31 am
Vakar labai planuotai, kaip visada, nuėjau į IKI parduotuvę, pirkau tris citrinas, arbatą ir t.t., prie kasos pardavėja maloniai padavė į rankas du įpakuotus žetonėlius. Viename buvo Javtoko atvaizdas, o kitas reiškė 2 bilietų laimėjimą į atkrentamąsias rungtynes Vilniuje. Jaunoji karta bus patenkinta, turės geras emocijas, gražų reginį. Saulė šypsosi danguje ryškiai apšviesdama elitinį turnyrą.
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 11:07 am
Dabar turite pilną komplektą savajai laimužei.
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 11:11 am
Burbėjimas, kad dabar „viską valdo pinigas” yra burbėjimo „dabar yra labai blogai, o anksčiau buvo geriau” viena iš versijų. Tai netiesa vien dėl to, kad „pinigas” valdė visada. Iš tikro tai žmogaus civilizuotumumas atsirado tada ir tik tada, kai vienas žmogus pardavė kitam kažką. Iki to laiko buvo ne žmonės o beždžionės. Taigi, galima perfrazuoti garsią frazę: „Parduoti, vadinasi esi žmogus”.
Todėl komercializaija reikia ne piktintis, ne elitistiškai smerkti, o priimti kaip žmogiškosios būties sąvastį ir džiaugti, kad kol turime vieni kitiems ką parduoti, tol turime šansų visi.
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 11:47 am
Taip ir supratau.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 1:13 pm
Bet kaip gerai būtų jei šį vakarą ispanams malkų pakrautų
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 1:54 pm
Kreivaranki,
Aš bevelyčiau, kad pakrautų malkų ispanams finale. Jei laimėsime šiandien, ispanai turės papildomą motyvaciją atkeršyti už pralaimėjimą. O tris kartus iš eilės laimėti prieš ispanus mano nuomone yra neįmanoma. Jiems gali atsibosti pralošinėti.
Šios dienos tikslas, mano nuomone, integruoti į Valančiūną į komandą, pasiekti, kad jis įgautų pasitikėjimo. Jei jis sugebės pasipriešinti Gasoliams, jis sugebės pasipriešinti bet kam.
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 2:08 pm
Tęsiant krepšinio isterijos temą štai tokie skaičiai:
„Naujienų agentūra DPA savo susižavėjimą išreiškė skaičiais: apie 18 tūkstančių lietuvių žaidžia klubuose, dar apie 100 tūkstančių – neorganizuotai.
27 kartus didesnėje Vokietijoje krepšinio klubuose žaidžia 190 tūkstančių. Vadinasi, vos 11 kartų daugiau.”
Nežinau iš kur vokiečiai ištraukė šiuos skaičius, bet visai logiška manyti, kad nuolatinis investavimas į profesionalų krepšinį, investavimas į pergales duoda ir sveikatinimo rezultatų. Lietuviai noriai patys žaidžia krepšinį. Nežinau kaip ten pas juos Klaipėoje, bet pas mus Vilniuje vidutiniai vadybininkai masiški buriasi į kuopeles, nuomojasi sales mokyklose ir kelis kartus per savaitę žaidžia krepšinį. Taigi, „pinigas” duoda rezultatą
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 3:26 pm
Isterijos niekada nebus per daug, nes pasibaigus elitiniam turnyrui nebus apie ką kalbėti: futbolas – vangus žaidimas, penkiakovėje – kartų kaita, Alekna meta diską jau netoli, o Skujytė – stipri vidutiniokė. Galima būtų pakalbėti apie operos solistus, bet juos visus išpirko užsienio klubai ir Vitulskis dabar turi negro „Žalgiryje” statusą.
Šiandien Vilniaus dienose sutikau pažįstamą gydytoją, pagyrė, kad gražiai atrodau, ji visada mane sutikusi taip sako, nes esu jai naudingas, pirmas klausimas buvo: „kaip krepšinis, ar laimėsime šiandien prieš ispanus?”. Atsakiau, kad be Petravičiaus – vargiai, jai tai nebuvo naujiena ir kalba pasisuko apie ligas. Pokalbį teko skubiai baigti, nes nesu šios srities specialistas.
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 6:44 pm
Šiandien vykdžiau Auksinio Kardo priesaką. Bėgiojau miškais, mankštinausi. Grįžęs radau įsisiurbusią erkę. Bet nepulkite jaudintis ir mane laidoti. Esu priėmęs skiepų kompleksą ir turiu imunitetą erkiniam encefalitui 5 metams į priekį. Bet dar lieka Laimo liga…
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 7:39 pm
Auksinio kardo konceptuali mintis, kad pirkėjas turi daryti pardavėjui spaudimą yra teisinga, tačiau nereikia užmiršti, kad pirkėjas tuo pačiu ir pats yra pardavėjas – parduoda savo darbo jėgą, o gal pats turi įmonę ir kuria produktus, teikia paslaugas, kurias stengiasi parduoti kuo brangiau.
Spėju, kad AK labai spaudžia pirkėjai ir visą savo nepasitenkinimą Europos čempionatu ir brangiu alumi Jis išlieja čia. Beje, kaip ir užsakovų išmelžtas Tinklaraštinikas savąjame bloge. Visą laiką pasibaigus deryboms graužia sąžinė: kiek galiu nusileisti derybų partneriui, ar viską padariau, kad apginčiau įmonės ir akcininkų interesus, ar nebuvau per minkštas, gal nereikėjo skubėti ir derybas turėjau perkelti į rytdieną nesusitarus, juk aš esu geriausias ir Jis būtų sutikęs su mano pasiūlytomis sąlygomis?
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 7:44 pm
Valentinai,
į tokius dalykus „kaip pralošti geriau dabar ir pasaugoti pergalę finalui” aš netikiu. Finalą pirma reikia pasiekti ir tai galioja ne tik lietuviams, bet ir ispanams. Štai ir sensaciją – turkai pralaimėjo lenkams. Taigi jei ispanai pralaimės lietuviams, tai kodėl jie negalėtų pralaimėti turkams, kurie po pralaimėjimo lenkams irgi bus motyvuoti. O kuo žemiau pabaigi grupės varžybas, tuo stipresnį varžovą gauni vėliau. Ta prasme, aišku, pergalė finale yra geriau, bet tos visos dėlionės kažkaip nelabai gražiai atrodo.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 7:49 pm
Gera žinia yra ta, kad traumuotas Fernandezas. Bus apylygė kova, lietuviai jau išmoko kentėti.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 7:55 pm
Galėtų dar Pao Gazolis porai dienų koją nikstelėt, atleisk man Dieve…
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 8:03 pm
Du broliai siunčia kamuolį vienas kitam (jaunesnysis vyresniąjam po krepšiu ar virš lanko), ispanų taktika nėra labai įmantri, šį tandemą kažkaip įmanoma išardyti, tačiau reikia labai daug ir sunkiai fiziškai dirbti ir dar tuo pačiu galvoti. Du darbus (galvoti ir dirbti) daryti vienu metu yra sunku.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 8:07 pm
Fredi*,
tuoj va pažiūrėsim kaip bus. Šiaip aš rungtynių favoritais laikyčiau ispanus, bet iš tikrųjų tai toks jausmas, kad jie kol kas rimtų rungtynių nežaidė ir neaišku ar sugebės susikoncentruoti kai to reikės. Nors yra ir kita problema – kad lietuviai praloš iš pat pradžių.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 8:12 pm
Javtokas su Songaila prisirenka baudų ir visas rungtynes traukia Valančiūnas ….
, -15 po dviejų kėlinių.
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 8:14 pm
Fredi*, nestebina, kad tamstos spėjimas neturi nieko bendro su tikrove. Galima nurašyti drungnam trolinimo menui.
Užuojauta dėl erkės, tikrai nesmagu iki po kurio laiko neužsimiršta – tikėkimės liga, kaip ir dažniausiai, ėjo pro šalį.
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 8:41 pm
Kreivaranki,
Norėjau pasakyti, kad jei lietuviai pralaimės, aš labai nenusiminsiu.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 8:59 pm
Valentinai,
viskas normaliai, Tikrai nemanau, kad tiki į dėsningumų magiją. Tai ką aš parašiau daugiau buvo abstraktus pamąstymas, o ne kažkokių tau priskirtų minčių paneigimas. Jei šiandien pralaimės aš irgi per daug nepergyvensiu, juolab kad viskas kol kas labai gerai. Tik truputį bijau Lietuvos rinktinės sutriuškinimo
Auksinis kardas rugsėjo 4th, 2011, 9:26 pm
Renkamės pralaimėjimą nežymia persvara. Radome tame savų privalumų.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 9:48 pm
Žiauru. Nemalonu būti juodu pranašu, bet tikrai žiauru. Daug lietuviškų stereotipų griaunančios rungtynės.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 11:05 pm
Geriausias epizodas – Valančiūnas po neįmesto metimo ir neatkovoto kamuolio prabėgdamas pro varžovą iš apmaudo smogė šiam į veidą. Su miestelėnais žiūrėjau Rotušės aikštėje.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 11:15 pm
Žiaurokas vaizdelis,
rungtynių gale ispanai pasodino savo lyderius ir leido lietuviams prisivyti. Gerai, kad lietuviai tuo pasinaudojo ir bent jau ant popieriaus rezultatas normalus atrodo.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 11:31 pm
Beje,
tikrai nesu kažkoks tai Valančiūno fanatas, bet manau, kad jį reikėtų leisti į starto sudėtį, o Javtoką imti pakeitimui. Panašiai kaip dabar yra su Kalniečiu.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 11:32 pm
Pagal sudėtį ispanų komanda yra normali NBA lygio komanda. Buvome sutrypti, aklinai uždengti. Dar yra kur tobulėti lietuviams krepšinyje. Reikėtų vengti tiokių pasiteisinimų – buvome neužsivedę, apsnūdę, mažai kovingi…
Ispanai pranoko meistiškumu, buvo geriau pasiruošę taktiškai, stipresni, galingesni fiziškai. Trenerių štabas turi ką nors sugalvoti kaip reikės žaisti su rusais ir serbais, nes iki finalo su tokiu žaidimu nenukeliausime.
Valentinas rugsėjo 4th, 2011, 11:40 pm
Nesinervuokite. Tokį žaidimą daugmaž ir prognozavau. Lietuviai VISADA praranda žaidimo ritmą po dienos poilsio. Būtent todėl visada skeptiškai vertinu pastangas laimėti aukštesnę vietą grupėje, kad galėtum vėliau „pailsėti”. Pasitvirtino ir mano planas dėl Valančiūno. Jis įrodė, kad gali lygiai kovoti su Gasoliais, o tai reiškia, kad gali kovoti su bet kuo šiame čempionate. Kai susitiksime su ispanais finale būsime piktesni ir labiau norėsime atkeršyti už šį pažeminimą, kaip ispanai dabar labiau norėjo atkeršyti už pažeminimą Kaune. Toks tas gyvenimas.
Man nepasirodė, kad tame epizode Valančiūnas nutrenkė varžovą tyčia iš apmaudo. Gal ne apie tą patį epizodą galvojame.
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 11:43 pm
Valančiūnui 19 ar 20 metų ir jis smogė tyčia. Jaunuolis, bet kovėsi vyriškai. Tai bus Didis žmogus.
kreivarankis rugsėjo 4th, 2011, 11:45 pm
Valentinai,
Beje, tai kad Valančiūnas davė per veidą yra geras ženklas.
nenuvilk manęs savo tezėmis
Fredis* rugsėjo 4th, 2011, 11:49 pm
Valentinas pilnas iliuzijų ir stereotipų Savo komentaru pademonstravo, kad krepšinio žaidimo analizė nėra jo stiprioji pusė. Būna…. Negali taip būti, kad žmogus yra tobulas visapusiškai.
Auksinis kardas rugsėjo 5th, 2011, 12:12 am
Valančiūnas geras vaikis, ir piktumo galėjo turėti tik jei jam kažką darė neleistinai blogai. „Vyriška kova” Fredžio* supratimu jam tikrai svetima.
kreivarankis rugsėjo 5th, 2011, 12:38 am
Blemba,
Valančiūno istorija sukuria įspūdį iš serijos „taip gimsta legendos”.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 9:07 am
Fredi,
Tokio lygio krepšinis yra 85% mentalinis ir tik 15% meistriškumo užsiėmimas. O psichologinių procesų analizavime aš esu tobulas
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 9:29 am
Kai Valančiūnas smogė, na, gerai, kepštelėjo varžovui per veidą, tai vadinama ūmiu susijaudinimu ir atsikirtimu priešinimui, kuris praėjusiame kovos epizode už tave buvo pranašesnis, pademonstravo didesį meistriškumą, patyrus pažemininimą, pralaimėjimą. Buitiniuose konfliktuose tokių epizodų gausu, tik šį klart tai pamatėme sporto arenoje. Kažkurią sekundės dalį Jonas savo veiksmų nekontroliavo ir turbūt tai buvo netyčinis veiksmas
Auksinis kardas rugsėjo 5th, 2011, 11:04 am
Čia statistika apie anksčiau aptartus pastebėjimus:
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuviai-is-europieciu-daugiausiai-dirba-ir-ilgiausiai-sedi-prie-televizoriaus.d?id=49266936
Fredi*, baik šnekėti nesąmones. Sporto aikštelėje didesnis meistriškumas supa žaidėją pastoviai. Dėl to jos nevirsta buitinių konfliktų rūšiavimo vieta.
Misteri tobulas, pasilikite rezervo ateičiai.
Maras rugsėjo 5th, 2011, 11:23 am
Pilna Lietuva didžių žmonių ir jų žmonų mėlynais paakiais.
Taip išeina, kad aš, norėdamas būti neelitiškas, turiu mėgti krepšinį. Mdia, prijechali…
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 11:49 am
Per kurią nors ryškią žmonių veiklą, pomėgį, aistrą – tauta, valstybė, kuri ir yra istorinio mokslo tyrinėjimo objektas, – kaip ant delno (operacinio stalo). Galima raikyti įvairiais pjūviais.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 12:55 pm
Fredi, tu šią pražangą turi galvoje?
http://www.youtube.com/watch?v=Vr0wTUIJiCk
Manau tu neteisus. Netyčinis pargriovimas pažastimi bandant išvengti kontakto.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 1:01 pm
Smūgis ranka į veidą kaktos akių srityje iš apmaudo. Jaunuoliškai, vaikiškai. Pakartojime aiškiai matyti, gerai būtų pasiididinti vaizdą. Man kartais irgi norisi kam nors išspardyti užpakalį, bet jau susilaikau.
Auksinis kardas rugsėjo 5th, 2011, 1:58 pm
Vaidybos daugiau nei smūgio, tai faktas. Žiūrint nesulėtintai, lengviau atsikratyti teorijos, kad šis prisilietimas buvęs tyčinis, išsiveržusi sukauptų jausmų išraišką. Eilinė buliaus š teorija.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 2:37 pm
Apie ūmius jaunuolių pykčio proveržius gali daug papasakoti psichologai, socialiniai darbuotojai ir apylinkių įgaliotiniai. Puiki vaizdinė medžiaga. Dabar jau ir elitinio turnyro stebėtojai.
Kaip jau minėjo kreivarankis – jeigu apie jauną žmogų daug kalbama, jeigu debiutas ryškus – akivaizdu, jog regime būsimą krepšinio legendą, didžiavyrį. Joną žmonės myli visai ne be reikalo.
Auksinis kardas rugsėjo 5th, 2011, 2:43 pm
Pliurpk, Fredi, pliurpk. Štai, iš plačiojo pasaulio atklydo taiklus atšvaitas:
http://eurobasket2011.lrytas.lt/-13152219051312888773-arenoje-žiūrovų-pasigendantys-ispanai-tvirtina-jog-lietuviai-myli-save-o-ne-krepšinį.htm
Faktas skrodžia kaip negailestingas skalpelis.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 2:50 pm
Šiame pranešime raktinis žodis yra „civilizuota valstybė”.
Panašiai stebėjosi vokiečių žurnalistai ir žaidėjai Šiaulių niūrumu, nykiais statiniais ir miesto erdvėmis. Nuskambėjo žinutė, kad 60% Šiaulių sugriovė tarpusavyje kariaudami vokiečiai su rusais.
kreivarankis rugsėjo 5th, 2011, 3:58 pm
Va dėl tos meilės ne krepšiniui, o sau tai labai taikliai pastebėta. Šiaip tai aš irgi apakęs, kad arena žaidžiant ispanams yra tuščia. Tai kur kas daugiau pasakantis faktas, nei pvz. kamuolių mušinėjimo visokie rekordai nesamoningi.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 4:10 pm
Valentinas – krepšinio fanas, bet į Panevėžį nevažiavo. Ir į Siemens areną neis, juo labiau nevažiuos į Kauną. Lietuvis yra racionalus, krepšinio turnyrai ir kitokie festivaliai ėjo ir praėjo, o gyventi reikės ir rytoj.
Ekonomiškai nualintoje valstybėje pirkėjai nėra labai stiprūs finansiškai.
Dar vienas pastebėjimas – krepšinį mylinčioje Ispanijoje į 15-tos valandos rungtynes Lietuva-Bulgarija ateitų 50 ispanų.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 4:44 pm
Kainas panevėžiečiams padarė tiesiog neįkandamas. Bilietas į ispanų rungtynes turėtų kainuoti apie 40 lt. Tokiu atveju salė būtų žymiai pilnesnė. Čia ir yra tas atvejis, kai bepročių krašte užsinorėjo daug ir iš karto, tačiau gavo š…
Tačiau tai nepaneigia ir to fakto, kad lietuviai labiau myli savo pergales krepšinyje, nei krepšinį.
p.s. aš nesu krepšinio fanas. Neturiu tradicijos vaikščioti į sporto renginius.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 8:17 pm
Prisiminkime kas buvo Lietuva prieš šimtą metų.
Suirutė, karas su bermontininkais (Radviuliškio kautynės) ir baltagvardiečiais, iš Klaipėdos krašto išstumti vokiečiai su prancūzais. Krepšinis yra lietuviškosios tapatybės patvirtinimas, paraiška. Man nieko nėra gražiau nueiti į Rotušės aikštę ir pasiklausyti kaip jaunuoliai skanduoja Lietuva, Lietuva.
Vakar nebuvo jokios panikos, jokio nusivylimo, į pralaimimas rungtynes žmonės žvelgė išmintingai, visi ramiai žiūrėjo ir labai džiaugėsi kiekvienu įmestu kamuoliu į krepšį. Po rungtynių – vėl skanduotės ir visi draugiškai pasileido Didžiąja ir Pilies gatvėmis žemyn dainuodami dainą „Ant kalno mūrai joja lietuviai”.
Dėl bilietų kainų. Nedrįstu rekomenduoti kiek turi kainuoti bilietas, organizatoriai turi ilgametę patirtį ir siekia maksimalaus pelno. Jų tikslas nėra lietuvius nemokamai pamaloninti krepšiniu.
Maras rugsėjo 5th, 2011, 9:01 pm
Prieš 100 metų Lietuvos nebuvo
.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 9:01 pm
Krepšinis ar kautynių inscenizacijos žiūrėjimas http://www.youtube.com/watch?v=14QoqTzeEG8&feature=related – vienas ir tas pats.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 9:57 pm
Organizatoriai neturi ilgametės patirties. Jiems reikėjo pasidomėti kiek kainuoja bilietai į renginius sutraukiančius pilnas arenas šiuose miestuose. Atsakymas – labiausiai sutraukia Baskovas, Kirkorovas, Laima Vaikulė ir ELO. Bilietai paprastai kainuoja apie 80 lt. Taigi, kad prikviestum miestelėnus pažiūrėti Gasolio, kuris nėra per pusę toks fainas kaip Baskovas, reikia daryti bilietus 40 lt.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 10:06 pm
Reikia įvertinti tai, kad organizatoriai turi susimokėti duoklę FIBA, kuri pridedama prie 40 Lt.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 10:16 pm
Aha, FIBA dabar labai džiūgauja gavusi duoklę iš 80 alytiškių
Neknyginis vardas rugsėjo 5th, 2011, 10:23 pm
Galva mano išsipūtusi. Univere kitaip, nei mokykloje. Čia nesvarbus yra mokinys, jis neužjaučiamas. Mokaisi pats dėl savęs čia. Tik kad ištikrina tave. Jaučiu, kad jokio skirtumo, ar eisi į universitetą ar ne.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 10:24 pm
FIBA’i tai bus pats pelningiausias čempionatas. Jei tik galėtų, tai rengtų kas antrus metus Europos čempionatus Lietuvoje. Žiniasklaida daro klaidą ragindama žmones eiti žiūrėti rungtynių į arenas ir visaip juos gėdindama, kad pustuštės tribūnos – bus mažesni laikraščių pirkimai, rečiau vartys internetinę žiniasklaidą, nes rezultatus sužinos tiesiogiai.
Fredis* rugsėjo 5th, 2011, 10:27 pm
VDU dėstytojams dabar svarbus krepšinis, o ne buvęs mokinys išsipūtusia galva. Plaukti reikės išmokti pačiam, rankos niekas nepaduos.
Valentinas rugsėjo 5th, 2011, 11:04 pm
Aurimai, nuo šiol taip bus ir gyvenime, tu niekam nerūpėsi, viską turėsi daryti dėl savęs. Maximoje kasininkė gauna 4,8 lito priskaičiuoto atlyginimo į valandą. Nuo jo dar nusiskaičiuoja mokesčiai. Pagalvok apie tai.
kreivarankis rugsėjo 5th, 2011, 11:57 pm
Smagiausi dalykai prasidės po baigimo.
Maras rugsėjo 6th, 2011, 12:18 am
Kaip kam.
Auksinis kardas rugsėjo 6th, 2011, 1:10 am
Išties.
kreivarankis rugsėjo 24th, 2011, 1:21 am
Visgi įrašas buvo skirtas paminėti raudonplaukių dieną
http://www.alfa.lt/straipsnis/12447652/Vienisiausias.pasaulyje.ruoniukas..ji.atstume..nes.gime.ryzas=2011-09-16_09-42/
Auksinis kardas rugsėjo 24th, 2011, 10:25 am
Gal kas netyčia ėjo pro šalį rugsėjo 4-tą? Matė nuotraukų FB?
Ligita rugsėjo 27th, 2011, 8:55 pm
Va, pluoštelis – http://www.15min.lt/gallery/show/Vilniaus-Sereikiskiu-parke-pamineta-Raudonplaukiu-diena-19643, arba dar – http://www.balsas.lt/naujiena/553795/sostineje-pirma-karta-buvo-svenciama-raudonplaukiu-diena-foto#4412-250268 Bet gal jau matėt. FB neseku.
Auksinis kardas rugsėjo 27th, 2011, 10:52 pm
Dėkinga fotografijai. Balsui labiau pavyko išnaudoti progą.