Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Gruodžio 12-ąją dieną triukšmingai startavusiame aktualijų skyrelyje „Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti?“ šiuo metu jau… Grakščiai tariant, begalybė komentarų.
Įžanginio teksto pabaigoje žadėjau: „šiame skyrelyje kartą per savaitę ar dvi rinksime nusipelniusį reporterį, kuris bus pašlovintas, pakalbintas ir gal net gaus galimybę parašyti įrašą mano tinklaraščiui.“
Taigi. Pats metas vykdyti savo pažadą:) Nuo gruodžio 30-osios iki sausio 2-osios galėjote balsuoti už, jūsų manymu, perspektyviausią reporterį iš mano pasiūlytųjų.
Įdomiausia tai, kad netgi du komentatoriai – Valentinas ir Romas surinko po vienodą balų skaičių. Peršasi akivaizdi išvada, kad šį sykį reikės šlovinti ne vieną pilietį. Šlovinimai, hei! Ei, ura.
O bešlovindami, neužmirškit perskaityti minėtųjų komentatorių atsakymų į mano užduotus klausimus.
1. Tu ir tavo kolega komentatorius diskusijų apie aktualijas „Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti?“ skyrelyje vienbalsiai buvote išrinkti reporteriais, t.y. tais, kurie per kelias savaites iš –iolikos komentatorių aktyviausiai siūlėte temas diskusijoms. Kaip manai, kodėl vienų siūlymai sulaukia daugiau dėmesio, o kitų – mažiau?
Romas: Nepastebėjau, kad būčiau siūlęs temų. Dažniausiai sudalyvauju jau prasidėjusioje diskusijoje, nors gal kartais būna, kai nulūžta koks pasvarstymas šalia temos. Kodėl ne visi siūlymai diskutuoti sulaukia tiek pat dėmesio, aš nežinau. Lengvas atsakymas būtų: visi diskutuoja jiems įdomiomis temomis.
Valentinas: Manau, kad niekas rimtai ir nežiūrėjo už kokius nuveiktus darbus balsuoja. Balsavo remdamiesi bendru įspūdžiu apie komentatorių.
2. Internetiniame tarptautinių žodžių žodyne trumpas diskusijos apibrėžimas yra toks: „diskùsija [lot. discussio — tyrimas, nagrinėjimas], kurio nors klausimo, problemos viešas aptarimas, svarstymas susirinkime, spaudoje; ginčas.“ Ginčas lyg ir turėtų eiti tik po viešo svarstymo bei aptarimo. Bet kodėl retsykiais atrodo, kad viešojoje erdvėje pirmiausiai puolama kritikuoti nė neatsižvelgiant į pašnekovo nuomonę?
Romas: Sakyčiau, kad diskusija vyksta be taisyklių, kai taisyklės – neapibrėžtos. Viešoje erdvėje žmonės yrapriklausomi nuo viešosios nuomonės. Visuomenė jokio diskusijų scenarijaus nėra įteisinusi.
Valentinas: Kadangi aš dažniausiai tuo ir užsiimu, kad puolu kritikuoti neatsižvelgdamas į pašnekovo nuomonę, tai man atsakyti nesunku. Pradžioje užpyksti ant ko nors. Tada viskas, ką jis tau sako yra blogai, o jau tada ir galima užsipulti. Galų gale, kam rūpi to kito nuomonė?
3.Suformuluok savąjį diskusijos apibrėžimą.
Romas: Diskusija yra temos aptarimas, nuomonę paremiant argumentais.
Valentinas: Tu man bla, aš tau bla, mes abudu bla bla bla.
4. Gerai, čia nėra viskas taip jau rimta, bet vis tiek – kokia tavo nuomonė apie Lietuvos žiniasklaidą? Įsivaizduok, kad vieną rytą iš tiesų atsibundi žurnalistu. Ką darytum kitaip?
Romas: Didžioji Lietuvos žiniasklaidos dalis yra „biedna“ ir orientuota į skaitytojo (klausytojo, žiūrovo) poreikius, todėl negali būti labai aukštos kokybės. Atsibudęs žurnalistu, turėčiau arba dirbti darbdaviui, arba pasirinkti kitokią veiklos rūšį. Nepriimtina būtų gadinti kam nors gyvenimą ar sveikatą, neturint šimtaprocentinės informacijos. Būtų sunku, nes tikrai informacijai reikia laiko, pinigų ir „kieto stuburo“. Manau, kad dirbčiau duonai kasdieninei nesirinkdamas, o laisvalaikiu ieškočiau temų, rašyčiau ilgus straipsnius ir mėginčiau iškišti juos viešumon.
Valentinas: Apie žiniasklaidą galima kalbėti arba labai daug arba labai mažai. Pasakysiu mažai – deja, anekdotas „Ištekėjo prostitutė už žurnalisto ir nusileido iki jo lygio“ Lietuvoje žymiai dažniau yra tiesa, nei netiesa.
5.Dėkoju už pokalbį:)
Romas: Dėkoju, kad klausei:)
Šaltiniai: nuotrauka – www.freepicturesweb.com
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
. sausio 5th, 2010, 11:13 pm
Romai,
bet kad labai jau forsuojamos tos kitos versijos- apie sveiku protu nesuvokiamą teisėjos intrigą dėl kažko, apie ūsuotas meiles/ seiles etc.
O net dviejų mergaičių gyvenimas sugriautas, kažkoks košmaras… net tas žodis netinka, pragaras, nežinau…
O , jei dar ir visi galai vandenyn.
TipasK sausio 5th, 2010, 11:13 pm
Romai, nepyk už klausimą. Mat aš esu Ligitos ir Fredžio žodžiais kretantis pirdyla, kas reiškia, kad truputį daugiau turiu žinojimo:)
Fredis* sausio 5th, 2010, 11:16 pm
Šiandien R.Janutienė gerai pavarė, tą pedofilijos skandalą sąmoningai bandžiau praleisti pro ausis, nesigilinau į detales, keistai atrodė žmonės, deginantys žvakutes prie prokuratūros. Klydau, atgailauju.
Nesu nuoseklus R.Janutienės laidų žiūrovas, bet ji suklydo du kartus – dėl A.Kubiliaus namo statybos dramatizavimo (paimta paskola iš Swedbank, kokia gėda) ir mamų-aferisčių pateisinimas. Kertvirtadienį pirmą kart palaikysiu, būsiu A.Maldeikienės ginamoje pozicijoje.
romas sausio 6th, 2010, 12:03 am
TipaiK, nesu jaunas ir puikiai gaudausi, kas Lietuvoje vyksta. Kad daug kas darosi ne dėl Janutienės pastangų, aš jau seniai esu pastebėjęs. Visų pirma, net ten, kur ji yra užvažiavusi valdžiai labai, labai teisingai – tokių atvejų buvo – karavanas kaip ėjo, taip ir nuėjo, net nestabtelėjęs. Tam, kad kritika būtų veiksminga, reikia nešaudyti pro šalį, o įsikandus – nepaleisti. Šį kartą viskas įvyks ne dėl jos nuopelnų taip pat. Man nepatinka toks reikalo pateikimas, kad tik žurnalistai padaro teisybę ant Lietuvos. Greičiau manau priešingai ir patariu kitiems taip manyti. Mes mintame ne tik biologine materija ir deguonimi, bet ir informacija. Jei nesirūpinsime savo proto maistu, galime tapti ligoniais. Didele dalimi dėl to, kad visuomenė serga, yra kalti tie, kurie šėrė mus viešąja informacija.
Fredis* sausio 6th, 2010, 12:09 am
romai, labai didelė tikimybė, kad Prezidentūroje sėdi teisinga Prezidentė, kuriai be kitų dalykų labai svarbu ir jos įvaizdis (politikui svarbu rūpintis savo įvaizdžiu). Prezidentei svarbu kuo gyvena žmonės, kokios idėjos kunkuliuoja, kas rašoma žiniasklaidoje, kokios gvildenamos problemos. Prokuroras A.Valantinas jau buvo iškvietas ant kilimėlio, laikrodinis mechanizmas jau užsuktas, prokuratūroje, o taip par VSD – sąmyšis. To Lietuvoje dar nebuvo, tai kažkas nauja.
romas sausio 6th, 2010, 12:13 am
Taške, puikiai matosi visos versijos. Kas yra tiesa, vistiek nuspręs mūsų teisinė sistema ir kito kelio nėra. Aš nežinau, ar toks viešas įvairių smulkmenų aptarimas, savotiškas realybės šou, yra pačiai bylai į naudą. Kartais net tai, ką gali pamanyti esant naudinga visuomenei žinoti, koks nors niekadėjas gali panaudoti, kad išvengtų bausmės. Aš tikiu prezidente ir tikiu konservatoriais. Kokie nors Uoka, Bilotaitė arba Saudargas tikrai nepaliks šito reikalo, jei matys, kad yra mėginama numuilinti. O mergaitėms dabar yra padaryta dviguba žala. Neturėtų visuomenė taip tenkinti savo smalsumo.
Šrekis sausio 6th, 2010, 8:59 am
Šiaip R.Janutienė tik įsitraukė (iš žiniasklaidos pusės) į šios istorijos svarstymus. Be jos jau buvo ne viena laida ir straipsnis apie tai. Taip, kad jos nuopelnai jeigu yra kaip po tokie pakankamai dar kuklūs. Bet, kad parodė savo žurnalistinę poziciją už tai jai pagarba.
Šrekis sausio 6th, 2010, 9:33 am
Čia (pas Ligita) buvo paliesti tam tikri klausimai manau šis interviu daug ką paaiškina:
.http://www.lzinios.lt/lt/2010-01-06/interviu/iskrypusi_teisesauga_pries_maza_mergaite.html
Beje L.Ž. kažkaip ankščiau tylėjo. Panašu, kad čia ne tik R.Janutienė bet ir L.Ž. įsitraukia. Gal turi patikimesnių duomenų apie ruošiamą užglaistymą..
Fredis* sausio 6th, 2010, 10:38 am
Valentinai, A.Maldeikienė perėjo į mūsų pusę.
. sausio 6th, 2010, 11:11 am
Romai,
ir man nemalonus tų smulkmenų viešinimas. Gal neįsidėmėjau, bet apie tą kitą nelaimingą mergaitę buvo lyg ir visai „pamiršta”.
Negi galima tikėti ar tik tikėtis, kad viskas bus ištirta? Jeigu leis.
romas sausio 6th, 2010, 11:17 am
Landsbergis jau senokai klausė, kur dingo antra mergaitė, bet kažkodėl liaudžiai atrodo, kad susirūpinusi tik Janutienė:) (.http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/vlandsbergis-kur-antra-mergaite.d?id=25916545) O su teisėsauga seksis tvarkytis priklausomai nuo to, kiek koalicijos partnerių, pačių konservatorių, prokurorų, teisėjų ir visų kitų, galinčių turėti reikšmės bylai, turi kokių nors teisinių problemų. Čia yra Lietuva, todėl jei ne patys, tai gal broliai, seserys ar švogeriai. Kiek yra valios peržengti per savo asmeninius nepatogumus, o kartais gal net asmeninio gyvenimo katastrofas?
. sausio 6th, 2010, 11:32 am
Jeigu iš tikro yra JĖGA, sąmoningai ir metodiškai stabdanti tyrimą, visi aljansai tinkami. Ir priemonės,
Galėjo , aišku, toji Rūta priminti visiems, kad ir Landsbergis rašė panašiai…Netgi privalėjo- užaštrinimui, kad netgi po VL parašymo, nepajudėta ta linkme, tai aš jums, tyrėjai, radau tą pėdkelnių faktą.
Tai – faktų gromulavimas ir atrajojimas. Būtų įdomu pasvarstyti, kokių veiksmų imsis toji JĖGA dabar.
Šrekis sausio 6th, 2010, 11:43 am
Viešpatie kas ta R.Janutienė ir kas tas V.Landsbergis. Kalbėta apie antrą mergaitę n kartų. Ir ši istorija apkalbėta n kartų. Vakarykštėje laidoje naujo sužinojau tik tiek, kad antroji mergaitė su sauskelnėmis pradėjo vaikščioti. Ir, kad advokatai pažeidžia advokatų etiką. Viskas. Daugiau šiaip įdomūs D.Kuolio pamąstymai ir kaip R.Janutienė paruošė laidą. Iš esmės nieko naujo. Jeigu jau kalbėti būtent apie TV laidas tai „Akistata” su K.Krivicku atliko žymiai didesnį darbą. Nekalbant apie V.Gaivenio „darbus”.
Šrekis sausio 6th, 2010, 11:52 am
Taške, ta tariama jėga veiksmų ėmėsi senai. Yra tokia pakankamai racionali teorija, kad žudė ne D.Kedis ar jo galbūt samdyti žmonės, o žudė tie kurie norėjo pašalinti silpnas grandis, beje greičiausiai ir pats D.Kedis kažkur jau „toli”. Tam, kad aiškėtų šios jėgos veiksmai reikia atkreipt dėmesį į viešus pareiškimus visų prokurorų ir jiems tarnaujančių „žurnalistų”. Mano asmenine nuomone per šią istoriją buvo paplautas vienas iš stipresnių tos neaiškios piramidės pamatų. Yra grėsmė, kad susieta neaiškias ryšiais gali griūti visa sistema. Kažkuria prasme D.Kedys ir jo artimieji pasikėsino į LR nacionalinį saugumą. Skamba idiotiškai, bet taip yra. Pažiūrėkit ką mes turime valdžioje, ne Seime, bet plačiau ir suprasime, kad visi šie žmonės ir yra nacionalinis saugumas. Nes jie laiko tokias paslaptis, kad joms išaiškėjus neįsivaizduoju kokio lygio suirutė kiltų.
. sausio 6th, 2010, 12:10 pm
Šreki, būtent apie tai ir kalbu. Baisiausia būtent tai, kad sudėliota lyg šachmatų partijoj- paaukojant silpniausią grandį, meistriškai pakišant (ir po velėna) Drąsių, viskas padaryta pasinaudojant ryšiais (ir viešaisiais).
Panašu, kad išaiškėjus tokiems dalykams būtų griūtis.
Gera Šrekio baisi mintis apie nacsaugumą.
Ką darytų Šrekis jų vietoj? Kokių nukreipiančių ėjimų imtųsi?
Sauka Prezidentūron… Petrikį laisvėn? Ingą Rinau kaliūzėn?
Garastą Afrikon? Batkai Vytauto Didžiojo ordiną? Laurinkų- persona non grata?
???
Šrekis sausio 6th, 2010, 12:39 pm
Taške, apie ką parašei tai čia tik viešųjų ryšių akcijos. Jos svarbios, neabejotinai. Bet.., yra kabančios bylos. Va ką su jomis daryti. Yra gyvi (tiesiogine ir perkeltine prasme) liudininkai, yra teisiškai išprusę jų giminaičiai, maža to viena iš jų LR teisėja. Turim visą krūvą žurnalistų kurie kaip išalkę šunys nori keršto, turim visuomenę kuri pakankamai gerai informuota. Maža to, tikėkimės LR prezidentė laukia atsakymų, plius dar nepamirškim europietiško teisingumo. Ten pažintys (ryšiai) greičiausiai pasibaigia. Ką daryti? 1. Jokiu būdu bylos negali pasiekti teismo. 2. Bet kokius liudininkus reikia nutildyti arba sukompromituoti. 3. Rinkti „reikalingus” įrodymus ir nereikalingus menkinti ar šalinti.
Mano spėjimas apie balandį ar gegužę „lėks” A.Valantinas. Tada bylos prokuratūroje bus paruoštos taip, kad sunku bus ką ir suprasti. Begalės vienas kitai prieštaraujančių ekspertizių, prieštaringi liudininkų parodymai, vis dar nerastas D.Kedys ir t.t. Žodžiu didelė maišalynė tiek bylų popieriuose, tiek viešoje erdvėje. Prezidentė apkaltina ką reikia ir viskas tuo ir baigiasi. Kažkas panašaus į G.Petriko bylą. Viešo išaiškinimo tikrai nebus. Tai grėsmė nac. saugumui, pasikartosiu, kaip idiotiškai tai beskambėtų..
Šrekis sausio 6th, 2010, 12:50 pm
Beje kaip gražiai ponios Dainos Bilevičiūtės sukčiavimai žiūrisi šio pedofilijos skandalo fone. Tiek informacijos fasadinėje žiniasklaidoje su visais skaičiais, datomis, sumomis ir t.t. Kad kiekvienas bent kiek sumaningesnis pilietis suprastų kas gresia ne tada kai padarai, o tada kai neturi ryšių..
nerijus sausio 6th, 2010, 1:26 pm
Šreki
” Kad kiekvienas bent kiek sumaningesnis pilietis suprastų kas gresia ne tada kai padarai, o tada kai neturi ryšių..”
Šiuo sakiniu viskas puikiai pasakyta ir apie pedofilijos skandalą, ir apie Bilevičiūtę…
. sausio 6th, 2010, 1:38 pm
Va, tik ką buvo dingusi elektra SPAUDOS RŪMUOSE, kurį laiką neveikė ŽR. Gal tai ir yra viena iš šio „mūsų” sąmokslo teorijos punktų?
Sutinku su Šrekio visais trimis punktais, logiška, taip ir daroma. Gal. Logiška, kad įvykdymui reikalinga info priedanga.
Bet kas bus daroma, norint nukreipti dėmesį? Va, čia erdvė pasvarstymams ir prielaidoms- su neribotom – iki VSD- galimybėm pasirodyti vieniiiinteeeeliu (Fredi*!!!!) orakulu
romas sausio 6th, 2010, 1:51 pm
Nesu tikras, kad ryšių savo laiku Bilevičiūtė neturėjo. Kiek atsimenu, bolotiravosi į Seimą nuo Naujosios sąjungos. Krizė taip pat padarė savo. O šiaip, Bilevičiutė yra tipiškas lietuviškas produktas, kuris dar ir nesupranta, ką daro blogai. Jei kas neskaitė, siūlau paskaityti Ryto Staselio bloge jo naujametinį pasveikinimą (.http://ryst1966.livejournal.com/60909.html ). Paskutinėje pastraipoje gerai atskleista lietuviško charakterio esmė. Šiandien viskas vyksta kitaip, bet esmė vis ta pati:)
Valentinas sausio 6th, 2010, 3:18 pm
Fredi,
Gali pateikti daugiau info apie Maldeikienę? Kodėl ji perėjo į mūsų pusę?
romas sausio 6th, 2010, 3:23 pm
„Amoralu aiškinti, kad mamas kažkas „įkišo“. Netikiu jomis. Tokios kalbos rodo, kad su morale mūsų visuomenėje visai blogai“, – kategoriškai pasakys A. Maldeikienė ir pasipiktinusi paliks studiją.
(.http://www.klubas.lt/tv/nesugraudinta-e-jackaites-asaru-a-maldeikiene-trenke-valanda-su-ruta-studijos-durimis.d?id=27509373)
Valentinas sausio 6th, 2010, 3:29 pm
O kodėl mes galvojame, kad ką tik pagimdžiusių mamų persekioijimas yra gerai? Aš galvoju, kad tai blogai. Kai sodra gauna padidintas įmokas nuo „pasididintų” atlyginimų, tuo metu niekas jas už tai nebaudžia.
Fredis* sausio 6th, 2010, 3:34 pm
Š.Saukos paveikslo estetika A.Maldeikienei yra priimtina,
dar ketvirtadienį bus susirėmimas TV studijoje su R.Janutiene ir jos suburta komanda dėl staiga stebuklingu būdu padidėjusių Sodros motinystės išmokų.
Ne paslaptis, kad anksčiau visi gaudavome/mokėdavome atlyginimus vokeliuose, dabar jau tai retenybė, kaip ir chuliganiškas vairuotojų elgesys keliuose. Pasididinimas nėščiąjai kelis, ar keliolika kartų atlyginimą – iš tos pačios aferistinės veiklos serijos. Prokuratūra yra bejausmė, net ir nėščiąjai.
Fredis* sausio 6th, 2010, 3:38 pm
Valentinai, padidėjusias įmokas Sodra gauna 6 mėnesius, o paskui pasakiško dydžio motinystės išmokas moka dvejus metus. Valstybė patiria nuostolius. Net ir mamos negalima žiūrėti į valstybės iždą kaip į beribį aruodą, iš kurio galima semti kiek tik susifantazuoji.
Ligita sausio 6th, 2010, 3:38 pm
Tipai, vis užmirštu jums pasiūlyti. Atsimenu anksčiau lyg ir nemažai apie sveikatą diskutavot, tai čia kardiologo tinklaraštis – http://audriussimaitis.com/blog/wordpress/ Gal bus įdomu. Nors tikriausiai pats atradot
. sausio 6th, 2010, 3:41 pm
Taigi, kad Sauka – gražu/ negražu, o įmokos/išmokos jau skaičiai.
Vertinimas- tik pagal tai. Elementaru.
romas sausio 6th, 2010, 3:47 pm
Valentinai, klausiausi Šukio per radiją šiandien. Niekas nekaltų mamų nesiruošia kišti į kalėjimus. Kai sukčiaujama, nėštumas nėra lengvinanti aplinkybė. Yra tokių atvejų, kai užrašo iš kepurės daugiau, o paskui pasidalina pinigus su darbdaviu – tai juk nėra normalu. Visai įdomu, kai staiga per nėštumą uošvio firmai knygą parašė už labai brangiai. Ir tai, galvoju, kad nenubaus. Mano dukra dabar yra motinystės atostogose ir jos jokia prokuratūra niekur nekvietė, nors gauna tikrai nemažai.
Valentinas sausio 6th, 2010, 3:52 pm
Fredi,
Tai aš apie tai ir kalbu, kad motinos gaudomos tada kai reikia mokėti pašalpas. O kai padidintos įmokos pradeda plaukti į Sodrą, kažkodėl tuo metu jų niekas negaudo. Kiek apskritai Lietuvoje yra prokurorų ir kie kviekvienas iš jų turi apsiėmęs bylų? Ar norima pasakyti, kad prokurorai visiškai neapkrauti bylomis ir turi aibes laiko gaudyti motinas?
Aš labiau linkęs palaikyti Rūtą, kad šis motinų genocidas yra skirtas sukurti širmą, kurios fone numarintų pedofilijos bylą.
. sausio 6th, 2010, 3:59 pm
Va, jau yra viena priedangos versija – Nr.1 – MOTINŲ GENOCIDAS ir net autorystės adresas su įstrižais langais.
Fredis* sausio 6th, 2010, 4:00 pm
Motinų-galimai aferisčių persekiojimą prilyginčiau Pakso išdrėbimui iš Prezidentūros. Kruopščiai suplanavo ir įgyvendino šlykštieji „valstybininkai”, ale vis tiek kaip gerai. Lietuva lengviau atsikvėpė.
romas sausio 6th, 2010, 4:03 pm
Kedžio bylai kokių dviejų prokurorų su padėjėjais ir pakanka. Ten juk dvi bylos? Abejoju, ar jie užsiiminėja mamomis. Nežinau tikslaus skaičiaus, bet rodosi, kad mamų gali būti apie 400-500 iš 20 000, esančių motinystės atostogose. Bus teisiamos tik kelios iš jų, greičiausiai.
Valentinas sausio 6th, 2010, 4:05 pm
Bent jau kiek skelbė konkrečių pavyzdžių, tai jie šokiruojantys. Jei motina pati dirbo sodroje, gavo iš tos pačios sodros leidimą padirbėti papildomai, padirbėjo tvarkydama bylas, uždirbo keliolika tūkstančių (tuo pačiu dirbdama sodroje), o kai atėjo metas mokėti pašalpą sodra „atsibudo”, kad pasirodo per daug. Juokinga.
Valentinas sausio 6th, 2010, 4:08 pm
Kartu aš sutinku, kad daug kas priėjo iki bezpredelo, kai įmonės vadovas gauna 1000 lt. o jo žmona buhalterė staiga pradeda uždirbinėti 6000 lt ir paaškėja, kad ji nėščia. Bet juk reikia prieš tai žiūrėti ir užkardyti tokias veikas.
Fredis* sausio 6th, 2010, 4:14 pm
Skirtingas pozicijas ginančios grupės pateikia skirtingus pavyzdžius:
kokia nors beraštė staiga tapdavo savo vyro bendrovės gen. direktore su 15 tūkst. atlyginimu, nors tos bendrovės finansinis pajėgumas niekaip neleistų ištisus metus tiek mokėti, nes veikla taptų nuostolinga, firmos apyvarta per metus – iki 1 mln. LTL..
Prieita iki to, kad buvo kuriamos fiktyvios įmonės, apskritai nevykdančios jokios veiklos.
Na, ir romo pateiktas pavyzdys – motina tapo knygos rašytoja, kurią užsakė giminaičių bendrovė. Sumokėta – ne rinkos kaina, moteris neturi kvalifikacinių gebėjimų rašyti specializuotoms knygoms.
romas sausio 6th, 2010, 4:15 pm
Valentinai, man atrodo, kad didžioji dalis atvejų ir pasibaigs apklausomis. Bet jei išaiškės, kad atlyginimą tik ant popieriaus rašė, iš tikro to darbo nedirbo ir tam neturi kvalifikacijos, o pinigus dalijosi su darbdaviu arba kokiu šefu, tada tai ir bus pripažinta sukčiavimu.
. sausio 6th, 2010, 4:18 pm
Tokių „motiniškų” bylų ar ne 7700. Aišku, kad kiekvienas atvejis individualus, bet jį galima labai aiškiai išreikšti skaičiais, be jokių indėniškų – daug/mažai.
Kitas reikalas, kad įstatymo kūrėjai su visa padėjėjų/patarėjų plejada nenumatė bent kelių antiaferinių žingsnių .
Lyg būtų kokie tvarkingi vokiečiai ar naivuoliai iš kitos planetos.
Valentinas sausio 6th, 2010, 4:20 pm
Fredi,
Sutinku, kad šie pavyzdžiai yra bezpredelas, bet negi prokurorai neturi rimtesnių darbų?
Tiesa, o kokia Račo pozicija šiuo klausimu?
Valentinas sausio 6th, 2010, 4:23 pm
Jei tokių bylų yra 7700 reiškia visa Lietuvos prokuratūra užsiangažavo motinų genocidui. Išties, tuoj pasidarysiu Grinevičiūtės fanas.
romas sausio 6th, 2010, 4:32 pm
„Pernai Lietuvoje dėl galimo sukčiavimo įgyjant teisę gauti didesnes „Sodros” motinystės ir tėvystės pašalpas pradėti 654 ikiteisminiai tyrimai.”
(.http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-01-06-pernai-del-motinystes-pasalpu-pradeti-654-ikiteisminiai-tyrimai/38017)
. sausio 6th, 2010, 5:14 pm
Dešimt kart mažiau?!
…gera žinia, visais atvejais- ir kad sukčiaujama mažiau ir kad prokurorai ištirs visus individualiai.
. sausio 6th, 2010, 5:42 pm
Kadangi vis tik aš paleidau ČIA antį, tai pagoooglinus gal rimta medžiaga iš infolex.lt/portal:
,,,,,,,,aiškina generalinis prokuroras Algimantas Valantinas. Pasak prokuratūros vadovo, pernai vaikus pagimdė per 24 tūkst. motinų, juos prižiūrėjo ir augino – dar antra tiek. Iš viso praėjusiais metais „Sodroje“ buvo registruota 45 786 motinystės (tėvystės) išmokų gavėjai, o ikiteisminio tyrimo įstaigų dėmesio susilaukė tik 654 atvejai.
Lietuva nėra sukčiaujančių tėvų kraštas – vadinamosios „Sodros“ bylos sudaro tik 15 proc. visų registruotų šios kategorijos nusikaltimų. Informatikos ir ryšių departamento duomenimis, ikiteisminio tyrimo įstaigose pernai buvo užregistruotos 3820 galimo sukčiavimo (BK 180 str.) ir 501 apgaulingo buhalterinės apskaitos tvarkymo (BK 222 str.) veikos. ………
Su procentais ir jų vertinimu tai kažkas ne taip.
nerijus sausio 6th, 2010, 6:09 pm
gerbiamieji…
Bergždžia diskusija, nes įstatymas buvo- faktas. Juo niekaip nebuvo niekas apribota- faktas.
Kas dar neaišku?..
Kas atsakingi?..
Ieškokite Gedimino pr. 53
bang sausio 6th, 2010, 6:20 pm
Privačioms įmonėms niekas neuždraus nusistatyti bezpriedielinius atlyginimus. Fakštikai perspektyvą matau tik bylose, kur buvo sukuriama fiktyvi įmonė būtent tuo tikslu – visos darbuotojos nėščios mamos.
nerijus sausio 6th, 2010, 7:27 pm
bang
Nepateisinau ir nepateisinsiu tų, kurie mano esą gudresni už gudresnius ir tų, kurie akivaizdžiai savinasi tai, kas jiems nevissiškai priklauso. Tik šiuo atveju kaltųjų ieškoma ne ten…
O gaila…
Valentinas sausio 6th, 2010, 7:44 pm
Taškui:
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/rbogdanas-ko-liudi-vsevaldinas-arba-atsisveikinimas-su-ssrs.d?id=27519239
bang sausio 6th, 2010, 7:45 pm
Kvailiai visada pavydėjo gudresniems.
Dėl akivaizdumo. Akivaizdu kam, nerijau ? Tau, ar prokurorams ? Kaip akivaizdus verslininkas, paaiškink kitiems įmonių direktoriams ir akcininkams, prieš mokant kokio dydžio atlyginimą privalu atsiklausti prokuratūros ir kokius algos dydį pateisinančius argumentus ir įrodymus iš anksto būtina pateikti ?
nerijus sausio 6th, 2010, 7:47 pm
Manau, kad man ir jiems.
Kartojuosi: kaltųjų ieškoti reikėtų ne įmonėse, o Gedimino pr. 53
Ne taip mane supratote.
nerijus sausio 6th, 2010, 7:53 pm
bang
Kas gresia žmogui ar žmoniui grupei, kuri kurstė ar kitaip įtakojo vykdyti/ daryti nusikalstamą veiką?
nerijus sausio 6th, 2010, 8:02 pm
Не пойман- не вор?..
Мандат депутата!!!