Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Ir vėl aš apie skyrelius. Kadaise juos trumpai pristačiau, o dabar atėjo metas atsikratyti senų, „išsisėmusių“ dalykų ir užleisti vietą naujiems.
Nuo gruodžio 2-osios iki 6-osios mano tinklaraštyje galėjote balsuoti šiuo klausimu:
Ar reikėtų pašalinti skyrelį „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“?
Ne – 71%, 25 balsai
Taip – 29%, 10 balsų
Kaip matote, balsai pasiskirstė skyrelio išlikimo naudai. Bet aš visuomet stengiuosi įžvelgti kompromisą. 25 balsai lyg ir nemažai, 10 irgi…
Būtent todėl pranešu -
Skyrelis „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“ užrakinamas.
Slaptažodį turėsiu tik aš.
Nuo šiol komentarai tiesiogiai susiję su žurnalisto Artūro Račo tinklaraščiu bei jo lankytojais nebus pageidaujami. Tiesiog tapo nuobodu ir nenovatoriška, be to, sulaukiau tam tikros pastabos.
Žinau, kad dalis čia besilankančių tik dėl gretimo tinklaraščio peripetijų nustos landžioti. Patikėkit, tikrai to nebijau. Viliuosi, kad ir taip turiu skaitytojų.
Kita vertus, suvokdama, jog mano tinklaraščio lankytojai išsilavinę, žingeidūs žmonės, besidomintys aktualijomis, nusprendžiau įkurti naują skyrelį pavadinimu „Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti?“
Jame bus diskutuojama apie politiką, žiniasklaidą, teisę ir panašius dalykus. Sakysit, kuo jis skirsis nuo „Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;))“? Daug kuo. Visų pirma tai mano katytės Perlos vardu pavadintas skyrelis:) Vadinasi, skyrelyje privalės vyrauti švelnumas, draugiškas požiūris, pakantumas kito nuomonei (tuo pačiu ir gebėjimas kritišką nuomonę išsakyti subtiliai) ir nebus puolamas koks nors vienas konkretus asmuo. Antra – įvedu eksperimentinę naujovę. Kaip suprantate, aktualijas kiekvienas siūlysime patys. Tuos siūlymus aš stebėsiu ir kartą per savaitę ar dvi (tikiuosi niekas nepakiš kojos šiems mano ketinimams) kviesiu balsuoti už nusipelniusį reporterį.
O tas reporteris bus pašlovintas, pakalbintas ir gal net gaus galimybę parašyti įrašą mano tinklaraščiui.
Ir dar kartą primenu:
* Perla nemeluoja. Žinai geriau, branguti? – politika, žiniasklaida, teisė
* Drėbtelk ir tu, kartu su Maru – istorija
* Lietuvių kalbos dilgėlynas – lietuvių kalba
* V.A.M. ir Muzika, teisingas požiūris į gyvenimą – muzika, kultūra, paprasta žmogaus kasdienybė
* Atjaunėjęs narcizas, arba komentatoriai Fredis* ir Musė kviečia draugauti (Artūrai, šypt;)) – užrakintas
Prašau nepainioti. Paskui patiems bus žymiai lengviau atrasti, kai maždaug įsivaizduosite kur ieškoti.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:19 pm
Bang, aš kalbu apie vertybes. Mano vertybė platesnis kiemas, neapsiribojantis tik sklypo tvora (ar buto durimis). Kas bus su žmonėmis aišku įdomu ir svarbu, tačiau ne ant tiek, kad vienodai rūpėtų (ar nerūpėtų) lietuviai ir graikai. Didžiausią įžeidimą ir pyktį kėlė mintis, kad lietuviai neverti turėti savo nepriklausomą valstybę. Dabar gi susidaro įspūdis, kad kai kuriems valdantiesiems svarbi tik jų giminė ir asmeninės karjeros galimybės.
Romai, jeigu ne prezidentė finansų ministru būtų koks A.Kubiliaus prietelius (kažkas panašaus į A.Šemetą). E.Masiulis ir G.Steponavičius greičiau rinkėjų nuopelnas. Abejoju ar konservatoriams gavus absoliučią daugumą jie būtų ministrais. Dėl visų kitų neįsitikinęs ar jie jau tokie geri. Greičiau atvirkščiai.
kreivarankis gruodžio 14th, 2009, 11:21 pm
Jei jau visi klausia ar tautiškumas yra vertybė, tai aš norėčiau dar prieš tai paklausti ar tautiškumas apskritai egzistuoja. Man jo egzistavimas anaiptol nėra akivaizdus.
romas gruodžio 14th, 2009, 11:27 pm
Šreki, ko tai nuvertini Šemetą:) Jis tarnavo fasadu sugebančiu priimti šiškas ir nepulti į isteriką. Šimonytė aktyviai darė ir žiemos karpymus, nes buvo viceministė, o Šemeta buvo naujokas, tik atėjęs į ministeriją. Galvoju, kad jis buvo numatytas būti ministru iki Prezidento rinkimų:) Karpymus ir skaičiavimus atlieka finansų ministerija, kur kadrai nepasikeitė nuo Kirkilo laikų. Tik gal ministerijos sekretorė Šimonytė sugebėjo patapti ministre.
romas gruodžio 14th, 2009, 11:29 pm
Tautiškumas yra panašus į sielą, kuri neturi jokio ryšio su kūnu.
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:31 pm
Valentinai, aš būčiau galvą žemai nulenkęs jeigu A.Kubilius laikinai sumažintų (2 metams pvz.) visas absoliučiai išmokas 50% (per pusę) ir tuo pačiu būtų įgyvendinęs iš esmės naują pagal savo kokybę socialinės paramos programą realiai skurstantiems. Variantų daug, pasirinktina kompensacija pusės išmokos lygio daliai – elektrai, šildymui, maistui, vaistams ir t.t. Esmė, kad paramą gautų tiems kuriems tikrai jos reikia. Bet ne pinigais, o išlaidų kompensavimu. Dabar kažkokia kvaila ir absurdiška ligiava. Vieni atsideda indėlyje pensiją ir metų metus jos neliečia, kiti gi nesuveda galų. Gal Lietuvai reikia naujo R.Kalantos? Tik, kad koks pensininkas ar invalidas parodomai galą pasidarytų?
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:34 pm
Va va, o Lietuvos Respublika yra vertybė? Ar tai tik teritorija žemėlapyje ar kai kas daugiau?
romas gruodžio 14th, 2009, 11:35 pm
Šreki, taip Kubilius pažeistų Konstituciją. Pensijos yra ir turi būti skirtingos. Viskas turi būti mažinama arba didinama proporcingai.
kreivarankis gruodžio 14th, 2009, 11:37 pm
Romai, pasiskaityk ką apie sielos (ne)egzistavimą rašo A. Šliogeris. Čia dar įsimintinas B. Anderseno pastebėjimas, kad „tautos – įsivaizduojamos bendrovės”. Taigi tas „tautiškumo” egzistavimas man šiek tiek primena „Gėrio” ar „Grožio” idėjų, kaipo tokių, t.y. atsietų nuo konkrečių daiktų (ne)egzistavimą.
Nors neneigiu – kartais įsivaizduojama tikrovė tam tikra prasme yra tikrėsnė nei esanti. Pvz. susisprogdinimas klykiant „Allah akbar”.
romas gruodžio 14th, 2009, 11:38 pm
Lietuvos Respublika mažai skiriasi nuo Liūtų praido teritorijos, kur patinas vis apeina ir apmyža kampus. Sienos yra gerbiamos tiek, kiek kitiems jas gerbti apsimoka. Tą rodo ir istorija.
Valentinas gruodžio 14th, 2009, 11:38 pm
Kreivaranki,
Sveikinu, užčiuopei esmingiausią Lietuvos problemą. Verslo, kaip produkcijos ir paslaugų gamybos Lietuvoje yra labai nedaug. Vyrauja perpadavinėjimas ir importo įsisavinimas. Iš esmės viskas vyksta taip:
Aš įkūriau firmą prekiaujančią suomiškomis stogo dangomis. Tu įkūrei firmą prekiaujančią leksusais. Abu gavome paskolas iš skandinavų banko. Tu nusipirkai iš manęs stogo dangą, aš nusipirkau iš tavęs leksusą. Sumontuoti stogo dangą aš pasamdžiau žmones ir tai pavadinau „gamyba”. Prižiūrėti leksusą tu pasamdei žmones ir pavadinai tai „paslaugos”. Su suomių specialistų pagalba aš sukūriau šiuolaikišką, „modernią” įmonę, gavau ISO sertifikatą, pasamdžiau aukštos kvalifikacijos pardavėjus. Tu, iš paskolos pasistatei didžiulį brangų saloną. Ir tu ir aš duodame darbo reklamos agentūroms, dizaineriams, renginių organizatoriams, vertėjams (linkėjimai Ligitai). Aplink mus susikūrė aibės mūsų verslą aptarnaujančių įmonių: valymo kompanijos, nuodingų atliekų surinkimo kompanijos, draudimo kompanijos, transportavimo kompanijos, logistika. Mes savo žmonėms mokame normalius atlyginimus, jie perkasi mašinas, butus ir t.t. Ir visa tai vadinasi „verslas”. Vieni kitiems pardavinėjame importinius daiktus už skolintus pinigus. Ir staiga, kranelis užsidaro. Tu nebeperki stogo dangos, o aš nebeperku tavo leksuso, nes bankas nebeduoda paskolos. Ir pasirodo, kad viskas, kad buvo susikūrę aptarnauti mus yra nereikalinga. Ir viskas griūna.
Todėl, kai sako, kad reikia skatinti „verslą” reikia gerai suprasti koks verslas turimas galvoje. Tokio verslo kaip mūsų skatinti negalima, nors mes ir duodame žmonėms darbo, bei mokame mokesčius.
Tavo kairuoliškos prielaidos „kam samdyti žmones ir mokėti jiems, kai galiu perparduoti” yra neteisingos. Tai susiję su tautos charakteriu. Mes mokame gaminti maistą ir nieko daugiau.
kreivarankis gruodžio 14th, 2009, 11:39 pm
Šreki,
Respublika yra vertybė, nes tai yra „bendras reikalas”.
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:39 pm
Romai, šiek tiek apie situaciją finansų ministerijoje žinau iš vidaus. Tai, kad vadovas parašiutu nuleidžiamas į kolektyvą ir nesugeba su tuo kolektyvu dirbt toliu gražu nereiškia, kad tas kolektyvas blogas. Tai abstraktus pamąstymas – apie kadrus nuo G.Kirkilo ar A.Sniečkaus laikų.
TipasK gruodžio 14th, 2009, 11:41 pm
Vaikinai, keistoka čia ta vadinama jūsų marmaldiskusynė apie vertybes. Sustokite bent ties tuo, kad jūs patys nuostabūs, protingi, išmintingi, aštriaaminčiai vertybės. Ir tuo pačiu pradėkite: jei aš vertybė, tai ir jis vertybė, o jei mes vertybės, tai gal ir daugiau tokių yra ir tarp mūsų gal kažkas bendro? Na, sakykime DNR arba kalba, arba koks nususęs senas paprotys? Norint ką nors vertinti, visada pradėkite nuo savęs. Toks jau gyvenimas: kiekvienas turi savo liniuotę ir savo kiekį centimetrų.
. gruodžio 14th, 2009, 11:41 pm
Revoliucijos nenorim. Evoliucijos nėra. Lieka involiucija. Deja.
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:43 pm
Valentinai, o kaip su viešbučiais pvz.? Tai teisingas „verslas” ar ne? Ir jeigu teisingas kodėl jis buvo smaugiamas?
Valentinas gruodžio 14th, 2009, 11:44 pm
Šreki,
Tavo siūlomas variantas iš tikro būtų geras. Tačiau Lietuvoje to įvykdyti neįmanoma, nes visos socialinės grupės klykia kai paliečiami jų finansai. Tavo siūlomas variantas yra liberaliai krikščioniškas:kiekvienas privalo pasirūpinti savimi, o valstybė pasirūpins tais, kurie savimi pasirūpinti negali. Tam reikia ryžtingos valdžios ir protingos tautos. Nei vieno, nei kito mes neturime. Nobody’s fault but mine.
Valentinas gruodžio 14th, 2009, 11:47 pm
Šreki,
Viešbučiai teisingas verslas, kadangi skirtas eksportui. Viešbučiai nebuvo smaugiami. Verkimas, kad pakėlė mokesčius, todėl nebevažiuoja turistai yra veidmainiškas.Turistai nevažiuoja todėl, kad čia yra nyki, neįdomi šalis su siaubingu klimatu, o viešbučiai privalo dirbti efektyviau ir mažinti kainas.
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:49 pm
Romai, nieko jis nepažeistų. Išmokos mažinamos ir viskas. Taškas. Skurstantieji remiami. Jeigu tu ne skurstantysis daliniesi biudžeto sumažėjimo naštą su visais. Jeigu tu realiai skursti valstybė tau padeda, remia per išlaidų apmokėjimą. Maisto talonai, būsto išlaidų kompensavimas ir t.t. reikia tik fantazijos ir noro. Beje sumažintu PVM dabar visi naudojasi. Maža to neteisinga, tai dar ir stabdo renovacijos procesus.
kreivarankis gruodžio 14th, 2009, 11:51 pm
Valentinai,
bet mano klausimo esmė – o tai kas tuomet tos „liberalios reformos”, kurių turi imtis valstybė? Kuo turi remtis tos iš viršaus einančios „liberalios reformos” ir kodėl jos neina iš sumanių individų iniciatyvos? Čia aš ir įžvelgiu paradoksą – jei valstybė savo iniciatyva imasi kurti gamybą, tai koks čia liberalizmas? O būtent tą, mano galva, ir reiktų daryti. O jei Kubilius atleis vadžias, tai verslinykai vėl užsuks savo pasiutpolkę, kuri nors ir nebebus tokia kaip prieš porą metų, bet vistiek tam kartui „verslui” viskas bus gerai, o kol gerai dabar, tai kam galvoti apie tai kaip bus vėliau – apie tai, anot mūsų verslinykų, valdžia turi galvoti, juk tam jie ją ir išlaiko …
O apie ISO standartus čia teisingai pasakei. Iškart Rokiškį prisiminiau ir akys krauju pasruvo.
Šrekis gruodžio 14th, 2009, 11:54 pm
Sumažintu PVM šildymui.
Valentinai, viešbučiai buvo smaugiami. Tai atskira tema, yra šalių kur nulinis PVM tarifas. Visi supranta, prisikviesi turistą jis paliks pinigus visur kur tik sugebėsi jį papurtyti. Dėl klimato tu neteisus. Yra atskira kategorija turistų kurie keliauja ne dėl klimato. Beje kaip juokingai ir graudžiai atrodo Klaipėdos nesugebėjimas priimti visus kruizinių laivų keleivius. Tai tualetų nėra, tai dar ko nors. Ar tai tvarka?
romas gruodžio 14th, 2009, 11:56 pm
Kreivaranki, aš į tautiškumą žiūriu kaip į gyvenimo komforto aplinkybę. Bet kuris gyvis mėgina savo aplinką pritaikyti nuosavo organizmo egzistavimui. Čia yra nerašytos taisyklės, suprantami ženklai (kalba), pagal galimybes, dalinimasis gėrybėmis ir nepritekliais. Savą aplinką visi organizmai gina. Tautiškumas nėra sustingęs ir keičiasi, bet niekad nebus, kad nesusiformuotų uždaros populiacijos, vienijamos tam tikro kultūrinio bendrumo. Nacionalizmas yra labai žmogiška savybė, turintį tamprų ryšį su žmogaus prigimtimi.
kreivarankis gruodžio 15th, 2009, 12:04 am
Romai,
čia ir esmė – kas jums svarbiau, teologiškai kalbant, siela ar kūnas. Pvz. neseniai Žalgiris įveikė CASK, kurioje žaidžia vienas geriausių LT krepšininkų Šiškauskas, o Žalgirį į pergalę atvedė geras M. Browno žaidimas. Bet visi vistiek sirgo už Žalgirį. Galima teigti, kad už Žalgirį sirgo, nes ten vistiek Lietuvių daugiau, bet palavinus vaizduotę galima įsivaizduoti ir drąstiškesnį pavyzdį.
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 12:05 am
Beje viena didžiausių A.Kubiliaus klaidų tai nesugebėjimas tautai žmogiškai paaiškinti, kad mes esame labai rimtoje situacijoje ir: 1. turim drastiškai susimažinti išlaidas (žymiai labiau negu dabar) 2. pasirūpinti tikrai skurstantiesiais 3. turintis darbą žmogus yra n kartų geriau negu gaunantis bedarbio pašalpą. Todėl bus remiama kiekviena sritis kuris išsaugos ar sukurs naujas darbo vietas.
Iš esmės kaip ir viskas. Ir kalbėtis, kalbėtis, ir dar kart kalbėtis. Tos jo pagyros užsienio žurnalistams tai ne jo gero darbo parodymas, o tik lietuvių begalinės kantrybės įrodymas.
romas gruodžio 15th, 2009, 12:06 am
Šreki, visų pirma Finansų ministerija vykdo ne savo, bet valdžios politiką. Ją vykdė ir Šemeta. Bet Šemeta negali fiziškai visų kampų žinoti, todėl tuos visus kampus prižiūri specialistai, kurie nepasikeitė. Jiems nepatiko ir Kirkilo politika, bet ką galima padaryti prieš Seimą, kai šalyje yra demokratija? Šemeta irgi negalėjo daryti ką nori, nes Zuokas pasakė ne PVM 20 proc. tarifui ir nors alkūnė graužk. Ministerijos prognozėms ir būklės žinojimui irgi galima turėti priekaištų. Todėl nereikia taip visko ant Šemetos nurašyti.
Valentinas gruodžio 15th, 2009, 12:07 am
Liberalių reformų esmę aš matyčiau, maksimaliai išlaisvinti sąlygas produktyviems ekonomikos sektoriams. Skatinti tautiečius imtis kūrybinių darbų. Skatinti užsieniečius investuoti į gamybą ir paslaugų kūrimą. Aišku šioje vietoje prieštarausiu pats sau, pasakydamas, kad per daug liberalizmo yra blogai. Ta prasme, valstybė, suprasdama savo poreikius, gali sąmoningai įtakoti piliečių pasirinkimus ir nukreipti ten kur reikia. Geras pavyzdys yra švietimo liberalioji reforma. Kai abiturientams leista pasirinkti kur stoti, daugumas sustojo į neprodyktyvias profesijas: istorikai, teisininkai, žurnalistai ir t.t. Jų reikia, bet santykis tarp istorikų/filosofų ir inžinierių/dizainerių turėtų būti sveikesnis. Todėl valstybė turėtų pasakyti: ateinantiems penkeriems metams Lietuvai užtenka filofofo Kreivarankio, todėl filosofijos studijų daugiau nefinansuosime, kad ir kokie gabūs veikėjai pasirinktų
Valentinas gruodžio 15th, 2009, 12:11 am
Šreki,
Kubilius ir kiti ir kalbėjo, bet niekas nenorėjo klausytis. Bet koks pasakymas, kad teks veržtis diržus sukelia isterišką klyksmą iš visų pusių, o pirmiausia iš žiniasklaidos. Nėra jokio būdo prasibrauti pro šią ugniasienę. Čia ir matau didžiausią žiniasklaidos nuodėmę, kad ji užsižaidė valdžios sudirbinėjimu ir taip prisidėjo prie situacijos blogėjimo šalyje.
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 12:13 am
Kreivaranki, už Žalgirį jau senai visi neserga, klubinis sportas jau pakankamai senai nuvertinta vertybė. Taip kai buvo tiek su Kauno, tiek su Vilniaus Žalgiriu jau nebus. Nebent atsiras koks turtingas dėdė ir samdys išskirtinai tik Lietuvos piliečius. Tačiau komerciniu požiūriu tai yra pasmerkta. Lieka tik rinktinės. O ir tos pasidariusios visokių žaidimų įrankiu.
Nuvykit kada į Prancūziją per jų nacionalinę šventę Bastilijos paėmimo dieną. Suprasit kaip žmonės sugeba džiaugtis ir didžiuotis savo šalimi. Čia kaip pavyzdys. Lietuviams užleista kažkokia savęs sunaikinimo programa. Kiekvienas pagal savo intelektą savaip tai paaiškina (pa(si)teisina). Vieniems tautiškumas tiesiog neegzistuoja, kitiems Lietuva tiesiog pati blogiausia vieta pasaulyje ir t.t.
romas gruodžio 15th, 2009, 12:16 am
Kreivaranki, kadangi kultūra yra labiau virtualus dalykas, tai matyt, kad tautiškumas labiau panašus į sielą. Panašus klausimas galėtų būti apie eilėraštį. Ar jis yra labiau dvasinis, ar materialus dalykas. Kuri eilėraščio pusė yra svarbiau, ar dvasinė (suvokimas), ar materialinė (tekstas), sunku pasakyti.
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 12:22 am
Romai, iš specialistų reikia mokėti ir sugebėti pareikalauti tai ko tau kaip vadovui reikia. Jeigu matai, kad kažkas blogai ar netinkamai dirba visada gali imtis radikaliausių veiksmų.
Valentinai, nieko A.Kubilius nekalbėjo. D.Grybauskaitė kalbėjo. Ir žmonės ja tikėjo ir tiki. Pasakos apie blogą tautą ar jos sugedusius 2/3 nepraeis. Viskas gerai su ta tauta. Reikia išskirtinio žmogaus. A.Kubilius eilinis laborantas fizikas.
romas gruodžio 15th, 2009, 12:25 am
Šreki, Kubilius yra politikas jau mažiausiai 20 metų. Laborantu jis buvo jaunystėje, kaip ir priklauso jauname amžiuje. O išskirtinių iki šiol Lietuvoje nepasitaikė. Mažai tautai sunku su genijais.
kreivarankis gruodžio 15th, 2009, 12:28 am
Va, va, Valentinai, čia ir prasideda… O kas yra tie „produktyvūs ekonomikos sektoriai”? Kas čia toks turi būti protingas ir juos išskirti – patiū valstybė ar toji išgarbintoji Laisvoji Rinka, veikianti pagal LLRI nurodytus ekonomikos dėsnius?
Valentinai, čia tavo žodžiai – „Ta prasme, valstybė, suprasdama savo poreikius, gali sąmoningai įtakoti piliečių pasirinkimus ir nukreipti ten kur reikia.” Kokie gi tos valstybės poreikiai? Aš maniau, kad liberalui nėra tokių poreikių, o tėra tik individų poreikiai, kuriuos jie patys ir patenkina minimaliai trukdant valstybei.
O kas čia per „liberali švietimo reforma”, kur valstybė turi reguliuoti kiek ir kokių specialistų Lietuvai reikia? O tai kaip čia gavosi, kad valdant „socialistams” dabar pas mus blaškosi minios diplomuotų „specialistų”, kuriuos kai kurie univierai per 6 metus paverčia laisvos darbo rinkos luzeriais?
Jūsų problemos matymui ir problemų sprendimų būdui iš esmės pritariu, tik nesuprantu kur visame tame dingo liberalizmas.
Dėl filosofų – visiškai pritarių. Lietuvai šiuo metu visiškai pakanka manęs, na ir dar kokio Šliogerio. Visiškai jų uždaryti nereikia, gal VU faką vertėtų palikt, per pusę sumažinus.
Bet kalbėdamas apie tokias neperspektyvias specialybes kaip istorikas, filosofas, menotyrininkas, dizaineris ir pan. jūs pamiršote dar vieną nesuprantu kam šiuo metu reikalingą specialybę, kurio specialistai ruošiami visur – vadybininką. Visi klausia kiek pas mus per pastaruosius 15 metų priviso biurokratų, bet niekas neklausia kiek pas mus per pastaruosius 15 metų prisidaugino vadybininkų. Aš apskritai porą universitetų uždaryčiau, jei nuo manęs tai priklausytų. Krizė greičiau pasibaigs jei daugelis mes poperius ir pastvers lopetas ir kitus įrankius (čia simboliškai suprasti). Bet tai ir yra proletariatas, prie kurių aš priskiriu ir inžinierius.
Va taip ir gaunasi, kad jūs save laikote liberalu, o mane vadinate socialistu, ogi vistiek abu Kubilių palaikom.
kreivarankis gruodžio 15th, 2009, 12:34 am
Romai, dėl eilėraščio jūs tai tikrai leptelėjote kvailokai, mano manymu. O tai jūs pvz. ir LR Konstituciją pasiėmęs paklaustumėte savęs, kas yra svarbiau – maža popierinė knygelė ar joje išdėstyto teksto nemateriali prasmė ir reikšmė. Čia galbūt kaip tik stiprus pavyzdys nuomonės, kuri čia-ir-dabar daiktų egzistencinį svorį laiko esant absoliučiai nereikšmingu su jų suvokiamąja prasme.
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 12:40 am
Nakčiai pabandysiu pasamprotauti
Tautiškumas tai pirmiausiai išskirtinumas. Iš vienos pusės ieškai savo (savų) išskirtinumo, kad save įvertintum (vertintum), iš kitos pusės ieškai bendrystės su tokias kaip tu pagal tam tikrus principus. Kam to reikia? Elementari bendrystė, bendrumas. Tai dėl ko žmogus pasidarė stipriausias gyvūnų piramidėje. Būtent, kad žymiai anksčiau už visus pradėjo veikti grupėmis su kitais individais. Kaip suardyti demoralizuoti visą valstybę? Suardyti tautos bendrumą, priversti abejoti savo išskirtinumų turėjimu, jų vertingumu. Kam to reikia? Gal, kad su laiku ta teritorija su savu dialektu tiesiog pasidarytų maža dalimi didelės valstybės? Iš pradžių tautų sąjungos, o vėliau?
romas gruodžio 15th, 2009, 12:45 am
Kreivaranki,, eilėraščio tekstas yra kūnas, kaip ir tamsta esi kūnas. Eilėraščio prasmė ir ritmas yra tarsi to teksto dvasinė išraiška, kaip ir pačio kalba bei kultūriniai prisirišimai yra dvasinė pusė. Konstitucija irgi turi tas abi puses. Jas turi net kelio ženklas. Įsivaizduokim, kad staiga visi mirtų Žemėje. Ar kelio ženklas tada būtų kelio ženklu? Net kelias keliu nebūtų. O jei konstitucija niekur nebūtų parašyta, jos ir nebūtų.
kreivarankis gruodžio 15th, 2009, 12:52 am
O tas bendrumų ieškojimas irgi įdomus dalykas. Galima jų ieškoti pridėties būdu arba atimties būdu. Pridėties, kai aš išvardinu kuo daugiau savo savybių ir ieškau bendrumo su kitais pvz. – mėgstu alų, sėdžiu pas Ligitą bloge, mėgstu šachmatais žaist, esu heteroseksualus ir tt. Tačiau gali prisikaupti tų savybių tiek daug, kad aš tapsiu nariu tokios įsivaizduojamos bendrijos su kuria aš iš esmės nieko bendro neturiu. Arba – minimaliai išskirti tik itin specifines savo savybes, bet imant itin griežtai aš rizikuoju likti tarsi tas kopūstas nuo kurio nuplėšti visi lapai ir liko tik kočionas.
kreivarankis gruodžio 15th, 2009, 12:52 am
Romai,
ir labanakt.
tebūnie tavo Žodis. Amen.
romas gruodžio 15th, 2009, 12:57 am
Liberalizmas nesikerta su rinkos reguliavimu. Galima mokesčiais pjauti mažos pridėtinės vertės ir vidaus rinkai dirbantį verslą ir remti didelę pridėtinę vertę kuriantį ir eksportui dirbantį. Investicijų galima ieškoti ir specialiai sukurti sąlygas. Galima remti tuos sektorius, kurie garantuoja vidaus išteklių vartojimą. Galima skatinti konkurenciją. Švietimas gali eiti paskui vedančias šakas. Pradžiai galima specų ir įsivežti laikinai arba visam laikui.
Fredis* gruodžio 15th, 2009, 9:13 am
„Reikia išskirtinio žmogaus. A.Kubilius eilinis laborantas fizikas”. Šrekis.
Šreki, kam tokias banalybes rašinėji?
Siūlau įvesti naują kategoriją kalbant apie lyderį, politiką, apskritai išskirtinį matomą žmogų – emocinis intelektas.
Kodėl iškilo Kubilius, Uspaskich (buvo net ne laborantu, o tik suvirintoju), vėliau Kirkilas, dabar štai vėl sugrįžo Kubilius?
Šie politikai, lyderiai kaip tik ir pasižymi emociniu intelektu, jų baigti mokslai visiškai nieko nereiškia, neturi lemiamos reikšmės jų psaiektoms karjeros aukštumoms. Kokius mokslus baigė R.Reagan, W.Havel? A.Šemetai kaip tik ir pritrūko tam tikrų savybių, turėjo pasitraukti iš kunkulioujančio katilo lietuviškosios politikos. Kaip, beje, ir R.Paksas (buvo patrauktas).
Iš čia rašinėjančių niekaip neįsivaizduoju politiko, lyderio rolėje svarsčius laisvalaikiu kilnojančio WU, nors baigė puikius mokslus, stažavosi užsienyje. Patinka, kad baigę sausus ekonomikos mokslus Musė su Valentinu visaip bando plėsti savo akiratį, neužsisklęsti siauruose vadybininkų, tyrimų agentūros specialistų rėmuose, savo emociniu intelektu per plauko storį jau priartėję prie Fredžio*.
Vakar buvo Vytauto Juozapaičio gimtadienis, rytoj – Dariaus Užkuraičio. Gruodį gimsta patys puikiausi žmonės.
romas gruodžio 15th, 2009, 10:05 am
Vakar patiko Kubilius sakinys:
„Tikrai norime padėti „Vienai Lietuvai“ rasti sau tinkamą bei atitinkančią jų ir norus, ir siekius, ir gabumus, ir pajėgumus vietą koalicijoje.”
Nors nežinau, kiek tai dera su emociniu intelektu
WU gruodžio 15th, 2009, 10:30 am
Gabumus ir pajėgumus …
nerijus gruodžio 15th, 2009, 11:09 am
A. G.
Nereikejo teisintis ir taip smulkmeniskai
O cia anekdotas teisininkams:
http://www.ctv.lt/video/4365/%C5%A0apro-Ikrai-Kalba
WU gruodžio 15th, 2009, 11:51 am
Geras anekdotas
DD Išradinga.
TipasK gruodžio 15th, 2009, 12:07 pm
Geras teisininkų lygis. Svarbiausia, sakydami tai kitiems, mano ir juos tokio mąstymo tesant, kitaip panašias istorijas tik tarpusavyje pasakotųsi. Tai va apie tokius Rūtos laidelė šiandien. Paskaitykite, jau Alfa rašo, kaip vienas prokuroras tėvui bandė įteigti, kad „porą kartų įkišo, na ir kas”. Tokius teisininkus reikia vadinti „teisininkais”.
WU gruodžio 15th, 2009, 12:40 pm
Teisėsaugą faktiškai valdanti paslaptinga grupuotė, kurią pagal jos neformalių lyderių pavardžių pirmąsias raides vadina BBL, rengiasi blogiausiam. Politikai reikalauja BBL’ui naudingo Algimanto Valantino „galvos“. Generalinis prokuroras taip įklimpęs slepiant galus įtariamos pedofilijos byloje, kad jį ketinama aukoti. Seimui reikia skubiai pakišti naują savą kandidatą. „Jei taip įvyks, ateis juodi laikai“, – sako teisėsaugos užkulisių žinovai.
Kažkokie marazmai. Debilumo viršūnė.. „Teisėsauga faktiškai valdanti paslaptinga grupuotė” uUUu.. Mistika.. Pagal neformalių lyderių pavardes pavadinta.. Gerai, kad ne operacija „Y”.
D
„sako teisėsaugos užkulisių žinovai”.
Fredis* gruodžio 15th, 2009, 12:49 pm
TipaiK, vakar turbūt braukei ašarą klausydamasis A.M.Brazausko atsisveikinimo su rinkėjais, mielais Lietuvos žmonėmis, kalbą. Taigi, tarp mielų žmonių, rinkėjų yra ir teisininkų, taip pat ctv.lt laidų kūrėjų. Visų mielų Lietuvos žmonių emocinio intelekto vektorius iškėlė A.M.Brazauską į politikos olimpą ir JE tapo Prezidentu. Kas, kad JE AMB nusavino nuo darbo žmonių vieną kitą Draugystę ar Šešupę. Iš Veselkos (Brazausko vyriausybės ekonomikos ministras) prisiminimų:
- kiekvienas rytinis posėdis prasidėdavo nuo Draugystės privatizavimo reikalų.
Tarp kitko, vienas liūdnai pagarsėjęs žurnalistas ( A.R.) nei už AMB, nei už Adamkų nebalsuodavo, jo pasirinkimas – K.Prunskienė (slapyvardis Šatrija).
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 1:00 pm
Fredi, dėl gruodžio tu visiškai teisus
Emociniu intelektu būtent A.Kubilius ir nepasižymi. Tai greičiau jaunųjų liberalų arkliukas – A.Zuoko, E.Masiulio, gal iš senesnės kartos K.Glavecko. A.Kubilius tai antroji konservatorių tragedija po V.Landsbergio. Viešųjų ryšių prasme tiek vienas, tiek kitas ne patys palankiausios personos. Gal kažkada A.Kubilius ir tiko griežto karpytojo vaidmeniui, ekonomika tada pati savaime išsilaižė žaizdas ir dėka pigesnės darbo jėgos greit atsikėlė. Šiandieniniai iššūkiai žymiai rimtesni, akivaizdu A.Kubilius su jais nesusitvarko.
Mes vis mėgstame lygintis su estais. Aš manau, kad A.Kubilius pas estus būtų niekas, absoliutus nulis. Pas mus gi vykstant sudėtingiems vidiniams ir išoriniams partiniams žaidimams sugeba iškilt tokie lyderiai kurie tiesiog moka geriau tokius žaidimus žaist. Pvz. A.Butkevičius ilgą laiką tūnojo socdemų banginių šešėlyje ir dabar netgi iškeltas į aukščiausią poziciją nesugeba susidoroti su užklasinėmis veiklomis. Todėl ateityje jo perspektyvos miglotos kaip ir visos socdemų partijos. Labai geras kontrastas naujoji prezidentė. Atkreipk dėmesį kaip ji bendrauja su žurnalistais – aiškiai, raiškiai, konkrečiai, lakoniškai. Toks turi būti ir premjeras. Iš vienos pusės ryžtingas iš kitos pusės raminantis, keliantis pasitikėjimo ir saugumo jausmą. Tai ko ir reikia krizės metu. Ir ne eilinės krizės metu.
romas gruodžio 15th, 2009, 1:03 pm
BBL -baltic basket league
bang gruodžio 15th, 2009, 1:05 pm
TipasK iš dalies parodo savo lygį iš Šapro anekdoto spręsdmas apie teisininkų (daugiskaita) lygį
Arba TipasK nesuprato, kad tai ne tikra istorija.
Šrekis gruodžio 15th, 2009, 1:10 pm
Beje Valentinas pergyveno, kad:
„Nėra jokio būdo prasibrauti pro šią ugniasienę. Čia ir matau didžiausią žiniasklaidos nuodėmę, kad ji užsižaidė valdžios sudirbinėjimu ir taip prisidėjo prie situacijos blogėjimo šalyje.”
Manau ir taip akivaizdu, kad tiek A.Lubio, tiek MG Baltic valdomos žiniasklaidos priemonės rodė (rodo) akivaizdų palankumą dabartiniems valdantiesiems. Štai ko pavyzdžiui nerasi nei alfoje, nei L.Ž.:
h ttp://www.delfi.lt/news/economy/business/pelno-mokescio-sumazinimas–valdzios-atlygis-oligarchams-uz-tyla.d?id=26847349
Kyla klausimas kas pas mus tikrieji oligarchai ir kas su jais kovoja ar tik vaizduoja, kad kovoja.
WU gruodžio 15th, 2009, 1:16 pm
Romai, aš tą patį iššifravau. Galvojau krepšininkai pradėjo teisėsauga kontroliuoti.
Bang, nerijus parašė, kad anekdotas
Dėl to net nereikia pykti, kai žmonės daro panašias išvadas. Man tik gaila, kad pasirenka tokius patikimus šaltinius, kurie, kaip visada, nepateikia jokių įrodymų. TipaiK, skaitei „Da Vinčio kodą”, kaip manai, kiek toje knygoje tiesos?